Karanlık

YOUTUBER ŞARKILARINA TEPKİ #9

TepkiKolik
Abone ol
görünümler 625 669
100% 27 000 0

Bu bölümümüzde @Reynmen @Berkcan Güven @Merve Yalçın @Ece Ronay Official @Ece Mumay @Elanur un son zamanlarda çıkarttıkları şarkılara Tepki verdik.

Soolking & Reynmen - Aşkım www.youtube.com/watch?v=20e60...
Bege & Reckol - Feragat www.youtube.com/watch?v=WhTa2...
Merve Yalçın - Seni Unuttum www.youtube.com/watch?v=g3oOq...
Ece Mumay - Vanilya www.youtube.com/watch?v=XTI8d...
Ece Ronay - Vur Dibine www.youtube.com/watch?v=Bu84H...
Elanur - 21/Queen www.youtube.com/watch?v=cdlNW...
---------------------
Kanal Sahibi: Burak Tatlıcı
instagram.com/buraktatlici/
İşbirlikleri: tepkikolik@creatorstation.com

Bu bölümde tepki veren kişiler:
Mert Soydan - 31 yaşında
instagram.com/mertsoydan
Burak Topel - 31 yaşında
instagram.com/buraktopel/
Gözde Gürbak - 29 yaşında
instagram.com/gozdegurbak/
Orhan Erdinç - 30 yaşında
instagram.com/orhanburake...
Can Karako - 31 yaşında
instagram.com/can_karako/
Yaren Kılıç - 23 yaşında
instagram.com/kilicyarenn/
Ahmet Batuhan Çebi - 28 yaşında
----------------------
İşbirlikleri için: tepkikolik@creatorstation.com
Twitch Kanalımız: www.twitch.tv/dasquad
Instagram Hesabımız: tepkikolik

Tepki verilmesini istediğiniz videoları, oyunları, yemekleri ve eşyaları yorumlara yazabilirsiniz:)

Eğlence

katma

 

17 May 2022

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 1 189
TepkiKolik
TepkiKolik Aylar önce
Dipnot: Ece Ronay’ın fotoğrafında karışıklık olmuş. Özür diliyoruz ekip olarak🙏
İbrahim Ataman
İbrahim Ataman 17 gün önce
bende diyorum özge yağız ne alaka
CAN OCAK
CAN OCAK 18 gün önce
SAYIN Burak Tatlıcı ve Tepkikolik ekibi Şarkı yorumlama Videolarında bu ekipten hiç memnun değilim Çünkü şarkıyı yorumlamak Ve O yapılan işi Puanlamak yerine Kendi Dinledikleri Tarz ve Kendilerine Hitap eden Şarkılardan Uzak düşen Şarkıları Çok güzel Kötüleyip Rahat bir şekilde beğenmedim diybiliyorlar. Bu videodaki ekibi Bence Yemek tatma ve Ürün İnceleme videolarına kullanın. Şarkı yorumlama Videosu için Daha İyi ve izleyicilere Harbiden Dedirtecek yorumu yapabilecek Olan Ekip arkadaşlarınızı Yorum videolarına dahil etmenizi isterim.
munis
munis 21 gün önce
Bence iyi olmuş özür dileme
Ömerr Şimşekk
Ömerr Şimşekk Aylar önce
@CharLotte evet
CharLotte
CharLotte Aylar önce
reynmen in resmi ve puanı var ama yorumladığınız kısım yok yanlış mı gördüm ?
Babek Ismayilov
Babek Ismayilov Aylar önce
Eskiden youtuberlar şarkı yaptığında ister istemez haberim oluyordu artık olmuyor hayatımda düzelen şey galiba bu
Erşan Kayahan
Erşan Kayahan 20 gün önce
Aynen ben de de oldu
Badem
Badem 22 gün önce
@Drogo aynen öyle yapıyor o
P A İ N T Ç İ
P A İ N T Ç İ 27 gün önce
Benim hicbir zaman haberim olmuyordu
Eyy güzel arkadaşım!
doğru yoldasın knk
Firdevs Özata
Firdevs Özata Aylar önce
@Drogo Valla benim karşıma instada hiç çıkmıyor nedense eskiden çıkardı haberim olurdu Babek ismayilov un dediği gibi ama artık haberim olmuyor Allah'tan fjdjhdjdh
ela
ela Aylar önce
Beynimde şarkı kirliliği olmasın diye dinlemediğim şarkıları sizi izlemek için dinliyorum :)
Sadri Alışık
Sadri Alışık 16 gün önce
@Göknur Yıldırım bir zamanlar onedio
ItzCrystal
ItzCrystal Aylar önce
@thezerart kesin 16 yaşında diye 15.5 yazmıştır
OĞUZHAN ;/
OĞUZHAN ;/ Aylar önce
Elanurunki iyi btw
ata kavak
ata kavak Aylar önce
@Okty boşsun
Aysel Belinay Eroğlu
​@Okty bence sen duyar kasıp beğeni almak için yorum atmışsın. En azından dışarıdan öyle anlaşılıyor.
___
___ Aylar önce
Diksiyon cidden çok önemli, Orhan'ın diksiyonu çok düzgün gözüme çok havalı ve bilgili gibi geliyor
Oy Nenem Yarebbi
Oy Nenem Yarebbi Aylar önce
@Semih Köseoğlu Nasıl çözülür bilmiyorum ama belki sesli kitap okumak iyi gelebilir size.
Semih Köseoğlu
Semih Köseoğlu Aylar önce
@Oy Nenem Yarebbi yo normaldede takılıyorum aile içinde sıkıntı yapmıyorum ama başkasının yanında takılırken işte içim içimi yiyorum utanç rezil olmuş gibi diyim öyle oluyor içim keşke evdeki gibi rahatlık dışarıdada olsam bide sosyalfobim var onun etkisiyle birlikte çok kötüyüm
Oy Nenem Yarebbi
Oy Nenem Yarebbi Aylar önce
@Semih Köseoğlu Aslında ben de yakın çevrem dışındaki insanlarda çok heyecan yapıp saçmalamaya başlıyorum pek rahat sayılmam. Siz de acaba heyecanlandığınız için mi takılıyorsunuz ?
1 Dost
1 Dost Aylar önce
@Semih Köseoğlu bende öyleyim
Semih Köseoğlu
Semih Köseoğlu Aylar önce
@Oy Nenem Yarebbi keşke diyorum ki orhan gibi değilde sizin gibi olabilsem rahatça konuşabilsem takılma var konuşmamda bloklanıyorum :(
Sanzora
Sanzora Aylar önce
Aralarında tek popülist yorum yapmayan Orhan. Sakın linçlemeyin adamı şarkıların çoğunun müzikal bir değeri yok.
Ayssecret
Ayssecret Aylar önce
@Travis Webster Şahsen bu şarkıları(?) dinleyeceğime ezik boomer olmaya razıyım. O kadar reziller ki güya hareketli olanları bile dinlerken modum düşüyor.
Travis Webster
Travis Webster Aylar önce
senden iyi popülist yorum yapan yok:D şu ezik boomer kafanızdan çıkın artık önyargınızı kırın ona göre dinleyin ya da izleyin ne yapıyosanız
Muhammed Özden -
Muhammed Özden - Aylar önce
Reynmen hariç hiçbirisinin müzikal değeri yok
Yusuf Fayzullayew
Yusuf Fayzullayew Aylar önce
Yorumların içerisinde en popülist olmayanı da sizin 🥳
Ada Oktay
Ada Oktay Aylar önce
Halil sen misin
Legion X
Legion X Aylar önce
Çok taraflı yorum yapılıyor. Yakın çevrelerine, arkadaşlarına kötü yorum yapamama sorunu var ekipte. Ekstra olarak linç yememek için yalan ya da eksik yorum yapılıyor, üzücü
Ayssecret
Ayssecret Aylar önce
Sorma ya özellikle Gözde ve Burak'ın puanlarını duyunca tansiyonum düştü.
bjorn
bjorn Aylar önce
@Ayçe Ekinci tamam
derineabone:D
derineabone:D Aylar önce
@Ayçe Ekinci reymneninki daha iyiydi
Ayçe Ekinci
Ayçe Ekinci Aylar önce
@bjorn aralarında en iyisi berkcanınkiydi git o başka köşede ağla
İsmail AK
İsmail AK Aylar önce
Bunlara şarkı denmesi benim zoruma gidiyor resmen ya. Rapçilerin çoğalması ve fenomenlerin şarkı yapmaya başlaması koca ülkedeki sanat anlayışının ağzına sıçtı. Ben 80lerle, 90larla çok mutluyum. Bu saçmalığa daha fazla katlanmak istemiyorsanız siz de gelebilirsiniz.
Aurelion Sol
Aurelion Sol 13 gün önce
Max old school kafa yorumu
Msrf Zr
Msrf Zr Aylar önce
Aleyna tilki gayet yetenekli müzik bilgisi eğitimi yeteneği var da dğerleri iki dımtıs tamam
youtubecivcivi
youtubecivcivi Aylar önce
Aradığım yorum
Gt ailesi
Gt ailesi Aylar önce
Al benden de o kadar hacı 👍
Pozitif Şeyler
Pozitif Şeyler Aylar önce
Orhan'ın öyle bir havası var ki alanında uzmanlaşmış bir kişi imajı veriyor 😀
sinem
sinem Aylar önce
@eda erol şiar edinmek benimsemek anlamına geliyor. Kişinin kendisine herhangi bir şeyi ilke edinmesi,kabul etmesi anlamına da geliyor🥰
KATİL CİV CİV
KATİL CİV CİV Aylar önce
Profilimde 325 yazıyor 330 olur mu lütfen ❤️
deusesud🔮
deusesud🔮 Aylar önce
Bu insanların hayran kitleleri kanala zarar verebilir düşüncesiyle bu kadar yumuşak yorumlar yapılmasını anlıyorum ama dinlenilen şarkıların neredeyse hiçbirinin müzikal değeri yok, takdir edilecek bir çalışmalar değil. Şarkı çıkaran çoğu "fenomenin" müzik kulağı dahi yok. Geneli prim kasmak için eveleye geveleye şarkı söylüyorlar ve bu insanlar yüzünden gerçekten müzik sektörüne emek veren insanlar gölgede kalıyor. Bunu gözardı ederek yorum yapmamalısınız bence, çünkü insanlar sizi samimi ve gerçek tepkiler verdiğiniz için takip ediyor....
AlbusDumbledorefly
AlbusDumbledorefly Aylar önce
Tayfunun 93 te çıkardığı Hadi yine iyisin şarkısı bile bu şarkıların alayını ipe dizer, hatta daha ileri gidecek olursak biz Ajdara haksızlık etmişiz bunlar Ajdar bile etmiyor ne yazık ki
SÜLEYMAN
SÜLEYMAN Aylar önce
@Zeynep Sıla bide orhan abi bence bu iki adam aklındakini söylediler beraberce
Zeynep Sıla
Zeynep Sıla Aylar önce
+1, Aralarında bir tek Mert biraz olsun objektif olabildi bence.
Esma
Esma Aylar önce
👌👌👌 kesiblijle
Gamze Nur Görüm
Gamze Nur Görüm Aylar önce
Gözdenin her videoya şarkıyla girmesi olayına bayılıyorummm Orhanın olduğu her bölüm>>>>
KATİL CİV CİV
KATİL CİV CİV Aylar önce
Profilimde 325 yazıyor 330 olur mu lütfen ❤️
Annabel
Annabel Aylar önce
İzleyiciler: Korku bölümü gelsin Burak: nau nau nau
Annabel
Annabel Aylar önce
@Gizem Ayancı Ne isteseydim yemek bölümü mü
Gizem Ayancı
Gizem Ayancı Aylar önce
bu korku bölümü isteme işi geçmişte kalmadı mı ya
Redraenn 🍋
Redraenn 🍋 Aylar önce
1. Tove lo - habits 2. Kesha - tık tok 3. Major lazer - lean on 6. BM - London view remix Başkaları üretir bizimkiler ancak çalar :D
Redraenn 🍋
Redraenn 🍋 Aylar önce
@2021 V,Y aynn
2021 V,Y
2021 V,Y Aylar önce
@Redraenn 🍋 bana göre değil kör olmayan herkese göre
Redraenn 🍋
Redraenn 🍋 Aylar önce
@2021 V,Y sana göre
2021 V,Y
2021 V,Y Aylar önce
@Redraenn 🍋 klipte alakasız ama öyle olsun red kardeşim
Redraenn 🍋
Redraenn 🍋 Aylar önce
@2021 V,Y klip benziyor şarkı değil
Yasemin
Yasemin Aylar önce
Aleyna dünya starı olmak için tüm tuşlara basıyor
Menekşe Karakuş
Menekşe Karakuş Aylar önce
@Vezir Keles başka bir kitleye hitap edebilmek için sanırım oranın giderlerine göre bir klip çekilmeye çalışılmış
Vezir Keles
Vezir Keles Aylar önce
Cinselliği neden bı kadar ön plana çıkarmış izlerken rahatsız olmam normal mi ya
ok bok
ok bok Aylar önce
ilk şarkı tepkilerinde çok orijinal tepki veriyorlardı. sonra sanırım tepki geldi o yüzden sonlara doğru kendilerini o kadar dizginleyip yorum yapıyorlar ki eski keyifle izleyemiyorum bu bölümleri. (orhan’ım hariç, o hep aklına geleni söylemiş her zamanki gibi)
Mustafa Tarkın
Mustafa Tarkın Aylar önce
Batuhan'ın istisnasız her bölümde olması lazım. Ve çiçekle flörtleşmesini izlemek harika.😅 O olmadığında eksik hissediyorum kendimi.
derineabone:D
derineabone:D Aylar önce
bi bitmediniz
Melisa x
Melisa x Aylar önce
Batuhankoliksss
burki216
burki216 Aylar önce
tepkikolik te iki ekip olması lazım bu iş böyle yürümez çok göz önündeler linç yemeyelim diye şekilden şekile giriyorlar
jale 98
jale 98 Aylar önce
Vardi bir ara yeni gençler onlar daha da politik konuşuyorlardı 🤦🏻‍♀️
Sirius Black
Sirius Black Aylar önce
@1 Dost Bilmem kanal sahiplerine sormak lazım
1 Dost
1 Dost Aylar önce
@Sirius Black niye öyle
Sirius Black
Sirius Black Aylar önce
Ve artık hep aynı kişiler var
Justzera
Justzera Aylar önce
Berkcan’ın şarkısı da diğerleri kadar iyi olmamakla birlikte onu diğerlerinden ayıran en önemli şey vizyonunu ispatlayabilmiş olması. Berkcanı bu kliplerin hiçbirinde görmesek ve sesini duymasak bile hangi klipte işbirlikçi olduğunu rahatlıkla ayırt edebiliriz. İçlerinde sanatçılık açısından gerçekten bir yerlere gidebilecek 3 kişi var Aleyna, Reynmen ve Ela
Redraenn 🍋
Redraenn 🍋 Aylar önce
@taetae konuşma o zaman? Gece gece tatava yapma.
taetae
taetae Aylar önce
@Redraenn 🍋 ya seninle düzgün konuşmaya çalışıyorum ama gelmişsin böyle cevap veriyorsun biraz saygılı ol önce
Redraenn 🍋
Redraenn 🍋 Aylar önce
@taetae ya gece gece SG şurdan
taetae
taetae Aylar önce
@Redraenn 🍋 ya gerçekten boş yapıyorsun ciddiye alamamışmış çok üzüldüm ya beni nasıl ciddiye almazsın ne kadar üzüldüm anlatamam
Redraenn 🍋
Redraenn 🍋 Aylar önce
@taetae onu savunduğun için seni de ciddiye alamadım sorry
aylin aylin
aylin aylin Aylar önce
Orhan'ın bütün yorumları nokta atışı. Diksiyonu cümleleri bir insanın bu kadar güzel olur. Harikasın Orhan
Muhalif♪
Muhalif♪ Aylar önce
*Orhan'ı bu içeriğe sırf "aramızda dürüst yorum yapan bi' o var." deyip çağırdıklarına yemin edebilirim, ama kanıtlayamam..*
İrem Yüksel
İrem Yüksel Aylar önce
Reynmen i cidden tebrik ediyorum kendini geliştirip farklı şeyler yapması harika tamamiyle orjinal bi şarkı olmuş bayıldım video bitince gidip daha detaylı bakacağım kesinlikle👌🏻👌🏻👌🏻
Sevda Nur
Sevda Nur Aylar önce
Mert -burak yan yana çok iyiler keşke birlikte olsalardı
Semih Köseoğlu
Semih Köseoğlu Aylar önce
neden acaba ?
N K
N K Aylar önce
Evet yaa artık hiç yan yana değiller
Nur Uzun
Nur Uzun Aylar önce
Aleyna 2000'ler Avril Lavigne klibi yapmaya çalışmış sanırım. Ama müziği Avril Lavigne kadar iyi olmadığı için görselliğe oynamaya çalışmış. Sonuç olarak Türk malı yerine Çin malı bir Avril klibi çıkmış.
Korean World
Korean World Aylar önce
Yüzde yüz haklısınız Amerika da tutar ama burda tutmaz
Merve Güldüren
Merve Güldüren Aylar önce
👏👏👏👏
Oldre Müzik
Oldre Müzik Aylar önce
Senelerdir müzik yapıyorum. 5 kuruş param olmadığı için hiç bir zaman pr yapamadım. Sanatçı bile olmayan şu insanların ise pastanın bana ait olan dilimini yemekte olmaları beni sanattan soğutuyor. Sevdiğim işi sırf şu sistem yüzünden bırakmaktan korkuyorum.
AlbusDumbledorefly
AlbusDumbledorefly Aylar önce
@Oldre Müzik , bende çok haksız olmayı isterdim ama ne yazık ki vaziyeti halimiz bu şekilde. Yıllardır saçma sapan süren eğitim sistemleri ve onların her gelen hükümette alt üst edilmesinden dolayı zar zor kendini yetiştiren insanlar çıkıyor arada bir ve onları da ya küstürüp beyin göçüne sebep oluyorlar ya da hayattan soğuyup yok olmalarına. Bütün bunlara rağmen ben hala umudumu kaybetmiyorum çünkü her geçen gün kendimi geliştirmeye adadım, her gün bir çok şey öğreniyorum ve ileride çok daha huzurlu yaşayacağımı düşünüyorum. Umarım bir nebzede olsa sana da bir yararım dokunmuştur
Oldre Müzik
Oldre Müzik Aylar önce
@AlbusDumbledorefly şu sözlerin için teşekkür mü etsem bir köşeye geçip ağlasam mı bilemedim! Hem o kadar haklısın ki, hemde o kadar haksız olmanı dilerdim ki!
Furkan
Furkan Aylar önce
@Oldre Müzik umarım dostum
Oldre Müzik
Oldre Müzik Aylar önce
@Furkan çok teşekkürler yorumun için dostum ne mutlu bana ki bir kişiye daha keyif verebilmişim. Kendimle bir kez daha gurur duymama sebep olduğun için teşekkürler. Umut ediyorum ki tıpkı sen gibi daha çok insanın ruhuna iyi gelebilirim 💜
Safiye Sevde Alabaş
Orhan kimseyi tutmadan gerçekten içinden geldiğince samimi bı sekilde yorum yaptı her bölüm Orhan olsunnn
Anam Babam XD
Anam Babam XD Aylar önce
Evet işte tepkikoliğe yakışır cevaplar . Merak etmeyin biz destek verdikten sonra size telif gibi bir durum söz konusu olmaz.
RYOMEN
RYOMEN Aylar önce
Bir müzisyen olarak söyliyim şarkılar çok kötü. Bu kadar boş şarkıların çıktığı dönemlerde olmamız çok acı!
türk sevdalısı
türk sevdalısı Aylar önce
Sinava 30 gün kalmis ben tepkolik için orhan için dilime dolanabikecek sarkilari dinleyeceğim
ömer demir
ömer demir Aylar önce
Serdar Ortaç'ın yaz gelirken çıkardığı şarkı ve klipleri özledim, hey gidi 2000'li yılların başları
Habibe Ödemis
Habibe Ödemis Aylar önce
Orhan'ın yorumlarına katılıyorum. Çünkü tam net ...Yani bazı şarkıları neden dinlememiz gerektiğinin açıkça ifade ettiğini söylüyor. Diğer ekip üyelerini çok ete dişe dokunmayan yorumları vardı. Bana göree tabi kiii... Ece mumay şarkısı için turnitin örneği çok iyiydi.🤣🤣aynen öylee Gözde birebir aynısı 😂😂
Abdulkadir Ağan
Abdulkadir Ağan Aylar önce
Şarkıların hepsini ilk defa dinlemekle birlikte objektif olarak değerlendirirsem aralarında 2. kez açıp dinlenecek bir tane bile yok.
Rıdvan Akbulut
Rıdvan Akbulut Aylar önce
Sadece reynmen’in prodüksiyonunu beğendim diğerleri çöp, müzikle yakından uzaktan alakaları yok. Hani “ben de yaptım, eksik kalmadım” Aleyna’ya gelince sadece kendini sağa sola savurmuş iç çamaşırıyla amerikan rüyası özentiliği çekemediğimden, umrumda değil yazık ediyor kendine sadece..
Rıdvan Akbulut
Rıdvan Akbulut Aylar önce
@Muhammed Özden - kim kanka
Lavinya !!
Lavinya !! Aylar önce
Katılıyorum
Bünyamin Alkan
Bünyamin Alkan Aylar önce
Orhan abinin bütün cümlelerine katılıyorum çok doğru konuşuyor
Enes Yaren
Enes Yaren Aylar önce
Burak abi bence ünlü futbolcuların en çok sevdiği yemeklere tepki gelmeli
Alp Gürol
Alp Gürol Aylar önce
Açık ara en iyisi Feragat. Diğerleriyle kıyaslanamıyacak bir parça onun dışında Reynmen de iyiydi , Elanurda kendi çapında gayet iyi parça çıkarmış
Elif Enes Köksal
Elif Enes Köksal 12 gün önce
Ben de daha çok rap dinlemeyi seven bi insan olarak taraflı yorum yapmak istemem ama bence de Feragat ve reynmen fena değildi ama sansar joker norm ceza sago şehinşah şaniser no1 vs. ile asla karşılaştırılmaz. Belki de diğerleri de çok kötü değildir ama bana gram hitap etmiyorlar yorum yapan ben olsam çoğuna çok kötü derdim jdngnfgjdnci
Çaglar Bilgin
Çaglar Bilgin Aylar önce
lan orhan her konuda nasıl böyle özgün güzel yorumlar yapabiliyi ya adamın bakışî açısı çok iyi konuşması zaten mükemmel
Tugce Coskun
Tugce Coskun Aylar önce
eski videoları izlerken yeni vidyo atmanızın mutluluğu ❤❤❤❤❤❤
KATİL CİV CİV
KATİL CİV CİV Aylar önce
Profilimde 325 yazıyor 330 olur mu lütfen ❤️
Redraenn 🍋
Redraenn 🍋 Aylar önce
Gözde ablanın da sürekli türk sanatçılara (sözde sanatçı diyorum yanlış anlaşılmasın) destek vereceğim diye rezalet bi şarkıya 10 puan vermesi ne kadar objektif olduğunu gösteriyor
akay mercan
akay mercan 18 gün önce
abi işte aradığım yorum
Redraenn 🍋
Redraenn 🍋 Aylar önce
@Zeynep Erdem knk şarkılarını iyi bulduğun birinde potansiyel görürsün neyse boş tartışma bu
Zeynep Erdem
Zeynep Erdem Aylar önce
@Redraenn 🍋 ben zaten çok güzel mükemmel ama dinlemem gibi bir şey söylemedim sadece potansiyeli var gibi geliştirilebilir dedim yani söylediklerimde bir tutarsızlık yok
Redraenn 🍋
Redraenn 🍋 Aylar önce
@Zeynep Erdem kendin diyorsun diğer şarkıları kötü bunu da açıp dinlemem. Bence sen ne düşündüğünü bilmiyorsun ama yine de saygı duyarım
Bugra Turkoglu
Bugra Turkoglu Aylar önce
orhan adamsın adam, Aleynaya verdiğin tepki içimizden geçenlerdi
Şakir Kemal Çetinkaya
Bence bir kere İngilizce şarkılarına da tepki verin Mesela 5 Türk şarkı 1 İngilizce şarkı yapabilirsiniz ve en son İngilizce şarkı olacak Tepkilerini çok merak ediyorum :D Örnek şarkı : Alan Walker'dan Unity şarkısı Ve şarkıların izlemelerini de söyleyin :d
chara dreemur
chara dreemur Aylar önce
Alan walker dj ama Zaten muzisyen olarak çıktı piyasaya TRvidr kimligi cok yok
şeyma betül
şeyma betül Aylar önce
herkes sarki yapmasin yeter artik! sesi guzel olmayan da olan da karisti birbirine guzel olmayan arkaya birsuru filtre atiyo guzel olan belli olmuyo, yeni cikan hicbir sarkiyi zevkle severek dinleyemiyorum dinleyebilen varsa helal olsun. kendinize ceki duzen verin yeter artik genel bi uyaridir bu batirdiniz muzik sektorunu!
Ef
Ef Aylar önce
Gözde’nin kendi ses telleri üzerine tekrar yoğrulmuş şarkılar için apayrı bir bölüm gerekli
Lotgy
Lotgy Aylar önce
TRvidr şarkılarına tepki diyince akla gelen o endişe
kutsal izleyici
kutsal izleyici Aylar önce
Eurovision 2022 şarkılarına tepki verin yarışmayı hiç izlemedim birinin izlerken mecbur izlemem lazım. Abi bide Berkcana sahte tepki verdiniz ya bu adamdan bu kadar çekinmeniz neden ? Klip ve şarkı bok gibi, beğenmediğiniz o kadar belliki. Orhanın o kısımda başka şeyler söyleyip kesildiğine de inanıyorum kdoekdlflüldkdl
Korean World
Korean World Aylar önce
16 yıldır Turk müziğinden soğumamın sebebi Aleyna gibiler malesef Bir tek Reymen beğendiğim oldu sadece
Özge Polat
Özge Polat Aylar önce
Bölüm izlemeden ilk yorumları okudum ve dedim ki demek ki gerçekten taraflı bakmışlar bu kadar kişi böyle diyorsa diye. Ama bölümü izledim hepsi gayette doğru şeyler söylemiş taraflı bakmamış yani bende aynı şeyleri düşündüm. Biraz haksızlık edilmiş bence tepkikolik üyelerine
{Dharma }
{Dharma } Aylar önce
Reynin şarkısı aralıksız en iyisi reynmen kendini çok geliştirdi ve ses olarak en beğendiğim kişilerden
Inara Cassano
Inara Cassano Aylar önce
İlk kez TRvidrlarin ne şarkı çıkardığını burdan öğrenicem
Nida
Nida Aylar önce
Turnitin esprisine koptum 😂 ecem umayın kendi parçalarına yine kendisinin aşırmacılık yapması üzerine akademik çalışmalar yapılmalı literatür çok yetersiz 😂😂
Ava Pangea YT
Ava Pangea YT Aylar önce
*Gözde'nin Eurovision'daki gibi puan vermesi çok hoşuma gitti*
Halil Ibrahim
Halil Ibrahim Aylar önce
yeni nesilin çöp şarkılarını paylaştığınız için teşekkürler izlemeyeceğim videoyu yine de ellerinize sağlık burak bey
Melike
Melike Aylar önce
22:04 Öğretim görevlilerinin öğrencilerin tezlerini kontrol ettirdikleri bir intihal tespit hizmeti. Öğrencinin tezi çalıp çalmadığını öğrenmek için kullanıyorlar. Tezde değişiklikler yapmış olmaları durumu değiştirmiyor ve farklılıklara rağmen benzerliklerden kaynaklı tezin çalıntı olup olmadığını anlayabiliyorlar :)
Sudemistiki
Sudemistiki Aylar önce
Berkcan çıkınca yüzlerdeki mimiklerin tuhaflılığının cringeliğine ölüyorum gibi oluyorum ama kimse ölmüyo
𝙱𝙴𝚈𝚉𝙰✿࿐
Ece Ronay yerine Özge Yağız'ın fotoğrafını koymuşsunuz. :)
kullanicib
kullanicib Aylar önce
Ciden
Selen Arslan
Selen Arslan 16 gün önce
Aralarında en iyi reynmen.TRvidr'lar arasında sesi en iyi olanda reynmen.Genelde de sesini çok beğeniyorum.
Kullanıcı7384
Kullanıcı7384 Aylar önce
Keşke sosyal medya fenomenlerinin yazdığı veya wattpad adı altında toplanmış birkaç kitabı okuyup tepki videosu çekseniz, çok güzel olurdu. Bana katılanlar yorumu beğenin de üste çıksın belki Burak abi görür ve bu video fikrini değerlendirmeye alır.
Tabi CNM
Tabi CNM Aylar önce
Abi bu tepkikokik ekibine bayılıyorum orijinal içerik gerçek tepki ve gerçek dostluk herşey burada arkadaki çiçeğinde hakı var tabi ıroeıshdkjduekdh
Zeynep
Zeynep Aylar önce
Ayy uzun süredir izlemiyordum hepinizi çok özlemişim Orhan ❤️ Anıl ile Batuhan da olaydı keşke 💜
merve
merve Aylar önce
En objektif yorumu mert ve orhan yapmış gerçekten teşekkür ederim linclenmekten korkmadiklari için 🥰
Hakan Uykulu
Hakan Uykulu Aylar önce
Yabancı şarkılara da tepki verir misiniz ?
Berf
Berf Aylar önce
Mert duygularıma tercüman oldu sağolsun.
Büşra
Büşra Aylar önce
Niye ne yapıyor ki acaba ne yapacak biliyor musunuz
EL MEMENTHO
EL MEMENTHO Aylar önce
yine birbirinden berbat şarkılara tepkileri izledik. teşekkürler tepkikolik yarım saat cringe oldum :D
Kızılcıklı
Kızılcıklı Aylar önce
Eurovision şarkılarına tepki videosu gelebilir mi, gerek 1.ler gerek Türkiyenin şarkıları
Aygel Keleş
Aygel Keleş Aylar önce
Sıkıldığım tek seri youtuberların çıkarttıkları şarkılar ya vallahi size destek olsun diye izliyorum
Drag Drag on
Drag Drag on Aylar önce
Orhan'ın sondaki "Siyasetçi mi oldum?" cümlesi videodan ekstra keyifli ayrılmama sebep oldu
blahblahblah
blahblahblah Aylar önce
Allahim en sevdigim kanallardansiniz yeni video bekledigim anda geldi tamda❤
Juni0r Bella
Juni0r Bella Aylar önce
Orhan bey! Asıl biz teşekkür ederiz tüm ekip arkadaşlarınıza seviliyorsunuz 🤓
dark
dark Aylar önce
Tepkikolikin eski samimiyeti kalmadı yaa :(
The Göks
The Göks Aylar önce
Kesinlikle en iyi ses reynmende. Şarkılarını dinlediğim tek youtuber reynmen.
Yamyam’ın Penası
Nerde kaliteli tepkikolik abone olduğum kanal zamanında daha kaliteli konulara tepki veriyorlardı
FATİH
FATİH Aylar önce
Bu kanalı rahat 4 yıldır izliyorum. Birinci eleştiri, Israrla belirli kişilerin şarkılarında fanlık yapılıyor. Anlamadığım şu tamam şahsı seversin de, ya abicim bu kişinin tüm şarkılarına nasıl hep en yüksek puanı verebiliyorsun ya. Micheal Jackson mı bu adam? İnsan ara sıra ortalama puan verir ki yapılan şey bu kadar bariz olmasın. Eskiden burası TEPKİkolik olduğu için izlerdim. Şimdi vakit geçsin de gerisi önemli değil mantığıyla izliyorum. En büyük eleştirim de burak tatlıcıya. Eğer kanalın adı TEPKİkolik ise bunun hakkı verilmesi lazım. Kanalın genel konsepti yemek yemek, yutubır şarkısı dinlemek ve viral video izlemek. İzlenme kaygısı bu kadar ön safhada tutulmamalı, yoksa kalite düşüyor.
yagmur_li
yagmur_li Aylar önce
o kadar çöp içinde en iyi şarkı. o yüzden
NegaSice
NegaSice Aylar önce
Beyin nöronlarımın istemediği müzikleri sırf siz izliyorsunuz diye dinledim. Bu kıyağımı unutmayın.
BACKHERE
BACKHERE Aylar önce
Tepkiler çok güzel ama zevkler ve renkler tartışılmaz. Herkese hitap etmesini beklemeyin zaten ama saygı duyulması gerekir emek var.
GANYOTÇU
GANYOTÇU Aylar önce
yaren: annesine araba almış mı yine? hahaa yemin ediyorum almış dsjkjdşakdkls
Zürafa Bey
Zürafa Bey Aylar önce
Profesyonel müzisyenleri çağırmak iyi bir fikir olabilir. Onlarında tepkisini görelim.
nasuh
nasuh Aylar önce
Eurovision 2022 şarkılarına tepki savaş mağduru Ukrayna birinciliği hakkı yenilen ispanya konuşulmalı🔥
XP
XP Aylar önce
Orhan abi sonda yine beni benden aldın. Aşırı pozitif ve rahatlatıcı özelliğin olduğunu biliyor muydun abi ?
Ezgi
Ezgi Aylar önce
aleynanın klibinde kız eve geliyo ailesi hiç duymuyo bi benim ailem mi eve gelince sanki simülasyon evde donmuş da kapının önünde tekrar başlıyomuş gibi
Cute 1
Cute 1 Aylar önce
Orhan ve Yaren en net cevapları vermiş. Diğerleri yumuşatarak yorumlamış
şevval
şevval Aylar önce
black metal gruplarına tepki çok iyi içerik olur bence
deusesud🔮
deusesud🔮 Aylar önce
BASEDDDD
Bilgi Rıhtımı
Bilgi Rıhtımı Aylar önce
Bence Tüm şarkılara hakettiğini tek söyleyen Orhan olmuş 👍
youcantkilltwice
youcantkilltwice Aylar önce
6:40 Aleyna Tilki'nin son çalışması için en doğru yorum. Tepkikolikte objektif modern insanlar olduğunu bilmek güzel. Cinsellik herkesin sevdiği güzel bir şey kaliteli oldukça sorun yok. Bizim Türkler seksi klip çekmeye çalışıyor sahne geçişinden bir şey görünmüyor:)
Hicriye D.
Hicriye D. Aylar önce
Bayiliyorum Orhan‘a ve yorumlarina… cok nazik bir kisi cok belli 😍
Mine Aktaş
Mine Aktaş Aylar önce
Reckol diye okunuyor Reckol diye yazılıyor ve 10/10 çünkü Reckol'lü sevdim için o yüzden sesi baya uyuyo❤
Gemini
Gemini Aylar önce
Video çok güzel yeni Çöp Şarkılar serisi yapmışsınız lütfen devamını çekin seviliyosunuz😃
efe özer
efe özer Aylar önce
hakikaten 500 milyon izlenme oranları vardı 100 milyon bile olmuyor artık
AcarCnr
AcarCnr Aylar önce
Olmamış deyip 7-10 puan arası puan veriyolar. Şunlardan max 1 tanesi iyi puan hakediyordu. Geri kalanlar 1-2 puandan yukarı çıkamaz.
Fatma Metin
Fatma Metin Aylar önce
Instegram hesabim yok gozdecim o yüzden buraya yazıyorum. Turnitin genelde tez yazildiktan sonra benzerlik oranina bakilmak için kullanıyor. Alıntı yapılmış mi ne kadar özgün bie çalışma olmuş vs. Bunu anlayabilmek için. Yani demek istedin ki bir onceki şarkısıyla %90 ayni bu şarkı. Niye böyle açıkladım bilmiyorum sjsj boşluğuma denk geldi öpüyorum seni 😘😘
Tuğba Ekinci
Tuğba Ekinci Aylar önce
Cringelik dozumuzun artacağı bir bölüm hadi bakalım
Marslı
Marslı Aylar önce
Yeni şeyler deneyelim derken özenti olmayı nasıl beceriyor bu yeteneksiz sözde sanatçılar anlamıyorum
deniz
deniz Aylar önce
şu insanlara azıcık motive, şanışer, ravend falan dinletin iyi gelir üzüldüm şuan
ömer demir
ömer demir Aylar önce
2011-2012 den önceki yıllarda yapılan şarkıların çoğunu severdim, özellikle son yıllarda yapılan şarkıların çoğunu beğenmiyorum
MAHŞER MİDİLLİSİ
youtuber larımız şarkıcı gibi şarkı çıkarttığından bölüm 9 olmuş bile
Halime Eylül Demirel
Burak Tatlıcı: Vee geçiyoruz. Yaren: Sen de işine gelmeyen konuları hemen geçiyorsun ha
Buse Kılıçkaya
Buse Kılıçkaya Aylar önce
Gözde ve Burak her zamanki gibi mükemmel, çağdaş yorumlar yapmış.
ırmak
ırmak Aylar önce
samimiyet kraliçesi Gözde varrr izlemesi daha keyifli olacak 🥺
Esra Eğlence Kanalı
Reynmen ,günden güne kalitesini arttırıyor.
KATİL CİV CİV
KATİL CİV CİV Aylar önce
Profilimde 325 yazıyor 330 olur mu lütfen ❤️
faded flower
faded flower Aylar önce
bütün bu boktan sarkilarin bu milyonlarca izlenmis olmasi ve videoda da kötü elestirilmemesi ülkede kaliteli müzik zevkine sahip insan sayısının cidden azınlıkta kaldıgını gösteriyor. üzücü...
RoinT The Back
RoinT The Back Aylar önce
@Damla Avcılar Her emek verilen şey güzel olmuyor, kötüye kötü demek kişiyi ileri taşır. Ayrıca bu kişiler klibe verdiği emeği şarkıya verseydi bu kadar kötü işler ortaya çıkmazdı. Bu müzik tarzı ilk çıktığında da kötüydü şimdi daha da kötüye gidiyor. Kötü denmesinin asıl sebebi de sözlerin anlamsız ve çoğu zaman anlaşılmaması, arkaya bir tane beat koyup(genelde çalıntı oluyor) sürekli tekrar etmesi gibi gibi.
Damla Avcılar
Damla Avcılar Aylar önce
Açıkçası sana ve senin gibi yazan birçok kişiye katılmıyorum. Sebebi ise herkesin kendine göre tarzı var ve az buz olsada emek var. Boktan deyip insanların emeklerini çöp yapmanız çok üzücü cidden. Tabi beni ilgilendirmez sizin düşünceleriniz zevkler meselesi ama çok ileri gitmeden de belirtilebilir. Şahsen ben beğenmesem bile boktan diye bir kelime kullanmam. Ama umarım sizin de uğraşlarınıza kimse bir kulp bulmaz. Karma dünyası maalesef...
Damla Avcılar
Damla Avcılar Aylar önce
Açıkçası sana ve senin gibi yazan birçok kişiye katılmıyorum. Sebebi ise herkesin kendine göre tarzı var ve az buz olsada emek var. Boktan deyip insanların emeklerini çöp yapmanız çok üzücü cidden. Tabi beni ilgilendirmez sizin düşünceleriniz zevkler meselesi ama çok ileri gitmeden de belirtilebilir. Şahsen ben beğenmesem bile boktan diye bir kelime kullanmam. Ama umarım sizin de uğraşlarınıza kimse bir kulp bulmaz. Karma dünyası maalesef...
Damla Avcılar
Damla Avcılar Aylar önce
Açıkçası sana ve senin gibi yazan birçok kişiye katılmıyorum. Sebebi ise herkesin kendine göre tarzı var ve az buz olsada emek var. Boktan deyip insanların emeklerini çöp yapmanız çok üzücü cidden. Tabi beni ilgilendirmez sizin düşünceleriniz zevkler meselesi ama çok ileri gitmeden de belirtilebilir. Şahsen ben beğenmesem bile boktan diye bir kelime kullanmam. Ama umarım sizin de uğraşlarınıza kimse bir kulp bulmaz. Karma dünyası maalesef...
Rabia
Rabia Aylar önce
Bence gayet düşüncelerini belirtmişler iyisiyle kötüsüyle
seva
seva Aylar önce
Süpersiniz Tepkikolik ailesi❤️😍😍
Fatih Çelebi
Fatih Çelebi Aylar önce
Linç yememek için bu kadar yumuşatıp yorum yapmanızı anlamıyorum...
Sonraki
TIKTOKS that are actually hilarious
8:01
YOUTUBER ŞARKILARINA TEPKİ #5
14:15
görünümler 1 300 000
SALAK İNSANLARIN VİDEOLARINA TEPKİ!
26:15
Birinci Noluyoya Şirket Etkinliği
30:54
BÜTÜN RAP DİSS SAVAŞINA TEPKİ
14:36
görünümler 1 500 000
Osuruk reis (Abone oL)
0:17
görünümler 1 584 944
Napılır tuvalette anne 😂
0:34
görünümler 251 677
Sonunu mutlaka izle 😢
0:53
görünümler 673 249
MAVİ OYUNCAK HUGGY WUGGY OYUN KENT
9:21