Karanlık

YOUTUBE FENOMENLERİNİ SESLERİNDEN TANIYORUZ !

Cihan Albayrak
görünümler 1 237 110
100% 67 000 0

Kanalıma hoşgeldiniz arkadaşlar :)

Bu hafta Baturay Anar ve Enes Batur ile beraber youtuberları seslerinden tanıma yarışması yaptık.Ekip arkadaşlarımız bize tarihin tozlu sayfalarından videolar açıp sadece seslerini dinletti biz de sesin kime ait olduğuyla alakalı tahminlerde bulunduk.Emin olun göründüğünden çok daha zordu.Hepinize iyi eğlenceler çançolar!!
Videoyu beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayın.
henüz değilsen
KANALA ABONE OL 😎

Tek Tıkla Abone Misss : www.kisa.link/NQom

Instagram'dan Beni Takip Edebilirsiniz : bit.ly/3hGLwBE
İletişim : cihanalbayrak@welogsocial.com

Eğlence

katma

 

8 Oca 2022

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 1 354
İsim_bulamadim
İsim_bulamadim 4 aylar önce
Vay be Cihan 1 saniye olmadan Ecenaz olduğunu anladın helal
Fallon
Fallon Aylar önce
@luvyxjisoo bişey geçti kk ne alaka sı var ergen le hemen sende ergen misin diyon buna ne denir?
luvyxjisoo
luvyxjisoo Aylar önce
@Fallon Ergen misin knk hemen tovbe diyosunuz ne alaka?
Sena Alıcı
Sena Alıcı 3 aylar önce
@Fallon zjsnksjddnd
MONTAJ GAMER
MONTAJ GAMER 3 aylar önce
14:05 Eşenaz Uşer
GÖKÇE YEMENİCİ
GÖKÇE YEMENİCİ 4 aylar önce
Babagggg
Mel.
Mel. 4 aylar önce
Enes videoda baya nostalji yaptı :') Eskilere götürdü bizi valla.. Harika bir video olmuş. Bu ekiple daha çok içerik gelsiin🥰
SÜMEYYA AKTAŞ
SÜMEYYA AKTAŞ 3 aylar önce
@Sakın Oynatma Listeme Bakma tm
Sakın Oynatma Listeme Bakma
Sakın oynat ma lis teme bakma.
Onur Saygılı
Onur Saygılı 4 aylar önce
Lise Öğrencisiyim TRvid'dan Gelir kazanmak için bu kadar insan içinizden 10 kişi bile ab-o-ne olup bildirimleri açarsa birazda olsun moral vermiş olurlar.♥
Uğur
Uğur 4 aylar önce
Enes ve Baturayla daha çok video yap abi ama mert, yaren, ecenaz falan olmasın sadece 3ünüz. Bu adamların birbiriyle uyumu, enerjisi diğerlerinden çok farklı. Sen zaten her ortama yakışıyosun
Uğur
Uğur 4 aylar önce
@Fidan Qurbanova Aynen öyle 🤝
Fidan Qurbanova
Fidan Qurbanova 4 aylar önce
@Uğur bu senin fikrin merak etme kardeşim mutlaka hemfikir olmak zorunda değiliz
Uğur
Uğur 4 aylar önce
@Fidan Qurbanova Ben samimi bulmuyorum hareketlerini
Fidan Qurbanova
Fidan Qurbanova 4 aylar önce
Nedenmis o ben ecenaz olmadan videonun keyfini cikaramiyorum
Ömer Erdoğan
Ömer Erdoğan 4 aylar önce
Yine her zaman ki gibi harika bir video Böyle videoların devamını bekliyoruz ❤
Onur Saygılı
Onur Saygılı 4 aylar önce
Lise Öğrencisiyim TRvid'dan Gelir kazanmak için bu kadar insan içinizden 10 kişi bile ab-o-ne olup bildirimleri açarsa birazda olsun moral vermiş olurlar.♥
Berru Buse Bozkurt
Berru Buse Bozkurt 4 aylar önce
14 yaşında olup cihan abinin bilmediklerini de bilip gururlanan.🙃
Hira Sezen
Hira Sezen 2 aylar önce
@Aynur Oguz bu iyidi kanka
Aynur Oguz
Aynur Oguz 2 aylar önce
Onlar senin gibi işsiz değil boş zamanlarında youtubedakileri izlemiyorlar
Berru Buse Bozkurt
Berru Buse Bozkurt 3 aylar önce
@emre kocakahya benim o yorumda ne demek istediğimi anlayıp senin gibi cevap vermemişler. Biraz mantık kullanırsan orda ne demek istediğimi anlarsın. Birde tavsiye paragraf çöz iyi gelir mantığını kullanmayı öğrenirsin.
Hira Sezen
Hira Sezen 3 aylar önce
Ben 14 değil 11 yasindayim ama onlarim bilemedini bildimmm
emre kocakahya
emre kocakahya 3 aylar önce
@Berru Buse Bozkurt aynen aynen körsün ama kilavyeyi görüp yazabiliyorsun
Kamilliya
Kamilliya 4 aylar önce
Ayyyyy Ceyda ve Fırat geldiğinde bir can olarak nasıl mutlu oldummmm🤩🤩🤩🤩
Deniz Kankaya
Deniz Kankaya 3 aylar önce
Bendee
Kamilliya
Kamilliya 3 aylar önce
@Soft.bilgiler ayyyy çok güsellll😍
Soft.bilgiler
Soft.bilgiler 3 aylar önce
Ay evet
Muzik kanalı
Muzik kanalı 3 aylar önce
Ayy canım benim bende yaağ
baran demir
baran demir 4 aylar önce
daha videonun içeriğinde cezayı belirlemeyip video içerisinde belirleyen koca yürekli cihan albayrak
Yusuf Arslan Güler
Yusuf Arslan Güler 4 aylar önce
Baturay'ın bu şekilde daha çok videolarda bulunması lazım daha da bir keyifli oluyor seviliyorsunuz hepiniz ama sen ayrı batuş❤
ayhan gül
ayhan gül Aylar önce
Hiçte bile tamam Baturay abim seviliyoda bence Enes abim daha çok ben en çok Enes abim ve Ecenaz ablamı seviyorum
kardelenn🪐
kardelenn🪐 4 aylar önce
Ne kadar zaman geçerse geçsin video giriş şekli değişmeyen tek kişi CİHAN ALBAYRAK 🖤
Ramazan Tatlı
Ramazan Tatlı 4 aylar önce
abi vine döneminden beri takip ediyorum severek izliyorum bence 1 milyon özel videonu ali ve mesutla çek çünkü kanalı açtığın zaman onlar yanındaydı 1 milyonda da onlar olsun
Binali Coşkun
Binali Coşkun 4 aylar önce
Bu aralar bazı youtuberlar enes ve orkun gibi eskiden ünlü olmuş tarz'da videolar çekiyorlar. Bu da o yani ve çok güzel,iyi olmuş. Daha fazlası gelir umarım.
Çınar Alman
Çınar Alman 4 aylar önce
Abilerim ve ekibiniz sizleri çok seviyorum video çok güzel olmuş ellerinize sağlık umarım yakında 1 milyon abone olursun çançolar nickname i çok iyi olmuş.Ayrıca yeni yılınız sağlıklı mutlu huzurlu yıllar olsun ailenizle sevdiklerinizle bizlerle hep beraber nice yıllar olsun herkes içinde benim içinde. Ayrıca ara tatilde Istanbul'a geldim ve vadi Istanbul'a gitmiştim oradan çıktıktan sonrada you kadın kıyafet mağazasının önünde yaren alaca ile fotoğraf çekildim umarım Allah hiç kimseye bana ve aileme ve herkese kaza bela nazar zeval ve zarar vermezde rahat rahat tanışırız🙏🙏🙏🙏🙏🙏🧿🧿🧿🧿🧿🧿😁😁😁😁😁😁😘😘😘😘😘😘❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Mustafa Çolak
Mustafa Çolak 4 aylar önce
Böyle Baturay'a da uygun içerikler de bulun sesini duyalım
nurkel
nurkel 4 aylar önce
Baturayın gerçekten mutlu olduğunu hissettiğim tek video başkalarının kanalında :D daha çok baturayla video
🌿Eda🌿
🌿Eda🌿 4 aylar önce
Bence başka bölümleri de gelmeli çok güzel olmuş
toca life minoş
toca life minoş 3 aylar önce
Abi ben bu adamın videolarını bayılıyom neden mi Para alınca değişme ❌ Eğlence ✓✓✓ Sempatiklik ✓ Tatlılık ✓
bzdr rdzgrd
bzdr rdzgrd 3 aylar önce
enes abi geri dön o günlere sabahtan akşama kadar oyun oynadığın bizi çok mutlu ettiğin kafa atarak videoya başladığın ekiple oyun oynadığın günlere geri dön
hande
hande 4 aylar önce
Bunun oyuncu ve ya şarkıcı versiyonuda gelsin bu sefer yaren ve ecenazida bekliyoruz
hande
hande 4 aylar önce
@Sakın Oynatma Listeme Bakma tamam bakmayiz🤣
Sakın Oynatma Listeme Bakma
Sakın oynat ma lis teme bakma.
Sude
Sude 4 aylar önce
Sınav haftasında yüzümü biraz olsun güldüren nadir kanallardan bir tanesi ,teşekkürler cihan abiğ🤍
Mehmetcan Gündoğdu
Mehmetcan Gündoğdu 4 aylar önce
Selam sude nasılsınbenmehmetcantanisslimi
esmarenqiz❤🤗
esmarenqiz❤🤗 4 aylar önce
Abi çok komiksiniz vay be nasıl özlemişim ya sizi😊🤭😇🧡💜❣💝❣💚💋💛
Nursen Çetin kan
Nursen Çetin kan 3 aylar önce
Baturay daha çok konuşunca ne güzel oldu be hep aktif olmalı videolarda 🙂🙂🙂🙂
emir gündoğdu
emir gündoğdu 4 aylar önce
Heyt be baturay abim nasıl zayıflamış devam böyle kralll ♥
Sümeyra Aslan
Sümeyra Aslan 4 aylar önce
Sırf bu videoları baturay için izliyorum ama Cihan gerçekten inanılmaz kaliteli bi insansın konuşma tarzın üslubun Harika seviyoruz seni ❤️❤️❤️
Saime Er
Saime Er 4 aylar önce
Senin olduğun tüm vüdyoları beğeniyorum bu serinin devamı gelsin çok güzel olmuş ❤️❤️
Atıf Bozkurt
Atıf Bozkurt 4 aylar önce
22:26 olmayanlar Mervan Berk coşkun Ümidi Furkan yaman Cemre solmaz Burak güngör Şahangiller Doğuş çabakçor Betül çakmak Eda biçim Vales Berk muhammet Fırat sobutay Murat sungurtekin
Emir Kalafat
Emir Kalafat 2 aylar önce
HAN KANAL
Hilal Erdem
Hilal Erdem 4 aylar önce
Oyun portal Sarp Atilla Marul Kafa Buğra kazancı
sergensiakiroglu
sergensiakiroglu 4 aylar önce
Knk elif yalçin'ni nasil unutursunuz
Nahif Kalpli Lavinia
Nahif Kalpli Lavinia 4 aylar önce
Efsanevi kadroyu bir arada görmek ne güzel . 👍🌺🌹🌸💐🍁🦋
Sakın Oynatma Listeme Bakma
Sakın oynat ma lis teme bakma.
SUBONUAR-BS
SUBONUAR-BS 4 aylar önce
enesin bu halini görünce , diş telli old enes i hatırladım duygulandım be
Emir Özboz
Emir Özboz 4 aylar önce
Bizi nostaljiyle doyurdunuz harbi
~Nesrin~
~Nesrin~ 4 aylar önce
1 milyon videosunu sabırsızlıkla bekliyorum 😋
Erva Sare Topçu
Erva Sare Topçu 4 aylar önce
Enes abi seni özledik hiç yoksun buralarda
Yusuf Karakaş
Yusuf Karakaş 4 aylar önce
Bu seri çok eğlenceli acil çok gelsin Cihan abi 😍
Mert hocanın emektarı ☆
Tek kelimeyle Efsanesin 👾❤
HALİL İBRAHİM ÖZTÜRK
14 yaşında cihan abinin bilmediklerini bilip gururlanan
Stephany라라
Stephany라라 4 aylar önce
22:22 Enes: Başak’ı koyarlar diye düşündüm Cihan: Bende bekliyordum ya EnCi🙃
Aziz
Aziz 4 aylar önce
Bunun davamı gəlsinnnn
mesut şenol
mesut şenol 4 aylar önce
@Sakın Oynatma Listeme Bakma sakın yazı yazarken ellerini kullanma götün gayet iyi iş görüyor.
Sakın Oynatma Listeme Bakma
Sakın oynat ma lis teme bakma.
mesut şenol
mesut şenol 4 aylar önce
Sarıyo
Sargonas
Sargonas 4 aylar önce
✨❤️yeni şarkım yayındaa❤️✨
PreVisionHD
PreVisionHD 4 aylar önce
Enes Batur bu videoda eski Enes Batur'a çok benzemis çok duygulandım keşke hep böyle olsa
Əli Vəli
Əli Vəli 4 aylar önce
Aynen la
Zehra
Zehra 4 aylar önce
Cihan abi ne zaman 1 milyon oluyoruzz?? ve bu arada gerçekten enn sevdiyimm youtubersınn sevılıyosun 💗
Sakın Oynatma Listeme Bakma
Sakın oynat ma lis teme bakma.
~Ninixstar🦋  #Jensoo
Cihanın"Eşanaz üşer" demesi beni benden aldı yaa 😂
Ömer Türk
Ömer Türk 4 aylar önce
Ecenazla enes baturun ikisi beraber video çektiğinde çok seviniyorum 😆
Dr.TrollAze
Dr.TrollAze 4 aylar önce
Baturayı böyle motivasyonlu ve yakışıklı gömek adama sevinc veriyor beeee.
zeynep saka
zeynep saka 4 aylar önce
Çok güzel video olmuş abi sizi çok seviyoruzz💙
Anna
Anna 4 aylar önce
1milyona özel yazdığını oynarsın yapabilirsin, ama böyle çoklu konuk ve uzun bir skeç yazarak...
Negro
Negro 4 aylar önce
Aynı kadro 2 ci serisini bekleriz
Esmiralda Elizade
Esmiralda Elizade 4 aylar önce
Abi sana bir şey sorucam. "Olur Olur" filmi var,yaklaşık 9 sene önce çekilmiş. Orada bir genç var aynı sen. O senmisin yoksa benzerlikmi? Lütfen izleyin.Filmin müzik yarışması kısmında.
Serkan
Serkan 4 aylar önce
Çok güldüm teşekürler cihan abi😂❤
Ece Zeynep
Ece Zeynep 4 aylar önce
Çok güzel olmuş ellerinize emeğinize sağlık abi
Neko
Neko 4 aylar önce
aynı kadro kadın ünlüler gelsin !!
Emre
Emre 4 aylar önce
part 2 gelmeli mutlaka salataman efe aydal porçay mertcan bahar mervan muhammed abi falan çıkabilir
Dadaş Dadaşov
Dadaş Dadaşov 4 aylar önce
enes bu aralar başak çok demeğe başladı😂
Lord Of Anıl
Lord Of Anıl 3 aylar önce
@Beril 🌌 Ne alaka ? 15 milyon abonesi var adamın gayette gündemde
Beril 🌌
Beril 🌌 3 aylar önce
Gündem olmak için
Safiye Naz Uğur
Safiye Naz Uğur 4 aylar önce
Ayn 😂
Vedat anlar
Vedat anlar 3 aylar önce
Cihan albayrak takipçilerimle yakın olmak istiyorum diyosun ama 100 tane mesaj attım geçenlerde enes batur ile ilgili ama bakmadın büyük kırıldım ama yinede sizi seviyorum izlemeye de devam edicem bu işler karşılıksızdır. :)
jisoo_starss♡ #kapandı
Baturayla çok videyo gelmesi beni mutlu ediyo
Sevgi Yolu
Sevgi Yolu 4 aylar önce
Tebrik ederim yine her zamanki gibi güzel bir içerik Bu Arada Y-T Kısa bir süre önce başladım Buradan bir kaç kişi bile a-bo-ne olsa yüzümü güldürmeye yeter.Destekleyen Herkesten Allah razı olsunnn.
İrem Alperen
İrem Alperen 4 aylar önce
Abi baturay video atmıyor ki biz de enesin cihanın kanalından izliyoruz onu ❤💘
Suganın.armysi
Suganın.armysi 11 gün önce
en son arabada 25 saat @Enes Batur videonu izlemiştim ve bide şimdi izliyorum. özlemişim❤
Sudenur Altıntaş
Sudenur Altıntaş 4 aylar önce
Eski enes geri gelmiş ağğğ 🥺🥺
Yigtcan Demir
Yigtcan Demir 3 aylar önce
1 mn olmana çok az kaldı cihan abi 👍
KUZENLER BURADA 💚💜
Cihan çok farklı bir insan. Gerçekten çok farklı bir insan. Saçları, Gözleri, Yüzü, Hareketleri, Sesi, Tarzı, Herşeyi mükemmel bir insan (12 Yaşındayım) Seni çok seviyorum cihan abiii⭐❤️
Takılıyom  Öylesine
Takılıyom Öylesine 4 aylar önce
@KUZENLER BURADA 💚💜 Biliyorum 12 yaşındasın zaten...
KUZENLER BURADA 💚💜
@Takılıyom Öylesine ayrıca *ABİ* DEMİŞİM *ABİ* Yanii
KUZENLER BURADA 💚💜
@Takılıyom Öylesine ne alaka sadece iyi bir youteber ve severek izlediğimizi belirtmeye çalıştım boş yapma 🙄😒
Takılıyom  Öylesine
Takılıyom Öylesine 4 aylar önce
Knk direkt deseydin ben aşığım sana diye daha az anlardık
NURİCAN ŞAHİN
NURİCAN ŞAHİN 4 aylar önce
ADAM GİBİ ADAMA SELAM OLSUNNN :)) BİRGÜN BİRLİKTE VİDEO ÇEKME HAYALİ İLE İNŞALLAH...
NURİCAN ŞAHİN
NURİCAN ŞAHİN 4 aylar önce
Videoyu daha yeni izledim gerçekten içerik çok güzel olmuş :)) devam keee 🙂🙂🙂🙂
Ceylin Tuzla
Ceylin Tuzla 3 aylar önce
Enes mert ereni ve yareni bildiğinde hâlâ 5 ti 7 olması lazımdı
Raci Aydar
Raci Aydar 4 aylar önce
Enes harbi soba , eski youtuberlar hala aklında kaç yıl olmuş
erdem balik
erdem balik 4 aylar önce
enes abi başarılarını diliyorum
Çağan Altıparmak
Çağan Altıparmak 4 aylar önce
helal be cihan saniyesinde ecena zolduğunu anladın kralsın mizah seviyen yüksek ve seviliyosun cansın
ALİCAN .YİLMAZ
ALİCAN .YİLMAZ 4 aylar önce
Enes çok çekmiş bu hayattan be gözlerinde ki yorgunluk üzüyor bizleri..
sewde🤘🏻
sewde🤘🏻 4 aylar önce
Cihann abii sen kralsinn videolarindaki mizah o kadar guzelkii senin videolarini izlerken gercekten cok egleniyorum iyiki varsin seviliyorsunn❤❤💜💜💞💞
Sargonas
Sargonas 4 aylar önce
✨yeni şarkım yayindaaa✨
Natasa Kaxramanova
Natasa Kaxramanova 4 aylar önce
Nedense cihanin oldugu her videodan zevk aliyorum yaa...♡
Umut polat Ocak
Umut polat Ocak 4 aylar önce
1 M olman dileğiyle mutlu günler 🤍🤍
Drakula Murad
Drakula Murad 4 aylar önce
Cihanın kanalına abone olmayanlar adam diyil Cihan abi sende çok ama çok iyi video çekiyorsun helal vallaha
Sıla Sarp
Sıla Sarp 4 aylar önce
Enes: Başağı falan koyarlar diye bekliyodum…
Esra Ocak
Esra Ocak 3 aylar önce
@Canan Göçer ben de tam senin yaptığını yapıyordum laa ksbdwkbdkw
Canan Göçer
Canan Göçer 4 aylar önce
Bende yorumlara bakıyordum kimse yazmadı mı diye sen taam izleyenlerdensin o zaman
Nilhan
Nilhan 4 aylar önce
Bu tekrar gelsinn!! Hatta bugün gelsin... Cihan buarada ben Kıbrıslıyım ve Müzisyenim efsane bir içerik yapabiliriz. Tabi eğer sende varsan bence kaçırma bu fırsatı!!!
TAHA ATMACA
TAHA ATMACA 4 aylar önce
"SINAV HAFTASINDA BİZE MORAL OLACAK KİŞİYİ BULDUM..." ~ CİHAN ABİNİN İZLEYİCİLERİ ~
mehmet ali çıracı
mehmet ali çıracı 4 aylar önce
Cihan çok büyük yerlere geliceksin duruşunla,oturuşunla,konuşmanla helal olsun sıkılmadan izlettiriyorsun kendini bir an önce bir milyon olman dileğiyle❤
İçerik Dolu
İçerik Dolu 4 aylar önce
Evet 1 milyon abonede Cihan şarkı yapıyor hahaha🤣
Hüseyin Mammadov
Hüseyin Mammadov 4 aylar önce
Enes batur artık eskilere dönmüş
YusufEsat
YusufEsat 4 aylar önce
devamı gelsin çok iyiydi
NvR ~DarknesS~
NvR ~DarknesS~ 4 aylar önce
Twitch fenomenleri de gelsin abii
Bünyamin Erdem
Bünyamin Erdem 4 aylar önce
1 milyona özel eski vinelarimi canlandirdim gelsin
İremss
İremss 4 aylar önce
Bunun devamı net gelmeli çok eğlendimm❤️
Salih İlhan
Salih İlhan 4 aylar önce
Vales'e laf çakmanız hiç hoş değil. Haklı haksız olun farketmez. Saygı duymanız lazım.
Furkan Demirel
Furkan Demirel 4 aylar önce
@Salih İlhan Enes kimlerle küstü Ya valse Mervan mertle mi neden dağıldı şu ekip aşırı merak ediyorum
Salih İlhan
Salih İlhan 4 aylar önce
@Furkan Demirel Her like 1 TL diyen bir yalancı varmış diyor video basinda cihan
Furkan Demirel
Furkan Demirel 4 aylar önce
Nerde laf söylemişler harbi
Merve Bürhan
Merve Bürhan 4 aylar önce
Nerde laf söylemişler
💖Sıla Çekli💖
💖Sıla Çekli💖 4 aylar önce
Enes abi seni çok özedik 😘
Say my name
Say my name 4 aylar önce
Cihanın mizahı aşırı iyi ya
Ayşe
Ayşe 4 aylar önce
BU KANALA BAYILIYORUM ÇOK GÜZEL VİDEOYOLAR GELİYOR
SEFA'NIN KUŞLARI
SEFA'NIN KUŞLARI 4 aylar önce
Merhabalar 4.sınıf öğrencisiyim kardeşimle birlikte kuş videoları çekiyoruz bu kadar kişi arasından 1 kişi bile a-bo-ne olsa yüzümüzü güldürüyor şimdiden teşekkürlerrr
Sakın Oynatma Listeme Bakma
Sakın oynat ma lis teme bakma.
Onur Saygılı
Onur Saygılı 4 aylar önce
Lise Öğrencisiyim TRvid'dan Gelir kazanmak için bu kadar insan içinizden 10 kişi bile ab-o-ne olup bildirimleri açarsa birazda olsun moral vermiş olurlar.♥
Şenay Hatiboğlu
Şenay Hatiboğlu 4 aylar önce
Abi her videonda yakıyorsuuuun. Baturay abiye bir video gelsin. Enes abiyle yaptığınız ''HERŞEYE EVET HAYIR DERSEN ÖLERSİN'' videosunu baturay abi ile çekiiiin.
MAKİKİ
MAKİKİ 4 aylar önce
Reyiz Keyifle İzliyorum Devam Edin!
TAHA ATMACA
TAHA ATMACA 4 aylar önce
Cihan abi bence bunu seriye çevirin. Mesela sonraki videoda bir fenomenin belli bir yerinden tanımaya çalışabilirsiniz. İnşAllah Cihan abi görürsün. SEVİLİYORSUN 🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡
Fatih k.
Fatih k. 4 aylar önce
Krall ecenazın sesi demek ki iyi kalmış aklındaa😂
Elif
Elif 4 aylar önce
Baturay video çekmekten çok izlediği için biliyo heralde 🤣
SEFA'NIN KUŞLARI
SEFA'NIN KUŞLARI 4 aylar önce
Merhabalar 4.sınıf öğrencisiyim kardeşimle birlikte kuş videoları çekiyoruz bu kadar kişi arasından 1 kişi bile a-bo-ne olsa yüzümüzü güldürüyor şimdiden teşekkürlerrr
Maxle0255
Maxle0255 4 aylar önce
Challenge'ı bende yapmaya çalıştım baya iyi içerik
FF REVAN
FF REVAN 4 aylar önce
Devamı gelsin aynı adamlar olsun
buse korkmaz
buse korkmaz 4 aylar önce
cihan niye bu kadar yakışıklı lann
Betül Gönen
Betül Gönen 4 aylar önce
abi ekipçe vampir köylü oynasanıza yw lütfen valla müQ izlenir
Betül Gönen
Betül Gönen 4 aylar önce
@Sakın Oynatma Listeme Bakma okey
Betül Gönen
Betül Gönen 4 aylar önce
@Nereye Geldik aynen
Betül Gönen
Betül Gönen 4 aylar önce
🙂
fblikuş
fblikuş 4 aylar önce
Ewtt
Sakın Oynatma Listeme Bakma
Sakın oynat ma lis teme bakma.
Yılmaz Özaltın
Yılmaz Özaltın 4 aylar önce
Çok güzel olmuş ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Мидвар Мусаева
Birdaha çekin bu videodaaann, çok guzeldii😍😇
Fırat Sobutay
Fırat Sobutay 4 aylar önce
aynen cihan alperden sonra dağıldı :)
Aydın polat coşan
Aydın polat coşan 3 aylar önce
@Cihan Albayrak ooooooooo
Aydın polat coşan
Aydın polat coşan 3 aylar önce
@Cihan Albayrak bir o
Aydın polat coşan
Aydın polat coşan 3 aylar önce
@Cihan Albayrak kpk
Abdulkadir Yazıcı
Abdulkadir Yazıcı 4 aylar önce
Bir kişide dağılmadı yazmamış her üyesi ayrı ayrı değerliydi ama şu anda ki ekip de gayet güzel yani adamların 2 kanalı var toplam 10 milyon abone falanlar
Minecraft Prosu
Minecraft Prosu 4 aylar önce
Senden sonra da değil abi yanlış anlama cem abiden sonra dağıldı
Berat can Sevinç
Berat can Sevinç 4 aylar önce
Lan bu Enes bı gün yakışıklı oluyor bı gün 2015teki haline dönüyor bı insan bı günde bu kadar mı değişir
umut mobil
umut mobil 4 aylar önce
Cihan abi vinelarda yaptigin gibi youtubdada skeç videolari yap
Burak GÜNAYDIN
Burak GÜNAYDIN 4 aylar önce
Yav bu üçlüyü görünce içim ferahlıyor devamke cihan abi
Bilal Yılmaz
Bilal Yılmaz 4 aylar önce
abi böyle videoların devamı gelsin
W乇丂レ乇リ 10
W乇丂レ乇リ 10 4 aylar önce
Filmler ve filimleri çok seviyom korku kısmını
blue side
blue side 4 aylar önce
Baturay sana nolmuş bi yakışıklı olmuşsun gözümü alamadım😅😍❤
LoxY
LoxY 4 aylar önce
14:09 da cihan albayrağın dediği cümle Eski Sevgilini nasıl tanımazsın diyor enese dediği kişi ise ecenaz üçer.
Sonraki
on the run
17:02
görünümler 765 336
ALFABETİK SIRAYLA YEMEK YARIŞMASI ?!
26:50
Kuruluş Osman 93. Bölüm @atv
2:17:13
görünümler 7 286 891
DİYAR inci komedi abone ol
0:29
görünümler 565 496
Teşkilat 46. Bölüm
2:23:02
görünümler 1 785 319