Karanlık

#YKS Tercihleri Nasıl Yapılmalı? |Sayısal Tayfa Özel|

Gri Koç
Abone ol
görünümler 235 804
94% 2 224 134

Herkese selamlar herkese merhabalar #tercihkampı konuğumuz tercih uzmanı Murat Aydın. Kendisine çok teşekkür ederiz. Videolarımızın ilki olan sayısal tayfa ile sizlerleyiz. Sizlerden aldığımız sorularla oluşturduğumuz videomuzun dakikalarını sıralamalarınıza göre tıklayarak izleyebilirsiniz.
00:00 Videoya Giriş
02:23 İlk 10 Bin
04:50 10 - 20 bin arası
07:56 20-40 bin arası
10:01 40 - 80 bin arası
14:20 80-100 bin arası
16:36 120-170 bin arası
20:10 220 - 300 bin arası
22:02 300+
🟡Murat Aydın İnstagram: instagram.com/moralakademi/?hl=tr
2020 YKS Planlama Koçluğu Serisi ► bit.ly/2Ynx6gN
2020 YKS Motivasyon Koçluğu Serisi ► bit.ly/30z2DN8
2020 YKS Mücadele Öyküleri► bit.ly/2mTntrG
Verimli ve Düzenli Çalışma Taktikleri ► bit.ly/2mLMyVz
Keşif Öyküleri Serisi ► bit.ly/2leCwvG

Videomuz hoşunuza gittiyse "beğenmeyi" unutmayın!
Yeni videoları kaçırmamak için ►bit.ly/2g9Afzf tıklayarak abone olabilirsiniz!

Merhaba güzel insan ben Gri Koç. TRvid kanalımda yaklaşık 5 yıldır sizlere motivasyon ve planlama koçluğu üzerine içerikler üretiyorum. Genellikle her hafta 3 yeni video kanalımda sizlerle oluyor. Videolarımı beğendiyseniz ve aramıza katılmak isterseniz kanalımıza abone olabilirsiniz. Sevgiler!

katma

 

28 Jul 2020

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 100
Gri Koç
Gri Koç 12 gün önce
Selamlar güzel insanlar sizler için erken saatlerde stüdyoya girip konuğumuzla birlikte tüm videolarımızı çektik. Sırasıyla eşit ağırlık, sözel, dil ve 2 yıllık bölümler için hazırladığımız videolarımız bugün gün içinde yayında olacak. Şu anda montaj ekibimiz hazırlıyor bittikçe hemen yayına girecek. Beklemede kalın sevgiler :)
Batuhan Piren
Batuhan Piren 10 gün önce
@Serdar oral helal olsun bro her yiğidin harcı değil tebrik ederim 👍🏽🙏🏼
Batuhan Piren
Batuhan Piren 10 gün önce
@Mehtap Aktürk 459 bin neredegggg 🌞
Batuhan Piren
Batuhan Piren 10 gün önce
@BAŞKENT ANKARA BAŞKENT ANKARA sorular kolaydı ondan dolayı bazı yerlerde yığılma oldu bazı değil her yerde aslında eleyici değildi aslında o yüzden sınav sonuçlarını da analiz ederken atıyorum kendi puan aralığında X üniversitesi tutar mı diye bakarken şuna dikkat et o bölümün geçen senelerdeki kontenjanları ve yığılmaları iyi analiz etmeye çalış 🙏🏼
Batuhan Piren
Batuhan Piren 10 gün önce
@Yusuf Çelik tutkunu keşfetmeye çalış bro gözlerini kapa" ben ne yapmak istiyorum bu dünyada "diye kendinle konuşursan cevabını bulursun emin ol 🌞
Batuhan Piren
Batuhan Piren 10 gün önce
@Bugra KURT 459 bindeyim ben de yokum bro yalnız değilsin ama adam hangi birini çeksin 🌞
Beril Ünal
Beril Ünal 3 saatler önce
169k dayim 174k daki elektrik elektronige girebilir miyim?
Fidan Çelik
Fidan Çelik 7 saatler önce
11k daym önerebileceğiniz guzel bir tıp fakültesi var mı
Can Peltekoğlu
Can Peltekoğlu 8 saatler önce
Merhaba hocam ben 25050 yaptım ve tıp cok istiyorum okul birinciligi m var tıp girebilirmiyim lutfen bilgi veriniz hocam tsk ederim
Rukiye Simsek
Rukiye Simsek 15 saatler önce
259 bindeyim ebelik gelir mi
Ahmet Ekinci
Ahmet Ekinci 18 saatler önce
220649 sıralama ile hemşirelik gelirmi?
Farkansa
Farkansa Gün önce
Sizce KTÜ Metalurji ve Malzeme Mühendisliği mi----İzmir Katip Çelebi İnşaat Mühendisliği mi---Kıbrıs Yazılım mı hangisi daha iyi kararsız kaldım
Yusuf Kalkancı
Yusuf Kalkancı Gün önce
Adam saçmalıyor
yorgun savaşçı
27k yaptım 24 25 lik dişler gelir mi???
mahinev artr
mahinev artr Gün önce
sınava çok çalıştım yüksekde bekliyordum ama ayt fizikte kaydırma yapmışım ve sonuçlarım istediğim gibi gelmedi 300 bindeyim ebelik vermek istiyorum gelir mi acaba arkadaşlar yardımcı olursanız sevinirim
Furkan Kaplan
Furkan Kaplan 2 gün önce
65k geldi istediğim yerler 55 60k arasında gelir mi
İlyas Karaalp
İlyas Karaalp 2 gün önce
EA 941 K SORALAMAM VAR ÜCRETLİ PİSKOLJİ GELME İHTİMALİ VARMI .... geçen sene en yüksek sorlamayla yerlşen varmı
Mustafa Bahadır
Mustafa Bahadır 2 gün önce
Ben de 235.142 yaptım hangi sıralamalarda birşey yazabilirim 210000'lerde birşeyler yazabilir miyim yardımcı olur musunuz ve ben tercihimi nasıl yapacağım medeniyet üniversitesi matematiği istiyorum onun da sıralaması 218890 benim sıralamam 235142 yerleşebilir miyim lütfen cevap verecek olan var mı
Kartalkafa
Kartalkafa 2 gün önce
322 bindeyim, mühendislik barajı kalkıcakmı gerçekten çok bunaldım okarda çalışmıştım 300binin içinde olmadığım için tercih yapamıyorum.
renkli düşler
renkli düşler 2 gün önce
100 bin aralığı hiç konuşulmuyor geçiliyorrr
Üniversite Rehberi
Üniversite Rehberi 2 gün önce
Lisans,önlisans ve aöf tüm bölüm incelemeleri Universiterehberi.org
Okan Kaya
Okan Kaya 2 gün önce
tıp mı müh mü diyen biyoloji fiziğe bakmasın daha ileride ne yapabilriim olayına baksın hayali olan zaten basarır
Yusuf Akkurt
Yusuf Akkurt 2 gün önce
Hocam ben ders çalışmaya başladım ama derece için çalışma düzenimi nasıl devam ettiririm bilmiyorum yardımcı olur musunuz
Serhat Kıvcı
Serhat Kıvcı 2 gün önce
Hocam mekatronik ve gemi mühendisliği istiyorum ama ailem mühendislik okursan işsiz kalırsın düşüncesinde hemşirelik yaz diyor ne yapmalıyım
BESYO 65 yüü
BESYO 65 yüü 2 gün önce
Mühendis ol
GK11
GK11 3 gün önce
330 k ile nereye gidebilirim sizce?
Süleyman Arıkan
Süleyman Arıkan 2 gün önce
merhaba güncel olarak YKS Tercihlerini yaparken DİKKATLİ ol ! üzerine çektiğimiz video kanalımda yayında göz atabilirsiniz
GLG Ahmet
GLG Ahmet 3 gün önce
Ayt matematik için bi kanal önerisi olan varmı
Şimal Zerşin Araz
Şimal Zerşin Araz 3 gün önce
Hocam 306k dayım Eskisehir Osmangazi kimya 329k ile aliyor . Girememe durumu olur mu sizce Umarım erken görürsünüz çünkü tercihlerimi yapacam 🤲
Ali Kelleci
Ali Kelleci 3 gün önce
Hocam okul birincileri icin bi video gelri mi
Sıla Ocal
Sıla Ocal 3 gün önce
218 bin say sıralamam sizce 188 binlik yer gelir mi
Hilal Ak
Hilal Ak 3 gün önce
Hocam merhaba Istediğim bölüm başarı sıralaması 800462 benim İse 621804 çıkar mi??
MYigit
MYigit 3 gün önce
Sıralamam sayısal 207 bin bilgisayar mühendisliği istiyorum nasıl tercih yapmalıyım hangi üniversiteleri yazmalıyım bilgi verebilecek yardım edebilecek var mı?
Hamit Maltas
Hamit Maltas 4 gün önce
Fen Lisesi mezunuyum 85 k yaptım sizce ne yapmalıyım tercih vermek mantıksız mi olur
rumeysa doğan
rumeysa doğan 4 gün önce
Yeni acilan uni ler hakkinda video ceker misiniz
İBRAHİM AY
İBRAHİM AY 4 gün önce
Hocam merhabalar; ÖSYM'nin yayınladığı kılavuzda bazı lisans programlarının taban puanları ve başarı sıralaması yer almıyor boş bırakılmış bu ne anlama geliyor????
Ad Soyad
Ad Soyad 4 gün önce
ARKADAŞLAR LÜTFEN YAZIPTA GİTMEYECEĞİNİZ BÖLÜMLERİ TERCİH ETMEYİN.HEM SİZİN İÇİN(GİTMEZSENİZ SENEYE PUANINIZ DÜŞER) HEM DE SİZİN İSTEMEDİĞİNİZ O BÖLÜMDE OKUMAK İSTEYENLER İÇİN...
Murat Duran Tevge
Murat Duran Tevge 5 gün önce
310 bindeyim mühendislik yazabiliyor muyum biri bilgi verebilirmi
Rİ
4 gün önce
Murat Duran Tevge hayır
Müzik Kutusu
Müzik Kutusu 5 gün önce
sıralamam 160 bin 144 binlik bir bölüm gelir mi
Çağla
Çağla 5 gün önce
Sayısalda 110 bindeyim geçen sene 109 binle kapatan yere girme olasılığım nedir kontenjanı da artmış ?
Şeymanur Akyüz
Şeymanur Akyüz 5 gün önce
Hocam umarım bu yazdığımı görürsünüz ve cevap verirsiniz benim sıralamam 180 bin hemşirelik düşünüyorum manisa 172binle alıyormuş benim sıralamam sizce girebilir miyim ve başka hangi şehri uygun görüyorsunuz istanbul dışında şimdiden çok teşekkür ederim
Feli ASMR
Feli ASMR 5 gün önce
289k'ya 240'daki yer gelir mi?
Büşra Demir
Büşra Demir 5 gün önce
Hocam yakın yer mi tercih etsek yoksa sıralamamızın yettiği en yüksek yerleri mi yazalim bir video ile açıklarmısıniz Mesela ben antepliyim yedibin sıralamam var yakın olsun diye 13bindeki Antep'bimi yazsam yoksa Ankara'mi yazsam Lültfen
Abdulkadir
Abdulkadir 5 gün önce
HOCAM 175BİN. 125 BİN GELEBİLİR Mİ
binoo
binoo 5 gün önce
Merhaba mf ' de 350 bindeyim hocam siralamaya kac binden başlamalıyım. Cevaplarsaniz sevinirim
Zeynep Yaren
Zeynep Yaren 5 gün önce
merhaba 53 binden tıp tercihi yapabilir miyim
Sıla Ocal
Sıla Ocal 3 gün önce
50 bin son diye biliyorum
nurcan gktrk
nurcan gktrk 5 gün önce
Hocam hemşirelik istiyorum ve puanımın tuttuğu üniversiteler olduğu hâlde geçen sene giren öğrencilerin sıralamaları ve benim sıralamam asla aynı değil. Tercihte bulunmalı mıyım? Yardımcı olursanız çok teşekkür ederim.
Waldein Samkeit
Waldein Samkeit 6 gün önce
yks 2021 tayfa için yerimi alıyorum seneye uyandırıcam herkes yazsınn
mavi Gök
mavi Gök 6 gün önce
Hocam bölüm barajları kalkar mı?
Cansu Ataş
Cansu Ataş 6 gün önce
240 bindeyim hemşirelik gelir mi acaba??????
adra esli
adra esli 4 saatler önce
Ben de aynısı
Süleyman Arıkan
Süleyman Arıkan 2 gün önce
merhaba güncel olarak Üniversite Tercihlerini yaparken DİKKATLİ ol ! üzerine çektiğimiz video kanalımda yayında göz atabilirsiniz
Çisem Yürekten
Çisem Yürekten 6 gün önce
Veteriner fakültesi yatay geçiş ve dgs imkanları için kanalıma bakabilirsiniz.
beyza bolat
beyza bolat 4 gün önce
hangi veteriner fakültesinde okuyorsun
kedi mi
kedi mi 6 gün önce
23k of off tıpa gircektim
Reyyan Su
Reyyan Su 6 gün önce
305 bindeyim tam olarak kactan yazmaya baslamaliyim 🤦‍♀️
Emine Ulaş
Emine Ulaş 6 gün önce
Hocam sıralamam 97k Ankara üniversitesi hemşirelik fakültesi geçen yıl 92k ile kapatmış sizce yerleşebilir miyim
KORAYBİKE
KORAYBİKE 6 gün önce
Hocam merhaba. Sayısal da 368 bin sıralama alan birisi, geçen sene 381 bin sıralama ile kapatan matematik bölümüne yerleşebilir mi? Şimdiden teşekkür ederim.
Hicran Başak
Hicran Başak 6 gün önce
Hocam 220bin 300bin aralığını daha ayrıntılı konuştuğunuz bir video gelirse çok seviniriz çok zorlanıyoruz ve tam olarak nasıl tercih yapacağımıza hala karar veremedim
Mesut Güzeldere
Mesut Güzeldere 6 gün önce
286k - 287k arasındayım sağlık hizmeti alanında bölüm bulabilirmiyim
Hatice Şahin
Hatice Şahin 6 gün önce
20000 deyim tıpta kaçtan başlamalıyım
Süleyman Arıkan
Süleyman Arıkan 2 gün önce
merhaba güncel olarak Üniv. Tercihlerini yaparken DİKKATLİ ol ! üzerine çektiğimiz video kanalımda yayında göz atabilirsiniz
sseln s
sseln s 7 gün önce
220k dayım napiyim
Serhat Güneş
Serhat Güneş 7 gün önce
Tıp tercih edecek arkadaşlara yardımcı olabilirim.Sorunuz olursa yazabiliirsiniz.
yks yks
yks yks 7 gün önce
34 k ile devlette diş gelir mi?
Yasemin Geçgen
Yasemin Geçgen 7 gün önce
Hemşirelik yazacak olan var mı
Yasemin Geçgen
Yasemin Geçgen 7 gün önce
Hemşirelik yazacak olan var mı
İdris Birsen
İdris Birsen 7 gün önce
340 sayısal puanı ile hemşirelik geliyor mu
YKS Studies
YKS Studies 7 gün önce
446k dayım okul birinciliğim var hemşirelik gelir mi hocam mezuna bırakabilirim yardımcı olacak biri var mı lütfen ?
Zeynep Turan
Zeynep Turan 7 gün önce
120bin sıralamayım 60binden başlatıcam tercihi saçmalamayın
Süleyman Arıkan
Süleyman Arıkan 2 gün önce
merhaba güncel olarak Üniversite Tercihlerini yaparken DİKKATLİ ol ! üzerine çektiğimiz video kanalımda yayında göz atabilirsiniz
Jinx Carry
Jinx Carry 7 gün önce
mühendislik barajları kalksınya
selma sarı
selma sarı 7 gün önce
Merhaba okul 1.lerin nasıl tercih yapmaları gerektiğiyle ilgili de bir video yaparsanız çok sevinirim
İmmanuel Rousseau
İmmanuel Rousseau 7 gün önce
Taşınırken 2 büyük koli kitap çözdüğümü fark ettim elimde ne var koca bir sıfır. Geçen sene 172k sıralamam vardı bu sene 156k, o kadar emek boşa gitti.
Beyza D
Beyza D 6 gün önce
Ne yazmayi dusunuyorsun benim de öyle
Yunus Emre
Yunus Emre 7 gün önce
Arkadaşlar mezun durumu da var ama sizce 147 kda yazilabilecek en mantikli bölüm ve üniversite sayisalim
Berivan Çelik
Berivan Çelik 7 gün önce
380 bindeyim sıralama aralığımı nasıl yapmalıyımmm
Cevat Aydın
Cevat Aydın 7 gün önce
Allah için dua edin ya. Hiç hesaplamadigim şeyler oldu. Kendime göre bölüm ve uni buldum. Sadece bir seçenek mutlu ediyor beni. Sıralama 33 34k bir şey geldi. Gitmek istediğim yer 39k ile kapatmış. Kesin gidebilir miyim sizce? Araştırıyorum hiçbir şey uymuyor bana. Bunaldim. Mutlu olacağım tek bir seçenek var bundan daha kötü eşek şakası olmazdı.
N L
N L 7 gün önce
101 k dayım 96klık bölüme girme şansım nedir? önümdeki ünileringenel olarak kontenjanları artmış durumda
Oktay Ağri
Oktay Ağri 7 gün önce
266 binle 264binlik yere gidebilir miyim Sakarya üniversitesi inşaat mühendisliği düşünüyorum ya da Pamukkale üniversitesi inşaat mühendisliği
Samet Atay
Samet Atay 7 gün önce
Hocam bu sene 166 bindeyim ve Erciyes elektrik istiyorum geçen sene 112binden almış puanlar hemen hemen aynı sizce gelme ihtimali nedir cevaplarsanız sevinirim
meryem Alya
meryem Alya 7 gün önce
veterinerlik düşünen var mı. soru soracaktımda.
beyza bolat
beyza bolat 4 gün önce
ben de düşünüyorum epeydir de araştırıyorum sorabilirsin
Beyza D
Beyza D 4 gün önce
100k
meryem Alya
meryem Alya 4 gün önce
@Beyza D sıralaman kaç
Beyza D
Beyza D 6 gün önce
Ben varim da kararsizim biraz
ok ok
ok ok 7 gün önce
Abi son 6 ayda çalışarak 4k oldum sayısal video çekmek isterim bence kesinlikle çok çalışan değilde doğru çalışanın kazandığı bir sınav tabiki çalısmamaktan değil kasıt
Bicci Bella
Bicci Bella 8 gün önce
Mimarlık barajını geçemeden mimarlık tercih etme hakkım var mı gelme ihtimaline karşı etmek istiyorum
Gizem Dilme
Gizem Dilme 8 gün önce
116 k sayısal 101 k gelir mi?
Türk askeri
Türk askeri 8 gün önce
Tercih etme sıramız girme şansımızı etkiliyor mu Yani mesela bilkenti ben 6.sırada tercih etsem benden daha düşük puan biri 1.sıra tercih etse o mu girer
Hannah Baker
Hannah Baker 8 gün önce
Türk askeri sen girersin
Ubbalti Ubbalte
Ubbalti Ubbalte 8 gün önce
Hocam limit Türev integral apotemi bitmişti. Organik kimya ve bitkiden ayrı ayrı 3 kitap bitmişti. Aylarım verdiğim konular 5 dakikada kalktı..
Ice Cream
Ice Cream 8 gün önce
Siralamam 39k 35klik yeri yazsam cikar mi
Cafer Saruhan
Cafer Saruhan 8 gün önce
261 bin deyim hemsirelik gelir sizce yoksa mezuna mi kaliyim
Ders Çalışıyor
Ders Çalışıyor 2 gün önce
En son devlette 215 binle kapattı biraz zor senin işin
Serra Taşkın
Serra Taşkın 8 gün önce
21.16 daki mooddayım kafayı da yemek üzereyim sanırım 😶
Gozde Ahi
Gozde Ahi 8 gün önce
170-220 arası nerede
Onur Altıok
Onur Altıok 8 gün önce
mimarlık barajını 300bine çekin
Name Name
Name Name 8 gün önce
Saçma sapan konuşmayın la neyi nerde okumak istiyosan orayı yazacaksın tabi puanın yeterse yetmezse yazma bosuna
Zeynep Gündüz
Zeynep Gündüz 8 gün önce
35kda olan öğrenci kaç bindne başlamali tercih yapmaya
İrem Gündoğdu
İrem Gündoğdu 8 gün önce
Arkadaşlar 200 bindeyim kaç sıralama gibi gelir
RaGux
RaGux 8 gün önce
Tercih yaptıktan sonra sınava girersek OBP kırılıyor, bu tamam. Fakat eğer tercih yaparsak ve yerleşEMEZsek sonrasında sınava girersek yine kırılıyor mu?
RaGux
RaGux 8 gün önce
@Gozde Ahi çok teşekkür ederim
Gozde Ahi
Gozde Ahi 8 gün önce
Yerleşemezsen kırılmaz ama yerleşip kayıt yaptırmazsan dahi kırılır
Samet Ertan
Samet Ertan 8 gün önce
318k dayım hemşirelik gelir mi devlette matematik okumak falan mantıklı mı yeni kılavuz açıklanacak mı baraj falan değişir mi
nefise yazgu
nefise yazgu 9 gün önce
249 bindeyim 215 binlik yer gelir mi ?
Can Arslan
Can Arslan 9 gün önce
Hocam arkadaşım 473 bin puan ile tıpa girecek ama özel geliyor üniversite konusunda yardıma ihtiyacı var önerdiğiniz yer var mi yardımcı olur musunuz?
Seçkin Gümüş
Seçkin Gümüş 9 gün önce
Kapak resmi ve başlık ilk önce sayısal loto püf noktasını buldular herhalde dedim.
Basri Ekşioğlu
Basri Ekşioğlu 9 gün önce
hocam okul birincilikleri nasıl etki eder? mesela ben okul birincisiyim ve 23k yaptım. 15k gelme olasılığı ne olabilir???
Başak
Başak 9 gün önce
Sadece sağlık alanındaki meslekleri konuşmuşsunuz. 40-80k arasında bari başka bölümler konuşsaydınız. Eğitim sistemi bir yılımı bu video 15 dakikamı çaldı.
Özlem Güler
Özlem Güler 9 gün önce
Diş hekimligi kaç binle kapatır sizce
Seher Yıldız
Seher Yıldız 9 gün önce
😊🥰🥰
Şilan Demirel
Şilan Demirel 9 gün önce
130 k 110 klık bölüm gelir öi acaba sayısal
HASAN SAYLAN
HASAN SAYLAN 9 gün önce
Herkese İyi bayramlar 2021 tayfa; 2020 YKS sınavından 430 puan alarak EA 12k yaptım.AYT matematikte 35 D 3 Y yapmam büyük etki etti.Hukuk bölümünü tercih edeceğim.Mezun bir kardeşiniz olarak size iyi olduğum konuda yardımcı olmak istiyorum. Amacım yaptığım hatalara sizinde düşmemeniz ve zamanınızı etkili verimli kullanmanız için yardımcı olmak.Merak ettiğiniz konuyu yoruma yazarsanız veya sosyal medya hesabımdan bana ulaşırsanız mutlaka dönüş yaparım. TRvidde kanal açtım oradan içerikleri takip edebilirsiniz. trvid.com/video/video-l2fKNDy51mQ.html İnstagramdan da sorularınızı sorabilirsiniz. instagram.com/hasansaylan023/
Sevim Didem Gökşen
241k hemşirelik hiç mi gelmez ya
Zehra Mercan
Zehra Mercan 8 gün önce
Yüzde 20 yukarisini yazın deniliyor ama bilemiyorum
Sevim Didem Gökşen
@Esra Rengiz bunun anlamını maalesf olarak anlıyorum:(
Esra Rengiz
Esra Rengiz 9 gün önce
:(
Özge Öz
Özge Öz 9 gün önce
Bu sene neden böyle oldu konular kalktı diye mi?
Furkan Binici
Furkan Binici 9 gün önce
22:00 300bin üstü
menekşe mor erik
menekşe mor erik 9 gün önce
Amaaan siktiret güzel insan...
menekşe mor erik
menekşe mor erik 7 gün önce
@Ferdi Dallaroğlu sanane la
Ece Şahin
Ece Şahin 9 gün önce
arkadaşlar 19bindeyim 360 önümdeki tıp gelir mi?
Ece Şahin
Ece Şahin 9 gün önce
arkadaslar 19bininciyim 360 önümdeki tıp fakültesi gelir mi?
Hera Black
Hera Black 9 gün önce
öff bi tıp mı var ya habire tıp konuşmuşsunuz
Hera Black
Hera Black 8 gün önce
@Bilgehan Yuksel evet ya sinir oldum bilmemkaç k ya geliyor hala tıp olmaz şu olur diyo çok da skmizde herkes tıp mı istiyo samki
Bilgehan Yuksel
Bilgehan Yuksel 8 gün önce
Ya videonun başından 15nci Dakikaya kadar tıpta tıp ne kadar saçma sanki ülkede bir tek bu meslekten olanlar para kazanıyor
Sonraki