Karanlık

YİYOSA BİLME!! 3. Bölüm

Alper Rende
Abone ol
görünümler 1 635 065
100% 76 000 0

’nin 3. bölümüne hoşgeldinizz.(kahkaha tufanı garantili bölüm)
@Cem Yılmaz ve @Bülent Şakrak 'a çok teşekkür ediyorum. Erşan Kuneri dizisi için de ellerinize sağlık diyorum. (Cem abi mavi donum ve ben olası yeni bölümler için hazır bekliyoruz)

Cem Yılmaz ve Bülent Şakrak’ı takip etmeyi unutmayın
trvid.com/u-cmylmz
trvid.com/show-UC8bp...

Bizi Instagram’dan da takip edebilirsiniz!
instagram.com/alperrende
instagram.com/cmylmz/
instagram.com/bulentsakrak_

Diğer RND House Kanalları
@Betül Çakmak
@BROZ
@Mert Efe Günaydın
@Ahmet Rende
@RND HOUSE

katma

 

12 May 2022

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 1 218
Deniz Özbaran
Deniz Özbaran Aylar önce
Abi çıtayı iyice yükselttin, helal olsun!!! 🚀
⚡NOOB - BS⚡
⚡NOOB - BS⚡ 21 gün önce
Profilimde 3 yazıyo 10 yaparmısınız
Deniz Özbaran
Deniz Özbaran Aylar önce
@bars sahn Cem Yılmaz çok üzüldü şu an.
bars sahn
bars sahn Aylar önce
Bro "Abin" çıtayı yükseltmedi,Cem Yılmazın çıtası düştü :)..
S-ezer
S-ezer Aylar önce
@Lord Fatih🖤 ok knk
Brknn
Brknn Aylar önce
@Japon yapmış DÜŞTÜĞÜ FALAN YOK REKLAM YAPIYOR ADAMLAR EN İYİ REKLAM ŞEKLİ BU ERSAN KUNERİYİ İZLEYECEGİM KESİNLİKLE CUNKU CEM YİLMAZ SAMİMİYETİNİ HATİRLADİM BEN BU ADAMİ İZLERİM 😋
Uğur Şengül
Uğur Şengül Aylar önce
dizinin ilk iki bölümünden daha çok güldüm 😂
Sıla Özgürsoy
Sıla Özgürsoy 16 gün önce
boş yorum
Muhammed Duran Kızıltaş
@merve bence Ersan Kunerininde bir derdi var anlatmaya çalıştığı birşeyler var mesajları var ilk amacı bu mesajları vermek komik olmak değil
Ramazan Avcı
Ramazan Avcı Aylar önce
@Doruk Şahin aaaa harbiden
Doruk Şahin
Doruk Şahin Aylar önce
@Ali Genoglu sanırım youtube yorumlarındaki en kaliteli tartışma bu
Ali Genoglu
Ali Genoglu Aylar önce
@merve siz çok haklısınız fakat Cmylmz benim sevdiğim bir insan olduğu için ben daha olumlu yaklaşıyorum olaylara. Siz iyi bir eleştirmensiniz. Ben Cmylmz nin bazı filmlerinin son sahnesinde ekstradan bir mesaj daha verdiğini gördüm o yüzden Cmylmz'yi övdüm.
Usta Oyuncu
Usta Oyuncu Aylar önce
Her videon bir öncekine göre daha da kaliteli oluyor helal olsun. Başarılarının devamını dilerim. Hayatında başarılar. Seviliyorsun.
Ahmet Can
Ahmet Can Aylar önce
@Lord Fatih🖤 için 00
Spor E
Spor E Aylar önce
Cem Yılmaz'a gülmekten öldüm Alper gülmemekten ölecekti 🤣😡
Veli Ertaş
Veli Ertaş Aylar önce
Bi önceki sırtlan Ayhan dı ne ara bu seviye oldu
Çubuk-Cell
Çubuk-Cell Aylar önce
chickenHolmes in yüzü kanalimda
Emre Oyun Tutkunu
Emre Oyun Tutkunu Aylar önce
.
fizzand others
fizzand others Aylar önce
Şu iki büyük insan bile otururken izleyici karşısında olacağını bildiği için saygıdan hürmetten sevgiden elleri üst üste duruyor ne çok aşırı ne çok dipte seyrediyor :) Sizin gibi komedyenlere oyunculara muhtaç kaldık... Güzel video verdim şukunu abi :)
isa musa
isa musa Aylar önce
cem abiyi daha çok görmek isterim bu kanalda bana dünyanın bu bunalık yasamında 20 dk lık bir mutluluk yasattınız elinize emeginize saglık
bilinmez
bilinmez Aylar önce
@Eren Özer iyi güldüm
bilinmez
bilinmez Aylar önce
@Eren Özer ywwhanqhwi
Eren Özer
Eren Özer Aylar önce
Sen bizi kutsa... dırı dırıı
rafet olgun
rafet olgun Aylar önce
Bülent Şakrak mükemmel bir insan :) Canım abimin bu projede yer almasına çok mutlu oldum! Cem abi zaten nirvana :)))
Dilara Şimşek
Dilara Şimşek Aylar önce
Alper sen büyüdükçe kaliteni yükselttikçe mutlu olduğunu görüyorum bende mutlu oluyorum :) başarıların hep devam etsin:)
Gökhan Şahlar
Gökhan Şahlar Aylar önce
Erşan Kuneri'yi çok beğendim. Her filminde yeni bir şeyler denemekten asla vazgeçmeyen, sinemaya büyük emek ve paralar harcayan usta yazar & yönetmen Cem Yılmaz'ı ve 8 bölümde 8 ayrı karakter canlandıran muhteşem oyuncuları yürekten kutluyorum 👏👏👏
Seyfullah ÖZER
Seyfullah ÖZER Aylar önce
YAkıșır rendeye ,gittikçe profosyenelleșiyor , bizde emeklerinin karșılığını vermeye çalıșıyoruz
Jagaer
Jagaer Aylar önce
Cem abi efsane adam ya, günümüzün kemal sunalı gibi, sanki aileden biri gibi. Seviyoruz cem abi seni.
Burakcan Arslan
Burakcan Arslan 14 gün önce
@Aloness sende kemal sunal a her serisinde bel altı muhabbeti var diyemezsin sen daha portakalda vitaminken adam tüm Türkiye yi güldürüyordu
Aloness
Aloness 14 gün önce
@Burakcan Arslan cem yılmazin ironisine belden aşşa diyemesin sen daha ilkokuldayken o adam. Milyonları güldürüyodu eleşyirme istersen
Burakcan Arslan
Burakcan Arslan 14 gün önce
@Aloness bi ima vardır birde açık açık konuşmak vardır istersen boş yapma ne demek istediğimi zaten anlamışsındır
Aloness
Aloness 14 gün önce
@Burakcan Arslan kemal sunanın her serisinde bel altı var bu arada
Y MS
Y MS 16 gün önce
ALLAH RAHMET EYLESİN MEKANI CENNET OLSUN İNŞALLAH 🤲🕋❤️
ad da
ad da Aylar önce
ikisi de ne tatlı ne iyi insanlar💕cem bey aklınızı,bilginizi,zekanızı çok takdir ediyorum👏bulent beyin de oyle.hep mutlu olun,heeepppp🥰💕🌸
Seymen Süren
Seymen Süren Aylar önce
prodüksyon ve format olarak gün geçtikçe dahada iyi'ye gidiyorsunuz 👏👏
Fatih GÜNEŞ
Fatih GÜNEŞ Aylar önce
Cem Yılmaz’ın filmleri ilkten değeri bilinmiyor ama seneler geçince herkes aşinası oluyor Türkiye’de tek isim helal olsun
Tqp
Tqp Aylar önce
Harika bir çalışma olmuş eline koluna sağlık. Enerjiyi aldık resmen, seviliyorsunuz abiler.
Alp Emre Açıkbaş
Tek kelimeyle harika olmuş. Elinize sağlık. 👏👏 Not: Yalnız açılış beni biraz korkuttu ilk başta. Bir an "Alper'i geç bulduk, erken kaybedeceğiz" dedim kendi kendime. Neyse ki bir şey olmadı 😂😂
Kenan Manafov
Kenan Manafov Aylar önce
@Alp Emre Açıkbaş 😂
Alp Emre Açıkbaş
@Kenan Manafov bir an GORA filminden bir sahne geldi aklıma 😂😂
Kenan Manafov
Kenan Manafov Aylar önce
Niye öyle dedin ki şimdi😂
ManyFace God
ManyFace God Aylar önce
Son kısımda Bülent Çakrak demene rağmen hiç bozuntuya vermeden devam etmeleri bile iyi kalpli ve alçak gönüllü insanlar olduklarını gösteriyor bence, başarılarınız daim olsun
Fenerbahce Sevgisi
Fenerbahce Sevgisi Aylar önce
Ne desinler brom olgun adamlar yani çocuk gibi bozacaklar mı ☺
İsimsiz N1
İsimsiz N1 Aylar önce
Abiler diyor ztn boş duyar kasma
Muhammed Ali Uğur
Muhammed Ali Uğur Aylar önce
Şakrak diye duydum ben
Netflix Türkiye
Netflix Türkiye Aylar önce
🤭😂
(☉。☉)a.
(☉。☉)a. 26 gün önce
🤠👺
Bilal Arslan
Bilal Arslan 29 gün önce
🐒
The C
The C Aylar önce
🤓
tuna dertli
tuna dertli Aylar önce
😘🌹
MubarHack
MubarHack Aylar önce
😴
Talha Aliz
Talha Aliz Aylar önce
2. sezon mutlaka gelmeli..Ekip efsane 😁
Hakan Syl
Hakan Syl Aylar önce
Cem abinin esprileri çok hoş ve Bülent abi de çok efendi gerçekten çok güzel bir çekim olmuş 😊🖤
rıza özçelik
rıza özçelik Aylar önce
süperdi be :D :D :D helal alpercim tebrik ederim başarıların daim olsun güzel iki adamla bu sohbetler komiklik şakalar herkese nasip olmaz .
TiderFox
TiderFox Aylar önce
Bu serinin devamı gelmeli ama böyle kaliteli insanlarla umarım devam eder❤
sefa Aşık
sefa Aşık Aylar önce
Abi böyle mütevaziliği bırakmayıp,böyle bir videoya katıldıkları için üstatları tebrik ederim.Gerçekten içten insanlarsınız
SevdaYelder
SevdaYelder 18 gün önce
Hiç bir diziyi birden fazla izlediğimi hatırlamam ama Erşan’ı 4. keredir izliyorum ve her seferinde yeni yeni espriler, yeni yeni mesajlar yakalıyorum.
KIVANÇ AYDIN
KIVANÇ AYDIN Aylar önce
Hiç sıkılmadan,son saniyesine kadar eğlenerek gülerek izlediğim nadir videolardan Alper TRvid'u daha kaliteli hale getiriyorsun yemin ederim.Çok başarılı ve güzel bir video .
Faruk Aydemir
Faruk Aydemir Aylar önce
Cem abi çok komiksin ya valla çok gülüyorum sana gerçekten, Yüreğinize ve emeğinize sağlık 😁😁😁😁😁😁
Damla N.
Damla N. Aylar önce
Bülent Bey’in edepli hali Cem Yılmaz’a sevgi saygısı ne tatlı 💙 ikiside çok tatlış zekaları uyumları 👍🏻😍
Melih Topcu
Melih Topcu Aylar önce
*Alper rende gittikçe kaliteli içerik paylaşıyor videoyu full gülümsüyerek izlemek de ayrı bi olay emeğine sağlık*
Twitch Edits
Twitch Edits Aylar önce
Cem ' in de Netflix te filmleri çıktıktan sonra sosyal medya da bu kadar çok görülmeye başlaması da manidar olmuş .
yapiyoruz bu sporu
yapiyoruz bu sporu Aylar önce
Adam TRvid’nin acunu olma yolunda ilerliyor 😂🤲
Murat Aran
Murat Aran Aylar önce
MELİH ABUAFDIR ACUNU YAT AŞŞA
Idil Cancan
Idil Cancan Aylar önce
Cem abi iyi ki dijital platformlara da geliyorsun, durdurma özelliği olmasa ne yapardım bilmiyorum djdjdjd gülmekten karnım ağrıdıkça durduruyorum resmen akdjrkodfıdı
Miço
Miço Aylar önce
Emeğine sağlık güzel bir içerik olmuş 👏🏽👏🏽 üç güzel insan yüzümüzde tebessüm oluşturdu yine ☺️☺️
Oğuz Biçer
Oğuz Biçer Aylar önce
Cem abi ve Bülent abi müthiş karakterler. Varolun abiler, adamsın Alper
Lynx Crea
Lynx Crea Aylar önce
Kalite kokuyorsun alper başarılarının devamını diliyorum.
Aslan
Aslan Aylar önce
TRvid Türkiye’de bugüne kadar çekilmiş en kaliteli video, net. 👏
Müslüm Levent
Müslüm Levent Aylar önce
Sonuna kadar keyifli program olmuş Cem abi çok samimiydi ✔️
HÜLYA GÜNAYDIN
HÜLYA GÜNAYDIN Aylar önce
Tam bizim yaş gurubumuza hitap eden bir içerik olmuş 😀Hüseyin abinle ben izlerken kırıldık gülmekten Çok eğlenceli ve keyiflidi emeğinize sağlık Alpercim🤍
Doktor
Doktor Aylar önce
Bu efsane serinin devamını izteriz.
Onur Y
Onur Y Aylar önce
Cem Yılmaz, Bülent Şakrak daha ne olsun. Ayrıca Bülent Şakrak kişiliğine ve insanlığına saygı duyduğum çok özel bir insandır.
Ze d
Ze d Aylar önce
Video 21 dk sanki 11 dk izlemişim gibi hisettim çok eğlenceliydi ağzınıza sağlık, saygılar ❤️❤️❤️
Melih Emre AYBAR
Melih Emre AYBAR Aylar önce
Kaliten günden güne çok iyi gidiyor devam 😂
Oytun çağlar Gürdal
Video yu drekt açtım, izlemeye başladım, bitirdim, Cem yılmaz güldürdü tabiki izlerken her zaman olduğu gibi enerjisi insana geçiyor ekranda da olsa Bülent abide sonlara doğru açılır gibi oldu sonra yorumları okumaya başladım, baktım. videoya 21dk yazmışlar abartmıyorum ben izlerken 5 dk gibi çok akıcı geçti Cem yılmaz kalitesi ve Alper'İn efendi sunumu sayesinde olabilir. Bu serinin devamını bekleriz.
Berkay Berk
Berkay Berk Aylar önce
emin olun tum bolumlerini bitmesin diye hergun bir bolum izleyeyim dedim ama ne yazikki 1 gunde bitirdim sirf bu dizi icin netflix alinir tam bir firtina olmus 2. sezunu lutfen her hafta bir bolum yayinlansin
abdullah bey
abdullah bey Aylar önce
emeğine sağlık kardeşim kaliteden ödün vermemişsin yine👏👏
Güvercin Dostu
Güvercin Dostu Aylar önce
Ego yok, böbürlenme yok, artislik yok şımarıklık yok. Doğal ve samimi gercek sanatcılar. Saygılar. Video boyunca gulumsemem eksik olmadi varolun.
emrenhy0
emrenhy0 Aylar önce
Cem abi sağolsun ekran başında güldürdü bizi yeteneği ve samimiyeti taktire şayan
oğuz Ayhan
oğuz Ayhan Aylar önce
Cem Yılmaz'ı eleştiren daha doğrusu beğenmeyenler var ya işte Cem Yılmaz bir gün sektörden elini ayağını çekince değerini anlayacağız. Türk sinemasında çok büyük komedyenler oldu ancak Cem Yılmaz çıtayı çok yüksek bir yere koydu. Çok şanslıyız onu izleyebildigimiz için saygılar üstad
Ramazan Avcı
Ramazan Avcı 18 gün önce
Bülent Şakrak ve Cem Yılmaz çok sevdiğim izlemekten gerçekten zevk aldığım insanlar. Teşekkürler
GG TV
GG TV Aylar önce
Günümüzde yeni komedyenler yeni popüler işlerinde gayet başarılı insanlar ortaya çıktı ama cem yılmaz hala işin nirvanasıdır
Mizah Cini
Mizah Cini Aylar önce
Arkadaş gibi çok kral bir video olmuş elinize sağlık çok keyifle izledim videonun başında ki yatak sahnesi hariç 😄
Batuhan Birinci
Batuhan Birinci Aylar önce
Bülent abi çok naif çok sakin çok iyi sempatim fazlasıyla arttı bayıldım videoya çıtayı arşa çıkarmışsın abii :)
Mehmet Sağlamer
Mehmet Sağlamer Aylar önce
Cem bey lütfen film yapmadığınız dönemlerde de konuk olun da samimiyetinizi anlayalım
Zeynep Emre
Zeynep Emre Aylar önce
kaliteli içerin üreten nadir TRvidrlardan biri seviliyorsun
Ercument Eskar
Ercument Eskar Aylar önce
Bu isimleri layığıyla ağırlamak kolay değil. Herhangi biri sunsa, yanlarında çok tırt kalabilir, ortamı aşağıya çekebilir. Ama bu çok keyifli olmuş. Helal olsun. Eline sağlık.
Şeyma
Şeyma Aylar önce
Ben çok gurur duydum senin adına inşallah daha da başarılı gunlereee
Hobi Hobi
Hobi Hobi 26 gün önce
Güzel iş olmuş tebrikler cem abi yine güldürdü 😃😄
Abdil CankaRa
Abdil CankaRa Aylar önce
uzaya gitmeden arkaya yeşili koyuyoruz uzaya gidiyoruz Cem abi sende gerçeklerin farkındasın akıllı adamsın.. 👏
Sinan Koc
Sinan Koc Aylar önce
cem yılmaz büyük üstad mükemmel karakter ve bülent şakrak samimiyetin başkenti uzun zamandır bu mecrada izlediğim en iyi video
Ali Karakuş
Ali Karakuş Aylar önce
Şahane video olmuş Alper keşke daha uzun program tadında olsaydı :)
Can Vural
Can Vural Aylar önce
Abi mükemmel ya başarılarının devamını diliyorum
Dark Heawen
Dark Heawen Aylar önce
Kardeşim çok başarılı buldum Çok başarılı konuklar almışsın Başarılarının devamını dilerim ...
sakin emir
sakin emir Aylar önce
İzlemeden like attığım tek kanal👍. Başarıların devamını dilerim Alper 👏
KINDLY HELP ME REACH TO 10K SUB
*Her şey için teşekkür ederim.Sakın Oynatma Listemdeki Videomu İzlemeyin 😶😶❌❌.*
Lord Fatih🖤
Lord Fatih🖤 Aylar önce
"Merhaba.....Bende eğlenceli şeyler çekiyorum niye kimse bakmıyor😭💔" *Amacım.. ..kötü değil sadece Gelişmek istiyorum ama zor görünüyor*
Murat çelik
Murat çelik Aylar önce
İşte beklentinin her zamanki üstü 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
MEKATRONİK Oyuncu
MEKATRONİK Oyuncu Aylar önce
Çok güzel bir video olmuş kalite üstüne kalite süpersin alper abi.
Verano
Verano Aylar önce
Cem Yılmaz ve Bülent Şakrak muhteşem insanlarsınız🤍
özgün ünlü
özgün ünlü Aylar önce
Klasik Cem Yılmaz, bi film vs yapinca akla gelebilecek bütun programlara katilir. Geri kalan zamanlarda ikna edemezsin hayatta. Zeki adam vesselam.
haldun ilhan
haldun ilhan Aylar önce
programı yapanlar da netflix ve cem yılmaz ekibi ,alper rende cem abi gel demiyor bilhakis cem yılmaz ekibi ve netflix ayarlamıştır dizi reklamı için
Yusuf Hacızadə
Yusuf Hacızadə Aylar önce
Reklamın iyisi kötüsü yoktur. Cem Yılmaz
arda celalsengorunmanevievladi
Cok kaliteli bir video olmuş sorular sohbet her şey 10 numaraydı cem yılmaz youtube videoları çekse keşke
Çağıl O.
Çağıl O. Aylar önce
Cem’in sayesinde muhteşem kanallar keşfediyorum.
the answer AI
the answer AI Aylar önce
İyi ki varsın Cem Yılmaz❤
MFJ_Players
MFJ_Players Aylar önce
Efsane videolar gelmeye devam edeyir. Cem abinin maşallahı var 😂😂.
Kenan Y
Kenan Y Aylar önce
Çok eğlenceli bir içerik olmuş emeğinize sağlık :)
furkan yıldız
furkan yıldız Aylar önce
Dünyanın en uzun süren dizisi tam 72 yıl sonDünyanın en uzun süren dizisi tam 72 yıl sonra veda etti. 'Guiding Light' adlı dizi, 1937 yılında radyoda yayınlanmaya başlandı. Daha sonra da TV'ye geçti. Dizinin serüveni tam 72 yıl sürdü.Dünyanın en uzun süre yayınlanan dizisi rekorunu elinde bulunduran Guiding Light 2009 yılında final yaptı.ra veda etti. 'Guiding Light' adlı dizi, 1937 yılında radyoda yayınlanmaya başlandı. Daha sonra da TV'ye geçti. Dizinin serüveni tam 72 yıl sürdü.Dünyanın en uzun süre yayınlanan dizisi rekorunu elinde bulunduran Guiding Light 2009 yılında final yaptı.
Reyhan H.
Reyhan H. Aylar önce
Böyle bir diziye ancak Cem cesaret edebilirdi. 👏Hadi kaçtım ben Cem Yılmaz’ın Twitter’ındaki saçmasalak linçleri okumaya gidiyorum 😁😂
GLEB
GLEB Aylar önce
Alper abi, başarıların daim olsun.😙
İnanc Bilal
İnanc Bilal Aylar önce
Şu an bu mecrada çıtayı gereğinden fazla yükseltdin tebrik ediyorum harikasın bazıları konuşur sen yaparsın
Onur Zabun
Onur Zabun Aylar önce
Cem Yılmaz sen Türkiye’nin en ünlü komediyenisin işlerin çok kaliteli . Artık her projenden sonra ünlü insanların yanına çıkmana gerek yok saygılar .
xBlow
xBlow Aylar önce
Niye moruk ne güzel eğlenceli oluyor
HÜSEYİN
HÜSEYİN Aylar önce
Şuana kadar izlediğim en iyi youtube videosu ve youtubede ilk defa bu kadar güzel bir video gördüm çok başarılı olmuş izlemekden keyif aldim
Mustafa Tarkın
Mustafa Tarkın Aylar önce
"cem yılmaz o kadar güzel bir adamki ve o kadar saygılı ve eğlenceli ki onu çok seviyorum ☺️👌🏻."
serhan
serhan Aylar önce
Abi iste medyanin gücü.Vala diziden haberim yoktu. Alper sayesinde ogrendim.Cem Yilmaz da işi biliyor helal olsun😎
Yalçın Demir
Yalçın Demir 9 gün önce
Cem yılmaz dan yine efsane bi film bekliyoruz oda olmasa ülke de yaratıcı birisi olmayacak
Mehmet Fatih Öksüz
Sorun yok :D :D :D :D :D ya Cem abi sen kralsın ya iyiki senin gibi bir sanatcıya denk geldik :D
Ümit YILDIRIMDİNÇ
Erşan Kuneri yapımından daha komik olması dışında sorun yok
Osman Kırboz
Osman Kırboz Aylar önce
Geldiğin seviyeden ötürü sen gerçekten tebrik ediyorum
Mustafa Şeker
Mustafa Şeker Aylar önce
Çok güzel olmuş elinize, emeğinize sağlık :D
Veysel Arslan
Veysel Arslan Aylar önce
18:27 'de sorulan soruya cevap olarak Ozan Güven demek isterdim çünkü Özkan Uğur'u da istiyordum o da son bölümlere doğru süprizini yaptı tek her yerde aradığım o vardı keşke o da oynasaydı
Musa
Musa Aylar önce
Bu adam 10.000.000 nu hak ediyor🖤🖤🖤🖤❤️❤️❤️❤️
Yorgun Genç
Yorgun Genç Aylar önce
Abi bu adamlar niye bu kadar enerjik 18 yaşındayım izledikçe kendimi yaşlı hissettim
Isa Akbulut
Isa Akbulut Aylar önce
Cem Yılmaz ne zaman bir film falann yapsa her çağrılan yere koşuyor. Üretmediği zaman ara ki bulasın.
General İsen Buga
General İsen Buga Aylar önce
15:51 Arif V 216’da Cem Yılmaz, Seda Bakan’a “Pembe Şeker” deyince “Benim adım Alev” cevabını aldığında “Seyircinin kafası patates olmuş. Bunlara takılmıyor. Sen de bana Sami de, ben alınmam, gücenmem” demişti. 😄
Zeynep Ecrin Turan
Zeynep Ecrin Turan Aylar önce
Diziyi izledim ve tek kelimeyle MÜKEMMEL
mehmet srs
mehmet srs Aylar önce
Ne zaman kendi filmi çıksa her yerden cem yılmaz çıkıyor.
BAYRAM DERE
BAYRAM DERE Aylar önce
Cem yılmaz aslında hiç tanıtıma ihtiyaç duymayan biridir ama demek ki cidden bir gereklilik duymuş kolay değil her kanalda kendisini görebilmek
Batuhan Düzyol
Batuhan Düzyol Aylar önce
biz burda gülmekten altımıza işedik sen kendini niye öyle kastın alper ya. gülmicem eğlenmicem diye şartladın mı kendini
Gökhan m
Gökhan m Aylar önce
Efsane kahkaha atıyorum şuan 😂😂
Azizcan Karabulak
Azizcan Karabulak Aylar önce
Abi harbi videoların baya iyi bu kalite eminim seni çok yüksek yerlere çıkaracaktır
Ha Wai
Ha Wai Aylar önce
En zor calistigin kisiler en iyi filmlerin olmus Cem abi seviyoruz
hakan polat
hakan polat Aylar önce
Rahmetli Rasim Öztekin yaşasaydı bu dizide olması gereken karakterlerden birisi kesinlikle Bop Marley Faruk olmalıydı.Mekani cennet olsun
Serdar Tavus
Serdar Tavus Aylar önce
Bravo Alper …Sana bu seviye çok yakışıyor 👍👏👏👏👏
Umut Turhan
Umut Turhan Aylar önce
1 ve 2 yi daha izlemedim ama bu çok güzel olmuş başarılarının devamını diliyorum
cem akyıldız
cem akyıldız Aylar önce
Biz daha uzaya gitmeden arkaya yeşili koyuyoruz baska gezegene gidiyoruz "bunları ogrenin" diyor adam. Daha ne desin. Cem Yılmaz iyi ki var. uyanin 👽
Kadir Yüksel
Kadir Yüksel Aylar önce
TRvidr denilen kelimenin vücut bulmuş halı gercekten . Hakkını veren sayılı kişilerden. Helal olsun
Sonraki
YAŞLI AMCA İLE PARKUR CHALLENGE!
18:54
görünümler 2 500 000
Paulo Londra - Nublado (Official Teaser)
0:19
THE INVITATION - Official Trailer (HD)
2:39
Konuşanlar 72. Bölüm Shot
22:09
görünümler 3 100 000
Azerbaycan’da Çok Gizli Köşeler !
33:46
Paulo Londra - Nublado (Official Teaser)
0:19