Karanlık
No video :(

Yeni Gelin 49. Bölüm - Senin Karın Kısır

Yeni Gelin
Abone ol
görünümler 662 186
95% 3 917 206

Bu dizi ve çok daha fazlası puhutv'de → puhutv.com/yeni-gelin-49-bolum-izle?utm_medium=referral&utm_source=youtube&utm_campaign=yeni_gelin&utm_content=bolum_49
Yeni Gelin'e Abone Olmak İçin → bit.ly/yg-dd-sub
49. Bölüm Özet:
Nazgül’ün oyunla başlayan doğum serüveni gerçeğe dönmüş, Bozoklar yeni torunlarını kucaklarına almıştır. Konağa gelen yeni bebek, beraberinde yeni umutlar getirse de Bozok Konağı’nı sıkıntılı günler beklemektedir.
Çünkü Kalender Ağa, ortadan kaybolmuştur. Kimse nerde olduğunu bilmemektedir. Fakat şimdilik konağın, Kalender Ağa’dan daha büyük sorunları vardır. Afet’in sırrını herkes öğrenmiştir. Konaktakiler bunun şokunu atlatamamışken davetsiz bir Tanrı misafirini kapılarının önünde bulurlar. Bu misafir, Afet’in yarasına bir nebze de olsa merhem olmuştur.
Kaynanalar, bütün enerjilerini Kalender Ağa’yı bulmaya harcayacakken öncelikleri değişir. İlk hedefleri Gökhan’ın çocuk sahibi olmasını sağlamaktır. Bunun için, Kalender Ağa’nın yokluğunu fırsat bilip bir yarışma düzenlerler. Yarışmadan da umduğunu bulamayan kaynanalar, başka planlar yapacakken Ayşe herkesten önce davranır.
Ayşe’nin emrivakisi konakta şok etkisi yaratır. Afet, bir yol ayrımının başındadır. Ya herşeyi bırakıp gidecektir ya da yaşanan herşeyi sineye çekecektir. Fakat kimsenin hesaplayamadığı bir üçüncü seçenek daha vardır. Afet, neyi seçecektir?

Yapım: Süreç Film
Yönetmen: Ersoy Güler
Senaryo: Ersoy Güler
Oyuncu Kadrosu:
Bella: Jessica May
Hazar: Tolga Mendi
Asiye: Yonca Şahinbaş
Kalender: Mustafa Avkıran
Kağan: Dağhan Külegeç
Möhteber: Sema Keçik

katma

 

12 May 2018

yeni gelinyeni gelin izleshow tvasiye ile hazaryerli dizi hd izleyeni dizijessica maytolga mendisüreç filmmustafa avkırandağhan külegeçmöhteberersoy gülerali gündoğduyeni gelin dizisiyeni gelin son

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 272
kahraman Sapancı
kahraman Sapancı 3 gün önce
Bella oldu da niye affet olmuyu ya çok üzüldüm
Emir Horuz
Emir Horuz 21 gün önce
Çok üzüldüm😭😭
ilknur huseynli
ilknur huseynli 25 gün önce
Çok üzücü yaaa😿
parlak parlak düşler
Her layk afetin çocugu olacak
Bangata bobbin
Bangata bobbin 25 gün önce
hfdyg💋💋💋
SUGA BTS
SUGA BTS Aylar önce
Benden başka izlerken hüngür hüngür ağlayan var mı??😢😢😭😢😭😢😭
Hakan Sozdemir
Hakan Sozdemir Aylar önce
😕
İnci Çimen
İnci Çimen Aylar önce
Çok ağladım
hayeller ve hayatlar
Afetin ane olmasını Bellanın iylesmesini isteyenler
ışıl Bal Çelebi
Kerçek aladım
Helin Esra Abuşka
Helin Esra Abuşka Aylar önce
Bişey sorucam kısır bi hastalık mı😕😞
Merve Yalcin
Merve Yalcin 2 aylar önce
Çok yakisiyorlar
Sude Naz Bakkal
Sude Naz Bakkal 2 aylar önce
Afet ve Bellanın ANNE olmasını isteyenler
princes 123
princes 123 2 aylar önce
Niye bi kadının kısır olması eksiklik ya da olağanüstü bişeymiş gibi gösteriliyor bide üstüne kuma getirme çalışmaları yapılıyor gerçekte görmekten bıktığımız bu iğrenç olayları bide dizilerde görüyoruz yapmayın Allah aşkına ya kadını sürekli ezip hor görmeyin
Nil Bulut
Nil Bulut 2 aylar önce
bu diziyi gerçek farzedin Allah ın takdiriyle herşey aslında Allah ol der olur künfeyekün rahim olmayan bir kadına bile isterse verir çocuk Allah yeterki umut kaybolmasın rabbe dua edin çocuk sahibi olmayan aileler.. umut olmadan olmaz inanın ki olsun.....
Fatma Eyikuyumcu
Fatma Eyikuyumcu 2 aylar önce
Yazık ya
EkreMUysaL
EkreMUysaL 2 aylar önce
kadın ne kısır ne bişe filim icadı yaw
Gökkusağı tv
Gökkusağı tv 2 aylar önce
Yazık ve afete
Zohre Mustafayeva
Zohre Mustafayeva 3 aylar önce
Afete yazik valla
Flying Bird
Flying Bird 3 aylar önce
Kıyamam ya
annem ömrüm canım
annem ömrüm canım 3 aylar önce
Keşke anne olsada düşmanları çatlatsa
Bestan Aydın
Bestan Aydın 3 aylar önce
3:22...Afet...bir sigara yaktirdin; peşinden de tıpkı (...)gibi devamı geldi işte.😢😢😢...
Fatma ALAGÖZ
Fatma ALAGÖZ 4 aylar önce
Filim milim deriz ama bu kadar gerçekçi olmaz
Destina Eryigit
Destina Eryigit 4 aylar önce
Gökhan çok tatlı ve yakışıklı bebeğinin olmaması üzdü
Birsen Arpacioglu
Birsen Arpacioglu 4 aylar önce
Çok güzel
KorecanARMY V.I.P
KorecanARMY V.I.P 4 aylar önce
dizide en çok afeti seviyorum hem kendisi hem oyunculuğu güzel.
Emine Kaya
Emine Kaya 4 aylar önce
0 15 de video yu durdurup bi bakin
Yağmur Damla
Yağmur Damla 4 aylar önce
Afet ve Gökhan çok üzüldüm yaa yazik oldu 😅😅
Ayse Coskun
Ayse Coskun 2 aylar önce
Afete cok uzuldum Allah hic kimsenin basina vermesin İnsallah
Melek Hava
Melek Hava 4 aylar önce
ay kiyamam
Zeynep Kahraman
Zeynep Kahraman 4 aylar önce
Hatırlarsanız 10. Bölümde Afet Bella 'nın kısır olduğunu Dilan'a söylemişti. Allah ta ona yaptığının cezasını verdi.
Manolya Aşkar
Manolya Aşkar 5 aylar önce
Ama bu bölümü hiç beğenmedim
behzat godogan
behzat godogan 5 aylar önce
Afet üzücü bir haber verdi
Zülfiya Ahmedova
Zülfiya Ahmedova 5 aylar önce
Oyunculuğu mükemmel sanki o anı gerçekten yaşıyormuş gibi
nurcan anaç
nurcan anaç 5 aylar önce
Yazık ya gökhana
meram alahmad
meram alahmad 5 aylar önce
Belanın bir hastalığı vardı ama Bella ama iyileşti affettim bu hastalık bella gibi ilçrse bir hamile olabilir
Hatice Korkmaz
Hatice Korkmaz 5 aylar önce
Allah çocuk isteyenlere çocuk versin
Hatice Korkmaz
Hatice Korkmaz 5 aylar önce
çok üzüldüm😔😖😖😔😪
Samsung Account
Samsung Account 5 aylar önce
Allahim kimseni ovladla imtihan etmesin.Cox cetin bir weydi😢
Haticekübra İrge
Haticekübra İrge 5 aylar önce
yaaa yazık afetime
Tuana Zoroğlu
Tuana Zoroğlu 6 aylar önce
Bu dizinin yapımcısı kim lan?her kimse afete bir çocuğu olmalı KESİNLİKLE
Kelebek TV
Kelebek TV 6 aylar önce
😢😢😢😢😢😢
Kelebek TV
Kelebek TV 6 aylar önce
Bu sahnede ağladım
Mustafa Kılınç
Mustafa Kılınç 6 aylar önce
Çok üzüldüm
AYŞE ÖZTÜRK AYDOĞDU
1:56 da gökhan yıkıldı
Bayram Kuşçu
Bayram Kuşçu 6 aylar önce
Yazık ya çok üzüldüm siz üzülmeyin ya
Caglar Doner
Caglar Doner 6 aylar önce
İşlah alahsana bir mucize gönderir 😗😗😗😗😗❤💋💋💋
Ulviye Yurtay
Ulviye Yurtay 6 aylar önce
yazik ya 😢😢😢😢😢😢
duru su durak
duru su durak 6 aylar önce
Şimdi afet mi ?
Serap Daa
Serap Daa 6 aylar önce
Bence bir mucize olup Gökhan ile, Afetin bebeği olacak Bana katılanlar bu yoruma like atsın
Mahmut Gürbüz
Mahmut Gürbüz 2 gün önce
öle olmaz
رهف عايد
رهف عايد 6 aylar önce
😩çok aci
sevda nur un günlüğü
Ağladım😢
Ecrin esaesaesa
Ecrin esaesaesa 6 aylar önce
Zsaecvrbhnioklo
Merve Akdeniz
Merve Akdeniz 6 aylar önce
Oha man içim gitti resmen 😫
Oğulcan Gömleksiz 29
Vunlarında hepsi kısır bıktık
Mehmet Polat
Mehmet Polat 6 aylar önce
Böyle bölüm olmaz olsun😤😤😤😑😑😑
Beyza
Beyza 6 aylar önce
2:01 :(
Ceren Kozyel
Ceren Kozyel 6 aylar önce
Ne kadar üzücü bölünmüş ya😞😞
Çilənay Məmmədli
Çilənay Məmmədli 6 aylar önce
Çok üzüldüm ya.
dream q
dream q 6 aylar önce
İnsanın kendi çocuğunun olması farklı bir şey tamam ama bir kadının çocuğu olmuyorsa bu dünyanın sonu veya bu acı dünyadaki en kötü acı değil. Aşırı abartıldı dizide. Üzücü bir durum ama evlat alıp kendi çocukları gibi büyütebilirler. Bi süre sonra anne karnında oluşmaya başlayan sevgi bağı o çocukla da geç olsa da oluşur. Hem bir çocuğu kimsesizlikten kurtarmış olursun
granis tv
granis tv 6 aylar önce
Lan afet sakin ol kadın sinir krizi gecirdi
Elçin Barış Herşeyim
Çok üzüldüm ya
PlasTik GT
PlasTik GT 6 aylar önce
çok saçma oldu artık olsun çocukları aq bu ne demi jsjs
Heyat Salmanova
Heyat Salmanova 6 aylar önce
Ya canim acidi
Ayse Findik
Ayse Findik 6 aylar önce
Bı kadının başına gelecek en kotu seyy
Ebru Dost
Ebru Dost 6 aylar önce
Yazk yaa ikisinede
Harley Quinn
Harley Quinn 6 aylar önce
-Senin karın kısır. -Benim ki de çiğ köfte. Şdkkslldlsllfd
adile knnss
adile knnss 6 aylar önce
Rabbimin işine akıl sır erer mi ? Kimine çok veriyor sınıyor, kimine vermeden sınıyor. Allah kimseyi evlatla imtihan etmesin 🙏 dayanılması zor bir duygu
w.93
w.93 6 aylar önce
Müziğin adı ne؟
asko mex ve zerka ex
asko mex ve zerka ex 6 aylar önce
oooofffff oooooffff
Maviş kanalı
Maviş kanalı 6 aylar önce
Neden afet ya kiza yazik aciyorum😟
BTS ARMY
BTS ARMY 6 aylar önce
Çok üzüldüm yaaa keşke bella ve afetin bebekleri olsa😭😫
Nihat Çayır
Nihat Çayır 6 aylar önce
Çok güzel
İkra Naz Yeni
İkra Naz Yeni 6 aylar önce
Izlerken bende agladim
One Direction 1D
One Direction 1D 6 aylar önce
İzlerken gözleri yaşarıp ağlayanlar burdamı :)))
One Direction 1D
One Direction 1D 6 aylar önce
Afet & Gökhan
Hamis Hamis
Hamis Hamis 6 aylar önce
😐😣
M.B&A Welt
M.B&A Welt 6 aylar önce
Bu dizidede her kes kisir,ayni ayni. Bashga bir shey yok mu?
Birsen Ünlü
Birsen Ünlü 6 aylar önce
Allahım hiç bir kulunu çaresiz birakmasin herkeze bir umut ışığı versin zor bi durum 😔😔
Ayşe Türkel
Ayşe Türkel 6 aylar önce
Afete çok üzüldüm 😂😂
-İhsan Efe Akyüz-
-İhsan Efe Akyüz- 6 aylar önce
Ağlayanlar +1
Türk Türk
Türk Türk 6 aylar önce
MAL KADINLAR şu kuma dizisini izlemeyin cinsimizi aşağılıyor zaten kadın toplumda yeterince aşağılanıyor bide bu saçma çağ öncesi dizileri yayında tutuyorlar Türk halkının zeka seviyesine göre diziler bunlar
Merve Albayrak
Merve Albayrak 6 aylar önce
Film olduğunu biliyorum ama ağladım allah kimseyi çocuğu ile imtihan etmesin
yeni gelin dizi
yeni gelin dizi 6 aylar önce
instgram'da beni deste edin lutfen adim : yeni.gelin.dizi.1
Yunus Aydı
Yunus Aydı 6 aylar önce
İnşallah afet anne olur
EFE Dündar
EFE Dündar 6 aylar önce
Bir mucize olsada keşke anne olsan ya
Melike Korkmaz
Melike Korkmaz 6 aylar önce
Yazık Ya Afet Te Kıyamam Çok Acı Çekti Kız
Elsen Eliyev
Elsen Eliyev 6 aylar önce
Kısır ne demeh be allah dan qorxun
irene ad
irene ad 6 aylar önce
Dizi resmen kadınları aşağılıyor.Cocugu olmayacak diye kuma getirmek ne hangi devirdeyiz. Ne kadar salak bir dizi 2018 yılında aşiret dizilerine benzettiler.Cocugu olmuyorsa evlatlık alsınlar.Bir sürü kimsesiz çocuk var ne diye yeni bir çocuk dünyaya getirecekler ki onun yerine kimsesiz bir cocugu büyütsünler
Mahmut Gürbüz
Mahmut Gürbüz 2 gün önce
yoo başka biri ile evlenmedi gökhann susun mallar
Bengisu yağız
Bengisu yağız 2 aylar önce
irene ad zaten dizinin amacı bu ilkel bakıyorlar yoksa kadınlar doğuramadığı zaman değersiz olmaz
Nihat Tür
Nihat Tür 6 aylar önce
bellayla dalga geciyorlardı olan oldu😥😥😥😥
Rehim Zamanov
Rehim Zamanov 6 aylar önce
Allah heckime bele gun gosterme Allahim
gunel gunelzade
gunel gunelzade 6 aylar önce
3:47 cox uzuldum ya 😖😖😖😖😭😭😭
İsa Musa
İsa Musa 6 aylar önce
Ya onlarinda cocugu olsun
SILA KART
SILA KART 6 aylar önce
tek ağlayan benmiyimm
Sena Sardoğan
Sena Sardoğan 6 aylar önce
Çok üzüldüm be keşke böyle olmasaydı afet erkek evlatlık çocuk alsa
Yunus Güneş
Yunus Güneş 6 aylar önce
Bunu izlerken ağladim
Its Abadashiii
Its Abadashiii 6 aylar önce
Arkada calan müzigi bilen varsa söyleyebilir ..
Esma Çakır
Esma Çakır 6 aylar önce
Offff ya Allah herkese çocuk yapmayı nasip etsin
sıcak çorba
sıcak çorba 6 aylar önce
😔😔😔😔😔
احمد الشيخ 2
احمد الشيخ 2 6 aylar önce
Enşallh olur
احمد الشيخ 2
احمد الشيخ 2 6 aylar önce
Enşallh olur
Peripella
Peripella 6 aylar önce
Kadın sırf kısır diye üstüne kuma getirmeye çalışmaları bir kadın için büyük ahlaksızlık ve hakarettir. Sırf kısır diye kadını ezmek ve üzerine kuma getirmeye çalışmak nedir? Yerin dibine batsın bu zihniyet! Insanları hep eksik göstermeye çalışan bu zihniyet çok iğrenç. Bir kadını sırf çocuğu olmuyor diye eksik gösterip ağlatmak insanlığa yakışmayan bir şey. Gider evlat edinir vs. Dünya artık insanların yaşayamayacağı kadar iğrençleşti zaten bu dünya temiz bir canlıya iyi davranmıyor artık. Evlat edinin ve dunyaya donanımlı yetistirin bilinki en hayırlı evlat o olacaktır.
İsimsiz İzleyici
İsimsiz İzleyici 2 aylar önce
Zaten kocasıda kumayı kabul etmiyor evlatlık alıcaklar
Yaren xx
Yaren xx 2 aylar önce
Ama yöneten güzel dizi
Yaren xx
Yaren xx 2 aylar önce
Evet hak veriyorum
hilal akar
hilal akar 6 aylar önce
Afet: ben kısırım Gökhan: bende makarna salatası jsndjdndjdjzjz
Sonraki