Karanlık

YÜZÜKLERİN EFENDİSİ; YÜZÜK KARDEŞLİĞİ - ÖZET PARODİ

Filmler ve Filimler
görünümler 629 946
99% 45 000 1

Uzun bir aradan sonra yüzüklerin efendisi ile alakalı bir özet parodi yapma isteği oluştu. Eğlendik ve eğlenmenizi istedik. Hepinize iyi seyirler ve iyi eğlenceler canlar. Seviliyorsunuz.
►►AGARTA STEAM SAYFASI: store.steampowered.com/app/16...
🔔F&F Club'a Katılmak için: trvid.com/show-UCZCU...
🔔ABONE OLMAYI VE BEĞENMEYİ UNUTMAYIN CANLAR
🔴Instagram: instagram.com/filmlervefi...
🟣 discord.gg/WhRQ7bZ
📬Contact: filmlervefilimler@gmail.com

►ELEŞTİREL PARODİLER: trvid.com/video/video-4I4iTvn1K9Y.html...
►NEDEN EFSANE SERİSİ: trvid.com/video/video-D2AQLj12taI.html...
►NEDEN KESTANE SERİSİ: trvid.com/video/video-nnSkGevpwn4.html...
►HİLE WEB SERİSİ: trvid.com/video/video-SThze8RBWsE.html...

♦♦Filmler ve Filimler kanalında her hafta vizyona girmiş bir yapımın Eleştirel Parodisi yer alır. Bu parodilerin sonunda FİLM(iyi) FİLİM(kötü) anlamına gelen ibareler dile getirilir. Senin beğendiğin yapımı biz beğenmemiş veya tam tersi durumlar oluşabilir. Dünya farklı insanları barındırdığı için güzel bir yerdir.♦♦

▶Filmler ve Filimler (Movies and Moovieez) is a Turkish entertainment platform. We produce movie parodies to make people smile.

Film (Movie) is the grade that we gave to "good" productions. Filim (Mooovie) is the grade that we gave to "bad" productions.

Charlie Chaplin logo means "Movie" and Hitler logo means "Mooovie".

Watch it, like it, share it !

Eğlence

katma

 

1 Mar 2022

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 1 628
Ali Kanak
Ali Kanak 7 aylar önce
"Hanife çıkma dışarı tümleçsiz cümle kuruyorlar" demeyecektin adamım. Tüm gece güldüm buna.
J.k
J.k 25 gün önce
@Ali Kanak abi yoruma duygu yüklemeyi nasıl başardın gülmediğim repliğe senin yorumu görünce güldüm
Ali Kanak
Ali Kanak 2 aylar önce
@emrah malkoc "Adam daha cümle kurmayı bilmiyor çok tehlikeli bize bir şey yapabilir" demek istiyor olabilir mi sence :)
emrah malkoc
emrah malkoc 2 aylar önce
@Ali Kanak evet bunu biliyorum ama Hanife ile olan komik noktası ne? Yani bir yere bir gönderme mi var da ben göremiyorum?
Ali Kanak
Ali Kanak 2 aylar önce
@emrah malkoc Türkçede cümlenin öğeleri ; Özne, tümleç, yüklem diye oluşturulur kardeşim.
emrah malkoc
emrah malkoc 2 aylar önce
anlamadım
İrem Tarğıt
İrem Tarğıt 7 aylar önce
Gimli’nin yüzüğe balyozla vurduğu sahnedeki reaksiyonunu yıllardır içimden veriyordum abi çok sağ ol jsksjsk
Yasemin Aygün
Yasemin Aygün 7 aylar önce
Aynen😊👏👏👏👍🏻
Burak
Burak 6 aylar önce
"benim adım isildur, kılıcım isil isildur" kısmı çok iyi ya hahahahhaha
Süleyman Cebe
Süleyman Cebe 6 aylar önce
"Kapıları kitledik. Suriyeliler Afganlar geliyodu, gelmesin diye kitledik. Ama, geldi.. 'ler'. Nargile kokusu geliyo. Plajlar..."
Egehan Toplu
Egehan Toplu 2 aylar önce
başından beri gülerken bir an düşündürüp üzdü
Filmler ve Filimler
Filmler ve Filimler 7 aylar önce
Videonun beğenisi patlasın ki serinin tamamına özet parodi yapılsın falan derim. Ben derim. Bilmiyorum. Gerisi size kalmış. He bi de sevdiğiniz replikleri yorum olarak yazın ki bir sonraki parodinin başında gösterelim.
Ahmet sami Alptekin
Ahmet sami Alptekin 5 aylar önce
Bir ay oldu reis ikincisini cıkart
OYUNCU PANTER
OYUNCU PANTER 6 aylar önce
Abi the hobbit filmini parodi veya özet yapar mısın?
Nergiz Yilmaz
Nergiz Yilmaz 6 aylar önce
Lütfen gollum lu olan bölümlerini de isteriz
Nergiz Yilmaz
Nergiz Yilmaz 6 aylar önce
Lütfen gollum
Arda Anıl Ergin
Arda Anıl Ergin 4 aylar önce
"Evine dön şeytan!" "Salak mısınız lan? Ben evdeyim. Siz geldiniz." 10:14 😂
Kulede Şövalye
Kulede Şövalye 7 aylar önce
- Dağı başımıza yıkacak bir dua duyuyorum. + Aman aman yansın, ocağın barkın utansın. 😂😂😂 Çok iyi.
onrusl
onrusl 5 aylar önce
Olum gözümden yaş geldi zaten orda 😂😂
Asan Gisar
Asan Gisar 5 aylar önce
Çok iyi 😂😂😂😂😂
Selin Temizel
Selin Temizel 6 aylar önce
Galiba benim de favorim
Yasemin Aygün
Yasemin Aygün 7 aylar önce
Aynen😄😄😄 ,nerden geliyor aklına,nokta atışı.Amaa biraz küfürü azaltsa iyi olur
Kulede Şövalye
Kulede Şövalye 7 aylar önce
@Mesut BALCI Onlar da süper. 😂😂
slmt76
slmt76 7 aylar önce
Benide götür bunlar şimdi yürür , kısmına bittim yaa , yine çok efsane bir parodi olmuş Fox eline koluna sağlık
Ugur Sakat
Ugur Sakat 6 aylar önce
"Bay Frodo sandala bindik yüzeydik aq şaşırtıyorsunuz beni" kısmını hergün açıp gülüyorum
Alincrease
Alincrease 7 aylar önce
Şaşırdım kaldım gerçekten yüzüklerin efendisi özet parodi yapmanıza hiç beklemiyordum. Çok başarılısınız devam edin bu yorumu yazarken bile kahkaha atıyorum komedi programlarına para vereceğime komedi programlarından 100 kat daha komik olan filmler ve filimler izlerim harikasınız 😂❣️
aptal kullanıcı
aptal kullanıcı 2 aylar önce
@Hacı Gray bende JDMSKSÖDMD
Hacı Gray
Hacı Gray 7 aylar önce
Şu ateist sarumana gülmekten öldüm
arve les
arve les 7 aylar önce
her zaman ki gibi yine patladım sjdjdjh "niye sandala bindik ki yüzeydik .." yorumlanandaki gülüşünü de karşımdaymışsın gibi hissettim. ellerinize, dilllerinize sağlık, harika!🎉
Berkan Tutaş
Berkan Tutaş 7 aylar önce
Yüzüklerin efendisi izlerken kahkaha atacağımı hiç düşünmezdim.😂 özellikle Sam bitirdi beni.
Berkan Tutaş
Berkan Tutaş 7 aylar önce
@Melisa🕊️ samwise gamgee.
Turan Bozkurt
Turan Bozkurt 7 aylar önce
0:23 Ciddi ciddi dinliyordum bir anda geldi. 0:54 "Trabzonlu prens" 😅 1:03 Benzetme müthiş. 2:03 Bunu beklemiyordum. 3:02 "Hanife çıkma dışarı tümleçsiz konuşuyorlar." 🤣 3:42 Duyarlı Gandalf 4:00 Buna yarım saat güldüm. 😅 4:32 Frodo hakkında yeni bir bilgimiz daha oldu. 4:42 Orjinalinde de burada çok gülmüştüm. 4:48/4:51 Müthiş gönderme. Bayıldım! 5:30 Boşluğuma geldi. 😅 6:11 😅🤣 6:34 Taht Oyunları ve Yüzüklerin Efendisinde aynı anda oynarsanız ne mi olur? Yalnız Ak Gezenler kısmında anırdım. 6:55 Oldu mu şimdi bu? 😅 7:24 Canımız ciğerimiz atasözlerimiz. 7:38 Yorum yok. 8:26 Saruman'ın konuşması deşifre edildi! 8:59 Yemin ederim filmi ilk izlediğimde aklımdan bu geçmişti. 9:57 Pazartesi günleri ruh halim: 10:05 😅😅 Legolasın bakışı... 10:49 Bak bu olmamış... 11:51 Seni o kadar iyi anlıyorum ki Sam.
Victor Victoria
Victor Victoria 6 aylar önce
Çoğumuzun hislerine dakika dakika tercüman olmuş eline sağlık🤣 4:00 bende yarım saat güldüm şakasız
Yasemin Aygün
Yasemin Aygün 7 aylar önce
Eline sağlık👍🏻👏
Ömer Pacal
Ömer Pacal 7 aylar önce
Yorumunu okurken üşendim senn yazarken neler çektin kim bilir 😂😂
ModBox Tv
ModBox Tv 7 aylar önce
Demek Beklenen o kutsal an geldi he. O mükemmel ses ile böyle bir efsanenin birleşme vakti geldi demek. O zaman bize izlemek düşer.
ışık
ışık 7 aylar önce
aga zaten parodisi vardı lotr un yenisini yapmış kral
Mert Ahmet
Mert Ahmet 7 aylar önce
Haaa en komik sahne 11:40 " DAHA DEĞERLİ" JWGDEUJSHDH🤣🤣🤣
Mithrandir
Mithrandir 7 aylar önce
"e biz niye gittik o zaman amunagoyum" kısmı ve sam in sahneleri çok iyidi
ozlemiyyy
ozlemiyyy 7 aylar önce
yine yürüyelim ya tabi, bir ata binmeyelim. madende yürüyelim... her yerde yürüyelim aşırı iyiydi ahahahhahahh önceki yürüme kısmı da baya güldürmüştü bu sektörde üzerine yok valla abi harikasın
Asasas
Asasas 7 aylar önce
“Ben artık ateistim”hahahhahahah ya sesli güldüm ya umarım siz de gülersiniz hep
Lelouch Vi Britannia
Lelouch Vi Britannia 7 aylar önce
Geçenlerde yüzüklerin efendisini 4.kez bitirmiştim üstüne birde parodisi geldi birdaha izlemeye başlıcam :D efsane seriyi
Deniz Sevim
Deniz Sevim 6 aylar önce
gülmeyi unutmuşuz be abi :D serinin yenisi gelmese de her gelen yeni eleştiri diğer tüm eleştirilerin önüne geçiyor ya emeğine sağlık
NYS
NYS 6 aylar önce
En çok güldüğüm parodi bu kesinlikle 😂😂😂 her gün açıyorum bi doz 😂
라비아Rabia
라비아Rabia 7 aylar önce
7:51 "valla şakasınız. İklim değişti aq biz hâlâ yürüyoz ya" jxjxkdksks koptum burda
YUNUS
YUNUS 7 aylar önce
Tam da şu an kralın dönüşünü seyrediyordum telefona bir bakayım derken şaşırdım kaldım. Foks bey LOTR serisinin diğer filmlerine de bir güncelleme yaparsanız çok iyi olur, saygılar.
X. Arybdis
X. Arybdis 7 aylar önce
@Berkan güneş bruh
Hülya Turan
Hülya Turan 7 aylar önce
Bende yüzük kardeşliği izliodum xd
senh
senh 7 aylar önce
Kitabını da okuyun en az film kadar zevk alacaksınız.
Nobody
Nobody 7 aylar önce
@Yiğit çok cringsiniz yapmayın şöyle hepiniz aynı yorumu yazıyorsunuz
Achilles
Achilles 7 aylar önce
bende tekrar bitirdim 3 saat öncec kralın dönüşünü izliyordum ne tesadüf :D
Mehmet Ali Kanmaz
Mehmet Ali Kanmaz 5 aylar önce
Her dakika kahkaha attıran bu zamana kadar yapılmış en iyi özet parodi olabilir ya hay sen çok yaşa Taha reis 😂😂😂
Mahmut Korkulmuş
Mahmut Korkulmuş 7 aylar önce
😅😅😅 gelmiş geçmiş en iyi parodi olabilir Helal olsun Taha abime her gün daha kaliteli iş çıkarıyor (bu arada kalitesiz işi yok adam kendiyle yarışıyor ) "Bir Filmler ve Filimler kanalının parodisinden daha iyisi yeni bir Filmler ve Filimler parodisidir"
Emre Say
Emre Say 7 aylar önce
Sam:Frodoo beni de al Frodo: Ben tek gidicem Sam: beni de al bunlar yürür falan Nsjsbzjsjs burda koptum ya
Utku G
Utku G 7 aylar önce
Son zamanların açık ara en iyi parodisi olmuş. Videoyu durdurup durdurup yorum atsam mı abartıyor muyum diye düşündüm en son tutamadım kendimi vallahi elinize sağlık
Baran Duran
Baran Duran 7 aylar önce
aşırı derecede Yüzüklerin efendisi hayranıyım ilk defa bu kadar kral parodi gördüm eline sağlık 👍👍
Emine G
Emine G 7 aylar önce
Abi serinin diğerlerini de yap lütfen!!! Çok iyisin gülme krizine giriyorum izlerken, o kadar ince, zeki esprilerin ve detayların var ki resmen gündemi de takip etmiyor değiliz seni izlerken.
Ahmet Taha
Ahmet Taha 7 aylar önce
11:49 öyle bir kahkaha attım ki yan komşu sinirden çıkardı, vurmaya geliyor sesini duydum.
Esra dmr
Esra dmr 7 aylar önce
Medineye varamadım neee gözümden yaş geldi. Bu kadar güzel esprileri nasıl buluyorsunuz ya helal olsun.
sokratonteles x
sokratonteles x 5 aylar önce
Eski yıllar dah.. girişiyle gülmeye başladım zaten. Hadi hayırlısı 😄
Temmuz Koyuncu
Temmuz Koyuncu 7 aylar önce
Kesinlikle dizi başlayana kadar serinin tamamlanması lazım. 🦅
Alper Bıyık
Alper Bıyık 7 aylar önce
Hiç sıkılmadan soluksuz izledim yapıyorsunuz bu işi harikisasin seslendirmeler müthiş guncelde olmuş elinize sağlık seviyoruz 🥰🥰🥰
Hasan Gümüş
Hasan Gümüş 7 aylar önce
6:41 hayatımda bundan daha güzel laf sokma görmedin 👏👏👏
CGR
CGR 6 aylar önce
"Sauron ise: - DA S*KTİR LO! Der" Buna aşırı güldüm :D
Takva Altunkaynak
Takva Altunkaynak 7 aylar önce
Saruman: Ben artık ateistim. Gandalf: Ya biz senle tavaf etmedik mi? Ckhcgjdcj
Selin Temizel
Selin Temizel 6 aylar önce
İZLERKEN KRİZLERE GİRDİM ÇOK GÜZELDİ ELİNİZİZE SAĞLIK SAYGILAR..
Enes
Enes 4 aylar önce
Kitabı okuyup da filmi izleyeyim dedim hayal kırıklığına,uğradım. Kıyım yapmışlar resmen,kesip biçmişler. Tom Bombadil'i eklemeyi tenezzül bile etmemiş beyefendiler. Bu filme 10 üzerinden puan verseydim 6 olurdu.
Sabuhi Mamedov
Sabuhi Mamedov 7 aylar önce
ADAMSIN hocam.Azerbaycandan izliyiroruz.Sevgiler saygılar 🇦🇿🇹🇷
berat yalçın
berat yalçın 7 aylar önce
yürüme tartışması çok komikti keşke her eleştirel parodi bu kadar komik olsa
Ömer Pacal
Ömer Pacal 7 aylar önce
Zem zem içermisin sahnesinde yırtıldım 😂😂😂😂😂😂😂 mükemmelin efsanesi olmuş eline koluna ağzına sağlık
Stanford pines
Stanford pines 5 aylar önce
Abi bu mükemmel konuyla ve senin yetenklerinle birleşince piyasaya mükemmel bir geri dönüş yaptın
Emre Çentek
Emre Çentek 7 aylar önce
Küfürle güldürmek diye bir şey vardır. Hatta bu video ile sanata dönüşmüştür. Düzenleme : Taha kardeşim "zekice yapılmış esprilerini zaten dile getirmeye gerek yok" diye düşünürken yine de bu gerçeği belirtmem gerektiğine karar verdim. Harikasın.
EmGas TR
EmGas TR Aylar önce
lotr şuana kadar yapılmış en iyi sinema harikasi film serisi fantastik kokakolastik eser kitap film dizidir. Tam anlamıyla bir şahaeser
ÖZGÜR DEVRİM GENÇTÜRK
Silmarillion okumaya başlamıştım artık her kitabı elime aldığımda isildur esprisi gelicek aklıma 😂
Bilal H.
Bilal H. 6 aylar önce
09:37 devin küfretmesine yarıldım 🤣🤣🤣
Ayşegül Aydemir
Ayşegül Aydemir 7 aylar önce
Şehirlerarası otobüste izlerken kahkaha attım 😂 şimdi bütün yolcular bana deliymişim gibi bakıyor sayende Fox reis
Ayşegül Aydemir
Ayşegül Aydemir 7 aylar önce
@A B😂 öyleymiş
A B
A B 7 aylar önce
Otobüste Fox izlemek yürek ister hanımefendi skfkdkskks
Zaur Caferzade
Zaur Caferzade 7 aylar önce
@Ayşegül Aydemir izlete bilsem alışacak 😂
Ayşegül Aydemir
Ayşegül Aydemir 7 aylar önce
@Zaur Caferzade 😂o da zamanla alışır bu parodilere bence
ECOTECH TECHNOLOCY
ECOTECH TECHNOLOCY 6 aylar önce
Ben seytanin bu gürültü ne pazar pazar deyişine haykırarak güldum... :)
Abdullah Türker
Abdullah Türker 7 aylar önce
Dede sen nasıl yaşlandın Filmler ve filimlerin Spiderman no way home'un eleştirel parodisini yapmasını beklerken.
BerkcaN AlpaY
BerkcaN AlpaY 7 aylar önce
yaa ama neden ya şimdi ben her sene kafa dağıtmak için açtığım seriyi izleyemeyeceğim normal bir şekilde haykırıyorum sdsjjsahs
Hazreti Talon
Hazreti Talon 7 aylar önce
İş yorgunluğunun üstüne güzel bi kahkaha şelalesi oldu sağolasın abi
G. Mert Vader
G. Mert Vader 7 aylar önce
Taha abi 6 yıl önceki videondan beri izliyorum adamın dibisin. Sen bu işi biliyorsun
Alegret_
Alegret_ 7 aylar önce
Uzun bir parodi.... Sonunda yemeğimi bitirecek kadar uzun bir parodi. Yemeğin yarısında bitmedi çok şükür
Knock Knock
Knock Knock 6 aylar önce
O kadar güzel olmuş ki her gün 2 defa buradayım.
Yunus Özgür Kuş
Yunus Özgür Kuş 7 aylar önce
Hauhauhau! 1:16'dayım ve gülmekten gözümden yaş geldi ve bu yaş gözümün altındaki yağ ile birleşip her kirpik kırpışımda gözümü yakıyor ama bu video şimdiden bunu hak etti. Helal, reyiz! Sauron Abimizden güzel bahset, reis. Nokia falan... Ayıp oluyor.
Batuhan
Batuhan 7 aylar önce
Uzun zamandır gelen eskiye en yakın eğlence düzeyinde bir video olmuş elinize emeğinize sağlık
bedir özdemir
bedir özdemir 7 aylar önce
4:05 evrenin en iyi diyalogu xd
Ozan Demirkan
Ozan Demirkan 7 aylar önce
Eski parodilerin hatrınaa beğendim 😂😂
Emre Uludağ
Emre Uludağ 7 aylar önce
7:40 siz öldükten sonra bakar bakar ağlarım değilde bakar bakar gülerim daha iyi olurmuş sanki, eline sağlık başkan
ceylan ziyalar
ceylan ziyalar 7 aylar önce
Abi film zaten güzel ama senin nasıl bir espri anlayışın var ya. Yemin ederim zeka, kalite kokuyor. Yok böyle bişey. 'Türkiye de kale alabilisun' mükemmel ya 😂😂
Jonh VVick †
Jonh VVick † 7 aylar önce
6 yıl geçmiş aradan ben daha az bekliyordum 3 - 4 filan neyse helal olsun valla abi devamını getirdin adamsın :D
temmuz selçuk
temmuz selçuk 7 aylar önce
sem in repliklerine bayıldım hakkaten niye yürüolar okadar :D hadi yüzüğü niye kartallarla götürmedilere alıştık :D bi eşşeğe bineydiler bari :D
Mer've
Mer've 7 aylar önce
1:32 'bilmem yüce dağları'na sela veren Fox jajaijij
Tuba Afacan
Tuba Afacan 7 aylar önce
"İklim değişti hâlâ yürüyoz yaa" haykırdım 😂
İkrime Yıldırım
İkrime Yıldırım 7 aylar önce
İhlas suresini okurken "Ben devamını bilmiyorum" dedikleri kısımda gülmekten geberdim.🤣🤣
Merve Neva
Merve Neva 6 aylar önce
bence o doğaçlamaydı
Yasemin Aygün
Yasemin Aygün 7 aylar önce
@enes gulrt abi dalga geçilmemiş.Her Türkün yapacağı hareket,bence çok yerinde ve komik
İkrime Yıldırım
İkrime Yıldırım 7 aylar önce
@enes gulrt Hayır, ayetle dalga geçmemiş. Sureyi gayet düzgün, mahreçli bir şekilde okumuş. Ama içlerinden duanın tamamını bilmeyen "Ben devamını bilmiyorum" diyor. Ben de bu kısma güldüm, gayet de komikti, yine izledim yine güldüm. 😄 😂 😂 Ülkede "kulfallahu" diyenlere inat "kul hu vallahu ahad" diye okuyor. Çok başarılı buldum. Ayrıca korkunca İhlas, Felak, Nas okumak bilinen bir şey. 👍🏻 ☺️
anlamsız yaşam
anlamsız yaşam 5 aylar önce
"Al sen ozlemissindir dönmeyi" çok anlamlı ve bir o kadar ironik söz.
毒Zehir
毒Zehir 7 aylar önce
Abi senin şu şakalarına değilde göndermelerine bayılıyorum ya. Şakalarda iyide... Neyse devam abi! 2. Kısımı bekliyoruz
Hamdi Sagis
Hamdi Sagis 7 aylar önce
Abi bu özet parodinin dublajı için yazdığın senaryo ve seslendirme iyi olmuş. Ayrıca Gimli'ye ise inanılmaz olmuş bu dublaj. Eline sağlık :) .
Altun Çakır
Altun Çakır 6 aylar önce
"Yürüyün...Sauron'a dalıyok!" Artık kim ne derse desin benim için felsefi bi söz!
Gülşen Güven
Gülşen Güven 7 aylar önce
Yüzüklerin Efendisi özel parodi için en iyi seçim 🌸😂
Hasan TEPETAM
Hasan TEPETAM 7 aylar önce
Sam'in yürüycez mi diye sürekli isyan etmesine çok güldüm 😂
Burcin yvz
Burcin yvz 7 aylar önce
ulen döndürüp döndürüp izliyorum, hayatı düşünmekten devreleri yanmış beynime biraz su serptin ya daha ne olsun 😃👏👏🤣
Şaziye B.
Şaziye B. 7 aylar önce
Eş zamanlılığın bu kadarı, bende cumartesi açtım izledim. Muhteşem olmuş yine.
Yunus Emre Taşdemir
Yunus Emre Taşdemir 7 aylar önce
iş çıkışı yolda giderken çok iyi geliyor bu videoların, bu kadar mutsuzluğun içinde yüzümüzü gülümseten nadir işlerden.
Mehmet Şerif
Mehmet Şerif 7 aylar önce
Bir daha boyle bir efsane gelmeyecek olmasi... :(
AfroTürk
AfroTürk 7 aylar önce
15 yıl önceye götürdü beni. 2007 2008 zamanları... TRvid da ilk Türkçe dublaj espirileri vardı o sıralar, elf divanındaki kavgaya az gülmedim... Hey gidi...
sevim sevimli
sevim sevimli 7 aylar önce
20 yıldır Her ay muhakkak izlediğim Herr der ringe serisini parodi yapmanız ilginç😁😁
Sıla
Sıla 7 aylar önce
En sevdiğim film serisi bu filmin yeri bende başkadır,video başlığını görünce şaşırdım ne yalan söyleyeyim. Umarım diğer filmleri için de parodi çekersiniz bu şaheserleri sizin yorumunuzla izlemeyi isterim başarılarınızın devamını dilerim
Picasso P.
Picasso P. 7 aylar önce
Harika olmuş koptuk gülmekten. Hobbit serisinin parodileri de eksik abi, devamm 👍😄
BigVoiceBoy
BigVoiceBoy 7 aylar önce
Film metre ye gerek duyulmayan bir filmdir yüzüklerin efendisi...Efsane olmuş!
İbrahim Tuna
İbrahim Tuna 7 aylar önce
Arada bir yüzümü güldüren insanlardan birisin abi çükünü öpim
Laz Ziya 3 bin kişiye racon kesen
Bu filmi o kadar izledim ilk kitaplarini da bitirdim Gandalfin Çüksüz olduğu tek bir kelime bile okumadım Bu yapıma ihanet edildi.
Birkan GÜLER
Birkan GÜLER 7 aylar önce
Şu yürüme mevzusu on numara ya🤣🤣
ONUR
ONUR 7 aylar önce
parodiyi izlerken 3 kere beğeni tuşuna gitti elim
Blurist
Blurist 7 aylar önce
gece telefonunu alır ve kulaklık takıp F&F hikayeleri dinlersin😌
Numan ARDIÇ
Numan ARDIÇ 7 aylar önce
"Ağzını toplar mısın, İNSAN!!" ne hakaret etti be, tövbe tövbe tüm insan ırkının gelmişine geçmişine tek kelime ile sövdü adam. 😅🤣
Brky Cmgl
Brky Cmgl 7 aylar önce
yemek yerken izliyodum abi sayende ciğerlerimle sindirebiliyorum artık
olcaydoan
olcaydoan 7 aylar önce
böyle bir dublaj yok abi cuk oturmuş gerçekten çok komik olmuş ağızına yüreğine sağılk filmler ve filmler
BeliTutulmuşÖrdek
BeliTutulmuşÖrdek 7 aylar önce
+ Dağı başımıza yıkacak bi dua duyuyorum -✨ AMaNın AmAnın YanSın OcaĞın BarKın UtanSın✨ Bisküvi yerken haykırdım, boğuluyordum hahshajsh. Aşırı güzel olmuş emeğinize sağlık seviliyorsunuz. ❤️
Süleyman Cebe
Süleyman Cebe 6 aylar önce
"Ayran mı lan o?" "Hee Susurluk." "Susurluk'ta mıyız lan? Ben de iççem.."
STARK
STARK 7 aylar önce
Her film izlediğim de aklıma filmler ve filimler geliyor diyorum ki keşke bunun da parodisi falan yapılsa
Ece Öztürk
Ece Öztürk 7 aylar önce
Bende de öyle bir his doğuruyor 😁
Veysel Kütükcü
Veysel Kütükcü 7 aylar önce
yanlid anlamisim pardon
STARK
STARK 7 aylar önce
@Veysel Kütükcü ne var zaten ? Ben her film izlediğim de diyorum. İzlediğim tüm filmlerin parodisinin yapılmasından bahsediyorum
Veysel Kütükcü
Veysel Kütükcü 7 aylar önce
var zaten 2. parodi bu
Ramazan Kök
Ramazan Kök 7 aylar önce
Abi TRvid'da sevdiğim sayılı kanallardan birisin Ben hiç bu kadar bir video izlerken bukadar güldüğümü kahkaha attığımı hatırlamıyorum eline emeğine uğraşına geçirdiğin saatine Helal olsun seviliyorsun
FIRAT ASLAN
FIRAT ASLAN 7 aylar önce
şu ortamda gülümsettin,teşekkürler.
Süleyman Cebe
Süleyman Cebe 6 aylar önce
"Bu düşman hepimizi aşar.. Legolas'ın babaannesi kaşar beyler..."
Devil Cons005
Devil Cons005 7 aylar önce
Daha dün eski parodyi izliyordum sonra dedimki olsada günümüz haliye yapsa diye keske şansımı başka bir şeyde kullansaymışım
Kamil Gunes
Kamil Gunes 7 aylar önce
kardeşim yap şöyle iki saatlik bi parodi de tadını damağımızda bırakma
İlker Güneş
İlker Güneş 7 aylar önce
- Yüzüğü takıp çıkarıp takıp çıkarıp görünüp kaybolup akgezen keserim Allahıma. - Hacı LOTR' dayız LOTR' da 😉
Bilal Sabancı
Bilal Sabancı 7 aylar önce
8:20 baya iyi
xanis 28
xanis 28 7 aylar önce
Bay Frodo niye sandala bindik ki yüzeydik aq kısmında koptum be kral
Sonraki
WONDER WOMAN 1984 - ELEŞTİREL PARODİ
17:11
Hitler - OverSimplified (Part 1)
6:30
görünümler 35 000 000
LAST OF US - ÖZET PARODİ
12:39
görünümler 557 000
KAPTAN TSUBASA - ELEŞTİREL PARODİ
10:07
DON'T LOOK UP - ELEŞTİREL PARODİ
9:27
WW2 - OverSimplified (Part 1)
13:46
görünümler 76 000 000
Fofenk-i Memnu|Erdem Dublaj
0:26
görünümler 546 405
KLİTORİS OKAN
2:25
görünümler 349 242