Karanlık

Worlds 2021 Grup Aşaması: 3. Gün

LoLespor
Abone ol
görünümler 223 144
100% 1 600 0

Worlds 2021 heyecanı Grup aşaması mücadeleleri ile devam ediyor! Dünyanın en iyi 16 takımı çeyrek finale çıkabilmek için mücadele ediyor. Grup aşaması 3. günün fikstürünü açıklamanın devamında bulabilirsiniz. 👇
League of Legends mücadelelerinden haberdar olmak için LoLespor kanalına abone olun 👉 bit.ly/LoLespor

Worlds 2021 Grup Aşaması 3. Gün Fikstürü👇
14.00 Hanwha Life Esports (HLE) vs Royal Never Give Up (RNG)
15.00 LNG Esports (LNG) vs MAD Lions (MAD)
16.00 FunPlus Phoenix (FPX) vs Rogue (RGE)
17.00 PSG Talon (PSG) vs FNATIC (FNC)
18.00 Gen.G (GEN) vs Team Liquid (TL)
19.00 Cloud9 (C9) vs DWG KIA (DK)
20.00 DetonatioN FocusMe (DFM) vs Edward Gaming (EDG)
21.00 100 Thieves (100) vs T1 (T1)

Sizler için hazırladığımız aşağıdaki oynatma listesinde içeriklerini bir arada bulabilirsiniz.
Worlds 2021 Maçlar 👉 bit.ly/Worlds2021Maclar
Worlds 2021 Maç Özetleri 👉 bit.ly/Worlds2021Ozetler
Worlds 2021 Canlı Yayınları 👉 bit.ly/Worlds2021Canli
Galatasaray Espor’un Worlds 2021 özel oynatma listesi 👉 bit.ly/Worlds2021GS
2021 League of Legends Dünya Şampiyonası Tüm İçerikler 👉 bit.ly/2021DunyaSampiyonasi




Fikstür, sonuçlar ve diğer tüm haberler için: tr.lolesports.com/tr

League of Legends ( LoL ) heyecanına ortak ol!
Twitter: twitter.com/lolespor
Facebook: facebook.com/lolespor
Instagram: instagram.com/lolespor/

Oyun

katma

 

13 Eki 2021

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 25
Barismatech Z
Barismatech Z 22 gün önce
Fatih hocama yazar
fatih üzer
fatih üzer Aylar önce
Dora ne kadar gereksiz hızlı sunmuşsun be kardeşim
Demiurge
Demiurge Aylar önce
Clash Royale'in ilk Türkçe turnuva yayınını, ilk LoR dünya şampiyonasını, Wild Rift turnuvalarını, Red Bull tarafından düzenlenen etkinlikleri ve daha bir çok oyunun resmi yayınlarını profesyonel olarak sunmuş olan bir adama, 3 4 tane kelimeyi yan yana getirip mantıklı ve anlamlı bir cümle kurmaktan aciz çocuklar gelmiş laf atıyor. Yazık
Barismatech Z
Barismatech Z 22 gün önce
Fatih hocama yazar
artıexşi
artıexşi Aylar önce
@Demiurge ya güzel kardeşim sana şey mi dediler acaba anlamadım "içi boş anlamsız kelimeleri sırala, laf salatası yap haklı gözükürsün" sana küçük dünyanı aydınlığa çekecek bir sır vereyim; bu organizasyonların hepsi izleyiciye seyir zevki sunmak için olan şeyler, yoksa "vod" aç izle. neyi savunuyorsun anlamadım. dora fun club kurucusu musun? BEN BİR BİREY OLARAK, KEYİF ALMIYORUM SUNUMUNDAN. bunu da dile getirebilirim, diğer keyif almayanlar da dile getirebilir -ki getiriyorlar, ve keyif almayanların sayısı oldukça fazla- seyir zevkimiz için yapılan bir şey seyir zevki vermiyorsa organizasyon da düzeltiye gitmelidir. burada problem ne, sorun ne? aferin, arkadaşın cv'si kabarıkmış. bravo. tebrikler. bak hatta yaptığın safsata gibi bir safsata yapayım olayı anlarsın belki. a kişisi -/ "şu an hükümetin yönetiminden memnun değilim, değişmesi için sitemimi dile getirmek istiyorum." b kişisi -/ "sus kardeşim adamın o kadar siyasi iktisadi var, neredeyse 20 yıldır yönetimde cvsi tecrübe dolu. karışmak sana düşmez." ahahahaha, bu kafayla hayatında başarılar.
Demiurge
Demiurge Aylar önce
@artıexşi Bir şeyleri layığıyla değerlendirebilme kabiliyetinden yoksun olduğunuzu, sorduğun sorulara ve yorumumu anlamaktaki acziyetine bakarsak sen de dahil olmak üzere pek çoğunuzun eleştirdiğiniz şey ile ilgili hiçbir fikre sahip olmayan ve eleştirdiğinizin daha iyisini yapamaya gücü yetmeyecek insanlar olduğunuzu anlatıyorum. "CV" döküyorum çünkü siz burada boş laf yaparken adam profesyonel kariyerini pek çok mecrada başarıyla sürdürüyor
artıexşi
artıexşi Aylar önce
seyir zevki vermiyor kardeşim, ne anlatıyorsun sen, niye adamın cvsini döküyorsun?
Lykiâ
Lykiâ Aylar önce
1:18:17 deki sarki ne la
TurkmenTR
TurkmenTR Aylar önce
Closer artık faker kesmedim demez :)
emre kandil
emre kandil Aylar önce
Dayı cidden çok sempatik bir adam 😃
Pure Love
Pure Love Aylar önce
Canna 1vs9
Can D. Junior
Can D. Junior Aylar önce
mad in bot sağlam boostlatmış
A Better Life 4 You
- Ey insanlar! - Rabbinizden günahlarınız için bağışlanma dileyin ve O'nun hakkında ihmalkâr davrandığınız için pişmanlıkla dönün ki O, sınırlı olan ecelleriniz sona erinceye kadar dünya hayatınızda sizi güzelce faydalandırsın. Her fazilet sahibine tâatinin karşılığını eksiksiz olarak versin. Eğer Rabbimden getirdiklerime iman etmekten yüz çevirirseniz, ben sizin için şiddetli olan o günün - kıyamet gününün - azabından korkarım. [[Muhtasar Kur'an-ı Kerim Tefsiri Türkçe Tercümesi : Sûratu Hûd:3]
Alaskan Crab
Alaskan Crab Aylar önce
Kaan kuralı dinlemek için bile izlenir.
Akcay
Akcay Aylar önce
Tuhaf olan nami lucian lane kazanamamasiydi
Mehmet Gül
Mehmet Gül Aylar önce
Abi alın şu adama fp Lee sin, Talon, Viego Allah aşkına 100T KOÇLARI BEYNİNİZİ KULLANIN ARTIK!!!! Trundle orman ne abi senin taşıyıcın Closer, Fbi değil, Abbedage değil. CLOSER! Adana ilk maç j4 oynatıp mentalini berbat ettiniz ona rağmen 2. Maç katletti. 3. Maç niye son pick sende değilken ormancı saklıyosun ki?????????????????
Bu Hatay İnsanazor
Bu hayat abbeddageyezor
Özgür Taşkıran
Özgür Taşkıran Aylar önce
8:14:18 de olan şarkı ne bulamıyorum
Orsted
Orsted Aylar önce
girls around the world
Aslan Bey
Aslan Bey Aylar önce
Kw
Jurne
Jurne Aylar önce
Ğ ğ STĞATEVA SUNAMİYOR VER İLGİ
Ömer Erbaş
Ömer Erbaş Aylar önce
Kennene karşı bitkinlik almayan 100T olur gibi..
Ömer Erbaş
Ömer Erbaş Aylar önce
@Revenge ff tek sorun bu demedim ama kennen içeri girdiğinde bitkinlik olmazsa herkesi tekler böyle.. dia eloda bile alırlardı bitkinliği
Ax
Ax Aylar önce
armut closer harcanıyor bunların yanında:)
Revenge ff
Revenge ff Aylar önce
Aynen kanka tek sorun kennena karşı bitkinlik almamaları
Sonraki
Minecraft Bees...
8:02
görünümler 504 823
Worlds 2021 Ön Eleme Aşaması: 3. Gün
5:53:06
Worlds 2021 Grup Aşaması: 2. Gün
8:47:31