Karanlık

SOKAK SATICILARININ TÜM TEZGAHINI SATIN ALMAK - İYİLİK AKIMI

Emirhan Özhan
görünümler 5 607 714
99% 55 632 445

Merhaba arkadaşlar, ''İyilik Akımı'' olarak adlandırdığımız bu projeye siz de sevdiklerinizle bu videoyu paylaşarak destek olabilirsiniz. Bize desteklerinden dolayı İBRAHİM YILMAZ'a çok teşekkür ederiz. Bu güzellikleri tüm dünyaya aşılamak dileğiyle..

YÖNETMEN, OYUNCU: EMİRHAN ÖZHAN, İBRAHİM YILMAZ
KAMERAMAN: UĞUR SOLGUNTEKİN
KURGU: EMİRHAN ÖZHAN
MONTAJ: EMİRHAN ÖZHAN, BARAN ÖZHAN
MÜZİKLER: SERTAN ÇEŞMECİ
SPONSORLUK: İBRAHİM YILMAZ
WEB YÖNETİMİ: BARAN ÖZHAN & THOMAS AERYN
PR & REKLAMCILIK: ANIL GİRİT
Kanal Üyelik: trvid.com/show-UCIfKMW1uAOC3yyrBqpthTLwjoin
Web Sitemiz: www.thepostmedya.com/
Instagram: instagram.com/ozhanemirhan/
Facebook: facebook.com/emirhanozhanthepost
Twitter: twitter.com/emirhanozhan
Tiktok: www.tiktok.com/@emirhanozhan0
The Post Medya
Web Sitemiz: www.thepostmedya.com/
Instagram: instagram.com/thepostmedya
Facebook: facebook.com/emirhanozhanthepost
Twitter: twitter.com/thepostmedya

Eğlence

katma

 

22 Feb 2020

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 100
Emirhan Özhan
Emirhan Özhan 8 aylar önce
Merhaba arkadaşlar, ''İyilik Akımı'' olarak adlandırdığımız bu projeye siz de sevdiklerinizle bu videoyu paylaşarak destek olabilirsiniz. Bize desteklerinden dolayı İBRAHİM YILMAZ'a çok teşekkür ederiz. Bu güzellikleri tüm dünyaya aşılamak dileğiyle..
к ü в я α ღ ツ
Adamın dibisin abi ! Allah razı olsun sizden
berkay stars ke
berkay stars ke 16 gün önce
İzlerken ben im aklıma evsizler geldi ben de cumartesi gunu babam la biyere gittim orda bi insan vardi baba ma da ona yardim edelim dedim NOT: LÜTFEN İNSANLARA YARDIM EDİN ❤
Yunus Ozgen
Yunus Ozgen 17 gün önce
💜💛💚💙❤💋
Ali Hudaýberdiýew
Ali Hudaýberdiýew 17 gün önce
Iyki varsiniz. Gözlerim doldu
BRAWL STARS PROSU
BRAWL STARS PROSU 20 gün önce
@Okan Bektaş abi
Aylin Deveci Türkoğlu
Aylin Deveci Türkoğlu 19 saatler önce
Adam gibi adamsınız youtube den kazandığınız parayı fakirlere bağışlıyorsunuz
MuRaT ReiS
MuRaT ReiS Gün önce
😢
Motorcu Erdo
Motorcu Erdo Gün önce
Keşke kimsenin yardıma ihtiyaci olmasa üzülüyor insan bu manzarayı görünce.
Руслан Бек
Allah razi ölsin .
QUBAD MEDİA
QUBAD MEDİA Gün önce
İylik yapacaksanda, Allah için yapacan. Yotubda izlenme sayın artsın diye diyil. Abone sayın artsın diye diyil.
ayse dilnoza
ayse dilnoza Gün önce
Abi sizler çok iyisiniz😊😊😊😊😊☺☺☺☺
mhm Kosovalı
mhm Kosovalı Gün önce
Ne güzel örnek oluyorsunuz. Allah razı olsun sizden
mhm Kosovalı
mhm Kosovalı Gün önce
Ha şöyle ya. Allah senden razı olsun kardeşim. Keşke her youtuber senin gibi düşünceli olsa.
TheKiller
TheKiller 2 gün önce
adamsiniz
Merve Uçar
Merve Uçar 2 gün önce
Abi ağladım fakirlere yardım edin bizim gibi telefonna bakabiliyorlarmı bakamamıyor bazıların evi yok onlara yarım edin
Nisa Çamurlu
Nisa Çamurlu 2 gün önce
Abi ben çok kötü duygulandım Allah sizin gibileri çualtsın işşallah ⬇Her like bir amin😔💖
Resid Semedli
Resid Semedli 2 gün önce
Çox güzel yaa❤❤❤
Halil Öksün
Halil Öksün 2 gün önce
İşte gercekten örnek bi video allah sizden razı olsun🙏🏻 yaşattiğiniz bu guzel mutlulukların daha iyisini yaşayin insallah..
Duygu Tıraş
Duygu Tıraş 3 gün önce
Siz çok güzel insansınız kalbiniz çok güzel ❤️
YAMANLAR ÇİFTLİĞİ
Kardes allah icin guzel seyler yapiyosun allah senin yuzune her ikici cihanda baksin sen mutluluga vesile oluyosun yaptiklarim cennet yollarina giden yol olsun sana ins
Dilan Erdogan
Dilan Erdogan 3 gün önce
Kardes allah icin guzel seyler yapiyosun allah senin yuzune her ikici cihanda baksin sen mutluluga vesile oluyosun yaptiklarim cennet yollarina giden yol olsun sana ins
Zeynep Duru Sarcan
Zeynep Duru Sarcan 3 gün önce
1.03 bizim okulun reklamı çıkmış arkada 😁
Ilkay Duger
Ilkay Duger 4 gün önce
Yaşlı adamın yaşca büyük olmasına rağmen karşısındakine abi demesi
ahmet kuyucu
ahmet kuyucu 4 gün önce
😢😢😢
bayram bayram
bayram bayram 4 gün önce
Herkes iylik yapsın bence
Polat Demirbas
Polat Demirbas 4 gün önce
Gun boyu satacaklari urunler 100 lira dahi olmayan yurdum insani nefesim bogazimda dugumlemdi. Oysa adama benzemeyen hak etmeden haram paralariyla garsona verdigi bahsisi yapmiyorsa Batsin bu dunya.
Hadra Erdoğdu
Hadra Erdoğdu 4 gün önce
Ya gerçekten iyiki varlar bizim istesek de yapamadığımız şeyleri yapıyorlar izlerken bile gözlerim doldu allah'ım güzel rabbim böylelerini hiç eksik etmesin ne istiyorlarsa gonullerine göre versinler inşallah 🙏🙏
Sude Sarac
Sude Sarac 4 gün önce
Lütfen bu serinin devamı gelirmi sizin içinde sorun olmazsa😭😭😭😭😭😭
Burcucu Boyraz
Burcucu Boyraz 5 gün önce
Allah askına sabahtan beri arıyorum şu ilk çıkan fon müziğinin adı nedir diye bir türlü bulamadım Allah RIZASI İÇİN biri soylesin nolur cok dualar edicem yemin ediyorum ya. Off Allah'ım nolur bulayım nolur ya.
betüş
betüş 5 gün önce
Yerim ya o kadar tatlilarki Allah yardim etsin Allah cenette götürmeyi nasip etsin
Pusat Demirkiran
Pusat Demirkiran 5 gün önce
İnsan iyilik yaptığı zaman içi huzur doluyo o huzuru rahmeti de insanın içine veren yüce Allah'tır
к ü в я α ღ ツ
Siz adamsınız ya Allah sizden razı olsun
Seda Özdiler
Seda Özdiler 6 gün önce
Böyle daha fazla vid3o gelsin diyenler artı birlesin not: bu izim için değil onlar için
{god} Zeus
{god} Zeus 6 gün önce
dis atanlar neden dis atıyor anlamadım illla sizemi versin
deli bekir
deli bekir 7 gün önce
helal olsun sana çocuk bencil değilsin demek bile sana hakaret olur ismini aynı cümlede yazmak doğru değil
Mahmut Uzdil
Mahmut Uzdil 7 gün önce
Esnaflık çok zor zanaat
Javad Alz
Javad Alz 7 gün önce
👏👏👏👏👏
HackerTV
HackerTV 7 gün önce
Allah sizren razı olsun abiler
Muhammet Çörekoğlu
benimde kardeşimin kolu kırıldı alçı ya alamayıorlar çünkü yara iyleşmedi herbi 1 like geçmiş olsun
Mustafa Gültekin
Mustafa Gültekin 7 gün önce
Gerçekten ilk kez bir videoda gözlerim doldu içim ürperdi. Gönül isterki bizlerde yapalım fakat öğrenci olduğumuz için imkanlar el vermiyor
Юсуп Мугутдинов
Beni ağlatirdin arladaş sen. Elerine sağlik olsun . Çok büyük iş aptin. Sen yardim işlerin aynisin başkalar yapsaydi Allah memnun olurdu bizden. Senden zaten memnun. Teşekkurler sana.
Mustafa Gültekin
Mustafa Gültekin 7 gün önce
Allah herkesin gönlüne göre versin inşallah
Şerife Kalyoncu
Şerife Kalyoncu 7 gün önce
😣😣😣😣😣😣😣 ALLAH SIZDEN RAZI OLSUN DUACINIZIM
De motu corporum in gyrum
Yaşlı yaşlı adamların gencecik insanlara abi demesi çok daha üzücü...
ENES Şimşek
ENES Şimşek 8 gün önce
ABİ ALLAH SİZDEN RAZİ OLSUN
İsmet Musa
İsmet Musa 8 gün önce
Adamsınız abi siz
Monte Karlo
Monte Karlo 8 gün önce
😢😢😢😢😢😢😢🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷🤲🤲👏👏👏👏
ADOPT ME
ADOPT ME 9 gün önce
Abi çok iyi bi insansın
tttr f
tttr f 9 gün önce
Helal olsun
yağmur akman
yağmur akman 9 gün önce
Abi seni çok severek izliyorum ya o adamlara ,kadınlara çok üzülüyorum😢😭
Bozqurd
Bozqurd 9 gün önce
Yaptığınız iyilikleri fazlasıyla karşınıza çıkarsın Rabbim be kardeş
Loudy İos
Loudy İos 9 gün önce
Allah yaptığınız iyiliklerin karşılığını versin...
Mahmut Ekinci
Mahmut Ekinci 10 gün önce
Emirhan sen ne mübarek insansın allah razı olsun kardeşim çok sağol
Tunahan Danışman
Tunahan Danışman 10 gün önce
adam gibi adamlar keşke benimde param olsa bende yardım etsem bee
İremsu Gokcinar
İremsu Gokcinar 10 gün önce
Siz çok iyi birisiniz Allah tuttuklarınızı altın etsen
Hatice Kübra ŞAHİN
Hatice Kübra ŞAHİN 11 gün önce
Neden dislike atıyorsunuz abi iyiki varsınız
Mustafa Örs
Mustafa Örs 11 gün önce
Biz de alışkın değiliz böyle şeylere izleyene kadar göz yaşları durmadı😔😔😔
Yagmur Dogan
Yagmur Dogan 11 gün önce
Çok duygulandım
Yagmur Dogan
Yagmur Dogan 11 gün önce
Alalh sizden razı olsun. Çok hüzünlendim
Mobil Oyuncu
Mobil Oyuncu 11 gün önce
Böyel videolara ağlaya ağlaya şimdi hiç ağlatamıyorum ama mutlu olmam gerekiyor 🥺🥺
DWAX - Pubg Mobile
DWAX - Pubg Mobile 11 gün önce
Dünyanın en iyi kanalı!
Cafer Kirmizitas
Cafer Kirmizitas 11 gün önce
Ilik yapmak ne gűzel birsey allahim cűmlemisin yardimçisi olsun
Alporet Aljslajaka
Alporet Aljslajaka 11 gün önce
Abi siz adam değilsiniz adamın dibisiniz
Baris Yakut
Baris Yakut 13 gün önce
Helal olsun be abi
Melih Yumru
Melih Yumru 13 gün önce
TRvid ye yılık yazdım bu kanal çıktı
Sude Naz Kalay
Sude Naz Kalay 13 gün önce
Duygulandım 😢
RealLuka
RealLuka 13 gün önce
Şu dislike atanların amacı ne? Hayır yani adama kin mi güdüyorsunuz?
Umud Aliyev
Umud Aliyev 13 gün önce
Abi benim 13 yasim okul birincisim buyuyende insanlara yardim edicem iyi okuyom doktor olmak istiyom herkese yardim edicem senin gibi
{Emin}Önder} Motovlog
abilerim ablalarim kardeslerim benim annem Büyük bir hastalık geçirdi borç üstüne borca girdik Aileme katki yapmak için babamin ufak tefek harçlık verdigi paralari intenet cafeye gidip video hazirlamaya çalışıyorum lütfen bana bu yolda destek olun
Sabina Sabii
Sabina Sabii 14 gün önce
😥😥😥
Eren Özuruk 13
Eren Özuruk 13 14 gün önce
Gösteriş anlamlı iyilik iğtiyacı olana iyilik yapmıyorsunuz maksadınıZ iyilikten faydalanmak
Eren Özuruk 13
Eren Özuruk 13 14 gün önce
Ama hiç yoktan iyidir genede
Enes Malik Efioglu
Enes Malik Efioglu 14 gün önce
Gerçekten çok iyi
Ömer Ersoy
Ömer Ersoy 15 gün önce
Sağ elinin verildiğini sol elin görmeyecek .
Kenan Kahraman — Bir garip çoban
Küçükbaş hayvancılık hakkında videolar çekiyorum , abone olarak yardımcı olabilirmisiniz 🐐🐐🐐
Oyuncu Aga
Oyuncu Aga 15 gün önce
abi helal sana senin gibi bir yardimsaver gormedim helal bu adama like atin abone olun
Sule Donmez
Sule Donmez 16 gün önce
Sİin sayenizde iyilik yapmayı öğrendim hiç tanımadığım amcaya sizden görüp sattığı tüm ürünleri aldım inanın sizin sayenizde iyilik çoğalıyor.
Nisa Nur CANDAN
Nisa Nur CANDAN 16 gün önce
Yaaaaa içim ısınıyor izlerken ❤️❤️❤️❤️❤️
bay imkansız
bay imkansız 16 gün önce
3 bin dislike neden :/
Aleyna Sultan
Aleyna Sultan 16 gün önce
*cesaretimi bağışlayın*bu zamanda bu naiflik...
Ulya Karaman
Ulya Karaman 16 gün önce
Ağlayarak izledim ve çok güzel bir örnek oldu 100 50 lira neki baze bir kiyafete gerksiz bişeye veriyoruz ama bazı insanları ne kadar sevindireceyini gördük bende bazen aynısını yapıcağım ve videoya çekip atarım sizede söz
Yunus Ozgen
Yunus Ozgen 17 gün önce
Çok iyibirisin abi
••GACHA MELODY• •
Çok iyi insanlarsınız gerçekten,alalh sizden razı olsun,ülkeye sizin gibi cok adam lazım,cok guzel ve iyi insanlarsınız...
cihat kan
cihat kan 17 gün önce
ama abi keşke adamlara kamerayı göstermeseydin yani bi hayır sever diyip geçseydiniz belki mahçup olmuşlardır
Emrullah Elitaş
Emrullah Elitaş 17 gün önce
Ya citen allah sizden ve sizin gibilerden razı olsun
Dila l
Dila l 17 gün önce
Ne kadar güzel be helal size 👍😍
HaKtAnEmİr YTB
HaKtAnEmİr YTB 17 gün önce
Abi Allah Rızası için kalp ⚠️
Ferhat Kurt
Ferhat Kurt 18 gün önce
Senin ALLAH "nı sevimbe
Emir Balci
Emir Balci 18 gün önce
ağladım lan
Caner Yalçın
Caner Yalçın 18 gün önce
Beğenmeyen 3 bin kişi neyin kafasında acaba annesi kaşarlar
nihaal hani11
nihaal hani11 18 gün önce
😢😢🙏🙏🙏💗
chill loay
chill loay 18 gün önce
Tek söylebildiğim şey : allah çok şükür
Ramin Hüseyn
Ramin Hüseyn 18 gün önce
Çoxxx gözəldir halal olsun sizə❤️
Semih Batın Karataş
Semih Batın Karataş 19 gün önce
Suriyelilere değilde durumu olmayanlara yardım edilse...😭dünya masum insanların hatrına dönüyor
Abdulkadir Seydo
Abdulkadir Seydo 19 gün önce
"Bir tane satana kadar canım çıkıyor" Aga bee💔💔💔💔
MeKa GT
MeKa GT 19 gün önce
Ulan Gerçek Kanallar Bunun Gibi Kanallar
OnUrr Tabanlı
OnUrr Tabanlı 19 gün önce
adamsınız sizler
Resul Tekinbas
Resul Tekinbas 19 gün önce
BİR EKMEK PARASI
OSMAN GÜNGÖR
OSMAN GÜNGÖR 19 gün önce
100 000 KERE LİKE. O İNDANLAR NASIL MUTLU OLDULAR. SAÇMA SAPAN VİDEOLAR OLACAĞINA BÖYLE VİDEOLAR BİRİLERİNE FAYDA SAĞLIYOR. HELAL OLSUN.
Fatih fahri Salış
Fatih fahri Salış 20 gün önce
Emirhan dünya tatlısı kardeşim seni seviyorum güzel( insan)
Jenga Kulesi
Jenga Kulesi 20 gün önce
Abi iyi yapmışsın ama bari bıraksaydın adam yarın satardı
Arda Yıldız 8b
Arda Yıldız 8b 20 gün önce
Abi prim diyenler tam bil kalpsizdir
Betül AYYILDIZ
Betül AYYILDIZ 20 gün önce
Allah sizden razı olsun
Furkan Özkan
Furkan Özkan 20 gün önce
Lütfen kanalıma abone ol bişey kaybetmezsin bee🤜🏻
Süleyman Alayanak
Süleyman Alayanak 20 gün önce
Sen adamsin allah senden razi olsun
Sonraki
Do 10 Times to Those Who Do Favor
10:05
görünümler 1 300 000
Deleting Tickler in Village's Markets
05:07
WHY I HID MY PREGNANCY (7 MONTHS)
13:52
Giving 200 Liras for 1 Lira Product
06:39
Give Free Bike for Childiren
06:21
görünümler 2 200 000
MOST VIEWED SOCIAL EXPERIMENTS (2019)
17:00
Be Happy in 26 Min
26:49
görünümler 932 000
Kuruluş Osman  31. Bölüm 2. Fragmanı
1:06
SU ALTINDA YEMEK YEDİM!? #NisaYapamaz
16:17