Karanlık

Vio - Zehirli Melodiler (Official Video)

MOB Entertainment
görünümler 4 767 139
97% 46 332 1 339

Author: VIO & Burry Soprano, Motive, Atlas, Baskın, Uzi, Tepki
Produced By : Uğur Öztürk
Mixed By : Anıl Hünkar & Soft G
Recorded By : Anıl Hünkar & Soft G
Mastering By : Anıl Hünkar
Publisher: Turkish Music Publishing
Label: M.O.B Entertainment / Associated label of GOVINET
Yönetmen : Caner Çetiner
Kurgu : Sevan Bedan
Görüntü Yönetmeni : Can Dolu
Colorist: Ercan Küçük
Uygulayıcı Yapımcı : Evrensel Derman
Işık Şefi : Uğur Karaca
Focus Puller: Fırat Levendoğlu
Kamera Asistanı: Gökcan Güven
Kamera Asistanı: Samet Başormancı
DIT: Babursah Tuğrul
Prodüksiyon Amiri : Ali Asker Bozatlı
Make Up : Özlem Coşkun
Producer : GOVINET
Vio Resmi Instagram Hesabı instagram.com/vio.mob
Website: www.mob832.com
M.O.B Entertainment TRvid: trvid.com/u-mob832
M.O.B Entertainment Instagram: instagram.com/mob.832/
M.O.B Entertainment Facebook: facebook.com/mob832/

Müzik

katma

 

30 May 2019

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 100
MOB Entertainment
ViO Zehirli melodiler Peşimden sürükleniyorlar Kafamın içindeki tüm zehirli melodiler Uyanmak zor yarına Gelemedim üstesinden Kaçamam bu sefer Yeter be yeter Elimdekiler döküldü birer birer yine yere yeniden Uzi Artık gülmek daha zor İçten değil hiç dostum ah Çok koştum çok boşluğa düştüm Kalktım dostum ya Sahip çıktım aileme durdum hep yolun yanında Bıraktın temiz gelecek varoşun çocuklarına Sensei iz bıraktın gözümün tam altına Göğsümün üzerine yıldızların tam ortasına Sabret bu kadar suç ardından gelir bela Belki tek yol budur gelmek için kardeşim yanına Denedim kendimi tutmayı zorladım ama hiç başaramıyorum Güleriz her zaman bilirsin artık o günlere ulaşamıyorum İyi bi nakarat yapınca fikrin için sana danışamıyorum yanlış anladılar anlatamıyorum ateş altındayım savaşamıyorum hiç Motive Zehirli melodiler Zihnimi deli eden Sarılır dört yanım tehlikeli kelimeler Gece biter ah Ve senin dostların der bi gün geçer Kaplanır dört yanın dert bırak yeter Sokaklar için öderiz bedel Geçinmek zor iş bizi mahveder Güneş açık ama söner ışıklar için bu karanlıklar Beklemek için sabırsızım Kanımda zehirli melodiler x3 Atlas Yolumuz toz dolu alıştık zorlu kavgalara da Bitmeyen gecelere hiç uyanamamaya da Sanki bu kumarın içinde son kozum müzik kabul ederim ama Sonunda kaybeden ben olursam herhalde çıkamam bi yarına Bu yokuş çok dik sanıyorsunuz ben yapıyorum makara Varoştan kurtulmak isteyen ruhumu susturamıyorum bu mu hata Savaşım kaderimle en dipten fazlasını yaşamak Yoruldum bitmedi mi basamak açılsın artık çelik kasalar Her yolu dener Atlas Yanında 7 kişi size el uzatmaz Hırsından devriliyor tüm yüksek binalar Ellerim bağlı fakat dönemem plandan Burry Soprano Hay! bilecektik nerden? Kaçamadık zehirli melodilerden Ah! gör beni bi yerden Düşen hayalleri topluyorum yerden Zehirli melodiler beynimi deli eden Gözlerim kapansa da kafamın içindeler Denedim 50 sefer bitiremedim ki ben Ölümle kavgamız var devir değişti ViO bak Baskın Değil ki yalnızca melodiler zehirli Sevimli gözüken sahtelikler gerçek isteğin mi? What you sayin' B? anlardın dinleseydin bi' Ne filmler dönüyor sen kalma seyirci Artık içimdeki ses benim değil senin V Belirsizlik değişti, kesin ki olamam daha da uysal Aşılacak sorunlar, sancılar varoluşsal Çıkılacak dar yokuşlar, hazırlan daha yolun var Düş kalk yok durmak görünce bile dibi Ghetto için panzehir zehirli melodimiz Artık dayanamadığımda bana güç veriyor Biggie Tıpkı Prodigy, 2pac ve ViO gibi Tepki Aklımı boğdu sonrası yoktu Dönüyor dünya bir yılın doldu Suretin her yer kapıma komşu Şimdi hayallerin gece güneşim oldu Anlatamam yok yok hecelerini Kaplıyor bu varoş loş gecelerimi Çıkarız bu ateşten boş ellerimiz Kalır zehirli melodiler, zehirli melodiler
Nil D'msp
Nil D'msp 8 gün önce
@Ahmet karaca sanane
Daddy Yankee
Daddy Yankee 2 aylar önce
Baskın Yandel e benziyor
Çicek Erbilici
Çicek Erbilici 3 aylar önce
Çok duygulandım
Çicek Erbilici
Çicek Erbilici 3 aylar önce
Babannem aklıma geldi oda vio abi gibi öldü Allah rahmet eylesin
Ben Oyun
Ben Oyun 5 aylar önce
⬆️VİO
Özgün Türköz
Özgün Türköz 17 saatler önce
.
Ertuğrul Yıldırım
Ve M.O.B dağılır....
VAREXXD
VAREXXD 2 gün önce
Vio kalbimizdesin😪🖤
Sultan Aksoy • 100 yıl önce
Aga duygulandım 😢
Sultan Aksoy • 100 yıl önce
Tepki ve Vionun bölümlerine aşığım!
Sultan Aksoy • 100 yıl önce
Aşığım bu şarkıya 💖
Aliihsan kaaan
Aliihsan kaaan 2 gün önce
1 gün daha geçti
YAĞIZ DEMİR TAŞPINAR
Seni özledik sensei
Mehmet emin Kabak
Mehmet emin Kabak 7 gün önce
Iyi bir nakarat yazınca fikrin için sana danışamıyorum Uzi
Ebru Tütüncü
Ebru Tütüncü 7 gün önce
Vio ölmemeliydi çok üzücü nur içinde yatsın 💫
Ali_TheCruciaLS
Ali_TheCruciaLS 7 gün önce
eeeehhhh
Archernar
Archernar 7 gün önce
17 eylül 2020 hala burdayız 🖤💫V
4orty6ix
4orty6ix 7 gün önce
aga hiç ayrılmadık ki bu arada vio nun kanalı var ya şarkıyı dinlemiştim işte ana sayfama düştü altı kırmızı işte bi an canlı sanıp şaşırıp bastım hayır neyersem bi anlık göz yanılmasıymış ve çok üzüldüm ALLAH RAHMET EYLESİN ALLAH TÜM GÜNAHLARINI AF EYLESİN VİO ŞİMDİ OLSA YÜKSEK VE TANINMIŞ OLCAKTI AMA KADER İŞTE KNK ..........................................................V-RİP
iArda
iArda 7 gün önce
Şimdi hayallerin gece güneşim oldu ... rip
4orty6ix
4orty6ix 7 gün önce
5 bin de burdaydik 5.milyon a kadar da burdayıZzZzzz
4orty6ix
4orty6ix 9 gün önce
Çok üzücü ya 😓🙏
حسن پیرمردوند
👍👍
Ahmet Mert Bayram
Ahmet Mert Bayram 12 gün önce
Sensei çekmeceden yıldızlara✨♥️
İRTİKAP RAP
İRTİKAP RAP 12 gün önce
Arkadaşlar kendi çapımda kısıtlı imkanlarla rap yapıyorum. Bana destek olmak isterseniz kanalımdaki son videoya yorum yapabilirsiniz. ❤
eyüp çifttçi
eyüp çifttçi 13 gün önce
02:51 durdurun beyler motive ve bury aynı karede
HOCAM AYKUT UÇ YİYOĞR
HOCAM AYKUT UÇ YİYOĞR 12 saatler önce
Son kez ...
Yiğitkaan
Yiğitkaan 14 gün önce
ogi ve modd da olsaydı keşke...
Berkant Alkan
Berkant Alkan 17 gün önce
F
Echo Beatz
Echo Beatz 17 gün önce
rahmetli vio :(
Umut Şen
Umut Şen 18 gün önce
İtiraf edin mob bunu dinlerken ağlıyorsunuz değilmi
Osman Reha Özaltun
Osman Reha Özaltun 19 gün önce
Vio adina bir çok parça çikarildi ama hiç biri bunun tadini veremiyo çunku gerçek kardeşleriyle birlikte söylüyo
efe Karataş
efe Karataş 20 gün önce
Böyle bi şaheserdrn sorna şimdi yaptıkları şarkılara bak
Berke Ulusal
Berke Ulusal 20 gün önce
Huzur içinde yat vio
Hayatım Ezhelimin
Hayatım Ezhelimin 23 gün önce
Ezhelin kardeşi olma ihtimali?
Deniz Sensai
Deniz Sensai 23 gün önce
yıl 2020 hala dinliyorum Mekanın Cennet Olsun Vio...
Serkan Avcı
Serkan Avcı 23 gün önce
1
BlackTigger 36
BlackTigger 36 24 gün önce
rahmetli unutulmaz bir rapçi ...
DIANム :d
DIANム :d 25 gün önce
Mob yardım ister yardımı biz ederiz mob delisiyimdir Vio,Uzi,Motive, Atlas ve diğerleri süpersiniz✌️
Lost-Found
Lost-Found 25 gün önce
Im xxxtenta fanları varmı
VİO SENSEİ
VİO SENSEİ 26 gün önce
Bir şarkı sözü vardır BAZI ŞEYLER KAYBETMEDEN SEVİLMİYOR veya FARKEDİLMİYOR vio ustam Üzgünüm seni geç tanıdığım için HUZUR İÇİNDE YAT 💖 😢 😢 😢
cengizhan
cengizhan 28 gün önce
Eskiden bir arkadaşım bana bu müziği göstermişti. O zamanlar düet yaparak bu şarkıları söyler deli gibi eğlenirdik ama şimdi vio da gitti o arkadaşımda geriye sadece zehirli melodiler ve birkaç da anı kaldı. Güzel olan herşey bitiyor sanırım.
Efxx
Efxx 9 saatler önce
Allah rahmet eylesin
cengizhan
cengizhan 10 gün önce
@Selim Çolak biliyor musun sanki kötü olan şeyler artıyor gibi daha önceden iyi olduğunu düşündüğün her şey senin için kötü birşey olup çıkıyor. İnsanlar zamanla geçer falan diyorlar. Zamana bırak diyorlar ama bu asla kapanmayan bir yara gibi her dokunulduğunda canın daha çok acıyor.
Selim Çolak
Selim Çolak 15 gün önce
Kötü olan herşey de.
Enes Baycu
Enes Baycu 29 gün önce
Hayatımda böyle şarkı görmedim
yusuf dixon
yusuf dixon 24 gün önce
Yusuf Tuğberk Koç ne bu yaşım büyük diye sizden üstünüm yorumu mu :d?
Yusuf Tuğberk Koç
Yusuf Tuğberk Koç 27 gün önce
@Enes Baycu hayatımda derken ? kaç senelik hayatından bahsediyorsun ? 10 yıldan fazla mı ?
Enes Baycu
Enes Baycu 29 gün önce
Yiyosa bulun böyle şarkı
Nursi
Nursi 29 gün önce
hala dinliyorum ilk sefer ki gibi huzur içinde uyu abim seni özledim
talhayigitsel24
talhayigitsel24 Aylar önce
günlük doz almaya geldim
NASA
NASA Aylar önce
Hâlâ birkaç kişi vardır
Mert Epik
Mert Epik Aylar önce
Bunun vionun son şarkısı olmasi
Asude Aslan
Asude Aslan Aylar önce
Şu parça benim için her türlü şarkıdan daha değerli. Hem en sevdiğim rapçiler hem de kardeşleri için böyle içten şeyler söylemeleri..Her sözün bir anlamı var.
Ayse Uysal
Ayse Uysal Aylar önce
Ölmeden önce demişti zaten "değerimi sonra anlıcaksınız"...
RadLoFF
RadLoFF Aylar önce
Yorumları her okuduğumda tüylerim diken diken oluyor
Efsa
Efsa Aylar önce
...
LİL BEDO
LİL BEDO Aylar önce
2Pac ve Vio gibi mekanınız cennet olsun...💔
Merdan Baha
Merdan Baha Aylar önce
7 kişi söylememize rağmen başlığa sadece VİO yazmak adam gibi adamlığınızın göstergesi
expia
expia Aylar önce
0:49 replay Uzi
Aliosman Seyis
Aliosman Seyis Aylar önce
1:47
AKO KAYKAY BILGILERI
Efso
ѕanтy
ѕanтy Aylar önce
Turco cara pateada JAJAKAJSJAKAKAJSJ
Gael Varela
Gael Varela Aylar önce
malardo tu tema bro
Doğukan Eroğlu
Doğukan Eroğlu Aylar önce
1:48 sadece 1 saniye de olsa insanın yüzünde tebessüm oluşuyor
Ümeyir A.
Ümeyir A. Aylar önce
*Tüylerim ürperiyor.*
Melike Coşkun
Melike Coşkun Aylar önce
en sevdiği şarkı buydu hadi bu şarkının altında buluşalım seni seviyorum
Abdülkadir küçük
Abi mükkemel şarkı ama Vioda mükemmeldi ya
MrRapshit
MrRapshit Aylar önce
sizlerden rica etsem sayfamda yeni parca cikti {Pardon} onu dinleyin lütfen destek olurmusunuz tsk herkese #Sinyakyok#Hakver
Akilcan pakyol
Akilcan pakyol Aylar önce
VİO---𝖇𝖔𝖈𝖈
batuhan kcmn
batuhan kcmn Aylar önce
12.8.2020 saat sabahın 7:24 ü .R.I.P.
Ibrahim Hc
Ibrahim Hc Aylar önce
vio sadece nakaratları söylemesine rağmen şarkı ismine kendini katmayı gerek duymayan 6 adam gibi adam vioyu yaşatanlar her zaman herkesden bir adam ilerede olacaklar
XReddit
XReddit Aylar önce
Niye Ölünce İzlendin Adalet YOK Ölmeden Önce Niye İzlendin :(
Murat GÜNAR
Murat GÜNAR Aylar önce
Parçanın hikayesi nedir?
CEZAGRHYME
CEZAGRHYME Aylar önce
Vionun zamanında kendi canlı yayınında "bu parçaya çok güveniyorum" dediği lakin vefat ettiği için kendinin yayınlayamadığı ve Vio için de dostları bu parçayı feate çevirip eslik ediyorlar vioya
Kır Papatyası
Kır Papatyası Aylar önce
Vio yu keşke ölmeden önce keşfetseydim be çok üzgünüm mekanın cennet olsun ...
Emrecan Tekin
Emrecan Tekin Aylar önce
2:51
Moddyarra7
Moddyarra7 Aylar önce
2:57 aga bana da bişey söyletseydiniz amk
Doğuş
Doğuş Aylar önce
mekanın cennet olsun vio...
Komik Adam
Komik Adam Aylar önce
3:40
Neşeli Sahtekarlar
Şu motivasyon muydu neydi sokaklar için ne bedel ödemiş acaba en çok bunu merak ettim şimdi 😂
Motive
Motive Aylar önce
Gerçekten bu kadar bilgisizlik yeter. Bilmiyorsanız yorum yazmayın gerçekten.
İdealistxyz
İdealistxyz Aylar önce
1:13 - 1:25 Defkhan düzeyinde bir flow
Hakan Hifa
Hakan Hifa Aylar önce
Ulan uzı
Hakan Hifa
Hakan Hifa Aylar önce
Çok duygulanıyorum her dinleyişte
İbrahim Oktay
İbrahim Oktay Aylar önce
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀.          ⠀⠀⠀✦ ⠀ ⠀              ⠀⠀⠀⠀⠀* ⠀⠀⠀.          . ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀✦⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀🌔⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀✨ ⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀. 🌈            .   ゚ .             .                ✦      ,       . ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀☀️       *           . .             .   ✦⠀     🌙  ,         *      ⠀    ⠀  , ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀.        ⠀   ⠀.    ˚   ⠀ ⠀    ,  ☁️    .              .       *⠀  ⠀       ⠀✦⠀  🌟                  .     .    .   ⠀🌕            .            ˚        ゚     .  .⠀  🌎⠀‍⠀‍⠀‍⠀‍⠀‍⠀‍⠀‍⠀‍⠀‍⠀‍⠀,    *  ⠀.      .          ⠀✦
Sound Effects
Sound Effects Aylar önce
Uzi bildiğin Vio'yu yaşatmış..
Abdülkadir küçük
Ayn
CECE STORY
CECE STORY Aylar önce
👍👍👍👍👍so lit....
Ugur Artopal
Ugur Artopal Aylar önce
Vio mekanın cennet olsun sayende mob bi çok işe imza attı senin eserlerin sayesinde bi sen bide uzi elcavo 🌹🙏
Robert Hip Hop
Robert Hip Hop Aylar önce
Mob ne hale düştü şimdi sop ayrı bi halde modd ayrı bi halde uzi ayrı kafada tekrar birleşin siz kardeşsiniz
zeliha behti
zeliha behti Aylar önce
Şarkının sözlerini tüylern tiken,tiken oldu anksiyeteyi okadar iyi anlatiniz ki,Farvori şarkım.
zeliha behti
zeliha behti Aylar önce
Şarki tam benj anlatiyo cok guzl bi şarki ama kulandiiginiz melodi kulaklarimi icimi kotu yapti cok garip bir bas var.
AKO KAYKAY BILGILERI
AKO KAYKAY BILGILERI 2 aylar önce
VİI MEKANIN CENNET OLSUN ADAMIM
Gereksizler
Gereksizler 2 aylar önce
dağıldınız bu ekip vio dan size bir hatıraydı bir logoydu bunu düşünüp sonuna kadar çalışmalıydınız aranızdaki sorunları twitter dan değil yüz yüze çözüp tekrar bu yola devam etmeliydiniz daha iyi şarkılar yapmalıydınız belki de vio yukarıdan sizi izlerken hüzün dolu değil de mutluluk la gururla bakıcaktı ... YAKIŞMADI M.O.B. :/
YASİN BUDAK
YASİN BUDAK 2 aylar önce
ev sa ne :D
Vi
Vi 2 aylar önce
"İyi bi nakarat yapınca fikrin için sana danışamıyorum" Işıklar İçinde Uyu -Vio
alennn10 alen
alennn10 alen 2 aylar önce
Harika
Ahmet ÇİFTÇİ
Ahmet ÇİFTÇİ 2 aylar önce
Bu şarkıyı ilk dinlediğimde Vio nerde demiştim
ArzilaX Mobile Games Turkish
Gökyüzünde:(
Zeynep Sak
Zeynep Sak 2 aylar önce
Atlasın sesi çok güzel
Çağlar Atay
Çağlar Atay 2 aylar önce
şu klibi ne zaman izlesem duygulanırım
Kiskow
Kiskow 2 aylar önce
Huzur içinde yat vio.
Görkem Turhan
Görkem Turhan 2 aylar önce
Hep düşünüyorum acaba Vio bunları görüyor mudur
Fıro Boz
Fıro Boz 2 aylar önce
UYANMAK ZOR YARINAAAA ✊🌿
Slofi
Slofi 2 aylar önce
sensei kısmı çok hoş
arafat akbal
arafat akbal 2 aylar önce
şarkı vio nun ama klipte en az gözüken vio
Salak. Malak Yalak
Salak. Malak Yalak 2 aylar önce
Huzur içinde yat vio
Motive
Motive Aylar önce
@Arda C-0ps hiç mi bilgin yok gerçekten MOB ile ilgili. Tüm MC'lerin şu an bir sürü kaydı var ama yayınlanmıyor. V'nin kayıtlarını da almışlar. Öldükten sonra nasipmiş
meto kocak
meto kocak Aylar önce
@Arda C-0ps onlar demo kayitlardi ve kayitlari yayinlanmasi gerekiyordu vio isterdi
Salak. Malak Yalak
Salak. Malak Yalak 2 aylar önce
@Arda C-0ps ölmeden önce ki çalışmalarımı
Salak. Malak Yalak
Salak. Malak Yalak 2 aylar önce
@Arda C-0ps ölmedi vio yani
Salak. Malak Yalak
Salak. Malak Yalak 2 aylar önce
@Arda C-0ps ne
Bayan Sinirli
Bayan Sinirli 2 aylar önce
Uzi çok iyi ya aga ya bayılıyorum 🖤🖤🖤♾️
Günahkar.17
Günahkar.17 2 aylar önce
2 Yılın Doldu V..! :(
DUYGU TÜRKMEN
DUYGU TÜRKMEN 2 aylar önce
♥️
DUYGU TÜRKMEN
DUYGU TÜRKMEN 2 aylar önce
♥️
《VentofoR 》
《VentofoR 》 2 aylar önce
Dinlerken ağlıyorum
Umut Avsin94
Umut Avsin94 2 aylar önce
Harita
Kubilayhan Taş
Kubilayhan Taş 2 aylar önce
Çok iyi ve bravo hepinize. 🤙
Rumeysa Özün
Rumeysa Özün 2 aylar önce
"Vio'mun yazdığını yazamadı kitaplar" - Ceza
Mehmet Emin Gökbayır
Bişey sorudan vio olmadı mi nasıl şarkı yapıyor bunu anlamadım (Seni unutmayacağız vio😢💗)
Rumeysa Özün
Rumeysa Özün 2 aylar önce
@The Best belki bilmiyor olabilirde.. insaları bilmediği şeyler için salak deme knk.. 👑🔥
The Best
The Best 2 aylar önce
lan salak bunlar olmeden onceki kayitlari mal misin sen ? he oldukten sonra saeki kaydetti
Sonraki
Motive - İnanma (Official Video)
04:46
görünümler 3 300 000
Tepki - Rüyalar 2 (Official HD Video)
04:33
Içinde
03:48
görünümler 879 000
Zen-G - DELALÊ  (Official Video)
03:01
görünümler 4 100 000
Adamlar - Doldum
07:23
görünümler 7 000 000
Sik Em Up
04:54
görünümler 1 000 000