Karanlık

Vio feat. Ezhel - İz Bırak (Official Video)

MOB Entertainment
görünümler 2 442 671
97% 23 848 579

Türkçe Rap müziğin ölümsüz ismi Vio, iki parttan oluşan “Yanyol Vol. 2” isimli albümüyle karşınızda. Albümün ilk bölümü vefatının ikinci yılında 29 Mayıs itibariyle müzikseverlerle buluşuyor. İkinci bölümü ise 5 Haziran'da bizlerle!
Albümün ilk partında, ülkemizi global müzik piyasasında başarıyla temsil eden HipHop Yıldızı Ezhel (İz Bırak), Türk Rap Sahnesi’nin başarılı ismi Tepki (Kızım Biliyorsun), son yıllarda birçok hit şarkıda imzası bulunan başarılı prodüktör Dj Artz (Onun Adı V) ve MOB’nin yeni yeteneklerinden Rüzgar (Alışması Çok Zor) eşlik ediyor.
Albümün 5 Haziran tarihinde dinleyicilere sunulacak olan ikinci partında ise, Türkçe Rap Piyasasının zirvedeki isimlerinden Şehinşah (Kabul Olmaz Bizim Gibiler), son dönemin zirveye göz kırpan isimleri Ati 242 & Uzi (Sizin Gibi Olmak), Motive (Sen Nedir Bilir Misin?) ve Vio’nun en büyük müzikal hayallerinden biri olan içinde bulunduğu ''832'' grubu (Mahallemin Adı Yanyol) VİO'ya eşlik ediyor.
Albümün ilk kısmında prodüktör koltuğunda Dj Artz, Bugy, 93 ve Rüzgar isimlerini görürken, ikinci kısmın tamamında Uğur Öztürk Vio ile başarılı bir işbirliği gerçekleştiriyor.
►Spotify'da Dinle: spoti.fi/2Benb65
►Apple Music'te Dinle: apple.co/2MczMZL
Director: Murat Joker
Actor: Hakan Yılmaz
DOP: Varol Şahin
Assistant of Director : Vassoga
Post production: Osman Çetinkaya
Color: Oguz Birgölge
►Ezhel Instagram: instagram.com/ezhel06
►DJ Artz Instagram: instagram.com/djartzofficial
►Bugy Instagram: instagram.com/bugymusic
►Vio Instagram: instagram.com/vio.mob
►Website: www.mob832.com
►M.O.B Entertainment TRvid: trvid.com/u-mob832
►M.O.B Entertainment Instagram: instagram.com/mob.832/
►M.O.B Entertainment Facebook: facebook.com/mob832/
►Associated Label Of GOVINET

Müzik

katma

 

29 May 2020

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 80
CANER SÖNMEZ
CANER SÖNMEZ 9 dakika önce
Hakan abinin yaşlandığını görmek üzdü, günler geçiyor bee
Loneliness !
Loneliness ! Saatler önce
Bir şizofrenin gözünden anlatılmış ve bunu çok iyi biliyorum...
zeynep zehra
zeynep zehra 6 saatler önce
Ulan bu güzelim şarkı niye patlamadı yaa
Namiq Tacibov
Namiq Tacibov 10 saatler önce
Adam tanıdığımda Teoman idi, Nicolas Cage olmuş :)
Niyazi Sofuoglu
Niyazi Sofuoglu 12 saatler önce
Bu cocuk ölmedimi nasıl şarkı yapıyor daha
Berkan Acun 02
Berkan Acun 02 9 dakika önce
Ölmeden önceki kayıtları
Loneliness !
Loneliness ! 21 saatler önce
Başardınız "V" ⚡ "Ezhel" 🔗
Beyza Güner
Beyza Güner 21 saatler önce
"denedim kaçışı yok mutluluk parayla satılıyo"
Muhammed Yunus
Muhammed Yunus 23 saatler önce
Cok saglam parca
Berk Yılmaz
Berk Yılmaz Gün önce
alt yazı olmadan ne dediğini anlayan var mı
Rabia Akçay
Rabia Akçay Gün önce
oha o kadar iyiki klip çok farklı bi yorum yapılmış klibe çok güzell
The Flash
The Flash Gün önce
Ezhel khontkar gibi yapamioyon beaa
Melisa Berra Çetin
Ezel diyenler yorum yapsın ben Fero diyenler like at
YASIR
YASIR Gün önce
klip çoğu türk dizisinden daha iyi
Kaan Şeremet
Kaan Şeremet Gün önce
üst düzey
Hayrican Mutlu
Hayrican Mutlu Gün önce
awccawacwacwawcawcawwacawcawcawceawcacweaewccaweacweawceawceacwecaewwecawec
melis tanburaci
melis tanburaci Gün önce
Biz özgür köleler hmm..
Efe Eren Aktaş
Efe Eren Aktaş Gün önce
Patlaması gerekiyordu şarkının
Nicholas Cave
Nicholas Cave Gün önce
Sayın Koçarslanlı ne yapıyorsunuz?
mertcan Üstündağ
mertcan Üstündağ 2 gün önce
izlerken triplere giriyorum ammkk
Ahmet Efe
Ahmet Efe 2 gün önce
ulan ais nerede söylüyo lan belli değil
Emrah Arif
Emrah Arif 2 gün önce
Hergün bi doz alyorum otomatikk
SELDA AKAR
SELDA AKAR 2 gün önce
Fonda müzik çalsın diye açtım, işi gücü bıraktım klibi izliyorum.
Burak Sa
Burak Sa 2 gün önce
Jokeri hakan abi oynasa da olurmuş
Emir Arda
Emir Arda 2 gün önce
VİO ÖLMEMİŞ MİYDİ ?
Seymen Kaya
Seymen Kaya 2 gün önce
eski kayıtları mixleyip paylaşıyorlar.
harley quinn
harley quinn 2 gün önce
cennetinden el uzatır VIO'm izliyor.....😢
Yalcin Gunes
Yalcin Gunes 2 gün önce
Efsane.
derya ulusu
derya ulusu 3 gün önce
Bravo
Melih Dikbayır
Melih Dikbayır 3 gün önce
Hakan abi çok kilo vermişsin yüzün çökmüş
Gökhan Güler
Gökhan Güler 3 gün önce
Müziği mi , klibi mi takip edeyim şaşırdım harika 😍
Barış ÖZDEMİR
Barış ÖZDEMİR 3 gün önce
Bir rap klibinde gördüğüm en iyi performans
Nisanur
Nisanur 3 gün önce
İrezumi: Ne geçmiş ne gelecek ve gerek olan... İz Bırak: Bize gereken kurtuluş...
Egemen 251
Egemen 251 3 gün önce
Ezhel olduğunu nasıl belli ediyor aututon nasıl belli ama insan bi normal verse atar be VİO yakıyor a ayrı
Enes Ayyıldız
Enes Ayyıldız 3 gün önce
Spotide denk gelmişti vefat etmiş Allah rahmet eylesin 🌷
Enes Batın
Enes Batın 3 gün önce
Klip ve Hakan yılmaz efsane oynamış şarkı çok guzeeell olmuş
Zeynep Soydaş
Zeynep Soydaş 4 gün önce
Şarkı zaten epey dokunaklıydı ama Hakan Yılmaz’ın Joker etkisi...
Haydan Gelen Huya Gider
Hayatinda ilkdefa bir rep klibine asik oldum tam bir sizofren kafasi tek degilmisim
Mert Yakut
Mert Yakut 5 gün önce
HAKAN YILMAZ der susarım bu nasıl bi oyunculuktur bee
Umut Er
Umut Er 5 gün önce
Keske ezhel olmasaydi parcada yanlis anlamayin ama bu parcaya yakismamis
Zed Official
Zed Official 5 gün önce
*Merhaba yeni klibim çıktı ama emeğimin karşılığını alamadım bi göz atarsanız sevinirim*
KASAKU
KASAKU 5 gün önce
Yahşi cazibenin ağını alan hakan yılmaz senide unutmadık 😂
Gökhan Ürey
Gökhan Ürey 5 gün önce
Klip günlük doz oldu artık
Semih Dogan
Semih Dogan 5 gün önce
1:49
Mazlum UnceRTraiN Çakat
"Söz verdim anneme her şey düzelecek " :( bende söz vermiştim rahmetliye ama tutamadım.
Killua Rafiq
Killua Rafiq 5 gün önce
Allah rahmet eylesin kardeşim,Allah kimseye göstermesin :((,çok üzüldüm
apojan1907
apojan1907 6 gün önce
Hakan abi ne güzel delirmişsin ya valla canım çekti
KASAKU
KASAKU 5 gün önce
😂
Muhammed Ali Turcan
Muhammed Ali Turcan 6 gün önce
Ezhel autone nin anasını ağlatmışsın bilader bu kadarı harbi kötü kaçıyo
MUTANT ATALAY
MUTANT ATALAY 4 gün önce
autotune değil efekt basmış
Sezer Özer
Sezer Özer 6 gün önce
Hakan yılmaz oyunculuğu harika
Vio Sensei
Vio Sensei 6 gün önce
#viotraplord gölge görüyor musun 2.2 olduk baskın yapmaya devam!! 🦇 🦇
Vio Sensei
Vio Sensei 6 gün önce
Obaaaa babaqoo 2.2 milyon izledik!! Devam!!
Kıvanç Tokgöz
Kıvanç Tokgöz 6 gün önce
beyfeendinin oyuncululugu 10 üzerinden 8 hadi eyvellah
AKIN ATAY
AKIN ATAY 6 gün önce
0:13 1:14 1:51 2:17 (en beğendiğim yerler olduğu için bunu yazdım basıp basıp tekrar dinliyorum sjsjsjsj)
Nesibe Kaymakçı
Nesibe Kaymakçı 6 gün önce
Vio 😞
Samet Aynacı
Samet Aynacı 6 gün önce
1,31 bunun gerceği var lan trvid.com/video/video-FaH8gA0jK2c.html sdnjksnqnwdasşamsşw
Mehmet eren Kara
Mehmet eren Kara 6 gün önce
'CENNETİNDEN EL UZATIR VİO'M IZLIYOR' ÇOK GÜZEL TUYLERIM DIKEN DIKEN OLDU VALLA
Hasan Basri Taştan
Hasan Basri Taştan 7 gün önce
İz bırakmak konusunda dünyaya büyük bir iz bıraktın zaten VİO. Nurlar içinde uyu.
Adolf Hitler
Adolf Hitler 7 gün önce
Millette kafa yok şu adamın rol aldığı harika konusu olan psikolojik bir film yapsalar lan bizi bi sasirtinda adam gibi film izleyek
I Ş I K
I Ş I K 7 gün önce
bu şarkıilerleyen zamanlarda dinledikçe bağımlılık yapıyor ve bünye istiyor... garip bir şarkı
Sinan Manap
Sinan Manap 7 gün önce
Hakan reis acayip yaslanmış be
bNeDoGaN
bNeDoGaN 8 gün önce
biri ezhelsiz versiyonunu çıkarsın
EfsaneGamer FFA
EfsaneGamer FFA 8 gün önce
Helaaaaaal Helal
R.Özer Atasert
R.Özer Atasert 8 gün önce
muazzama! bu kadar yakalar ya! gözlerim dolacak...
zahide banu aydoğan
Her dinlediğimde tekrar tekrar beğen butonuna basmak istiyorum sanki bir ayin
Aleyna Sah
Aleyna Sah 8 gün önce
Ayrıca Ezhel müzik yapmadan duramıyor. Adam sürkeli üretiyor! Hayranıyım! Kendisiyle tanışma fırsatım da oldu. Çok mutezavı ve tatlı birisiydi..
Aleyna Sah
Aleyna Sah 8 gün önce
Artık Hakan Yılmaz'ı sitcom dışında dram ve aksiyon dizilerinde de görmek istiyoruz. Sadece iki diziyle tanıyorum kendisini. Ayrilsak da beraberiz ve yahşi cazibe...
Kerem Özer
Kerem Özer 8 gün önce
Bu klipten sonra hakan yilmazin cok kaliteli filmlerden teklif almssi.lazim
Oğuz Düşünmez/Müzik
İnanılmaz iyi oyunculuk olmuş gerçekten başarılı👏👏👏
Ahmet Erkan
Ahmet Erkan 8 gün önce
Hakan Yılmaz güzel oynamış , kameraman da güzel açılar da çekmiş, şarkı zaten mükemmel %100 başarı
Dağcan Çelik
Dağcan Çelik 8 gün önce
türkiyede bir joker filmi çekilecekse hakan yılmaz oynamalıdır
samet al
samet al 9 gün önce
Harbi yaşamış kafayı
Mehmet Çapan
Mehmet Çapan 9 gün önce
1 aydır günde 10larca kez dinliyorum hiç mi sıkılmaz insan ya
Orhan Rosen
Orhan Rosen 9 gün önce
Mob ayrilsada koy .koy gitsin cenneten gelenler yeter bize
Büşra falan
Büşra falan 9 gün önce
kendimi burda buluyorum hep
NW ARTZ
NW ARTZ 9 gün önce
Deneyen bilir ezhelin vokalini yapmak boğaz kopartır helal olsun
fwo Eren
fwo Eren 9 gün önce
0:50
Yusuf Tahir
Yusuf Tahir 10 gün önce
Tebrikler oğuz birgölge, çok iyi ışık kullanımı
Vishnu
Vishnu 10 gün önce
Vio'nun Anısına Onu Hatırlamak İçin > trvid.com/video/video-KncLyyrGy0U.html
Efemera
Efemera 10 gün önce
şarkıdan tek anladığım adam ne kadar yaşlanmış
Serkan Turan
Serkan Turan 10 gün önce
Bu kadar güzel şarkı neden bukadar az dinlenmiş şaşırıyorum
Lord Pretty Flacko
Lord Pretty Flacko 9 gün önce
2 milyon işte az mı
Gamze
Gamze 10 gün önce
Gerçekten mükemmel bir iş olmuş, bu tarz işleri gördükçe mutlu oluyorum, hem şarkı hem klip, Hakan Yılmaz'ın performansı, aynı zamanda bu tarz bir şarkının klibinde yer alması falan üff mütiş:)
Büşra falan
Büşra falan 10 gün önce
Ulan hem şarkı hem beat hem de klip falan ayrı yere götürüyor insanı. çok basarılı
Delimelibisi
Delimelibisi 10 gün önce
Bu şarkı 100 milyon olduğunda beni hatırlatın. 100 milyon olmazsa da sizin ayıbınız ben sözümü söyledim gerisi görüşlere açık ama şarkı o kadar duygusal ki size anlatamam o içim
Sonraki
Vio - Zehirli Melodiler (Official Video)
05:17
Işıklarım Ol
03:29
görünümler 236 000
Yemin Olsun - Ufo361 & Ezhel
03:15
görünümler 11 000 000
Bir Daha - Ufo361 & Ezhel
02:51
görünümler 7 300 000
Düş Yakamdan
03:19
görünümler 1 200 000
İblisler
03:54
görünümler 10 000
Güneş
3:42
görünümler 96 656
Güven Yüreyi - Bomboş Kalbine
3:28
Burak King & Rozz Kalliope - EYVALLAH
3:18