Karanlık
No video :(

VİZYONA HÖNKÜRME - Bölüm 8 - CEM YILMAZ VS MARS - ŞAHSİYET- DEVA

BaBaLa TV
Abone ol
görünümler 153 802
95% 8 506 356

Sosyal Medya Hesaplarımız;
TRvid Kanalımız ► goo.gl/2Vnde5
Instagram ► goo.gl/fz5NeG
Facebook ► goo.gl/0H9v1h
Twitter ► goo.gl/7MFzrM

Eğlence

katma

 

9 Jan 2019

babalatvoğuzhan uğuroguzhan ugurbabala tvröntonediomevzularpinçp!ncp!nçolaylartaşaşkbudabi tvgündemtrendfilmler ve filimlervizyonhönkürmecem yılmazşahsiyet

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 644
Timuçin Emre Şen
Timuçin Emre Şen 23 dakika önce
21:21
ufuk akbulut
ufuk akbulut 9 saatler önce
Saygı duydum :)
Burak Ardıç
Burak Ardıç 14 saatler önce
Film ile kaybettiği karizmayı Taha nin ona gömmesine müsaade ederek tekrar kazandı gözümde.
Emre Kaya
Emre Kaya 16 saatler önce
23:30 kral sen bu isi biliyosun efsane tespit
Zeynep Sude Bozdoğan
Zeynep Sude Bozdoğan 17 saatler önce
Kovuldu
Murat Kablan
Murat Kablan Gün önce
Adamın dibisin 👍 Ayrıca sayende ülkemizin değerlerini (gerçek sanatçıları) tanıyorum. Teşekkür ederim.
Umut Arslan
Umut Arslan Gün önce
Bu adam hakettiği değeri görsün yav
NoobRoom
NoobRoom 2 gün önce
20:14 fullfilmizle.com
Tayfun Olam
Tayfun Olam 2 gün önce
bu yavşağın filmi var mı
Demet Polat
Demet Polat 2 gün önce
Helal olsun ya eğiliıp bukulmem dedı
Demet Polat
Demet Polat 2 gün önce
Jenerık cok iyi
Demet Polat
Demet Polat 2 gün önce
Jenerık cok iyi
Murat
Murat 2 gün önce
tanrı zamundayı korusun
THE MARAZ ALİ
THE MARAZ ALİ 3 gün önce
reiz kendini bu oğsan uğurun yanında heba ediyon seni ne kadar sevsemde bu kanal içi vakumlanmış amcık gibi
llxOguZxll
llxOguZxll 3 gün önce
9 nerde 9
enes güven
enes güven 3 gün önce
Çok iyi
Kaan Çapar
Kaan Çapar 3 gün önce
İyi konuşuyorsun da Börü’ye yaptığın haksızlığı unutamıyorum be abi...
DBRA afacan
DBRA afacan 3 gün önce
abi Çanakkale ye gelirmisin
Sherlock Holmes
Sherlock Holmes 3 gün önce
O ses o çocuktan mi çıkıyor 😱
Sherlock Holmes
Sherlock Holmes 3 gün önce
Beştir yazıyorum. Bir spiderverse filmine yorum gelmedi yazıklar olsun fox bey
Gök Börü
Gök Börü 3 gün önce
Börü'ye yaptığın haksızlığı unutmak mümkün değil ama şaşırttınız Taha bey. Nötrlendik.
ali yener
ali yener 3 gün önce
Oğuzhan uğur senin yanında olmayınca susturamamış. Taha bey de acımamış vurmuş 😁 hay ağzına sağlık fox kanka borç harç gibi bir vasata hönkürememuştin geçen, şimdi sen hönkürünce rahatladım 😁😂
İrem Özkan
İrem Özkan 4 gün önce
Abi sen 3 chaplin diyorsun arkadakiler filim diyor skhsjdhdjd
İrem Özkan
İrem Özkan 4 gün önce
İlk film için
Serhat Ceran
Serhat Ceran 4 gün önce
Yıkık asalaklar yapmış gibi sanki borç harcı
Serhat Ceran
Serhat Ceran 4 gün önce
Zaten öyle değil mi
EE-Emir Erdem
EE-Emir Erdem 4 gün önce
4.23 ELE İYİ BAKIN
Berk Y
Berk Y 4 gün önce
oo hadsiz reis de buradaymış
Alpcan kayalı
Alpcan kayalı 4 gün önce
adamın uslubü vurgusu berbat dinlemek işkence
John nash in hayalı oda arkadaşı
Afedersiniz ama ben böyle tekelciliğin de, marsın da, elon musk'ının da ta amına koyayım
ibocan Öz
ibocan Öz 4 gün önce
Bu adam gerçekten işinin hakkını veriyor. İYİ ise İYİ KÖTÜ ise KÖTÜ bitti. HELAL OLSUN
Dexter
Dexter 5 gün önce
afedersınız mars grubun amına koyum bu gotverenler kaznamasın zaten ulkede 3-5 dogru türk yapımı film var gerisi çöp yabancı sektöre devam
Osman iNCE
Osman iNCE 5 gün önce
12.46 Türkiyenin ihtacatı milyon değil milyar dolar.
hayaletcak
hayaletcak 5 gün önce
beton yetmez reyizzz
Doğacan Gül
Doğacan Gül 5 gün önce
Bok gibi olan borç harç filmini eleştirebilmeniz güzel olmuş takdir ettim ancak eleştirirken bu film senin işin değil oğuzhan demişsin. Yanlış. Baya Oğuzhan filmi bu. Oğuzhanın ilk çektiği filmide izleyebilirsin. Leş. Aklı olan gitmesin çıkarsın 20 lirayı yaksın daha hoş vakit geçirir izlerken.
Kaan Soykan
Kaan Soykan 5 gün önce
Silivri soğuktur😱😱😱😱
mehmet karakaplan
mehmet karakaplan 5 gün önce
Filmi izledim. Fox sen nasıl bi kralsın. Keşke az daha hönkürseydin de filme gitmeseydim. Oğuzhan uğuru seviyorum ama rol yaparken değil doğal konuşurken.. Net FİLİM’dir.
Gürkan Çelik
Gürkan Çelik 5 gün önce
Adamın kanalında adamın filmine bok gibi olmuş diyebilmek... Özgürlük nedir tatmış olduk sonunda
Hakkı Umut Demir
Hakkı Umut Demir 6 gün önce
Rızkımı veren Hüda'dır kula minnet eylemem tavrıyla Oğuzhan Uğur'un rol aldığı filmi Uğur'un kanalında gömen Taha'ya ve bunu yayınlayacak kadar açık görüşlü ve objektif olan Oğuzhan Uğur'a helal olsun...
ali polat çakıcı
ali polat çakıcı 6 gün önce
abi seni içeri alacaklar diyo çok korkuyorum
Gölge
Gölge 6 gün önce
21:46 Hadi iyisini Borç Harç
Doğukan DAĞ
Doğukan DAĞ 6 gün önce
İlk defa baştan sona izledim, iyiymiş, emeğinize sağlık. :)
Ahmet Taha Bölükbaşı
borç harç yaş sınırı var mı?
Muhammed Erdoğan
Muhammed Erdoğan 7 gün önce
Abi seni tebrik ediyorum burada Mars grup ve Cem Yılmaz hakkında söylediklerini göz önünde olan bireylerin hiçbiri ne Cem Yılmaz'a ne Yılmaz Erdoğan'a ne de Şahan Gökbakar'a söyleyemedi. Hadi bunları bırakın Mars grup tarafına bile bir kişi çıkıp Sinema salonlarını ele geçirdiniz diyemedi. Sen burada 1.6 Milyon kişiye anlattın inşallah atlamamışlardır, açıklamanı dinlemişlerdir de çok sevdiğimiz insanların sinemalarımıza yaptığı zulüm konusunda fikir sahibi olmuşlardır.
halil ibrahim
halil ibrahim 7 gün önce
Arakçılar'ı parodileyelim lütfen
Sineklere Fısıldayan Adam
Kardeşim çiçero ?
Mr Winston
Mr Winston 7 gün önce
Oğuzhan Uğur'u vakti zamanında keyifle izleyen biri olarak, saygı duyduğu birinden böyle bir eleştiri gelmesini ve açıkçası kendine çeki düzen vermesini umuyordum. Zira Oğuzhan Uğur artık Babala TV'nin kurucusundan ziyade Onedio çalışanı gibi davranmaya başladı. Onedio'ya geldiğinde biz buraları /TRvid'u değiştireceğiz diye geldiğini hatırlıyorum fakat Onedio/TRvid Oğuzhan Uğur'u değiştirmiş gibi görünüyor ki son pinç programında buradaki eleştirilere hakatten boktan bir cevap vermiş...
Samet Mirza
Samet Mirza 7 gün önce
Videoyu Oğuzhan'ın filimine film derse izlediğim son videosu olur diye açtım. Gerçekten helal olsun.
Lord of darkness
Lord of darkness 7 gün önce
Oğuzhan'ın Borç Harç'ı yaparken sana sormak hiç aklına gelmedi mi ya çıldırıyorum
Epiklorenzo
Epiklorenzo 7 gün önce
Helal olsun reis güzel gömmüşsün çekinmesen itin bir yerine sokar çıkarırdın ama arkadaş torpili o kadar da olsun
Hüdai Tüter
Hüdai Tüter 7 gün önce
trvid.com/video/video-D2nE6x24ggU.html arakcıların fragmagnı neden bilmiyorum baya etkilendim içim ürperdi .
Yalcin Kizilkaya
Yalcin Kizilkaya 7 gün önce
Oğuzhan youtube elegeciryeah
FATİH CİHAN
FATİH CİHAN 8 gün önce
Borç harç eleştirisi 21:24
Murat ayten
Murat ayten 8 gün önce
Şu videodaki özgürlük eleştirebilme özgürlüğü tüm ülkeye gelebilse. sizi başbakan falan yapmak lazım aminiyüm
NURAY AKAY
NURAY AKAY 8 gün önce
Oğuzhan Uğur’un kanalında Oğuzhan Uğur’un filmini eleştirerek iki tarafında kalitesini ortaya koymuşsunuz tebrikler 👏🏻
Адыгэ Енес
Адыгэ Енес 6 gün önce
Sen sanıyor musun, "vizyona hönkürme" devam edecek.. 😄 *By by happines, by by Fox*
ömer şahin
ömer şahin 8 gün önce
cicero yorumlansınn
Atarlı Adam
Atarlı Adam 8 gün önce
Ya recep mk sanki 50 film de oynamış mk bsg
Boks TÜRKİYE
Boks TÜRKİYE 8 gün önce
Creed 2 güzel lan boş yapma
Deniz Can
Deniz Can 8 gün önce
Fox abimiz ,sinema sektöründe can çekişen bağımsız filmleri ve bu sektörü anlatan Kapalı Gişe adlı belgeseli bir güzel özetlemiş ,yer yer birebir aynı cümlelerle.Bu belgesel 2016 yılında çekiliyor.O zaman da durum vahim . Birde şimdiki halini düşünün bu sektörün. Fox abimizin ,bilet ve mısır kavgasına dahil olan komedyenler hakkında yaptığı yapıcı eleştirisi de son derece haklıdır .Bu saygıdeğer komedyenlerimiz ,Kapalı Gişe belgeselinin çıktığı dönemde ve daha sonrasında , hiç mi hiç seslerini çıkartmamışlardır .Çünkü o dönemde güzel dilimler alıyorlardı pastadan .Tabiki ,şimdi baya bir bozulmuşlar bu duruma ama çoktan iş işten geçmiş .Son olarak KAPALI GİŞE belgeselini izleyin biraz daha iyi anlarsınız durumu. NOTT : Kapalı Gişe belgeselinin çekildiği dönemde Mars Grup ,yabancı sermayenin elinde değil hatırladığım kadarıyla ... !
Melih Binbaşı
Melih Binbaşı 8 gün önce
Türkiye 2018 Yılı İhracat: 195.1 milyar dolar dır
4mula1 X
4mula1 X 7 gün önce
Say ulan
Zyn Plaket
Zyn Plaket 8 gün önce
İki lafın birinde amına koyim Böyle vidoo mu olur amına koyim
Selim Kazokoglu
Selim Kazokoglu 9 gün önce
Uzunluk siralamasi, Saruman (Christopher Lee), Elrond (Hugo Weaving) sonra Gimli (John Rhys-Davies) . yine de uzun yani :D
Arif Işık
Arif Işık 9 gün önce
Aslında Oğuzhan Uğurun filmine gömeceğini tahmin ediyordum ama gömerken bir yandan da yalar diye düşünmüştüm “yani kötü olmuş ama şuralar iyi” diyeceğini tahmin ediyordum ama bildiğin ortalığın amına koymuş yıkmış geçmiş adamsın kralsın harikasın. Sana çok saygı duyuyorum saygıma saygı kattın helal olsun harikasın.
EMİRHAN ŞİŞMAN
EMİRHAN ŞİŞMAN 9 gün önce
Bunca zaman medya da kanal sahiplerine ayıp olucak diye konuşulmadı kısıtlandı negatif değil pozitif düşünün burda özgürlük dürüst bir dostluk var
Bilal ÇELİK
Bilal ÇELİK 9 gün önce
sen varya her ülkeye lazım bi adamsın :D
mücahit çakır
mücahit çakır 9 gün önce
Aa diyorlar sende gel arak dhdjfudhjdhdjdhd
A. YUSUF DOGAN
A. YUSUF DOGAN 9 gün önce
Abi internet gitmesin diye 144p izliyorum legolasın yüzü gozukmuo
Nagihan Erdoğan
Nagihan Erdoğan 9 gün önce
Türkiye’de hiçbir şey düzgün işlemiyor
gökhan güney
gökhan güney 9 gün önce
Küfür bazen yakışıyor ama kusura bakmayın bazen de olmuyor (özellikle arda arda fazla kullandığınızda), tavsiyem yerinde kullanmanız :) Sizi severek dinliyoruz...
Asim Muradov
Asim Muradov 9 gün önce
Tamam Ogusan Ugurun filmili gomdu ama diyer vizyona homkurmede Ogusanin foxsa filimi izletmemeside ayiri konu. Cuki fox bu filmi Ogusan konuk olu cada gomecekdi. Evet Ogushanin kendine gore sebebleri vardi kediside vizyona honkurmede konik olinca diyo ama fragmanda beliydi filim iyi deyil
Beta Karoten
Beta Karoten 9 gün önce
recep'i renkle ilgili meselelerde az çok anlıyorum. benim sadece sakal turuncu çıkıyor. ''saçların neden siyah'' ''sakalını boyuyo musun'' ''başka nerelerde turuncu çıkıyor(!?)'' gibi saçma sapan sorular bitmiyor bi türlü
Hatice İskender
Hatice İskender 9 gün önce
Çiçero filmi gelsin
Mustafa Bıyıklı
Mustafa Bıyıklı 10 gün önce
Oğuzhan Uğur'u Oğuzhan Uğur'un kanalında gömmen büyük cesaret ister tebrikler
Enes Arslan
Enes Arslan 10 gün önce
Fox abinin siki taşşağına denk belliki.
İbrahim Ali Ünver
İbrahim Ali Ünver 10 gün önce
5 oy verilen ilk film arakçılar mı lan şimdi ?
Bilge Karakaya
Bilge Karakaya 10 gün önce
“Daha”nın afişini dahi görme fırsatımız olmayışı... Lan Elazığ’dan ülkenin en batısına geldim hala istediğim filme gidemiyorum neyse sorun Doğu’da değilmiş diyelim geçelim madem.
Deniz Uçar
Deniz Uçar 10 gün önce
İlk izlenim gelen konuk biraz egolu ben santçıyım yhaa tiplemesi var hatalı çıkarsam sory izelyip bakıcağım ona göre yazarın (not:Ses meteor
Bedir Kılıç
Bedir Kılıç 10 gün önce
35:25’te Recep Ustaaaa 5 Chaplin’li filmdirrr bekledim yaa😂😂 Harikasınız abi. Tam dem devaaammm😇
BilgiKap
BilgiKap 10 gün önce
Taha abi, özgür yorumlarından dolayı saygılarımı iletiyorum.
Burak Ç
Burak Ç 10 gün önce
Her hafta gelsin Foxu özlüyoruz
Oğuzhan Tat
Oğuzhan Tat 10 gün önce
Sesiz kalma doğu Türkistan daki zulme oğuz abi
Gürsel Çavdar
Gürsel Çavdar 10 gün önce
Birinci film : Unbreakable, İkinci film: Split, Üçüncü film: Glass
Arif Kursat Tufenk
Arif Kursat Tufenk 10 gün önce
Oğuzhan'in filmine girmicem şahsen
Mehmet  Çakır
Mehmet Çakır 10 gün önce
Şööyle bırakayım dislike'ı
Muharrem Sönmez
Muharrem Sönmez 10 gün önce
ARAKCILAR 8 HAZIRAN VIZYON TARIHI DEGILMI YA
Ahendil
Ahendil 10 gün önce
Arakçılar adında bir anime film vardı sanırım.
Vranjes Dağlıoğlu
Vranjes Dağlıoğlu 10 gün önce
+ abi yeni bölümde filmi gömebilir miyim? -istediğini söyle kardeşim +sıkıntı olmaz di mi -yok yok olmaz istediğin kadar gömebilirsin
Emirhan
Emirhan 10 gün önce
Abi şu adam harbi adam yaaa, kalbinden ne geçiyosa her programda ister arkadaşı olsun ister tanımadığı kişi olsun doğrucu tavır sergiliyor. Oğuzhan abide ayrı bir adam, oda ona bu fikri geniş bir alanda yayma özgürlüğünü sağlıyor.
Bilmem Ne ? MotoVlog
Bilmem Ne ? MotoVlog 11 gün önce
Recep usta 🤙🏽
Alceros Emre
Alceros Emre 11 gün önce
sen filmleri ne ara izliyon da böyle eleştiri yapıyorsun? bilmediğim için soruyorum.
Ahmet  Enes Acar
Ahmet Enes Acar 10 gün önce
Borç Harç için izlemeye gerek yok fragmandan belli oluyor diğerlerinin galasına falan katılıyor sanırım ya da yalnızca fragmandan konudan ve oyunculardan yorumluyor.
Akın silver
Akın silver 11 gün önce
Film ve filimleri okurken bide afişi koysanız sağa çok güzel olur
Can Karadeniz
Can Karadeniz 11 gün önce
Oğuzhan Uğur'un kanalında Oğuzhan Uğur'un başrol oynadığı bir filme dostum, iş arkadaşım vs. demeden hakkıyla eleştiri yaptığın için tebrik ediyorum. Borç Harç'ın fragmanını izlediğimde Oğuzhan abi bunu yapamamış olmamış bu filme gidilmez demiştim. Bir kez daha ne kadar haklı olduğumu gördüm teşekkürler.
Bianca Dupree
Bianca Dupree 11 gün önce
Adamın kanalında adama koydu :D helall şdsakcişsa
ugur sakallı
ugur sakallı 11 gün önce
9:19 evde alkısladım asdas :D
Will 466
Will 466 11 gün önce
oguzhan'ın filmine fiiilimdir derken salonda büyük bir sessizlik oldu tabi kimse sevdiği birinin filmine kıyıp da kötü diyemiyor :)
Sena Saydan
Sena Saydan 11 gün önce
Resmen şuan borç harcı nasıl gömmüş acaba merakından izliyorum 😂😂 -tüm bölümleri izliyorum da bu sefer daha bir merakla-
SaçıUzunAdam TV
SaçıUzunAdam TV 11 gün önce
Önerim: Yapımcılar Filmlerini sosyal medya da yayınlasınlar. O zaman sinema salonları da " Mısır ve Meşrubatın Acıklı Hayatını " yayınlarlar. :)
GAZİ KARABABA
GAZİ KARABABA 11 gün önce
burdan da bi prim hani benim kanalım da ben eleştrilemem gibi bi şey yok cdhxcvhgfggh
Egemen Altıkulac
Egemen Altıkulac 11 gün önce
Ulan kötü film çekeni kendi kanalında aynı kötülükte film çeken adam eleştiriyor millete bunlar övüyor.2 akıllı çıkın allah vatan millet edebiyatı sıkıyorlar anlamıyorum bu tayfayı
Saminatefi
Saminatefi 11 gün önce
Malesef dun izleyecek film bulamadigimiz icin sallamasyon bir sekilde replikalara girdik ve girmez olsaydik keske. Komedi filmi gibiydi...
Ahmet Aksoy
Ahmet Aksoy 11 gün önce
Salonların %38'ine sahip Pazar Payı %52. Karıştırmayalım.
Sonraki
Apple Be Like
3 gün önce
Conspiracy Series
5 gün önce