Karanlık

UZI - CINDY (Official Video)

MuzikPlay
Abone ol
görünümler 5 458 025
96% 107 000 4 300

UZI'nin, Ava Music / Avrupa Müzik etiketiyle yayımlanan "CINDY" isimli rap müzik türündeki şarkısı, video klibiyle MuzikPlay kanalında!

En yeni şarkılardan haberdar olmak için bildirimleri açmayı unutmayın.
Kanala Abone Olmak için: bit.ly/MuzikPlay

Dinlemek veya İndirmek için:
Muud: muud.com.tr/sa/1055179
Spotify: spoti.fi/3kzKBqB
Apple Music: apple.co/3zAihso
iTunes: apple.co/3o0eEtV
fizy: fizy.in/UTJE6
Deezer: bit.ly/2W6e95M
TRvid Music: bit.ly/39vyo01

Author: Uzi
Composer: Uzi
Prod. by: Kaleen
Mixed by: Mixedbyg , Nuri Singör
Mastering: Nuri Singör
Director: İsmail Sabotiç

Lyrics:
Küçükken anladım o boşluk ne demek insanı silmeyi edindim yetenek olarak yılansın sanki bu bedene dolanan bu kadar yanılmış olamam

Tabi ya gitmek de seçenek git de bu elimi p*çlerin kanına bulama
O kadar konuştum anlardı çeyreği konuşsam duvara doğru

Kimin için varsın senin için varken ben
Kendin için olsun bence insanlarla mesafen
Nasılsa biz koşardık tüm insanlar yürürken
Ben seni seçtim bi köşede krallığım dururken

Seçenek kalmadı maalesef gidicen arkana bakmadan
Bi diyeceğim olucak ilk karşılaşmada vericem hakkını söyle bi kaç para
Ve harbi helal bu kazandım ortaya bi kurşun saçmadan valla bak
Tahminin doğruymuş yetenek akıyo paçamdan bakamam aşağıdan

Önüm açık yapışanlar dolu senin kadar yakışan biri yok dedim bu kez bıraktım rahat onu
Bu Yürekte artık yeri yok
Bigün eğer geri dönerse chavo verceği kararı biliyor
Gönlüm rahat s*kemem sağlığımı
Şuan aklıma ara ara geliyor

Kırdım kalemini cindy bebek harca zaman üzülerek
Gülümse daha günü gün et birazcık ağırız ölene dek
Maalesef tutmadın sözünü pek istemem duymayı sesini bak
İstemem seninle anım olsun olduğum tüm fotoğrafları yak

UZI:
instagram.com/uzielchavo/
twitter.com/elchavo1312

Bizi Takip Etmek için:
instagram.com/muzikplaytr​​​
facebook.com/muzikplayTR​​
twitter.com/muzikplay

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 4 813
DEVAM KEE !!!
DEVAM KEE !!! Saatler önce
30 saniye olsaydı 2 dakika çok
Kerem Say
Kerem Say 3 saatler önce
semtteki kardeşlerimiz cindy yazamıyor ve bu yüzden şarkıyı dinleyemiyor.
Emirhan Irmak
Emirhan Irmak 4 saatler önce
Bedeninde dinleyeyim
Esma Nur
Esma Nur 8 saatler önce
İstemem seninle anım olsun...
ahmet varan
ahmet varan 8 saatler önce
Chavo vereceği kararı biliyor..
izzet selvi
izzet selvi 14 saatler önce
Bu rap şarkılarında kızlar niye mal gibi bakıyor
təhminə muradova
təhminə muradova 14 saatler önce
Ben seni secdim bir köşede KRALLIĞIM varken AGA BEEEEEEE baya iyi
Beyza Başar
Beyza Başar 16 saatler önce
İyi ki doğdun kürşatım💔
Halil İbrahim Ertürk
Halil İbrahim Ertürk 16 saatler önce
Şarkı o kadar çok anlamlı gelmeye başladı ki..
sosiopix
sosiopix 17 saatler önce
Küçükken anladım o boşluk ne demek insanı silmeyi edindim yetenek olarak yılansın sanki bu bedene dolanan bu kadar yanılmış olamam Tabi ya gitmek de seçenek git de bu elimi p*çlerin kanına bulama O kadar konuştum anlardı çeyreği konuşsam duvara doğru Kimin için varsın senin için varken ben Kendin için olsun bence insanlarla mesafen Nasılsa biz koşardık tüm insanlar yürürken Ben seni seçtim bi köşede krallığım dururken Seçenek kalmadı maalesef gidicen arkana bakmadan Bi diyeceğim olucak ilk karşılaşmada vericem hakkını söyle bi kaç para Ve harbi helal bu kazandım ortaya bi kurşun saçmadan valla bak Tahminin doğruymuş yetenek akıyo paçamdan bakamam aşağıdan Önüm açık yapışanlar dolu senin kadar yakışan biri yok dedim bu kez bıraktım rahat onu Bu Yürekte artık yeri yok Bigün eğer geri dönerse chavo verceği kararı biliyor Gönlüm rahat s*kemem sağlığımı Şuan aklıma ara ara geliyor Kırdım kalemini cindy bebek harca zaman üzülerek Gülümse daha günü gün et birazcık ağırız ölene dek Maalesef tutmadın sözünü pek istemem duymayı sesini bak İstemem seninle anım olsun olduğum tüm fotoğrafları yak
Mehmet Cuma
Mehmet Cuma 18 saatler önce
her beğenildiğinde tekrar dinilycem
zeywx
zeywx 20 saatler önce
her şey güzel olucak berke :)
zeywx
zeywx 20 saatler önce
kimin için varsın, senin için varken ben
Aynur's Vlog
Aynur's Vlog 20 saatler önce
ıyk bu ne aq bu mu sarkı
broskibrüdah
broskibrüdah 17 saatler önce
sg
Aynur's Vlog
Aynur's Vlog 20 saatler önce
Kız çok güzel yalnız
zey'
zey' 23 saatler önce
Sarki neden bu kadar kisa..
Black&White Music
I need friends who listen to this kind of music. 👍👍
Darkness _330
Darkness _330 Gün önce
İnsanı silmeyi edindim yetenek olarak..
Veli Ekin
Veli Ekin Gün önce
Kısa olması çok üzücü 😣🤕😭
Yeliz Ovo
Yeliz Ovo Gün önce
kimin için varsın senin için varken ben.
Şebnem BaL
Şebnem BaL Gün önce
offf Uzi ya gercekten neden neden neden bu kadar kısa bu şarkı🥺🥺🥺
Şebnem BaL
Şebnem BaL Gün önce
harbi niye bu kadar kısa ya 🤦‍♀️
Hakan Ugur Coskun
Hakan Ugur Coskun 2 gün önce
Lisede sırada uyurken dinlenmelik şarkı
zıo
zıo 2 gün önce
Kendin için olsun bence insanlarla mesafen
EK313
EK313 2 gün önce
Merhaba ben emir 16 yaşındayım kendi çapımda söz yazıp müzik yapmaya çalışıyorum mix&mastering ve sözleri bana ait protest bir parça yayınladım dinleyip fikirlerinizi şarkımın yorumlarında belirtirseniz beni mutlu edersiniz şarkı bağlantısı : trvid.com/video/video-phXak2v8pTg.html
Dzhx WENDDRED10
Dzhx WENDDRED10 2 gün önce
Velet topluluğu yok rahatke
Yusibov Bəhruz
Yusibov Bəhruz 2 gün önce
Lütfen tuna
cerrahçı
cerrahçı 2 gün önce
kalbinde ağrı var gözleri yaşlı hep reddedilmiş ve terkedilmiş cidden o şakacı mı?
cerrahçı
cerrahçı 2 gün önce
''küçükken anladım o boşluk ne demek''' ''tabi ya gitmek de seçenek'' ''ben seni seçtim bir köşede krallığım dururken'' '''harca zaman üzülerek'' ''birazcık ağırız ölene dek'' ''olduğum tüm fotoğrafları yak''
Darling
Darling 2 gün önce
Çakmak versene :)
AKD -
AKD - 2 gün önce
Gözlerin Başkasına Gülüyor Bi Gün Geri Dönersen Eğer Chavo Vereceği Kararı Biliyor
ulay
ulay 2 gün önce
Kimin hikâyesine figüran olur, benim kahraman ilan ettiğim?
Turan Çolakkadıoğlu
gitmekte seçenekti sen onu seçtin ::)
Ervah Music
Ervah Music 2 gün önce
Uzi o boşluğu küçükken hissetti ben onca insanın içinde bana iğrenerek baktığında hissettim. Elin yüreğinde yaşama demiştim de düştüğüm boşluğun kat be kat derin ve karanlığına düşmen dileğimle.
ceydamlz
ceydamlz 2 gün önce
trvid.com/video/video-dWzCsg8HQfM.html
Gülhanım KARAMEŞE
ezbere biliyom ayrıca çok güzel ve anlamlı
Arda Sarıçiçek
Arda Sarıçiçek 2 gün önce
Üzeni en sevdiğim şarkısı olabilir
Abdulkadir Göç
Abdulkadir Göç 2 gün önce
Daha 2 hafta öncesine kadar birlikte kekovari şarkılar dinliyorduk. Ben sevmezdim ama o seviyor diye dinlerdim. O seviyor diye bu tarz şarkılar arıyordum ona atmak için. Niye böyle oldu ki ?
aley
aley 2 gün önce
Yak yak
YOU TUBE00
YOU TUBE00 2 gün önce
Ulan sıfır emek yemin ederim yani bişey anlatmıyoki kafiye tutsun diye karma sözler peşpeşe anlatım yok her satır ayrı kafa ayrı yol programdan sesinide değiştirmiş oldu bitti bumu yani hani emek nerde bu olsa olsa para kazanmanın kolay yollarından biri olur
Sena Keles
Sena Keles 2 gün önce
Bu yürekte artık yeri yok :)
berfin ozyildirim
berfin ozyildirim 2 gün önce
Küçükken anladım o boşluk ne demek İnsanı silmeyi edindim yetenek olarak Yılansın sanki bu bedene dolanan Bu kadar yanılmış olamam Tabii ya, gitmek de seçenek Git de bu elimi piçlerin kanına bulama O kadar konuştum, anlattığım çeyreği Konuşsam duvara da olur Kimin için varsın, senin için varken ben? (Ya) Kendin için olsun bence insanlarla mesafen (Yeah) Nasılsa biz koşardık tüm insanlar yürürken (Ya, ya, ya) Ben seni seçtim, bir köşede krallığım dururken Seçenek kalmadı maalesеf Gidice'n arkana bakmadan Bi' diy'ceğim olu'cak ilk karşılaşmada Vericе'm hakkını, söyle bi': Kaç para? Ve harbi helal bu kazandığım Ortaya bi' kurşun saçmadan, valla bak (Phew) Tahminin doğruymuş, yetenek akıyor paçamdan, bakamam aşağı daha Önüm açık, yapışanlar dolu Senin kadar yakışan biri yok (Ya, ya) Dedim "Bu kez bıraktım, rahat olun." (Yeah, yeah) Bu yürekte artık geri yok (Ya, ya) Bi' gün eğer geri dönerse Chavo ver'ceği kararı biliyo' Gönlüm rahat, sikemem sağlığımı Şu an aklıma ara ara geliyo' Kırdım kalemini, Cindy bebek Harca zaman üzülerek Gülümse daha, günü gün et Birazcık ağırız ölene dek Maalesef tutmadın sözünü pek İstemem duymayı sesini bak İstemem seninle anım olsun Olduğum tüm fotoğrafları yak Kırdım kalemini Cindy bebek Harca zaman üzülerek Gülümse daha, günü gün et Birazcık ağırız ölene dek Maalesef tutmadın sözünü pek İstemem duymayı sesini bak İstemem seninle anım olsun Olduğum tüm fotoğrafları yak Kırdım kalemini Cindy bebek Harca zaman üzülerek Gülümse daha, günü gün et Birazcık ağırız ölene dek Maalesef tutmadın sözünü pek İstemem duymayı sesini bak İstemem seninle anım olsun Olduğum tüm fotoğrafları yak
Selim Gezen
Selim Gezen 2 gün önce
kayseri festivolden sonra burda olan varmı laan SDLOWĞQPEOQĞİŞDĞWQPE
Ali Mavi
Ali Mavi 3 gün önce
Video da ki kız billie elish ' e benziyor
Zehra Duran
Zehra Duran 3 gün önce
her dinlemeye geldiğinde benide çağır reis:)
Berfin Bozkurt
Berfin Bozkurt 3 gün önce
Tekrar tekrar dinleyince bile sarmıyor be keşke uzun olsaydı 😞🙏🏻
ceydamlz
ceydamlz 2 gün önce
trvid.com/video/video-dWzCsg8HQfM.html
OLA BİLİR
OLA BİLİR 3 gün önce
Güzellabu
Altun bbr
Altun bbr 3 gün önce
Ados dan sonra dinlediğim en iyi rapçi.🍀
harun yenlik
harun yenlik 3 gün önce
Gercekten cok guzel sozler tebrik ederim
stolz halfmix
stolz halfmix 3 gün önce
Kanalımda çok uygun fiyatlı UZİ tarzı beatler var, isterseniz göz atabilirsiniz
stolz halfmix
stolz halfmix 3 gün önce
Kanalımda çok uygun fiyatlı UZİ tarzı beatler var, isterseniz göz atabilirsiniz
stolz halfmix
stolz halfmix 3 gün önce
Kanalımda çok uygun fiyatlı UZİ tarzı beatler var, isterseniz göz atabilirsiniz
stolz halfmix
stolz halfmix 3 gün önce
Kanalımda çok uygun fiyatlı UZİ tarzı beatler var, isterseniz göz atabilirsiniz
stolz halfmix
stolz halfmix 3 gün önce
Kanalımda çok uygun fiyatlı UZİ tarzı beatler var, isterseniz göz atabilirsiniz
Arda Sarıçiçek
Arda Sarıçiçek 3 gün önce
Peki oynayan kızın cemreye benzemesi
OLDenes
OLDenes 3 gün önce
Kizin instasi lazim yardim edin
Bahar Keser
Bahar Keser 3 gün önce
Neden güzel sarkilar kısa
Güneş ve Bulut
Güneş ve Bulut 3 gün önce
İstemem seninle anım olsun, olduğum tüm fotoğrafları yak.. Yakacak bi' fotoğrafınız bile yoktur.. :')
Azra elçiboğa
Azra elçiboğa 3 gün önce
*"İstemem seninle anım olsun.)"*
Jack London
Jack London 3 gün önce
Ya vereceğimiz kararı bildikleri için dönmezlerse
Onur Savaş
Onur Savaş 3 gün önce
çok güzel
Eren Kaydan
Eren Kaydan 3 gün önce
Kizin adini verin ??
Pwg Media
Pwg Media 4 gün önce
2 dakikaya hayatimi sığdırıyorum desem inanmaz çünkü yaşadıklarımı yaşamıyor
Veinfly
Veinfly 4 gün önce
aşık oldum arkadaşlar
semaacar
semaacar 4 gün önce
Asigimm🤍
MUHAMMED ALİ YILMAZ
Kralın biri beğenirse gelip tekrar dinlerim
ceydamlz
ceydamlz 2 gün önce
trvid.com/video/video-dWzCsg8HQfM.html
Güneşim Lcyrs
Güneşim Lcyrs 4 gün önce
Birinin beğenmesi ne gerek yok sık sık geliyorum zaten
ibrahim çelik
ibrahim çelik 4 gün önce
Oyun nick ; cındy :)
Nurcan Şerbetçi
Nurcan Şerbetçi 4 gün önce
Tek kelimeyle müq❤️‍🔥😋🤌
ceydamlz
ceydamlz 2 gün önce
trvid.com/video/video-dWzCsg8HQfM.html
Tugce love
Tugce love 4 gün önce
❤️
Ömer Osman Baştuğ
Ortaokuldayken bir sevgilim vardı 8-9 ay sürmüştü sonra ailesi öğrenince polise ihbar ettiler mahkemelik olucaktık sonradan aileler ikna olunca yatıştı olay ve onu bir daha göremedim bu şarkıyı ne zaman dinlesem aklıma o geliyor...
ceydamlz
ceydamlz 2 gün önce
trvid.com/video/video-dWzCsg8HQfM.html
Ege Dönmez
Ege Dönmez 4 gün önce
Kimin için varsın senin için varken ben
Baneen Mohammed
Baneen Mohammed 4 gün önce
Bu kızı Billie elish benzeten tek benmiyim??
Altun bbr
Altun bbr 3 gün önce
🙏
Ebola
Ebola 4 gün önce
Ablamın insatsını bilen varmı? Düştümde ben😊 Not:Yanlışlıkla abla demişim Yengeniz dicektim
Seyhan
Seyhan 4 gün önce
Tabii ya, gitmek de seçenek
İbrahim Kozak
İbrahim Kozak 4 gün önce
Kısa olması çok iyi bence tüm şarkılar maksimum 2,30 dk olmalı
ceydamlz
ceydamlz 2 gün önce
trvid.com/video/video-dWzCsg8HQfM.html
PML  XENON
PML XENON 4 gün önce
kadir koğanaslan
Elnara İsmayilova
Elnara İsmayilova 4 gün önce
Maalesef tutmadın sözünü pek...
Enes Ermiş
Enes Ermiş 4 gün önce
Bu şarkı > bütün aşk şarkıları
DURSUN TV
DURSUN TV 5 gün önce
abi bu bir şarkı değil bu bir yaşam biçimi bu nasıl bir şarkı derin yaraladı aq
ArEMO
ArEMO 5 gün önce
abı sıkını yalıyım cok ıyısın
Umut Can Umur
Umut Can Umur 5 gün önce
Mükooooo
black fire
black fire 5 gün önce
1:05 in olduğu yeri biliyorum orda denize girmiştik klip bodrum yalıkavakta çekildi
Amil Qurbanli
Amil Qurbanli 5 gün önce
1 yıl 6 aylık askere gidiyom şarkıya tam alismisken giderken22.10.2021 Geri dönüs zamani: ?.04.2023
ceydamlz
ceydamlz 2 gün önce
trvid.com/video/video-dWzCsg8HQfM.html
cerrahçı
cerrahçı 5 gün önce
İnsanlar küçükken şarkıyı dinlermiş ama büyüdükçe sözlerini dinlermiş.
Bora C
Bora C Gün önce
Bu çok doru
Ümit oğuzhan İmat
1.59 sn nedir ya
İrem Tekin
İrem Tekin 5 gün önce
aslinda uzi hep iyiydi sadece kesfedilmesi gerekiyordu
Nurcan Solmaz
Nurcan Solmaz 5 gün önce
Çok güzel bir şarkı😩🖤
Şengün Yaşar
Şengün Yaşar 6 gün önce
Adam gibi delikanli kişi beğenirse gelip tekrar dinleyeceğim.
portikez
portikez 3 gün önce
trvid.com/video/video-FJ5kFVOTCVk.html
Hülya Altan
Hülya Altan 6 gün önce
Mük
Hülya Altan
Hülya Altan 6 gün önce
Müzk
Senan Qulizade
Senan Qulizade 6 gün önce
Kimin için varsın senin için varken ben ?
Mammadova_ 7
Mammadova_ 7 6 gün önce
Kırdın kalemimi..
zeynep Bahar
zeynep Bahar 6 gün önce
Arkadaslar uzinin parçada "cindy" diye bahsettiği kişi uzinin eski sevgilisi gamzedir. Ben seni seçtim bir köşede krallığım dururken demesinin sebebi sırf gamze istemedi diye 3 sene önce ceza ile feat atmaması. Gülümse daha günü gün et demesinin sebebi ise gamzenin uziyi aldatmasından sonra gerçeklerin ortaya çıkması ve hemen ardından gamzenin gülerken mutluyken story atmalarıdır. Aldattığı kişi ise uzinin sürekli takıldığı kuzeni giraydır. O zamandar beridir hep sessizliğini korudu en sonunda bu parçayı yaptı. Uzide bu parçada içini dökmüş bizlere kıyak geçmiş. Birçok anlamı var parçanın değerini bilin. lyi dinlemeler saygılar…
Mary Us
Mary Us Gün önce
Aq Gamze kim gizem değil mi o gizemkaya
Şebnem BaL
Şebnem BaL Gün önce
manidar...
ceydamlz
ceydamlz 2 gün önce
trvid.com/video/video-dWzCsg8HQfM.html
portikez
portikez 3 gün önce
trvid.com/video/video-FJ5kFVOTCVk.html
Baran Kaya
Baran Kaya 3 gün önce
İnsanlar orospu çocuğu olmuş ciğerimiz sökülene kadar çekmeye devam durmak yok
Ugur Yollug
Ugur Yollug 6 gün önce
Olduğun tüm fotoğrafları yak 💔
Deniz Özçakıcı
Deniz Özçakıcı 6 gün önce
Rapin atası Tupac havası var sanki
oğuz
oğuz 6 gün önce
Kızın ınstayı bılen varmı
ITACHİ
ITACHİ 6 gün önce
aga şu adamın kardeşim helikopter ile tanınması sadece banamı koyuyo
Scarlxrd
Scarlxrd 6 gün önce
Karı çok güzel
Waliiizz
Waliiizz 6 gün önce
Ece
Ece 6 gün önce
OLDUGUM TUM FOTOGRAFLARİ YAAKKKK
Sonraki
Uzi - Umrumda Değil (Official Video)
3:13
Sefo - Bilmem Mi? (prod.by Aerro)
3:07
görünümler 83 000 000
A SOLO PLAYER'S BRUTAL CONQUEST - Rust
39:55
All-New 2023 Corvette Z06 Reveal
42:30
LISA - MONEY (lyrics)(subtitles)
2:51
Edis - Arıyorum (Official Video)
3:19
görünümler 23 000 000
Ezhel - Bul Beni
2:35
görünümler 43 000 000
LVBEL C5 X BATUFLEX - ralli 'babe,
2:20
görünümler 24 000 000
CKay - Love Nwantiti (Lyrics)
3:29
görünümler 3 900 000
Gönül Dağı 37. Bölüm
2:26:16
görünümler 1 576 266
Emrullah Sürmeli - Baba (Bedel)
3:07
görünümler 4 307 872
A harfini kim icat etti?
9:33
görünümler 618 979
DUNE ve de VENOM 2 - YatayBakış
2:13:30
AMSTERDAM VLOG - PART 2
28:08
görünümler 455 657