Karanlık

Uyanır uyanmaz kahve içmeyin!

Fit Yemek
Abone ol
görünümler 924 587
96% 16 000 570

katma

 

5 Eyl 2021

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 285
Gunes Cebrayilova
Gunes Cebrayilova 9 saatler önce
Vallahi abi ben sudan başka hiç birşey içmiyorum😂😂
Muhammed Özcan
Muhammed Özcan 9 saatler önce
DAGDA TAVŞANLARIN KAHVALTISI YOKTUR. ÖGLEN BULUR GIDASINI AÇLIKTAN KOŞAMAYAN TAVŞAN YOKTUR
Cengiz Taşkesen
Cengiz Taşkesen Gün önce
Kalkar kalkmaz içmeden kendime gelemem 🙈
CİVAN
CİVAN 2 gün önce
Sabah uyandıktan 15 dk sonra kahve içen Elon Musk :)
• S E L O
• S E L O 2 gün önce
Kahve tüketmeyenler napsın abi?
Polat Rasidov
Polat Rasidov 4 gün önce
Ben uyanana kadar 6 saat geciyer
Nur
Nur 5 gün önce
Uyanamıyorum abeeeeiiiii sarhoş gibi oluyorum
Emre. Ayaz.
Emre. Ayaz. 6 gün önce
Uyandığım saatten 1 saat önce uyanıtsak olur
Mehmet Sökmen
Mehmet Sökmen 6 gün önce
Başka Kanal da sabah kahvesini tavsiye ediyor
tbb
tbb 7 gün önce
Midesine saygı duyan zaten sabah aç karnına içmesin
Faruk Demiray
Faruk Demiray 7 gün önce
Sabah uyandıgında viski içmek güzel oluyor dene reis
B Ö
B Ö 8 gün önce
Bencede değil kahvaltı çay daha iyi üstüne kahve miss
Mert Bs
Mert Bs 8 gün önce
Lan naptın kahvenin litresi 90 lira
br bekir
br bekir 9 gün önce
Aynen. Başta kahve altı yapmalıyız.
Bengisu Çakmakဗ
Bengisu Çakmakဗ 11 gün önce
killa hakan gibi el hareketlerin var korkuyorum
taner tatlıtuğ
taner tatlıtuğ 12 gün önce
Kahve herhangi bir duman ürünü gibi gereksiz bir alışkanlık.
Otcu
Otcu 13 gün önce
boş bilki kafein kortizolu baskılar :)
Leyla Kent
Leyla Kent 13 gün önce
Ne içelim peki
Nisa Işık
Nisa Işık 13 gün önce
Bilgilendirici videoları seviyorum bilgi için teşekkürler
Derya Can
Derya Can 13 gün önce
Ne diyo bu artist .avrupa da 2000 yildir milyonlarca insan sabah kalkar kalkmaz ilk isi cafe icmek
FRANSIZ
FRANSIZ 13 gün önce
Ben uyanamayıyorum!. bir saat bekleyemem.Zaten sabahın 6sında kalkıp hayatimi sorgulayarak okula gitmeye çalışıyorum.kahve içmezsem kafayı yerim.seni dinlersem hayatım bok gibi yurur .zaten sanane?.EVET kahve bağımlısıyım ne var bunda ?.Günde en az 9 bardak içen birisi olarak birakmiycam.Nasil insanlar sigarayı bırakamıyor bende kahvemi bırakamıyorum.Napçaksın???
İnternet Explorer
İnternet Explorer 15 gün önce
Bende öğlen uyanırım böhöhöhöyt
☁️The ay çöreği☁️
Öğrenciler:Napim
MythNight
MythNight 16 gün önce
Kahveyi boşa döktüm keşke sonunu bekleseydim
Ahmet Kuşak
Ahmet Kuşak 16 gün önce
Noal daddy editon
klm
klm 16 gün önce
Bilgiler için teşekkürler
Fatih Üstün
Fatih Üstün 17 gün önce
Bu yaşıma kadar içmedim zaten
Muhammet Furkan Çankaya
Sg
Musa Kandemir
Musa Kandemir 18 gün önce
Sabah 04.10 kalkıyorum 04.35 kahve iciyorum turk kahvesi ve sikinti yok...
Norris
Norris 18 gün önce
Peki...Artık sabah 5de değil...4de kalkacam,kahvemi içecem....çok teşekür ederim kardaş
Voornaam Achternaam
Voornaam Achternaam 18 gün önce
Hasiktir lan 😂 1 saatmis
Kendimi Geliştireceğim
Çalma
Dimitri
Dimitri 18 gün önce
Abi keske biraz arkadaki müziği felen degistirseydin
İklime Turan
İklime Turan 18 gün önce
Sende kimsin
arxxu arxxu
arxxu arxxu 18 gün önce
Ben hiç içmem ..sinir yapıyor
Murat Koca
Murat Koca 18 gün önce
Valla Almanya’da yaşıyor um Almanlar 70in üstünde çoğunun yaşı uyanır uyanmaz kahve içerler çivi gibi insanlar
Kerem Ozgul
Kerem Ozgul 18 gün önce
Birseyi de taklit etmeyin
cok böburlenme sende birgun öleceksin
Vay iciyorum icmiyorum kilo yine ayni kilo
Yusuf gs
Yusuf gs 19 gün önce
Japonlar içiyormuş ya o nolacak adamlar bizden daha ileri seviyede
Mtt kan
Mtt kan 20 gün önce
En iyi zaman 10.30
Horned God
Horned God 20 gün önce
Noel daddynin türk hali mi bu? E iyimiş .d
Kiraz Tanesi
Kiraz Tanesi 20 gün önce
Yataktan -kahveee diye bağıranlar var, (zıkgııım) önce bi kalkta perdeyi aç güneşi selamla. Bir çayı şekersiz içiyorum diyenler bir de sabah kahve içmeden ayılamıyorum diyenler Bıktık sizin bu "kibarlık budalalığınızdan" .. Dikkat ederseniz çocukluğunu yoksul geçirip parayı sonradan gözü gören kişiler yapıyor bunu. Don't bacılarım yapmayın hepimiz neyin ne olduğunu biliyoruz.
kyojin yuno
kyojin yuno 20 gün önce
susacan mi artik? mr zargana
Oscar Oleg
Oscar Oleg 21 gün önce
Eski Turkler yesil cai icerlermis
Okan Şenyürekli
Okan Şenyürekli 21 gün önce
Aga o deilde ben sabah sigara icmiyim gereksiz yere trafikte full kavga ederim
Toğrul Cavadlı
Toğrul Cavadlı 21 gün önce
Ben kahveyi en son ne zaman içtiğimi hatırlamıyorum. Çok iğrenç tadı var. Su içiyorum. Veya Çin çayı(yeşil).
Umut
Umut 21 gün önce
Sabahın 6'sında içtim her zamankinden daha iyi hissettim.
Aleyna Görgülü
Aleyna Görgülü 22 gün önce
Kilo verdiriyormu o zaman okey 🤣
fahın
fahın 22 gün önce
trvid.com/u-shortsG8te0HjW4h0?feature=share
selÇuk Özen
selÇuk Özen 22 gün önce
Ben yeni uyandığımda yataktan düşüyorum . Ne savaş yada kaç ı
Yunus Emre
Yunus Emre 23 gün önce
Doğru onun için kahve yerine Redbull içmeye başladım
GÜl Evcen
GÜl Evcen 23 gün önce
Valla sabah uyandigimda bu adrilanin vs bana hic ugramiyor
ilhan yalçınlar
ilhan yalçınlar 23 gün önce
Elmaya Ne diyorsun
sebahattin şahin
sebahattin şahin 23 gün önce
Sabah namazını kıl o gün zaten Allahın himayesi altındasın
crackheadpartytime :3
crackheadpartytime :3 24 gün önce
ohhhh ictim iste ictim 3 bardak ictim napicaksin
Ata Çetin
Ata Çetin 24 gün önce
Sananeeee! Boş yapma, bas. 😂
rizi kiriyani
rizi kiriyani 25 gün önce
Ya yaşayın gidin be kardeşim amma takıyosunz yok 1 saat önce yok 1 saat geç bırakın bu işleri. Sabah kahve içen kim Tr'de zaten
Faruk Gürsoy
Faruk Gürsoy 25 gün önce
Sen ne diyorsun Kardesim kaltigim'da Sigarami'da icerim Kahvemi'de Asl Adranalim Ozaman Düzeliyor birakin bu Sapsata isleri.
Zeynep Yıldız
Zeynep Yıldız 28 gün önce
Adrenalin yüksekse bn niye o kadar yorgun uyanıyorum😂
R.Gürhan Çetinkaya
R.Gürhan Çetinkaya 28 gün önce
Yoo ben gayet verim alıyorum
Gülcan Çarıyeva
Gülcan Çarıyeva 29 gün önce
Uyandığımız ilk bir saat zaten yataktan çıkmıyoruz
Ahmet Türker
Ahmet Türker 29 gün önce
Bunların hiç birine vücudun ihtiyacı yok hareket etmeye alışmış bi vücut yeter kahveymis yok yeşil çaymis spor hareket gerisi zırva
Ahmet Güldan
Ahmet Güldan Aylar önce
Uyandıktan 5 saat sonra kendime geliyorum
Dogrucu Davut
Dogrucu Davut Aylar önce
Zirvalama yahu. Bu durum yaşadığın coğrafya ya göre değişir. Senenin 7 ayı soğuk ve karanlık kuzey avrupada sabah ilk iş kahve içmektir.
Gökhan Doğan
Gökhan Doğan Aylar önce
Başkan sabah benim hormonların hiçbiri çalışmıyor, ne adrenalin ne kortizon, napcaz ☺️
MG PERFORMANS BMW M-POWER
20 yıldan fazladır filtre kahve içiyorum bilgilendirmeniize saygım var ama.. alakasız birşey... Almanya'daki Spor hocamız öneriyor siz yok diyorsunuz anlam veremedim ..
H.U.K.A
H.U.K.A Aylar önce
Fakat ben dün akşam yoğun spor yaptım ve sabah her yanım ağrıyordu uyandıktan 20 dakika sonra kahve içtim ve ağrılarım yok oldu 😎
Zaynab Riza
Zaynab Riza Aylar önce
Str lan
Sinan Vurucu
Sinan Vurucu Aylar önce
Kahvaltı yaptıktan sonra yoksa uyandıktan 1 saat sonra aç karına mı içilmeli ?? Evet fitness'cı arkadaşlar cevap bekliyorum
Beyza
Beyza 15 gün önce
Fitnessçı değilim ama
Beyza
Beyza 15 gün önce
Spordan önce
Taha Elmas
Taha Elmas Aylar önce
Ölçtün mü lam
Yağmur Sevde
Yağmur Sevde Aylar önce
Dingin uyur coook relax uyanırım ve kahve uyandiri
Kadir KILIÇ
Kadir KILIÇ Aylar önce
Al vergi çayı iç
F. D.
F. D. Aylar önce
Yaw hacı abi eskiden sabah kahvesi diye biseymi vardı Allah aşkına. Yok kahve içmeden uyanamiyorum bilmem ne diye kendini begenmislerin uydurduğu bişey bu. Valla sabah kalkiyoz kahve mahve görmeden işe gidebiliyoz yani
Mehmet Guldas
Mehmet Guldas Aylar önce
hawli
Orhan Özturhan
Orhan Özturhan Aylar önce
Kortizol sabah uyanınca yüksek olmaz, erken saatlerde yükselir. Ayrıca her insanın uyanma saati farklı. Böyle ezberci yaklaşımları ciddiye almayınız.
Ali GÜNEŞ
Ali GÜNEŞ Aylar önce
Peki kahve saatleri hakkında bir önerin var mı?
dilek kmsdr
dilek kmsdr Aylar önce
Atalarımız boşuna çay çay dememiş
yaba dabadu
yaba dabadu Aylar önce
Su içiceksin arkadaş su ne kafeini
BülentSARIKAYA
BülentSARIKAYA Aylar önce
Kim takar kortizon u🤣
U100B^^) fleniX
U100B^^) fleniX Aylar önce
Peki ya hiç bi b*k anlamayan bne
QARABAG AZERBAYCANdi
Sizde bizim kimi yuxudan duran kimi sirincay icin 😂😂😂
Ersin Şahin
Ersin Şahin Aylar önce
La Gardaş bilgi için sağol da, o sabah kalkar kalkmaz içilen kahvenin tadıda bir başka.
ANTI 7enev
ANTI 7enev Aylar önce
BÖYLE SACMALIK DAHA DUYMADIM.....👋
Latifenin günlügü
Bilgili insan videolarina hasret kalmistim🙂
Cihat
Cihat Aylar önce
Fakirin bir o keyfi var
Ufuk Sevim
Ufuk Sevim Aylar önce
bi saat da uyusam
Burak Kurtoglu
Burak Kurtoglu Aylar önce
Benim icin sikinti yook yumurtayi tercih ederim haşlanmis kahve yerine...
Çiğdem Arslan
Çiğdem Arslan Aylar önce
Kahve içeceğinize elma yiyin.
Vusal Aliyev
Vusal Aliyev Aylar önce
Ben 5sabahdir uyandigimda limonlu kahve içiyorum yalnış mı yapiyorim o zaman
Ali Allman
Ali Allman Aylar önce
Hic icmeseniz nasil olur
Izol4tion
Izol4tion Aylar önce
Cok konusuyorsunuz
Ahmet Bayram
Ahmet Bayram Aylar önce
Şöyle topluma yararlı içerikler gelsin sacma sapan edep haya kalmayan insanların videolarından 1000 kat iyidir
KendineDoktor
KendineDoktor Aylar önce
Ee sabah ne içeceğim ben şimdi
Mehmet Kuzu
Mehmet Kuzu Aylar önce
10 numara bilgi 👍
Döndü KABA
Döndü KABA Aylar önce
Sonunda benimle aynı fikirde olan biri, sevindim
AHMET TURAN ASLAN
AHMET TURAN ASLAN Aylar önce
Yani sabah abimiz uyandığında kışkırtmayın yıkar
Mahmut Ozkan
Mahmut Ozkan Aylar önce
Ya mk ben sabahları uyandigim zaman kor gibi çıkıp işe gidiyorum ne adrenalini ne kortizon bende yok mk onlardan
Miner0313 MTD
Miner0313 MTD Aylar önce
Adrenalindede kortibilmemnedede yumruk yaptin ve çok saçma haraketler yapıyorsun bu yüzden yapmacık oluyorsun. Ama daha kötülerini gördüm be gerizekali tiktok kitlesi beğernmişti. Bu videodaki soylediğim detaylari görebilecek kadar zekalari oldugunu dusunmuyorum.
uykusuz_kalmak🤘🏻
Sabah kahve çok nadir icerim. Ama gece içince çok hizlı uykum geliyor
A. ALAN
A. ALAN Aylar önce
Sanki kahveyi sadece uyandırsın diye içiyoruz. .Baklavada yemeyelim o zaman hiç mantıklı değil😀
Orhan SARICA
Orhan SARICA Aylar önce
Alakasi yok
Sonraki
Meteorite Damascus steel.
12:24
görünümler 2 600 000
En Çok Sokak Lezzetini Yiyen Kazanır!
18:42
Emrullah Sürmeli - Baba (Bedel)
3:07
görünümler 2 510 693
SAKIN OLA
2:48
görünümler 52 695