Karanlık

Uçakta Jülide'ye misafir şoku - Alemin Kıralı 23. Bölüm

Alemin Kıralı
görünümler 176 419
0% 0 0

Jülide, pavyonda sahne alıyor - Alemin Kıralı 22. Bölüm

atv resmi TRvid kanalına abone olmak için; goo.gl/dmrDLN

Şafak Sezer dizide, petshop dükkanında solucan, sülük, tavşan ve benzeri hayvanları satan kendi halinde bir esnafı canlandırıyor… Kibirli kayınvalidesi Asalet'in (Oya Başar) gözüne yıllardır bir türlü giremeyen Aslan ( Şafak Sezer)'ın hayatının akışı, kayınbabası Nejat, son nefesinde, "Karım, kızlarım ve torunlarım sana emanet…" diyerek ölünce birdenbire değişir… Üç kız babası olmanın gerekleriyle zor baş ederken kendini bir anda altı kadının yaşadığı insomniyak Asalet'in evinde içgüveysi olarak bulan Aslan'ın başına, kayınbabasına verdiği sözü tutmaya çalışırken birbirinden komik olaylar gelir. Zaten köy kökenli ve muhafazakar biri olan Aslan, evdeki kadınların arasında iyice paranoyak ve kıskanç biri haline gelir… İşe her gittiğinde gözü arkada kalan , evde ne dolaplar döndüğünü öğrenmek için yanıp tutuşan Aslan'ın maceralarını kaçırmayın...

🦁 Bu evde herkes deli! trvid.com/video/video-CEiWUzHF7ks.html
🦁 Kızlar evde defile yapıyor! trvid.com/video/video-ro_qaeuVDG8.html
🦁 Beşer, saklambaç oynarken öyle bir yere saklandı ki... trvid.com/video/video-H_7yZy9PVS0.html
🦁 Jülide'yi istemeye gelen Oktay deli çıktı! trvid.com/video/video-NUFTGlNoFOQ.html
🦁 Dünyanın en hızlı bozulan rejimi... trvid.com/video/video-DtJ2hYusC-o.html

Kanalımıza abone olun, hiçbir şeyi kaçırmayın!
bit.ly/3cdd2nf

katma

 

1 May 2021

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 0
Hamza - bozdemir  (abone ol)-beğen -yorum yaz-
Ne güzel aileler dimi❤️❤️❤️
Agamir Shraliyev
Agamir Shraliyev 8 gün önce
Sanki asalet bank🤣
FURY GAMER
FURY GAMER 14 gün önce
böyle annaneye can kurban
soft aesthetic
soft aesthetic 22 gün önce
Özledim bu diziyi 🥺🧚‍♀️
KÜÇÜK PREMSES
KÜÇÜK PREMSES 21 gün önce
😊
KÜÇÜK PREMSES
KÜÇÜK PREMSES 21 gün önce
A2de var izle
Sümeyya Uluer
Sümeyya Uluer 25 gün önce
Kimin annanesi böyle 😂😂😂
ÖZGE YILDIRIM
ÖZGE YILDIRIM 29 gün önce
1000 layk almalı bence
Aynur Qadimova
Aynur Qadimova 21 gün önce
Salak layk yok like
Yaren Nida
Yaren Nida 29 gün önce
Dayak yeniye abisine söylemiyor ki
Makro offical
Makro offical 29 gün önce
abi anlamadığım şey arabA sahnesini yeşil ekran efekti ile yapmışlar
NAĞME GAMER
NAĞME GAMER Aylar önce
Yok ya. Pı şık . Elvadence 😂😂😂😂
Cemre Solmaz Fan👉🏻❤️CSFC💓
Çok güzel bir film olmuş ❤️🤤
Samsung Samsung
Samsung Samsung 6 gün önce
Dizi film deyil
Sirac Eliyev
Sirac Eliyev Aylar önce
8:33 🤣🤣🤣
Esrarengiz kasaba Evreni
Tıklattığımı zannediyorum kısmında öldüm ya 🤣🤣🤣🤣🤣
Esrarengiz kasaba Evreni
Beşerin nenesi çok manyak ya
kısa vidyolar
kısa vidyolar Aylar önce
A2 kanalında çıkıyo oradan izleye bilirsiniz
AZRAİLİN KEKOSU
AZRAİLİN KEKOSU Aylar önce
Tdg
AZRAİLİN KEKOSU
AZRAİLİN KEKOSU Aylar önce
Ap
Özkan Aladağ
Özkan Aladağ Aylar önce
Ya çok güzel olmuş ellerinize sağlık çokkkkkk ama çok güzel ve çookkkkkk komik videolar a koyun gerçekten
Özkan Aladağ
Özkan Aladağ Aylar önce
🏡🚫
Özkan Aladağ
Özkan Aladağ Aylar önce
,😂, çok güzel olmuş
Hacı Fehmi
Hacı Fehmi Aylar önce
Ben bu dizide en çok kubatı seviyorum 💜💙😃🙂
•Yuri-Chan•
•Yuri-Chan• Aylar önce
Karısına şiddet uyguluyor?
Didem Cengiz
Didem Cengiz Aylar önce
Ne iş
Melis Oyunda
Melis Oyunda Aylar önce
8:33 😂😂😂😂😂😂😂😂
Lobsogoldoy
Lobsogoldoy 3 gün önce
@meleksunun kanalı Gel takipleşek
meleksunun kanalı
meleksunun kanalı Aylar önce
takiplesepimmi
Edanur çobanbasi
Edanur çobanbasi Aylar önce
Jülüde annesi çok kötü
Hasan Bahce
Hasan Bahce Aylar önce
Şu gülüşü hiç unutmuyorum donuyorumbide🥶
Osman Yüksel
Osman Yüksel Aylar önce
Bw
Ghhshs Hhshs
Ghhshs Hhshs Aylar önce
Aptalcık ne yaa😂😂
Deniz Karataş
Deniz Karataş Aylar önce
🤣🤣
Emirhan Demir
Emirhan Demir Aylar önce
Çok kötüsün çok kötüydü bu
Devrim Şahan Serindere
Hazırsınız zaman geçti gitti
Nisa nur evci
Nisa nur evci Aylar önce
Of yaa keşke bu diziyi tekrar başlaysalar.
İsmail Kulat
İsmail Kulat Aylar önce
Nene ne işin var burda gene🤣🤣🤣
İltan Günaydın
İltan Günaydın Aylar önce
Prim yapmak için yorum yapmayın
İltan Günaydın
İltan Günaydın Aylar önce
Arkadaşlar onlar rol yapıyo dizinin şiddeti meşrulaştırdığıyok
Yüsra Akınkan
Yüsra Akınkan Aylar önce
Bi kaç saat önce vallahi aynisini izledim
asgar khialov
asgar khialov Aylar önce
Sel
Mira Gümüş
Mira Gümüş Aylar önce
Lütfen 🙏 çok güzel olmuş
Oğuz Kekeç
Oğuz Kekeç Aylar önce
Tamda bu videoyu izlerken telefonum düştü dokunmatiği gitti
meleksunun kanalı
meleksunun kanalı Aylar önce
takipleselimmmi
Ambar Smith
Ambar Smith Aylar önce
Ulan teyze
Evrim. Akının.Kızlarıyız
Julide çok guzel ❤ 😙
Evrim. Akının.Kızlarıyız
@Cemrenin noodlesi (100 olmak isteyen) Aynen.Ama ben Evrim Akın fanı oldugum icin bana sadece Evoş güzel geliyor 💖😊
Cemrenin noodlesi (100 olmak isteyen)
Bence mehveş daha güzel ama jülidede güzel yani ya
Evrim. Akının.Kızlarıyız
@sanane 💖😍
sanane
sanane Aylar önce
Evet hemde çok güzel
GARLAVA
GARLAVA Aylar önce
Aslan hababam sınıfı üç buçuk da çok iyi oynadı şimdide iyi oynuyo
recep oruc
recep oruc Aylar önce
#kadınaşiddetehayır
Yavuz Bey
Yavuz Bey 6 gün önce
@Kuruluş OSBAL anlıyorum
Kuruluş OSBAL
Kuruluş OSBAL 7 gün önce
@Yavuz Bey kimsenin milletin beynine bişe kazıdığı yok bu bir dizi sadece
Yavuz Bey
Yavuz Bey 20 gün önce
Gör, zamanında kadına şiddeti ve saygısızlığı nasıl normalleştirip milletin beynine kazımışlar dizilerle
xClozyy
xClozyy Aylar önce
:D???
Seyid ABASIYANIK
Seyid ABASIYANIK Aylar önce
Cemre ye şaka yaptım arabaya bu saatte 3tane tarafından 7li kaç
İsmail Kulat
İsmail Kulat Aylar önce
Kubat çok komik 😂😂😂😂
Berfin Nargiz
Berfin Nargiz Aylar önce
3:47 Sjdjdjfhfjff
Berfin Nargiz
Berfin Nargiz Aylar önce
BU KADAR ÇOK İZLENMESİNE RAĞMEN NEDEN BAŞLAMIYOR TEKRARDAN?
meleksunun kanalı
meleksunun kanalı Aylar önce
@Berfin Nargiz takipleselimmmi
Eylul Goc
Eylul Goc Aylar önce
Başladı A2 de
Berfin Nargiz
Berfin Nargiz Aylar önce
@Veysi Alma yeni bölümleri
Veysi Alma
Veysi Alma Aylar önce
başlıyor sahur vaktin de başlıyor
WE NEED TO TALK
WE NEED TO TALK Aylar önce
Kaç yıldır izlediğim film
Kubat OtuzŞubat ✓
Bu dizinin başlıklarında niye Jülidenin orası burası olmak zorunda ödşaiai?
Zeynep Dağdeviren
Zeynep Dağdeviren Aylar önce
@Cemrenin noodlesi (100 olmak isteyen) tm o zaman sıkıntı yok
Cemrenin noodlesi (100 olmak isteyen)
@Zeynep Dağdeviren Evet şaka amaçlı diyom bende
Zeynep Dağdeviren
Zeynep Dağdeviren Aylar önce
@Anneler dizisi• mal biliyoruz Kubat olmadığını şaka amaçlı diyoz saden Kubat diye birisi yok dizi senaryosu o grzkl
Anneler dizisi•
Anneler dizisi• Aylar önce
O Kubat deyil
Livrevayd
Livrevayd Aylar önce
KUBAT ABİ SELAMLAR BGY ASKERİ
e Karakılıç
e Karakılıç Aylar önce
Merve
ERTAN Cengiz
ERTAN Cengiz Aylar önce
A-L-E-M-İ-N- K-I-R-A-L-I ASLAN LARDIR
Pınar POLAT
Pınar POLAT Aylar önce
Asalet gibi anneannem olsa hiç bir şey istemem ALLAH herkese Asalet gibi anneanne nasip etsin
Kader Çoban
Kader Çoban 5 gün önce
tovbeee
krotes inna
krotes inna 22 gün önce
Benin anneannem oyle hatta ondanda iyi
Ece Acar
Ece Acar 23 gün önce
AMİİİİN AMİİN
Hayirli Gursoy
Hayirli Gursoy 28 gün önce
Daha iyi bir anneannem varsa sadece o kadar enerjikbdeil
Batuhan Yılmaz
Batuhan Yılmaz 28 gün önce
Hegepfqyğd
Fidan Sarıtaş
Fidan Sarıtaş Aylar önce
😎😎😇😇😠😠🤕🤕🥴🥴🌜🌜
Fidan Sarıtaş
Fidan Sarıtaş Aylar önce
564
MASAL KARAYEL bağlama
SLM beyyyyyleeeeeeerrrrrr
meleksunun kanalı
meleksunun kanalı Aylar önce
takipleselimmmmmmi
YAVUZ
YAVUZ Aylar önce
As
Teşkilat Zehra Fan
abartısız söylüyorum şu kız her bölümde taciz ediliyor!
Cemrenin noodlesi (100 olmak isteyen)
@Teşkilat Zehra Fan Sadece bu bölümde böyle bişey yaşadı yani
Evrim. Akının.Kızlarıyız
@i. ERGÜN tm anladım 💜
i. ERGÜN
i. ERGÜN Aylar önce
@Evrim. Akının.Kızlarıyız lafım ona değil ben bu diziyi 5 defa bitirdim tekrar izleme sebeblerimden biride evrim akin benim tepkim senaristlere çok güzel komedi yapmışlar bi kactane tuhaf sahne var ben inanmıyorum oyuncunun onayını aldıklarına ama oynadı dizi bitti. bende ondan dedim oyuncuda razı heralde sahneyi kabul ettiğine göre diye ablacım avrupada film cekiyoruz diye kadına tecavüz ettiler dizi bu diye gecistirmemek gerekiyo benim fikrim
Evrim. Akının.Kızlarıyız
@i. ERGÜN Kadın oyuncu yani dizide hersey ola biliyor.Bu arada sert tepki veriyorsam özür dilerim sadece ideolüm diye ona laf soylenmesine dayanamıyorum kusura bakma
i. ERGÜN
i. ERGÜN Aylar önce
@Evrim. Akının.Kızlarıyız oyunculuk olarak diyorum sonuçta senaryoyu okuyup öyle kabul etti rahatsız olsaydı kabul etmezdi
Sadık sarı
Sadık sarı Aylar önce
İlk
Celal Yalçınkaya
Celal Yalçınkaya Aylar önce
Üçüncü
P3r3d0Z_XuLiQaN_
P3r3d0Z_XuLiQaN_ Aylar önce
1v1?
WE NEED TO TALK
WE NEED TO TALK Aylar önce
😂😂😂😂😂
meleksunun kanalı
meleksunun kanalı Aylar önce
takipleselimmmi
ceylin mercan
ceylin mercan Aylar önce
Ilk
Sonraki
Fidget Trading Scams
15:28
görünümler 1 917 486
Alemin Kralı 28. Bölüm - atv
1:37:22
görünümler 534 000
Ceylan - MASHUP (Official Video)
4:46
Beni Bırakma 630. Bölüm (FİNAL)
57:07
DERİN DEVLET ve SEDAT PEKER
9:57
görünümler 358 773