Karanlık

TURKISH SONGS MASHUP 2020 (Ezhel , Reynmen Edis, Murda)

Berk Coşkun
Abone ol
görünümler 14 932 279
99% 267 000 1

I'm Berk Coşkun, in this video, I prepared the most popular Turkish hit songs in 2020 as mashup remixes!

SONGS :
Come In My Next Life
Blessing
It is so complicated
Angel
Flower from Heaven
Urban Transformations in My Mind
Cut Right Left
Well Dad
Leila
What's it to you
side by side
on a raft on a raft
It's not okay
Nirvana
My Heart is on Vacation
Find From God

▶︎ Music - Editing : Berk Coşkun
▶︎ Registration: Kubilay Karça
▶︎ Mix - Mastering : Buğra Kunt
▶︎ Shooting: Erman Özkargın
▶︎ Edit - Vfx : Olcay Kaya

To watch my Imitation Videos: trvid.com/u-playlist?list...
To watch my Songs and Remixes: trvid.com/u-playlist?list...
To watch my TRvid Special Videos: trvid.com/u-playlist?list...

Don't forget to subscribe to the channel ;)

Berk Coskun

➤ Instagram : berkcoskun
➤ Twitter : berkcoskunmusic
📩 contact: berkcoskunmusic@yahoo.com

Eğlence

katma

 

2 Oca 2021

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 39 730
Berk Coşkun
Berk Coşkun Yıl önce
Favoriniz hangisi??? 💥 bu arada başta kim arıyor dikkat ettiniz mi?? 😅
ÇINAR OYUNDA
ÇINAR OYUNDA 5 gün önce
Xjuyy
Kaan Tosun
Kaan Tosun 21 gün önce
Abi. Seni. Çok. Seviyorum
★FAZIL★
★FAZIL★ Aylar önce
@BRO YİĞİT dedindd bi pohğ olmuyo
mtkrkse
mtkrkse 2 aylar önce
Bu?
Royal Isgenderov
Royal Isgenderov 2 aylar önce
2020
Ebrar❤
Ebrar❤ Yıl önce
Tam unutmuşken biri beğensede gelip yine dinlesem
aslı
aslı 15 gün önce
2b kez dinledin
Yasemin İlknur
Yasemin İlknur 24 gün önce
@Eren Sevik ayn
Alperen Aslangöz
Alperen Aslangöz Aylar önce
gel beraber dinleyek
FireMusic
FireMusic Aylar önce
1009 ?
Altan Eren Kuru
Altan Eren Kuru Aylar önce
gellll
M2B Family
M2B Family 10 aylar önce
Tek kelimeyle"Muhteşem"✌️
GAME
GAME 16 gün önce
trvid.com/video/video-8awU8nAJsWI.html *Sonunda Bu Oldu*
Ecrin İl
Ecrin İl 6 aylar önce
Bizim için Türkçe dilini unutan Berk abimize teşekkür ediyoruz
Gunel Hesenzade
Gunel Hesenzade Aylar önce
Yine muhteşem bir şarkı 🌟 Azərbaycandan sevgiler ♥️🇦🇿🇹🇷
GAME
GAME 16 gün önce
trvid.com/video/video-8awU8nAJsWI.html *Sonunda Bu Oldu*
Şerife Tutkun
Şerife Tutkun Yıl önce
İlk olarak oğlum dinletti bu çalışmayı. Sonrasında ben dinlemeden duramaz oldum😊 elinize sağlık güzel çalışma olmuş bağımlılık yapıyor...
GAME
GAME 16 gün önce
trvid.com/video/video-8awU8nAJsWI.html *Sonunda Bu Oldu*
Lane Hunters
Lane Hunters Yıl önce
Ağzına sağlık Berkom, devamı daha uzun şekilde gelmeli. .😄🎉
Mehmet Pisvan
Mehmet Pisvan 3 aylar önce
Berk o
Mehmet Pisvan
Mehmet Pisvan 3 aylar önce
Berk o
Cebo
Cebo 8 aylar önce
499
Cebo
Cebo 8 aylar önce
498
Cebo
Cebo 8 aylar önce
😄
çağan ve arkaşları
Bin kerede dinlesem asla sıkılmam söz yorum yok muhteşem
Adile Uzin
Adile Uzin Yıl önce
2:01 en sevdiğim kısım bu oldu ❤
Ela Karagöz
Ela Karagöz 11 aylar önce
Bence
Ela Karagöz
Ela Karagöz 11 aylar önce
2:02
roslw🫐
roslw🫐 Yıl önce
Uslanmıyoooooooorrğğğ
Deniz İle Keşfet
Benimde yaaa
yunus melek
yunus melek Yıl önce
Yaaaa git işte şu O SES TÜRKİYE ye ❤️
Haworn 1903
Haworn 1903 7 aylar önce
Evet
•CookieMelody•🥡
Bence O Ses Türkiye'ye katıl sesin çok güzel🎉
tengri
tengri Yıl önce
2020'nin yüzüne kapatan koca yürekli Berk... :d
Mübüş Xxxx
Mübüş Xxxx 4 aylar önce
Berkin Sesi Ne Muhteşem 😃
Mehenmmed babayev
Mehenmmed babayev 8 aylar önce
2022.
SEMO
SEMO 9 aylar önce
Aynen
SEMO
SEMO 9 aylar önce
Haha
M2B Family
M2B Family 9 aylar önce
Artık 2021'in🤩😁
M2B Family
M2B Family 11 aylar önce
BERK ABİ ÇOK YETENEKLİSİN.ŞARKIYI SÖYLENLERDEN BİLE DAHA İYİ SÖYLÜYORSUN.😘SEVGİLERLE...😍
PATLICAN
PATLICAN Yıl önce
tüm şarkıların bu kadar güzel olacağını kim tahmin edebilir di ki
Talha Aksoy
Talha Aksoy Yıl önce
Binlerce yetenek bir insanda 🤤
GAME
GAME 16 gün önce
trvid.com/video/video-8awU8nAJsWI.html *Sonunda Bu Oldu*
Bugra Akyuz
Bugra Akyuz Yıl önce
2021 MASHUP GELSİN DİYENLER 1 BEĞENİ SEVİLİYORSUN ♡♡♡♡
ENES TSDMR35
ENES TSDMR35 Yıl önce
Berk O Ses Türkiyeye Katılsın Diyenler: H-A-K-L-I-S-I-N-I-Z
nis4fcx
nis4fcx Yıl önce
@Cemre ayn
nis4fcx
nis4fcx Yıl önce
@İBay Cleazy sjsjsjsjsjsj bencede
tembel panda
tembel panda Yıl önce
Katılsa keşke ya
Cemre
Cemre Yıl önce
Katılsa ödül alır
İBay Cleazy
İBay Cleazy Yıl önce
1. olur o zmn :D yada 2. :D
Ev Cini Kurtuluş Cepesi
Berk abi ben kızım seni çok seviyorum ayrıca sesinde çok güzel ellerine ağzına sağlık
Xss_zuzux
Xss_zuzux Yıl önce
Azərbaycan’dan Selamlar Səsinə sağlıq qardaşım çox gözəl❤️👏🏻
𝐒
𝐒 5 aylar önce
Aleyküm Selam
Hüseyin Sakar
Hüseyin Sakar 11 aylar önce
Kaç kere dinledim bilmiyorum çok güzel 🥰🥰
garip adam
garip adam Yıl önce
Şarkıların hepsini teker teker dinledim ama bu kadar güzel olmadı👌👌👌👌👌
シ
Yıl önce
Tüm dünyanın içindekini yapıp 2020nin suratına şak diye kapatan Berk..
Oğuz İmparatorluğu
Hdhd
Esat Dönümcü
Esat Dönümcü Yıl önce
Sssşsşşsşsşs
zehra mescioglu
zehra mescioglu Yıl önce
@Fatih Mehmet Çetin tmm
Blue fox tv
Blue fox tv 4 aylar önce
Berk Coşkun o ses Türkiye'ye katılsın diyenler
mert Keser
mert Keser 11 aylar önce
O Mevzu Derin kısmı o kadar bağımlılık yapıyor ki..
~_PERFECT_GİRL_~
Bence sen O ses Türkiye ye katıl ya sesin havalı ve güzel sana abone olmuşum.
мульти эдиты
O ses türkiyeye gidersen bu şarkiyi soylemelisin✌️✌️
şşkkkkkklnlpojönşjl
Windows
Kedicik~Min Yoongi
Kedicik~Min Yoongi 10 aylar önce
bencede
Safran Saf
Safran Saf 11 aylar önce
Haklısın
{•Hira 423•}
{•Hira 423•} Yıl önce
Ne güzel 2020 yi unutmuştum. Hatırlattığın için teşekkürler Berk abi😂
Ceren
Ceren Yıl önce
@{•Hira 423•} Haklısın valla 😂😂
{•Hira 423•}
{•Hira 423•} Yıl önce
@Ceren neden le? 2020 hafızama kazındı zaten kolay kolay çıkaramam artık. Ama bu aralar aklımda yoktu ama işte bu videoyu görünce akıma direk, SON DAKİKA! OKULLAR KAPANDI haberi geldi ilk😂😂
Ceren
Ceren Yıl önce
@Ceylininizz😋 İzle izle dkjdldjdkd
Ceren
Ceren Yıl önce
@{•Hira 423•} Özür dileriz 😂😂
Ceylininizz😋
Ceylininizz😋 Yıl önce
Ayy tam videoyu acıcaktim reklam geldi en öndede senin yorumunu gördüm izlesem mi izlemesem mi videoyu acaba
Sevgi Boğa
Sevgi Boğa Yıl önce
Çok iyi yanlız,yeni fark ettiğim için pişmanım efsane klip ses muhteşem ,bağımlılık yaptı .
Nourchan Ali Ali
Nourchan Ali Ali 10 aylar önce
Valla ellerine🙌 sağlık Berk abi👏👏👏👏
Ümüt Sağbaş
Ümüt Sağbaş 5 aylar önce
Abi sen o ses Türkiye yarışmasına gitsene direk alırsın işte
Sana Bbd
Sana Bbd Yıl önce
Berk çok iyisin turkiye çok ozel bir yetenegin farkında degil harikaydi keyifle dinledim hem de bi kaç kez soyleyecek laf bulamıyorum harika ...😍❤
Zehra Duman
Zehra Duman Yıl önce
Gelip dinleyerek, doyamayıp,ezberleyenler burada mı acaba 😉
orhan 06
orhan 06 9 aylar önce
Ben
HexanoR
HexanoR 10 aylar önce
daima burdayim
Berat Yılmaz
Berat Yılmaz Yıl önce
Evt knk
Nil tekden
Nil tekden Yıl önce
evet burda
Elif Akdogan
Elif Akdogan Yıl önce
Beeeeeennn
Erva'nın Pembe Günlüğü
Abi okulda falan kötü bir şey yaşandığında eve gelince ilk işim tableti alıp şarkıyı dinliyorum çoooooooook güzel
YT kullanıcısı
Bir zamanlar zil sesim olan tek mashup...
Tekin Uzunoğlu
Tekin Uzunoğlu Yıl önce
Ağzına sağlık abim çooooook güzel olmuş başa sarıp izliyorum seni çok seviyorum umarım başarın devam eder ❤
roslw🫐
roslw🫐 Yıl önce
Yaa mevzu derini çok seviyorum halada telefonumda müzik yapıyorum
Rauf Sukurov
Rauf Sukurov Yıl önce
Azərbaycandan SELAMLAR SEVGİLƏR 🇹🇷🇦🇿. Səsinə sağlıq 🇹🇷🇦🇿
Turnaşah Gül KILIÇ #saveralph
@MELİS ARSLAN videisu izlensin diye yapiyor.
c.chanel
c.chanel Yıl önce
Salaaam🇦🇿❤🇹🇷
Rauf Sukurov
Rauf Sukurov Yıl önce
@Rükiye Sümeyye 😊🇦🇿🇹🇷
Rükiye Sümeyye
Rükiye Sümeyye Yıl önce
Sanada🇹🇷🇦🇿
Hic kimse :(
Hic kimse :( Yıl önce
Ayn qaqa
Doğa insanı Emir
Doğa insanı Emir 10 aylar önce
Ağzına sağlık Berkom, devamı daha uzun şekilde gelmeli
nilay ASLAN CAN
nilay ASLAN CAN 11 aylar önce
Çok güzel olmuş eline sağlık gerçekten çok beyendim her kısmı çok iyi
SEMO
SEMO 9 aylar önce
@Berk Coşkun o ses Türkiyeye katılsın diyenler
Azər Memmedli
Azər Memmedli Yıl önce
Berk nolur o ses türkiye katıl burada ben Azerbaycandanım sevgiler
ahbe.3la
ahbe.3la Yıl önce
Berk O Ses Türkiyeye Katılsın Diyenler: H-A-K-L-I-S-I-N-I-Z
Gunel Əhmedova
Gunel Əhmedova Yıl önce
Haklınsın
Mor Medya
Mor Medya Yıl önce
Ne katılacak lan müzik baştan sona autotune zaten
Ozan Yilmaz
Ozan Yilmaz Yıl önce
Haklısınız
ekmekk
ekmekk Yıl önce
eski pp mi görünce kendim sandım diyom ben böyle yorum yapmadım sonra adına baktım anladım 👌
Angel Toca 🔪🖤#DarkAngel
Favori şarkım Melek 👻 bu arada bu video yeniden anasayfama çıktı oyüzdeenn yeniden izliyorum!👊🏻
melek🎈
melek🎈 10 aylar önce
2:01 en sevdiğim kısım bu oldu❤
Berat kralkee
Berat kralkee 11 aylar önce
BERK COŞKUN O SES TÜRKİYE YE KATILSIN DİYENLER
Ferkid
Ferkid 8 aylar önce
Abi hayatımda dinlediğim en güzel şarkılardan birisi 🙈 Senin hayranınım abi. H-A-K-L-I-S-I-N-I-Z ABİ KALP KALP 💞
Şevin Pulat
Şevin Pulat Yıl önce
MÜKEMMEL BİR SES: BERK COŞKUN🥰‼️‼️📌😍🤞🥳
yusuf
yusuf Yıl önce
ADIMA BAKMA DOMİNO ETKİSİ OLABİLİR?!
SAKIN PROFİLİME BAKMA!
*Sakın Oynatma Listeme Bakma😱*
Əminət Maamiyeva
Əminət Maamiyeva 10 aylar önce
Abi mü-kəm-məl olmuş dinle dinle doyulmuyor bəncede O ses türkiyeye gitmelisin 🤗🤗❤❤❤
Mehmet Can Dinç
Mehmet Can Dinç 6 aylar önce
abi aklımdan çıkmıyo cok güzel favorim yana yana ve mevzu derin
elsad quliyev
elsad quliyev Yıl önce
AZERBAYCANDAN SELAMLAR HELAL ABI SESIN COK GUZEL SEVILIYOSUN:)
~Søftly_cookies 🍪
Kardeş ülkem yangında bize yardım ettiniz Allah razı olsun sizden çok teşekkür ederiz 😍💗AZERBAYCAN🇦🇿 💖TÜRKİYE🇹🇷
Jendukie’s♥️🧋#100?#Dukielercandırs
Yehuuuuuuu abi lütfen 2021’i çıksın🖤🖤
googlechrome googlechrome
ABİ UZATMAYA GEREK YOK HERKESİN İÇİ RAHATLASIN KATIL ARTIK ŞU O SES TÜRKİYE'YE
Nehona_963
Nehona_963 Yıl önce
google daha iyi bilir katıl be abi :D
Ben 23
Ben 23 Yıl önce
@googlechrome googlechrome yani ben ayaz kotu yazmak isdemedin enes abinin en buyuk faniyim klaviyatuam yanlis yaziya.hem senin yorumun cokkk guzel.ben senin yorumuna hic bir sey soyluyemem. Yanlis anladin aff emersin kalbini kirdim😔💔💔
Ben 23
Ben 23 Yıl önce
@googlechrome googlechrome ben senin yorumuna sacma bir sey yazmadin enes baturuda seviyorum.aff emersin klaviyaturum yanlis yaziyor.
googlechrome googlechrome
@Ben 23 Bu yorumu yapan benim ve sen benim yorumama saçma şeyler yazma hakkın yok !!!
Ben 23
Ben 23 Yıl önce
Sana ne ko
Ayten Abasova
Ayten Abasova Yıl önce
Berk abi ellerine sağlık çok güzel olmuş
°• Poncik TV •°
O SES TÜRKİYE' YE katılsın diyenler: 👇
Napim
Napim Yıl önce
berk abi 2020 arıyor ve mükemmel bir şarkı olmuş ya
Furkan Selçuk Şahin
Furkan Selçuk Şahin 10 aylar önce
Bu video yayınlandığında duygularım dolar gibi artıyor diyorlardı şu an dolar 13 tl adafsfafsgsf
Hikmet Küçük
Hikmet Küçük Yıl önce
Şarkılarla Berk Coşkun' un sesinin uyumu kuru fasulye ve pilavın uyumu gibi . Favori Melek
Doruk Yıldırım
mevzu derin :) konu gÖzlerin 3> açılara yüyüror korkmuyorum>=) ama sen onu anlat kalbe :( kötü insanlar kötü :/ konu ateş sHoW :d bi likeni alırım yazmak için uğraşyım :p :)
Esma Kocagöz
Esma Kocagöz Yıl önce
en sevdiklerim mevzu derin ,kafamda kentsel dönüşümler
Evo liya
Evo liya 11 gün önce
Ayy şarkı çok güzel annemin biri arayıncaki sesi başta hep annemi biri arıyo diye kandırıyom ehe 🎉🎉🎉
Songul Gungormus
Songul Gungormus 3 aylar önce
Ağzına sağlık Berk Coşkun . Çok güzel olmuş.
Melis Gökbulut
Melis Gökbulut Yıl önce
öğretmen sorar: en sevdiğin müzik aleti nedir? ben: BERK COŞKUN 😁
FireMusic
FireMusic Aylar önce
Kalp atsın diye yapıyo
Bilgi Sayar
Bilgi Sayar Aylar önce
Yes
Melis Gökbulut
Melis Gökbulut Aylar önce
@Dark Fearzzz asdfghjklşi bilmiyorum
Dark Fearzzz
Dark Fearzzz Aylar önce
Sonra öğretmen napar ldfjhgokdfgjdfoıg
Emin TV
Emin TV 3 aylar önce
Ber abimiz müzik aleti değil
AKIN ERDEMEL
AKIN ERDEMEL 11 aylar önce
Mevzu derin konu gözlerin wow harilerine hapsettin sözlerin yakar dururur beni duyamadım birileri buna aşkmı dedi çünkü çooooook güzelsin arada bir kalbini yokluyorum cennetten çiçek mi topluyorum herkezi sen gibi kokluyorum.Abi yorumuma kalp atmayı unutma :) :) 😀
PROBABA!
PROBABA! 3 aylar önce
Kesin he baba şarkısında gülmemek için kendini zor tutmuştur 😁
HAYDRA
HAYDRA Yıl önce
vay anasını adam bi müzik yaptı kaç milyon izlenme kaç bin like ama akılda kalıcı eline salık kimin emekleri geçtiyse aslında sen daha iyi yerleri hakadiosun be neyse böyle başarılara devam seni seviyoruz karalll
NİSA BULUT
NİSA BULUT Yıl önce
çok güzel olmuş Berk abi eline sağlık
İRADE İRADA
İRADE İRADA Yıl önce
2020'yi müthiş bir sekilde bitirmemizi sağlayan Berk kral........💞
Dila Karakaya
Dila Karakaya Yıl önce
Yine sarkibsoyle
MHSM edits
MHSM edits Yıl önce
Abi senin yüzünden içindeki şarkılardan birini mırıldanırken bu şarkı aklıma geliyo ve öbür şarkıya geçiyom mesela;bi sonraki hayatımda gelden direk nimete geçiyom😆😆😆
ALONE🐾ANGEL🍓
Bir kelime ile M.U.T.E.Ş.EM baxmadan dayana bilmirem😍🤩👍🏻👏👏👏
ÜÇ KARDEŞLER
ÜÇ KARDEŞLER 11 aylar önce
Abi aşırı iyi! Kim bilir bunu yapmak için ne kadar uğraşmışsındır...👍
Hafize Kaytaz
Hafize Kaytaz Yıl önce
abi her gün her dakika dinliyom çokk güzell
RaynoeqTr
RaynoeqTr Yıl önce
Berk çoşkun o ses Türkiye’de 1. Olur diyenler +1
RaynoeqTr
RaynoeqTr Yıl önce
Bu kadar like alacağını bilmiyordum 😯😶
Elif Akdogan
Elif Akdogan Yıl önce
+1
Sems Ylmz
Sems Ylmz Yıl önce
Evet
Ekrem
Ekrem Yıl önce
Evet
GAME MASTER 2.0
GAME MASTER 2.0 Yıl önce
Bennn
Alican Taşkın
Alican Taşkın 11 aylar önce
adam şarkılar arasıdna bağ kurup şarkıdan şarkıya atlıyo nasıl bi başarı bu hella abi
Tuba Zencir
Tuba Zencir 5 aylar önce
Berk abi şarkın çoooooooooooook güzel olmuş. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️💐💐💐💐🌺🌺🌺🌺🇹🇷
osman sönmez
osman sönmez 5 aylar önce
küçüklükten belli hayalim bütün şarkıları birleştirip bir şarkı yapak
Mithatefe Şen
Mithatefe Şen Yıl önce
abi çok iyi söylüyon :)
osman efe sayıcı
Ağzına Sağlık Berk Abim Çok İyi Olmuş Başarılarının devamını gör İnşaallah 👏👏
ERDEM AĞBAŞ
ERDEM AĞBAŞ Yıl önce
@deniz bilgin oldum
Adile Uzin
Adile Uzin Yıl önce
2020 arıyo seni berk abi açma açma 😂😂
Ayhan BALKAYA
Ayhan BALKAYA 15 gün önce
efsane olmuş abi kralsın adamsın
Əzizli Fatimə
Əzizli Fatimə Yıl önce
Bayıldım . Mükemmelsin abi
Melek Çalik
Melek Çalik Yıl önce
2020 nin yüzüne şak diye vuran koca yüreli berkoş abi daha uzunlarını da yaparmısın
Nursena_
Nursena_ Yıl önce
*Abi 1 aydır 2021 rap bekliyoruz hadi gelsin diyenler +1 leyin görsün...*
Nursena_
Nursena_ Yıl önce
@TUĞBA AVCI thanks
TUĞBA AVCI
TUĞBA AVCI Yıl önce
Profilin 👍
Jįśøø'ñųñ Lattesi #50olmakistiyo
@Nursena_ dldndşdnşfdn
Nursena_
Nursena_ Yıl önce
@Jįśøø'ñųñ Lattesi #50olmakistiyo aa benim fanım dkjdjfıdf
Mustafa Yağız Ay
Dur kanka daha 2021 bitmedi :D
Deniz Bilgiç
Deniz Bilgiç 8 aylar önce
SORU:müzik aletiniz ne???? cevap: BERK COŞKUN..
Nehir Keleş
Nehir Keleş Yıl önce
Tüm şarkılar birleşmiş bıravo 👏👏👏👏
Aras Kurt
Aras Kurt Aylar önce
1:54 ama sen onu gel anlat kalbe yürüyor önümde büyük harbe darbe üstüne darbe uslanmuyor bu! FAVORİMMM
HarunÖmer Dündar
HarunÖmer Dündar 8 gün önce
Abi şarkıların çok güzel 🤩
Yesofcourse
Yesofcourse Yıl önce
"Mevzu derin" çok mükemmel şarkı.Tüm gün bağımlı oluyorum o şarkıya)
Yesofcourse
Yesofcourse Yıl önce
@ERDEM AĞBAŞ Abone oldum)
Azmi Özden
Azmi Özden Yıl önce
Aynen
Pro baba
Pro baba 11 aylar önce
Bayıldım harika on kere dinledim
Redmi 9a
Redmi 9a 11 aylar önce
O ses Türkiye'ye gitmen gerek Berk abi
MERT GAMER
MERT GAMER 5 aylar önce
Berk coşkun o ses turkiyede şampiyon olsun diyenler begensin
~[Salman Khan]~
~[Salman Khan]~ Yıl önce
Berk abi "O ses Türkiye"-e katıl sesin çok güzel 🖤
~[Salman Khan]~
~[Salman Khan]~ Yıl önce
Yupppiii
Elif Nur Yiğit
Elif Nur Yiğit Yıl önce
Katıldı zaten
Kıdemli Pilot X
Kıdemli Pilot X Yıl önce
Canlı dersler bitince ben: -Berk Coşkun'un şarkılarını dinliyeyim...
Omer Bayram
Omer Bayram Yıl önce
Deli
emel aktaş şişko
Aynen yapmal lazım bazen sinirlerim tepeme çımış şekilde canlı dersten çıkıyorum dinlemek galiba dün 3kere izle miştim tam hatırlamıyorum
LeyÇa
LeyÇa Yıl önce
ayneen
Zeliha Demirer
Zeliha Demirer Yıl önce
Aynen
Berat Güneş
Berat Güneş 8 aylar önce
2021 yayınlandıktan sonra 2020 miyide dinlemek isteyenler
chocolatetete♡ #gtyok #seungsmileisamazing
Berk çoşkun keşke abim olsa hem yakışıklı hem tatlı yicemm yaa😻♥
Minnoşla Ev Maceraları
2021'in başında hep bu şarkıyı dinlerdik şimdi 2022'ye giriyoruz aga be.....
İbrahim Uysal
İbrahim Uysal 5 gün önce
2023?
RENK KİNG
RENK KİNG Yıl önce
2021 de izleyen kardeşim hoşgeldin bu şarkı 7 ay da geçse eskimez
Rosé Queen 🦋
Rosé Queen 🦋 Yıl önce
Ayn :D
D&M A
D&M A Yıl önce
*Berk O Ses Türkiyeye Katılsın Diyenler: **-H-A-K-L-I-S-I-N-I-Z-** !*
Sule Engin
Sule Engin Yıl önce
Hatta müziği arkadan gelmesin versinler istediği müzik aletlerini çalar hepsini
Materyal💅Girl#çıtırteam#Rsieteam
@Aralıksız Oyun yılbaşı özel e katılabilir
KÜBRA BUĞLEM Ö****
Aynen beee
Omarr Goyushlu
Omarr Goyushlu Yıl önce
🇫🇷🇬🇧❤🇹🇷
D&M A
D&M A Yıl önce
@Bülent Duygucu Aynen
Cinar Basçı
Cinar Basçı 3 aylar önce
Öğretmenin canlı derste bilgisayarını hafifleyip berk coşkun açan ben
Nafiseh tofigh
Nafiseh tofigh 13 gün önce
Allah nazardan koruun berk abiyi
Mehmet Çakıroğlu
Mehmet Çakıroğlu 11 aylar önce
En sevdiğim şarkıcı sensin abi gerçekten kanala girdiğimde şarkılarına bakıyorum ve en güzel mezu derin olmuş.
Sonraki
Kenia OS - Mía Mía (Video Oficial)
2:38
DABABY - BOOGEYMAN [Official Video]
5:57
Last To Leave Circle Wins $500,000
18:21
görünümler 190 000 000
Kaan Bostan - Gölgeler
4:44
görünümler 349 000
Aylin COŞKUN - Sinsirella (Official Video)
3:47
Denizin oyunculuğunu puanlayın🧿🥳
0:15
Ben Vereyim Benimki Zaten Bozuk #shorts
0:45
Barış Norm Anlamlı Video ❤️
0:40
ESRA EROL - CEMİLE PARODİ
0:42
görünümler 492 345