Karanlık

Transforming Back Into Our Old Cringey Selves

Dolan Twins
Abone ol
görünümler 4 674 219
98% 293 150 4 123

Looking back at old photos and videos of yourself on social media is hard, VERY hard... so we took that to the next level :)
SUBSCRIBE - trvid.com/u-TheDolan...
Last Week's Video - trvid.com/video/video-0CilWTQerxc.html
Merch - dolantwins.com
Ethan’s Stuff
INSTAGRAM - instagram.com/ethandolan/
TWITTER - twitter.com/EthanDolan
SNAPCHAT - EthanDolan
Grayson’s Things
INSTAGRAM - instagram.com/graysondolan/
TWITTER - twitter.com/GraysonDolan
SNAPCHAT - GraysonDolan

Komedi

katma

 

21 May 2019

DolanTwinsethangraysonbecoming our old selves2014201520162017

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 23 086
Person 123
Person 123 Saatler önce
Tbh when Grayson dies the lip thing it's just it makes me want him more for some reason he looks adorable but hot
naomi idk
naomi idk 5 saatler önce
i couldn’t stop laughing every time they said old ethan looked like a fish omg
Zhiana Rasheed
Zhiana Rasheed 7 saatler önce
¨Ma favrit pur of socks¨ 😂😂
Kayla Keith
Kayla Keith 10 saatler önce
Tish
Khrystine Elorde
Khrystine Elorde 13 saatler önce
who else thinks Grayson should be a good dad (or he is a dad)
Veronica Duque
Veronica Duque 13 saatler önce
24:30 why do they look so cute there.
maddie rose
maddie rose 18 saatler önce
I’ve only been making videos for a year and I’ve already privated a ton of them. I can’t imagine if I made videos when I was 15😂
kk rayne
kk rayne 20 saatler önce
This is how many people miss the streak in Ethan's hair 👇
Jovanna Millan
Jovanna Millan 22 saatler önce
Honestly i think ethan looks better with the colored hair.
Taylor Rose
Taylor Rose Gün önce
anybody else notice at 26:03, it’s a different language?😂❤️
Honey & Tilly vlogs
Ethan omg someone’s coming to kill you next week omggggg I’m not even lying
shay b
shay b Gün önce
Lol how does Ethan look like a fish??
Harrison Lara
Harrison Lara Gün önce
Regressing
JACKIE FLOWER
JACKIE FLOWER Gün önce
The opposite of improving is disatisfactory/dissatisfaction
Amy
Amy Gün önce
Dude you both didn’t change that much like don’t set yourself up too high duh *sips tea*
Kenly Brown
Kenly Brown Gün önce
Ya Gray is hot but let's talk about Ethan!
eva diaz
eva diaz Gün önce
6:18 His face Idk if I like it or not
kalani lover
kalani lover Gün önce
also grayson did a million times better at ethan’s outfit
kalani lover
kalani lover Gün önce
2:00 ... regressing?
leah williams
leah williams Gün önce
someone is threatening to kill ethan on twitter. please contact the police, please don’t go back to LA! you guys are our whole life and we love you so much, we would never ever want anything to happen to you. please check out #alertethandolan on twitter so you can see what’s happening. please be safe. everyone like this comment so it can get high up so they can see it.
Parmida Mehran
Parmida Mehran Gün önce
Idk why you call those cringe. Actually you were both so cute.
F Sgr
F Sgr Gün önce
I just found this channel and I seriously have a real problem deciding which one I wanna fuck the most lmaoo
MADISON MEYERS
MADISON MEYERS Gün önce
I was part of the 2 million
Sydney Gowen
Sydney Gowen Gün önce
the straw hat is pretty hot ngl
Gia Loren
Gia Loren Gün önce
you guys looked so much more identical when you were younger!!
Gia Loren
Gia Loren Gün önce
you guys looked so much more identical when you were younger!!
JaKayla Ray
JaKayla Ray 2 gün önce
Grayson: I got a gotee- Ethan: Shave it.
Spilling Teaa
Spilling Teaa 2 gün önce
They’ve really grown up :’)
ray ok
ray ok 2 gün önce
Hahahahah Graysons face
XiMeNa Bernal
XiMeNa Bernal 2 gün önce
17:35 “iTs jUsT tO BoRiNg” BITCHHHHHHHHHHH we’ve watched every fucking video lmao the stuff ur calling “boring” had made my laugh like crazy
Tom Foolery
Tom Foolery 2 gün önce
Aww don't be so hard on yourselves, youre still cringe. Lol jk!!!
ziq
ziq 2 gün önce
why is this video kinda emotional at the end idk why
Nayah B
Nayah B 2 gün önce
For some reason I feel like Grayson is older than eathan lol Grayson just looks older also I can definitely tell you guys apart 💯%
Isabella Trapani
Isabella Trapani 2 gün önce
I was wondering why that picture was on their Insta account!!😂😂
Kierstyn Herrmann
Kierstyn Herrmann 2 gün önce
am i the only one wondering how they knew that many types of fish...
heleana McAllister
heleana McAllister 2 gün önce
I love old dolan twins
Josselyn Gutierrez Martinez
7:01 Grayson’s laugh sounds like a grandpa laugh 😂😂😂
Zayoona Almhaini
Zayoona Almhaini 2 gün önce
11:17 isn’t Grayson so cute with that hat
Elisa C
Elisa C 2 gün önce
Wait back in the day didn't Gray's hair was floppy with like blonde highlights. So why didn't he do that? 🤔🤔🤔
Am Fiz
Am Fiz 2 gün önce
I want old grayson to fight with the new one that will be hilarious
Gia Loren
Gia Loren 2 gün önce
#cringe hahahahaha love you guys x
Gia Loren
Gia Loren 2 gün önce
you guys should come up with a "twin tag" and film it
Patricĸ star
Patricĸ star 2 gün önce
the old versions of them are better, i am sorry😔
Libby COWLEY
Libby COWLEY 2 gün önce
I miss thisssss
Libby COWLEY
Libby COWLEY 2 gün önce
Stop tucking ur mother fking pants innn ethan
Leo Iseni
Leo Iseni 2 gün önce
Yesterday
Leo Iseni
Leo Iseni 2 gün önce
My sister bought a Dolan twins Tuesday Merch
wardell odom
wardell odom 2 gün önce
grαчѕσn cσuld вє α hαír ѕtчlєr
Desmin 95
Desmin 95 2 gün önce
You guys should’ve done your old Outro !!! That would of been cool !! I high key miss it !!!!
Desmin 95
Desmin 95 2 gün önce
I had a great a** laugh watching this and it brought so so many memories watching this since I’ve been there since the beginning y’all definitely grown a lot 🥺 I loved this
rocket grunt
rocket grunt 3 gün önce
19 and acting like your grown and not cringey anymore...maybe you you won't be at 25 but you got a long way to go guys,still trendy d bags...maybe lose the earrings
sire yeet
sire yeet 3 gün önce
Damn they are so ugly
Frannie Ray
Frannie Ray 3 gün önce
tooo thiccckkk to fit in dem jeans😂
Frannie Ray
Frannie Ray 3 gün önce
fuc*in anchov bro 😅😅😅
Siena Blastos
Siena Blastos 3 gün önce
Ethan was and is still but was so FUCKING hot
abby ashway
abby ashway 3 gün önce
I like the old cringey twins better 🥺
T Stormer
T Stormer 3 gün önce
LMAO
Carlie Dozier
Carlie Dozier 3 gün önce
Wait is that “thinking spot” where they made the milk video 😂
calebfinn1994
calebfinn1994 3 gün önce
wait you're tellin me you are the same age as my sister? YOU WERE 14?!?!?!?!??! NO FRICKIN WAY
calebfinn1994
calebfinn1994 3 gün önce
okay but like i just had a deep thought. because you are always improving, when you go back to your old ways, your old self, you remember why you buried your old self, and why you are so much better. i cant really put it into words but i hope you get it.
Kira Lawton
Kira Lawton 3 gün önce
they were highkey cute when they were younger
CHicken Soup
CHicken Soup 3 gün önce
Definitely when they were young they were f-boys all those shirtless picks and stuff 😂😂😂
The lonely Vine
The lonely Vine 3 gün önce
You guys should react to when you guys used the device to make you feel like you gave birth
HeyItz KK
HeyItz KK 3 gün önce
It showed a picture of beta fish but they didn't say beta... XD
Jamysin Strobel
Jamysin Strobel 3 gün önce
bro people are freaking out over 1 million subs and they have 10 million lol
Stephanie Pristupa
Stephanie Pristupa 4 gün önce
I used to watch the dolan twins all the time, and i loved those little goofs. honestly watching this reminded me why i used to stan them so much, not gonna lie- i totally miss the old ethan and grayson. i'm no longer part of the fandom and honestly this is the first dolan twin video in a while that actually made me laugh, but the dolan twins will always be an important part of my childhood. so thanks to old, cringey ethan and grayson, for making me happy.
Isabella Alvarez-Gomez
tbh grayson kinda looks cute in that hat am i right?
Eden Monday
Eden Monday 4 gün önce
3:30 is my fav background music
Rari Rose
Rari Rose 4 gün önce
I had a dream about the dolan twins last night and let me just say, I'm now an ethan girl🤷‍♀️
nathalie 2311
nathalie 2311 4 gün önce
How does there beard grow so fast
rocket grunt
rocket grunt 3 gün önce
What beard?
nathalie 2311
nathalie 2311 4 gün önce
7:18 look at grayson lol hahah
nathalie 2311
nathalie 2311 4 gün önce
4:51 look at grayson hand lol hahah
nathalie 2311
nathalie 2311 4 gün önce
Does this ever happen to you when you see a comment saying something they said in the video and then you hear them say it in the video such a coincidence or is that just me
Rileigh Ledford
Rileigh Ledford 4 gün önce
Grayson I saw your Snapchat last night!!! I was so excited!! I am yours and eathens biggest fans!!!!!!!!! ❤️❤️
Abby Wesley 2006
Abby Wesley 2006 4 gün önce
You look graet
Waywardly Wanderlust
WHERE'S THE "TISH"?!?!
Yaretzy Medina
Yaretzy Medina 4 gün önce
most of the video: THATS A FISHT RIGHT THERE THATS A FULL ON FISH FISH A REAL FISH FISH FISH FULL FISH THATS A FISH REALLY FISH FISH
may hi
may hi 4 gün önce
They're watching their old videos *Gray disappointed from himself*
may hi
may hi 4 gün önce
FISHBOY HAHAHAHAHAHA
Joshua Garvock
Joshua Garvock 4 gün önce
You should react to the removing wisdom teeth video
Amelia Goold
Amelia Goold 4 gün önce
I actually felt like I was watching the old you
xo Seeyaxo
xo Seeyaxo 4 gün önce
5:31 Grayson just😂😂
Nomi Shanya
Nomi Shanya 4 gün önce
10:26 lol you can here what ethan is saying after the clip of grayson
Caroline English
Caroline English 4 gün önce
Y’all r prolly gonna look back at this when you older and be like “Omg I was so cringy.” 🤣
Asal AbuLeil
Asal AbuLeil 4 gün önce
Some things never change😭💜💜💜💜
Asal AbuLeil
Asal AbuLeil 4 gün önce
BAHHHAHAHAA their faces when they are watching their videos are filled with pure hatred 🤣😂😂♥️♥️♥️
Becky Prensa
Becky Prensa 4 gün önce
2019 most funniest video
Kayla Famp
Kayla Famp 4 gün önce
This video was hilarious 😂😂
Nichole Tysoe-Short
Nichole Tysoe-Short 5 gün önce
25:37 "back when we were fish"
Nichole Tysoe-Short
Nichole Tysoe-Short 5 gün önce
"thats an anchov bro"
Nichole Tysoe-Short
Nichole Tysoe-Short 5 gün önce
from cowboy to caliboy
Whet
Whet 5 gün önce
It’s really hard to believe I’m the same age as them
Caidyn Roberts
Caidyn Roberts 5 gün önce
I miss their old hair styles tbh
Katie Kat
Katie Kat 5 gün önce
Old Ethan looks like Justin from wizards of waverly place
irrelevant th0t
irrelevant th0t 5 gün önce
i started watching this video to feel better after crying for almost an hour and five minutes into the video im already starting to smile. i love the twins so much and i can’t even explain why they make me feel so much better. i love you guys 💛💜💛
alexyamarcel 01
alexyamarcel 01 5 gün önce
THEY FORGOT THEIR OLD BLACK STUD EARRINGS !
Bailey LaMadeleine
Bailey LaMadeleine 5 gün önce
Honestly u guys look better without beards. I love u guys so much🤗😁😂
Tater M
Tater M 5 gün önce
Omg the video was released on my birthday (May 21)
Jackie Perez
Jackie Perez 5 gün önce
WAit... What! There only 19
Cynthia Burns
Cynthia Burns 5 gün önce
They look hotter without beards tbh like if u agree 👇🏻👇🏻👇🏻
Sonraki
We Swapped Credit Cards For A Day
26:23
görünümler 5 000 000
$20,000 FIRST CLASS AIRPLANE SEATS
29:19
görünümler 26 000 000
DISGUISED FROM MY TWIN BROTHER (PRANK)
29:23
BEST OF 2018!! VLOG SQUAD REWIND
1:12:09
görünümler 3 800 000
I Tried Following A Soap Art Tutorial
26:44
TWINS HANDCUFFED FOR 24 HOURS
27:01
görünümler 8 100 000
WHO IS THE SMARTER TWIN?
26:40
görünümler 5 800 000