Karanlık

Transfer Haberleri 2023 ⚽ Kavimler Göçü Gibi 

Enes Futbol
Abone ol 158 B
görünümler 117 B
50% 1

İşbirlikleri ve öneriler için - enesakiletisim@gmail.com
Instagram - / enesfutbolyoutube
PSG'de sportif anlamda işler yolunda gibi görünüyor ama Mbappe yine sorun çıkarıyor.
Fransız basınındaki iddialara göre Mbappe; Neymar ve Messi'nin takımda kalmasını istemiyor.
Sözleşmesi sezon sonunda biten Messi'yle sözleşme uzatılmamasını, Neymar'la da en kısa sürede içerisinde yolların ayrılmasını istiyor.
Messi ve Neymar'ın yerine istediği futbolcularsa Manu'yla sezon sonunda kontratı bitecek olan Rashford'un yanı sıra 3 futbolcu daha istiyor.
Tabi Messi'nin ve Neymar'ın şu anki performansına bakılacak olursa Mbappe'nin isteği yerine getirilmeyecektir ama içeride bir sorun olduğu kesin.
Biz Messi işi olmayacak diyoruz ama Messi'yi bırakmak zorunda kalan Barça yönetimi Messi ısrarını bırakmış değil.
Barcelona Başkan Yardımcısı Eduard Romeu sezon sonunda sözleşmesi bitecek olan Messi hakkında konuştu.
Finansal olarak mümkün olur, çünkü geri dönerse serbest oyuncu olarak dönecek.
Ancak bu teknik ekip ve oyuncu tarafından verilmesi gereken bir karar. Bu kararları vermek bana uygun değil, ancak böyle bir şey tabii ki mümkün.
Topladığı 1 puanla Premier Lig'in son sırasında bulunan Leicester'da milli futbolcumuz Çağlar Söyüncü henüz hiç süre bulamadı.
Geçen seneye kadar Leicester'ın en önemli futbolcularından biriydi ama sözleşme uzatmayınca forma şansı elinden alındı.
2023 yazında sözleşmesi bitecek olan Çağlar da takımdan ayrılacak gibi görünüyor.
Çağlar'la Atletico Madrid, Villareal, İnter ve Juventus gibi Avrupa'nın dev takımları ilgileniyor.
Takımdan ayrılacağı kesin ama hangi takıma daha yakın olduğunu bilemiyoruz, umarım kendisine en uygun takımı bulur.
Bu sezonun başında Manu'dan ayrılmaya çalışan ancak ayrılamayan Ronaldo, Manu'da rotasyon oyuncusu haline geldi.
Bu sezon Manu formasıyla yalnızca 1 gol atabilen Ronaldo, devre arasında takımdan ayrılmayı tekrar deneyecek.
Talip bulursa ayrılmak istiyor ama devre arasında talip bulabilmek zor.
Şu anda bir talibi var, o da Suudi Arabistan takımı Al Hilal.
Arabistan'da transfer dönemi Avrupa'ya göre daha geç bittiği için Ronaldo'yu transfer etmek için uğraşmışlardı ama olmadı.
Al Hilal'ın şu anda bir transfer yasağı var, bu yüzden Ronaldo'yu alamadılar.
Eğer devre arasında bu transfer yasağı işini halledebilirlerse Ronaldo ihtimalini yeniden zorlayacaklar.
Al-Hilal başkanı Fahad ben Nafel de bu iddiaları doğruluyor.
Evet, Ronaldo ile görüştük. Sorun parada ya da prensipte değildi, Al-Hilal'in dünya yıldızlarını getirebiliyor olması şaşırtıcı değil.
Ancak şu anda Spor Tahkim mahkemesinin uyguladığı bir yasak var. Transfer etsek bile oyuncularımızı kaydedemeyiz. (Lisansını çıkaramayız)
Yasağa rağmen oyuncularla görüşmeyi bırakmadık ama yasak kalkmayınca görüşmelerde sona gelemedik.
Championship'e iyi bir başlangıç yapan ancak daha sonra formu düşen Hull City son maçında Luton Town'a 2-0 kaybetti.
Bu maçın ardından performansı beğenilmeyen Shota Arveladze ile de yollar ayrıldı.
Hull City'e yakın kaynakların haberine göre Hull City'nin 3 Türk 4 yabancı olmak üzere toplam 7 tane teknik direktör adayı var.
Türkler; Fatih Terim, Şenol Güneş ve Sergen Yalçın.
Yerel basınımızdaki haberlere göre Fatih Terim şu anda Hull City'yi çalıştırmaya sıcak bakmıyor. En olası aday Sergen Yalçın.
Yabancı adaylara bakacak olursak da Sean Dyche, Sabri Lamouchi, Javi Garcia ve Rob Edwards.
Adama Traore Galatasaray
Fenerbahçe'nin devre arası için santrfora Flamengo forması giyen Gabigol'le ilgilendiği iddia ediliyordu.
Bu iddialar Flamengo başkan yardımcısı Marco Braz'a da soruldu.
Fenerbahçe, Gabigol'ü nasıl alacak? Şaka mı bu? Serbest kalma maddesi 35 milyon Euro olan bir oyuncuyu alamazlar.
Ayrıca eminim ki Fenerbahçe 35 milyon Euro'yu ödese bile Gabigol oraya gitmez.
Sezon başında Fenerbahçe'den Kim Min Jae'yi alan Napoli, transfer ettiği oyuncudan maksimum verimi alıyor.
Kim Min Jae, İtalya Serie A'da Eylül ayının en iyi futbolcusu seçildi.
Tabi Kim Min Jae'den bu verimi alan Napoli Fenerbahçe'deki diğer oyuncularla da ilgilenmeye başladı.
Ferdi'yle ilgilendiklerini zaten söylemiştim, şimdi de Osayi Samuel için görüşme yapacaklar.
Biliyorsunuz Fenerbahçe birçok santrfor almış ve elinde beğenmediği Merghim Berisha'yı da Ausburg'a kiralık olarak göndermişti.
Alman basınındaki iddialara göre Augsburg yönetimi, Berisha'nın performansını beğendi ve bonservisini almaya karar verdi.
Fenerbahçe sezon başında lisansını çıkarmadığı Novak'ın maliyetinden kurtuldu.
Filip Novak, Birleşik Arap Emirlikleri takımlarından Al Jazira Abu Dhabi'ye imza attı.
Birkaç haftadır Beşiktaş'ın Ersin Destanoglu'yla yeni sözleşme imzalamasını bekliyorduk.
Ersin'in sözleşmesinin bitmesine 1 yıl vardı ve sözleşme uzatılmasaydı sezon sonunda serbest kalacaktı ve belki de bedavaya gidecekti.
Beşiktaş yönetimi Ersinle anlaşmaya vardı.
Beşiktaş Ersin'le 4 yıllık yeni sözleşme imzalayacak ve Ersin'in sözleşmesinde belirli serbest kalma bedelleri olacak.

Spor

katma

 

2 Eki 2022

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR : 193   
@eaglerises1903
@eaglerises1903 Yıl önce
Gerek Başkan Olsun Gerek Teknik Direktör Olsun Mbappe'yi Aşırı Şımarttılar. O da haliyle 23 Yaşında Ego Abidesi Biri Oldu. 2020 Yılına Kadar Çok Sevdiğim Hatta Favori Wonderkid'im olmuştu fakat kendi kendini bitirdi. 2018 Dünya Kupası'nın Kazanılmasında Baş rol olarak gösterildi sonrasında PSG transferi. kendini takım sahibi gibi görmeler vs. Büyük paralar gereksiz ego sonrasında Messi'ye omuz atmalar falan. Şimdide Messi'yle Neymar'ı Takımda İstemiyormuş. Başta Nasr El-Halifi ve Pochettino olmak üzere tüm PSG yönetim kurulu oluşturdukları yeni adamla gurur duysunlar.
@diniinsan8790
@diniinsan8790 Yıl önce
Pochettiono ne alaka
@eaglerises1903
@eaglerises1903 Yıl önce
@@diniinsan8790 Mbappe'yi sürekli destekledi
@gokhandagli2640
@gokhandagli2640 Yıl önce
en mantıklısı türk olarak Sergen Yalçın 2ligde olsa büyük tecrübe kazanır ilerisi için iyi olur
@karmakarsk7599
@karmakarsk7599 Yıl önce
Keşke Nuri Şahin Hull City e gitse ve orada çok iyi bir teknik direktör olsa
@Bero.Bey36
@Bero.Bey36 Yıl önce
Sergen yalçın dusunuluyo
@nathandrake8011
@nathandrake8011 Yıl önce
Bu saçma transfer politikasiyla basarili olacaklarini sanmiyorum hull super lig oldu resmen
@edosk8317
@edosk8317 Yıl önce
Lisansı var mı eğitimleri tamamladı mı bunun bilinmesi gerek bizim ligde futbolu bırakan hemen td oluyor
@Murat-zc5vi
@Murat-zc5vi Yıl önce
Keşke adam olsaydım
@karmakarsk7599
@karmakarsk7599 Yıl önce
@@edosk8317 aslında ben hem genç hem yetenekli hem de Türk olduğu için dedim
@murderstaken
@murderstaken Yıl önce
Arabistana gitmektense emekli olmak daha iyidir bence Ronaldo ya bırakmalı yada avrupada bi takıma gitmeyi denemeli
@xI0xd
@xI0xd Yıl önce
Kanka emekli olup para mı kazanacak gider Arap parasını alır öyle bırakır
@murderstaken
@murderstaken Yıl önce
@@xI0xd reklamlardan daha çok kazanıyo knk
@murderstaken
@murderstaken Yıl önce
@@xI0xd Ronaldocuyum haa
@xI0xd
@xI0xd Yıl önce
@@murderstaken bıraksa ne kazanacak hemen
@piShLiq58
@piShLiq58 Yıl önce
Avrupa takımları istemez muhtemelen.
@momomoyouth1879
@momomoyouth1879 Yıl önce
Hull City bence İsmail Kartal'ı getirmeli
@fratberkeyimen3640
Abi her videonu izliyorum videolarından kalite akıyor:)
@yusufporgali9283
Adama gelsede Yunus ve Kerem yine oynayacak yani Yusuf var Racia var ve yerli kuralı var yani bence gelmemeli
@bilalgungor6342
@bilalgungor6342 Yıl önce
Abi 100.000 aboneye özel soru cevap yapsan kendini tanıtsan çok iyi olur
@Murat-zc5vi
@Murat-zc5vi Yıl önce
Evet Bilal gördüm seni
@lanjeh139
@lanjeh139 Yıl önce
Abi bence Hull city için en iyi teknik direktör şenol güneş veya fatih terim olur sonuçta eskiden türk futbolcularla oynadı. Ve hala hull city turk transfer yaparken
@yavhehe8674
@yavhehe8674 Yıl önce
5:06 almanyada sağlık konturolünden geçirildiye biliyorum
@Neyazsammk
@Neyazsammk Yıl önce
YaV hEhE
@abdullatifkoryul9133
Ronaldom Araplara gitmez inşaallah düşününce Ronaldo 1 yıl da olsa Real Madrid e geri dönseydi Messi de Barça ya ah hayaller ...😢
@Murat-zc5vi
@Murat-zc5vi Yıl önce
Hayaller adam olmak latif
@Murat-zc5vi
@Murat-zc5vi Yıl önce
Adım Murat Latif
@talhaozer3234
@talhaozer3234 Yıl önce
Bunun tek ihtimali ve en büyük ihtimali zidan reale teknik direktör olursa ronaldoda gider
@Murat-zc5vi
@Murat-zc5vi Yıl önce
@@talhaozer3234 Talha mı Taha mı
@talhaozer3234
@talhaozer3234 Yıl önce
Talha
@mertcan9344
@mertcan9344 Yıl önce
Messi ve neymarın barçaya dönmesi çok iyi olur o kadroyla şl yi alabilirler. Barça bu sezon iyi ama bitiricilik yok
@emregezer4216
@emregezer4216 Yıl önce
abi seni takip ettiğimde kanalın sinyordu 14 k aboneydin
@fifamobile79135
@fifamobile79135 Yıl önce
Bence Çağlar Atleticoya gitmeli. Çünki Atletico çok defansif bir takım. Bu yüzden Çağların performansını en iyi göstereceği yer orası
@F1Cemal
@F1Cemal Yıl önce
*3:00** ah be kralım ronaldom*
@kiLLuA_2x
@kiLLuA_2x Yıl önce
Fevkalâde Iceriklerin var Böyle Devam Bozma
@Tekno-Manyak
@Tekno-Manyak Yıl önce
Messi Barcelona'ya geri döner umarım. Evine geri dön. Sensiz olmaz.
@manuelsener6102
@manuelsener6102 Yıl önce
Kapak fotoğrafındaki iki goat
@Neftci-wh1fw
@Neftci-wh1fw Yıl önce
Süper ligden Championshipe hiç bir teknik direktör gidemez. Championship süper ligden 5-10 kat daha iyi bir lig.
@WizzardFuT
@WizzardFuT Yıl önce
Pov: Futboldan anlıyosun Başın çıxır:)
@KAYR4_futbol
@KAYR4_futbol Yıl önce
Milana giden fatih terim:🤣🤣🤣
@GaLazo1905
@GaLazo1905 Yıl önce
Inşallah Messi Barcelonaya Geri döner
@oyuncuenes3214
@oyuncuenes3214 Yıl önce
gsliyim ama sergen champincıp için çok iyi bir tektik direktör olabilir fatih hoca gitmez bence
@ilkercerkez8000
@ilkercerkez8000 Yıl önce
Keşke Ronaldo Arabistan a gidene kadar GS ye gelse tabi o kadar para veremeyiz ama bizim lig onlardan daha kaliteli ucl falan da var
@turkistv6585
@turkistv6585 Yıl önce
Tebrikler II. ANLATICI SEVİYE'sine yükseldin
@whitebird1232
@whitebird1232 Yıl önce
Abi Ronaldo dedi ki: eyer Fenerbahçe'den resmi bir teklif gelirse değerlendirmek istermiş
@sakitimanov7402
@sakitimanov7402 Yıl önce
Rashford bence manuda kalır kendisi söyledi kariyerimi manu adıycam
@Hasan1905-
@Hasan1905- Yıl önce
Yalniz Fenere cevabını iyi vermiş 🤛🏽
@Hasan1905-
@Hasan1905- Yıl önce
Sergen💯💯
@Murat-zc5vi
@Murat-zc5vi Yıl önce
Adamsın abim Enes abim
@mucahitkarasahin5307
Kanalı takip etmeye başladığımda beşyüz abone yoktu hala bir çekiliş te hediye cikmadi
@muratozcan8742
@muratozcan8742 Yıl önce
Hull City javi Garcia idael olur oraları bilen bir menejer
@muhammedcnar1780
Abi videolar daha sık gelsin
@kkomurzero
@kkomurzero Yıl önce
Bencede
@Murat-zc5vi
@Murat-zc5vi Yıl önce
Sus lan çınar
@kalitelioyunlar8008
Adamsın abi
@gameparadise3914
Hobaaa
@kraloyuncu9339
@kraloyuncu9339 Yıl önce
Abi vidoların cçok kısa
@ahmedfurkanknahasan6465
aboneyim
@toresler_1675
@toresler_1675 Yıl önce
abi loris karius tranferini gerçekmi
@CAPXCR7
@CAPXCR7 Yıl önce
Ben hayla buradayım😀
@kiLLuA_2x
@kiLLuA_2x Yıl önce
Fatih terim Çok Klas Bir Hoca Güzel Iş Yapardı Bence
@pesoyuncusu9143
@pesoyuncusu9143 Yıl önce
Çağlar the best stefan savic
@Talhaenesylmz
@Talhaenesylmz Yıl önce
Abi adamsin
@FutblDostu
@FutblDostu Yıl önce
ABİ 10 DK LİK VIDEOLAR AT
@ahmetenesoyuncuyt5518
Abone oldum
@mehmetaliosmanarac
Javi Garcia o takıma iyi gelir ama gönülden fatih terim olsun istiyorum
@kkomurzero
@kkomurzero Yıl önce
4:45 bence türk olmalı ve ya sergen yada fatih terim bence hull cityi fatih terim geri düzeltir
@SadeceKayra
@SadeceKayra Yıl önce
Ayn kardeşim imparatorterim gelir hulla ksndjsjdjsnfsjcn
@black_white133
@black_white133 Yıl önce
Eric Ten Hag Ronaldonun Kariyerini Hiçe Saydı Ronaldo İçin En İyisi Transfer olup Kariyerine Devam Etmeli
@alperenkal8780
@alperenkal8780 Yıl önce
Sergenn iyi hoca dır
@gamer-cb8ub
@gamer-cb8ub Yıl önce
Emre belesoglu yakisir eski fenerli olarak 🤌🏻
@Kitookit61
@Kitookit61 Yıl önce
harika
@futbolsehri
@futbolsehri Yıl önce
ERLİNG HAALAND VS KYLİAN MBAPPE KİM DAHA iYi 👇 trvid.com/video/video-MtMqg9eUtfs.html
@halilkaragel8118
Hulk citye imparator lazım
@mehmetuysal2
@mehmetuysal2 Yıl önce
Kral
@umitkilinc1785
@umitkilinc1785 Yıl önce
Oğlum zaten fenerbahçe gabi yi istemiyor ki o nerden çıktı 🤣🤣🤣
@ultraaslan265
@ultraaslan265 Yıl önce
İnşallah adama traore yi alırız 💛❤️
@tugrulbedes1515
@tugrulbedes1515 Yıl önce
İnsallah
@user-cz2mr3hk5f
@user-cz2mr3hk5f Yıl önce
Super
@bintrein5555
@bintrein5555 Yıl önce
Aynen alırsınız
@ultraaslan265
@ultraaslan265 Yıl önce
@@bintrein5555 aldığımızda öyle bir korkacaksın ki kacacak delik arayacaksınız
@bintrein5555
@bintrein5555 Yıl önce
Aynen alırsınız
@formen536
@formen536 Yıl önce
Lewa ve messi = sampiyonlar ligi
@emilbayramli980
@emilbayramli980 Yıl önce
Kos koca ronaldonun dusdugu duruma bak aga beee 😑🤨🙄
@Mirzayusuf611
@Mirzayusuf611 Yıl önce
Şenol Güneş...
@gulsenkaya1088
@gulsenkaya1088 Yıl önce
Ya abi birtane fb formam yok😥
@karaambol1481
@karaambol1481 Yıl önce
abi sinyor çalındı mı
@karaambol1481
@karaambol1481 Yıl önce
hep putin ve rusya videosu eliyo
@AntikPerspektif
@AntikPerspektif Yıl önce
Kranpona ihtiyacım var ins kazanırim
@alimertelibol8986
ABONE OLDUM
@sadiqov5438
@sadiqov5438 Yıl önce
Son Totonhemden gitmeli
@omerulusoy8450
@omerulusoy8450 Yıl önce
ronaldo alhılale gitmceni söyledi ronaldo ben para isteseydim giderdim dedi
@allengin4926
@allengin4926 Yıl önce
Keşke ronaldo real madride geri dönse +1
@omertahasatoglu6648
Türk fenerli olarak fatih terim
@luciesa
@luciesa Yıl önce
olm acun bildiğin süper lig rebuild yapıo NJIDBJNIGFBNJIG
@zho3official
@zho3official Yıl önce
adama traore hayatta gelmez
@umutgunduz23721
@umutgunduz23721 Yıl önce
@yaseryalcin8414
@yaseryalcin8414 Yıl önce
Mbappe biraz akilsiz dunyanin en iyi anlasan 2 oyuncusunu bulmus ona surekli gol attiriyorlar sirf kiskanc oldugu icin boyle yapiyor.
@ademaydin4038
@ademaydin4038 Yıl önce
Yabancı Sean Dyche
@primex9680
@primex9680 Yıl önce
Ronaldo bitik olabilir ama bitemez
@elsadqocayev6677
Javi qarcia
@mrkrm0
@mrkrm0 Yıl önce
Mbappe gitsin, Messi ve Neymar varken Mbappe kim? 😅
@futbolsehri
@futbolsehri Yıl önce
ERLİNG HAALAND VS KYLİAN MBAPPE KİM DAHA iYi 👇 trvid.com/video/video-MtMqg9eUtfs.html
@icerikabidesi678
Türk olsun
@naimche3566
@naimche3566 Yıl önce
Diego Milito'yu bilenler bilir adam 45 yaşında İnterde 11 oyuncusuydu şimdi ronaldo 38 yaşında talibi yok futbol çok saçma bir evreye girmiş.
@ininal8185
@ininal8185 Yıl önce
Hull City bence fatih terim i getirmeli
@icerikabidesi678
Hem acunun takımı
@muammerkaraoglan1512
Min jae City e gitse çok iyi olur
@_TheYssEdits_
@_TheYssEdits_ Yıl önce
Abartmaa
@Sadeceburak2
@Sadeceburak2 Yıl önce
İlk 11 oynayabildiği takım varken neden city e gidip yedek kalsın sence
@muammerkaraoglan1512
@@Sadeceburak2 min jae City demi yedek kalacak boş yapma
@Sadeceburak2
@Sadeceburak2 Yıl önce
@@muammerkaraoglan1512 anlaşıldı fblisin futbol bilgin de 0 ama yinede merak ettim kimi kesicek min jae
@Sadeceburak2
@Sadeceburak2 Yıl önce
2021 pl de yılın futbolcusu seçilen dias yedek min jae 11 demi 😀 min jaenin premier ligde oynayanileceği en büyük kulüp everton top 6 da 11 oynayamaz
@tugaerd7527
@tugaerd7527 Yıl önce
Ben Fatih terim veya Şenol güneş i alırdım
@semihates5368
@semihates5368 Yıl önce
Javi garcia
@Muratcan33
@Muratcan33 Yıl önce
Ronaldo'nun marka değeri ne yaklaşan bir oyuncu bile yok o yüzden böyle saçma haberler yapmayın günümüzde son 20 senede 800 gölü geçebilen bir oyuncu yok
@aliihsandincer8747
Sergen Yalçın
@yunusayberkrimedya1646
YUNUSAYBERKAYDEMİR
@berkecakar9393
@berkecakar9393 Yıl önce
gabigooooool
@elminhaciyev6643
Insallah CAGLAR JIVENTUSA GIDER
@Suzico41
@Suzico41 Yıl önce
abi hiç formam yok bana forma verir misin tırabzonspor istiyorum
@denoyt5914
@denoyt5914 Yıl önce
Slm
@muhammederen7701
Gs forması gelir inşallah
@maxmessi7736
@maxmessi7736 Yıl önce
Abi aboneyim katılıyorum
@futbolsehri
@futbolsehri Yıl önce
ERLİNG HAALAND VS KYLİAN MBAPPE KİM DAHA iYi 👇 trvid.com/video/video-MtMqg9eUtfs.html
@vini.jrsm10
@vini.jrsm10 Yıl önce
Yıldızların hırsızlarımı var?
@kopuklu_ayran3819
gel işte türkiyeye ronaldo
@canersahar6890
@canersahar6890 Yıl önce
Fbliyim ama şenol güneş hull citye geçmeli
@SamEeEeEeEe
@SamEeEeEeEe Yıl önce
Abi inşallah Messi barçaya gider
@muratguzel1911
@muratguzel1911 Yıl önce
AMİNNNNNNNÑN
@kebap8630
@kebap8630 Yıl önce
Abi katılıyorum çekilişe
@cenasvatan204
@cenasvatan204 Yıl önce
Ronaldo
@lionaslan612
@lionaslan612 Yıl önce
Türk Fatih Terim
@Messi_1905_
@Messi_1905_ Yıl önce
(Ben çekilişe katıldım) umarım messi barça ya geri döner
@emirjjjj
@emirjjjj Yıl önce
Ronaldo avrupadan gitmesinyaa
@Spearrr
@Spearrr Yıl önce
Şenol güneş
@emirjjjj
@emirjjjj Yıl önce
Şu keremden kurtulup acilen onyekuruyu almamız lazım
@m.gsahin2545
@m.gsahin2545 Yıl önce
Güzel bir Avrupa takımı teklif ederse neden olmasın
@sonofjellybean3813
Ronaldo kam tu fenerbahçe
Sonraki
Babadan Para İstemek #shorts
00:22
Recreation of Ronaldo card
0:38
görünümler 2,4 Mn