Karanlık

Tommie Lee Tells The Real Story Behind Child Abuse Charges, Her Next Moves + More

Breakfast Club Power 105.1 FM
görünümler 872 547
84% 9 537 1 740

Tommie Lee drops in to tells the her honest truth about the child abuse charges and what her next moves are.
Subscribe NOW to The Breakfast Club: ihe.art/xZ4vAcA
Get MORE of The Breakfast Club:
► WATCH MORE: trvid.com/u-breakfastclubpowerfm
► LISTEN LIVE: TheBreakfastClub.iheart.com/
► CATCH UP on What You Missed: ihe.art/Dx2xSGN
► FOLLOW The Breakfast Club on Instagram: instagram.com/BreakfastClubAM/
► FOLLOW The Breakfast Club Twitter: twitter.com/BreakfastClubAM
► LIKE The Breakfast Club on Facebook: facebook.com/BreakfastClubAM/

Get more Power 105:
► Listen LIVE: power1051fm.com/
► Facebook: facebook.com/Power1051NY/
► Twitter: twitter.com/power1051/
► Instagram: instagram.com/power1051/
Tommie Lee Tells The Real Story Behind Child Abuse Charges, Her Next Moves More
trvid.com/video/video-paqLiUDNiTs.html
The Breakfast Club features celebrity interviews, Charlamagne tha God’s Donkey of the Day, Angela Yee’s Rumor Reports, DJ Envy’s mixes and so much more! Every guest visiting the world’s most dangerous morning show is grilled with their signature blend of honesty and humor. The results are the best interviews to be found on radio.
#BreakfastClub
#TommieLee

Eğlence

katma

 

15 Jul 2019

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 4 237
welove
welove 10 gün önce
I understand her struggle! Good luck tommie you will get everything you want plus more!!!
13755md
13755md 16 gün önce
Just my opinion: I can’t see being on a show that promote negative behaviors, drama, as a way of being able to better yourself? Let me add in being done in health way with changing your lifestyle for yourself and kids. You have to put yourself around healthy individuals and healthy individuals don’t associate with drama or negative behavior of mistreating individuals. Broken people have to address it and then remove themselves from other broken people that are not trying to develop in a healthy way. Broken is not permanent if you want to obtain a healthy lifestyle.
Sam Knight
Sam Knight 22 gün önce
trvid.com/video/video-Yrk6GhTBMAg.html. DUTCHESS FROM BLACK INK CREW AND TOMMIE LEE ARE THE SAME PERSON!!!!!!!!!
A mrw. tell it like it is
A tommie i love u but stop lying the gummies was yourns chile...
ShellzFilms LLC.
ShellzFilms LLC. Aylar önce
This wasn't a good look for her. She should've not done this interview. They focused on the negative so much on this interview
Ashley Germain
Ashley Germain Aylar önce
Why are her titties wop sided? She too fine for that.
Ashley Germain
Ashley Germain Aylar önce
Sounds like so much missing in this story like .... the truth. Take the glasses off please. If lhh would take her back then why wouldnt she go? What else she doing? Seems like tommie a cool girl with priority issues big time with leaving your daughter with a man. Smmfh
Shawn Golmes
Shawn Golmes Aylar önce
This is dutchess smh
Jevon Granger
Jevon Granger 2 aylar önce
She got them girls out looking good.😀
Lady K
Lady K 3 aylar önce
Sound like everone mad cause they thought they were going to hear a bunch of mess and drama. Immature ass ppl. Tommi tryna do better so it proves that doing good is boring to messy ass drama filled ppl
facetothe light
facetothe light 3 aylar önce
Ronnie from playas club
Coach Bean
Coach Bean 3 aylar önce
Her glasses crooked? Like I seriously can’t watch it.😂😂
Erica Kraft
Erica Kraft 4 aylar önce
Everytime she says "basically", take a shot of alcohol lol
Nora
Nora 4 aylar önce
My mom went to the school and whip me too. The way our parents raised us was much better that's why the older generation has more respect.
Miranda Gang
Miranda Gang 4 aylar önce
Why do a child beater have Stans😭
Miranda Gang
Miranda Gang 4 aylar önce
Yall dont show Meg no love on the show yall must be blackballing her like Nicki
Original
Original 4 aylar önce
Tommie has a lot of hurt and brokenness she has to deal with and heal from. Her being a celebrity in the mist of her healing complicates things even more. I can understand why she acts out from similar personal experiences. Spiritual healing is a very extensive ongoing process. She is just trying to raise her kids while dealing with her issues and not continuing the same generational habits that have been bonded to her and her mother. Society via social media will never let her win. She is a human with a spotlight on her and cameras will never let people forget. She is not her mistakes nor is she her past. I'm rooting for you Tommie. We can all use some help and guidance along with some genuine love.
Jeannette Stewart
Jeannette Stewart 4 aylar önce
Envy is so rude !! maybe she wants more time with you !!
young solo
young solo 5 aylar önce
Damn she fine af
Young Tula
Young Tula 5 aylar önce
Envy: Welcome to the show, How long were you locked up and tell the people who don’t know what you were locked up for..tf
꧁꧂SᏗPPHIRᏋ DIᏗMᏬ ND꧁꧂
Young Tula right, who tf starts a interview like that.. 🤦🏽‍♀️🤷🏽‍♀️
silver star
silver star 5 aylar önce
Yall haten on Tommie
Keisha
Keisha 5 aylar önce
Poor Tommie 😫😭
Kimmy Kat
Kimmy Kat 5 aylar önce
Love her I can so relate to everything she was saying ❤️
Akbar c.
Akbar c. 5 aylar önce
Bro I just discovered this beautiful woman ...... What's going on
Maya Raquel
Maya Raquel 5 aylar önce
I really love her. ❤️ idk if it’s because she’s a Gemini but I really want her to win.
Nicole Knight
Nicole Knight 5 aylar önce
Y’all like mess and lies!!! This is her truth y’all just upset that it ain’t dramatic. So you focus on her glasses, her jargon, and the fact that CThaGod ain’t their...drama!!! She literally straighten out every lie and cleared up the rumors!!!
Robert Walker
Robert Walker 5 aylar önce
envy is a dumb and the chinese chick...why why is she in radio??
Alicia Graves
Alicia Graves 5 aylar önce
I think she did fine. I think she was nervous and it seems like her first interview. Y'all are negative and ridiculous.
Jermaine Woodard Jr.
Jermaine Woodard Jr. 5 aylar önce
Envy’s demeanor.................
Eddie G
Eddie G 5 aylar önce
Some of these schools really love to make black moms look unfit. She disciplined her child as she saw fit and wasn't excessive while doing it. I feel for her cause that's got to be a nightmare to have everyone accusing you of being a bad mom when all you ever do is work to provide for your children
The Comedian
The Comedian 5 aylar önce
Im sick of yall using her childhood & past as an excuse 😂everybody got a past i been through way worse been to jail blah but I ain't constantly doing stupid shit I got it together and im 20 years old
london jones
london jones 5 aylar önce
I’m sooooo mad Charlemagne not on this episode! Him and Tommie probably would’ve been beefing 😂
James Luttrell
James Luttrell 5 aylar önce
Yall need to get beaking up there to address the cucumber challenge
Colton
Colton 5 aylar önce
I love Tommie
Isitoveryet? ?!?!
Isitoveryet? ?!?! 5 aylar önce
Tommie... I like you, however STOP 🛑 leaving your kids with homeboys. That struck a nerve with me.
Bonita Applebum
Bonita Applebum 5 aylar önce
Her little self do stay fly I’m glad she’s out and don’t go back to jail
Ms. Smith
Ms. Smith 5 aylar önce
I think the kids got the edibles from the guy she left them with... maybe he was giving them weed gummies, in exchange for...👀..either that or they got it from there momma... either way, she is not a good mom...
CMH BEATS
CMH BEATS 5 aylar önce
So am I the only one that was waiting for that right titty to pop out🤔
Olivia Kimble
Olivia Kimble 5 aylar önce
Talking about her daughter is making me really sad... I know she loves her kids... But Tommie needs to get help for herself so she can be a better mother for her.. I'm not saying she is a bad mom but she need to focus on her kids more
Mamadou Hawa Toure
Mamadou Hawa Toure 5 aylar önce
i wanna also be invited in Breakfast club
Dani B
Dani B 5 aylar önce
Woman to woman Angela, you coulda fixed her glasses! They are obviously crooked in the wig 🤦🏾‍♀️
Pinkys World2080
Pinkys World2080 5 aylar önce
I just WISH she WOULD'VE fixed them crooked ass glasses....they were bothering me for some reason!!! But, besides that...If she is really telling facts about the story I can believe that. But, unless she admits her alcohol issue. I'm not convinced. BUUUUUUTT. She sounds like those 4months MAY have made her just a tab bit. She just has to understand that she's in the public eye, and what we've noticed is that her drinking turns her into this deranged, delusional individual. But, I do WISH the best for this young woman's growth.
Eli
Eli 5 aylar önce
the tone towards your guys guess is always judging and they seem uncomfortable, it’s uncomfortable. You guys portray the guess on your show like horrible people. A lot of repetitive questions. disappointed that you guys chose to focus on the bad.
Raven Shanks
Raven Shanks 5 aylar önce
I feel so bad for Tommie she has went through so much
Raven Shanks
Raven Shanks 5 aylar önce
That's crazy that she got arrested for disciplining her child
Raven Shanks
Raven Shanks 5 aylar önce
I respect Angela she always ask questions with tact and respect
Jamaal Rainey
Jamaal Rainey 6 aylar önce
If I counted correctly “basically” was said 33 times 💀💀😂 Angela a real one for steering this interview in the right direction as she always does
G Wardrobe
G Wardrobe 6 aylar önce
damn they stay after her, they stay wanting her to be jailed. Like damn
BRIA LANCASTER
BRIA LANCASTER 6 aylar önce
TAKE THOSE CROOKET ASS GLASSES OFF NOW!!!
BRIA LANCASTER
BRIA LANCASTER 6 aylar önce
Dj Envy low key sucks as an interviewer. He does no research hes always super bias and moody and they do a horrible job reading their interviewees energy. But I guess they've gotten famous for confrontation smh. these two are annoying. I don't know anything about any projects shes working on... WHAT POSITIVE things are going on in her life. Is she speaking to the Youth about how to stay out of trouble? Who do you hate most off LHHATL like?? WTF
rachel bradley
rachel bradley 6 aylar önce
Charlamagne would have grilled her about being in denial of the knowledge her daughter has of drugs and two leaving your girl children with a homeboy
Leelo Haskin
Leelo Haskin 5 aylar önce
Ikr that part was sketchy asf. Hell that's how she got messed up.
Paris Cervera
Paris Cervera 6 aylar önce
she was hoeing
Paris Cervera
Paris Cervera 5 aylar önce
ho's raise ho's
Leelo Haskin
Leelo Haskin 5 aylar önce
Lol you know what fr, I've been wondering why she was so adamant about growing up and seeing the old heads around her NOT going tho. Who knows if she s telling the truth about them or her , her damn self. Just hope her kids dont folloow.her footsteps
Liz Z
Liz Z 6 aylar önce
Dang edibles at 11 wtf that’s real young
Akemahs E
Akemahs E 6 aylar önce
I like Tommie...I see her trying...I wanna see her Win. BUT...1 of y'all should've checked her for leaving her kids w/ a Homeboy for 3 days.
Amanda Arceo
Amanda Arceo 6 aylar önce
Envy real don't know how to talk about subject and then move on! He kept pulling teeth in the wrong ways... Not Casual at all...
Veronica S
Veronica S 6 aylar önce
What a joke
Shon Flow
Shon Flow 6 aylar önce
🙄
Timboslice
Timboslice 6 aylar önce
😪
Jasmine Jackson
Jasmine Jackson 6 aylar önce
Damn she put a whole new meaning on the word Basically 🤪
Davon Mitchell
Davon Mitchell 6 aylar önce
I’ve always loved & understood Tommie 💯💯
Sonraki
The Breakfast Club Movie Ending
3:06