Karanlık

Tesadüf Konusunda Seviye Atlamış Anlar

Sıradan Adam
Abone ol
görünümler 124 332
96% 3 548 117

Tesadüf dediğimiz konu 0 ve 1 arasında yaşanan olasılıklar bütünü aslında. Bu konuda seviye atlamış anlar da her ne kadar böyle matematiksel olarak kolay ifade edilse de ziyadesiyle şaşırtıcı oluyorlar bence. Keyifli seyirler. :)
►Müzik Kanalım: goo.gl/bupp9z
►İnceleme Kanalım: goo.gl/ZoGtZd
►İletişim:
alioguriletisim@gmail.com
instagram.com/taliogur
Ulen sen kirpisin ne işin var senin bardağın içinde diye sormak lazım diye düşünüyorum. Son dönemlerde kirpi besleyen çok insana denk geliyorum, ziyadesiyle de tatlı oluyorlar. Bu kirpiyi de tartmak istemişler ve gördüğünüz gibi bardağa cuk oturmuş kerata.
Şunu izlemek eminim pek çok kişinin içinin yağlarını eritiyordur. Bakar mısınız buz topuna, ancak bu kadar güzel denk gelebilirdi. Şöyle birkaç defa daha izleyince bağımlılık yapıyor bu arada.
Bunu kasten mi böyle ayarlamışlar, yoksa denk mi gelmiş? Eğer denk geldiyse adam korkusuzca gaza abanıyor valla helal olsun, ama kasten ayarlamışlarsa yine de kabulümdür, çünkü kütükleri bu şekilde dizmek her babayiğidin harcı değil.
Şunun güzelliğine bakar mısınız? Bir mükemmeliyetçinin şu tablo karşısında hayran kalmaması imkansız. Bir de kağıt tam denk geldiği için rüzgardan ağır ağır iniyor, valla defalarca izleyebilirim bu videoyu.
Bu bey abimizin bu şekilde haşin bakışlar atmasının sebebi, fark ettiğiniz üzere kafasının metro istasyonunun tavanına değmesi. Halinden hiç memnun görünmüyor, ama bu anı ölümsüzleştiren arkadaşı bayağı eğleniyor bence.
Bu varya, işte tam olarak şu hareket kesinlikle mükemmel bir keyif. Süpürgenin ucu değil kendisi de mükemmel şekilde komidinin altına. Pek çok mükemmel an görmüştüm ama bence bu gerçekten çok başarılı ve izlemesi aşırı keyifli.
Görmüş olduğunuz bu şeyler bizdeki yumurta kartonuna benzer ambalajlar. Meraklı arkadaşın biri artık nereden bulduysa bu kadarını evinin kapısına uyar mı diye başlamış dizmeye ve sonuç işte bu, cuk oturmuş kapıya gördüğünüz gibi ve bayağı da marjinal görünmüyorlar mı?
İşte bu ileri düzey bir denk geliş arkadaşlar, şuna bakar mısınız ya, tamamen silme geçiyor lambaya resmen. Bunu fark edip bizlerle paylaşan arkadaşın da hakkını vermek lazım, mükemmeliyetçiler arasında böyle bir yardımlaşma da var tabii ki.
İşte bundan bahsediyorum arkadaşlar, eğer bir yerlerde temizlik yapıyorsanız bu fırçalarla illa ki köşe bucak bir yerlere girmeniz gerekiyor ama ne yazık ki her zaman böyle güzel denk gelmiyor, ama böyle denk geldi mi de insanın daha bir temizleyesi geliyor.
Tabi sadece yerleri süpürmek değil mesele, temizlik işi son derece karmaşık. Bu camları temizleyen bey abimize de mükemmeliyetçi piyangosu vurmuş gördüğünüz gibi. Eminim bu sahneyi gördükten sonra daha iyice parlatmıştır camları.
Bu çömleklerde kuru fasülye yemek gerçek anlamda ayrı bir keyif onu bir tarafa bırakıyorum bu şekilde simetrik dizilmiş tabakları izlemek de ayrı keyif. Çoğu zaman işsizlik deniliyor böyle şeylere ama ben işsizlerin yaptığı şeyleri çok keyifli buluyorum genelde.
Hanım ablamız, ilacını almak için ilaç kabını cebinden çıkartmış, kapağını açmış ve bu manzarayla karşılaşmış. Gerçekten hapların bu şekilde denk gelmesi nasıl bir olasılıktır bir kenara bırakıyorum mükemmel derecede de simetrik görünüyorlar.

► Oynatma Listeleri:
Tüm videolar: goo.gl/AW4tUj
Bilgi videoları: goo.gl/iYdE7I
Eğlenceli videolar: goo.gl/sHx2GM
Korku videoları: goo.gl/wdVGd9
Sanat ve tasarım videoları: goo.gl/65M09Y
Seriler: goo.gl/8tR7E7

►Sosyal Medya Hesaplarım:
facebook.com/siradan1adam
twitter.com/taliogur
instagram.com/taliogur

►Kaynaklar / Sources:
eksisozluk.com/tesaduf--44688
eksisozluk.com/hayatta-hicbir-sey-tesaduf-degildir--614786
www.reddit.com/r/AskReddit/comments/3bqmvj/whats_the_most_insane_coincidence_youve/
www.reddit.com/r/coincidence/
www.reddit.com/r/Funnypics/

katma

 

4 Dec 2018

anlarıkfotoğraf siteleritesadüfrastlantıinsanlarinsaninsan haklarıkomik insanlarorijinal fotoğraflarseviye atlamakseviye atlamışilginç anlardeğişik anlartesadüf anlarıraslantısal tesadüflerolsasılıkolasılıksızsıradan adamtaliogurAli Oğur

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 364
Berk Ali
Berk Ali 19 saatler önce
Abi 3.58 de rahatlatıyo ama bize en yakın arabanın yanındaki mazgal ile şeritler eşit değil
Nil Onay
Nil Onay Gün önce
10:16 kedileri çok seviyorum jxpdjızof
Nil Onay
Nil Onay Gün önce
Çok güzeel
İsimsiz Gamer
İsimsiz Gamer Gün önce
3:38 pakizeler :D anlayanlar anladı
Arda Taha Erol
Arda Taha Erol Gün önce
10:52_ye iyi bakın
Damla_Naz _Bilen
Damla_Naz _Bilen 2 gün önce
Ateş kızı çok güzeldi😊
EMRE TAĞI
EMRE TAĞI 3 gün önce
3:54 hayır orda benim dikkatimi çekip gıcık eden şey soldaki rögar kapağının çizgiyle aynı yönde olmamayıp tam oturmaması (anlatamadım sanırım) :D
Arda Taha Erol
Arda Taha Erol Gün önce
Emra Tağı aynen
Arda Taha Erol
Arda Taha Erol Gün önce
aynen
Şuheda Seçkin
Şuheda Seçkin 3 gün önce
Tövbe Bismillah ajjcjshcjsjjx
Zeynep Çimtay
Zeynep Çimtay 3 gün önce
Allah her birini ne kadar güzel ve eşsiz yaratmış.6:10 ' daki durum çok ilginç :D
yüreğiacıyanbirkız
4:06 daki foto da bi yanlış daha var beyaz çizgiler birbirini tutmuyo :)
Tuana Sağlam
Tuana Sağlam 3 gün önce
Sarışınlar i görsem arkamı döner kacarim
Serpil Biter
Serpil Biter 3 gün önce
10:02 arka plan gerçek değil.Resim önünde poz vermişler
Jesthand Hüseyin
Jesthand Hüseyin 3 gün önce
Herşey kader nasip kismet
Jesthand Hüseyin
Jesthand Hüseyin 3 gün önce
Teseduf diye bir şey yoktur
Ece Dönen
Ece Dönen 3 gün önce
3:56 peki yerdeki kapak... gkfmşhhg
Spor Eğlence
Spor Eğlence 4 gün önce
Reklamda çıkan kız ve erkek ikiside keko
Fatih Demirhan
Fatih Demirhan 4 gün önce
Abi kralsın
Disosiyatif DOKTOR
Disosiyatif DOKTOR 4 gün önce
0:40 balonlar hem sıvı hem katı hem gazdır.
Elif Diyar
Elif Diyar 4 gün önce
Sinek kuşu o kuş
BİZİM OYUNCU
BİZİM OYUNCU 4 gün önce
0:42 error code: 404
galaxi MAN
galaxi MAN 4 gün önce
çenesi düşük çok konuşuyon
pembe msp hayali
pembe msp hayali 4 gün önce
2:10 kan basıncım hızlanmasını nırak altıma sıçarım😰😰
Sesiz Kahraman
Sesiz Kahraman 4 gün önce
Trol arı😂
Demir Han Ceyhan
Demir Han Ceyhan 5 gün önce
Altıma sıçarım
GENÇ OYUNCU KAYAHAN
100. Disslike
gir bi bak
gir bi bak 5 gün önce
10 dakikalık video yapıyon 1 fotoğrafı 1dakika gösteriyon 50 saat konuşuyon +1
eylül kocacık
eylül kocacık 5 gün önce
04:10 kanka uçuç ağı orası weasley ler yine yanlış bağlamış
baryonyx 345
baryonyx 345 5 gün önce
Köpekleri hiç sevmem.Kediler candır
Ela Narin Çelik
Ela Narin Çelik 5 gün önce
04:04teki rogar kapağı gıcığıma gitti
Yaprak Uysal
Yaprak Uysal 5 gün önce
10.20😂😂😂😂😂😅😅😅😅😅😂😂😂😂😂😂😂😂
emin sagbas
emin sagbas 5 gün önce
teyze aynanın yanında
Umut Yiğit Yalvaç
Umut Yiğit Yalvaç 5 gün önce
O kuş arı kuşu ve arı yiyor
musa keskin
musa keskin 5 gün önce
Ne kadar iyi videoların var sıradan olmayan sıradan adam
Yunus Emre Kenesarı
Bilgisayar daha güzel çıkmış :)
Azra Beksen
Azra Beksen 5 gün önce
Ejderyaaaaaaaaaaaaaa
Güle Demir
Güle Demir 5 gün önce
Keske bu kadar konusup yorum yapmasan bi fotoyu cok izlemek hos degil
Kem Kanal
Kem Kanal 5 gün önce
6:47 PUBG'de AirDrop iniyor fldkleneke.
Mutluluk Burada
Mutluluk Burada 5 gün önce
waaaaaaw
Emir Ecrin
Emir Ecrin 5 gün önce
Kalp üüü🤗
Umut Fırat
Umut Fırat 5 gün önce
20.de ben onu sonic e benzettim
Rakann
Rakann 5 gün önce
3:54 farkettiğim şey logar kapağındaki çizgileri yamuk koymaları ve çok sinirimi bozmaları
onur Çakmak
onur Çakmak 5 gün önce
3 .53 fatiha okur otobüsten inerdim 😨😨
Esranur Şahin
Esranur Şahin 5 gün önce
İki araba ve sarı çizgiyle gölgenin bitiştiği fotoğrafta sol altta kanalizasyon kapağı ters olmuş sinirimi bozdu
Ali Osman Öztürk
Ali Osman Öztürk 5 gün önce
Selam yanlisini duzeltmek gibi olmasin seni yakindan takip ediyorum ama Dk.2.49 daki guvercinin arkasindaki 2 boyutlu gölge deil insaatin dış cephesine serilen korumanın uzerindeki yirtik bence buda bam badka bir tesatuf 😂
Berkay Karaagac
Berkay Karaagac 5 gün önce
1.10 fotoşop bence
Kadir Erdem
Kadir Erdem 5 gün önce
Tevafuk
Matt The Cat
Matt The Cat 5 gün önce
2:14 mezarlık orası ondan
Ruşen Polattemir
Ruşen Polattemir 6 gün önce
Neden hiçbir zaman kötü bir vidyo çek(e)miyorsun 😄
Gamer turk
Gamer turk 6 gün önce
Ne kadar üzgün olsada ali abiyi izleyince insanın morali yükseliyor
Ömer Faruk Aksel
Ömer Faruk Aksel 6 gün önce
"4.06 " Sadece ordaki rögar kapağına takıldım fazla mükemmeliyetçiyim .
nane limon kabuğu
nane limon kabuğu 6 gün önce
Beyendim
İsmail Köse
İsmail Köse 6 gün önce
4.03 teki rögar kapağı gözümüzden kaçmadı
sude buse yenel
sude buse yenel 6 gün önce
ejderiya ne demek?
uğur öz
uğur öz 6 gün önce
4:04 ben o arabanın yanındaki rögar kapağı na dikkat ettim sinir bozmak için mi diye
ArAz MarAz
ArAz MarAz 6 gün önce
3:55 , Gölge Tamamda O Rogar Kapağı Ney Yaww 😑
Marinette Dupain - Cheng
03:54 korkudan küfür edip (sessiz) o otobüse binmek ten vaz geçerdim, üstüne bayağı zorunluysa Dünya'nın olmayan adaletine küfrederim :D ._.
Sara Gashi
Sara Gashi 6 gün önce
ya bu ne biçim saçma bi vidyo, takipten çikiyorum🤔👎🏻👎🏻
Nusret KÖKSAL
Nusret KÖKSAL 6 gün önce
Galiba bu ablalar 4uz
Minecraft hastası dkdk
1:57 malzemeden çalıp kıyafet yapmışlar :D
Yağız Girişit
Yağız Girişit 6 gün önce
ağzından alev çıkan ejderhanın ağzındaki bir ateşdenizkızı değil mi ya???
Ördek Reis
Ördek Reis 6 gün önce
4.05 çoktan fark ettinz zaten yazmıyorum bile
PES TEAM TÜRKİYE
PES TEAM TÜRKİYE 6 gün önce
Abi her gün izliyorum
senanur karataş
senanur karataş 6 gün önce
1 40 aralarında ayna var
Kemal Asım YILMAZ
Kemal Asım YILMAZ 6 gün önce
Ağacın önündeki köpek Hela'ya benziyo
Rafet Demir
Rafet Demir 6 gün önce
Abi sen anlatınca daha iyi oluyor ayrıca bende eskişehirde yaşıyorum
Futbol Gündemi
Futbol Gündemi 6 gün önce
3.57 de kalanizasyon kapağını yanlış koymuşlar
Mustafa Basar
Mustafa Basar 6 gün önce
1. Fotonun benzerini bizzat çektim
Butters Stotch
Butters Stotch 6 gün önce
1. Fotodaki ateş kızını skyrim de bol bol bulursun
by bisqüvi
by bisqüvi 6 gün önce
0:48 tp atıyo :D
Nisa Sena Atalay
Nisa Sena Atalay 6 gün önce
Sarı çizgi ve gölgenin yan yana geldiği fotoda kanalizasyon kapağı ters takılmalış😡
Tuğrul Kurnaz
Tuğrul Kurnaz 6 gün önce
Arı fotoğrafını gördükten sonra gerisini öylesine izledim çünkü makro lensle bile zar zor çekilen bir arıyı bu kadar detaylı yakalamıs arkadaki ısıga ve alan derinliğine bakılırsa diyafram olabildiğine açık enstantane de düşük bir arının kanadını böyle donuk yakalamak için 1/1000 saniye enstantane olması lazım makine de nasıl bişeyse o kadar netleyecek alan varken nokta kadar arıya net atmıs :)
Sedef Dogan
Sedef Dogan 6 gün önce
İnş 427292028716256262727181910102983 aboneye ulaşırsın
Sedef Dogan
Sedef Dogan 6 gün önce
1:23 yanlız değilsin abitoşum
Mete Yalçınkaya
Mete Yalçınkaya 6 gün önce
Bunların çekim tekniği alında basit. Fotoğrafı hiç bir zaman çekmiyorlar yaptıkları yavaş-çekimde videoya almak. Sonra program kullanarak oradan videonun bir karesini alıyorlar. Şahsen böyle çekiliyor.
jöh pöh
jöh pöh 6 gün önce
Abone olun beyler
abla ile kardeş Play abla ile kardeş kolay play
Tesadüf diye birşey yoktur.Hiçbir şey tesadüf olamaz her şeyin bir yaratıcısı vardır o da ALLAH(cc)dür
Renkli Oyuncu
Renkli Oyuncu 4 gün önce
Tamam haklisinda kazalara ne demeli 😂😂
PUBG - YigitBirsan
PUBG - YigitBirsan 5 gün önce
Bunlara Kaza denir
abla ile kardeş Play abla ile kardeş kolay play
Eğer başka bir yaratıcı daha olsaydı kesinlikle bu düzenler bozulurdu.
Elif in Dünyası
Elif in Dünyası 6 gün önce
15. Fotoğrafta kapağı fark ettiniz mi?
İrem Öncü
İrem Öncü 6 gün önce
08. 32 ejderya değil ejderha olucak uyarmak istedim🤗🤗🤗🤗🙄kalp
bilal ergin
bilal ergin 6 gün önce
1.18 pohtosop
Nihad Babayev HD
Nihad Babayev HD 6 gün önce
1:16 montaj kesim
LeviOsa #1
LeviOsa #1 6 gün önce
9:18 HELLO DARKNESS OLD FRİEND😂😂
LeviOsa #1
LeviOsa #1 6 gün önce
10:52 arkadaki kadın olayı izliyo ve hiç uyarma zahmetine girmeden gülüyo😂
DíRéÇTìøNèR
DíRéÇTìøNèR 6 gün önce
1:45 Ayna yansıması olabilir
Süleyman Kara
Süleyman Kara 6 gün önce
Değil dikkatli bakarsan
Azra colak
Azra colak 6 gün önce
4:48 deki o fotoğraf çok güzel
Aydin Sukurov
Aydin Sukurov 6 gün önce
9:33 muazzam 😍
Aydin Sukurov
Aydin Sukurov 6 gün önce
Bu kadar güzel şey içerisinde tek o kapağa mı takıldınız ya 😒
Mehmet Ali Hancı
Mehmet Ali Hancı 6 gün önce
Abi 14. fotoraftaki kanalizasyon kapanı hiç görmedin
legend arrow
legend arrow 6 gün önce
o değilde o adını kanalizsyon kapağının ters olduğunu fark edenler +1 3:55 (yazdıktan sonra farkettim 50 kişi daha farketmiş nedensizce mutlu oldum)
ego ego monster
ego ego monster 6 gün önce
4:03 o gölge değil de ...
Bok böceği
Bok böceği 6 gün önce
Abi şu çift varya o sahte
Fadi Jilder
Fadi Jilder 6 gün önce
şu videoda kaç kere kadın ve kız dedin
Krepli Pasta
Krepli Pasta 6 gün önce
Sınavdan çıkınca seni izleyip motive olmam tesadüfmü?
Yiğit Alp Karakaş
Yiğit Alp Karakaş 6 gün önce
Sıradan adam geri dönmüş anaaa
Bahar Kamalova
Bahar Kamalova 6 gün önce
5:02 😂😂😂 diyecek söz yok 😂😂
Bahar Kamalova
Bahar Kamalova 6 gün önce
10:16 bayaabi özenmiş 😂😂😂
Bahar Kamalova
Bahar Kamalova 6 gün önce
8:14 suyu fırlatan adamın yüz ifadesi
Bahar Kamalova
Bahar Kamalova 6 gün önce
Hepsine çok güldüm ama bu nedir 6:35 😂
Alperen Gümüşsoy
Alperen Gümüşsoy 6 gün önce
5. 18 kafalı yunus değilmi okaya
Eylül 33
Eylül 33 7 gün önce
Gene harika bir video 😄😄
Araz Haceliyev
Araz Haceliyev 7 gün önce
Emegine saglik video super,hepsi cok guzeldi,ama en cok plyaj terlik olayini sevdim,saygilar Sıradan Adam
Sonraki