Karanlık

Tepki X Arem Özgüç X Arman Aydın - "MENEKŞE" [Official Music Video]

The Maze
Abone ol
görünümler 1 825 547
97% 35 000 899

Subscribe to Tepki TRvid Channel! bit.ly/3fEfmpA

Spotify: spoti.fi/3sH12Ua
Apple Music: apple.co/39Pef4E
Deezer:
Muud:
fizy:
iTunes:
TRvid Music:

Studio: The Colony
Author \u0026 Music: Tepki
Produced by : Arem Ozguc \u0026 Arman Aydin
Mixed By: Utku Ünsal
Mastering By: Emre Kıral
Gitar: Karya Çandar
Record: Ozinga Productions

Producer: Avrupa Müzik
Director: Asya Köksalözkan
D.O.P. : İlker Özkap
Production Manager: Evrensel Derman
Gaffer: Uğur Karaca
Focus Puller: Ersin Ertürk
Key Grip : Metin Albal, Caner Dipcil
Backstage: Ali Babacanoğlu
Photographer: Mert Dan
Assistant of Production Manager: Salih Aktürk, Zülkarneyin Karanfil
Lighting Assistants:Özkan Elverir, İsa Eser, Semih Dönmez
Post Production: Tepki
Equipment: Dart Film

Special Thanks: Lewo, Cengiz Erdem, Deniz Erdem, Evrensel Devran, Samim, Egehan Soysüzen, İlyascan Çalış

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 0
The Maze
The Maze 5 aylar önce
Şehir Efsanesi (Deluxe) - 19.02.21 Herkesten önce dinlemek için; backl.ink/144703336
Ferhat Pilsim
Ferhat Pilsim 6 gün önce
@Mekatronic makina sanayi ticaret 1
Görkem Kraaslan xxx
Görkem Kraaslan xxx 26 gün önce
Abi ben bunu dinledin mi uludağya gidiğim ve annem yanımda yokken öldüğünde dinleyorum çk ii ama üzüldüm dinlerken
31 çeken tek pezevenk
Beati varmı zil sesim yapıcam
REKT BOi
REKT BOi 5 aylar önce
👍👌
Cəmilə Həsənova
Cəmilə Həsənova 5 aylar önce
trvid.com/video/video-RG5f1b8Jn8U.html Tanışımın trackidir yeni çıxıb r&b tərzdir.Mənə görə mükəmməldi.Tövsiyyə edirəm qulaq asasız
Nes
Nes 13 gün önce
arkadaşlar bana neden daha önce söylemediniz bu şarkıyı
Enes Ayhan
Enes Ayhan 14 gün önce
sıkılmadan dinlediğim nadir şarkılardan.
Oğuzhan aksoy
Oğuzhan aksoy 16 gün önce
Nakarat 10 numara ;)
Khada Jhin
Khada Jhin 18 gün önce
Çok iyi olmuş ❤️
Ayşe Rabia Çelik
Ayşe Rabia Çelik 24 gün önce
loop
Kerim Kaya
Kerim Kaya 26 gün önce
Yollar menekşe menekşee 🔥
Görkem Kraaslan xxx
Görkem Kraaslan xxx 26 gün önce
Her dinlediğimde uludağa gittiğim zamanlar ve annemin yanında olmamadığında söylüyorum yada kendimi sıkıyorum ağlamamak için iyiki yapmışsın teşekürler bide sace ben üzülmüyorum diğer Türkiyeki herkes üzüyor
31 MAHKUMU
31 MAHKUMU Aylar önce
Abi zil sesi yapıcam beati lazım
NİGHT LİGHT
NİGHT LİGHT Aylar önce
Güzel olmuş abimm❤️❤️❤️
Fadime Çakır
Fadime Çakır Aylar önce
menek$e
Muhammed Celal Atlı
Tep, senin kıymetini bilseler seni milyonlarca kişi takip eder.
TheNarissa
TheNarissa Aylar önce
derdim nasıl bir gavursa hergün peşimde peşimdeeeeeeeeeeeeeeee
Bay Eleştirmen
Bay Eleştirmen Aylar önce
Kaliteli Şarkıların Az Dinlendiği,Kalitesiz Şarkıların Fazla İzlendiği bir dönemdeyiz.
ALİHAN ÖZKILIÇ
ALİHAN ÖZKILIÇ Aylar önce
Kerem küçükçekmecelilik kültürü üzerine yaptığın şarkılar için tebrik ederim .Nacizane önerim cennet antikalarıda bilirsin manzarası,ortamı,vs.Ordada bi klip çekmen güzel olacaktır.
Ebru'nun 50Tonu
Ebru'nun 50Tonu Aylar önce
❤❤
İlkhan
İlkhan Aylar önce
Bu TEPKİ parçası da milyon dinlemeyi hak ediyor.
İlkhan
İlkhan 27 gün önce
milyon olmuş zaten ahaha
Menekşe Savran
Menekşe Savran Aylar önce
Adı menekşe olan ben bunu beğendi abi bıktık leylalardan skdjksjcls
DENVER
DENVER Aylar önce
kelepçe kelepçe
Rzayev 313
Rzayev 313 Aylar önce
1.6 milyon bu sarkiya cok az insanlar kiymetini bilmiyor
baris demir
baris demir 2 aylar önce
Tepeustunden tekrardan selamlar. Dün son ses florya ya diss için girdim 🤣
Muhammet Dirice
Muhammet Dirice 2 aylar önce
Tepki harbi nasıl tepki katıyosun parçalara
eren selçuk
eren selçuk 2 aylar önce
Karım suçlarıma sevabıma ortak E💓B
Ali Özadam
Ali Özadam 2 aylar önce
u
Ali Özadam
Ali Özadam 2 aylar önce
1
Muhamed Gümüştaş
Muhamed Gümüştaş 2 aylar önce
Tep başka modda ❤️
Tuğçe Özlemiş
Tuğçe Özlemiş 2 aylar önce
Of çok tatlı bi melodisi var
Tarik Bere
Tarik Bere 2 aylar önce
Nice
Morin
Morin 2 aylar önce
menekşe sahilde yosunlu denize gidip yüzmek zorunda olanlar anlıyo bu şarkıyı
hcker dogene
hcker dogene 2 aylar önce
hey maşallah daha fazlasını beklerim
Tuncay SÖYLEMEZ
Tuncay SÖYLEMEZ 2 aylar önce
menekşe sahılını butun semt çocukları bılır civardaki . kardeslerle ne geceler atlatmışızdır :) şahintepeliyim kanarya söğutluçesme halkalı ikitelli yenidoğan ortamahalle bayramtepe çocukları ayıktır :)
burakcan çetinkaya
burakcan çetinkaya 2 aylar önce
O iskelede az dönmedik semtimizin gururu 👊🏽
Ali özmen
Ali özmen 2 aylar önce
bu şarkıya bu izleme çok kötü az reklam yapın
kenan tokalaç
kenan tokalaç 2 aylar önce
20 yildir rap dinliyorum tam diyodum rap bitti bizim icin sonunda geeldi eskisi gibi trackkkkk
Yaman
Yaman 2 aylar önce
Kerem abi acilen böyle kıyafetleri nerden bulduğunu söylemen lazım
Yalçın Kutlu
Yalçın Kutlu 2 aylar önce
Çocukluğuma gittim.... Çok başarılı tebrikler
Gülşah ŞEKER
Gülşah ŞEKER 2 aylar önce
Alaylari gecemez laaaaann menekse
KuzeyRe!s123
KuzeyRe!s123 2 aylar önce
yasin abim seni seviyorum senin sayende buldum suf yasin adamsın
Feray Engin
Feray Engin 2 aylar önce
Bu şarkıya bayıldımmmm çok guzel 👍😍
Gülşah ŞEKER
Gülşah ŞEKER 2 aylar önce
alaylari bunu gecemez bu sarkiyi
kaan br.k
kaan br.k 2 aylar önce
Sana bakınca biggie yi görmem normal mi HARİKASIN TEPP
Olcay Çakmak
Olcay Çakmak 2 aylar önce
10 numara şarkı bok gibi klip açık olmak gerekirse, sözler tonlar kliple hiç uygun değil, rüyalar 2 gibi bir klip çok daha iyi olurdu
Duvan
Duvan 2 aylar önce
neden bu kadar kırıcı yorum yapıyorsunuz. sanattan zerre anlamadığınız o kadar belli ki konuşma biçimi bile insanı andırmıyor. yazık kafana
Özay Irk
Özay Irk 2 aylar önce
Sanirim Mob den ayrilman do[ru bi karardi ?d
Canan Kilicarslan
Canan Kilicarslan 2 aylar önce
PARS IRA DAN geliyorum TEPKI FARKI HER ZAMANKI GIBI MUTHISSSSSS
Beşiktaş
Beşiktaş 2 aylar önce
Sago Babadan linç yemek herkese nasip olmaz kadrinin kadrini bil
D Ken
D Ken 3 aylar önce
Abi bob dylan tarzı metaforlu sözlerin efsane 🔥
cio TV
cio TV 3 aylar önce
Lan menekşe hesabı 😁😉 çok iyisin brooo devamke
N
N 3 aylar önce
Derdim nasıl bi gavursa her gün peşimde
Cav Him
Cav Him 3 aylar önce
Seni seviyorum abi
Eda Arıoğlu
Eda Arıoğlu 3 aylar önce
❤️❤️❤️❤️❤️
göksel kocabaş
göksel kocabaş 3 aylar önce
boom bap albümü ne zaman çıkıyo kerem abi
Hüseyin
Hüseyin 3 aylar önce
Dostum şarkı aşırı derecede sarıyo!
E R D E M
E R D E M 3 aylar önce
hayatını anlatmanın en iyi şekli
Anil.d bruh
Anil.d bruh 3 aylar önce
Kerem abi harika olmuş şarkı dinlemeye doyamyom
Ayşe Ela Balcı
Ayşe Ela Balcı 3 aylar önce
Çoooooooooook güzel
Turkish Sample Beat
Turkish Sample Beat 3 aylar önce
Bağımlı oldum ya !
FİL KAFASI
FİL KAFASI 3 aylar önce
bayıldıms
Rotagnostik
Rotagnostik 3 aylar önce
ulan inönüde doğmama mı sevineyim.Yoksa inönü değerlendiği için ailemin evi satmasına mı üzeleyim?:(
Emirhan Karadaş
Emirhan Karadaş 3 aylar önce
1:08
Edarex
Edarex 3 aylar önce
Süper ötesi bir şey olmuş
Yunus Emre
Yunus Emre 3 aylar önce
arkadaşlar aşık olduğum kız bu şarkıyı çok seviyo
BLACBURNENİN A KALESİ
mükemmel!
{Deniz solmaz🌵}
{Deniz solmaz🌵} 3 aylar önce
Bunu
irme
irme 3 aylar önce
bugün arabadayken çaldı çok hoşuma gitti telefonumun şarjı da yoktu bakamadim elime mazi tabutta unutma diye yazdım şarkıyı bulmak için. guzel parca👍🏿
Menekse Akyol
Menekse Akyol 3 aylar önce
Herkese dinletiyorum ☺
Murat Yardaş
Murat Yardaş 3 aylar önce
Tek hece ile mük 👌
Ümit BABACAN
Ümit BABACAN 3 aylar önce
bir efsane klip çekilseymiş profesyonelce,duble olurdu diyebilirim.Hep kulaklarda olacak ton yakalanmıs taçlanmayı hakediyor.
H. Tascioglu
H. Tascioglu 3 aylar önce
Güzel oldu bu versiyon, Virginde çaldığını duyunca mutlu oluyorum.
irem bağra
irem bağra 3 aylar önce
abi şarkının isminin niye me nekşe dedin abi
Kuzey Baykal
Kuzey Baykal 3 aylar önce
00:15 agabee sağdakine g.o
dery de
dery de 3 aylar önce
Beyendik oğlumla :)
MaMi
MaMi 3 aylar önce
Geçmiş kelepçee kelepçeee
The Mantık
The Mantık 3 aylar önce
Hoşçakal çekmece hoşçakal kanarya yenidoğan merhaba etiler selam nişantaşı diye bağırıyodun abi bkaç sene önce noldu gene menekşeye mi döndün
Emir Önder
Emir Önder 3 aylar önce
Bir Yeşilovalı olarak yazıyorum mükemmel olmuş ah bide yeşilova gelir mi be reisim be
Sevgi Şener Yildirim
Sevgi Şener Yildirim 3 aylar önce
6 yaşındaki oğlumun annem bidaha açarmısın demesi 🤗Tepppp! 1✌
gizem elmas
gizem elmas 3 aylar önce
cennet mahallesi menekşe çık aklımdan
Sultan Loca
Sultan Loca 3 aylar önce
Mega geil, süper olmuş 😍
Gülerken Ağlayan Adam
Abi Killa Hakanla düet atsan.
Snowy
Snowy 3 aylar önce
Man spitting facts
Tilbe Meyra Ezim
Tilbe Meyra Ezim 3 aylar önce
O kadar huzur buluyorum ki dinleyince...
Baran Kizildag
Baran Kizildag 4 aylar önce
Abi şarkı akıyo gidiyo nasıl 4 dk geçti anlamıyorum.
ZEYNEEP AVCI
ZEYNEEP AVCI 4 aylar önce
Nakaratı çok güzel okadar güzelki nerdeyse her gün dinliyorum çok güzel yaa en sevdiğim şarkıların arası da hemde birinci sıradaaaaaa abi bukadar kral olmayı bırakkk sesin çokkk güzelll😊😇😙😙😙🙆❤👐
ZEYNEEP AVCI
ZEYNEEP AVCI 4 aylar önce
Kılip 100%100 Şarkı 100%99 1 puanı kulaklarımı dinlemekten patlattığın içinn kırdım😊😚❤
Menekşe Gürler
Menekşe Gürler 4 aylar önce
Menekşe 🖤🖤
arda ergin
arda ergin 4 aylar önce
AE
Deniz Akıllı
Deniz Akıllı 4 aylar önce
oh ye baby
AYAKLARI DARİUS
AYAKLARI DARİUS 4 aylar önce
hawli
AYAKLARI DARİUS
AYAKLARI DARİUS 4 aylar önce
sarkı ve album baya ii ellerinize saglık bende uzgunum anne =D
UZAY ♪
UZAY ♪ 4 aylar önce
o vio yazısını gördum ya artık rahat uyucam :)
Göksel Arıcan
Göksel Arıcan 4 aylar önce
koca kafaaaaaaa ❤️
Cemcel Baba
Cemcel Baba 4 aylar önce
Hiç iyi değil
Berkanakata
Berkanakata 4 aylar önce
Sansar'ın new school '180 KM' şarkısıdır bu. Heralde 1000 yıl sonra değerlenir buralar.
Eray ŞAHİN
Eray ŞAHİN 4 aylar önce
Hayallerin Yeşil Köyde, Yollar MENEKŞE MENEKŞE!! ❤️
Esmaaa
Esmaaa 4 aylar önce
arem ozguc varsa guzeldirr⚡
Hüseyin
Hüseyin 4 aylar önce
*Yok ki müsait odamız* Doru .q
Scorapiew?
Scorapiew? 4 aylar önce
Dört kelime mükemmel olmuş
Cihangir temirak Abuşka
Üstad cezayla bir tane daha feat istiyor 2021
TÜRKÇE RAP
TÜRKÇE RAP 4 aylar önce
Albumde en sevdıgım parça bu 🤘
enesakalanmusic
enesakalanmusic 4 aylar önce
Hayallerim yeşilköyde yollar menekşe menekşe...
Juan Carlos Álvarez Romero
Hello, Do you have the only track?
Sonraki
PAEKA - “WASSUP” (VISUALIZER)
2:48
Gönül Dağı "Kurban"
2:19:42
görünümler 1 323 887
Gizemli Bebek: Alyoşenka
49:47
görünümler 26 278