Karanlık

Telefonunuzda Çıplak Fotografiniz var mı? ( GÖSTERDI )

Mesut Tv
Abone ol
görünümler 3 134 061
93% 104 659 7 154

Herkese cool'ca bir merhaba :)
Ben Mesut, Avusturya'da yaşayan ve bir süredir TRvid videoları üreten bir Türk'üm. Sizlerin desteği ile hızla kanalımı büyütmeye ve yeni içerikler üretmeye çalışıyorum. Lütfen her türlü görüşünüzü yorumlarda paylaşın, hepsini okuyorum :)
Videoyu beğenmeyi ve kanalıma abone olmayı unutmayın...

Eğlence

katma

 

29 Mar 2019

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 4 416
YUSUF COŞKUN
YUSUF COŞKUN 13 saatler önce
Adam on numara isler çıkartıyor en onemliside birseyler yapiyo abi. Sen bende izliyoruz adami
İsa Çelik
İsa Çelik 22 saatler önce
Ne zaman sikerler diye bekliyorum
Qadirova
Qadirova Gün önce
4:41 kiz bu gundogum gunum dedi mesut tebrik etmedi ayip ama canim jshsjsj
Arslan Dovletov
Arslan Dovletov 2 gün önce
Abi sen sapik sin ama cook komiksin yaa seni bu yuzden takip ediyoz kalp at
Trlink GT
Trlink GT 3 gün önce
Mesuta paralazım laaaaaaaannnnnnnn kırala para bulun daha çok vidyo gelsin 👑
batuhan dogdu
batuhan dogdu 6 gün önce
GOOGLE porno yazıyorum MESUT TV BUNUMU ARAMAK İSTEDİNİZ DİYE ÇIKIYO 😂😂😂😂
Ayşe DEMİRELLİ
Ayşe DEMİRELLİ 8 gün önce
Yav abi sorduğun kızlardan sikine hiç tekme yemedinmi ha bide çıplak kızı ammından siktiğin bi videoda at kızın iç çamaşırıda olmasın
Rabia nur İlhan
Rabia nur İlhan 10 gün önce
Orda türklerin afını kirletiyorsun oranın pis sokaklarında insanlar türkleri böyle tanımasın!!!
Ayşe DEMİRELLİ
Ayşe DEMİRELLİ 8 gün önce
Rabia nur İlhan ben bu videoları seviyom ama doğru diyon
KUTAY ŞAHAN
KUTAY ŞAHAN 13 gün önce
aq yarılıyorum.
Mert Tunçbilek
Mert Tunçbilek 13 gün önce
Kadın ne korktu
Acayip Rüyalar
Acayip Rüyalar 14 gün önce
💪🏼💪🏼💪🏼💪🏼💪🏼💪🏼💪🏼
Predatora
Predatora 18 gün önce
Asla Türkçe konuşma; iletişimi koparıyor. Ve birkaç dili iyi öğren. 2 Yıldır kendini geliştirmedin.
Talip Aşan
Talip Aşan 19 gün önce
Sapikmi lan bu
Merve Özer
Merve Özer 19 gün önce
*3:22** yarıldım yaaa😂😂😂😂😂*
Ahmet Akdoğan
Ahmet Akdoğan 20 gün önce
İyide sopa atmiyorlar adamlar nekadar medeni bizde olsa doverler
Adaşlar !!
Adaşlar !! 24 gün önce
Mesutu yurtdisinda gordum video cektik izleyinLutfen. trvid.com/video/video-ep_7fT6FeJQ.html Ve Lutfen vidolara bakarmisiniz
Kadir Işık
Kadir Işık 24 gün önce
0:49 türkiye tabelası var lan .d
Mustafa Anzelik
Mustafa Anzelik 26 gün önce
abi bi gun seni sikecekler ama ne zaman
Yusuf Bruyne
Yusuf Bruyne Aylar önce
3:40 taki kızlara aşık oldum :(
taha bozkurtt
taha bozkurtt Aylar önce
sizler yüzünden Türkler... Türklerde haysiyet mi var deniliyo ulan sen ciddimisin ağlicam vusturya ya git o kadar güzelliği gezmek yerine git kadınarı aşağıla onlarda bize sövsün ''SİZLER YÜZÜNDEN AŞAĞILANIYORUZ SEN BİLDİĞİN PARA İÇİN ÜLKENİ HİÇE SAYIYORSUN! BAK ALLAH AŞKINA BUNA SON VER YOKSA BUNLAR SANA ÜLKENE ÇOK PİS ŞEKİLDE GERİ DÖNECEK
Azad Cabbarov
Azad Cabbarov Aylar önce
Ondan sonra avrupada turkleri niye seven yok diye soruyorsunuz..alin cevabi burda milletle dalga geciyor pezeveng kendini bir şey zann ediyor..bir gun biri a..na koyacak bunun...insallah cok uzun surmez ...dediğim gibi turkleri niye seven yok dedihinizde acin bu pezevengin videolarina bakin anlarsiniz..eger biri senin dilini bilmiyorsa onla dalga geçmek en büyük şerefsizlikdir..
Yunus emre Tamyurek
Efsanesin be 😂😂
Baran Doğan
Baran Doğan Aylar önce
Kimsede anlamıyor aq gülmekten kriz geçirdim😂😂😂😂
Venom PİT
Venom PİT Aylar önce
GIDIYON ?? NEREYE GİDİYON ASUHDASNJDMKSÖLAS
Ali Rıza Sancar
Ali Rıza Sancar Aylar önce
Ben utanıyorum bunu izlerken skndkdhdkd
Devri Devran
Devri Devran Aylar önce
4:50 gülmekten yarıldım
vaqif_ _cebi
vaqif_ _cebi Aylar önce
😆 seni tutub içini daıtacaklar
Cuma Kaya
Cuma Kaya Aylar önce
kardeşim çook neşelisin allaha emanetsin
PG_Turkiyem
PG_Turkiyem Aylar önce
sen görünce bizimişimize ne yarıyo iq
ŞEYHMUS TAŞKIN
ŞEYHMUS TAŞKIN Aylar önce
çok güzel olmuş
Adonis Band
Adonis Band Aylar önce
MESUT SİNAMA FİLMİN NEZAMAN ÇIKIYO
A R E S
A R E S Aylar önce
00:01 yabancılar korkar birşey demezler Türkler ne bağırıyon amına kodumun diye dalıyorlar 😂😂😂😂
Isa Kinkk
Isa Kinkk Aylar önce
Italya mangragon gel orasi sadece turk
Black Black
Black Black Aylar önce
Karşındakiler de bir insan, haddini aşma..
Muhammed Aydoğmuş
Müdür sen nasıl bir şeysin öyle ya dyfsrfsetyesweesd
Billie's Avocados
Billie's Avocados Aylar önce
Abi ben wn.straßede sollenauda oturuyom anlamin gaynansii viyanada ins bir gün karsilasiriz
Ömer Erimiş
Ömer Erimiş Aylar önce
Azdeğilsin haaaa
Arif Quluzade
Arif Quluzade Aylar önce
Cok komikkkkkkkkkk😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣
Osman Kingir
Osman Kingir Aylar önce
Kiz bugün benim dogum günüm diyo,onu bile anlamiyon mesut,o kadar da ögren;
Posession
Posession Aylar önce
4:32
Güvercin ve Muhabbet kuşu
1:46 mal porn diyo işte telefonumda porno var diyo ben bile anladım mk
Dogukan Turgut
Dogukan Turgut Aylar önce
Zihniyetini SİKEYİM AKILSIZ PİİİÇÇÇ.. İZLEMEYE İĞRENİYORUM TÜRKİYENİN PEZEVENKİ.
Yusuf Ayaz Akkuş
Yusuf Ayaz Akkuş Aylar önce
1:42 ne bağırıyon len orda haykırdım aq dkhdksks
Elsan Servet
Elsan Servet Aylar önce
Got lalesi milletle dalga gecme
kıngg türk
kıngg türk Aylar önce
milika möööö 😂😂😂😂
Kerim Kerim
Kerim Kerim Aylar önce
Ya kardedim sen harikasin
Muhammed Gunoglu
Muhammed Gunoglu Aylar önce
Yeter lan adama her zaman kötü bakıyor suzun O zmn izlemeyin lan salaklar
kamaz az
kamaz az Aylar önce
Sherefsiz insanlarin ismiyle diliyle dalqa kecme
Mehebbet Ezizov
Mehebbet Ezizov Aylar önce
Zorluyacaqlar bunu bir gun Qerib olkede😂😂
Selçuk karakuzu
Selçuk karakuzu Aylar önce
🙏👏👏
YUZBASİ
YUZBASİ Aylar önce
valla reis iyi taşşak geçiyon onlarla en iyisini yapıyorsun kralsın !! :D
İbrahim Unaç
İbrahim Unaç Aylar önce
VAY KAVAT VAYYY
sasa sas
sasa sas Aylar önce
Çok itici ya kendi çapında konuşuyor kendi çapında bişeyler yapmaya çalışıyorsun. Senden hiç bişey olmaz seni izleyenler sadece 2 kız görmek için sapıkça sorular sorman için izliyor gördüğüm en nefretlik video..
Erol Özdemir
Erol Özdemir Aylar önce
Sonra Türkler neden ahlaksız neden saygısız ! Amk mun adamları birde destekliyorsunuz böyle insanları!
Halil İbrahim Canpolat
Aga hayat yurtdışında MK adam hayatını yaşıyor
Semih Ardıç
Semih Ardıç Aylar önce
Baştaki kadın korktu Ag
Ferhat Karter
Ferhat Karter Aylar önce
4:50 altına sıçtı karı
AHÖ -ARZUWHAN ÖWEZOW
Fatmayi kiz sandim
Murat güvenç
Murat güvenç Aylar önce
beğenmedim fazlaca cıvık azıcık ciddiyetli olsan daha ilgi çekici olurdu
ceyda Gündüz
ceyda Gündüz Aylar önce
Kadının ödü bokuna karıştı lan😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Sonraki
[MV] 마마무(MAMAMOO) - HIP
3:31
görünümler 8 736 702
YENI ARABAM !
16:27
görünümler 875
Argun Ailesi, Aile Ağacı - Zehra Argun
3:41
Şampiyon 9. Bölüm Fragmanı
0:35
görünümler 619 867