Karanlık

Tankurt Manas feat. Baneva - Yükseklere | Official Video

Basemode Records
görünümler 447 351
93% 18 373 1 335

Music video by Tankurt Manas feat. Baneva performing Yükseklere (C) 2019 Basemode Records, a division of Sony Music Entertainment Türkiye
Tankurt Manas #Bilinçaltı satış linkleri
Spotify: spoti.fi/2Jk3Gfv
Apple Music: apple.co/2sfYZIu
Söz: Tankurt Manas & Baneva
Müzik: Bugy
Mix & Mastering: Buğra Kunt - Studio BK
Yönetmen: Ozan Üren
Prodüksiyon: Alyana Adversiting & Beyefendi Film
Görüntü Yönetmeni: Fırat Aydın
Görüntü Yönetmen Yardımcısı: Berk Keleş
Prodüksiyon Amiri: Yılmaz Mert Özkılınç
Post Prodüksiyon: Ozan Üren & Burak Baki
Görsel Efekt Direktörü: Gamze Yıldırım
Outfits: www.sneaksup.com.tr
Backstage: İlkin Aliyev
DIT: Uğur Erkan
Color: Ercan Küçük
Işık Şefi: Mustafa Yağız
Saç Makyaj: Elva Baykurt
Dansçı Kız: Su Akalan
twitter.com/tankurtmanas
instagram.com/tankurtmanas
facebook.com/tankurtmusic
instagram.com/therealbaneva
twitter.com/baneva_resmi
#TankurtManas #Baneva #Bilinçaltı
* Basemode Records kanalına Abone ol! bit.ly/Basemode
twitter.com/basemoderec
facebook.com/basemoderecords
instagram.com/basemoderecords

Müzik

katma

 

8 Feb 2019

basemode recordssony musictürkiyehip hopraptürkçerapundergroundalbumklipvideoplaylistTankurt manas PlaylistEn yeni müzik videoTrend videolarönerilen müzikbaneva playlisttankurt manas bilinç altı full albumkeyfim yokard ardaturluyorummolayoksaytelefonlaryolunda değilbi bidonalter egodövüşsakıncalıönerilen videolar

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 1 841
Basemode Records
Basemode Records 8 gün önce
* Basemode Records kanalına Abone ol! bit.ly/Basemode Tankurt Manas #Bilinçaltı satış linkleri Spotify: spoti.fi/2Jk3Gfv Apple Music: apple.co/2sfYZIu
1903.baki.41
1903.baki.41 2 gün önce
+Cavid Huseynov bu neyin kafası şlkcfjsdşlvfsd
Ozan Durmuş
Ozan Durmuş 6 gün önce
+Cavid Huseynov çlskekwhwhwjnekdd
Cavid Huseynov
Cavid Huseynov 6 gün önce
+Ozan Durmuş satamadık bea
Ozan Durmuş
Ozan Durmuş 6 gün önce
+Cavid Huseynov sattin mı bari aq cocu
Aydın Balci
Aydın Balci Saatler önce
İstiyorum hiç birşeyi bilmemeekk 🔥
Emircan Adıyaman
Emircan Adıyaman 4 saatler önce
banevanın tek sevdiğim müziği bu olmuş çünkü sesindeki kaliteyi kullanmaya başlamış
Burak
Burak 7 saatler önce
Baneva o nemiç öyle ya
eminem VEVO
eminem VEVO 9 saatler önce
Reyis Yok part 3 gelsin artik lütfen. Yada Mola part 2. Beklemekden bunaldim artik.
Bahadır Ayan
Bahadır Ayan 10 saatler önce
kadın mevlana
Kafadan Kırık
Kafadan Kırık 11 saatler önce
BİŞEY ANLAYAN VARSA BEĞENSİN :)
Instagram Vineleri
Instagram Vineleri 11 saatler önce
Baneva için dinleyenler
nuroxdemir
nuroxdemir 12 saatler önce
17 yasindaki bi veletle feat atman güzel olmuş senden de bu beklenirdi solo yap su sarkilari aq
Ahmet Alan
Ahmet Alan 13 saatler önce
abi ne anlam var ne ritim daha anlamlı parçalarda daha yüksek başarı olacağına inanıyorum #Manas
İsmail Akgül
İsmail Akgül 13 saatler önce
Negredo nun ne işi war lan
Kaan Tuna
Kaan Tuna 13 saatler önce
1:22 de durdurun
keremcem öztürk
keremcem öztürk 14 saatler önce
MANAS K.B SEN BAŞLADIGIN YERİ DİNLEMEK YERİNE BAŞA ALIYORUM :)
BATUHAN
BATUHAN 15 saatler önce
dislike atananlar ALÇAKLARDA olanlar
Emre Aktaş
Emre Aktaş 15 saatler önce
banevayı bi tek benmi beğenmiyorum ya
Yiadem Haksal
Yiadem Haksal 16 saatler önce
Baneva harikalar yaratmış
Mustafa Çalık
Mustafa Çalık 16 saatler önce
Tankurt manasın dansı tek benim mi aklımda kaldı.
Kelvin Herris
Kelvin Herris 17 saatler önce
Kapak fotoğrafında bir sinsilik sezdim
FIGHT SCENE TR
FIGHT SCENE TR 18 saatler önce
Bir pubg manyağı olarak Banevayı Groza olarak Tankurtuda Auga benzetiyorum.
Wêarth XD
Wêarth XD 20 saatler önce
Bu ne abiiiiii çok iyi ya
Mert Ali
Mert Ali 20 saatler önce
Gayet Basarili Flex Gorelim Birde Baneva😂
Mount&Blade Warband Günlükleri
bu patlamdan kalkanları alın
Umut Deliktaş
Umut Deliktaş Gün önce
Rastalarım kadar sıkı durdum 💫💥Vio
Mustafa Emiroğlu
400k
Mavikan Official
Mavikan Official Gün önce
👍👍👍
Beratt A.
Beratt A. Gün önce
Kendine muzisyenden selamlar
STALKER
STALKER Gün önce
*Banevayı seviyorum nedense umarım kişisel hayatı ile ön plana çıkmaz.*
Ertugrul Murat
Ertugrul Murat Gün önce
Vio'yu anımsadım
Karachali
Karachali Gün önce
.
naber iyi
naber iyi Gün önce
Criss vector
Volkan Erdoğan
Volkan Erdoğan Gün önce
FLEXMEN
Şahin  abi  Karakuzulu
👏👏👏
Cin Ali
Cin Ali Gün önce
baneva dehşetsin kardeşim
Ahmet Yilmaz
Ahmet Yilmaz Gün önce
Şarkıların çok güzel oluyor
Tempest Game Arda
şu dans eden kıza düşenler +1
Turkey mapper Yalovalı Mapper Vassal
Bugy bazılarına göre en iyi beatmaker olsa da bana göre FerzanBeats dir.
Irfan Ergun
Irfan Ergun Gün önce
Yeni nesil ozurlu sytle 👍 hayirli olsun . Biz rap dinlerdik anlamli seyler icinde suruklenirdik .
EpicPlayer _07
EpicPlayer _07 Gün önce
Tankurt kilo almis
Rıfat Can
Rıfat Can Gün önce
bir şarkının başında bubububugy diyosa o şarkı başarılıdır
MLH Gaming
MLH Gaming Gün önce
kafamdda bere üstümse bolll kazancam yine üstümseee yokkk
sans argon
sans argon Gün önce
1:58 r.i.p vio yeminle kralsınız bee
Rap'kolik Channel
Rap'kolik Channel 2 gün önce
Bane'in stilinin bi adı var mı? Yoksa ferro gibi olmasa da heceliyor hıdıdı hıdıdı stili diyelim aramızda :)
Boşluğun Çağrısı
Abi her şey iyi de klipteki şu kadına ne gerek vardı aq yaa
Emirhan Öksüz
Emirhan Öksüz 2 gün önce
timeline nden ifsa gibi aq
Arda Kahraman
Arda Kahraman 2 gün önce
Öfffffffff kral yine yapacağını yaptı
FarukCan Demirel
FarukCan Demirel 2 gün önce
yavaş autotune kullanın aq
shikamirli
shikamirli 2 gün önce
#ratatatata `︻╦╤─
Emirhan Ozke
Emirhan Ozke 2 gün önce
Yogaminnagoyim
Kaan SÖĞÜT
Kaan SÖĞÜT 2 gün önce
Şu kadını kovun oradan şarkının kalitesini düşürüyor.
dalgaci balgam
dalgaci balgam 2 gün önce
tankurt'un verse aşırı anlamsız. nakart harici. flex yapacam derken saçmalamak artık eskide kalmalı.
Fearless Lion
Fearless Lion 2 gün önce
Tankurt iyi de baneva da ritim yok abi ama şarkı fena deil çöp de deil
Mustafa Uçar
Mustafa Uçar 2 gün önce
Vay Aq Yarım Saat Önce Stallker Vs Tankurt Manas Dinliyordum Ateşle Yakalaşma 2 Daha Güzel Aq
Mustafa Uçar
Mustafa Uçar Gün önce
+Emir Türk Ayn Bro <3
Emir Türk
Emir Türk Gün önce
Mustafa Uçar ATEŞLE YAKLAŞMA 2 Efsaneler efsanesi zaten
Mustafa Okhan
Mustafa Okhan 2 gün önce
bu kadar emek sadece bir şarkı yapmak için yapılmış kendi şahsi fikrim klipte ve şarkıda ruh yok...
Ramazan AYGÜN
Ramazan AYGÜN 2 gün önce
kızı birisi bulsun FBI
Soner Karademir
Soner Karademir 2 gün önce
Müthişsiniz
Sparta Müzik
Sparta Müzik 2 gün önce
Banevanın verse replay
Recep Ozcan
Recep Ozcan 2 gün önce
👊
Adalet Çağlan Süleyman HÜDA
Sözleri Halil Sezai PASAKÇIOĞLU MU YAZDI BEYEFENDİLER?
GaMeRocK ModyDock
GaMeRocK ModyDock 3 gün önce
Rap nedir aq hızlı soyluyunce adam mı oluyonuz
ikiMen
ikiMen 3 gün önce
*BUNUN SPEED'İNİ KİM 99 YAPTI AQ.*
Bir Küçük Çizer
Bir Küçük Çizer 3 gün önce
Şimdi bu klip ne alaka
tricepsmusa
tricepsmusa 3 gün önce
baneva çok iyisin amk
nigga Hamza
nigga Hamza 3 gün önce
çok başarılı tankurt'u ilk kez beğendim.
faruk seyitoğlu
faruk seyitoğlu 3 gün önce
ŞARKIYI YAVAŞLATIP DİNLEYENLER BURDAMI ????? GERÇEKTEN İŞE YARIYOR :D
İlo78 Eren
İlo78 Eren 3 gün önce
Bence kadin olmasa daaha iyi
Süleyman Ak
Süleyman Ak 3 gün önce
banevanın flow 109 amk
onr. ert
onr. ert 3 gün önce
Baneva napıyo lan öyle
Halil Efe ÇAY
Halil Efe ÇAY 3 gün önce
Banevada iyiymiş la
Akgün Bey
Akgün Bey 3 gün önce
Yeni yüzlerin bu denli kaliteli bir şekilde karşıma çıktığını görünce diyorum ki İYİKİ TÜRKÇE RAP DİNLİYORUM. Respect Banev
şan-ı-ŞER ESCOBAR
Baneva beatın içinden geçmiş
Cedric 8Yaşındaysanız hayat gerçekten çok güzel.
Baneva başta girerken ölüyordum boğuldum amk bi nefes al karşim
BENIM EN BUYUK GUNAHIM BTS
baneva bana çok daha iyi geldi bu rapte tankurt un önceki hali çok daha iyiydi
MEK OFFİCAL
MEK OFFİCAL 3 gün önce
baneva için geldim ama tan abi güzel söylemiş
Translate Reyiz
Translate Reyiz 3 gün önce
1:58 R.İ.P VİO
Translate Reyiz
Translate Reyiz 3 gün önce
Olm Şu Baneva Ne Flexler Atıyor
SN1PS
SN1PS 3 gün önce
0:16 O ne kadar güzel bir giriştir. Keşke sanada Baneva girse
Yağız Yaman
Yağız Yaman 3 gün önce
Böyle şarkıları dinlemıyonuz gidiyoruz Aleyna tilki dinliyonuz
Yağız Yaman
Yağız Yaman 3 gün önce
Tankurt yani müziğin yıldızı
İmaj Teknoloji
İmaj Teknoloji 3 gün önce
www.imajteknoloji.com
Chevalier GO
Chevalier GO 3 gün önce
Tankurt Manas Negredoya benziyor
İlker Bulam
İlker Bulam 3 gün önce
O değilde bugy efsane bir beat yapmış
KAFA DENGİ
KAFA DENGİ 3 gün önce
Videonun sonunda 18 saniy boşluk olduğunu tek benmi fark etim
ANIL KUM
ANIL KUM 3 gün önce
Tankut manas Alvaro negredoya benzemiyormu ya?
Talha Ardaç
Talha Ardaç 3 gün önce
Nakarat akıyo tankurt reis
Uğur Demircan
Uğur Demircan 3 gün önce
Efsane
Selim Armada Öner
Selim Armada Öner 4 gün önce
Baneva sadece hızlı söylemiyor, güzel bir müzik kulağı var. Melodilere hakim. Bu onu ileride daha farklı kılacak peace
Uno KK
Uno KK 4 gün önce
klipteki kadın çok anlamsız olmuş güzel kadın ama
MehterAlfa Offıcial
İki taramalı makine bide mercedes SL550 siyah var klipte,eksiği yok fazlası var 😄
Frugby
Frugby 4 gün önce
ELİNE SAĞLIK ABİM
Anil Kama
Anil Kama 4 gün önce
Tankurt Manas'ın tipini Saian'a benzettim birden görünce.
CİOGANG
CİOGANG 4 gün önce
kız ne alaka amk
Mazlum Yonet
Mazlum Yonet 4 gün önce
Harikaa 😍
Can Ateş
Can Ateş 4 gün önce
Güzel ♥♥♥
Mehmet Şahin
Mehmet Şahin 4 gün önce
Adam akıllı bu reklam izleyemedik
Ahmet Can Toprak
Ahmet Can Toprak 4 gün önce
Bir süpriz yapıp bu şarkının VIOyla olan kısmını yayınlasanız varya off ( bu şarkı vioyla yapılcaktı ama vio basemodey'la anlamaşadı proje yarım kaldı ) trvid.com/video/video-zGK2AJ49mcA.html
Turan Nağıyev
Turan Nağıyev 4 gün önce
banevanı kim 109 yaptı amk?
Ulker Akkurt
Ulker Akkurt 4 gün önce
Defolun gidin simdikkkk kimeee oyunnnnnn otunuycaksannnnnnn oynaaaa be suzmeeee kurdoooooooo hdp tmmmmm
sourmoL
sourmoL 4 gün önce
Önlerden rez alalım amk
Çınar Çelikdemir
Çınar Çelikdemir 4 gün önce
şu bugy efektine bayılıyorum ya +1
Deniz Kara
Deniz Kara 4 gün önce
Arkada R I P VIO detayı var
Sonraki
Şehinşah - Pirana
03:32
görünümler 3 200 000
Allame - Işıklar | Official Video
04:01
Reynmen - Derdim Olsun (Official Video)
03:39
#buneamk3: BAYAN ÜSTÜNDE SUSHİ YEMEK
16:16
Ben Fero - 3 2 1 [Official Video]
03:37
görünümler 11 000 000
Anıl Piyancı Ezhel - KAFA 10
04:15
görünümler 7 000 000
Motive - İnanma (Official Video)
04:46
TAEMIN 태민 'WANT' MV
3:26
görünümler 5 606 887