Karanlık

(T) Beyaz Futbol 29 Ocak 2017 Tek Parça

Beyaz Futbol
Abone ol
görünümler 401 039
85% 1 600 261

Beyaz Futbol

katma

 

30 Oca 2017

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 182
Talha Hayta
Talha Hayta 3 gün önce
Sinan Engin:9 tane koymuş 😆😆😆
Bad guys always die
Bad guys always die 15 gün önce
yaw ahmet cakar aziz yildirima salladi o senesi ali koç geldi fener 3 yildir yine hûsran... hep boş laf aziz yildirimi mumla ariyor fenerbahçeli...
Yiğit
Yiğit 29 gün önce
26:50
•
29 gün önce
*Kayseri bugün bize bastıktan sonra bu videoda olmamız gerçeği :’/* Neyse biz 3 yediğimiz için 3lü çektirmeye devam edebiliriz.
Kadir Ünal
Kadir Ünal Aylar önce
Vay be Fenerli çıktı ahmet çakar.
Barış Örün
Barış Örün 2 aylar önce
2:32:12 stüdyoda ufak bi soğuk hava (seda sayan)
Vangelle Caps
Vangelle Caps 4 aylar önce
26:35 Oooooooooooooooooooooooooooo İsmail Köybaşııııııııııııııııııııııı kljfdklfkldjskldjflkjsd .D
cicek Aleksandrova
cicek Aleksandrova 4 aylar önce
Yil 2021 josef bjk ne katki yaptibe lab fb nin kani bozuk🤣😂🤣😂
cagatay yılmaz
cagatay yılmaz 5 aylar önce
sövdükleri aziz yıldırımı mumla arıyorlar :)
adanali babos
adanali babos 5 aylar önce
Nekadar bos karektersz adamsin abdulkerimmisin nesin ancak lak,lak bos bos giçini yirtiyon
Kayhan Doğan
Kayhan Doğan 5 aylar önce
Fenerbahçeliyim ama inan bu rasim ozanı seviyorum yahu, güldürüyor beni 😁😁
Ali Özel
Ali Özel 5 aylar önce
Sinan Engine DM atın 😂
Hasan Kumbasar
Hasan Kumbasar 5 aylar önce
🔴🔵Sinan engin azizenin maşası
Metin Tosun
Metin Tosun 5 aylar önce
Vay be ne günlerdi😏
ikram tüt
ikram tüt 6 aylar önce
yani artık şu yüzsüzlügü şu cirkefligi bırakın apo dede yeter da az önce cok agır bir yorum yazdım sizin cirkef takımınız ile alakalı ama sonradan sildim geri cnkü o yazdıklarım dan kendim utandım cnkü bizde utanma var yüzsüz degiliz yani volkanı bu zamana kadar kim sevmişki bide kalkıyon volkanı savunuyon apo adam olanı savun anladınız siz ne demek istedigimi kim kime ne küfür ettiyse 100 katını o kişilerin suratına şakk diye vurcaksınız bu kadar basit
K20adir
K20adir 6 aylar önce
1:11:16 Rasim´den ayı sesleri asddfsgfagfahgh
V
V 7 aylar önce
Eski programlar neymiş be 3 saat boyunca gırgır şamata, şimdiki programlar bunların yanından bile geçmiyor
Bahadır Şahin
Bahadır Şahin 7 aylar önce
Bu ekibi bozmayacaktınız
Deniz Eris
Deniz Eris 9 aylar önce
Sinan abi ne kadar haklı görüyoruz.
Öyle
Öyle 9 aylar önce
Kafamı ...niz..
Burak Tuncay
Burak Tuncay 9 aylar önce
2:07:01
Hüseyincan Aksu
Hüseyincan Aksu 10 aylar önce
Volkan... evladım...canım benim artık 3lü değil 4lü çektir emi🤣🤣
osman ŞERAN
osman ŞERAN 10 aylar önce
Çok değişik bir adamsın ROK 😅
Berksoy Kızılaslan
Berksoy Kızılaslan 11 aylar önce
Ne güzel 2 saat 40 dakika
Nasyonal sosyalist Sağcı alman işçi partisi
Bok kokuyor Sinan abi sıçmısın diyorsun ne kokuyor
fahri özarslan
fahri özarslan Yıl önce
Y
Muhammed Ali
Muhammed Ali Yıl önce
Rasim Ömer Bayramın formasını giymiş.
Talha Hayta
Talha Hayta Yıl önce
Rasim ozan içeri girerken çalan müzik ne
Berk Uzel
Berk Uzel Yıl önce
Çiçekler ekiliyor
Burak Çezik
Burak Çezik Yıl önce
14:13 ROK giriş butonu.
müzik
müzik Yıl önce
Ulan sinan bu programdan defol git yahu her dakka başında Rokun yada ahmet çakarın bir şowunu heder ediyorsun ulan nasıl bir insansın yahu programı yöneten yönetmenin kafasına tüküreyim senin kara kedi gibi en güzel anlarda araya girip ortamı bozduğunu görmüyormu
müzik
müzik Yıl önce
Yahu gönderin şu sinan engini arkadaş ROK un binbir emekle yapılan ve orijinal olan her şowun içine ediyor bu gereksiz adam yaw nerden buldunuz bu gerekesiz ve boş adamı gönderin gitsin ayar oluyorum bu adama yahu
UMUT EDİT
UMUT EDİT Yıl önce
1000. beğeni
Y'Metehan Sağlam
^0
Demokrasi mi Adalet mi
Abdulkerim hocam artık hatayı hatayla aklama huyundan vazgeç her fener hata yaptığında ama Cimbom da yaptı demek feneri aklamıyor mantık hatası yapıyorsun senin söylediğin sadece ikisini de hatalı yapar feneri hatasız yapmaz.
Korcan Kara
Korcan Kara Yıl önce
Ahmet Çakar ne diyor? 21:13
Serhat Orgorun
Serhat Orgorun Yıl önce
abdülkerim durmaz çok tatlı bir adam ya :))
remziLatrik
remziLatrik Yıl önce
Birgun geri gelecek galatasaray sampiyon ligue kazanacak 🥰🥰🇹🇷🇹🇷
Şafak Güler
Şafak Güler Yıl önce
1:04:50 gerçekten ROK siyaset adamı ama futbol bilgisininde ne kadar fazla olduğu belli. o mevkiye gerçekten santraf libero denir çoook eskiden tek bilen adam o. vay be.
Şafak Mirza Duman
Sınava kalmış 3 gün burda bunu izliyorum ve pişman değilim
Mert Ubay
Mert Ubay Yıl önce
Sinan engin haklı çıktı aq lens i görüyoruz
marakuka
marakuka Yıl önce
SİNAN BOŞŞŞ YAPMA BE OLUM..
supercell dunyasi
#yeter sinans
Og Shit
Og Shit Yıl önce
Abdulkadir avradini sikim 😂😂😂 Adam agladi ys
Bedir Yiğit
Bedir Yiğit Yıl önce
KEŞKE ROK GELSE BE
TARAFSIZ ANALİZ
TARAFSIZ ANALİZ Yıl önce
Rok olunca kuru gürültü oluyordu. Şimdi hiç değilse kimse kimsenin lafını kesmiyor.
ibrahim B.
ibrahim B. Yıl önce
ROK; MERHABALAR AWK
OTTOMAN GRANDSON 1299
İLK 15 DK İZLEYESİM GELMEDİ TA Kİ ROK SAHNEYE CIKASIYA KADAR ROKSUZ BU PROGRAMIN ASLA AMA ASLA TADI YOKKKK
astronot marslı
astronot marslı Yıl önce
Farid Farjad. Kemani aglatiyor 11. Dakika da
ibrahim baykal
ibrahim baykal Yıl önce
ROOOOOOOK ☺☺☺
No Seksensekiz
No Seksensekiz Yıl önce
2:07:25 rasim sinan engin’e bardak uzatarak ‘fırlat at bence’ diyo 🤭🤣🤣🤣
No Seksensekiz
No Seksensekiz Yıl önce
Sinan engin adamdır
Hakan Can
Hakan Can Yıl önce
Ahahahah Sinan Engin konuşunca A.Kerim Ağlamaya Başlıyo
Bilgi Erişim
Bilgi Erişim Yıl önce
Sinan Engin'in en ağır saçmaladığı programlardan bir tanesi.
Kadir
Kadir Yıl önce
Rok'un aksiyonu 14:20
coskun coskun
coskun coskun 2 yıl önce
Millete saygi saygi bu nedir Elinizde cep telefonu Düsmüyor baska hangi kanalda var bu rezilik!! Birakinda elinizdekini millete saygi duygun!!!
EMRE KAYA
EMRE KAYA 2 yıl önce
2 yıl önce ki SİNAN ENGİNİN yorumu ne kadar doğruymuş :D
Barış Kaya
Barış Kaya 2 yıl önce
Efsane program :))
CURVANORD
CURVANORD 2 yıl önce
sinan engin 10 saniye konusucam dedi 3 dk konuştu
M i r a c H
M i r a c H 2 yıl önce
24:00
can berk yıldırım
Nerdesin kral
Cross Rhodes
Cross Rhodes 3 yıl önce
00:32 de apo geğiriyor hahahagfdjygbj
Fatih Körhan
Fatih Körhan 3 yıl önce
fenere ne geçirmişler
selocan apocan
selocan apocan 3 yıl önce
Bir bjkli olarak sinan ergin surdan siktirip git
Kanadali Azeri
Kanadali Azeri 4 yıl önce
6:40 dan sonra Abdulkerim Durmaza uzuldum.cakar sonunda fenerli oldugunu ispat etdi
Ömer Kaan Özbek
Fenerbahceli olmasi ne alaka
Dodo reis
Dodo reis 4 yıl önce
56:14 hahaha dassak geciyor
Dodo reis
Dodo reis 4 yıl önce
53:59 koymussss hahaha
Burhan Bulun
Burhan Bulun 4 yıl önce
rasim abi az değilsin :D
Burhan Bulun
Burhan Bulun 4 yıl önce
abi çok gülüyorum abdulkerim abiye çok bozuluyo ya :D
Bora Tileyi
Bora Tileyi 4 yıl önce
Abdülkerim durmaz geğirmesin artık 😂😂
Umut Ayvaz
Umut Ayvaz 4 yıl önce
Graeme Souness yanlış bişey yapmadı ne küfür etti ne bişey yaptı gitti bayrağı bütün klüplere kimin büyük olduğunu göstermek için sahanın ortasına dikti bakın dedi türkiyenin en büyüğüne bakın dedi sadece :D
çok mutsuzum
çok mutsuzum 4 yıl önce
21:30
Ata Gündüz
Ata Gündüz 4 yıl önce
La bi ssus kardeşim bee
poyraz eser
poyraz eser 4 yıl önce
ahmet çakarın robende gelcek derken eline dikkat edin nah yapıyor ulan hocam çaktırmadan mesaj veriyorsun :)))
Emir ilhan
Emir ilhan 4 yıl önce
İlk 11 de çalan müziğin adı ne ?
astronot marslı
astronot marslı Yıl önce
Farid farjad keman agliyor yaz
Dodo reis
Dodo reis 4 yıl önce
ahmet cakar volkana ayi diyosunda kendine bi bak bakalim kim ayi ondan sonra konusalim
Dodo reis
Dodo reis 4 yıl önce
sinan engin 53:58 koymus hahahah
Illılılılılıılılılılı
futbol dısında herşeyi konusuyolar a.q :ASD:ASD
H
H 4 yıl önce
34:14 😂
Mustafa Şafak
Mustafa Şafak 4 yıl önce
sinan enginle derdiniz ne aq
Enes Erdem
Enes Erdem 4 yıl önce
AAA HOCA YİNE YEDİ. ASDFASFASDFASDFA
1905 GS
1905 GS 4 yıl önce
Ahmet Çakar efsane ya hahahah 😁😁😁😁 Şekiiiiiiiiiiiiiippppp hahahahaaaaaaa
Onur Somuncuoglu
Onur Somuncuoglu 4 yıl önce
onun icin mi bjk yenildi siz neden anlarsınız oturdunuz da kokuyodur
Olcay Uzun
Olcay Uzun 4 yıl önce
Beyler bırakın futbolu, 6. dakikalarda çalan fon müziğinin adı ne???
astronot marslı
astronot marslı Yıl önce
Farid farjat keman agliyor yaz
exu napalm
exu napalm 4 yıl önce
sanırım sinan engin'in şekeri oynuyo arada. rok da bilinmeyen değişik bir uyuşturucu kullanıyor olabilir.
Burak
Burak 4 yıl önce
42:35 arka fonda çalan müzik nedir?
Cengizhan Aydın
Cengizhan Aydın Yıl önce
Panzerstag
Murat Yılmaz
Murat Yılmaz 4 yıl önce
Ezik fener bahçe
Hüseyin Çakır
Hüseyin Çakır 4 yıl önce
ROK Herkesin oyu gizli kalmalıdır bunların yaptığı yalakalık değil nedir anlat bakalım ?
Burhan Bulun
Burhan Bulun 4 yıl önce
abdulkerim hocam madem öyle abartılcak bi söz değil ozaman kayseride size koydu 4-1 :D
Aslan Aslan
Aslan Aslan 4 yıl önce
Sinan Engin dönme dolaba döndü . Her hafta başka bir şey anlatıyo, bir hafta Sneijder bitti diyrn adam öbür hafta Sneijder abi klass topcu abi diyor, Lens çıkarsa yarrağını yiyecek olan sinan engin bir hafta sonra Lens sadece göz boyuyor 1,2 assist yapıyor hemen yıldız ilan ediyoruz der. Ulan bari çık ben yanılmışım felan de o da yok sanki hep aynı şeyi savunmuş gibi kakalıyo millete. Dönmeyin aga neyse o, beşiktaşı naptın bu arada amk 😂 10 yılda bir şampiyon olan takıma abiniz felan diyo. Ulan az sikmedi sizi Galatasaray. Kardeşim Galatasaraylı olarak Türkiyede 2 büyük takım vardır bunu bazı Beşiktaşlılar bile kabul eder Galatasaray ve Fener bunlar gerçek. Sonra beşiktaş trabzon bursa gelir.
Şarlken
Şarlken 4 yıl önce
12 ila 13.dakkada calan bi şarkı var hüzünlü bi şey adı ne o şarkının ?
astronot marslı
astronot marslı Yıl önce
Farid farjat keman agliyor yaz
Yusuf Çelik
Yusuf Çelik 4 yıl önce
müzigin adını bulabildin mi
Eyyüp Tekin
Eyyüp Tekin 4 yıl önce
sinan engin ne boş adamsın sen yaa :))) amk ileri butonu bozuldu sen konuşunca ileri geri alıyorum yoruldum:))
Kevork Midilli
Kevork Midilli 4 yıl önce
Sinan engin cok bos konusuyorsun
Kevork Midilli
Kevork Midilli 4 yıl önce
Aziz yidirim allahini seviyorsan git
Yukyak King
Yukyak King 2 yıl önce
Allah'ını diye yazılır
adem karakuş
adem karakuş 4 yıl önce
Volkan iyi bir kaleci ama en büyük hatası kendisinin milli takımı bırakmasına sebep olan küfürlü sözlerine verdiğin tepki ne kadar doğruysa, Abdi ipekçi stadında yaptığı şey o kadar yanlış. çünkü kendisine küfürlü konuşuldu diye tepki gösteren dik duran kaleci Volkan başka takıma küfürlü konuşuyorsa nasıl samimi bula biliriz işte sıkıntı burda
SNY
SNY 4 yıl önce
hahaha muzıklere bak amk rasım tam bı pıcsın pazar pazartesinin tek eğlencesi :D bu programdan gercek ciddiyet bekleyenlerde sızde ayrı bı malsınız aq eğlenmenize bakın
Halikarnaslı fuat
Halikarnaslı fuat 4 yıl önce
Bir gün futbol konuşacaklar diye çok korkuyorum😂😂😂
Kaan Çetinkaya
Kaan Çetinkaya 3 yıl önce
Korktuğumuz başımıza geldi :(
Hakan Malik
Hakan Malik 4 yıl önce
31:40 Ahmet Çakar el hareketi çekiyor hahahahahahaa al sana Robben diyor
Arda oyunda
Arda oyunda 2 yıl önce
@Ryder Wilsonşisawwtwf
Ryder Wilson
Ryder Wilson 2 yıl önce
asfhtsaagutsgi
Mehmet Küçük
Mehmet Küçük 4 yıl önce
aziz yıldırım fenerbahçenin bir senesini daha harcadı...işin kötü tarafı devam ederse önümüzdeki seneyide harcayacak ...
Mehmet Küçük
Mehmet Küçük 4 yıl önce
malesef 9 tane galatasaray şampiyonluğu...
Melih Taşkıran
Melih Taşkıran 4 yıl önce
Mehmet Küçük aziz yıldırım kalmalı daha çok galatasarayın kazandığı kupaları sampiyonluklari görmeli geldiği yıldan beri fenere 8 gakatasaray şampiyonluğu gördü
Muhammadyusuf Hayrullayev
apoya bak gercekmi ya rolmu yapiyor cok iyyi yapiyor rolunu ahahahahah amk
SIIIXONE
SIIIXONE 4 yıl önce
Yalaka sinan senin kelini ....
Hakan Hoplar
Hakan Hoplar 4 yıl önce
Nasıl Hepsi şov yapıyor yasınızdan basınızdan utanın...
Mustafa erçağ
Mustafa erçağ Yıl önce
seyretme dana
Sonraki
(T) Beyaz Futbol 15 Ocak 2017 Tek Parça
2:43:30
THE BATMAN - Main Trailer
2:39
görünümler 28 166 839
(T) Beyaz Futbol 5 Şubat 2017 Tek Parça
2:12:13
(T) Derin Futbol 29 Şubat 2016 Tek Parça
2:44:05
(T) Beyaz Futbol 11 Eylül 2016 Tek Parça
2:43:20
(T) Derin Futbol 6 Şubat 2017 Tek Parça
2:58:21
(T) Derin Futbol 16 Ocak 2017 Tek Parça
2:57:40
Sizce?😂
0:46
görünümler 1 211 162
AMSTERDAM VLOG - PART 1
32:00
görünümler 547 888
Kalp Yarası 17. Bölüm 2. Fragmanı
0:31