Karanlık

Türklerin Nefret Edildiği Ülkeye Gittim (Türkler buraya gelmiyor)

Ruhi Çenet Videoları
görünümler 7 178 228
96% 69 601 2 181

ÖZEL VİDEOLAR İÇİN KATIL BUTONU ► trvid.com/show-UCWpk9PSGHoJW1hZT4egxTNQjoin
KANALIMA ÜCRETSİZ ABONE OLUN ► goo.gl/MKi8tn
BENİ INSTAGRAM'DAN TAKİP EDİN ► goo.gl/tZtx1w
Montaj: Yusuf Çuhadar trvid.com/show-UCExK10JDazlHltoOed2NuUwvideos
Önerdiğim Videolarım:
TRvid EĞİTİMİM HAKKINDA BİLGİ VERDİĞİM VİDEO ► trvid.com/video/video-LQzBSzby2Po.html
TRvid EĞİTİMİMİ SATIN ALMAK İÇİN TIKLAYIN ► goo.gl/bxvtF5
GÜNEŞ 24 SAAT İçin YOK OLSAYDI? (Bilim-Kurgu Filmim) ► trvid.com/video/video-7DUhXD_UVHE.html
4. BOYUTA BAKIŞ ► trvid.com/video/video-ojRo1ZEWPoY.html
Merhaba, ben Ruhi Çenet.
Araştır, anla, yaşa ve paylaş felsefemle insanlara bilimi sevdiren ve onları düşündüren bilgi videoları üretiyorum. Genellikle haftada 1 video yüklediğim merak ve gizem dolu kanalımdaki videolarımı kaçırmamak için abone olmayı unutmayın!
İzlediğiniz için teşekkürler!

katma

 

12 Feb 2020

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 80
Elsen Elsen
Elsen Elsen 11 saatler önce
qehbelere baxe
Niyazi Huseynov
Niyazi Huseynov 11 saatler önce
Ermənilər peysərdilər türkə heyvan deyən qoca kaftara eşşək kimi girişərdim cavan peysərdə deyirki 10 nəfərin ölümü soyqırım deyil obşim peysərsiz var olsun Türk qardaşlığı
Seymur Memmed
Seymur Memmed 12 saatler önce
Helal olsun qardas
Hasan Zeyd
Hasan Zeyd 14 saatler önce
Bu kadar katliam'a imza atip, yine bu kadar acitasyon yapan baska bir millet yok. Zerre onur, gurur, seref yok bu ermenilerde. Turkiye'nin dogusunda koylerde katliam, isgalci ingiliz ve fransizlarla isbirligi yaparlar, soykirim diye yine kendileri sizlanir, karabag'i isgal eder, Hocali katliam'i yaparlar, yine aglayan sizlanan onlar. Sonsuz sukurler olsun ki acisini bile onurlu ve dik durusuyla yasayan bir millete mensubum. 🇹🇷🇦🇿
handemiyy 1
handemiyy 1 16 saatler önce
Sana helal olsun vallahi👏👏👏👏👏.Kurt yüreyi yemişsin ben bakdıkca na kadar heyecanlandım ya.Yüzlerinde kötü oldugları çok güzel gözüküyor.
Metehan Büyükgülcü
Metehan Büyükgülcü 17 saatler önce
Ben ermenilere çok sinirledim.Kendilerine biz bir şey demiyoruz onlar bize hayvan diyor.
Kamala Samadova
Kamala Samadova 21 saatler önce
Mən Azərbaycanlıyam və erməninin dediyi səhvdir
Umut CAN
Umut CAN 21 saatler önce
insanlar soykırım yapmıyosa siz nesiniz uzaylımı
Umut CAN
Umut CAN 21 saatler önce
bide onlar çocuklarınada yalan söyleyip bize düşman ediyolardır bu yüzden bunlar böyle bence ve \==|==[_!_]SİZ DEDENİZE BİZ DEDEMİZE ÇEKTİK[_!_]==|==/ hadi bkm
Umut CAN
Umut CAN 21 saatler önce
onlar ülkelerini savunmak için yalan söylüyorlar biz ise doğru söylüyoruz ve onlar yalan söylemediği sürece kendimizi savunmamıza bile gerek yok çünkü gerçekler ortada ülkemle gurur duyuyorum ve eğer ermeni olsam utanırdım ve yalan söylemezdim
Umut CAN
Umut CAN 21 saatler önce
abi başka youtuberlarda ermeniye geldi ama sen galiba binayı dedin
Acı Kahve
Acı Kahve 21 saatler önce
onlar gibi iğrenç atalara sahip devlet zaten allah çektirirdi. bu durumda olmalarına şaşmamak lazım.Hakeden buluyor işte belasını.
SÜPER XT
SÜPER XT 23 saatler önce
Abi azerbaycan haberlerine çıkmışın
legenda ry
legenda ry Gün önce
yaa ıyı cesaret bunları sorabılmıs tebrikler
tugra stars
tugra stars Gün önce
7.09 siz inzan olun köpekler
Elvin Yusifoğlu
Elvin Yusifoğlu Gün önce
“Bugünki ermenistan topraklarının 10da 1ne sahip”diyor. Tüm ermeniler bu faşist mifle terbiyelendiriliyor. “Koskoca ermenistan”dan bize kala kala bu kadar toprak bıraktılar deyip başı bozuk şekilde etrafına saldırıyorlar. Tüm komşularıyla bu yüzden sorunları var. Gelecekde de gürcistan ile sorunlar yaşayacaklar. Şimdilik gözleri biz türklerde
FirstCan
FirstCan Gün önce
Fransa Olsun Abi Lütfen
Nuray Bayramzade
Nuray Bayramzade Gün önce
Var yaa adam gibi adamsin💪💛
Gölgeli Halka
Gölgeli Halka Gün önce
🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷
SERAP Haykıran
SERAP Haykıran Gün önce
Gürcistan
Razim Zeynalov
Razim Zeynalov Gün önce
14 min peysərə burdan salam
Gürkan ÇALLI
Gürkan ÇALLI Gün önce
Ermenistan bir soykırım örgütüdür.
Enes Batur
Enes Batur Gün önce
Abi ben Azərbaycan Türküyüm ve Azərbaycanda videon haberlere çıktı
TEYMUR KERIMOV
TEYMUR KERIMOV Gün önce
Asalanin lideri Monte Molkolyanin başini kesen İbad Hüseyinliye salam olsun
deyrayto Dey
deyrayto Dey 2 gün önce
2000 li yıllara mı götürdü seni puhahaha
deyrayto Dey
deyrayto Dey 2 gün önce
Sanki Turkiyede ermeni 2 öğrenci (!) Ermeniler hakkında soru sorsa ne cevap verecekler..kufürlerimiz bile var. Önce kendinize dönüp bi bakın. Gitmiş izin almadan röportaj yapmışsın. Gel burda aynı soruları sor bakalım hangisi neyi biliyor..
deyrayto Dey
deyrayto Dey 2 gün önce
Tehcir değil tecir
Eyup Bulut
Eyup Bulut 2 gün önce
G
Sahmar Abbasov
Sahmar Abbasov 2 gün önce
Hocalı soykırımı tam soy kırım oldu benim amcam orada ŞEHİT oldu tam bir şerefzilikle öldürdüler benim babam söylüyor tam bir sessiz ahliyi yakib. Yikdilar çocuk yaşlı kadın hamile kadınları hepsini öldürdüler hepsinin kafasını birinin memesini birinin kafatasını soydular hepsini vahşi gibi yapdilar her kesi yurdundan ettiler her kesi evsiz topraksız koydular hepsini mahv etdiler hepsini hepsini hepsini esir aldılar şimdide esir var orda hocalida yinede esirler var 😭 bir kızın gözü önükarşisinda öldürdüler bir kadını danqa gibi ✝️yaptılar cocuqlari tecavüz yaparak öldürdülər kim isterse bana yazsın ona tam bir bilgi veriyim
Ebru Özler
Ebru Özler 2 gün önce
Türkiye’deki dağı izlemek için kompleks yapmış adamlar sen bize hayvan desen ne olur soykırım yaptın desen ne olur bunları adam yerine koyup cevap vermek bile pirime girer ses etmeyin 😊
Semra Yılmaz
Semra Yılmaz 2 gün önce
Bize hayvan diyorsa onlara hayvan demek hakaret olur laağnn
lavinia'
lavinia' 2 gün önce
Fark ettiyseniz videodaki çoğu insan cahil. Konu hakkında bilgileri olmadığı halde fikirleri var. Kinin en sevdiği şey de zaten cehalettir. Çünkü cahil insan duymaz, dinlemez, görmez bu da kini pekiştirir. Bu videoda bir kez daha görmüş olduk bu iki illeti. Azerbaycan'a iftira atıyorlar bir de. Bir ülkenin kendi canlarına kıyabilecek kadar vahşileşmesi için Amerika gibi Çin gibi büyük bir ülke olması lazım, biraz Azerbaycan ve insanları hakkında bilgisi olan bir kesim şu cümleyi kuramaz bile. Katliamda hayatını kaybeden bütün kardeşlerimizin ruhu şad, mekanı cennet olsun. Allah dilerim ki bir gün yeryüzündeki bütün kör kalplerden, kin denen illeti siler atar.
montaja montaj
montaja montaj 2 gün önce
Türkün Türkten başka dostu yok
Orhan Kandemir
Orhan Kandemir 2 gün önce
Türkler gelemez diyorsunuz ama sen girmişsin nasıl oluyor bu
Hasan İsgandarov
Hasan İsgandarov 2 gün önce
Abi irevana değil karabağa gitseydin daha sevinirdim
Esat Gül
Esat Gül 2 gün önce
Ben hataylıyım ve bizim burda sırf Ermenilerin yaşadığı bir köy var
Sebine Dadasova
Sebine Dadasova 2 gün önce
7:32
Natavan Agayev
Natavan Agayev 2 gün önce
Halal olsun sənə👍.Öz tarixini bilməyən erməni ,Xocalı faciəsini haradan biləcək?🤔😂
Eli Khalilzade
Eli Khalilzade 3 gün önce
Yalancilar sizi.
Hello everyone
Hello everyone 3 gün önce
Valla tebrik ediyorum Harika prim kasmışsın "Doğruluk" diye 3 kişi gösterdin sonra bunu bütün Ermenilere mal ettin objektiflik harika yani öyle objektif bakmışsın ki herşeye şimdi bunu "gerçekten" ilk videoyu yapan emre akkoyunun videosu ile karşılaştıralım Ruhi Çenet Koyu milliyetçi Ermeniler☑️ Prim %80☑️ Objektiflik❌ Irkçılık (hem gösterdiği 3 insan ve kendisi)☑️ Ön yargı☑️ Soğuk yaklaşım☑️ Emre Akkoyun Sıcak dost canlısı yaklaşım☑️ Irkçılık❌ Objektiflik ✅(bu videodan daha objektif) Prim❌(Videosunda likedan çok dislike) 3 insandan daha fazla insan☑️ Irkçı olmayan insanlar☑️ Irkçı arkadaşlara sormak istiyorum Dünyada Ermenilerin nüfusu 6 kişi mi? İnsanın ırkı insanı kötü yapmaz Son birde alta gelecek cevaplara basit cevabı yazalım Silivri de hapishane var değil mi ve orda türk kökenli insanlar var bu bütün Türkleri kötü mü yapar
YUSUF KOÇ
YUSUF KOÇ 3 gün önce
Türk olmakdan GURUR duyuyorum
Lps Marshmallow
Lps Marshmallow 3 gün önce
Ya adam tarih bilmeden konuşuyor biz türkler olarak 1.5 m. Ermeniyi öldürmedik ki o şekilde iddia ettiler bizim ni suçumuz yok madem konuşuyorsun adma akıllı konuş ya 2:50
İlber Kaan Kökçü
O ilk konuştuğun topla tam diyalog bitince Kazım karabekir vas here diyecektin varya üffffff
Serkan Alp Balekoglu 2
Şimdi şöyle Hrant Dink vakfı aracılığıyla gittik biz ve ordaki bazı yaşlılar dışında polisler bile bize herhangi bir sıkıntı çıkarmadı. Bu kadar büyük tepki almanın senlede alakası olabilir veya clickbait yapmışsındır. Özellikle genç olan nüfusta belki sadece bir kişide bu düşünceler vardı ki o da onların soylırım dedikleri tarihte paylaştığı instagram paylaşımlarından anlaşıldı.
nurdan coşar
nurdan coşar 3 gün önce
soykırım yapıcak olsak 1.dünya savaşı sona erdiğinde geri dönmek isteyen ermeniler için geri dönüş kararnamesi mı çıkartırız ayrıca 700.000 ermeniyi zorla trene bindirebilir miyiz? soykırım yapmak istesek yıllar boyunca topraklarımızda tutar mıyız? türkiye tüm dokümanları çıkartmaya hazırım dedi asıl soru onlar hazır mı?
Nafiye Ülger
Nafiye Ülger 3 gün önce
Keşke altyazısı olsa da onlar da ulaşabilseler, belki bı farkındalık olur.
Yahya Şimşek
Yahya Şimşek 3 gün önce
Bro you should’ve spoke better English. I’m not saying this just because want to insult you . Carry on to follow
Marangozumsu
Marangozumsu 3 gün önce
Nasıl sabrettin çok merak ediyorum. Ve güzel bir video olmuş. Ellerine sağlık.
Al Bayrak
Al Bayrak 3 gün önce
3 Milyon nüfuslu ülke Ermenistan la üflesek gidicek
Ben Tario baba
Ben Tario baba 3 gün önce
Türk insani hayvandir diyenin yaninda olsaydim amel defteri kapanmisti
Taleh Eliyev
Taleh Eliyev 3 gün önce
Adamsın Kardeşim 🇹🇷🤘🇦🇿
Aysu Kılınç
Aysu Kılınç 3 gün önce
ya nasıl dayandın o mal insanlara karşı valla ben bilgisayara vurdum bile gebertmek istedim büyüyünce Ermenistana gidip birkaç kişiyi dövmek istiyorum cidden valla helal olsun ben ekrandan bile çok sinirlendim kendimi zor tutuyorum ama bir tokatı hak ediyodu vursaydın çok iyi olurdu
Göktürk Köse
Göktürk Köse 3 gün önce
6:14 dünya türkleri tanıyamadı
Sedef Ali
Sedef Ali 3 gün önce
Abi bizim o kadar nefret tutugumuz bir ulkeye git mesal Rusya
Sedef Ali
Sedef Ali 3 gün önce
Ama tabii o kadar nefret tutugumuz ulke degil ama bilmem aklıma ilk o geldi
İbrahim Çakır
İbrahim Çakır 4 gün önce
Ya ben bu sakallı papaz görünümlü sığıra ayar oldum tipide tip çakma einstein tipli.
Ece Bayraktar
Ece Bayraktar 4 gün önce
Merhaba sizden ricamm lütfen Türkmenistan hakında vidyo çekermisiniz lütfen
Kerem haciyev
Kerem haciyev 4 gün önce
🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿
Gökhan Demiray
Gökhan Demiray 4 gün önce
Ağla ermenistan ağla...
Edanur Yıldız
Edanur Yıldız 4 gün önce
Kendi yaptıklarını biz yapmış gibi demeleri 😡
Kima Mkrtchyan
Kima Mkrtchyan 4 gün önce
Türkiye'yi küçük düşurme lan, herkez senin gibi aptal değil
selin x
selin x 2 gün önce
sen az önce türk düşmanlığı yapmıyor muydun?
Kima Mkrtchyan
Kima Mkrtchyan 4 gün önce
O kadar kendine güveniyorsun neden Ermeni adamın yanında ağzını tek gülümsemek için açtın? Korktun mu yoksa? Köpek
Kima Mkrtchyan
Kima Mkrtchyan 4 gün önce
Ermeni adam herşey doğru söyledi, niye kabul etmiyorsunuz, doğru şeylere dinlemek zor deme?
selin x
selin x 2 gün önce
tarih kitabı oku
Kima Mkrtchyan
Kima Mkrtchyan 4 gün önce
Lan köpek sevmiyorsun Ermenlere niye gittin
Aleyna Açış
Aleyna Açış 4 gün önce
Şuna bak ya türkiyeye hayvan dedi
yiğitcan yerlikaya
yiğitcan yerlikaya 4 gün önce
Ruhi napıyosun adam terorist ülke diyo hayvan ülke diyo dövsene saldırsana allaaaa olum ülkenden prim kasma saldır lan kamerayı kapatıp
Nurettin Topal
Nurettin Topal 4 gün önce
Kardeş , ben o Ermeni gibi hakaret etmiycem bütün dünya bilirki Türkler aman diyene kılıç çekmez içimizde yaşayan Ermeni vatandaşlar bilirler ayrıca sabrın için tebrik ederim
serdar üneş
serdar üneş 4 gün önce
Sende onların yaptığının aynısını yapıyorsun.
Giordano Bruno
Giordano Bruno 4 gün önce
Yüzlerce yıl önce tüm Türkiye Ermenistan'a aitti.
yeni dünya _
yeni dünya _ 4 gün önce
Ermenistan tarihi tam bi efsane cocuklara da okulda tarihi boyle anlatiyorlar salak yaaaaa salak aptallarrr!!!!!!!!
Yaramazlık Vakti
Yaramazlık Vakti 4 gün önce
Abi azerbaycana git lutfen
Figen Bayram
Figen Bayram 4 gün önce
Azerbeycan türkiye
Auto-Point-Fukuoka Inc.
Helal olsun sana süper bı video oldu bu
silinmiş üye
silinmiş üye 4 gün önce
*gizli çekim için iki opsiyondan birisini kullan bir dahakine birincisi gözlük kameraları var ikinciside telefonda ekranda görülmeden gizliden video kaydı yapan uygulamalar var androidde*
SALİH ÇAKIR
SALİH ÇAKIR 4 gün önce
Helaal
Ertan Ay
Ertan Ay 4 gün önce
Bizim köyü alıp gitsek bunları boklarında boğarız o zaman görürsün soykırımı
İlknur Özdemir
İlknur Özdemir 4 gün önce
Bize insan olun diyolar ilk önce onlar insan olsun. Soykırım yapmışız soykırımın alasını onlar yaptı. Asıl biz onlardan nefret ediyoruz. Ama her şey bu dünyada bitmiyor ölünce bunun hesaplarını verirler Allah büyüktür.
HASAN HOROZ
HASAN HOROZ 4 gün önce
Asala örgütü Abdullah ÇATLI TARAFINDAN 1.5 SENEDE YOK EDİLMİŞTİR
Ozal Seyfullayev
Ozal Seyfullayev 4 gün önce
OĞULSAN.Halal olsun
Bela Başımzda
Bela Başımzda 4 gün önce
Halal olsun bu Ermenistan Boynu yoğunlarının yanında sakit qalmaq her insanın hüneri deyil
umut çevik
umut çevik 5 gün önce
Ermenistan 1993 te açlık ile savaşırken Türkiye cumhuriyeti Ermenistan a 41 bin ton Buğday göndermiştir. Bunu neden dile getirmiyorlar.
Sonraki
Teke Tek - İlber Ortaylı, Celal Şengör...
3:02:06
KUDÜS'TE BİR GÜN GEÇİRMEK!
06:23
görünümler 3 600 000
Quick D: UFO on the Moon
6:26
görünümler 658 607