Karanlık

Türk Silahlı Kuvvetleri'nin Çok Bilinmeyen Teknolojik Silahları

webtekno
Abone ol
görünümler 1 165 990
97% 25 000 722

Bu videomuzda sizlerden gelen yoğun istek üzerine Türk Silahlı Kuvvetlerinde kullanılan savaş teknolojilerinden bahsettik.

Videomuzda bulunan örneklerin bir kısmı TSK'nın envanterinde bulunurken bir kısmı da henüz geliştirme aşamasında.

Keyifli izlemeler dileriz, kanalımıza abone olmayı unutmayın!

Kanalımıza abone olmayı unutmayın ► goo.gl/y4AjCY
Hepsi ve daha fazlası için : www.webtekno.com/

Bilim ve Teknoloji

katma

 

12 Kas 2016

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 2 285
Selim Can
Selim Can 2 aylar önce
Selamün aleyküm. 3 ufak evladım. var evim kira kac aydır kiramı veremiyorum evimde. erzagım yok Cocuklarımın. ne. maması. ne de bezi var.😔 cocuklarımdan biri hasta. inanın cok zor durum. dayım ALLAH rızası. icin yardım edin evsaybim. evden cık yada kiranı ver diyor ne yapacam bilmiyorum.. caresizim. yardım eden den vesile olandan RABBİM. binkez razı olsun 🤲
GÖKTÜRK
GÖKTÜRK 2 aylar önce
yeni video gelmeli 5sene geçmiş
hierapolice
hierapolice 3 aylar önce
40 ülkey satışımı yoksa kırk ülkeye satışı ve birilerinin dolacak cebimi..
hierapolice
hierapolice 3 aylar önce
hepsi gaz bunların...
Ydhd Duhdhhs
Ydhd Duhdhhs 5 aylar önce
Bu silahlardan tsk nın niye haberi yok
Sibel Tecirli
Sibel Tecirli 7 aylar önce
Yeni abone oldum efsane video
hasmet burak
hasmet burak 8 aylar önce
o kadar şey geliştirdiler şu içimizdeki aşağılık kompleksine sahip arkadaşları bertaraf edecek bir silah geliştirmediler:)
Ferhat Kılıç
Ferhat Kılıç 8 aylar önce
TÜRK SİLAHLARINI DOLAR OLARAKTA SÖYLEMEK NASIL BİR ÇELİŞKİ
erdincgizemtolga erdinc
chp li terörirtler bunu begenmedi
Eren Kılıç
Eren Kılıç 9 aylar önce
Taw cok bilinmiyısa sen niye söyluyon millet anlıycak amarıga fln
Ataxan Qasımov
Ataxan Qasımov 9 aylar önce
Şimdi PUA var
Sacid
Sacid 10 aylar önce
RTE SAOLSUN
FENERBAHÇE fb
FENERBAHÇE fb 10 aylar önce
bunların hepsi yalan
Hasan Can Sağıroğlu
Hasan Can Sağıroğlu 10 aylar önce
2025 se hiç yapmasınlar daha iyi
Ali Osman Yılmaz
Ali Osman Yılmaz 11 aylar önce
Allah Türk askerine yardım etsin
Mühendis Ubeyde
Mühendis Ubeyde 11 aylar önce
anket nerde
İlhan KÖYSÜREN
İlhan KÖYSÜREN 11 aylar önce
Bunlarla 1 aya kalmaz Biden a çorba kaşıklatırız
Mehmet Acet
Mehmet Acet 11 aylar önce
Dünya bizi kıskani😀
esad duran
esad duran 11 aylar önce
Yalan inanmam
tevfik polat
tevfik polat 11 aylar önce
hain var çekemeyen kansızlar
Yusuf Dalgun
Yusuf Dalgun Yıl önce
İnşallah hiçbirini savunmak için kullanmayız.
Yusuf Dalgun
Yusuf Dalgun Yıl önce
5:50 Abİ BuNa TüP tAkIn EfSo
Yusuf Dalgun
Yusuf Dalgun Yıl önce
1:52 lan Türkiye'ninse neden dolarla ölçüyon.
Fırat Sayan
Fırat Sayan Yıl önce
Inşallah PÖH OLACAGIM
Ruck sack
Ruck sack Yıl önce
Som 250 km hiz ile gidiyor 😂 250 km menzil 850km sürst ile ucuyor diyecektin
Volkan Özışık
Evvabil kuşuna esasen onun gibi bir uçak çıkartırım bombalarınıda taş şeklinde yapardım özellikle suriye için
Murat eser
Murat eser Yıl önce
Askeri bilgiler gizli olmalı sırf abone veya begeni yorum için böyle videolar doğru değil benim düşüncem
fatih arslan
fatih arslan Yıl önce
Çoğu 20 yılda yapıldı. Heykelciler anlamaz.
IAZIZEFE
IAZIZEFE Yıl önce
Ve sizin yuUzununden artik herkes biliyo malmisiniz bizene
İsaa Aa
İsaa Aa Yıl önce
Zayifiz
hoppala vede cubbala
Hey MaşAllah
Halil Ödemiş
Halil Ödemiş Yıl önce
bu videonun yenisini istiyoruz
Enes Grafiker
Enes Grafiker Yıl önce
hisar o ya hisar 0 demiş helal
Bayram mert salman
Ateşkese ateş ederse
Aziz Kutucu
Aziz Kutucu Yıl önce
Altay tank en iyiaidir
Ahmet Alex Altıparmak
Bu sistemlerin çoğunu özel kuvvetler kullanıyor
Alim Ali Karakol
Alim Ali Karakol Yıl önce
Babam 6 ev sattı hepsi de 1,2 mn 72mn'a bana altay satarlarmı :):)
Emily
Emily Yıl önce
Rabbim askerimizi ordumuzu korusun dualarımız onlarla 🇹🇷🇹🇷🇹🇷
Melike Çakmak
Melike Çakmak Yıl önce
Lan madem iron man teknolojisi yolunda ilerliyoduk araba niye yapamıyoz biz
Mavi yArra
Mavi yArra Yıl önce
trvid.com/video/video-l12x5BwLWW4.html bu silahla dünya bizim
Ms KRO784
Ms KRO784 Yıl önce
250 km menzil hız değil be reis
Strictness of Death
Cenker güzel iyi hoşta askerlerin süratini azaltır ve görünülmelerini kolaylaştırır hemde bu tip sistemler çok hafif olması gerekiyo bu sistem bakıyorum askeri yavaşlatır bunuda ithalde etmek olmaz ithal mal potansiyel casustur
KANAL ARAPÇA
KANAL ARAPÇA Yıl önce
Bu videoyu mutlaka izlemelisin, hem de sonuna kadar. Asla pişman olmayacaksın... trvid.com/video/video-fS1g2QY3HDk.html
Emre Kuzu
Emre Kuzu Yıl önce
2020'den geliyorum şimdi çok daha güçlüyüz
gf llgg
gf llgg Yıl önce
2020 badil bir yer
*Savaş ve Barış *
Hisar sıfır değil o ... Oktayın O su.....
anime memes
anime memes Yıl önce
Çok bilinmiyosa bu kadar bilgiyi nerden aldınız
Fırat Can'ın Götüne Şişe sokan veli
Olum neden gösteriyosunuz Amerika görürse önlem alır sıçarız jsjsjdjejs
efe btl
efe btl Yıl önce
abi sapan'ın sırrını vermeyeydin iyiydi
GrTprk
GrTprk Yıl önce
Beklenen Soru : siz nasil biliyorsunuz beyefendi :D
The Smyrna
The Smyrna Yıl önce
*çok bilinmeyen yazıyor başlıkta araştır bulursun*
Yunus Türker
Yunus Türker Yıl önce
Bilinmeyen deyip resme SOM koymak?
İbrahim m
İbrahim m Yıl önce
Son 3 en bilindik ama
Zack Anvilson
Zack Anvilson Yıl önce
Yunanlılara karşı ne iyi gider be !
Abdi aziiz Abdullahi
From somali🇸🇴🇸🇴 i love turkey🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷💪💪💪👈
eren Kılınç
eren Kılınç 2 yıl önce
2019 da izleyenler burda mı? +1
Gurhan Bayram
Gurhan Bayram 2 yıl önce
Som ve Altay süper
Guisa
Guisa 2 yıl önce
Devlet Parayı Silahlamı Yiyor
Mavi TİMSAH
Mavi TİMSAH 2 yıl önce
aNKETTE HEPSİ TUŞU YOK MU ?:D
Mustafa Yavrutürk
Mustafa Yavrutürk 2 yıl önce
En Önemlilerinin bazılarını atlamışsınız.ATAK HELİKOPTERİ- KORAL ELEKTRONİK HARP SİSTEMİ-YILDIRIM BALİSTİK FÜZELERİ-BORA 12-MPT 76 VB.
Ozcan Bey
Ozcan Bey 2 yıl önce
Hepsi bir savunma ve hepsi bir efso
Ozcan Bey
Ozcan Bey 2 yıl önce
Sonunda kendimizi yerli üretimle savunabileceğiz ce Rusya’dan da destek alabiliceğiz
GamelessGamers
GamelessGamers 2 yıl önce
ya ankayı neden söylemedin anka diye uçak üretiyoz
BuilDRMan
BuilDRMan 2 yıl önce
ama anka değil
BuilDRMan
BuilDRMan 2 yıl önce
ürettik bile
Fatih Can Benlioğlu
Henüz uçak üretemiyoruz...
giinoo29
giinoo29 2 yıl önce
Bunu bir seri haline getirin ve seri üretimde olanları sayarsanız sevinirim
giinoo29
giinoo29 2 yıl önce
Bu silahları ve videolarını belki yüzlerce kez izledim ama #webtekno farkıyla tekrar izliyorum
Gümüş
Gümüş 2 yıl önce
bizim hava savunma sistemimiz 2016 yoktu mk
SHADOW-KİLLER
SHADOW-KİLLER 2 yıl önce
Rte sayesinde
Mehmet Sarınergiz
Mehmet Sarınergiz 2 yıl önce
MAŞALLAH GENÇLİK FETO ĞİTTİ İŞLER AÇILDI ŞEREFSİZLER KAÇTANE BİLİM ADAMININ ÖLDÜRDÜLER NE BİLĞİLER SATTILAR KİMBİLİR BENİM HAKKIM ONLARA HARAMDIR AHRETTEDE DAVACIYIM KİMMİN ZERE KATKISI VARSA VATANA İHANET EDENİN NESLİ KURUSUN İNŞALLAH.
ÖMER Halvacioglu
ÖMER Halvacioglu 2 yıl önce
Sapan ışık hizından 10 kat daha hızlı gidiyosa dünyadaki en hızlı ateş eden silaha sahibiz
Fatih Can Benlioğlu
SES hızından dedi ışık değil
İsimsiz Amca
İsimsiz Amca 2 yıl önce
Lan madem sapan var biz niye s 400 alıyoruz amk
FATİH SULTAN MEHMET HAN
Abi bunlar türk malımı
Hakan Demir
Hakan Demir 2 yıl önce
Atak helikopterini unutnussunuz abi
Burak
Burak 2 yıl önce
satın mq tabancılarımızı siksinler belalarımız neden milli silahlarımızı satıyozki
GEN
GEN 2 yıl önce
Hepsi hepsi 🇹🇷🐺🐺🐺🇹🇷
Haci Bozkurt
Haci Bozkurt 2 yıl önce
Ne saladini be amk
OPEN THE DOOR LAN
OPEN THE DOOR LAN 2 yıl önce
ameriqa bizden korquyo
OPEN THE DOOR LAN
OPEN THE DOOR LAN 2 yıl önce
altay tankının malzemeleri nnerden geliyor biz yapamıyoruz diye biliyorum ben
OPEN THE DOOR LAN
OPEN THE DOOR LAN 2 yıl önce
mandal +1
Ersun Akdik
Ersun Akdik 2 yıl önce
Hisar sıfır gibi bişey çıktı ağzından ama hisar O olacak o. Yani Orta irtifanın ilk harfi olan O.
Ghostalpha1
Ghostalpha1 2 yıl önce
hisar-a 15 km menzili var hisar-o (0 değil) 25 km menzili var ama bu sistemler sınırları koruyamadığı için s-400'ler daha iyisini üretene kadar lazım
Oguzhan Tuysuz
Oguzhan Tuysuz 2 yıl önce
çok lazım
ACESR
ACESR 2 yıl önce
9-OKULLARIN DİSİPLİNİ İLE KAMERALAR
super crf
super crf 2 yıl önce
Som
Ali Kemâl SARAÇ
Ali Kemâl SARAÇ 2 yıl önce
Patates soğancıları delirtme videosu 😂
Aşkın Kara
Aşkın Kara 2 yıl önce
ağabe biz neymişiz öyle
Sucukluev GTO
Sucukluev GTO 2 yıl önce
Ses Hızını 10 Kere Geçen Silahın A*K
Adolf Hitler'in babası Alois Hitler
TSK nın sadece 1 nükleeri var yerli olanı
Harun Doğan GUNAY
Harun Doğan GUNAY 2 yıl önce
MPT-76,BORA-12,ATAK,İSTİKLAL HEPSİ DEĞİL AMA NEYSE
Ben Muhammed
Ben Muhammed 2 yıl önce
*Artık 1 milyon kişi biliyor...*
Z1RQ`CAN
Z1RQ`CAN 2 yıl önce
Keşke daha uzun olsaydı
sdmkfsjkdwjd ejnnjhfjonerunrfung
Abi iste hava savunma fuzesi
big chungus
big chungus 2 yıl önce
ama...şimdi herkes biliyor?
berkay kaya
berkay kaya 2 yıl önce
Tank fabrikası satıldı altayda hikaye oldu
Veysel
Veysel 2 yıl önce
ayn
ALİ ALTINBAŞ
ALİ ALTINBAŞ 2 yıl önce
ABD bb
Abdulvahap Degerli
Abdulvahap Degerli 2 yıl önce
namik kemalin sozu vardi .d
Muhammet Mustafa Çukur
ve altay %75 falan yerli topu alman rain matarial l55 ve motoru alman 1500 bişeylik motor
Muhammet Mustafa Çukur
canik mc28 den iyidir ,
Yutubur TV
Yutubur TV 2 yıl önce
Çok güzel olmuş devamını istiyoruz lütfen.😊☺😊☺😆😄
ThrozeN
ThrozeN 2 yıl önce
Aga beee türkün gücü
A.BakiSoylu
A.BakiSoylu 2 yıl önce
Altay %100 yerli değil. Birbirimizi kandirmayalim ama öyle görünüyor ki seri üretime geçtiğinde dünyanın en iyi tanklarında olacak.
Ragnar
Ragnar 2 yıl önce
Emeğinize sağlık. Hepsi çok güzel.
A Ç ALİ ÇAĞATAY xx
TÜRK OLMAK ZORDUR DÜNYA ILE SAVASIRSIN TÜRK OLMAMAK DAHA ZORDUR TURKIYE SAVASIRSIN
Sonraki
Animation vs. Arcade Games (official)
12:13
Nuclear Missiles and Chubby Fingers
16:30
When The Fridge Is Full #Shorts
0:19
görünümler 8 737 507