Karanlık

Türkçenin azizliği 😂🤣

Mertlia
Abone ol
görünümler 740 242
99% 29 000 1

Komedi

katma

 

6 Ağu 2022

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 773
ecrin akkas
ecrin akkas Aylar önce
Turkcenin muz kelimesi hepsinden farkli olmasi muz nshskhshuajsj 😂😂😂😂 abi seviliyosun ♥️
boyoldi
boyoldi 18 gün önce
*🌌lise öğrencisiyim. Aileme yük olmak istemiyorum TRvid'dan harçlık çıkartmak istiyorum bu kadar insandan 10 kişi bile görüp takip etse çok iyi olur. Şimdiden çok teşekkür ederim. Bunu sürekli belirtiyorum samimi kalın en iyi dostunuz kendinizsiniz kendinize iyi bakın🌌*
Manə Xodayeva
Manə Xodayeva Aylar önce
Azerbaycanca banan :)
Gül Polat
Gül Polat 29 gün önce
🤣🤣🤣🤣
soft_milk shake 🍹
soft_milk shake 🍹 2 aylar önce
Bizi hep güldüren abimiz 😊
°Rubysland°
°Rubysland° Aylar önce
Hepini üşenmeden araştıran koca yürekli mert abimiz😂
Reaper Kid EXE
Reaper Kid EXE 2 aylar önce
Mert abimiz acaba 8 muzu da yiyebilecek mi :D (Özellikle Türkçesini :D)
Defne
Defne 2 aylar önce
🤣🤣😂🤣😂🤣🤣😂🤣
Defne
Defne 2 aylar önce
Hem önce türkçeyi yesin yada isviççeyi
Defne
Defne 2 aylar önce
AYNEN ::::DDDDD HAHAHAHAHHAHAHAHAH 😂😂🤣🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🧡🧡🧡
Harika Dünyam
Harika Dünyam Aylar önce
İşte farkımız: Herkesin banan hecesiyle seslendiği meyveye muz diyoruz 😌
Aynur Boyacı
Aynur Boyacı Aylar önce
Bizimde bir farkımız üzgünüm farklarımız olsun😂
GÜLİSTAN GÜLEÇ
GÜLİSTAN GÜLEÇ Aylar önce
Türk farkı ama ne fark bağımsız türkleriz biz diğer ülkelere bağlı değiliz
Geceninesintisinde
Geceninesintisinde Aylar önce
Her yönden değişik bir milletiz Türkler gurur duyun shsosehskshhsh
🌟Fnafcı nehir#softvanessa fan#nezukoteam🌟
Abi çok komiksin 😂
Çöp Aim Valorant
Çöp Aim Valorant 2 aylar önce
Tebrikler: Bu videoyu 1 milyon kez attınız size 1 milyon plaketi fabrikası vercez
Arda Kaya
Arda Kaya Aylar önce
Sonunda akıllı biri
Vedat Elgin
Vedat Elgin Aylar önce
aynen İNME İNME DEDİM BAK İNME SEN İSTEDİNNN! , ... ALLAH RIZASI için bir like atın
İbrahim Kaan Nazlı
Aynen
GAMERCİ PROTV
GAMERCİ PROTV Aylar önce
İşte ne güzel. Tek ve eşsiz bir dilimiz var daha ne olsun
MİNECRAFT BOY
MİNECRAFT BOY Aylar önce
Türk olmak bi ayrıcalıktır ~Mustafa Kemal Atatürk~
Murat
Murat Aylar önce
İşte dilimiz her dilden özel
stars_the_sky
stars_the_sky 2 aylar önce
Artık türkiyenin aşagılanacak bir seyi kalmadi artik dilimizdeki kelimeleride asagılayın.
Blackpink💞fanclub💖
Tüm Dünya:BaNaNa Türkiye:MuZ AğAğAğAğAğAğAAAAA🤣🤣🤣🤣
APO REİS
APO REİS Aylar önce
Sondaki gülüş çok iyiydi😂
Musab Kaya
Musab Kaya Aylar önce
Ne gülel tek değişik ülke bizim ülke işte🤣🤣🤣🤣
Kerim
Kerim Aylar önce
Hepsini uyduran Koca yürekli mert abi
[°Mrs.M@ya°]
[°Mrs.M@ya°] Aylar önce
Bizimki eşi benzeri olmayan birşeydir efenim 😉😏
William
William 2 aylar önce
İlk yorum 2. Beğeni 😍❤️ ve abi çok komikti 😂😂
Naz BAKAR
Naz BAKAR 15 saatler önce
Türkiye'nin farkı😂
Dr Orhan  Strange
Dr Orhan Strange Aylar önce
Hay Senin gülüşüne yaa 🤣❤️
Ceylin Bağcı
Ceylin Bağcı Aylar önce
Mert abi çok komiksin🤣😂🤣🤣🤣🤣
Dünyaya yabancı*-*
Ya yeminle sondaki gülüşle aynı güldüm ve tam denk geldi 😂😂😂
Beyaz kidı
Beyaz kidı Aylar önce
5 kere izledim beşin dede güldüm 😂 MUZ
Rabia Çinar
Rabia Çinar Aylar önce
Bütün ülkelerinki aynı ama biz özel bir ülke olduğumuz için Bizimki farklı🤣
Tam Hayatın İçinden
Allah'ım bizleri rızasından yolundan ve sevgisinden ayırmasın İNŞALLAH 🤲🤲🤲► “Rabbim! Beni ve zürriyetimi namazı dosdoğru kılanlardan eyle. Rabbimiz! Duamı kabul et.” (14/İbrahîm 40) ► Şüphesiz ki iman edenler, salih amel işleyenler, namazı dosdoğru kılanlar ve zekâtı verenlerin Rableri katında ecirleri vardır. Onlara korku yoktur ve onlar üzülmeyeceklerdir. (2/Bakara 277) ► Sizin dostunuz ancak Allah, Resûl'ü, namazı kılıp zekâtı veren ve rükû eden mümin kimselerdir. (5/Mâide 55) ► Siz, birbirinizi namaza çağırdığınızda onu alay ve oyun konusu edinirler. Bu, onların akletmeyen bir toplum olmalarındandır. (5/Mâide 58) ► Şeytan, içki ve kumarla ancak aranıza düşmanlık ve kin düşürmek, sizi Allah’ı anmaktan ve namazdan alıkoymak ister. Artık vazgeçtiniz değil mi? (5/Mâide 91) ► (Ayrıca) namazı kılın ve O’ndan korkup sakının (diye emrolunduk). (Dirilip) huzurunda toplanacağınız O’dur. (6/En'âm 72) ► De ki: “Şüphesiz ki benim namazım, kurbanım, hayatım ve ölümüm âlemlerin Rabbi olan Allah içindir.” (6/En'âm 162) ► Kitab’a (dört elle) yapışanlar ve namazı dosdoğru kılanlar var ya! Şüphesiz biz, ıslah edenlerin ecirlerini zayi etmeyiz. (7/A'râf 170) Kur’ân’ın bütünlüğü içinde Yahudilerin, kendilerine indirilen Kitap karşısında üç sınıf olduğunu görürüz: a. Kitap’tan hiçbir şey bilmeyen, kulaktan duyma bilgileri kitap zanneden ümmiler (2/Bakara, 78), b. Kitab’ı okuyup durduğu hâlde onu tahrif edenler (5/Mâide, 13), Kitab’ın ayetlerini gizleyenler (3/Âl-i İmran, 187), elde edeceği bir dünyalık için Kitab’ın ayetlerini satanlar (2/Bakara, 79), yönetici ve sermaye sahiplerini razı etmek için Kitab’ın hükümlerini eğip bükenler (7/A’râf, 175-176), işine geldiğinde Kitab’ın hükümlerine uyan, gelmediğinde yüz çevirenler (24/Nûr, 47-50), c. Kitab’a dört elle sarılıp onun içindeki hükümleri uygulamaya çalışan salihler (7/A’râf, 170). Bu üç sınıf da Kitab’a iman ettiğini iddia etmektedir. Allah (cc), birinci ve ikinci grubun iddialarını yalanlamakta ve onların kâfir olduğuna hükmetmektedir. (bk. 2/Bakara, 79, 85, 101; 3/Âl-i İmran, 7; 4/Nisâ, 105; 5/Mâide, 43, 44, 68...) Üçüncü sınıfın iman iddiasını kabul etmekte ve bunların mümin olduğuna hükmetmektedir. (bk. 2/Bakara, 121; 24/Nûr, 51) ► Onlar ki; namazı dosdoğru kılar ve onlara rızık olarak verdiklerimizden infak ederler. (8/Enfâl 3) ► Mümin erkekler ve mümin kadınlar birbirlerinin dostudurlar. İyiliği emreder, kötülükten alıkoyar, namazı dosdoğru kılar, zekâtı verir, Allah’a ve Resûl’üne itaat ederler. Allah’ın rahmet edecekleri bunlardır işte. Şüphesiz ki Allah, (izzet sahibi, her şeyi mağlup eden) Azîz, (hüküm ve hikmet sahibi olan) Hakîm’dir. (9/Tevbe 71) ► Onlar ki; Rablerinin rızasını elde etmek için sabreder, namazı dosdoğru kılar, onlara rızık olarak verdiklerimizden gizli açık (sürekli) infak eder, kötülüğü iyilikle savarlar. Böylelerine (ahiret) yurdunun (güzel) akıbeti vardır. (13/Ra'd 22) ► İman eden kullarıma de ki: “Namazı dosdoğru kılsınlar, içinde ne alışverişin ne de dostluğun olduğu o gün gelmeden önce, rızık olarak verdiklerimizden gizli ve açık infakta bulunsunlar.” (14/İbrahîm 31) ► Ailesine namazı ve zekâtı emrederdi. O, Rabbinin yanında razı olunan bir kuldu. (19/Meryem 55) ► “Şüphesiz ki ben, Allah’ım. Benden başka (ibadeti hak eden) hiçbir ilah yoktur. Bana ibadet et. Beni zikretmek için namaz kıl.” (20/Tâhâ 14) ► Ailene namazı emret, sen de onda sabırlı/kararlı ol. Biz senden rızık istemiyoruz. Biz seni rızıklandırıyoruz. Akıbet takvanındır. (Takvalı olanlarındır.) (20/Tâhâ 132) ► Onları emrimizle hidayete ulaştıran imamlar kılmıştık. Onlara hayırlı işleri yapmayı, namazı dosdoğru kılmayı ve zekâtı vermeyi vahyetmiştik. Onlar bize kulluk/ibadet eden kimselerdi. (21/Enbiyâ 73) ► Onlar ki; Allah anıldığında kalpleri titrer, başlarına gelene sabreder, namazı dosdoğru kılar ve kendilerine rızık olarak verdiklerimizden infak ederler. (22/Hac 35) ► Onlar ki; namazlarında huşu içerisindelerdir. (23/Mü'minûn 2) Huşu, sükûnet, hareketsizlik, kısılma ve dinme gibi anlamlara gelir. Namazda huşu, kalpte var olan mutmainlik, huzur, sükûnet ve Allah’ın (cc) huzurunda olma şuurunun, bedene saygı, hareketsizlik ve edep olarak yansımasıdır. Huşu, namazda kalbin ve bedenin Allah’a (cc) karşı edeple süslenmesidir. Namazın kişiyi kötülükten alıkoyması (29/Ankebût, 45), sabrını arttırması (2/Bakara, 45), bencillik ve cimrilikten alıkoyması (70/Meâric, 19-22) ve günahları gidermesi (11/Hûd, 114) huşuyla kılınan namaz için söz konusudur. ► Onlar, (vakitlerine, şart ve rükünlarına, huşu ve sünnetlerine dikkat ederek) namazlarını korurlar. (23/Mü'minûn 9) ► Onlar, ticaretin ve alışverişin kendilerini Allah’ı anmaktan, namazı dosdoğru kılmaktan ve zekâtı vermekten alıkoymadığı adamlardır. Kalplerin ve gözlerin (dehşetten) ters döndüğü bir günden korkarlar. (24/Nûr 37) ► Namazı dosdoğru kılın, zekâtı verin ve Resûl’e itaat edin ki, merhamet olunasınız. (24/Nûr 56)
Özlem Koz
Özlem Koz Aylar önce
Sondaki Mert abimizin gülüşü Gülüşüne kurban olduğum Sjsjshsj
Arda Aydın Şengül
Yalnız isviççe diye dil yok isviçrede de almanca konuşuluyo eğer isveççeyi kasdettiysen oraya isveç bayrağı koymalıydın isviçre bayrağı koymuşsun abi
Reşit Aksoy
Reşit Aksoy Aylar önce
Sondaki gülüş beni benden aldı 😇
Batı Pişkin
Batı Pişkin Aylar önce
Almancı kuzen:Kuzen sana alamanyalardan çikolata getirdim Siz:Biz başka istiyoruz Almancı kuzen:Almanca muz
ad soyad
ad soyad Aylar önce
Fransızcayı çok tatlı söyledin yiaa
Emine Dalmis
Emine Dalmis 2 aylar önce
7. 1 e yetişemedik Yetisemedikkk
Mirtalib Ağayev
Mirtalib Ağayev Aylar önce
Türkler: işte farkımız😂
Bora Demiryurek
Bora Demiryurek Aylar önce
Muz Türkçe değil arapça kökenli bir kelime Türkçe'ye sonradan girmiştir
konul Kazimova
konul Kazimova Aylar önce
O kadar ülkenin işinde Azerbaycan olmayınca çok kötü oldum
Emel Marangoz Güzelkabaağaç
Yunan'ca banane 🤣😅💗
Tstlim Gzhsjsj
Tstlim Gzhsjsj 8 gün önce
Yunanca banana
Ecrin Ozcan
Ecrin Ozcan Aylar önce
Şey Fransızca 2 dilin karışmasından oluşan bir dil yani LATİNCE be YUNANCA bu yüzden aynı olursa şaşırmamak lzm❤️😂👋🏻
Berat Efe
Berat Efe Aylar önce
@TØMM¥ hayir muziki
Saime Naz DOĞRUER
Saime Naz DOĞRUER Aylar önce
İhiihih
Vuqar Hesimov
Vuqar Hesimov Aylar önce
Azerice banan
DİPLOMATT58_
DİPLOMATT58_ Aylar önce
Ne kadar da komik 😅
AsyaGalpBançi💓💗
Türkçe'nin azizliği olur gibi🥹
/•Gacha-Aqua•\
/•Gacha-Aqua•\ Aylar önce
sadece Türkiye’nin farklı olması peki ve sondaki gülüş😂🤣🤣🤣
FGK
FGK Aylar önce
İngilizce: Night Yunanca: Νικσ (Niks) Almanca: Nacht Türkçe: Gece
Poyraz Oyunda
Poyraz Oyunda Aylar önce
Türkçe:Muz ihihihi Muz ihihuhi😂🤣😂
DURU'NUN MİNİK DÜNYASI
O sondaki "ihihiiğiğğkm" gülüşü 🤣🤣🤣
ALEX.Z.😎
ALEX.Z.😎 Aylar önce
Bende sandım banane deyeceksin😂😂😂
Nuray KAYA
Nuray KAYA Aylar önce
Gerçekten komikti ya hu 🤣
Izzet Aliyev
Izzet Aliyev Aylar önce
Türkçe: MUZ ihihigi 😂
korkusuz
korkusuz Aylar önce
Merkez:Mertlia Türkçe `de MUZ adlı meyveyi keşfetti...
LGBT'ye HAYIRRRRRRRR!!!!!
Ana dilimizi kaldırıp güya harf inkılabı diye bu milletin tarihini yok edenlerin Allah binbir türlü belasını versin ve rahmet eylemesin aminn
Chan İstiyor Baklava #mertos💍
Türk farkı 👍🏻✊🏻🇹🇷
Adım wHaT 2
Adım wHaT 2 Aylar önce
İsviçce diye bi dil yok Farsça : Moz
¨King_Jiminshii¨지민 #jikookrealok? #vmin
Yabancılara bu yüzden Türkçe zor geliyor.
Gizem Honas
Gizem Honas Aylar önce
Biri muz diyince bu kadar güleceğim aklıma gelmezdi
│Idk-│
│Idk-│ Aylar önce
İngilizce:Cannibal Fransızca(Galiba):Cannibale Türkçe:Yamyam
Tuba Tan
Tuba Tan 2 aylar önce
Hepsi banan manan bizimki muz🤣
Jisoom_JisooFan
Jisoom_JisooFan Aylar önce
Mert abinin özürlü gulusleri😂
Edgar Yt
Edgar Yt Aylar önce
Diğer ülkelerden farkımız, oynat bakalım
magazin x
magazin x Aylar önce
🇬🇧 İngilizce :banana 🇩🇰Danca :binai 🇦🇱arnaca :binanana 🇹🇷 Türkce: 🍌 hihihihi muz hihi 🤗😂😂😂😂
natiq abbasov
natiq abbasov Aylar önce
Ben Azerbaycanlıyım 😍🇦🇿🇹🇷
babaannemin kedisi 😺
Rusça sanki banan değil de anan dermiş gibi 😂
OMAYGATCI BABA
OMAYGATCI BABA Aylar önce
aynen çok komik
vareen malk
vareen malk 14 gün önce
Hehehehe bilmeyen icin arpcatada muz. 🤣😂
PrensesIrazTV
PrensesIrazTV Aylar önce
FRANSIZCA:BANANEĞĞĞĞ🤣🤣🤣 TÜRKÇE:MUZZZZ😂😂😂
takar bay
takar bay Aylar önce
abi cok komiksin ya seni seviyorum
Duru Coşkun
Duru Coşkun Aylar önce
🤣🤣😂
BlackBtsKiller
BlackBtsKiller Aylar önce
Türk olmak başkadır
Bilal Kasar
Bilal Kasar Aylar önce
selamun aleyküm abi senin videolarına süper videoların çok güzel abi inşallah trendlere uçarsın abi inşallah youtub trendlerine girersin ❤❤ seviliyorsun abi
Safiye
Safiye Aylar önce
😂😂,, muz”
Nisa durmuş💕
Nisa durmuş💕 Aylar önce
Abi Bence biz tembel olduğumuz için az harfle yapmışlar o kadar harfi şimdi söyleyemez demişlerdir😆😅🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Aren Derin Türün
Aren Derin Türün 2 aylar önce
😂😂😂
Lisa
Lisa Aylar önce
Offf ability cok iyisin yaaaaa🤣🤣🤣
pro oyuncu
pro oyuncu Aylar önce
pov: kardeşimi güldürmeye çalışırken me
GÜNEY ARSLAN
GÜNEY ARSLAN Aylar önce
Ingilizce: hello Almanca:halo Ispanyolca:hola Türkçe:MERHABA
Jungkookie♡_♡#bestgirls#bstdancr#TsNb
Koreceyi gören me:aggagaggagaggsgagg
mohammed
mohammed Aylar önce
Abi Afganistan ve İran da muz diyor 😂😂
ŞEHRİBAN AKAR
ŞEHRİBAN AKAR 2 aylar önce
Hesinin aynısı ama türkçedeki farkı işte muz🤣🤣🤣
4lone-idc
4lone-idc 2 aylar önce
Abi çok komiksin
Rezan ile Oyun
Rezan ile Oyun 13 saatler önce
Türkçe muz aaaaaaaııııııııııııııı😂😂😂
Barış Ahilik
Barış Ahilik Aylar önce
😂😂😂
Keleş HÜSEYİN
Keleş HÜSEYİN Aylar önce
abi sanki ağlamıyosun gülüyosun
Ferit Aslan
Ferit Aslan 2 aylar önce
😂😂
•ʝuɴɢĸooĸ•
😂😂
BALDİ BACKIN KASLI KOLU 🦍🦍
Çok komik😐👏👏.
💜Ravda💜
💜Ravda💜 Aylar önce
Neden mi muz çünkü Türkiye özel olduğu için muz🇹🇷 ALLAH'INI seven💜
Ada Yıldız
Ada Yıldız 2 aylar önce
Bütün hepsini bilion ✨HeLal lAn sAnA YusUfiğğğ sjsjsjjsjs✨
SARI GENÇLER
SARI GENÇLER Aylar önce
Siz bunla gurur duymaniz gerek bakin onlarca ülkeler ayni kelimeyi kullanıyolar biz farkli kullaniyoruz bizim dilimize yakin olan 3 4 tane ükle vardir en fazla ama ingilizceye 30 dan yakin ülke var bide boyle düşünün
Raghad Ahmed
Raghad Ahmed Aylar önce
Arapça'da da muz :)
Deniz
Deniz Aylar önce
meksikalıların niye saygı duyduğunu anladım.. (random var gibi sayın randomum kör ediyo da)
🖤soft_lisa blink🖤
Olayı anlayan 🤣🤣
nurdisina
nurdisina Aylar önce
😂
Merve Büyükokuroğlu
Abi vdeolariın çoooooook güzel sürakli izliyorum çok hoşuma gidiyo hele dansın acayip güzel seni severe izliyorum
💫Blink JENSOOM💫
Annem almandır ve evde deli gidİ banana diye dolaşıyordur
Zabit Eliyev
Zabit Eliyev Aylar önce
Azerice bile muz banan yaw Türklere aciyom.(Kötü anlamda söylemedim)
Emine Kef
Emine Kef Aylar önce
İşte Türkçenin attı fark😎
ferdaniye yetim
ferdaniye yetim Aylar önce
😂😂
Ayaz Ege ÖZDEMİR
Ayaz Ege ÖZDEMİR Aylar önce
Tamam güzelde İsviçce diye bir dil yok İsviçrede almanca Fransızca İtalyanca ve romanşça konuşuluyor
Tabletko Galaxy Hayallik
abi ölümcül ameliyata girmem gerek tüm videolarını izledim dua edin
xxgigagamerxx
xxgigagamerxx 2 aylar önce
ne kadar komik yiağğ
🍨BlackPink Lisa🍨
Mert abi;MuZ iHiHiHi MuZ ıHiHıIıI
Sonraki
KURNAZ MİSAFİR ÇOCUĞU 😂🤣
1:54
Would YOU Quit School For $100,000?
11:34
görünümler 76 000 000
World’s Most Dangerous Escape Room!
8:02
görünümler 135 000 000
I'm Leaving Ur Mom's House
9:30
görünümler 443 026
Hit The Target, Win $300,000
13:38
görünümler 109 000 000
OKULLARA GÖRE ÖDEV YAPMAMAK !
5:20
görünümler 398 000
I Built Willy Wonka's Chocolate Factory!
17:02
CİNLER HAKKINDA SAÇMA İNANIŞLAR
3:32
100 Girls Vs 100 Boys For $500,000
16:53
görünümler 81 000 000
Bu videoyu kuzenine gönder 😂🤣
0:18
Asla Kılıbık Değil Memosum 😂
0:28