Karanlık

TÜM BURÇLAR | Nuray Sayarı'dan haftalık burç yorumları | 13 Mayıs - 20 Mayıs 2019

Hayatta Her Şey Var
görünümler 323 130
89% 2 902 329

Beyaz TV ekranlarında yayınlanan Hayatta Her Şey Var programına konuk olan Nuray Sayarı 13-20 Mayıs 2019 tarihleri arasında tüm burçları yorumladı ve burçları aşk, para ve sağlık konusunda nelerin beklediğini anlattı... Nuray Sayarı, haftanın enleri ve haftanın ritüelini canlı yayında izleyicilerle paylaştı...

katma

 

hhvolnuray sayarı tüm burçlartüm burçlarikizler burcuaslan burcuterazi burcukova burcukoç burcuyay burcubaşak burcubalık burcuakrep burcuboğa burcuoğlak burcuyengeç burcuburçburçlarNuray sayarı ritüelritüelburç yorumlarıburç yorum nuray sayarıastrologastrolojihaftalık burçlarnuray sayarı burç yorumlarıNur viralbeyaz tvhayatta her şey var13-20 Mayıs Tüm Burçlar

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 100
Mehmet Arda Dörtdağ
bos isler
Mələk Məmmədova
Mələk Məmmədova 5 gün önce
50:38 yay
Hamza Mustafa
Hamza Mustafa 5 gün önce
Benim burcum Yayy
Prime Prime
Prime Prime 5 gün önce
akrep burcu olanlar🙋🙋
Fidan Heydərova
Fidan Heydərova 5 gün önce
Yemin ederim çook dogru. Boğa burcu❤. Artık söz fedakarlıq yok. Azeriden salamlar😊
sena kurt
sena kurt 5 gün önce
Mhb kocam Koç bnde yayım
Ersan Bz
Ersan Bz 5 gün önce
4 Nisan da doğan erkek uzun boylu 7 Nisan da doğan orta boylu oluyor 😂😂😂😂👍👍
Ersan Bz
Ersan Bz 5 gün önce
Yengeç burcu kişisi olarak aleyküm selam 🙏🙏🙏🙏❤️❤️❤️
Ersan Bz
Ersan Bz 5 gün önce
18 martta doğn kişiler hangi burçtan acaba 😂😂😂😂😘😘😘
Ersan Bz
Ersan Bz 5 gün önce
Teşekkür ediyorum 26 Haziran ı Yengeç burcu diye cevap lıyan Güzel yurdumun güzel insanları hayırlı Ramazanlar 🙏🙏🙏🙏👍👍👍💕❤️
Damar parçalar hit şarkılar Pakize Sûveybe
Nuray hanımı pazar günü görmek istiyoruz
Ayşe Akyol
Ayşe Akyol 5 gün önce
Koç
Yeliz Dalakci
Yeliz Dalakci 5 gün önce
evli olanlar yükselecek iliskileri diyor ama benimlisi bitti
Leyla Rehmanova
Leyla Rehmanova 6 gün önce
Biz basaqlar neden basqalari ucun yasayiriq bir gunde ozumuzcun yasayaq
asenat Brgz
asenat Brgz 7 gün önce
Nekadar haklısın ya bunları iki gün önce öyle bir yaşadım ki evi terk ediyordum. Birşeyler son anda değişti. Çok alıngan bir haftadaydım ve herşeyi sorguladım. Yükselenim BALIK. Güneş burcum BOĞA..
asenat Brgz
asenat Brgz 7 gün önce
Nuray abla annem koç burcu, bu hafta kedi köpek gibi birbirimize girdik 😂 aslında hatalı olanın kendi olduğunu çok iyi anladı. Buarada ben de boğa burcuyum..
Ayşən Cavadlı
Ayşən Cavadlı 7 gün önce
Nuray abla yay kadıni buga erkeği aşk durumu nasıldı?
Ayşən Cavadlı
Ayşən Cavadlı 7 gün önce
Benim burcum yay sevgilim buga burcudu
Kıymet Kaya
Kıymet Kaya 7 gün önce
Ne cene ne cene bi kerede tuttur ya. Fenalık getiriyo artık bu kadından.
Gün Eliyeva
Gün Eliyeva 7 gün önce
Ne danşrsan balka pisxologyamı pozdun
Güllü İsik
Güllü İsik 8 gün önce
Doğru Nuray hanım bu aralar bazı taşsız olaylar yüzünden işinden soğudum duygusal olarak hassas lastim 👍👍👍👍
Sehriban Kilit
Sehriban Kilit 8 gün önce
Kendi kendine konuşanlar yengeçç 😁 Gerçekten öyle kendimle konuşmaktan yedim bitirdim kendimi 😁
Samira Bakirova
Samira Bakirova 8 gün önce
ayneeeen yengenc 👍
Samira Bakirova
Samira Bakirova 8 gün önce
ayneeeen yengenc 👍
Valencia'nın Aşk Falları
Kanalıma buyrunnnnnn
Betül Yetim
Betül Yetim 8 gün önce
Burçların haftalık eğitim konusuna da yorum olarak değinilebilir mi
Furkan Aydın
Furkan Aydın 9 gün önce
Hay burcuma soksunlar amk. Aslan diye burç mu olurmuş. Keşke aslan burcu olmasaydım amk.
Rick Sanchez
Rick Sanchez 9 gün önce
Oha hepsi doru çıktı bu kadın ilah mı herşeyi bilyo
FezaNur OSMANLI
FezaNur OSMANLI 9 gün önce
Nuray hanım çok güzeldiniz şimdi değişik geldiniz ..
Elif’in unicorn Dünyası
Ben yengeç burcuyum ve bir olayın üzerinde çok durarım
Elif Afsar
Elif Afsar 9 gün önce
Çok doğru başak şuan yeni yeni anliyorum
Lennoxw
Lennoxw 9 gün önce
Nuray hanimin kolyesini cok begendim.. model ismi..veya marka bilen varsa lütfen cevap versin :) tskler.
Sultan Ünlü
Sultan Ünlü 9 gün önce
bunlara inanan salak varmı 😂
Celal Şengör
Celal Şengör 6 gün önce
Salaktan çok ne var bu ülkede
ComeBacK 59
ComeBacK 59 9 gün önce
YENGEÇ BURCU 21:20
Adem Arm
Adem Arm 9 gün önce
Yıl 2019 Burç diyolar sdfghgjh Acınacak haldesiniz .
Jade Johannson
Jade Johannson 9 gün önce
Gerçekten çok inanılmaz bir yorumdu. Nuray hanım, yengeç burcuyum. Bu videoyu az önce gördüm ve değindiğiniz her konuyu resmen ağzım açık dinledim. Özellikle aşk hayatı konusunda, 2 gündür karşıma bazı insanlar çıkıyor ve sınandığımı düşünüyorum. Hatta bu durumu birkaç arkadaşıma değindim. Şaşırtıcı bir şekilde sanki bu dönem paratoner gibi insanları çekiyorum gibi. Diğer dedikleriniz de aslında yengeç burcu için genel ve olaylarda hep uygulamamız gereken şeyler... Tavsiyeleriniz güzel. Burç yorumları beni cok etkiliyor dinlemeyi, okumayı tercih etmiyorum ama bu sefer dayanamadım valla. Çok teşekkürler.
Şevval Kıymık
Şevval Kıymık 9 gün önce
Birdaha oglaktayken bir şey söyleme abla kadın anlatsın diye kaç dakka bekledim ben
Emre A
Emre A 9 gün önce
Seni trendlere sokanın amına koyim
Crazy Oyuncu Cemal TR
*11:44** Bir Boğa Erkeği Olarak Söylüyorum Gerçekten 3 Te 3 Aynısını Yaşıyorum. :) İş Çok Yorucu :)*
Fatma Kulaç
Fatma Kulaç 9 gün önce
Para is kariyer ask karin doyuruyor
irem takan
irem takan 9 gün önce
Zamanı Olmayanlar İçin : Yorum Tutmuş teşekkürler.. koç : 2:54 boğa : 10:52 ikizler : 15:35 YENGEÇ : 21:20 aslan : 27:25 başak : 32:40 terazi : 39:40 akrep : 44:25 yay : 50:30 oğlak : 57:42 kova : 1:03:10 balık : 1:08:10
Pln Smsk
Pln Smsk 6 gün önce
İremcim bu kadar uğraş verip dakikaları yazmışsın cok sağol ama dakikaları yazarken “ . ” Yerine “ : “ yaparsan üzerine tıklayıp direk o dakikaya gidebiliriz,tesekkürler yine de, sayende direk burcuma ilerledim
zamane hanimefendisi
Yengeç burcusun heralde büyük harflerle yazdığına göre 😂😂😂😂
ugur kral
ugur kral 8 gün önce
Sen adamsın
Zeka Qedimov
Zeka Qedimov 8 gün önce
Tsk
Light Green
Light Green 9 gün önce
Addddamsın♥️
Ersan Bz
Ersan Bz 9 gün önce
Yay burcu yaymayı kendinizi her olur olmaz yerde engüzeli dilni tutmaktır ❤️❤️❣️❣️💕🙏🙏🙏
Ersan Bz
Ersan Bz 9 gün önce
Allaha vePeygamberimizin varlığını bilen ler bol duaetsin gerisini Allah'a bıraksın🙏🙏🙏🙏👍👍👍🌷🌷🌷
Ersan Bz
Ersan Bz 9 gün önce
Yengeç burcu parfümü Leylak kokusu iyiymiş 😂😂❤️❣️💕🙏🙏🙏
Ersan Bz
Ersan Bz 9 gün önce
Ağzınıza sağlık olsun İnşallah Rabbim in NURLARI🙏🙏🙏🙏💕❣️❤️👍👍👍👍🙏🙏🙏🙏💋💋💋
Ersan Bz
Ersan Bz 9 gün önce
En güzel AŞK ALLAH Aşkı🙏🙏🙏🙏💕💕💕❣️❣️❣️❤️❤️❤️😂😂😂🌷🌷🌷🌷👍👍👍👍🙏🙏🙏
Ersan Bz
Ersan Bz 9 gün önce
Yengeç burcu insanları sevdimmi tam severim sildmmi 1 kalemde🙏🙏🙏🙏👍👍👍👍🌷🌷🌷🌷😂😂😂😂
Ersan Bz
Ersan Bz 9 gün önce
Ben yengeç burcuyum beni üzen herkes ten uzak duruyorum ya ben. Sizde öyle yapın🙏🙏🙏👍👍❤️❤️❣️❣️💕💕
Zümrüt Zümrüt
Zümrüt Zümrüt 9 gün önce
Küllerimden doğarak geliyorum bir başak kadını olarak Eyvallahsız😄🌾
Şule. beyza yildirim
İkizler burcuyum hiç bir şey doğru çıkmıyor tahminler bile yakın değil ..ve herşeyi hayatın akışına bıraktım ..çünkü çok yoruldum
Pucii Edim
Pucii Edim 9 gün önce
Kovaa cuk doğru yaaa.
Ersan Bz
Ersan Bz 9 gün önce
26 haziran ayında doğan hangi burçtan
Eda Demiröz
Eda Demiröz 5 gün önce
Yengeç
Işılsu Pınarbaşı
Yengeç
Ersan Bz
Ersan Bz 9 gün önce
Arslan burcu kokularını kullansın
Ersan Bz
Ersan Bz 9 gün önce
Nur hanım yengeç burcu kadınların hangi kokuları kullanmak gerkiyor🙏🙏🙏🙏🙏💕💕💕❣️❣️❣️❤️❤️
Havva Kaya
Havva Kaya 9 gün önce
Sevgilim oğlak burcu ve ben ona pzt akşamı süpriz yaptım biliyo cidden
Müzik Dünyası
Müzik Dünyası 10 gün önce
Ramazanda burç videosu trendde :d
Çınar Ayhan
Çınar Ayhan 10 gün önce
İki yildir dinliyorum takip ediyorum ama dediği bir kelimesi tutmuyor hayvanlarin hayatını anlatıyor herhalde insanlara özgü birsey yok hiç
canan aktaş
canan aktaş 10 gün önce
Başkalarının acısını kendi acınız gibi yaşamayınn boğa
ŞÜHEDA ASLAN
ŞÜHEDA ASLAN 10 gün önce
Akrep 44.08
Nur Çakirer
Nur Çakirer 10 gün önce
15:30 ikizler
Curiye Su
Curiye Su 10 gün önce
Koç burcuyum yine sağlık tek Yıldız ne iş anlamadım bu sene sağlıktan çekiyorız galiba nefes almak zorlaştı 😡🤪
Edanur
Edanur 10 gün önce
Şimdi bunlara inananlara söylüyorum insanların yaşadıkları genel duygular vardır.Bir insan bir hafta içersinde üzülür sevinir kıskanır vs. bu duyguları yaşar.Bu burçlarda bu noktaları yakalıyor zaten bu duyguları o söylemese de yaşayacaksınız onlar diyor ki işte ne biliyim aslanlar bu hafta üzülecek sonra sen o hafta bir olaya üzülüyorsun hoop bak bildi burç bunlar yanlış şeyler özellikle inanan bir insansaniz yok mum yak pembe giy dilek dile bunlar boş iş eğer birşey istiyorsanız dua etmelisiniz direkt araya bir alıcı sokmadan yapmalısınız.İste ilişkilerinizde iyi davranin falan arkadaşlar bunlar zaten insanların yapması gereken şeylerdir.BOŞ SEY BUNLAR
Melike melike
Melike melike 10 gün önce
Gülmek bulaşicidir
Eylül Gül
Eylül Gül 10 gün önce
Başak 32:40
Pride 35
Pride 35 10 gün önce
Boğaların işleri düzelmiyor bir türlü ben anlamadım ki nedir bu başımızdaki bela
Hz. insan
Hz. insan 10 gün önce
yengeçlere selam olsun 🤗🤪
Ceren Aydın
Ceren Aydın 10 gün önce
BAK YAY NOLURRR AÇIL ARTIK BENDE BOŞ DEĞİLİM DİYORUUUUMMM
Dizi VS Gerçekler
Dizi VS Gerçekler 10 gün önce
Elinle yaptığın hayrı, dilinle ziyan etme.(Hz. Muhammed(s.a.v))Elinle hayır yapmak için kanalıma abone olursanız sevinirim
Serhat İnci
Serhat İnci 10 gün önce
Ulan hala burçlara inanan mallar varmı amk salak mısınız?
Ahmet Goethe ÇAKAR
Ahmet Goethe ÇAKAR 10 gün önce
KOLPACI NURAYYYYY
Furkan Kürkcü
Furkan Kürkcü 10 gün önce
Heeeee tmmm...
Derya Boral
Derya Boral 10 gün önce
Tam olarak beni anlatmış bir #başak olarak 👍🏻💪🏻
ms _beste
ms _beste 10 gün önce
Burçlar gerçekten doğru çıkıyor mu ?
Tuna Gözükara
Tuna Gözükara 10 gün önce
Ne zamandir konusmak istedigim bi kiz vardi bu yorumu duyduktan sonra bi gaza geldim gidip konusucam
Ahmet Çiçek
Ahmet Çiçek 10 gün önce
Videoyu yanlışlıkla açtım bu burçlara inanmayın
eren akın
eren akın 10 gün önce
Doğru diyor bu kadın .akrep beni aldattı ve öğrendim asla gizleyemez .bende bu hafta aldatıcam ve kandıracam onu .hakediyorlar.canları cehenneme .oda öğrensin onunda canı yansın.
eren akın
eren akın 10 gün önce
Akrepler sadık deniyor genelde ama sadık değiller.sadece sözde sadıklar ama altan altan iş çevirirler
Veli Yalçın
Veli Yalçın 10 gün önce
Ulan gerçekten burçlara inancak kadar yozlaşmış vizyonsuz bu kadar insan varmiydi . Yazık resmen cehalet şu konuşan kadının falcıdan farkı yok mimikleri anlatim tarzi ve anlattiklari herseyi gosteriyor. Bunlara prim vermeyin
Ceren Ercan
Ceren Ercan 10 gün önce
yay para 5 yıldız mı? kartımda 95 kuruşum var
Gülşen
Gülşen 10 gün önce
Yengeç 🦀 iyiyiz bu hafta😃😃
Aynur Colak
Aynur Colak 10 gün önce
Ikizler in sağlık 'la ilgili olanı çok doğru gerçekten bu hafta rahatsız im
Eylul Eb
Eylul Eb 10 gün önce
Başaklara selamlar
ner fun
ner fun 10 gün önce
Ikizlerrrr💕
Esra ÖZDEMİR
Esra ÖZDEMİR 10 gün önce
1.02.00 Kova
lezbiyen ufuk
lezbiyen ufuk 10 gün önce
*Cidden burçlara hâlâ inananlar var mı ?*
İmmanuel Nietzsche
İmmanuel Nietzsche 10 gün önce
Hala böyle şeyler inanan cahil insanlar var. Negatif bilim
Nlg Mete
Nlg Mete 10 gün önce
32:38 başak
Gözde Şengören
Gözde Şengören 10 gün önce
Kanalıma beklerim 🤗🤗🤗
Gelecek Lideri
Gelecek Lideri 10 gün önce
Başak
Enes Amaç
Enes Amaç 10 gün önce
Yav arkadaş böyle şeylere inanmayın neymiş burç tövbe tovbe
sibel karaaslan
sibel karaaslan 10 gün önce
Sevdiceğim kova ve bu kadar net bir yorum olamaz ya özellikle iletişim konusunu ve diş ağrısını dedi resmen 😵 ağzınıza sağlık 👏👏❤️
Bade BS
Bade BS 10 gün önce
Balık hiç verdiği değeri göremez ki; çünkü herkesten derindir. Sağlık 1 aydır çok kötü. Zaten hiçbir şey yapamıyoruz ki... Üstelik İlişkiler konusundaki bu durum yeni ve gelip geçici değil ki... Alıştık artık...
Derin O
Derin O 10 gün önce
Oha bir yengeç olarak kadının önerdiklerini tesadüfen bilmeden yaptım kesin başıma bi şey gelcek ağağağa
Berkay Varol
Berkay Varol 10 gün önce
Abla anlamadım ben akrep olarak osbir çektim omu ortaya çıkacak tek gizlim bu?
Sevgi Gonul
Sevgi Gonul 10 gün önce
Ya bunlara da o kadar inanmamalı ya Herşeyi Allah bilir bize düşen Çaba ve ümitli olmaktır
adım yoktur ağbeyy valla
Sallıyor AMK inanmayın
sami gökmen
sami gökmen 10 gün önce
21.25 yengeç
sinna Trump
sinna Trump 10 gün önce
Burçlar boş bi batıl inançtır açın Kur'an -ı Kerim okuyun (linç istiyorum 😁)
tamam död
tamam död 10 gün önce
sinna Trump kuranı kerimde yıldızlardan ve gezegenlerin açısından bahsedilmektedir efenim
tamam död
tamam död 10 gün önce
sinna Trump böböbö
Gokcen OZER
Gokcen OZER 10 gün önce
Akrep olarak bu hafta yandık 😂
Saida Yuldasheva
Saida Yuldasheva 10 gün önce
15:30 ikizler
hamza mkn
hamza mkn 10 gün önce
Ya yalan inanmayın şöyle şeylere aşk diyor para diyor oğlak için hiç biri yok hele aşk hiç yok
Kenan Kenan
Kenan Kenan 10 gün önce
Nuray hanım ben terazi burcuyum eşim aslan burcu nasil uyuşuyor.Aslanla çok yoruluyorumya.
M T
M T 10 gün önce
Sonraki
Hayatta Her Şey Var 23 Mayıs 2019
1:29:58
BURÇLARIN EN 'LERİ !! 2019
10:02
görünümler 607 000
Dilber Ay Aslında Kim?
12:51
görünümler 699 000
Yasemin Kutsi BALIK Haziran 2019
15:36
Hayatta Her Şey Var 24 Mayıs 2019
1:32:03
How Things Were Named 2 - Merrell Twins
12:27
EVERY ZODIAC SIGN EVER
8:07
görünümler 1 852 921
5 Things No One Ever Does with Ferrofluid
11:19
Our Lives Are About To Change Forever
13:14