Karanlık

SURVİVOR 95. BÖLÜM FRAGMANI | GÖZYAŞLARI SEL OLDU

Survivor Türkiye
görünümler 2 536 330
95% 24 134 1 229

#Survivor Tv8 ekranlarında yayınlanan ve “Acun Medya” tarafından hazırlanan Türkiye 'nin en çok izlenen en heyecanlı yarışma programı...
İzleyenleri her sezon ekrana kilitleyen Survivor 2020'nin bu yıl ki yarışmacı kadrosu nefesleri kesiyor.
Ünlüler Takımı: Ersin Korkut, Uğur Pektaş, Aycan Yanaş, Derya Can, Parviz Abdullayev, Elif Gören, Barış Murat Yağcı, Şaziye İvegin Üner, Mert Öcal, Tuğba Melis Türk
Gönüllüler Takımı: Fatma Günaydın, Burak Yurdugör, Meryem Kasap, Sadık Ardahan, Evrim Kekik, Cemal Can, Makbule Karabudak, Ceyhun Jay, Tayfun Erdoğan, Nisa Bölükbasi, Yasin Obuz
#Survivor ıssız bir adada hayatta kalma mücadelesi veren yarışmacıların zor yaşamı ve birincilik mücadelesi.

Eğlence

katma

 

1 Jun 2020

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 80
the best king
the best king 13 gün önce
İyiki gittin evo
Beşiktaş Askerleri
Beşiktaş Askerleri 15 gün önce
1:00
S E Z E N 43
S E Z E N 43 18 gün önce
:100
Yakup Aluçlu
Yakup Aluçlu Aylar önce
Survivor oyu 2016 cukur sezon 3 müzik Yamaç Kemal 8 A okul
Ahmet Sevgin
Ahmet Sevgin Aylar önce
Şarkı ??
Emre C.
Emre C. Aylar önce
@Rick Sanchez çıkmıyor shazamda
Rick Sanchez
Rick Sanchez Aylar önce
Shazmala ap o kadar zor degil
Sen bi' değişiksin
Hem 1 gün önceden konsey görüntülerini yayınlayıp hem de ertesi gün konsey yayından 1 saat önce çekilecek dediler. AYCAN 💛🖤
Tarlan Ülgen
Tarlan Ülgen Aylar önce
Hepsinin haftalik aldigi para 3000- 5000 arasinda degisiyor birde arada sözde kavga ediyomus gibi yaparlarsa reyting artiyo extra prim aliyolardir en fazla iclerinde ersin aliyordu 12.000 haftada google da veya you tube var bakin
Elif Demir
Elif Demir Aylar önce
ayyy çok üzüldüm yazık ya
Leonard Galvin
Leonard Galvin Aylar önce
01:47 01:36 0:21
Umut Tintaş
Umut Tintaş Aylar önce
Barışa şampiyonluğu hak edecek bir neden söyleyin performansmı? Hayır performansı son zamanlarda düştü herkesle kavga etti bugünkü kavga da çok yanlış yaptı🥺🥺🥺
Norm Life
Norm Life Aylar önce
Birbirinizi yiyin.Gümbür gümbür geliyor YUNUS EMRE ÖZDEN
MOBİL ÖZEL HAREKAT
HERKES YUNUS EMRE'DE ZORU ADAM İYİ OYNUYOR DİYE KISKANANLAR VAR SEVMİYORSANIZ SAYGI DUYUN. SERCANIN'DA HAKKINI YEMEYELİM ADAM TEK BAŞINA 4-5 OYUN BİRDEN ALDI👊
selin selvitopu
selin selvitopu Aylar önce
Gelecekten geliyorum Aycan eleniyor
Timuçin Gündoğdu
yasini görünce aklına taner gelenler burdamı
Procaizone TrMt
Procaizone TrMt Aylar önce
Bence seneye fanvivor yapılsın bu sene fanlar birbirini öldürecek'miş gibi birbirine sallıyor sakin olur ödülü siz değil onlar kazanıyor onlara üzülmeyin çünkü onlar bizden daha iyi hayat yaşıyorlar Yani orda yaşıyorlar
Procaizone TrMt
Procaizone TrMt Aylar önce
Keşke seneye survivor 2020 yarışmacıları vs survivor 2018 all star yarışmacıları olsaydı uğur dışında nasıl olurdu o zaman
Mehmet Anıl Aras
Mehmet Anıl Aras Aylar önce
Arkada çalan müziği bilen var mı?
Esma Kocak
Esma Kocak Aylar önce
BEN SURVİVORU SADECE CEMALCAN VE NİSA İÇİN İZLİYORUM ÇOK TATLILAR YAAAA🤗🤗🤗
Sen bi' değişiksin
Nisa>Cemal
Edit'er
Edit'er Aylar önce
Kimse kimsenin kalbini boşuna kırmasın, siz burda birbirinizi yerken orda adamlar haftalık para alıyorlar bunun için
eda yılmaz
eda yılmaz Aylar önce
Barış evrime vuracakti 🙄 yoğğh canimmm
Furkan Güneş
Furkan Güneş Aylar önce
Bunu berkan ilk geldiğindede söylemişdim bu çocuk şampiyon olacak UÇUR BİZİ BABAKOO! SENDEYİZ TRANQUİLA
Davut Fidan
Davut Fidan Aylar önce
Ama ne dedim
Дениз седен
Her şeyi geçtim kimse fragmanın müziğinin ne olduğunu bilmiyor mu çok güzel
KANAL CC
KANAL CC Aylar önce
kendim Kelim Sercanda kel bu adamin kafasinin yanlarinin tuyleri 4 aydir uzanmadimi???kel adamlarda saclarin yanlari tokulmez ustu tokulur adam sacini resmen tras yapiyor
Survivor 2020 yorumcu
geçip gitti kavga etmeyin lütfen zaten barışırlar
Mehmet Ali Gündüz
Kadına şiddet uygulayan Barış murat Yağcının en ağır şartlarda adli makamlar önünde cezalandırılıp, daha sonra PATATES yapılmak üzere kızgın yağda kızartılıp Çinlilere dağıtılmasını istiyorum AĞABEY.
Nur uçar
Nur uçar Aylar önce
Doğru biri siz sakatken kalk sen oyna niye oynamıyorsun diyince siz susar konuşmazdınız aynen çok haklısınız.
EMİRHAN YILMAZ
EMİRHAN YILMAZ Aylar önce
KARTALLAR YALNIZ UÇAR ŞAMPİYON BARIŞ
Fatih Duzel
Fatih Duzel Aylar önce
Aycan'da gitti."Bir ben kaldım voltasında gecenin hiç uyumamış ben"😢😢😢
UTKAN ARSLAN
UTKAN ARSLAN Aylar önce
Herkez Cemal cana kızıyor ama kolyesinin kopması bence ailesine kötü birşey mi oldu diye korku yaşamasından ötürü .
Ali Boran
Ali Boran Aylar önce
Hımm kaos tam aradığım şey
Emre Dnmz
Emre Dnmz Aylar önce
evinize gidince yuzune bakmadığiniz aileniz burda tabi kiymetli olur . Askerlik örnektir ...
Dream Nadjafova
Dream Nadjafova Aylar önce
O değil de, fragmanın sonundaki konsey görüntüleri eskiymiş. Dünkü konsey değilmişjsjsss
Didem Manap
Didem Manap Aylar önce
Sakatım ben deyip matarayı o şekilde fırlatması çok ilginç 😂😂😂
Zeynep Demir
Zeynep Demir Aylar önce
ben survivor bağımlısıyım 😂😂😂
Tuba Tapar
Tuba Tapar Aylar önce
Fragmanda çalan müziğin ismini bilen var mı acaba?
MUSTAFA BAŞ
MUSTAFA BAŞ Aylar önce
Yunus Emre gider.acunun raconundan sonra
TOXiC
TOXiC Aylar önce
Bütün boş insanlar buraya toplanmış
meliss
meliss Aylar önce
Ön yargının ne kadar kötü bir şey olduğunu tekrardan anlamış bulunmaktayız arkadaşlar.
Zeroş Sen
Zeroş Sen Aylar önce
Yatarak, takıma hiç destek vermeyene ilk kez şampiyon olacak galiba. Keske evrime bağırıp mataraya alıp salla di kadar, biraz takimi destek verip bağırsaydı. Hiç sesi çıkmıyor çünkü.
Dolo Şen Tv
Dolo Şen Tv Aylar önce
Bu hayatta 3 şeye inanmicaksin 1.Yalanciya 2.Sahte Kişilere 3.Sorvivor fragmanina
Happy Moon
Happy Moon Aylar önce
Onu bunu boş verinde şarkı muhteşem değil mi
Kadir KARAKUŞ
Kadir KARAKUŞ Aylar önce
Yasin adam mış onu anladım bym bi defol artık
Radem Aeri
Radem Aeri Aylar önce
Barış sıçmış gidin de yiyin
Ceren Uysal
Ceren Uysal Aylar önce
Tamam anladık barışa ünlüler haksızlık yaptı gönüllülerde yaptı şimdi araları iyi haksızlık şu bu yok peki performans tamam sakat anladık da sakat olmadığında da oyun alamıyodu zaten survivor un %70 ini oturarak geçirdi hak yemeyin 1.liği hak edenler Berkan, cemal ve sercandır
beyza kurt
beyza kurt Aylar önce
Cemal karakter olarak çok iyi biri gerçekten iyi de bir yarışmacı ama bugün kolye için ağlayıp oyunu bırakması olmadı. Eğer her şeye ağlamaya devam ederse final koltuğunu göremez zor
Gizli Kullanıcı
Gizli Kullanıcı Aylar önce
Adam haftalikta 3. Kuduruk
zeynep
zeynep Aylar önce
Hak etmedi dediğin adam hala performans tabosunda 2. Ve ondan önce 1.ydi nasil hak etmiyor ?
EYÜP TR
EYÜP TR Aylar önce
aycan mı gitti yapmayın abi yaaa :( yunus emre dururken hemde :(
domates biber patlıcan
Elif gidecek diye çok korktum bireyselde mahvedeceksin hepsini milli gururumuzzzzzzz
Bilge Tunar
Bilge Tunar Aylar önce
izleyince gordum gercekleri. su matarasi dusunce eline aldi evrime vurmak icin deyil bir anlik ofke yinede uzur dilemesi erdemliktir helal olsun baris sanpiyon sensin
Umut Durtaş
Umut Durtaş Aylar önce
Aycan giti vay anasını yunus Emre yine kaldı
karayelvids
karayelvids Aylar önce
Öcün alındı Mert
Sel. Su
Sel. Su Aylar önce
Evrimden nefret edenler like versin.Bakalım kaç kişi nefret ediyor
Emirhan Sezer
Emirhan Sezer Aylar önce
"Yavaaaaş Barığğğğğğşşş"
Nihat Albay
Nihat Albay Aylar önce
Yazık yazık ezik barışçı seni.
Mustafa Ergul
Mustafa Ergul Aylar önce
Sercan kesin oyunu kaybettiler diye ağlıyor
abdullah jankeez
abdullah jankeez Aylar önce
Aycan elendi
Seray Arslan
Seray Arslan Aylar önce
Barışı bile cildirttiysa bu yılan daha neler neler yapar 😒
Merve hdhd
Merve hdhd Aylar önce
Barişn cildirmadigi olay mi var , pasif agrasif nolucak baska
Nihat Albay
Nihat Albay Aylar önce
Sen git bir beyin tomografisi çektir bence!!
Yunus altın
Yunus altın Aylar önce
Ben değilim ama izleyenin çok. Yine de başarılı olduğun için tebrik ediyorum.
James Bond
James Bond Aylar önce
Barışa haksız diyenler bölümü izlesin derim..
Berfin Doğan
Berfin Doğan Aylar önce
Allah askina yunus emre gitsin artikkk
Efsa Düzcan
Efsa Düzcan Aylar önce
Ben şok fragmanda cemalın ağlamasını koymamış
Efsa Düzcan
Efsa Düzcan Aylar önce
@ERKA41 sorry
Fatma Hamarat
Fatma Hamarat Aylar önce
Vay babam vay
Tebriz ________
Tebriz ________ Aylar önce
Birisi bana şunu anlata bilirmi Yunus Emre nasil olurda kilo ala bilir dikkat ederseniz farkı gorursunuz adam resmen kilo almiş
barney or swarley
barney or swarley Aylar önce
Yunus emre varken aycan'ın gitmesi...
Nihat Albay
Nihat Albay Aylar önce
Normal
barney or swarley
barney or swarley Aylar önce
Aycan bu olmadı
Deniz Özdal
Deniz Özdal Aylar önce
Barış bayanlar saldırısı afedmemeli
Deniz Özdal
Deniz Özdal Aylar önce
Barış diskalifiye edimeli
zeynep
zeynep Aylar önce
@Nihat Albay abi sen cidden bayaaa kafaya takmışsın barışı ama üzgünüm şampiyon olacak ve siz burda kötü yorum yazmaya insanlara hakatet etmeye devam edeceksiniz
Nihat Albay
Nihat Albay Aylar önce
Kezban fanları varken zor be@!
Gulf stream
Gulf stream Aylar önce
@Mete Sports 😂
Mete Sports
Mete Sports Aylar önce
sen de dünyadan diskalafiye edilsen keşke
Fatih Beyazkilic
Fatih Beyazkilic Aylar önce
Allah için kimi desteklediğini söylermisin
zeynep yıldırım
zeynep yıldırım Aylar önce
Ah cemal ah derdini seveyim.. Kolyem koptu😥😥😥😥😥
barış coşkun
barış coşkun Aylar önce
Bu kadar ağlama fazla değil mi fazla çocukca
Emirhan Sezer
Emirhan Sezer Aylar önce
@umarımironidir (instadaymışım gibi say)
Leman Memmedli
Leman Memmedli Aylar önce
Yunus Emre belə Aycani elədisə artix sozum yoxdur,aycan elenmeyi haqq elemedi,xalq duzgun səs vermir
Leman Memmedli
Leman Memmedli Aylar önce
Ona qalsa Elifde hec sayinala bilmirdi
The Furkan
The Furkan Aylar önce
Kardeşim kız oynamak istemiyordu ki. Sayı alamamaya başlayınca Bitti artık dedi Sercan uğraştı ama Aycan Sonlarda çabalamamaya başladı.
Sebahat Aydın
Sebahat Aydın Aylar önce
Aycan ❤'imdesin ...
Allahverdi Bayramov
yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aycan vedaa etdi
C C
C C Aylar önce
Elif ve Aycan gidmiyecek diyenler = like atsin .
Fatih Tosun
Fatih Tosun Aylar önce
Aynen kanka kesin
Aslı Türkmen
Aslı Türkmen Aylar önce
abi nası aycan gider ya
Nihat Albay
Nihat Albay Aylar önce
Gayet güzel gitti 😂😂
murat palalı
murat palalı Aylar önce
Hangi gerizekalılar sarı papatyayı oy attı ? Survivor bir daha izlemem !!!!
Nihat Albay
Nihat Albay Aylar önce
Sen ağa ben ağa bu ineği kim sağa!! İşte o hesap kimse bilmiyor 😂😂
The Furkan
The Furkan Aylar önce
Ayn yaaaa kim attı len harbiden
Stormi Webster
Stormi Webster Aylar önce
Aynı şekilde düşünüyorum neden paranı sarı papatya için harcarsın ki???
Arda Alkaç
Arda Alkaç Aylar önce
bu barış naparsa yapsın bu ergenler bu adamı savunur ya gerçekten bir tane sebep söyleyin şu adamı sevmek için
Arda Alkaç
Arda Alkaç Aylar önce
@Sedef zaten akıllı olsan şu adama oy atmazsın ben kimlerle tartışıyorum ya hadi işine bak bacım barışın fotoğrafına sarıl ve uyu
Sedef
Sedef Aylar önce
Garip değil mi bende diğerlerini sevmek için bir neden bulamıyorum (Ve benle beraber bu adamı 7.kez sms birincisi yapan halkta)
Gizli Kullanıcı
Gizli Kullanıcı Aylar önce
@Nihat Albay Kadına şiddete hayır diye taglar açıp kadınlara hakaret etmek tam sizin gibi beyinsizlerin hareketi hdhdhdhs
Nihat Albay
Nihat Albay Aylar önce
Onlara bide evde kalmış kezbanları katsak!
Elvin Agayev
Elvin Agayev Aylar önce
@Mete Sports Bakın orada olan herkes hayatında zorluklar çekmiş bir tek Barış değil yani.Ayrıca haksızlık yapıldığında susmasaymış,gereken cevabı verseymiş.
C C
C C Aylar önce
Arkadaşlar bence yüzde 57 Sercan gidecek yada yüzde 60 Yunus Emre gidecek.
Jiyan Geldi
Jiyan Geldi Aylar önce
OLEYYYYYYYYYYY EMRE GITMEDIII
Mirsat Vural
Mirsat Vural Aylar önce
BARIŞ KROSU İŞ BAŞINDA
Bahattin Cakir
Bahattin Cakir Aylar önce
YUNUS Emre elenir diyen arkadaşlar kaybolmus
Keremcan Koç
Keremcan Koç Aylar önce
Aycanın elenmesini çok haksız buluyorum ve Sarı Papatyaya oy atanların amacını anlayamıyorum
Devil
Devil Aylar önce
Çiçekler su ister, çiçekleri soldurmayalım🌼
Aram Fakker
Aram Fakker Aylar önce
Yunus emreye o oylari yollayan kisilere sesleniyorum. Sizin ben o olmayan beyninizi ..
Brawl [MB]
Brawl [MB] Aylar önce
Aycan gitti
İlker Can Music
İlker Can Music Aylar önce
Gt yapalım pleas içerisi şampiyonlar ligi 😉
Toprak Alkız
Toprak Alkız Aylar önce
Burası youtube kanka seni instagrama alalım
Sonraki
Sen Çal Kapımı 1. Bölüm
2:08:26
görünümler 1 200 000
Gormiti Türkçe | Buzun Koruyucusu
12:38
Payitaht Abdülhamid 119. Bölüm
2:28:51