Karanlık

Sonic Boom'da Sonic Neden Super Sonic Olmadı?

Talha 1991
Abone ol
görünümler 39 705
50% 1 1

Bu videoda Boom evreni hakkında konuştuk ve bazı teoriler üretip başlıktanda gördüğünüz super form hakkında tartıştık.

Instagram: @talha1991
Discord: discord.gg/WvvxrDk4yp
Twitter: @laraness19
Virüssüz crack Sonic oyunu indirebileceğiniz sitemiz: talha1991.tr.gg/


Etiketler
super sonic,
süper sonic,
super sonic song,
super sonic movie,
super sonic sonic movie 2,
süper sonic şarkısı,
super sonic music,
super sonic cizgi filmi izle,
super sonic vs eggman,
super sonic racing song,
super sonic theme,
super sonic audience reaction,
super sonic acrobatic battle cars,
super sonic astronomia,
super sonic amv,
all speedsters vs super sonic,
audience reaction super sonic
sonic boom super sonic
sonic boom egmenin video oyunu 2.bölüm
sonic boom en büyük hayran
sonic boom egmenin video oyunu 1.bölüm
sonic boom 1. sezon 1. bölüm,
sonic boom 2 sezon 52 bölüm,
sonic boom shadow,
sonic boom şarkısı,
sonic boom şarkıları,
sonic boom gölge,
sonic boom 2 sezon 53 bölüm,
sonic boom 1. bölüm,
sonic boom 2. bölüm,
sonic boom super sonic,
sonic boom türkçe,
sonic boom sonic boom,
sonic boom araba yarışı,
sonic boom amy,
sonic boom anne bot,
sonic boom amy x sonic,
sonic boom arı tails,
sonic boom amy türkçe,
sonic boom aşk,
sonic boom amy rose,
sonic boom aç,
sonic boom animation,
amy rose sonic boom,
amy sonic boom,
all shadow scenes in sonic boom,
activate sonic boom,
airplane sonic boom,
amv sonic boom,
all sonic boom episodes,
amy sonic boom moments,
sonic boom boom,
sonic boom bölüm 1,
sonic boom bir bölüm,
sonic boom boom şarkısı,
sonic boom bebek bakıcısı,
sonic boom böyle başladı böyle bitti,
sonic boom bölüm 52,
sonic boom bir sürü tails,
sonic boom bölümleri,
boom sonic boom,
blaze sonic boom,
best of sonic boom,
sonic boom chaos,
sonic boom canavar bot,
sonic boom canavar,
sonic boom crush 40,
classic sonic vs sonic boom,
sonic boom çizgi filmi,
sonic boom çizimi,
sonic boom çizgi filmleri,
sonic boom çizimleri,
sonic boom çamur ayak,
sonic boom çizgi film izle,
sonic boom çizgi film türkçe,
sonic boom çizgi filmi türkçe,
sonic boom çevirmen robot,
sonic boom çizgi film türkçe izle,
çizgi film sonic boom,
sesegel çoçuk sonic boom,
elif çağlar sonic boom,
sonic boom türkçe full izle çizgi film,
sonic boom nasıl çizilir,
sonic boom kayıp çekiç,
sonic boom 2 ne zaman çıkacak,
sonic boom gölge çizimi,
sonic boom dost bot,
sonic boom dark sonic,
sonic boom dash 2,
sonic boom dash,
sonic boom dev robot,
sonic boom deniz bölümü,
sonic boom dila kent,
sonic boom dublör bot

Oyun

katma

 

26 Tem 2022

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 323
Mustafa Boran
Mustafa Boran Aylar önce
Modern Sonic:ben classic sonicle Süper Sonic oldumuştum Movie Sonic:bende Süper Sonic olmuştum altın rengindeydim Boom Sonic:Süper Sonic olmak isterdim
hüseyin kemal
hüseyin kemal 8 gün önce
@DRM.ENESMİRAN aynen boom sonic de dark oldu
Muhammed Studıos
Muhammed Studıos Aylar önce
@MR.P bu arada knk sonic boom da dark sonic varsa 2 sezonda hangi bölümdeydi ben görmüştüm hatta poz verip sinirli bakıp daha sonra biryere gördüm
MR.P
MR.P Aylar önce
@Muhammed Studıos sende haklısın sonuçta süpelenmek herkezin hakı ama perfect blue sace sdanırım (BU ELEMAN KİMDİR iyi biliyor özelikle shadow u) (SHADOW UN HİKAYESİNİ ARTIK herkez öğrendi ama nese :/)
ZeroSaber
ZeroSaber Aylar önce
@Muhammed Studıos diğerlerine laf ta atıyor
Muhammed Studıos
Muhammed Studıos Aylar önce
@MR.P tamam knk aslında dedin gibi perfect bule yalancının teki ve adam gidip saçma video çekiyor
f*ck being normal
f*ck being normal Aylar önce
Karakter tasarımları çok güzel (sadece knuckles'ın daha iri olması hala biraz tuhafıma gidiyor). Seri sonradan ciddileşse daha iyi olurdu ama... Harcadılar bence boom'u
Hüseyin Polat ÖZCAN
Bence knuckles'ın öyle olmasının sebebi sonictki her team'de güç karakterleri iri yarı tasarımda (vector, big, omega, bark, storm) ondan dolayı öyle tasarlanmış olabilir
Saylon İmparaTorluğu
Sonic boom baya güzeldi keşke devam ettirselerdi :/ Biraz da Sonic X tarzı birşey yapsalardı hiç fena olmazdı gerçi.
Zero BS
Zero BS 21 gün önce
@MR.P 0 kere çıktı, ama fanmade animasyonları falan var.
MR.P
MR.P Aylar önce
@ZeroSaber metal sonic kaç defa çıktı
ZeroSaber
ZeroSaber Aylar önce
@MR.P 1 - Metal sonic hiç olmadı 2 - Dizi bittiğinde daha mephiles seride yoktu (Dizi 2005'te bitti, mephiles 2006'da çıktı)
MR.P
MR.P Aylar önce
@Saylon İmparaTorluğu dark sonic ve shadow ve chaos bölümleri sace ve sace chaos ve shadow bölümleri güzeldi
Saylon İmparaTorluğu
@MR.P Sonic X"i kaç bölüm izledin?
꧁broccoli꧂
꧁broccoli꧂ Aylar önce
Bence boom sonicin supere dönüşmemesinin nedeni kendini beğenmiş olması chaos zümrütleri olmadan her şeyi halledebileceğini düşünüyor olabilir yani çizgi romanda bile yapabileceğini söyledi
The fan art channel...
Proje iptal edildi ama fan made Sonic Boom oyunlarında Sonic bazen süper oluyordu ve Silver'da vardı...
One touch
One touch Aylar önce
Sonic boom genellikle komedi, fakat Super Sonic olsaydı ciddi bir savaş sahnesi izleyebilirdik.
Talha 1991
Talha 1991 Aylar önce
Evet ama o ciddiyette cok uzun sürmezdi
Sonic fan
Sonic fan Aylar önce
İşte en çok merak ettiğim o soru Harikasın Talha Abi 🙂
Talha Gamer
Talha Gamer 28 gün önce
Evet beğ
M.Selim EKİCİ
M.Selim EKİCİ Aylar önce
Ben Sonic ilk bu seride gördüm hayran değildim de cikasrsada izlerdim hadi Show'un bitmesi geçtim bari eski bölümleri çıkartın ve fanmadeler keşke olsaydi
Nota Adam Ritim
Nota Adam Ritim Aylar önce
Boom Sonic'in süper formu olsaydı Underground Sonic'in de süper formu olabilirdi.
One touch
One touch Aylar önce
Sonic boomda chaos zümrütlerinin olmamasından mutluyum, bu chaos zümrütü savaşlarından sıkıldığım zamanlar oluyor.
animation man
animation man Aylar önce
Sonic boom oyunu iyi değildi diye biliyorum ama dizisi mizahı konu aldığından sanırsam iyi șakalarda tașıyordu. Benim için en iyisi değildi çünki beklediğim sonic ve böyle vi dizi değildi.
Berk Y.
Berk Y. Aylar önce
Bu video neden shadow teori videosundan daha çok izlendi? Hayır onu bırak LİVE AND LEARN TÜRK VERSİYONUNDAN NASIL DAHA ÇOK İZLENİR! Keşke onlar da daha çok izlenseydi... Bu arada bazen gündem dışındaki sonic konularından da video gelmesi güzel olur aynı bunun gibi.
DreamsComeBlue
DreamsComeBlue Aylar önce
01:07 burada gordugun clickbait degil bizzat oynayarak deneyimledigim sonic'in fire abilitysi yani oyunun adina bakarak bu cikarimi yapmak zor olmamali
Sabotaj Oyuncu
Sabotaj Oyuncu Aylar önce
Silver Gelseydi çok güzel booma yakışırdı
Oyun Sandigim
Oyun Sandigim Aylar önce
Bence Zamanında Süper Ve Diğer Formları Dragon Ball'dan Aldıklarına Pişman Oldular Bu Yüzden Bu Evrene Eklemek İstemediler Hatta Hyper Formu Da Bu Sebepten Dolayı Geri Getirmiyorlar
goatdara
goatdara Aylar önce
@giga cat bende
giga cat
giga cat Aylar önce
@goatdara hala insanlar mui hypera benziyor diyo çıldırıcam (sana demiyorum)
goatdara
goatdara Aylar önce
Aslında mantıklı olabilir.Hyper formu dragon ball la pek alakasız çünkü goku mui diğerisi hyper
Aral Bilgiç
Aral Bilgiç Aylar önce
@Talha 1991 ama super her yerde var Narutoda bile var
Talha 1991
Talha 1991 Aylar önce
öyle olsaydı en son movie de de görmezdik bence
monsterpower256
monsterpower256 Aylar önce
Belki ilerde Sega Sonic boom serisine devam etme kararı alır o zaman süper boom sonic'i görebiliriz.
リス ≥w≤
リス ≥w≤ Aylar önce
yıllar sonra devam edileceğini sanmıyorum
peri
peri Aylar önce
O kadar linçten sonra hayatta olmaz
Yusuf Arda Gozegir
Yusuf Arda Gozegir Aylar önce
Mükemel video olmuş elinize emeğinize sağlık
M.Selim EKİCİ
M.Selim EKİCİ Aylar önce
Sonicin sonradan süper forma donustum öğrendim 5 6 yıl once
Perfectblue fan
Perfectblue fan Aylar önce
abi shadow yüzüklerini çıkarınca deli oluyo belki bir bölümde ondan bash etdiler
DRM.ENESMİRAN
DRM.ENESMİRAN Aylar önce
abi asıl soru şu sonic boom da SHADOW neden ayaklarında dikenler var herkez o dikenleri super sonic in dikenleri sandı
Halil1029
Halil1029 Aylar önce
Abi benim zümrütleri alaymış ya :D,sonunda video ve ben sonici sonic boomdan öğrendim yani gördüm yani pek beğenilen bir seri olmasada benim için ayrı yeri var diyebilirim
Halil1029
Halil1029 Aylar önce
@ZeroSaber olabilir ama önemli olan işlev degilmi filmdede küçük ama daha güçlü
ZeroSaber
ZeroSaber Aylar önce
@Halil1029 seninkiler biraz küçük kalır sanki
Reyyan1991
Reyyan1991 Aylar önce
Ben de ordan Sonic Fan oldum
Halil1029
Halil1029 Aylar önce
@ZeroSaber iyi güzel ama sence benim zumrutleri alsa gecermiydi super forma
ZeroSaber
ZeroSaber Aylar önce
Ben de ondan öğrendim.
giga cat
giga cat Aylar önce
Bence kaos kristalleri sonici supere benzeyen farklı bir forma dönüştürürdü boom evreninde zümrütler yerine bu kristaller var bence zaten bir evrende kaos zümrütleri yoksa zümrütlerin yerini alan benzer müceverler oluyor mesela sol zümrütleri veya dünya halkaları boom evrenindede (hem dizi hem oyun hemde çizgi roman evreninde) kaos zümrütleri yerine kaos kristalleri var ama shadow gücünü bunlaradanmı alıyor emin deyilim
Talha 1991
Talha 1991 Aylar önce
eveeet sol emerald lar super bir örnek
Kayra Kulaç
Kayra Kulaç Aylar önce
Ben de izledim Sonic Boom'u Sonic farklı evrene gidiyor hızlana hızlana aga be
onur uzum
onur uzum Aylar önce
abi çizgi filmde aslında bir atıf var nakıls abimiz köy için önemli deyersiz bir taşa 'çocuk bakıcılı’ yaptında master emeralda bir minacık gönderme yapıyo ne dedini unutum hani nakıls abimiz zümrüt kaybetmeyi çok sever ya
yunus emre çatalkaya
Abi teorim var yanlış bilmiyorsam her zümrüt farklı adada ve bildiğim kadarıyla shadow zümrüt güçlerini tek bir zümrüt ile bile calistirabiliyordu ve sonic boomda bütün zumrutleri bulamamıştır belki ayrıca sonic in shadowu öldürmesi imkansız bence ayrıca ekip olsalar bile sonic hariç hepsi kolay gelir shadowa bence sözüm bitmiştir fikirleri yanıtlara söyleyebilirsiniz saygı duyarım😊
peri
peri Aylar önce
@Berk Y. başka ada yok 😀
Berk Y.
Berk Y. Aylar önce
Zümrütler farklı adada değil.
Talha 1991
Talha 1991 Aylar önce
shadow güçlerini zumrute ihtiyaç olmadan da kullanabilir içinde var herifin ve her adada bir zumrut olduğunu düşünmüyorum özellikle boom evreninde 😊
Yusuf
Yusuf Aylar önce
Gerçekten Süper Sonic Olmasını isterdim ve buda çok garip
Melike Küçükduran
Tamda başımı yastığa koydum (deniz otelindeyiz) neden Sonic boom'un süper formu yok diye düşünüyordum, sıkıldım tableti açtım ve bu video...
Talha 1991
Talha 1991 Aylar önce
Super Sonic Kezzaps
Abi çoğu filmde yani Dragon Ball, Sonic X falan bur tür film yada dizilerdeki karakterlerin çoğu formlarında saçlar havaya kalkıyo ama niye?
peri
peri Aylar önce
Çoğu dediğin sadece dragon ball ve sonic
peri
peri Aylar önce
Sonic Dragon balldan esinlenildi bu yüzden havaya kalkıyor
Talha Gamer
Talha Gamer 29 gün önce
Keşke seri devam etseydi ): ama nie oyunda nie süper Sonic oluyor
MRT_YT
MRT_YT Aylar önce
Güncel video atmaya devam et
enes güven
enes güven Aylar önce
Sonici ilk bu çizgi filimde tanimiştim ama çocuksuydu
Muhammed Studıos
Muhammed Studıos Aylar önce
Abi zaten hyper classic sonic çıksa sonic boom yener hatta dark super sonic olsa of ne olurdu sonic boom serisini yok eder
M.Selim EKİCİ
M.Selim EKİCİ Aylar önce
Harbiden çok üzüldüm keşke Süper Sonic Ve silverde olsaydi
リス ≥w≤
リス ≥w≤ Aylar önce
ama cidden Sonic boom da knuckles ne biliyim biraz fazla enayi yapılmıştı ya
ROBOTİK GENÇ
ROBOTİK GENÇ Aylar önce
Ben sonic'i Sonic boom ile keşfettim. Ve knuckles'ı modern halini görünce oha knuckles çok sıska demiştim ve modern knucklesıda Sonic forces speed battle da görmüştüm ve modern sonic'i sahte Sonic sanardım ve classic sonic'i Sonic exe sanıp korkardım kızardım herşeyi 2018 de veya 2019 da öğrendim 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 ve o saçma Sonic exe evime geldi gibi vvideolar yüzünden öyle olmuştum bruh ama şimdi herşeyi biliyorum. Ve classic sonic'i Sonic Dash te görmüştüm sanırım 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
serra yuluğ
serra yuluğ Aylar önce
abi herşeyi geçtim tamamda şimdiye kadar seride ve oyunda sonic in süper olması için sebeb yok ki yani okadar bir tehtid yok.mesela sonicin arkadaşlarına yada ne biliyim oyle bir şeye karşı çok buyuk bir tehtit falan olsa tamam ama dizi zaten full espiri
Talha 1991
Talha 1991 Aylar önce
evet dizi full espri ama oyunun finalini daha zorlu tasarlayıp orada super form u kullansak fena olmazdı
ElEkTrOğ BüYücÜ
Abi sonic dash boom 2 de sonicin super formü var ama dikenleri normal formu gibi yani sadece sarı
Mªster
Mªster Aylar önce
Sonic X Sonic boomdan daha iyiydi bence
Ayberk Reyhan
Ayberk Reyhan Aylar önce
Abi knuckles in aptal olması sebebi hafızasını kaybetmesi hem komikt tür olmasının sebebi de yapımcılar dedi ki (- her film de komik tür olur ) ondan knuckles böyle
peri
peri Aylar önce
@Berk Y. istisna da Vector oluyo
Ayberk Reyhan
Ayberk Reyhan Aylar önce
@Berk Y. belki
Berk Y.
Berk Y. Aylar önce
@Ayberk Reyhan Sonic serisinden başka örnekler verirsek big ve storm olabilir
Ayberk Reyhan
Ayberk Reyhan Aylar önce
@Talha 1991 her büyük karakter komik tip olur ör kral şakirdeki fill necati büyük olan ve komik tip genellikle böyle olur
Berk Y.
Berk Y. Aylar önce
@Talha 1991 zaten farkettiysen knucklesin görünüşünü de değiştirip daha komik bir tip yaptılar, adventuredaki gibi olsa daha iyi olurdu.
Sonic Serhat Kirpi Sonic
02:46 etmem. Etsem bile Şabanlık yapar eggmane verir. Onu geçtim, ana zümrütü parçalar bu hıyar. Tamam onuda geçtim. Ben çalcak olsam hıyar gibi verir bana.
Talha 1991
Talha 1991 Aylar önce
:D
YTEfe #AntiPeTeSeArmy
Lafı ağızımdan aldın .d
Melike Küçükduran
Abi bu arada fan karakter videosu yapar mısın yabancı youTubeler da dahil karar senin
Melike Küçükduran
@Talha 1991 Sonic karakterlerini değiştirip yeni karakter elde ediyorlar yani "lucaRPDJ,nin" kanalında sonic i değiştirip başka bir karakter elde etmiş.Kanalın ismini arattirabilirsin, çok iyi anlatamamış olabilirim
Talha 1991
Talha 1991 Aylar önce
nasil yani fan karakter derken?
SEYİT X
SEYİT X Aylar önce
nugun sonic boom için yakıyoruz sebep:super sonic olaladıdıye
MirzaMr64Pro😎
MirzaMr64Pro😎 Aylar önce
abi eğer chaos zümrütleri ringler veya ana zümrüt olacaksa bu 2 ihtimal illa olacak : 1 Ya yeni bir sonic boom oyunu olacak ve orda göreceğiz 2 Ya Da Sonic Boomun Yeni bölümleri gelcek orda göreceğiz beyin bedava
peri
peri Aylar önce
Hiç biri olmayacak
Emirhan Yusuf Macun
Abi bi şey sorcam super tails mı daha güçlü yoksa normal sonic mi ?
Ali Gultekin
Ali Gultekin Aylar önce
yani super tails
Talha 1991
Talha 1991 Aylar önce
Chaos zumrutlerinin gücünü kusanan birisi base form da olan birisini yenebilir diye düşünüyorum
Sonic ve Sans
Sonic ve Sans Aylar önce
Süper Sonic hakkımız hakkımızı isteriz
Talha 1991
Talha 1991 Aylar önce
super sonic hakkımız söke söke alırız
efsanevi adam
efsanevi adam Aylar önce
Abi ya Sonic boom süper olduysa belki knukles chaos emralds unutuysa Sonic boom süper oldu yani bir teori dir Sonic boom Süpermen büyük bir patlama sonucu chaos emralds dünyanın diğer tarafına dağıldı knukles o büyük bir patlama sonucu knukles ana emralds unutuyor ana emralds yok oluyor ama chaos craslts dünüsüyor ayni Sonic süper oldu ama biz göremetik
rose
rose Aylar önce
Somic boom sayesinde sonici unutmadık İzleyemeyecim olan video 3 saat sonra galiba inş Kolay gelsin özür dileriz
Talha 1991
Talha 1991 Aylar önce
Ne güzel de yazmıyoruz birbirimize merhaba için çok teşekkürler
Aytug Kucuk
Aytug Kucuk Aylar önce
Abi sonic in formlarının sıralamasını yaparmısın mesala fleetway ultra sonic haypır sonic fire sonic super sonic
ZeroSaber
ZeroSaber Aylar önce
Fleetway, sonicin extra life adlı klonunun formu Fire sonici fanlar yaptı
görkem adem akcan
görkem adem akcan Aylar önce
Sonic undergraund neden iptal edildi yapımcılar bunun için bir açıkladılar mı
peri
peri Aylar önce
Underground iptal mi edilmişti?
bas jansma
bas jansma Aylar önce
Benim favori bölumlerim shadow metal sonic
Memodiko
Memodiko Aylar önce
Vanilyalı karemelli sonic sadece 19 tl😂😂😂😂😂
EMİR KAAN KOCAOĞLU
Abi sonic boomda chaos zümrütleri yok ama chaos kristallwr var
Göktürk imparatorluğu
Boom sonicin süper sonic olmamasının sebebi boom sonicin kaos zümrütlerine alerjisi olduğu için kaynak var
Göktürk imparatorluğu
@peri sonic:tails bu muzevferler hangi renk tails:neden sordun sonic sonic:çünkü renkli mucevferler beni hastanelik ediyor
Göktürk imparatorluğu
@peri 1.sezon 17. bölümde sonic ve ekibi kaybolan mücevherleri ararken sonic renkli kristallere alerjisi olduğunu söylüyor
peri
peri Aylar önce
Ne?
VS RAINBOW FRIENDS FNF
Çok mantıklı
SoilStorm
SoilStorm Aylar önce
Çok küçüktüktüm bende saat kaçta çıkıcağını bilmiyordum tü gün tvde minika go açık olurdu herkes kapat artık şunu derdi (daha çok anım var boom ile ilgili ama üşeniyom)
Urdeadnotbigsuprise
Çünkü Sonic Boom show u iptal edildiğinden olabilir mi?
「xØlivia」シ︎
@Talha 1991 yazcam walla
Talha 1991
Talha 1991 Aylar önce
@「xØlivia」シ︎ -/-
「xØlivia」シ︎
@Talha 1991 Şimdi segaya bana yazana kadar "3. SEZON GELSİN " yazasım geldi -_-
Talha 1991
Talha 1991 Aylar önce
@「xØlivia」シ︎ bencede tamamlanmadi evet acımasızca iptal edildi
「xØlivia」シ︎
@Talha 1991 Bence tamamlanmadı. Geri gelicem Sonic diyordu Shadow. 2-3 kere bütün sezonları tekrar tekrar izleyip duruyorum:/ Umarım bigün 3. sezon gelir
Kerem YANIK
Kerem YANIK Aylar önce
Abi sonic boom mobile de shadow dash atarken chaos blast diyor
Talha 1991
Talha 1991 Aylar önce
evet
Ali Gultekin
Ali Gultekin Aylar önce
booom evreni tamamen bitti yani bir daha sonic boom oyunu gelmicek
The Adrien
The Adrien Aylar önce
Abi Sonic move 3 ilgili video yapar mısın
Talha 1991
Talha 1991 Aylar önce
daha gecen gün 30 dakikalık video attim ona bakabilirsin
MURAT ADALI
MURAT ADALI Aylar önce
Sonic3 filmi teori videosu çekermisin
Talha 1991
Talha 1991 Aylar önce
Daha geçen gün yarım saatlik bir video paylaştım zaten
Kaan ın oyun dünyası
Ben 2:47 ve 3:02 arası çok güldüm
SEYİT X
SEYİT X Aylar önce
modern:hadi soniclar super sonic olalım moviesonic :tamam boomsonic:one yeniyorumu modernsonic:ne movie sonic:ne aga be:(
Berk Y.
Berk Y. Aylar önce
Ve green hillin ünlü yemeği süper sonic... Afiyet olsun!
Talha 1991
Talha 1991 Aylar önce
:D
~SONİC~
~SONİC~ Aylar önce
Sonic boomun hepsini izledim😉sen izledin mi?
Aysenur Sezer
Aysenur Sezer 26 gün önce
Seri uzun ama Türkiye'de filmi bitirdi ama yurtdışında yayına devam ediyor
peri
peri 22 gün önce
Devam etmiyor
Zero BS
Zero BS 23 gün önce
Devam etmiyor 2 sezonda bitti.
KuzeyZ
KuzeyZ Aylar önce
izlemeden söylicem olmak istemiyo sizene :D
jsrw
jsrw Aylar önce
Bende süper sonic e altın sonic ve sarı sonic diyordum
꧁broccoli꧂
꧁broccoli꧂ Aylar önce
Sonic boomun knucklesinden nefret ediyorum...
Rika1991
Rika1991 Aylar önce
Abi babam da altın sonic diyordu
ChaosKing
ChaosKing Aylar önce
2:46 ben ona ciklet bile emanet etmem
Ali Gultekin
Ali Gultekin Aylar önce
Abi sega HardLightın yapacağı yeni mobil sonic oyunu geliyor
Ali Gultekin
Ali Gultekin Aylar önce
@Talha 1991 ha işte onunla alakalı video yapabilir isin dicektim
Talha 1991
Talha 1991 Aylar önce
evet
Enderman
Enderman Aylar önce
Okadar çok zümrütleri korudu ki şapşal oldu
Yılmaz Özdemir
Yılmaz Özdemir Aylar önce
sonuna kadar izleyin
Ömer Karabulut
Ömer Karabulut Aylar önce
Asıl sebebi chaos zümrütleri yoğ
Talha 1991
Talha 1991 Aylar önce
Master emerald ve chaos zümrütlerinin bulunmadığı bir evrende olabilir evet
「xØlivia」シ︎
3:11 Bu oyunun adı ne mobilde oynayabiliyor muyuz??
「xØlivia」シ︎
@Talha 1991
Talha 1991
Talha 1991 Aylar önce
@「xØlivia」シ︎ rica ederimm
「xØlivia」シ︎
@Talha 1991 Peki yinede teşekkürler
Talha 1991
Talha 1991 Aylar önce
Oyunun ismi Sonic boom rise of lyric ve telefondan oynayamıyor
Big smoke
Big smoke Aylar önce
Abi ben süper sağyan sonic diyodum karamel sonic iyi yine
NidoTr
NidoTr Aylar önce
ÇOK SEVERDİM
super gerilim
super gerilim Aylar önce
OH, ALTINI DÖNÜŞÜRÜM VE TÜM ZAMANDA UÇUYORUM! yazıyor
ABC
ABC Aylar önce
Küçük ken bende süper sonic ke sarl sonic diyerdim
Rezan cebe
Rezan cebe Aylar önce
Bi tane Sonic serisi var Şöyle bi seri süper Sonic x orda Sonic boom var ve süper e dönüşebiliyor hatta çok güçlü olan Sonic fase 5 e dönüşebiliyor
Rezan cebe
Rezan cebe Aylar önce
Fan yapımı
ZeroSaber
ZeroSaber Aylar önce
Sonic x dizisinde sonic boom ile alakalı bir şey yok.
Hasibe Gölge
Hasibe Gölge Aylar önce
komedi tarzı
TailsTeamTR
TailsTeamTR Aylar önce
maalesef archie comics artık sonic çizgi romanları yağmıyor artık IDW yapıyor comicleri
ZeroSaber
ZeroSaber Aylar önce
@peri Evet, zaten o Sonic & Megaman olayı başlayınca bozdu, Super Genesis Wave'den sonra kökten gitti.
peri
peri Aylar önce
@ZeroSaber archie çok tuhaftı ve sürekli reboot aldığı için karışıyordu ve ken penders yüzünden abuk subuk şeyler vardı
ZeroSaber
ZeroSaber Aylar önce
@peri Aslında öyle ama Archie'nin konuları da çok iyi ve ciddiydi. Yine de IDW>Archie
peri
peri Aylar önce
Boşver IDW daha iyi
Ayşe Parıltı
Ayşe Parıltı Aylar önce
Abi o zaman gölge nasıl chaos kontrol yapıyor
Zero BS
Zero BS 21 gün önce
@peri *PARMAK EKLEMLERİ*
KirpiÖmer91
KirpiÖmer91 Aylar önce
@peri Boomda diyo ya
peri
peri Aylar önce
*GÖLGE*
Talha 1991
Talha 1991 Aylar önce
işte
nihal
nihal Aylar önce
Abi bişey diycemde Sonic turkiyede yasaklankyormus arkadaşım söyledi doğru mu?
peri
peri Aylar önce
Alakası yok, arkadaşın uyduruyor
Talha 1991
Talha 1991 Aylar önce
Ne? Hayır
The fan art channel...
TAKLAYA GELDİK!!
Teny Grifer⚡💎
Teny Grifer⚡💎 Aylar önce
2:45 knukles fanları üzgün
Rüya Bahçem
Rüya Bahçem Aylar önce
Abi ben Boom sonicin süper Sonic olmamasına inanmıyorum
Zero BS
Zero BS 21 gün önce
"Ben boomdasüperyokteistim"
peri
peri Aylar önce
Neyine inanmıyorsun ne çizgi filmde ne de oyunlarda süper oldu chaos zümrütleri ana zümrüt falan yok zaten
Cemil AYNACI
Cemil AYNACI Aylar önce
Valayi ben de çocuken altın sonic diyordum
Eymen A
Eymen A Aylar önce
Ben Sonic boom yani Sonic the hedgehog Ta olsaydım Sonic ve arkadaşlarına bakım yaptırırdım
peri
peri Aylar önce
ne
DRM.ENESMİRAN
DRM.ENESMİRAN Aylar önce
SHADOW a neden gölge deniyor (metal neden shadow a karşıydı) (ASIL SORU sace sonic boom daki sonic deyil) (SONİC BOOM DA HİÇBİRİ SUPER OLMADI) (bi dark sonic vardı o kadar)
DRM.ENESMİRAN
DRM.ENESMİRAN Aylar önce
@ZeroSaber boşver zaten 41 yanıt oldu yakında 300 olur
ZeroSaber
ZeroSaber Aylar önce
@DRM.ENESMİRAN Ben pek anlamadım eğer böyle olsaydı insanlar en azından sonic boom kaldırılan bölüm diye bir şey derdi ama onlarda da saçma sapan ölümler var ve hepsi parodi. Neyse ya boşver ben direk diziyi yok sayıyom olsa nolur olmasa nolur
peri
peri Aylar önce
@DRM.ENESMİRAN ne alaka la
DRM.ENESMİRAN
DRM.ENESMİRAN Aylar önce
@peri ​bosver yakında shadow un sew i kim olur diye konuşuruz
DRM.ENESMİRAN
DRM.ENESMİRAN Aylar önce
@peri bırakak şu konuşmayı bunlan sonra cevap yazmayak
Ensar Uzuntas
Ensar Uzuntas Aylar önce
Sonic 1991-2022
Necla Ölmez
Necla Ölmez Aylar önce
2.37 animasdaki oyunun adı ne yada animasyonun ?
Kirpi Zero
Kirpi Zero Aylar önce
Sonic boom rise of lyric oyunun adı
Yılmaz Özdemir
Yılmaz Özdemir Aylar önce
2:50 verenin aklını .......
Onur Tortum
Onur Tortum Aylar önce
Peki 3 sezon gelicek mi
peri
peri Aylar önce
Hayır
Guney CEBE
Guney CEBE Aylar önce
Abi sonic süper sonic olabilir
peri
peri Aylar önce
Biliyoruz boom sonic olamaz
Boğaçhan Oyunda
Boğaçhan Oyunda Aylar önce
İsterim Tabiikiiiii
KirpiÖmer91
KirpiÖmer91 Aylar önce
Abi bence olcak
KirpiÖmer91
KirpiÖmer91 Aylar önce
Seri bitti ama yeni bir oyun çıkabilir
KirpiÖmer91
KirpiÖmer91 Aylar önce
Doğru diyorsun abi ama o kaos şeyleri cidden olabilir ❤️attığın için sağol
Talha 1991
Talha 1991 Aylar önce
seri bitti
her oyun
her oyun Aylar önce
Abi sonik bulmak küfür ediyor oyüsten annem yasaklıdı
ZeroSaber
ZeroSaber Aylar önce
İngilizce küfürü anlamazsın ki ve küfür yok
peri
peri Aylar önce
Fan animasyon izlemiş olabilirsin
peri
peri Aylar önce
Sonic hiç bir zaman küfür etmedi
ag
ag Aylar önce
Sonik generateyşında yeşil zümrüt ve süper sonic ve süper teıls var
ZeroSaber
ZeroSaber Aylar önce
süper tails onda yoktu
Warrior_Pax
Warrior_Pax Aylar önce
Bi dakika Bi dakika boom sonic ne ara öldü la ben ne kaçırdım?
ZeroSaber
ZeroSaber Aylar önce
@Warrior_Pax Ölmedi dizi bitti, zaten oyunlarını izleyebilirsin onlar devam ediyor
Warrior_Pax
Warrior_Pax Aylar önce
@ZeroSaber ama nasıl öldü ben onu merak ediyorum nasıl becerdiler sonic i gebertmeyi
ZeroSaber
ZeroSaber Aylar önce
5 yıl önce öldü
Mehmet dogukan Bas
Mehmet dogukan Bas Aylar önce
Abi zaten ben bir izlemiştim sonic super oluyo
peri
peri Aylar önce
ne
ZeroSaber
ZeroSaber Aylar önce
Olmuyor o video resmi değil ben de izlemiştim gerçek sanmıştım da değil.
Sonraki
I Made Minecraft Only 1 Block Wide!
10:33
görünümler 46 000 000
Bu Eleman Kimdir? Sonic
7:42
görünümler 129 000
KOLA MENTOS OYUNU - Drop And Explode
11:35
ŞAKA MI YAPIYON LAN SEN
3:44
görünümler 97 831
EAMR VS MİNECRAFT
8:24
görünümler 202 657
EN UZUN YAZAN KAZANIR!
14:37
görünümler 61 826