Karanlık

Songül artık Alpay'ın patronu! - Evlilik Hakkında Her Şey 6. Bölüm

Evlilik Hakkında Her Şey
görünümler 981 458
100% 7 700 0

Songül kararlılıkla sonuna kadar gittiği davayı kazandı ve Alpay'dan daha çok hisseye sahip oldu

"Evlilik Hakkında Her Şey" dizisinin hikayesine tanık olmak için kanalımıza abone olabilirsiniz 😘👉: bit.ly/3mHdFOB

Oyuncular:
Gökçe Bahadır
Sarp Akkaya
Yiğit Kirazcı
Gökçe Eyüboğlu
Fırat Altunmeşe
Tülin Ece
Bertan Asllani
Cevdet Arıcılar
Esma Yılmaz
Rüzgar Doruk Özmü
Emine Ada Sezer
Mila Kasarcı
ve
Erdal Küçükkömürcü
ve
Sumru Yavrucuk

Eğlence

katma

 

25 Eki 2021

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 241
Evlilik Hakkında Her Şey
"Evlilik Hakkında Her Şey" dizisinin hikayesine tanık olmak için kanalımıza abone olabilirsiniz 😘👉: bit.ly/3mHdFOB
Ayaz Manafli
Ayaz Manafli 2 aylar önce
Xďlç a
Acuav eva
Acuav eva 2 aylar önce
Beter ol
Hayitboy Nazarov
Hayitboy Nazarov 2 aylar önce
@Орхан Мамедлиm web
Орхан Мамедли
Ну так то у вас есть шанс получить визу или можно
Орхан Мамедли
Ну
Burçin karakaş
Burçin karakaş 2 aylar önce
Neden kimse songülün çocuklarının aptallığından bahsetmiyo acaba ya gerçekten sinir bozucular. Annesi boşanmak isteyince anneye kızmalar saçma sapan imzalar atarak annesini kaybettirmeye çalışmalar falan. Aldattığı için babasına madalya takmadıkları kaldı bi
Havva Demir
Havva Demir 2 aylar önce
Bazi çocuklar güç kimdeyse o tarafta oluyorlar, artik güç anneye geçti dönerler annelerinin tarafına.
Azar Azimov
Azar Azimov 2 aylar önce
@Satiye Çevik çooook doğru söylediniz 👍🏻👍🏻👍🏻
Satiye Çevik
Satiye Çevik 2 aylar önce
Bazı çocuklar anneye aşırı nankör oluyor.Kız erkek fark etmeden kendileriyle ilgilenmemiş,daha doğrusu daha az muhattap oldukları doğal olarak da sıkıcı kuralları anneleri dayatmak zorunda kaldığı için anneye düşman babaya hayran yetişiyor.Çünkü anne doğruyu anlatmaya,öğretmeye çalışırken hata da yapabiliyor ya da sert çıkmak zorunda kalıyor.Babaysa sırf uğraşmamak için daha izin verici tutum sergiliyor.Sonuç bu oluyor malesef.Ben babasıyla çapkınlığa giden erkek evlat biliyorum anası evde ve gözü kapıda, başlarına bir şey mi geldi diye beklerken üstelik.
Azar Azimov
Azar Azimov 2 aylar önce
aynisini dusundum, nankor evlatlar, ben olsam yine de sikayetci olurdum kendi cocuklarim bile olsa. Songul iyi soyledi, yaptiklarinin sorumluluğunu almalilar diye
webperixoxo webperixoxo
Hele ki oğlu🙈
sally sally
sally sally 2 aylar önce
"Canımı yakacak kadar cesareti olanın, sonuçlarına katlanacak gücü olmalı" idolümsün songül başkan 😎
Havva Demir
Havva Demir 2 aylar önce
Songül Hanım, kurșuna gerek yok sözlerin yeter :) füze atsan daha az hasar verirdi:)
Polly C
Polly C 2 aylar önce
Ender Çelebi is that you?
Songul Ozbozkurt
Songul Ozbozkurt 2 aylar önce
Şah mat böyle yapılır işte güçlü kadınlar nefsine hakim olamayanlara yaptıklarını ödetir!!!
nara
nara 2 aylar önce
👏👏👏
ÇaĞDeN ZeHSeR
ÇaĞDeN ZeHSeR 2 aylar önce
Sonunda kazandı Songül helal olsun 🥰👏 Alpay bu daha iyi günlerin tadını çıkar 🤔
Dilek Ogun
Dilek Ogun 2 aylar önce
Ağlayarak izledim songül rolünü harika yaptın süperdin kadınlar adına gurur duyuyorum
Hesna Özer
Hesna Özer 2 aylar önce
Bu dur..kutlarım Songül Hanımm
Esra Akış
Esra Akış 2 aylar önce
Songül’ün Azra’nın arkadaşı olarak diziye devam etmesini istiyorum ❤️😞
Azize Elif Özbent
Azize Elif Özbent 2 aylar önce
Sözü sevdim 👍👍👏 Canımı yakacak kadar cesareti olanın sonuçlarına katlanacak gücü olmalı..
Gölge
Gölge 2 aylar önce
Songül senin hayranınım, Alpay fazlasıyla haketti bunu, nedir ya en yakın arkadaşıyla yıllarca aldatılmak, korkunç
Deniz Afra
Deniz Afra 2 aylar önce
yaşandı
Şenay Erol
Şenay Erol 2 aylar önce
Her şerrin bir hayrı vardır, görmesini bilene ve bunu kullanana helal olsun. Tebrik ederim Songül hanım. Yeni hayatınız çok daha güzel oldu💃💃💵💵💴💴💰💰🙏🙏🌞🌞
Muhammed Beyhan
Muhammed Beyhan 2 aylar önce
Songül Oyunyan Oyuncu Efsane Ötesi Bir Oyunculuk Bana katılanların 👍 Çünkü Çok Komik Komedi 🤣😅
Morningstar Y
Morningstar Y 2 aylar önce
@Zengin Aile çukur mu çukurda kimdi
Nilgun Ağaç
Nilgun Ağaç 2 aylar önce
Harika bi oyuncusun helal olsun
Gülay Özbalıkçı
Gülay Özbalıkçı 2 aylar önce
Cok ıyı bencede oyunculuğu masumiyet te oynamıstı
Zengin Aile
Zengin Aile 2 aylar önce
👍, Bu arada çukurda da iyiydi
Berna Çileli
Berna Çileli 2 aylar önce
Yazık kadına ya aşırı üzülüyorum Songül'e :(
Nilgun Ağaç
Nilgun Ağaç 2 aylar önce
yuruyun be kizlarim teyzeniz arkanizda
Tugba Karabulut
Tugba Karabulut 2 aylar önce
songülün üzülecek nesi var bence alpay ve eşi çok zavallı
Cemal Yavuz
Cemal Yavuz 2 aylar önce
Songül bu dizeye devam etsin cok tatlı ya azra nın dert ortagı gibi mesala
Özlem Utanır
Özlem Utanır 2 aylar önce
Songül de Çolpan da çok zor yürüyor topuklu ayakkabılarla !! Dizilerde topuklu ayakkabı giydirme zorunluluğunu kaldırın yazık ya !!! Çekmeyin kadınların ayaklarını yeter da !!
Zübeyde Yavaş
Zübeyde Yavaş 2 aylar önce
Çok haklısın zira topuk kalite getirmiyor
İpek Ceylan
İpek Ceylan 2 aylar önce
Topuklu ayakkabı giyen kadına hayatta ne yaşarsa yaşasın güçlü modu veriliyor saçma gereksiz bir tutum ama gel de anlat bunu
Fgh Fgh
Fgh Fgh 2 aylar önce
Songülün bu mehkeme prosesini udması Azranın sayesinde.Vekilden çok şey aslıdır.
Derya Yeşil
Derya Yeşil 2 aylar önce
Harika bir bölümdü songulun kazandigina çok sevindim umarım gelecek bölümde alpayda dostunu aldatır songulun peşinden gelir ..evine giren çıkan kadın seni sırtından bıçakladı ahın yerde kalmasın onunda aldatilgini gorelim lutfen
Her şeyden birazz
Her şeyden birazz 2 aylar önce
Zaten aldattı onuda 😄😄
Serap
Serap 2 aylar önce
Songül ya bence en alfa karakterlerden biri 🧡 fare suratlı, porsuk saçlı, su yılanı mükemmel benzetmeler 😅
Nergiz Mahmudova
Nergiz Mahmudova 2 aylar önce
Nolur, Songülün rolü bitmesin!
Betül Tatay
Betül Tatay 2 aylar önce
Zaten anneler hep burda kaybediyor çocukların istikbalini sadece annenin düşünmek zorunda kalması ve babanın hiç düşünmeden çocukları harcıyor olması çocukların da bunu bile bile ortak olması ozaman herkes yaptığının bedelini kendi öder anneleri değil
Nothing
Nothing 2 aylar önce
Songül erkek gibi hevesini alıp, aşağılayıp, defetti.10 numara hareketti.Herif de kendisini matah sanıyordu.Helal olsun.
Katya Raxmanli
Katya Raxmanli 2 aylar önce
Songulun replikleri cok guzel...komik ve eylenceli...
Barış Uysal
Barış Uysal 2 aylar önce
Her bölümü olay güzel bi dizi severek takip ediyorum.
Nuranə Nəsibova
Nuranə Nəsibova 2 aylar önce
'Kocasını verem etmişdi' ne güzel cevaptı Songül 👏👏👏
Aygun Agayeva
Aygun Agayeva 2 aylar önce
Bu dizide en esas sözler çok iyi sanki Bir kitab kimi senaryo möhteşem Oyuncular möhteşem Efsanə bir dizi
Elnara Yüksel
Elnara Yüksel 2 aylar önce
O kadar haklı ki her insan en başından beri biliyor anlıyor ama biraz daha dayan çocukların için diyerek kendini bir yalanla avutuyor olan o sırada çocuklar a oluyor
Ayşenur Manavcı
Ayşenur Manavcı 2 aylar önce
Songülün hışmından korkup Elçinin arkasına saklanan Alpay.
Tugba Aksu
Tugba Aksu 2 aylar önce
Bu sahne efsaneydi Songül mükemmel bir karakter
Nazli Baser
Nazli Baser 2 aylar önce
Replikler cok guzel, Oyuncular mukemmel 👏👏👏
Nazlı Güney
Nazlı Güney 2 aylar önce
Songül'ü tebrik etmek lazım kadının fendi erkeği yendi.
nar tanem
nar tanem 2 aylar önce
Oh beeee icimin yaglari eridi. Yürü be songül. Artik hrp kazanan kafin görmek istiyoruz
Benim Ben
Benim Ben 2 aylar önce
Helallll öyle sevindim ki sanki Kendi davam givi hissettim herseyi süper oldu ohhhh beeee.. Çok şükür klişe diziler gibi olmadı
Belindaa
Belindaa 2 aylar önce
Helal sana songül 👏👏👏kovuldugun yere patron oldun🙏🏻
Lütfiye Alataş
Lütfiye Alataş 2 aylar önce
Alpay Songül çifti çok eğlenceli yaaaa bitirmeyin yeni yeni hikayeleri olsun didismeleri çok güzel
harunwji
harunwji 2 aylar önce
canımı yakacak kadar cesareti olanın sonuçlarına katlanacak cesareti olmalı
Tuğba Gök
Tuğba Gök 2 aylar önce
Kadınları güçsüz zannetmeyin idolümsünüz👌🏻
YusuFurkan
YusuFurkan 2 aylar önce
Songül, şirketinden seni yaka paça dışarı atanları şimdi sen at dışarı. 😂😂
Rossana Glasgow
Rossana Glasgow 2 aylar önce
Songul was` masterful in this episode. What a performance. She Won against her nasty husband
Can Guvenilir
Can Guvenilir 2 aylar önce
Songül'ü tekrar görmek istiyoruz diziye devam etsin. YORUMLARI OKUMUYOR MUSUNUZ YA!!! herkes böyle istiyor!!!
Aliya Aliya
Aliya Aliya 2 aylar önce
Songül'ün oglu ve kizi rolünü oynayanların hic oyunculuk yetenegi yok ya
Anelia Cane
Anelia Cane 2 aylar önce
Alpay hak etti bunu Songül aferin 👍🏻
Bilerik Bekeeva
Bilerik Bekeeva 2 aylar önce
Güçlü kadınları seviyorum helal olsun💃💃
Bitabik
Bitabik 2 aylar önce
Bu kadın çok güçlü karakter sergiledi bravo valla sevimli de üstelik :)
Gülay dncr
Gülay dncr 2 aylar önce
Selen hanım keşke devam etse diziye
FaceToFace
FaceToFace 2 aylar önce
Songul gelirken alpay korkudan metresinin arkasina saklaniyor😝😜
missidoleyes
missidoleyes 2 aylar önce
Songül diziden çıkmasın. Azra nın annesinin hukuk bürosunu o alsaydı keşki .
Isa Doğan
Isa Doğan 2 aylar önce
Keşke herzaman böyle adil olsa hersey
Nina
Nina 2 aylar önce
Dava bitdi diye İnşallag Songül çıkmaz diziden.
Salise Karanfil
Salise Karanfil 2 aylar önce
Kutlarım Songül ü ve Songül leri.
Айдана Амирханова
Şu sahneye bayılıyorum 😍😍😍😍😍😍 her neyse çocuklarınan beklemiyordum ama 💔
Baby55
Baby55 2 aylar önce
Songulun hikayesi bitti mi? Acayip komikti keşke devam etseydi..
keep sake
keep sake 2 aylar önce
Super série 👍Harika bir dizi Masallah 👍👏👑🌟💥💐💘🌟💝💝💥💐🔥🔥❤❤
Kubra Özpay
Kubra Özpay 2 aylar önce
Kadının fendi. Erkeği yendi. Ohhh olsun. Songül hakkettiği yerde👍
Şakir Ələsgərli
Şakir Ələsgərli 2 aylar önce
Erman bey mukemmel ötesi biri ya Çolpanin eski aşki ❤❤
Semra Şahin
Semra Şahin 2 aylar önce
Songülü daha güçlü bakımlı görelim Azra’yı şirket avukatı olarak alsın
Duduş Alya Ali
Duduş Alya Ali 2 aylar önce
Işte Yeşil Salarda Gormek iStediklerimiz Songul Alpayın Patronu Artıık 😉😉❤
Cigdem Cagli
Cigdem Cagli 2 aylar önce
Bu konu ve Songül bu filmmde olmalı daha da kadın güçlü olmalı yuva yıkanın yuvası olmadığını herkes gormeliiii
Esin Kılıç
Esin Kılıç 2 aylar önce
6.bölüm full ne zaman gelir acaba izlemek için sabırsızlanıyorum🙂
Özen Butik
Özen Butik 2 aylar önce
Songül bu çocukları sen dogurmamissin zaten tiplere baksana birisi babasına benziyo birisi cici anneye
Cinara Naz
Cinara Naz 2 aylar önce
Güçlü kadınları görmek güzel bir şey
Muhammed Beyhan
Muhammed Beyhan 2 aylar önce
Gökçe Bahadır Efsane Ötesi Bir Oyunculuk Bana Katılanlar 👍
Seadet Nnnn
Seadet Nnnn 2 aylar önce
@Havasu Gökyüzü aynen
Havasu Gökyüzü
Havasu Gökyüzü 2 aylar önce
@rewşan Fahriye ile kıyaslamak Gökçe'ye hakarettir bence.
rewşan
rewşan 2 aylar önce
Fahriyeden iyi olduğu kesin
selma dogan
selma dogan 2 aylar önce
songul karakterine bayildim. harikasin songuln
Betül Tatay
Betül Tatay 2 aylar önce
Kovulduğu yere patron olarak gitmek büyük başarı
Yildiz Gursan
Yildiz Gursan 2 aylar önce
Kadının zaferi çok güzel yalnız songülün kıyafeti nedir sanki sahneye çıkacak günlük kıyafet diye bir şey yokmu daha spor
Rezzan Ayşan
Rezzan Ayşan 2 aylar önce
Yönetim kurulu başkanı nada bu yakışır. Şahane kadın 🌺🌺🌺
FaceToFace
FaceToFace 2 aylar önce
Orada kiyafetiyle zaferini kutluyor havasi vermek ,yikilmadim ayaktayim😜
Gunay Jafarova
Gunay Jafarova 2 aylar önce
Songül, seni çok sevdim. Muhteşemsin.
Zübeyde Yavaş
Zübeyde Yavaş 2 aylar önce
Bu 2 çocuğu hiç sevmemiştim zaten Songül çok iyi laf çarpıyor be
Özlem Utanır
Özlem Utanır 2 aylar önce
Songül sen bir harikasın 🤗👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
AsenA TürkiShh
AsenA TürkiShh 2 aylar önce
Queen SONGÜL 💥👸
Zainab Allani
Zainab Allani 2 aylar önce
Bo dizide sadece sungule heyecanla izliyorum 🥰😍
Safiye Taşçıoğlu
Safiye Taşçıoğlu 2 aylar önce
Sonunda şahane bi yapım bi dizi
swords man
swords man 2 aylar önce
Bu sahneyi kaçkere izledim bilmiyorum tekrar tekrar izledim
Yonca Dönmez
Yonca Dönmez 2 aylar önce
Songül süpperdi sakin gidme songül onlari bittir o cocuklari da af etme yeni birisini bul onlar seni kizkansin
tuba türköz
tuba türköz 2 aylar önce
Kalninin sesini dinle çünkü o yalan söylemez.
Eda Nur
Eda Nur 2 aylar önce
Songül gibi bir kadının böyle saçma çocukları olması peki
Aysel Işık
Aysel Işık 2 aylar önce
Songül devam etsin seviyorum bu oyuncuyu
Elf Dnbş
Elf Dnbş 2 aylar önce
Süper sahne 😎👏
Fatma Agace
Fatma Agace 2 aylar önce
Niye internet e verilmiyor bölümler ya
Seda Olgun
Seda Olgun 2 aylar önce
0:24 kadın bide boyle masum masum durmaz mi dünyanın en suçsuzu gibi gelde boğma
Harbi Istanbul Youtuber'ı
Demekki neymis paran varsa hersey yoluna giriyor biz versek mahkemeye borclu bile cikarix🤭
Nury Nuriman
Nury Nuriman 2 aylar önce
Sonunda songül kazandi 👏👏👏👏👏
Nury Nuriman
Nury Nuriman 2 aylar önce
Hemde çok komik
Aysel Işık
Aysel Işık 2 aylar önce
Songül çok başarılı muhteşem devam etsin lütfen
Fatma Türkyılmaz
Fatma Türkyılmaz 2 aylar önce
Yürü be songüll
öznur Sezer
öznur Sezer 2 aylar önce
Ödlek Alpay. Hemen kadının arkasına saklandı. Hödük
Musa Sevinc
Musa Sevinc 2 aylar önce
Aldatan herkes binbeter olsun
Selime Donmezkbbvvnbbbnm
Helal be songüllll
hüsni türköz
hüsni türköz 2 aylar önce
Songül Rolinde Harika cok görmek istiyoruz
America& Green Card& Chicago
Çaycım hoşgelmişsin 😃😃👍
Türkan Saral
Türkan Saral 2 aylar önce
Helal olsun Songül......👏👏👏👏👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍❣❣❣❣❣
Gunay Yuzer
Gunay Yuzer 2 aylar önce
Dünkü bölümü süperdi
Naciye Külekçi:kom Kulekci
Patroniçe Songül aynen böyle devam
Mel's
Mel's 2 aylar önce
Bu Söngülüde fazla abarttılar ama iyi oluyor oh olsun
mutlu unicorn
mutlu unicorn 2 aylar önce
Çok güzel olduTopluma örnek olsun
Naruto Uzumaki
Naruto Uzumaki 2 aylar önce
Buraya bölümü yüklemiyordunızda kanalınızdan izlemek de imkansız 👎 sürekli başa dönüyor
Oyun Dünyası TR
Oyun Dünyası TR 2 aylar önce
Senin yüzünden battılar beter ol songül
Adəm Süleymanov
Adəm Süleymanov 2 aylar önce
Bu dizini songule görə ən çoxdan bəyənirəm.
Tulay Oktay
Tulay Oktay 2 aylar önce
Alpay in sevgilisi şimdi de alpayi songulle aldatır mis
Nilgun Ağaç
Nilgun Ağaç 2 aylar önce
😄😃🤣😂
Dilek Artikova
Dilek Artikova 2 aylar önce
😆😆😆
Ayşe Sezer
Ayşe Sezer 2 aylar önce
Çocuklar babalarının parası için oradalar çok bariz
Gönül Sendinc
Gönül Sendinc 2 aylar önce
GÜÇLÜ KADIN
Sinem Kurt
Sinem Kurt 2 aylar önce
Annelerde her zaman bilemeyebilir
Buki Buki
Buki Buki 2 aylar önce
Songulun kızı sanki kocasının sevgilisinden gibi o karıya acaip benziyo
little gem
little gem 2 aylar önce
Gerçekten öyle 😄😄
Aysin Erdogdu
Aysin Erdogdu 2 aylar önce
Bende bu yoruma bakiyodum.benden baska benzeten varmi diye😅
Sezen Çelik
Sezen Çelik 2 aylar önce
Aslanım Songül.
Nilufer Elif2
Nilufer Elif2 2 aylar önce
Bravo S👏👏👏👏
Gunay Yuzer
Gunay Yuzer 2 aylar önce
😍❤👏🌹👍
Sonraki
Çok Güzel Hareketler 2 - 96.Bölüm
2:04:24
Evlilik Hakkında Her Şey 1. Bölüm
2:04:36
Tinashe - X / I Can See the Future
4:21
How I stole an Entire Mountain
12:45
görünümler 216 285
Mahkum 6. Bölüm
2:05:56
görünümler 856 000
Evlilik Hakkında Her Şey 6. Bölüm
2:16:11
Death note omegle 4 #shorts
0:55
görünümler 1 304 422
Uzayda Kola İçersek Ne Olur?
0:54
görünümler 2 184 844
Emanet | 299. Bölüm
55:43
görünümler 109 700
Arka Sokaklar 611. Bölüm Fragmanı - 2
0:51
MAVİ OYUNCAK BİR CANAVAR MERT SARI
8:46
Yasak Elma 128. Bölüm 2. Fragman
0:45