Karanlık

Siyah Beyaz Aşk 30 Bölüm - Ferhat Ellerin Temizmi Bebek Zehirlenmesin

Dizi Tv
Abone ol
görünümler 152 127
98% 686 10

IPHONE X ÇEKİLİŞİ
YAPMANIZ GEREKENLER
1 KANALA ABONE OLUN
2 İNSTAGRAM'DAN TAKİP EDİN ( INSTAGRAM - KALPSİNSENN )
- INSTAGRAM -
instagram.com/kalpsinsenn/
BU 2 MADDEYİ YAPMANIZ YETERLİ ÇEKİLİŞ SONUCU İNSTAGRAM'DAN AÇIKLICAM
İNSTAGRAM - KALPSİNSENN
trvid.com/show-UCte9V7TkKgDAvaJwYRYu8RQ

Türkiye'nin En Hızlı , En Kaliteli , En Güncel Dizi, Magazin , Film vs. Kanalına Abone Olarak Destek Çıkabilirsiniz. Ha Bu Arada Para Kazanmak istiyorsanız buraya göz atabilirsiniz..
En Kolay Para Kazanma Platformu : goo.gl/Upbmo4

katma

 

14 May 2018

Siyah Beyaz AşkSiyah Beyaz Aşk 30Siyah Beyaz Aşk 30 bölümSiyah Beyaz Aşk 30 bölümlerSiyah Beyaz Aşk ferhat aslıSiyah Beyaz Aşk 30 bölüm ferhat aslıSiyah Beyaz Aşk ferhat

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 23
Abdullah Kaya
Abdullah Kaya 4 gün önce
İbrahim çelikkol oscarlık oynuyor
Olga Diaz
Olga Diaz 5 gün önce
Yo solamente los entiendo cuando están subtitulados en español
Ayşe Srbg
Ayşe Srbg 7 gün önce
Sebzeleri yıkadın mı diyor, nerenle dinliyorsun
Qara Gozlum
Qara Gozlum 8 gün önce
Siyah beyaz Aşk
rabia rana
rabia rana 10 gün önce
şey bende katilmak isiyorum yarişmaya ama ben yurt dişinda yaşiyorum
Safiye Tasdemir kanal de
birce akalayi beyaz şovda yanlız bıraktı ya o günden beri ibrahim çelik koldan soğdum bi taraftar kaybetti artık hiç sevemem bu diziye bakıyorsam birce için bakıyorum gerisi hiiiiiiiiiiiiiiç beni ilgilendirmez bu dizinin final kararında bence mihre karar vermiş dir final olur sada olsun aynı saçmala bakıcak sak final olsun gitsin
Sezen Ayaz
Sezen Ayaz 11 gün önce
Su guzelim diziyi bitiriyorsunuz ya yazik valla yazik ne sacma diziler yillarca surdu ilk heyecanla devam edip hic bozmadan 3 sezonu vardi oysa 😤😤😭
Nurcan Temelci
Nurcan Temelci 11 gün önce
Dizimiz final olmasin
Ayse Kdgl
Ayse Kdgl 12 gün önce
gunden gune o ite benzedim sen berber nejdetin oglusun
Safiye Tasdemir kanal de
aslı manya namı söylemedin ferhat azın sıçacak namık seni ele verdi
Reyhane Esedova nihan supersen
Super bolum oldu
nihal morgil GÖKMEN
nihal morgil GÖKMEN 12 gün önce
canim ya ne kadar seviyormus necdet babasini nasil söylesin gercek babasini bu haldeki cirkine
Şeyda Özmen
Şeyda Özmen 13 gün önce
ferhat aslı'ya güzel oyun oynadı taş evde
htn yldrm
htn yldrm 13 gün önce
Uffff bu dizi oyunculuk iyi ama hep sıkıntıylami gececek gerçek sanıyorum uyyy
Sadece Eglence
Sadece Eglence 13 gün önce
Bu kanal dizileri boğuyor !!! Bu o demek ki diziler ölür !!!!
Sadece Eglence
Sadece Eglence 13 gün önce
Böyle güzel diziyi batırdınız ya , yazıklar olsun !!!!Bu kanal dizilerin hepsini batırıyo !!! Diziler yürümüyo !!!
Nurcan Temelci
Nurcan Temelci 13 gün önce
Cok güzel bölüm
Dilek Yeter
Dilek Yeter 13 gün önce
bilemedim ne düşünsem 🤔😔
Nejla Erdil
Nejla Erdil 13 gün önce
Arkadaşlar kanal D logosunda neden siyah kurdale vardı bilen varmı
ayşe öztürk
ayşe öztürk 13 gün önce
Kudüste 55 şehit,iki bine yakın yaralı varmış. Sanırım kurdele onun için.
Emin Akalin
Emin Akalin 13 gün önce
Nejla Erdil gazze icin
Aysu Ayxan
Aysu Ayxan 13 gün önce
Hep bu Ferhat dogru yolu buldugunda bir Engel cikmak zorundami
Maryam SL
Maryam SL 13 gün önce
The only time of real friendship I can remember.
Sonraki