Karanlık

SİZDEN GELEN DM'LERLE DERTLEŞME SEANSI💁🏻‍♀️🥵

Buket Sena
Abone ol
görünümler 169 129
100% 10 000 0

Hoşgeldin, ben Buket. Bu kanalda 12 yaşımdan beri sevdiğim şeyleri, düşüncelerimi, duygularımı, yaşadıklarımı kısacası hayatımı paylaşıyorum. Kanalın tek bir içerik türü yok. Hayatımda o dönem ne varsa ya da ben ne ile ilgileniyorsam onlardan oluşuyor. Bir nevi sanal günlüğüm gibi düşünebilirsin. Ben burda hayatımı paylaşmaktan çok keyif alıyorum. Umarım sen de konuk olmaktan keyif alırsın❤️

Instagram: instagram.com/buketsenaa/
Twitter: twitter.com/bukettsenaa
📩 buketsena@socialand.com.tr



► Masterchef Sefa ile Ders Arası Yapmalık 3 Pratik Tarif🍴🥪 trvid.com/video/video-bq_tt4b4Stc.html
► BİR GÜNLÜĞÜNE ANNE OLDUM👶🏼😰 trvid.com/video/video-fCH4gUgEqe0.html
► Odamı Yeniliyorum!🤩🕯 (DIY, ALIŞVERİŞ..) trvid.com/video/video-8D9vnPZpG9A.html

TRvid kanal yönetimi: Socialand MCN
instagram.com/socialandmcn/

Eğlence

katma

 

5 Eyl 2021

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 625
1881
1881 Aylar önce
Stüdyo çekimlerini hiç sevemiyom ya
1881
1881 Aylar önce
Yankı sorununu çözebilseydiniz keşke ,bence dertleşme serileri daha çok gelmeli ama evde çekmelisin diye düşünüyorum
Gamze Kılıc
Gamze Kılıc 2 aylar önce
Bu videoda buket hande erçel ve cemre baysel karışımı gibi. İkisine de benzettim
Gamze Kılıc
Gamze Kılıc 2 aylar önce
Arkadaki adam danla bilicin çekimini yapan adam mı
Aybilge Köse
Aybilge Köse 2 aylar önce
Danlanın arka planındaki ses gibi
Ayşe Nur Özkaya
Ayşe Nur Özkaya 2 aylar önce
Çok tatlısınn yaa❤️
Tvsn123
Tvsn123 2 aylar önce
Kitap önerisi gelsin miiii
Şevvall
Şevvall 2 aylar önce
:-)❤️
Vanessa𓆩♡𓆪
Vanessa𓆩♡𓆪 2 aylar önce
Buket dinlediğin podcastleri söyler misin çok merak ettim 💚
Limon
Limon 2 aylar önce
Çok beğeniyorum senin vidoelarin çok güzel 💜💜💜💜
ZERDA
ZERDA 2 aylar önce
Bence bu tür konseptler stüdyoda çekilince kişiyi istemsizce yapmacık ve samimiyetsiz hale getiriyor. Daha farklı konseptler için stüdyo daha uygun olabilir ama böyle dertleşme, kızlar arasında gibi gibi konseptlerde stüdyo biraz abes kaçıyor.
Nida Küçük
Nida Küçük Aylar önce
Bence buket aksine yapmacıklıktan uzak bı şekilde kendini ifade etmiş zaten yapmacık olan heryerde olur, bunun mekanla bı alakası olduğunu düşünmüyorum.
1kerecikgülermisin?
1kerecikgülermisin? 2 aylar önce
Aynen bencede
Flamingo
Flamingo 2 aylar önce
Aynen öyle evde çekilecek tür de zaten içerik türü
Lady Leandre
Lady Leandre 2 aylar önce
Ya stüdyo ortamı samimiyeti biraz azaltmış bence :( senin kendi ortamında çektiğin videolara bayılıyorum
gelip geçici hayattan bıkmışım
hatirlayanlar var mı kanala kendine mektup yazmıştı aca 2 veya 3 yıl sonra baktımı vidioya isteyenler baka bilir vidionun ismi 5 yıl sonnaki ben mektup ismi bu
MOR FREKANS
MOR FREKANS 2 aylar önce
Sevgilin Ege ise hiç arkadaşın kalmaz zaten 😂😂
Melek GENÇ
Melek GENÇ 2 aylar önce
nw olurdu senin gibi bir arkadaşım olsaydı..
Özlem Karabacak
Özlem Karabacak 2 aylar önce
Çoook tatlısın Bukeeet ama yorum yazma konusunda üşengeç bi insanım ama yanii net bir eşy söyleyebilirim kii çoook güsel konseptli video olmuşş
iremcn
iremcn 2 aylar önce
Buket instagramda paylaştığın gittiğin dansın ismi ne bulamıyorum:(( bilende yazabilir
İpek Dinler
İpek Dinler 2 aylar önce
Seni cok seviyorum, bu seriyede bayıldım ❤💕😥
Cumali Erol
Cumali Erol 2 aylar önce
bence bir soru uzerinde fazla durmamalisin cok uzatmadan gec . cunku cogu yeri atlayarak izledim .iyiligin icin 😊
selin bahar
selin bahar 2 aylar önce
buket cidden beraber büyüdük çok uzun zamandır takip ediyorum ve büyümek dışında gerçekten hiç değişmedin seviyorum seni
Ayşe Buse Karaduman
Ayşe Buse Karaduman 2 aylar önce
Lütfen 2. Si gelsin🤍
Madam Ulya
Madam Ulya 2 aylar önce
*Çok medini cok guzel ve zarif buket sene sorulari çox yaxşı cavab verirsen*
Lavinia Lavinia
Lavinia Lavinia 2 aylar önce
Bukett ilk defa bir studiyada video çektin ve çokk güzel çekdinn.Çok keyif aldımm.Seviyorumm seniii💞
Maide MET
Maide MET 2 aylar önce
2
Burcu
Burcu 2 aylar önce
Bayıldım gerçekten çok güzel bir video olmuş kesinlikle 2 gelmeli ve stüdyona da bayıldım çok iyi olmuş senin adına çok seviniyorum ve seni uzun zamandır takip ettiğim için de sanki o bütün heyecenları bende yaşıyorum bu arada kamera arkasındaki abimiz da çok iyiydi ve çok güzel noktalar yakaladı 💕
emrah cermik
emrah cermik 2 aylar önce
Bi 1 milyon olmadın be abla
İlayda Zengin
İlayda Zengin 2 aylar önce
dış sesin tanıdıklığı ( kamera arkasının ) o kadar tatlı hissettirdi ki :))
BROKOLİ DÜŞMANIMIZDIR
kanalını yeni keşfetmiş olmama inanamıyorum sıkı takipçin olacağım sanırım bunda sonraaa
Nazlı
Nazlı 2 aylar önce
Cok anlayisli birisin gercekten🥺
Betül YAZICI
Betül YAZICI 2 aylar önce
2. gelsinnn güzel bi vidoydu ama bitti :(
Seval Tunç
Seval Tunç 2 aylar önce
3:34 önceden olmuştu ve hep kendime kızardım. 1dklık konuşman bile beni rahatlattı
Seval Tunç
Seval Tunç 2 aylar önce
Danlanın kameramanının adının Fuat oldugunu öğrendik ahgag
Altay Tuzcu
Altay Tuzcu 2 aylar önce
kameraman danla bilicin kameramanı mı yaa sesi çok benziyooo
Semanur Kahraman
Semanur Kahraman 2 aylar önce
@Altay Tuzcu 👍
Altay Tuzcu
Altay Tuzcu 2 aylar önce
@Semanur Kahraman haaa tamam şimdi oldu sağolll😄🙈
Semanur Kahraman
Semanur Kahraman 2 aylar önce
O zaten Fuat adı
Pozitif Vaybs
Pozitif Vaybs 2 aylar önce
Buket sesin çok yankılanıyor mikrofonun yok mu
Nida Küçük
Nida Küçük Aylar önce
Yoo yankilanmadi telefonunu bı tamire götür bence
Necip A.
Necip A. 2 aylar önce
1 Harf nelere kadir. -- Hızlı okuma madurları
Gülşah Koçak
Gülşah Koçak 2 aylar önce
sesinin yankı yapması dısında hiç bir problem yok bence harıka
ceren
ceren 2 aylar önce
güzel olmuş video ama bence arka plan fazla bulanık ve kameraya çok uzaksın
dramaticgirl
dramaticgirl 2 aylar önce
Buket üniversiteye yeni başlayanlar için öneri/ sohbet videosu çeker misin?
Ferhan Ünal
Ferhan Ünal 2 aylar önce
Buket seni izlediğimde çok motive oluyorum mutluluk hormonum salgılanıyor bana çok iyi geliyorsun 🤍💗 çok güzelsin 🤍
Ece
Ece 2 aylar önce
08:44 ebebeyin?
Ece
Ece Aylar önce
bi kere daha ebebeyin diyo ilerideki saniyelerde. kesin dili dolanmıştır:D
Nida Küçük
Nida Küçük Aylar önce
Sen konuşurken dilin hiç dolaşmiyo sanırım 🙄
Hiranur
Hiranur 2 aylar önce
E o zaman aktif buket mi diyoruzz
lgsbirincisi_2022
lgsbirincisi_2022 2 aylar önce
Aynı bir buket gül gibisin, Buket aşk
lgsbirincisi_2022
lgsbirincisi_2022 2 aylar önce
1 milyon plaketini görmeden ölmeyeceğim, BUKETT
lgsbirincisi_2022
lgsbirincisi_2022 2 aylar önce
Buket seni kaç senedir takip ediyorum birlikte büyüdük, ama sen 1 milyon olamadın, ya insanlar bozuldunuz mu sorun ne?
lgsbirincisi_2022
lgsbirincisi_2022 2 aylar önce
Kesinlikle part2 gelmeli, kahvemi aldım ve o güzel sesini yavru kedi gibi dinledim
han dy
han dy 2 aylar önce
Bu kız 19-20 yaşında burnunu yaptırmış, çenesini yaptırmış, jawline yaptırmış. Tüm vücudu açıp, tüm estetikleri yapıp geziyor. Bu kadınların amacı ne acaba. Zaten sevgilin var. Dünyadaki en güzel kadın olsan, dünyadaki bütün erkekler sana aşık olsa ne farkeder. Seni sadece 1 erkek mutlu edebilir. Binlerce kadın geyşa gibi cazibeli şekilde dolaşsın. Erkekler de kral gibi içlerinden her gün kendine bir gözde seçsin. Bütün kadınların hakkını ve geleceğini zarara sokuyorsunuz. Keşfette gördüğüm için tıkladım bu arada.
han dy
han dy 2 aylar önce
@Seval Tunç (Keşfette videosunu görüp kanalına tıkladım. 10 dakikada görürsün zaten hayatının her şeyini paylaştığı için bu bilgileri yanında yaşamana gerek yok.) Bu son yazışım olacak daha da vakit kaybedemem. Karma diye bir şey var bilirsin belki. Herkes yaptığının karşılığını bu dünyada yaşar. Topluma, aileye zarar verip de mutlu bir hayat yaşayan kimse olmadı bugüne kadar. Eğer ki bu zararı vermiyorsa mutlu bir kadın olarak yaşar gider, yoksa zaten sebep oldukları kendi başına da gelir. O yüzden sen takip etmeye devam et. Görürsün yaşayacaklarını zaten. Haydi selametle.
Seval Tunç
Seval Tunç 2 aylar önce
@han dy bende böule kadınlar yok demedim zaten. Oladabilir ama buketin böule biri olmadıgını düşünüyorum. Keşfetten geldiğine göre de hic videosunu izlemeyen ve onu tanımayan birisin(sevgilisi var 19 yaşında burnunu yaptırmış çenesini yaptırmış fln diyosun nasıl Keşfetten geldin o da ayrı konu). Bende yıllardır takipçisi olan biri olarak diyorum ki onun kendini başkasına beğendirme gibi Bi derdi yok.
han dy
han dy 2 aylar önce
@Seval Tunç Ya siz kendinizi teletabi dünyasında yaşıyor zannediyorsunuz galiba. Bütün erkekler aldatmaz, tıpkı bütün kadınların kendini süsleyip püsleyip ortaya atmadığı gibi. Burada fair-play oynamayan kadınlardan bahsediyoruz farkındaysanız. ''Daha da güzel olmalıyım, en güzel ben olayım, şu işlemi de yapayım, bunu da süreyim, şuramı da açayım'' derdindeki kadınlardan. Anne-Babalarınız, kız ve erkek kardeşleriniz, kız ve erkek çocuklarınız hayatını yaşarken bu kadınlar yüzünden sıkıntılar yaşayacaklar. Dünyanın doğasına karşı çıkamazsın.
Seval Tunç
Seval Tunç 2 aylar önce
@han dy ya ne alakası var? Kimse kendi için bişey yapamaz mı? "kadınların" tek derdi kendilerini başkalarına beğendirmek mi bu mudur yani. Evde kimse makyaj yapmıyo mu süslenip püslenemez miyiz kendimiz için? Genelleme yapmayın. Sonra tüm erkekler aldatır deyince sinirlenip 5 parmağın 5i bir mi diyosunuz. Tabi kadına gelince durum farklı. Yazık.
han dy
han dy 2 aylar önce
@naz k Buna kim inanır?Kadınlar (giyim-makyaj-estetik)tüm bunları, hem erkeklerin dikkatini çekmek, hem de hemcinslerine ‘Ben senden daha cazibeliyim, daha çekiciyim’ diyebilmek ve bunun mesajını vermek için yaparlar. Dünyada tek sen kalsan bu yaptıklarından hangi birini yapardın? O zaman yapmayacağın her şeyi başkası için yapıyorsun demektir.
Nurshan Asadzade💛💙
Çok güzelsinn💛 Azerbaycandan Selamlar👋
Eda Gazioğlu
Eda Gazioğlu 2 aylar önce
Düşüncelerin o kadar güzel ki ❤️😘
Çağla
Çağla 2 aylar önce
Sıkılmadan dinledim resmen harikaydı.
Zeynep Çinar
Zeynep Çinar 2 aylar önce
Bütün başlıklarda o kadar iyi konuşmuşsun kiii harikasın .
Nisa Aselbelis
Nisa Aselbelis 2 aylar önce
Söylediklerin o kadar doğru ki sanki kafamın içindeki düşünceleri sesli bir şekilde anlatmışsın gibi.. ❤
Boun beni bounla
Boun beni bounla 2 aylar önce
Kıyafetine karışan aile konusunda o kadar boş konuşmuşsun ki çok şaşırtıcı gerçekten. Senin ailen senin akşam dışarı çıkmana izin vermese kıyafetlerine karışsa onlar hakkında bu kadar iyi düşünüp tavsiye verebilecek miydin sanki:d komiksin
Cal Wizzarak
Cal Wizzarak 2 aylar önce
💎💎💸💸💸🌸🌸💎💎💎🍀🍀🍀🌸🌸💸💸💸💎💎 👢 *Tanrı bize sonsuz yaşam vermek için ölen ve ölümden dirilen Oğlu İsa Mesih'i göndererek sevgisini gösterdi.* *Ağzınla Rab İsa'yı ikrar edersen ve Tanrı'nın O'nu ölümden dirilttiğine yüreğinle inanırsan* *Sana sonsuz yaşam armağanını verecektir* *Ayrıca vücudunu iyileştireceğine söz verdi.* *(Bak gökyüzünde ve Tanrı'dan isteyin)*
Duygu Demir
Duygu Demir 2 aylar önce
Arkadaki Fuat danla biliçin Fuat değil mi? 🤷🏻‍♀️
Semanur Kahraman
Semanur Kahraman 2 aylar önce
Evt o
gsser💫
gsser💫 2 aylar önce
Buket üniversiteye yeni başlayanlar için konuşmali hemde böyle lazım olucak şeyler tavsiye etmeli bi video yapsan bence iyi olur çünkü yeni başlayan birsürü öğrenci var 💕
R Odeen • 29 yıl önce
Trendlerdesin
urfalı.
urfalı. 2 aylar önce
Namazı dosdoğru kılın zekatı verin kendiniz için her ne iyilik işlemiş olursanız Allah katında onu bulursunuz Şüphesiz Allah bütün yaptıklarınızı görür . (Bakara Suresi )
Tugba Akyol
Tugba Akyol 2 aylar önce
Reklam izlemek için açtım videoyu arada buket çıkıyor karşıma hahashshsjsnsns
YouTube kullanıcısı
Trendlerde
Ayşegül Güçlü
Ayşegül Güçlü 2 aylar önce
BUKET TRENDLERE GİRMİŞSİN OHAAA... SENİNLE GURUR DUYUYORUMMMM...
Lucy
Lucy 2 aylar önce
huh
S.
S. 2 aylar önce
Büyüdüğüm insanın sonunda trendlere girdiğini görüp ve gururlanmakk ✨✨
yaşamayacallisiyor
yaşamayacallisiyor 2 aylar önce
Ohaa trendlerde çok sevindimmmm
Ayaz İsmayılov
Ayaz İsmayılov 2 aylar önce
Hepimiz paylashalım bu güzel insanı,1 milyona az kaldı😍🥲
Müberra Arık
Müberra Arık 2 aylar önce
Video çok güzel olmuş umarım 1 milyon oluruz
Nilay
Nilay 2 aylar önce
Su kıza 1 milyon için destek verin artık değişmeyen TRvidrlardan biri
Elif Yüksel
Elif Yüksel 2 aylar önce
bukeet görsel iletişim tasarımla ilgili derslerle ilgili bilgilendirici bi video çeker misinn?? tercih aşamasındayım ve aktif bir öğrenci olarak büyük yardımın olur 🥰
Edits
Edits 2 aylar önce
Trende
Kübra Oğuzhan
Kübra Oğuzhan 2 aylar önce
Bu vidyonun kesinlikle devamı gelmeli ben vidyoyu izlerken çok keyif aldım ve gerçekten takip ettiğim youtuberlar arasında bir tek senin bu tarz vidyolarında sanki bi arkadaşımla konuşuyormuş gibi geliyor ve artık umarım bir milyona aboneye ulaşırsın
selay yalımyıl
selay yalımyıl 2 aylar önce
çok mantıklı ve diksiyonunu çok iyi kullanarak konuşuyorsuun
serhat seven
serhat seven 2 aylar önce
çok harika video olmuş eline emeğine sağlık çok samimisin kalbin çok temiz çok merhametlisin senin videolarını izlemekten çok keyif alıyorum
Şevvalstudies
Şevvalstudies 2 aylar önce
Buket seni çok seviyorum
Şevvalstudies
Şevvalstudies 2 aylar önce
Trendlerdeyiz
Klaklkal Lsmsşaö
Klaklkal Lsmsşaö 2 aylar önce
Aynı yıl aynı ay doğduk, hem de adaşız 😂🤝🏼👍🏼
Buse BONCUK
Buse BONCUK 2 aylar önce
Çok tatlı bı şekilde açıklamışsın çok güzel bı video olmus
Nəzrin Yusifli
Nəzrin Yusifli 2 aylar önce
Selam Buket. Seni uzuuuuun zamandır takib ediyorum ve videolarını izlerken hiç sıkılmıyorum. Seni kendi arkadaşım gibi görüyorum artık. Her zaman böyle içten ve samimi kal. Sana çok yakışıyor. Yolun daim açık olsun güzel kalpli kızım. Umarım bu yorumumu görüp cvb verirsin . Sevgiler...♡♡♡♡♡♡
Selin Ekin
Selin Ekin 2 aylar önce
Bir video trende nasıl giriyor? Belliki izlenme ve yorum değil o zaman ne?¿!
SELEN ÖZKUL
SELEN ÖZKUL 2 aylar önce
Müthiş olmuş ablaa ❤️
Zeynep ve Defne
Zeynep ve Defne 2 aylar önce
15:54 ben bence de doğru
Zeynep ve Defne
Zeynep ve Defne 2 aylar önce
15:30 kesinliklee
iꪶꪖꫝꫀ iɀ
iꪶꪖꫝꫀ iɀ 2 aylar önce
Kıız ana Danlanın ekippp😍😍
Zeynep ve Defne
Zeynep ve Defne 2 aylar önce
Bukett senin bizim bilmediğimiz bi sevgilin mi oldu kız aaa ??
Dilara
Dilara 2 aylar önce
Seni uzun zamandır takip ediyorum çok güzel , samimi ve tatlısın 🥺🤍
-yaren -
-yaren - 2 aylar önce
aaa trendlere girmiiiiş
Dondurma Kabındaki Yaprak Sarması
Trendlerdeyizzz!🥳🥳🥳
Zeynep Sude PERA
Zeynep Sude PERA 2 aylar önce
sanırım 2.kez trende girdin
Sude Ç.
Sude Ç. 2 aylar önce
1 milyon olacaksın melek kız🥺 100b abonede de 1m abonede de aynı samimiyetle aynı doğallıkla karşımızdasın çok seviyoruz seni💙
Çmnçkhşknlmmlm
Çmnçkhşknlmmlm 2 aylar önce
Çok güzelsin
Çmnçkhşknlmmlm
Çmnçkhşknlmmlm 2 aylar önce
🤷‍♀️
esma yılmaz
esma yılmaz 2 aylar önce
buketle ege ayrildi miii🥲
𝓝𝓪𝔃𝓻𝓲𝓷
Ben fikirlerini dinlemeği çok seviyorumm 😍❤️
Sabah Eylul G
Sabah Eylul G 2 aylar önce
Danlanın eski ofisi değil mi bu
Merve Bayar
Merve Bayar 2 aylar önce
7:18. Eğer kız biliyorsa kesinlikle birbirinize layiksiniz derdim çünkü ikisi tam bir şerefsiz ilerde o ikisi birbini aldartsalar bile sorun olmaz
Esma Kömürcüoğlu
Esma Kömürcüoğlu 2 aylar önce
Çoook beğendik. Bu videonun 2'ncisini istiyoruzzz.💚
İ. M
İ. M 2 aylar önce
Buket,ben artık universiteliyim🥺Seninle hazırlandım sınava,bu ayrıcalık beni çok mutlu ediyor,olur mu ki uni hakkında tavsiye ve ya lookbook tarzı bir video çeksen
eylül k
eylül k 2 aylar önce
devamı gelsinnn bu serininnn
Efsun Güneş
Efsun Güneş 2 aylar önce
Ne kadar güzel ve mantıklı konuşuyorsun güzel kızım benim ya🥺🥰
Fatimə Məmmədzadə
Fatimə Məmmədzadə 2 aylar önce
kaza yapan arkadas ,bence sakin bir sekilde anlatmalisin,is polise kadar gittiyse illa ki, ailen ogrenecek.Arkadasina da o kadar guvenme ,eger cezaya ortak olmazsan kendisi ailene anlata bilir.Belki onun ailesi biliyordur bile.Sen sakince anlat psiman oldugunu soyle,onlar senin ailen seni kosulsuz ,sartsiz sevenler.Affedeceklerdir
Nesrin Çiçek
Nesrin Çiçek 2 aylar önce
Trendlerdeyiz Buket ablaa
Hatice Reyyan Sugözü
Trendlere girdikkkk👩‍❤️‍💋‍👩💜
Sonraki
We've got something to share...
10:54
görünümler 233 071
Evlatlık Kız Kardeşim!
10:21
görünümler 104 109
Kuruluş Osman 72. Bölüm
2:14:41
görünümler 2 458 259
favorite sound effecting mom clips😇
0:58
Kardeşlerim 30. Bölüm @atv
2:20:02
görünümler 5 052 314
Sinan Usta Oldu | Usta Çırak 7
23:04
görünümler 1 420 286