Karanlık

Shiba Coin - Düşük fiyatlı yeni doge coin - 50x yapma ihtimalli fırsat

Crypto Mask
Abone ol
görünümler 36 311
96% 404 14

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 0
Crypto Mask
Crypto Mask 3 aylar önce
Arkadaşlar, Shiba Coin'i MXC borsasından alabilirsiniz, ✔️ MXC Borsası indirimli referans linki : www.mxc.com/auth/signup?inviteCode=177rQ
Fırat Cengiz
Fırat Cengiz 25 gün önce
Shiba Coin
ashen lesd
ashen lesd Aylar önce
Şu coini kesfettigimde başında 8 tane sıfır vardi,ah essek kafam 100 dolar atsam milyonerdim
esra şimşek
esra şimşek Aylar önce
Kolay gelsin, bugün almış olsak fırsatı kaçırmış olur muyuz?
süleyman güzel
süleyman güzel 2 aylar önce
Alanlar şimdi babayı aldı.:)
ENES GÜLLÜ
ENES GÜLLÜ 2 aylar önce
Shiba 50x ı 50 yilda yapar anca x yapacak diye aldik - yaptı
Cihan Solentas
Cihan Solentas 2 aylar önce
Dogecoin Katili 💲HİBA
Zayn Malik
Zayn Malik 2 aylar önce
Bu gün dip yaptı :(
Yavuz
Yavuz 2 aylar önce
Toplam arzin %50 sini Vitalike satmış (etheryum tabanlı)
Yavuz
Yavuz 2 aylar önce
Danaya bende girdim 🤣
Oğuzhan doğru
Oğuzhan doğru 2 aylar önce
Sana almadigim halde teşekkür etmeye,abone olmaya geldim ..bravooo.
Fatih D.
Fatih D. 2 aylar önce
18 nisanda 0.000001830 dan almıştım. bugün sabah 0.000035000 den sattım, yeteri kadar aldım hedefime ulaştım. teşekkür ederim.
Arzu Melek PEKUZ
Arzu Melek PEKUZ 2 aylar önce
Ne kadarlık almıştın ne kadara sattın
DrAlquist
DrAlquist 2 aylar önce
abi bu seferkini kaçırdık inşAllah yine bi parayı en erken sen öngörürsün de hemen video atarsın TAKİPTEYİSS :)
Osmanlı
Osmanlı 2 aylar önce
Shib öyle bir yükselecek ki herkes şaşırıp kalacak 🚀 (Ytd)
Fatih Alp
Fatih Alp 2 aylar önce
@Bilgi Saati coinin fiyatı düşmüştür kardeş komisyon 3-5 kuruş bile tutmaz
Bedirhan Solmaz
Bedirhan Solmaz 2 aylar önce
@Bilgi Saati 2 dolar komisyon kesmez fiyat aralıgına bak düsmüstür büyük ihtimal coin
Bilgi Saati
Bilgi Saati 2 aylar önce
@Osmanlı 10 dolardan 2 dolar komisyon mu kesiliyor yani borsada
Osmanlı
Osmanlı 2 aylar önce
@Bilgi Saati komisyon oluyo kardeşim
Bilgi Saati
Bilgi Saati 2 aylar önce
Hocam merhaba. Uzun süre için 10 usdt ile SHIB aldım ama 8 usdt ile başladım. 2 usdt nereye gidiyor bilginiz var mı
Muammer
Muammer 2 aylar önce
Öncelikle emeğinize sağlık hocam Videonuzu keşke erkenden izlemiş olsaydım şuan 3850 e vurdu geç aldım fakat yine kazandım iki gündür keşf ettim baya iyi gidiyor
Rasit TANER
Rasit TANER 2 aylar önce
Ulan param yoktu bütün parayı kardesime verdim kurs parasi diye yinede helal olsun hocam gerçekten takdir ettim .
Tevfik Baş
Tevfik Baş 2 aylar önce
1300 doları shiba akita ve safemars 3 lusune attım şuan 10 bintl kazancım var çok değil ayın 4 ünde sattım mi hayır satacakmiyim hayır alsat yapacakmiyim o da hayır arkadaşlar ben 1300 TL ile fakir olmam asgari ücretle çalışıyorum sakın yanlış anlaşılmasın ama ben 1300 lirayı bir şekilde kazanırım ama ilerde 1 kuruş bile olsa ailemi rahat ettiririm şuan geç kaldim trenn kaçtı demeyin atin bin lira unutun 2 sene al sata da girmeyin benim görüşüm siz kendi kararınizi kendiniz verin
Sezer Avcı
Sezer Avcı 2 aylar önce
Hocam valla şimdi gördüm keşke daha önceden görseydim videonuzu peki şimdi alsak fiyat artarmı hocam düşünceniz nedie
yasin altun
yasin altun 2 aylar önce
Ya biri bana hacimler kat kat katlanirken yükselirken fiyat neden düştüğünü anlatabilirmi
mert istanbul
mert istanbul 2 aylar önce
Hacim alış ve satışın toplamından değerlendiriliyor
İhtiyar Delikanlı
İhtiyar Delikanlı 2 aylar önce
Reis doge bu hafta yükselirmi
KGYV 《ALİGENC》
KGYV 《ALİGENC》 2 aylar önce
Pişman olacağıma her videonda dediğin coine 100 lira atsam yeter
hikmet temkih
hikmet temkih 2 aylar önce
böyle bir shit coinimiz var :)))
Muhsin Karadağ
Muhsin Karadağ 2 aylar önce
Meraba xrp için bi video yapabilirmisin
WaffenSS
WaffenSS 2 aylar önce
Arkadaşlar uzun vadede 2 sıfır daha atar mı ??
can hatip
can hatip 2 aylar önce
LION KACIRAN SONRA OTURUP AGLAR
Sezu Sezu
Sezu Sezu 2 aylar önce
Abi sen nasıl bı kralsın yaw valla yüzümüzü güldürdun Allah da senin yüzünü güldürsün
Исмаил Раджабов
Kim alıb shiba? Deyişe biliriz ben xrp verirm siz bana shiba
Sessiz Dostlarımız
Sessiz Dostlarımız 2 aylar önce
Merhabalar hocam. Shıba ınu yi nereden alabilirim.
Enesecrin
Enesecrin 2 aylar önce
Binance globalde listelendi bugün
Murat GÜNEY
Murat GÜNEY 2 aylar önce
kardesım umarım sen almıssındır.Cok ıyı Balık tutmussun. Helal olsun
Ali Arslan
Ali Arslan 2 aylar önce
Hocam sayende erkenden girdik 10x yaptık yatırımımızı. Eline sağlık.
ÖZCAN YALIM -Yolaçık
1400 attım aksam su an 2200 olmuş 🤗
ysf pars
ysf pars Aylar önce
suan kaç tl kaldı
korhan gencebay
korhan gencebay 2 aylar önce
hocam sağol.. 1500 dolar artıdayım. ama hold hold hold !. bekleyeceğim bakalım elon reis birşeyler yapacak mı
Bilgi Saati
Bilgi Saati 2 aylar önce
Hocam merhaba. Uzun süre için 10 usdt ile SHIB aldım ama 8 usdt ile başladım. 2 usdt nereye gidiyor bilginiz var mı
Valleyforge The
Valleyforge The 2 aylar önce
Helal olsun bugün 09.05.2021 dediğin hepsi 3 hafta sonra oldu
Eren
Eren 2 aylar önce
hocam hala alınır mı ne diyosunuz ?
Serkan Aryay
Serkan Aryay 2 aylar önce
Sen nasıl bi kıralsın bende yok ama shiba bu gün uçtu shibayı seyrederken biraz araştırayım dedim bu shibayı ilk öngören ilk video çekenlerdensin başarının devamını diliyorum umarım abonen daha artar burdan güzel kazanıp güzel videolar çekersin
Bilgi Saati
Bilgi Saati 2 aylar önce
Hocam merhaba. Uzun süre için 10 usdt ile SHIB aldım ama 8 usdt ile başladım. 2 usdt nereye gidiyor bilginiz var mı
MY motivation
MY motivation 2 aylar önce
videoyu çektiğin zaman 10 dolar yatırmışsan bile şu an 811 dolar ediyor vay aww
Sinan Serin
Sinan Serin 2 aylar önce
Bunlar daha osssurukk özgür kardeş 😁
Veli Şahin
Veli Şahin 2 aylar önce
Uyan kanka gel
Emrullah Bülbül
Emrullah Bülbül 2 aylar önce
Hangi uygulamadan alabilirim coin i güvenilir
MİKTOLYN
MİKTOLYN 2 aylar önce
hocam kaç x yaptı senin videodan sonra bu coin O_o
X Y
X Y 2 aylar önce
Binancede neden yok
Kerem Yürek
Kerem Yürek 2 aylar önce
Hocam şimdi alsam uygunmudur diğer koinşeden zararım var burdan bin lirayla girip 16 x yapsa yeter ancak zararımı karşılar
Kerem Yürek
Kerem Yürek 2 aylar önce
@Caner caner almadım keşke alsaydım
Caner caner
Caner caner 2 aylar önce
almışmıydın :))
WaxP
WaxP 2 aylar önce
Hocam buna 2$ sadece atmak istiyorum nasıl yatırım yapacağım 10$ altına izin var mı
Murat Can
Murat Can 2 aylar önce
@Alper Yildiz valla 20 bin ayırdım alt coinllere yüklü miktarlar alıcam beş farklı coin alıcam biri tutsa tamamdır o iş 😂
Emrah Çabaş
Emrah Çabaş 2 aylar önce
@Murat Can hocam ben de anlamıyorum ama pek güven olmaz şuanda yükselişe geçti şunu farkettim dogede düşüş oldu mu shiba yükselişe geçiyor şuanda durum böyle ama şahsen ben bu seviyelerden bin liralık alır kenara atardım haziran da sevindirir milleti olan bin liranın yarısina olur çok da uzmez seni
Murat Can
Murat Can 2 aylar önce
@Emrah Çabaş kardeş 5 bin basıcam yarım dolar olma ihtimali varmı sence bi kaç ay içinde
Emrah Çabaş
Emrah Çabaş 2 aylar önce
@Murat Can 140 tl lik aldım 550 bine yakın verdi
Murat Can
Murat Can 2 aylar önce
@Alper Yildiz ne kadarlık aldın ve kaç adet verdi yüksek yatırım yapıcam
İbrahim Aydoğan
İbrahim Aydoğan 2 aylar önce
5 milyon adet shiba almıştım , 1 USD olursa yırttık 😜
Zagros 47. !!
Zagros 47. !! 2 aylar önce
350 milyon adet vardı. 0.0000018 den sattım. Yükselmeye başladı aq
KASIM KÜNDÜM
KASIM KÜNDÜM 2 aylar önce
@İbrahim Aydoğan inşallah kısa zamanda olur 2-3 ay içinde olursa müthiş olur
İbrahim Aydoğan
İbrahim Aydoğan 2 aylar önce
@KASIM KÜNDÜM aynen 1 cent te yeter, mesele ne zaman olacağı..
KASIM KÜNDÜM
KASIM KÜNDÜM 2 aylar önce
Ben de 12 milyon adet aldım ama 1 dolar olmaz. En faz 1 cent olur o bile seni kurtarır
İbrahim Aydoğan
İbrahim Aydoğan 2 aylar önce
@Emrehan E off paraya bak ,tabi akp çökmezse 😃
ahmet tufan
ahmet tufan 2 aylar önce
Hocam sizin linkinizden kayıt olup aldım bir miktar ama kimlik doğrulamadan sorun yaratır mı doğrulamasak ve ya da doğrulasak cevap verirseniz sevinirim takipteyiz sizi
ahmet tufan
ahmet tufan 2 aylar önce
@Crypto Mask teşekkür ederim
Crypto Mask
Crypto Mask 2 aylar önce
Günlük olarak 2 btc ye kadar kimlik onaysız çekebiliyorsunuz diye biliyorum teyit etmenizde yarar var
iremnaz şafak
iremnaz şafak 2 aylar önce
almayın derim delist olucak 2 borsa da dandik coin -ytd
K A I Z E R
K A I Z E R 2 aylar önce
1 milyar aldık bakalım 😀😀
Sezer Avcı
Sezer Avcı 2 aylar önce
Reis artış oldu mu
Uzay Yolu
Uzay Yolu 2 aylar önce
Selam, ben bu paraları hangi programda bulabilirim.
Uzay Yolu
Uzay Yolu 2 aylar önce
@Kdm hahah mal
Samet
Samet 2 aylar önce
Gate io
Kdm
Kdm 2 aylar önce
Bim ve A101 de saat 10 mayıs saat9a yetişmelisin 😁
Necati Gurlek
Necati Gurlek 2 aylar önce
Hocam binacedeyim yok burda nasil aliriz
Alparslan Ateş
Alparslan Ateş 2 aylar önce
Artık var
baba haji
baba haji 2 aylar önce
🚀🚀🚀🚀🚀🚀⏰
Golden Era Fitness
Golden Era Fitness 2 aylar önce
Delist olma ihtimali varmı
Diyar
Diyar 2 aylar önce
0.0000012 den 60 milyon adet almıştım bu videoyu izlemeden bir süre önce 18-24 ay beklemeyi planlıyorum 2x civarına geldi zaten neredeyse
Kerem Yürek
Kerem Yürek 2 aylar önce
Duygu sömürüsü yapmıyorum dilenci değilim ama bir dilenci kadar çaresizim piskolojim bozuldu 18 bin zararım var belki inanmazsınız ama göstere bilirim Allah rızası için bu mübarek Kadir gecesinde kimin gönlünden ne gelirse Allah hiç kimseyi benim durumuma düşürmesin amin🙏 TR44 0001 0013 7892 4517 4350 01 ziraat
Diyar
Diyar 2 aylar önce
@Yakup Özdemir ahahaha süper kardeşim güle güle kullan
Yakup Özdemir
Yakup Özdemir 2 aylar önce
@Diyar abi valla bizdede 90 lira 340 oldu
Diyar
Diyar 2 aylar önce
bu arada 0.00001 oldu arkadaşlar 10x yaptım
Diyar
Diyar 2 aylar önce
@Yasin Arslan gate iodan aldım
elif ak
elif ak 2 aylar önce
8 bin dolar bastım bekliyoruz
elif ak
elif ak 2 aylar önce
@osman eman salak gibi ertesi gün cıktım :((
elif ak
elif ak 2 aylar önce
@Kayseri Van salak gibi ertesi gün cıktım :((
Kayseri Van
Kayseri Van 2 aylar önce
Zengin olmuşsun şimdi bereketli olsun....
osman eman
osman eman 2 aylar önce
Ciddimi ?
Yusuf Dogan
Yusuf Dogan 2 aylar önce
SİHİBA 8k bastım yaza görüşelim 🚀🚀
Yusuf Dogan
Yusuf Dogan 2 aylar önce
@ahmet can ertaş sert düşüşte 20k bastım şuan 120k para var 250k olsa da bozmam uzun vade tutacam
ahmet can ertaş
ahmet can ertaş 2 aylar önce
zengin oldun
Crypto Mask
Crypto Mask 2 aylar önce
:)
fatih
fatih 2 aylar önce
Mxc borsası güzel mi ya
Crypto Mask
Crypto Mask 2 aylar önce
bizim arada sırada bazı coinler için kullandıgımız bir borsa sorun yasamadık şimdiye kadar
İbrahim şahin
İbrahim şahin 2 aylar önce
suan 0,000002200 lere cıktı swap actı bugun beklenti yuksek 1mlyon dolarlık pump beklenıyor haftaaya
Eren
Eren 2 aylar önce
@Mertcan Hisar binance a geliyomuş
Mertcan Hisar
Mertcan Hisar 2 aylar önce
@Eren alma kardeşim inceleme yaptım detaylı kurucuları anlaşma bile sağlamamis yakında patlar bu.
Eren
Eren 2 aylar önce
@İbrahim şahin daha geleceği var mı sizce ne düşünüyorsunuz ?
İbrahim şahin
İbrahim şahin 2 aylar önce
Veee koyduk koyduukkkk 13x 2 gundr
Ebruuu
Ebruuu 2 aylar önce
10 dolara 6 milyon adet aldım deli paralarla girip delirmeyin at sepete unut çok kişi varını yoğunu ortaya koyuyor önemli olan küçük paraları büyütmek YTD :)
Ebruuu
Ebruuu Aylar önce
@EFECAN İNAN maalesef yok olursa yazarım
Ebruuu
Ebruuu Aylar önce
@EFECAN İNAN tek tavsiyem trade etmeyi iyi öğrenin ve sabırlı olun, sabırlı olan kazanır coin tavsiyesi veremem üzgünüm
Ebruuu
Ebruuu Aylar önce
@EFECAN İNAN 5 değil inan kardeş 17x yaptı
esra şimşek
esra şimşek Aylar önce
@Crypto Mask kolay gelsin, bugün alsam yine de kazandırır mi acaba?
Dilgeş Taş
Dilgeş Taş 2 aylar önce
@Ebruuu teşekkürler herkes dilediğini alır inşallah
Caner Sarıtaş
Caner Sarıtaş 2 aylar önce
Ben hotbit den aldım ama iyi mi yaptım bilmiyorum hotbit güvenilir mi?
Emre Yüce
Emre Yüce 3 aylar önce
Shiba ve Akita gibi shit coinleri insanların aklında yer etmesini ve bunlara yatırım yapmasını sağladınız. Bunlara yatırım yapan kimi tanıdıysam hepsi parasının en az 10da 9unu kaybetti. Analizlerinizi dikkatli yapın, videolarınız oldukça tehlikeli coinler üzerine ve insanları olumsuz etkiliyor
MİRAC OZAY
MİRAC OZAY 2 aylar önce
Emre, bu video paylasildiginda 250 dolar yatirdigim simdi suan 7 bin dolar, keyfine bak kardesim
Crypto Mask
Crypto Mask 3 aylar önce
Shiba videomu keşke kulaklarınızı açıp iyi dinleseydiniz, burada benimle bu şekilde konuşma cüretinde bulunmazdınız. Sizlere bas bas bağırdım. Yüklü girmeyin dedim. Ama malesef insanımız bildiğini okuyor
Emre C.
Emre C. 3 aylar önce
Milleti dolandırıp kaçtılar. herkes 50-100 dolar attı ama bu coinler % 90 a kadar düştü neredeyse cepteki 100 dolar oldu sana 10 dolar. herkesten böyle böyle 100 dolar gitse bile milyon dolarlar yapar. yeni ve dandik bir shit için güzel para. fırıldak yap parayı kap hesabı. belli bir seviyeye ulaşınca piyasaya mal sürüyorlar. hem balina karı hem şirket karı senin benim gibi garibanın cebinden çıkıyor. 100 dolar shi ye 100 dolar akitaya 100 dolar da bafe ye basmıştım hepsini de ortalardan aldım. ama gel gör ki 300 dolardan 120 dolar kalmış o da gitmezse ta... bazı noktalara emir verip sildim uygulamayı baktıkça siniri bozuluyor insanın gelirse satsın.
El Tiwes
El Tiwes 3 aylar önce
Daha çok shiba ve akita videosu çeker misin
Crypto Mask
Crypto Mask 3 aylar önce
@Arda Kürşat Kurutay t.me/wearecryptomask
Arda Kürşat Kurutay
Arda Kürşat Kurutay 3 aylar önce
@Crypto Mask link verir misin
Crypto Mask
Crypto Mask 3 aylar önce
Güncel olarak analizlerini teknikleri grafikleri telegram grubumuzda paylaşıyoruz oradan devamlı olarak bilgi edinebilirsiniz. Link açıklamada mevcur :)
Levo Pasha
Levo Pasha 3 aylar önce
Shıba ve Akıta dan çok zararım var 😨
Levo Pasha
Levo Pasha 3 aylar önce
@Crypto Mask reis mecbr bekleticem yükselir mi sence
Crypto Mask
Crypto Mask 3 aylar önce
her zaman dediğimiz gibi küçük ve üzülmeyeceğiniz miktarlarda yatırımlar yapmanızı tavsiye ederiz
Eroşş Can
Eroşş Can 3 aylar önce
Ulan 6 k aldım 2 k ya düştü 😂bilsem 1 milyar 2 milyar lık alırdım
Ömer Duran
Ömer Duran 3 aylar önce
@Ayşe Koca 0,000003889
Ayşe Koca
Ayşe Koca 3 aylar önce
@Ömer Duran siz kaçtan aldınız?
Ayşe Koca
Ayşe Koca 3 aylar önce
Kaçtan aldınız?
Ömer Duran
Ömer Duran 3 aylar önce
Aynen reis zardayım bende bekleyeceğiz tepeden aldık
Kursat Temizkan
Kursat Temizkan 3 aylar önce
Hocam gorilla diamond token (gdt) incelermisiniz yeni henuz hicbir yerde yok gibi TRvid da ama leri var
Rahmi Ceylan
Rahmi Ceylan 3 aylar önce
2 şubatta ilk çıktığında 27 dolar karşılığı 1.2 milyar adet alıp 5x yapınca mart 14'te sattım. Benden sonra 60x daha yaptı. Baktıkça kahroluyorum. Hesabımda küsürat olan 662k shiba kaldı. belki 45 cent olur ilerde bi gün doge gibi :)
Rahmi Ceylan
Rahmi Ceylan 2 aylar önce
@Malik Kara aynı ekip leash diye bir token çıkarmış. Bir tane daha çıkaracaklarmış. Adı bone. Bir anda herkes shiba konuşur oldu doge’deki talepten sonra. Sonradan 2 token daha çıkarmaları hafiften mide bulandırıcı. Umarım beklentileri karşılarlar
Malik Kara
Malik Kara 2 aylar önce
@Rahmi Ceylan sen yine iyi kat yapmışsın magmadan alıp.Ben tepeden alıp zarar eden tayfadanım
Rahmi Ceylan
Rahmi Ceylan 2 aylar önce
@Malik Kara evet 8100 dolar gibi bir şey olacaktı. Sözüm ona kar aldık 🥴
Malik Kara
Malik Kara 2 aylar önce
Hesap yaptım bozmasan kasan 45.000 Tl yi görüyormuş 0.0000044ü gördü geçen
Crypto Mask
Crypto Mask 3 aylar önce
belki bir ihtimal :)
V Y
V Y 3 aylar önce
517 milyon adet shibu..0.00050 ye satış!
V Y
V Y 2 aylar önce
@Zagros 47. !! Yes,satip safemars aldim..Gercekten iyi bir proje!Celtik tarafindan da certifikali...Arzi sinirli,token yakimi mevcut ve en onemlisi,geri cekilme olsa bile likiditeye oto kilitlemessiyle fiyat tabaninda yava s taolsa bir artisin olacak olmasi beni etkiledi...
Zagros 47. !!
Zagros 47. !! 2 aylar önce
@V Y sattın mı yoksa
V Y
V Y 2 aylar önce
@Zagros 47. !! 1,100,000,000 e tamamlamistim..
Zagros 47. !!
Zagros 47. !! 2 aylar önce
Ve hedefine yaklaşmasına az kaldı 😂
Emrehan E
Emrehan E 2 aylar önce
Kim
Vanced Yasin
Vanced Yasin 3 aylar önce
Patladım 100 attım 38 TL kaldı
Vanced Yasin
Vanced Yasin 2 aylar önce
@Crypto Mask dün çektim 3x kar bıraktı
Vanced Yasin
Vanced Yasin 3 aylar önce
@Crypto Mask 4-5 ay elimde tutmayı düşünüyorum umarım iyi bir kar bırakır
Crypto Mask
Crypto Mask 3 aylar önce
Biraz yukardan almışsınız galiba ama bu durumda panik satış çok saglıklı olmayabilir tabiki ytd.
ALİ ASLANTÜRK
ALİ ASLANTÜRK 3 aylar önce
United crowd var latoken de satıldı çıktı 1 gün sonra 9 katladı ben uzun vadeli aldım yorumlarsan ssvinirim
Crypto Mask
Crypto Mask 3 aylar önce
Pekala araştırma listemize ekledik :)
Кирилл Романов
Good coin. Kangal also🚀🚀
Unicorn x
Unicorn x 3 aylar önce
Nerden alabiliriz
Crypto Mask
Crypto Mask 3 aylar önce
Mxc borsasından alınabilir, ref linkimiz açıklamadadır
O O
O O 3 aylar önce
Hocam elinize sağlık , ancak gayet iyi ekibi, roadmapi, halihazırda HotBit, Coinsbit borsalarında satışa çıkmış olan yerli proje KANGAL'a baksanız. Market değeri henüz 14 mil USD. Shiba ise 4 milyar dolar. Teşekkürler.
O O
O O 3 aylar önce
@fatih karataş Yok Fatih Bey bunlar platform. Google'dan aratın isterseniz.
fatih karataş
fatih karataş 3 aylar önce
@O O play storeden uygulamı bunlar
O O
O O 3 aylar önce
@fatih karataş UniSwap, Burgerswap veya PancakeSwap üzerinden de alabilirsiniz.
fatih karataş
fatih karataş 3 aylar önce
@O O coinsbit hotbit bir kac uygulamayada baktim youtubede sıkıntılı islem iyi yspmiyor para gözükmüyor parsm gelmedi gibi seyler yaziyor hangi siteyi önerirsin
O O
O O 3 aylar önce
@fatih karataşBinance globalden Binance Tr 'ye oradan da bankanıza alabilirsiniz Fatih Bey bildiğim kadarıyla. Yine de tabi ki araştırınız. Veya Binance'dan Paribu, oradan banka oluyor mu bilmiyorum. Araştırirsaniz daha net bilgi bulacağınıza eminim. Saygılar sunarım.
Uğur Ayhan
Uğur Ayhan 3 aylar önce
8 nisanda denk geldim ve emir bile vermiştim sonradan vazgeçtim. Eğer alsaydım şuan yüz güldürecek kadar para bırakıyordu. Unlucky
Crypto Mask
Crypto Mask 3 aylar önce
Olsun , fırsatlar dünyasında yaşıyoruz en büyük fırsatta onlarca defi projesi olması..
prens eymenakif
prens eymenakif 3 aylar önce
Mxc borsasından nasıl alıyoruz binancedeki paramı göndericem?
Emre Çelik
Emre Çelik 3 aylar önce
Shiba aldım 2000 dolarlık binance ye girdiği zaman satmaya başlarım yavaş yavaş. 630 milyon tane
Arzu Melek PEKUZ
Arzu Melek PEKUZ 2 aylar önce
@Emre Çelik nwreden binanceden mi girmeyelim
Zagros 47. !!
Zagros 47. !! 2 aylar önce
@Emre Çelik Allah razı olsun sizede Bol kazançlar dilerim.
Emre Çelik
Emre Çelik 2 aylar önce
@Zagros 47. !! karşılığını alırsın inşallah.
Zagros 47. !!
Zagros 47. !! 2 aylar önce
@Emre Çelik ben başka coine yatırım yaptım usta. Hotdoge pitbull cougar. Bu 3 ü çok güzel değerlenecek Ytd
Emre Çelik
Emre Çelik 2 aylar önce
Safemars ve Bkc gate i.o dan alabilirsiniz.
Salih Takabay
Salih Takabay 3 aylar önce
Mxc yi nasil turkce yapıyoruz ustam
Crypto Mask
Crypto Mask 3 aylar önce
siteye girip sag üst köşedeki dünya ikonuna tıklayıp dil değiştirebilirsiniz
Sehmus Kaya
Sehmus Kaya 3 aylar önce
akitayı nasıl alabilirim
Murat Arslan
Murat Arslan 3 aylar önce
Ay sonu tekrar bir yayın paylaşsana shiba hakkında :)) nerden nereye geldiğini ve geleceğini gösterirsin
Emrah Çabaş
Emrah Çabaş 2 aylar önce
@Murat Arslan swap nedir hocam
Murat Arslan
Murat Arslan 2 aylar önce
Evet Beyler sesim geliyor mu? 2 haftada kac x yaptınız bakalım. Daha swap çıkmadan böyle. Çıkınca yorumun altında toplanırız yine beğenirsiniz bildiri gelir
Başak Odabaş
Başak Odabaş 2 aylar önce
@Crypto Mask hocam mahzun derken, yani sizce düşecek mi, bu arada çok güzel bilgilendirici video olmuş teşekkürler 🤗🙏
Amad Agam
Amad Agam 3 aylar önce
@erkan anaran 1000 TL takviye yaptım düşünce
erkan anaran
erkan anaran 3 aylar önce
@Amad Agam dostum satma yükseliyor su an zaten
CENNET MARKET
CENNET MARKET 3 aylar önce
Çok dürüst biri olsaydınız ,mausu biraz daha aşağı kaydırıp Hotbitide sizi izleyen insanların bilgisine sunardınız.Zira bu coin ilk olarak Uniswap dışında Hotbitte sergilendi. Ayrıca çöp bir proje olduğunu düşünüyorsanız 30 dolarınızıda yatırmayım.Tamamen Fund bir yaklaşım türüdür ve gerçekçi değil.
Crypto Mask
Crypto Mask 3 aylar önce
Yaptığım yorumlar tamamen şahsi fikirlerim ve insanlara risk bulundurduğunu söylemek zorundayım. Coin buralara geldiyse buralardan diplere vurmayacağını kimse garanti veremez, veren kişi dürüst değildir asıl. Yatırımlarınızda başarılar 🙃
Crypto Mask
Crypto Mask 3 aylar önce
Teşekkürler cennet market
Erzin Spin-LRF-SURF
Erzin Spin-LRF-SURF 3 aylar önce
Merhabalar, öncelikle emeğinize sağlık sizden ricam Gateio da bulunan KIN tokeni inceler misiniz?
zeynel abidin güler
zeynel abidin güler 3 aylar önce
Markette var 17 .sırada başlarda
Sefa Uluc
Sefa Uluc 3 aylar önce
Shıba coini nerden alabiliriz ki
Sefa Uluc
Sefa Uluc 3 aylar önce
@Crypto Mask nasıl alacagımıza dair videolarınız var mı
Crypto Mask
Crypto Mask 3 aylar önce
Mxc borsası üzerinden alım yapabilirsiniz 😊
azad lll
azad lll 3 aylar önce
Yüne iyisiniz 10x yaptınız
Altan Yusuf Sezginer
Altan Yusuf Sezginer 3 aylar önce
@Crypto Mask Hotbit'ten mi aldınız?
Crypto Mask
Crypto Mask 3 aylar önce
😇
mynigamynigg
mynigamynigg 3 aylar önce
hocam selam, shibayı aldık. biraz geç olsa da yine çok çok güzel bir yerden yakalamış olduk sayenizde. bence elon musk shibayı yine shilleyecek adamda zaten shiba tipi köpek fetişi var dogeyi de ondan zaten pumpluyor burda shiba alan herkes çok zengin olacka ülkeye döviz girecem ülke şahlanacak.
Arzu Melek PEKUZ
Arzu Melek PEKUZ 2 aylar önce
Naptın ne oldu artmış mı
Mert Bütev
Mert Bütev 2 aylar önce
Reis kaç yatırmıştın kaç kâr ettin acaba
Snow
Snow 2 aylar önce
Kardeşim zengin misin ?
canyrn 08
canyrn 08 2 aylar önce
@Ömer Çamlıca şimdi bakabilirsin shiba nın fiyatına
Ömer Çamlıca
Ömer Çamlıca 3 aylar önce
Nasıl bi hayel dünyası böyle coinlere portföyünüzün % 5 - 10 geçmesin
Halil Daşkesen
Halil Daşkesen 3 aylar önce
kardeşim video izlensin diye 50x fırsatı yazmışsın, videoda da kötüleyip durdun amacını video başlığına da yazsan bari
Crypto Mask
Crypto Mask 3 aylar önce
Videoda anlatmak istediğim şey bu tarz coinler yüksek risk içermektedir, o nedenle insanların çok yüklü girmelerini istemeğimim için kendi fikrimi beyan ettim. Yapılan küçük yatırımlar 50x gibi oranlara çıkma potansiyeli bulundurmaktadır çünkü coin fiyatı çok düşük olduğu için ve fiyatlanmadığı için. Kanalımızın diğer videolarını incelersebiz clikcbait gibi bir amacımız olmadığını farkedersiniz.
BAHAR CANDAN ekürü
BAHAR CANDAN ekürü 3 aylar önce
DOGE 20 NISANDA PATLAYINCA ELONNMUSK PARANIZI CATIR CATIR YER SAKA PARASI NE KADAR GUVENIYONUZ benim analizlerim hep cikiyor doge patlayacak bir cpin
Anonim
Anonim 2 aylar önce
@BAHAR CANDAN ekürü gelecekten yazıyorum tekrar zirvesine yaklaşıyor ve elon tekrar tweet attı
BAHAR CANDAN ekürü
BAHAR CANDAN ekürü 3 aylar önce
@Crypto Mask az kaldi dustu ne dedim
Crypto Mask
Crypto Mask 3 aylar önce
Merhaba, attığımız paralar küçük meblalar olduğu sürece problem yaşanacağını sanmıyorum, ytd
Murat Can PALA
Murat Can PALA 3 aylar önce
Çok ilginç, bugün borsalara bakarken Gate.iodan iki sepet yapmıştım uygun fiyattan. Birine 0,46dan emir vermiştim akşama kadar almamış, ardından biraz önce bakarken hacmi dikkatimi çekti. Küçük fiyatlı ve hacmine bakarak direk aldım. Sonra araştırayım derken videonuzu buldum. Gayet açıklayıcı olmuş, emeğinize sağlık.
MİRAC OZAY
MİRAC OZAY 2 aylar önce
Reis naptin duruyomu elinde, duruyoda ne kadar oldu merak ediyorum:)
Crypto Mask
Crypto Mask 3 aylar önce
Çok teşekkür ederim murat bey, 😊
Fatih Aydoğan
Fatih Aydoğan 3 aylar önce
Free Coin ile ilgili video yapabilirmisiniz.
Crypto Mask
Crypto Mask 3 aylar önce
Listemize ekledik fatih bey, öneriniz için teşekkür ederiz 😊
korhan gencebay
korhan gencebay 3 aylar önce
76 m adet aldım. bakalım nolacak :)
korhan gencebay
korhan gencebay 2 aylar önce
@Çağatay İnan 1500 dolar artıdayım. ama bekleyeceğim..
Çağatay İnan
Çağatay İnan 2 aylar önce
noldu şuan
Hey Amigo
Hey Amigo 2 aylar önce
Ne oldu reis cd
Kara Şövalye
Kara Şövalye 3 aylar önce
14.000.000 adet aldım bakalım üç beş sene içinde ne olacak
gozelmesut
gozelmesut 2 aylar önce
1 dollar olsa 14 milyon yapar:)
Olaylar Kanlı
Olaylar Kanlı 3 aylar önce
@Crypto Mask reis musk shiba demiyor mi doge yazmış
Ismail Senpinar
Ismail Senpinar 3 aylar önce
Götür beni aya
ömer yılmaz
ömer yılmaz 3 aylar önce
Ne demek 😂
Crypto Mask
Crypto Mask 3 aylar önce
Musk’ın da değdiği gibi, shiba barking at the moon 😉
Yenal Çetindere
Yenal Çetindere 3 aylar önce
Gateden aldık bekliyoruz hadi hayırlısı
erkan anaran
erkan anaran 2 aylar önce
@fatih şifreni nasıl unutuyorsun
fatih
fatih 2 aylar önce
@erkan anaran şifremi unuttum dedim e postalar falan olmadı başka yoluda yoktur onun
erkan anaran
erkan anaran 2 aylar önce
@fatih fon şifresi olusturmadin mi
fatih
fatih 2 aylar önce
@erkan anaran reis kimlik bile onaylamadan direk kaydolup para attım fon şifresi yanlış dedi alım olmadı peki çekerker problem yaşadınız mı zor mu mxc daha mantıklı geldi
erkan anaran
erkan anaran 2 aylar önce
@fatih öyle bir problem yok
w. heisenberg
w. heisenberg 3 aylar önce
20 dolarlik aldim 11m geldi 😂😂
Yusuf alağız
Yusuf alağız 3 aylar önce
@Yunus Emre Aslan mxc borsası
Yunus Emre Aslan
Yunus Emre Aslan 3 aylar önce
@Yusuf alağız hocam hangi uygulamadan aldınız ?
Yusuf alağız
Yusuf alağız 3 aylar önce
@Kara Şövalye 50 dolar a 26 milyon adet aldım inşallah 2 3 yıl sonra 25 cent olur o zaman 5 milyon dolar olur vay be 😃😃
Kara Şövalye
Kara Şövalye 3 aylar önce
25cent gorecek
w. heisenberg
w. heisenberg 3 aylar önce
@Crypto Mask 1kurus olsun yeter hocam ytd.
murat yılmaz
murat yılmaz 3 aylar önce
Birde önemli olan nu saatte bu videoyu koymak değil keşke öncden koysaydınız ..ben mxc ye girince en çok çıkanlarda farkettim ..sizin gibi bu işlerle derinlemesine uğraşanların öncden tespit etmeniz gerekir .
mynigamynigg
mynigamynigg 3 aylar önce
@murat yılmaz safemars yayınlamış şimdi bi ona bakın derim çok uçuz şu anda
murat yılmaz
murat yılmaz 3 aylar önce
@Crypto Mask 5-10-20 gün önce takılsa iyi olcakmış :)
Crypto Mask
Crypto Mask 3 aylar önce
Coini satın aldıktan 2 saat sonra videoyu paylaştım, bazen bazı coinler radarımıza geç takılabiliyor 😊
murat yılmaz
murat yılmaz 3 aylar önce
Bende 3 gün önce almıştum .beklicez 1-2 yıl .bozmam
murat yılmaz
murat yılmaz 2 aylar önce
@Fırat KARAYAKA mxc
Fırat KARAYAKA
Fırat KARAYAKA 2 aylar önce
Hangi borsadan aldın knk
Dilaver Güngör
Dilaver Güngör 2 aylar önce
@murat yılmaz yani batacak çoğu belli başlı baba coinler kalacak
murat yılmaz
murat yılmaz 2 aylar önce
@Dilaver Güngör nasıl silinicek acaba .bilmiyorum o olayı..tutunamayanlarmı silinecek
Dilaver Güngör
Dilaver Güngör 2 aylar önce
@cılgın co gate.io borsasından
Mert Ali Oyun Oynuyor
Mert Ali Oyun Oynuyor 3 aylar önce
Akita coin arz olarak ve talep.olarak şuan shiba nin önüne geçmek üzere mxc borsasında listeli bakalım ne olacak 0.00000008 den 13 milyar adet alındı
Numan Çavuşoğlu
Numan Çavuşoğlu 2 aylar önce
KARDEŞ NERDEN HABERİN OLUYOR BU LEŞ COİNLERDEN ALLAH İÇİN BENLE İLETİŞİME GEÇ BIKRIM VALLA
Mert Ali Oyun Oynuyor
Mert Ali Oyun Oynuyor 3 aylar önce
@serhat humar evet 9x yaptı cektim
serhat humar
serhat humar 3 aylar önce
Umarım en tepeden satmışsınızdır
Mert Ali Oyun Oynuyor
Mert Ali Oyun Oynuyor 3 aylar önce
@Crypto Mask bekliyoruz 👏
Crypto Mask
Crypto Mask 3 aylar önce
Akita ile ilgili de bilgilendirici bir video çekmeyi planlıyoruz 😊
Neşet Tosun
Neşet Tosun 3 aylar önce
6 nisandan beri bir arkadaşım gir al diyor dinlemedim. 30 kat arttı. 3 gün önce girseydim 30 kat yükselişi yakalayacaktım.
Castle Glass
Castle Glass 2 aylar önce
@Aklında Kalmasın teşekkürler tavsiyelerin için, sorun olduğu için de üzüldüm ya yoksa iyi kar yapmışsın
Aklında Kalmasın
Aklında Kalmasın 2 aylar önce
@Castle Glass Hadi sana bir kıyak yapayım. Etherbone bak bakalım. Sadece BitForex borsasında var. Usdt olarak swap felan değil. Her borsaya girdiğinde uçacak. Üyeliğim onaylansın hemen gireceğim. Bu benim riskim. Yatırım tavsiyesi değildir. Hür iradenizle ne yapıyorsanız yapın :)
Aklında Kalmasın
Aklında Kalmasın 2 aylar önce
@Castle Glass Hepinize tavsiye. Hep zıt yönlü hareket eden coinleri alın. Biri düşer biri artar hep kar edersiniz. Çıkacağınız zamanı bilin. Uzun süre bekletmeyin. Kardan zararla kaçın aşağı doğru ikiden fazla tepe çizerek gidiyorsa.
Aklında Kalmasın
Aklında Kalmasın 2 aylar önce
@Castle Glass Poloniex borsasıda ayrı mahfetti. x20 kazanmıştım akita inudan. 50 dolarım 1000 dolar olmuştu. Cüzdan bakımı dediler x10 alabildim :( 500 dolar olarak çektim 50 doları mecbur. Elon dogelon da 100 dolar almıştım onu da 570 olarak çektim.
Aklında Kalmasın
Aklında Kalmasın 2 aylar önce
@Castle Glass 99000000 coinim var.
yasemin Kartal
yasemin Kartal 3 aylar önce
Dün tesadüfen almıştım mxc den sonrasında Elon mask haberi geldi arza takilmiyirum doge de gördük.is birazda şans meselesi ben umutluyum yatırım amaçlı aldım giderse de 1k sağlık.olsun
Furkan Celik
Furkan Celik 2 aylar önce
15 bin tl gelmiştir oldu
Dilaver Güngör
Dilaver Güngör 2 aylar önce
@cılgın co gate.io borsasından dedim ya youtube da videoları falan var bak onlara piyasaya da açgözlü gibi oynama her zaman kaybedersin
Unicorn x
Unicorn x 2 aylar önce
@cılgın co mxc ye kaydol hesabını onayla sonra oraya coin transfer et
cılgın co
cılgın co 2 aylar önce
@Dilaver Güngör nasıl alabilirim acil anlatırmsn
Dilaver Güngör
Dilaver Güngör 2 aylar önce
@Umut 300 tl attım 1000 lira kazandım o da en fazla 12k kazanmıştır
Yüksel Çelik
Yüksel Çelik 3 aylar önce
Geçmi kaldık yoksa burdan alınır mı
Crypto Mask
Crypto Mask 3 aylar önce
100$ Bütçenizin %5 ini oluşturuyorsa neden olmasın 🙂
Yüksel Çelik
Yüksel Çelik 3 aylar önce
100 dolar mantıklı mı?
Crypto Mask
Crypto Mask 3 aylar önce
Bugünkü düşüşleri de göz önünde bulundurarak ufak miktarda alımlar yapılabilir. Ytd
Mercimek Cumo
Mercimek Cumo 3 aylar önce
Shibanin orjinal sitesine bile girmemissin bu ne saçma inceleme
Amad Agam
Amad Agam 3 aylar önce
@Mercimek Cumo 5 yıl içinde shıbe nerelere gelir abi sence
Mercimek Cumo
Mercimek Cumo 3 aylar önce
@Furkan Özlü atar merak etme
Furkan Özlü
Furkan Özlü 3 aylar önce
@Mercimek Cumo eyw bro bekleyecem hazirana kadar insallah guzel seyler olur bende gate io dan aldim zaten bi 0 atsin yeter
Mercimek Cumo
Mercimek Cumo 3 aylar önce
@Furkan Özlü dostum bir haftada 4 katına çıktı coin gate io markete de geldi.baya iyi şeyler oluyor şuan yükselişi çok hızlı olucaktir bana kalırsa en az 16x yapicaktir temmuza kadar bundan eminim çünkü piyasa hacmi çok düşük daha
Furkan Özlü
Furkan Özlü 3 aylar önce
@Mercimek Cumo bro 2 ayda ne olur realist bj tahmin verirmisin
Mercimek Cumo
Mercimek Cumo 3 aylar önce
Atika ve shiba inanılmaz yerlere gelicekler shiba ve atika coin şhit coin değillerdir biri bı milyonun katı diğeri binin katına bölünen iki farklı inanılmaz hızlı iletim hızına sahipler shibada 3000 dolar atikada 500 dolar param var şuan shibadan 10 a katladim paramı
Anonim
Anonim 2 aylar önce
@Mercimek Cumo akita degilmi
Mercimek Cumo
Mercimek Cumo 3 aylar önce
@Mustafa hotbitin Türkiye'nin ekonomisi kadar hacmi var adı bilinmemis falan değil (:
Mercimek Cumo
Mercimek Cumo 3 aylar önce
@Gezgin Addar site bakımda yalnız
Mercimek Cumo
Mercimek Cumo 3 aylar önce
@Gezgin Addar hotbitte var şuan
Gezgin Addar
Gezgin Addar 3 aylar önce
Atika coini nereden aldınız Hocam ?
Umut Aksoy
Umut Aksoy 3 aylar önce
Mxc borsasında ön satış için başvuru nasıl yapılıyor
mahsum karataş
mahsum karataş 3 aylar önce
Ön satışı yok direk alıyorsun
Ayse Zomer
Ayse Zomer 3 aylar önce
Merhabalar derin analizleriniz sayesinde iki coindende alma firsatim oldu oncelikle tesekkur ederim. Hanimefendi teknik analiz videosu paylasacak mi acaba onun videosuylada bir kac kez guzel karlar aldim da
Crypto Mask
Crypto Mask 3 aylar önce
Merhabalar, hanımefendi teknik analiz videolarına devam edecek, yoğunluğundan dolayı ağırlıklı olarak sizlere ben içerik üretiyorum şimdilik, pazartesi güzel analizlerle sizlerle olacak 😇
Sonraki
PAEKA - “WASSUP” (VISUALIZER)
2:48
Mihrimah Sayesinde Daireyi Kaptım
5:10
1900 Yılında Doğsaydınız ...
23:19