Karanlık

Sen Anlat Karadeniz 61. Bölüm 2. Fragmanı

Sen Anlat Karadeniz
görünümler 816 271
97% 7 975 188

Sen Anlat Karadeniz
Ben Anlatınca Deli diyorlar
Sen Anlat Karadeniz TRvid Kanalına Abone Olmak İçin; goo.gl/J6yFwE
atv Resmi TRvid Kanalına Abone Olmak İçin; goo.gl/dmrDLN
Sen Anlat Karadeniz Web Sayfası;
goo.gl/LpZM4g

Eğlence

katma

 

19 Oct 2019

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 80
Naya Fakih
Naya Fakih Aylar önce
خثغثغ٣ض٥ضخغضفشض🏙🍹📱😍🇦🇫
Hogir Narin
Hogir Narin 3 aylar önce
Beni öpersen seni vururum Mercan çok değişti diyenler😂
Hogir Narin
Hogir Narin 3 aylar önce
Nefes ve tahir sizi göremezsek bile siz bizim kalbimizde siniz sizi çoooook seviyoruz❤❤❤👇👇layk
Minanur Şahin
Minanur Şahin 3 aylar önce
Nefes bence bilmen lazım❤🤣
Talha Torunoğlu
Talha Torunoğlu 7 aylar önce
61. Bölümün tamamı neden yayınlanmadı daha youtube da
İrem Ebrar Muhammet İnci
Nefes tahir asiye mustafa ali esma saniye hazal osman ferhat güzel insanlar
İrem Ebrar Muhammet İnci
Nolursiniz daaa
İrem Ebrar Muhammet İnci
En güzel film sen anlat karadeniz
İrem Ebrar Muhammet İnci
😂😚😗🤔😣😯😓☹❤💌💫
İrem Ebrar Muhammet İnci
Allahınızı seviyorsanız
İrem Ebrar Muhammet İnci
Nolursunuz sen anlat karadenizi final yapma yın
neftah delisi
neftah delisi 7 aylar önce
ne olur bu dizi bitmesiz 😭😭😢😢😭😢
Sweetykids3 CHOCOLATE
Sweetykids3 CHOCOLATE 7 aylar önce
Bitecek gibi dizi
Yusif Abbasov
Yusif Abbasov 7 aylar önce
Arkadaslar dizimiz 13 kasim final bolumuyle bizlere veda edecek. Cok uzgunum keske final olmasaydi.
Sirac tuna Nalbant
Sirac tuna Nalbant 7 aylar önce
Sen anlat karadeniz 64 bölüm de final oluyor .
Derya Aslnr
Derya Aslnr 7 aylar önce
Okadar bitmesi gereken dizi varken sak bitmemeli
KUM SAATİ
KUM SAATİ 7 aylar önce
Final oluyormuş😭😭😭
Cennetnur Samalı
Cennetnur Samalı 7 aylar önce
Biz duzelmesini duzeltmelerini beklerken final yapmamalilar ya😭
Juan famly
Juan famly 7 aylar önce
Esma dizide kapali degilmi peki neden o yatak sahnesinde basi acik
sevil ekinci bayram
sevil ekinci bayram 7 aylar önce
Oh be karadeniz bitiyor kurtulduk
Sedef Çağla Ayaz
Sedef Çağla Ayaz 7 aylar önce
Dizi Bitmesin Diyenler+1 sayı ne kadar olursa dizi ona gore devam eder
elmira bagiş
elmira bagiş 7 aylar önce
Kaldi son 3 bölümm
Fidan Tukanovs
Fidan Tukanovs 7 aylar önce
Məncə hazannnan fərhat baxanda tarık gəlir məncə orda bəs sizcə niyə elə baxırlar?
Həqiqət İmranova
Həqiqət İmranova 7 aylar önce
Nolur bu diziyi bitirmiyin 🙏🙏🙏
Türk’ün Özü Var Olsun!
Bu diziyi final yaptırmaya zorlayan atv, bir daha nah böyle dizi bulursun.
Uğur Keleş
Uğur Keleş 7 aylar önce
12. Saniyede kapalı bayan dizideki ismini bilmiyorum biranda açılması yakismismi acaba gerçi bunada özgürlük diyenler olucaktir
Şevval Ekmekcio
Şevval Ekmekcio 7 aylar önce
Osman sınav cok yazık ettin güzelim diziyi final yaptın izlemeyenler yüzünden ama sakı sevenlerin sucu ne Of ya Sak bitince, mal kurtuluş osman baslıyacakmıs ins kimse izlemez oda final olur
Sinem Çolak
Sinem Çolak 7 aylar önce
Bu dizi hala devam ediyor mu ya
Şevval Ekmekcio
Şevval Ekmekcio 7 aylar önce
Sak final yaptıysa Tv deki bütün diziler artık final yapabilirler
EĞLENCE DÜNYASI
EĞLENCE DÜNYASI 7 aylar önce
Esma nefes ve asiyenin olduğu yerde Esma neden açık 🙄🙄🙄
MEDA PRODUCTİON
MEDA PRODUCTİON 7 aylar önce
Son Üç bölüm sonra the end...
MUHABBET KUŞU LIMON Limi
Mercan: Beni öpersen seni vururum Tarik:(gülümsemesi)❤❤❤
Royal pro
Royal pro 7 aylar önce
Bitiyomuş dizi 64 finalmiş
zişan yıldız
zişan yıldız 7 aylar önce
ya çok üzülüyorum
zişan yıldız
zişan yıldız 7 aylar önce
biz şimdi bunlardan (asiye mustafa - NEFFES TAHİR- esma ali ) vb. vazmıgeçeceğiz (64.bölüm final)
Fatmagül krshn
Fatmagül krshn 7 aylar önce
Final yapacaklarmış ya
Deep Point Türkiye
Deep Point Türkiye 7 aylar önce
Dizi budur
Kids channel
Kids channel 7 aylar önce
Keske yene deda sarkisi calinsa o gunlere donsek
Berensu
Berensu 7 aylar önce
Ya BEN neden bilmiyorum ama şimdi mercan daha sinir oldu gicik
good luck
good luck 7 aylar önce
Dizi 64. Bölümde final yapıyormuş. İyi bile dayandı.
cennet kapısı
cennet kapısı 7 aylar önce
Hiç yorum yazmıyordum ama çok sinirlendim yapmayın ya
cennet kapısı
cennet kapısı 7 aylar önce
Sinirlendim valla ya daha geçen dedim asla vazgeçmediğim dizi ekranın karşısında onlarla birlikte horon oynadım hem eğlenceli hem duygulu yapmayın ya karadeniz dizilerine neden böyle oluyor
cennet kapısı
cennet kapısı 7 aylar önce
Dizi bitmesin final olmasın
cennet kapısı
cennet kapısı 7 aylar önce
Fişini hangi salak çekti en sevdiğim diziydi kıskançlar
Türk’ün Özü Var Olsun!
Bir Osman Sınav Efsanesi!
Fatih Diril
Fatih Diril 7 aylar önce
Bu Türkiyeden bir dizi geçte hangi dizi derseler sen anlat Karadeniz dersiniz😔😔😔😔😔
Aras-Bulut Channel
Aras-Bulut Channel 7 aylar önce
Artikin çarşamba günerini kuruluş osman yer alicak
Aras-Bulut Channel
Aras-Bulut Channel 7 aylar önce
Sen Anlat Karadeniz Büyük Finale Son 3 Bölüm
NazKavak
NazKavak 7 aylar önce
64.bölümde final olacakmış
Okan Arslan
Okan Arslan 7 aylar önce
Mercan için izliyorum o piskopatı adam eder mi diye yoksa dizi fena halde sıkıcı .
Kübra Göral
Kübra Göral 7 aylar önce
13 Kasım finalmiş. Konuları baymıştı zaten. Herşeyi tadında bırakmak güzeldir
The Women
The Women 7 aylar önce
Malesef sen anlat karadeniz de 65. Bölümünde final yapacak.. 2. Sezon çok bozdu 3.sezonunda toparladı ama günü sıkıntılı işte.
Hatice Demir
Hatice Demir 7 aylar önce
Sen anlat Karadeniz final oluyormuş duyunca çok üzüldüm bir bu diziye çok bağlanmıştım
Mirliva
Mirliva 7 aylar önce
3 bolum sonra bitiyor
Merve Aykut
Merve Aykut 7 aylar önce
Arkadaşlar sen anlat Karadeniz 64. Bölüm de final olacakmis 13 Kasım'da yani haberi olan var mı acaba
Asya Sağır
Asya Sağır 7 aylar önce
Valla nefese güzel bi doğum sahnesi yapılmadıysa yuh derim başka da bişey demem😒😒
Survivor 2020 Montaj
Survivor 2020 Montaj 7 aylar önce
Ne olur bu defa izleyin ve final olmasın
Survivor 2020 Montaj
Survivor 2020 Montaj 7 aylar önce
Nefesin ney mustafa ney demesi çok guzel
Survivor 2020 Montaj
Survivor 2020 Montaj 7 aylar önce
Nefese kırmızı şal yakışmış
Survivor 2020 Montaj
Survivor 2020 Montaj 7 aylar önce
Çok guzel bi bölüm harika olmuş
Survivor 2020 Montaj
Survivor 2020 Montaj 7 aylar önce
Oy asiyem oy
meriç çatal
meriç çatal 7 aylar önce
Tahirin eli nefesin yanağında olduğunda Kiss olsun nolur artuk ya Kiss istiyoruz
ilknur Çelik
ilknur Çelik 7 aylar önce
Malesef 13 kasımda final ağlamaktan gözlerim şişti ne yazikti guzelim flim elden gitti
Keskinci Yiğit
Keskinci Yiğit 7 aylar önce
Film bitiyomuş nolur bitmesin nolurrrr
Feride H
Feride H 7 aylar önce
Mercan Tarık çok güzel oldu.😍😍
S B
S B 7 aylar önce
Oh be bitiyor da kurtuluyoruz 😂
Kertenkele54
Kertenkele54 7 aylar önce
Kasımda final olacak diyorlar. inşallah bitirmezler böyle çok izlenen bir diziyi. çarşamba günleri ayrı bir güzel oluyor bu dizi olunca
kevser Er
kevser Er 7 aylar önce
64. Bölümde final yapacakmış sak düşmanları kına yakar artık☹️
Türkiye Delisi
Türkiye Delisi 7 aylar önce
Final yaklaşıyor
Yasemin Takmaz
Yasemin Takmaz 7 aylar önce
Kolay mi oyle karadeniz kizi ni opmek himm
ilknur akar
ilknur akar 7 aylar önce
Fragmandan takip edenler burda mı ?
C Aldanmaz
C Aldanmaz 7 aylar önce
3 bölüm sonra final oluyor
Melis ece Çavdarlı
Melis ece Çavdarlı 7 aylar önce
Sen anlat karadeniz 64. Bölüm final yapıyo muşşşş 😴😴
Murat Genç
Murat Genç 7 aylar önce
3 bölüm sonra final olacak
Kadir Kaya
Kadir Kaya 7 aylar önce
Final yapmayın abi ya
Selim Efe KILIÇ
Selim Efe KILIÇ 7 aylar önce
Benden duymuş olmayın 64. Bölüm final olacak
gönül Ergin
gönül Ergin 7 aylar önce
64. bölüm de dizi final yapıyor atv devam etmeme kararı aldı yani 13 kasım da final
Şevval Ekmekcio
Şevval Ekmekcio 7 aylar önce
Atv mal iste o kadar dizi arasında Sak kaldı bi kurtulus osman icin sakı final yapıyo pazartesi oynasa ne oluyo kurtulus acaba neymiş izleyiciler carsambayı istiyorlarmıs bizde izleyiciyiz sakın final olmasını istemiyoruz ama oluyo
GaMe POWER
GaMe POWER 7 aylar önce
64 bölüm final olucak
raniş kanalı
raniş kanalı 7 aylar önce
Esmanin saçı acik
Derya Yavuz
Derya Yavuz 7 aylar önce
64 cü bölüm finalmiş 😔
Semih Sen
Semih Sen 7 aylar önce
Arkadaşlar heryerde SAK❤ bitecek yaziyor😖 like avcisi degilim ama likelayinda bitmesin sayimizi gorsunler 64. Bolumuyle kesin bitiyor yaziyor lutfen bitirmeyin bur adam gibi buna baktigim var zaten konuyu daha heycanli yapin biraz reytingler dustu diye bitirmeyin su canim diziyi yazik olur
Sonraki
Sen Anlat Karadeniz 61. Bölüm
1:58:14
görünümler 1 600 000
Almighty - Mi Testimonio (Video Oficial)
5:00
TENET - NEW TRAILER
2:51
görünümler 4 938 661
Nazlı'yı kimseye vermem!
7:22
görünümler 176 027
Kuruluş Osman 23. Bölüm Fragmanı
1:05