Karanlık

SATILIK 75.000TL EV vs. 86.000.000 TL EV! (

Orkun Işıtmak
görünümler 4 786 603
100% 202 000 0

Sonradan görme serisinin bu bölümünde, satılık evleri karşılaştırıyoruz.
GeForce NOW’la ilgili daha fazla bilgi için: bit.ly/3qUqpRW
Oyun oynamak artık çok kolay! GeForce NOW powered by GAME+ ile içerisinde Assassin’s Creed serisi, The Witcher serisi, Cyberpunk 2077 gibi oyunların bulunduğu 1000’den fazla oyunu, donanıma yeterliliğine bağlı kalmadan istediğiniz cihazdan oynayın.
GAME+’ın destekleri ile.

Katıl'a özel canlı yayın ve ayrıcaklar için:
trvid.com/show-UCIXY...

Orkun Işıtmak
instagram.com/orkunisitmak

Reklam & İşbirlikleri:
www.orkunisitmak.com

Müzik Epidemic Sound: bit.ly/2b3Hv9A

katma

 

11 Tem 2021

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 8 940
yaren gündüz
yaren gündüz 6 aylar önce
85 milyon liralık eve gidip "metroya yakın mı ?" diye soran koca yürekli Orkun
Cenklol
Cenklol 14 gün önce
bu ev nerde bilen var mi
Loser Winner
Loser Winner 28 gün önce
85m evim olsun ben libuzin varmı diye sorarım
Ahmet Efe
Ahmet Efe 2 aylar önce
Alakaya maydanoz. Turşu suyu içer misini ? Ben annemi özledim. Yaşasın Cumhuriyet!
("kaptan ozi fan clup")
@KAHRAMAN oldun mu
Asif Asif
Asif Asif 4 aylar önce
TFFVVTFJFKJKULDHÜKULRVHEKUHG
İlayda Duyar
İlayda Duyar 6 aylar önce
Son evi gerçekten çizen mimar kimse manzarayı da arsayı da çöp etmiş.Bazen gerçekten para her sey değil biraz da zevk sahibi olunmalı.Insaat mühendisiyim bu arada :)
WARFRAME ONLİNE YOU OFFLİNE
Manzara güzel bu arada
Melih Coşgun
Melih Coşgun 4 aylar önce
herkesin zevki farklı ona görede belki sizin projeniz hoşuna gitmiycek
Samet D
Samet D 5 aylar önce
Şovalye, kapıda besmele ve çatıda nargile. Evin sahibinin tipini tahmin edebiliyorsunuz. :)
Just a human
Just a human 2 aylar önce
LAN ADAM MANGAL YAPMAYA MALİKANEYE GELİYOOO
Austin Clark
Austin Clark 4 aylar önce
SILIWRI
Black and White
Black and White 5 aylar önce
@Burakay Yıldız Şimdi bir şey diyeceğim de neyse, anladınız siz. :D
Burakay Yıldız
Burakay Yıldız 5 aylar önce
Badem bıyıklılar diyelim.
Frat
Frat 5 aylar önce
Mafya babası evi gibi :)
Burak Sait Turk
Burak Sait Turk 6 aylar önce
Allah parayı böyle zevksiz insanlara veriyor hayret ediyorum
nn N
nn N 10 gün önce
"Tarz" orta halli insanların işidir. Zengin olmak zengin olduğunu diğerlerine hissettirmeyi gerektirir
Rüstem Nur
Rüstem Nur 3 aylar önce
@Lionel Andrés Messi Kakdjakfjjajd Ayn karsm
Lionel Andrés Messi
Lionel Andrés Messi 3 aylar önce
@Rüstem Nur aha ev sahibi geldi
Rüstem Nur
Rüstem Nur 3 aylar önce
Ne alaka amk oldukça iyi
WARFRAME ONLİNE YOU OFFLİNE
Eeeeee,herkesin bir dezavantajı vardır bizim dezavantajımızda paramızın olmaması :D
Selda Erkmen
Selda Erkmen 4 aylar önce
Lüks olan evi alanın zaten arabası vardır orkuncum, sen hala durak arıyorsun ya, fakirlik içimize işlemiş. :(
Ugur Can
Ugur Can 2 aylar önce
@Selda Erkmen orkunda fakirse biz ölelim enes baturla hemen hemen yakın kazanıyoruz demişti kendisi
Selda Erkmen
Selda Erkmen 3 aylar önce
@HellUmutizq tebrikler, beyninin yüzde yüzünü kullanabilmişsin demekki (!)
HellUmutizq
HellUmutizq 3 aylar önce
oha sen ciddi misin ben bu evi alanlar dolmuşa biniyor sanıyorum
~eylül
~eylül 4 aylar önce
*Arabaları
•Hilal•
•Hilal• 6 aylar önce
Son evi izlerken içim sıkıldı o kadar güzel ev bu kadar kötü mü dizayn edilir
ackermanS
ackermanS 5 aylar önce
@she want to die Yobaz dini konularda bilgisi olmayıp baskı yapan kişiye denmez sevgili cahil yobaz yeni fikirlere düşüncelere açık olmayan dediğim dedik herşeyi kendisinin bildiğini sanan ve bakış açısının asla değişmeyeceğine inanan insanlara denir örnek olarak seni göstermekten çekinmiyorum.
Strong84
Strong84 6 aylar önce
@she want to die Daha fazla tartismayacagim yasin küçük belli ama sen sen ol bilmediğin konularda yorum yapma .
haketmeyenlerin ödülerini alan
BENİM ZAMANIMDA FARZLARIN BİRİSİ KAÇIRAN BENİ GÖRDÜYÜ İÇİN KAYB EDİCEKDİR AMA AHİR ZAMANDA BENİ GÖRMEDİYİ İÇİN FARZIN BİRİNİ YERİNE GETİREN KURTULUCAKDIR MUHAMED -SAV EVET AHİR ZAMANA ÖZEL SADECE BİR AMELE KURTULA BİLİRSİNİZ SADECE NAMAZ KILARAK KURTULA BİLİRSİNİZ SADECE NAZI BİLE DÜNYA NIN %99UNDAN FAZLASI KILMIYOR TÜRK DEVLETLERNİN VE MUSLİMAN DEVLETLERNİNDE %99KILMIYOR SİZ KILARAK KURTULA BİLİRSİNİZ
QroxY
QroxY 6 aylar önce
@she want to die 24 yillik hayatindada youtubeyi 1 ay once keşfetmişsin tebrik ederim . Ve kurduğun cumlelerden yola cikarsak 24 yasinda olmadigin cok belli .
Leman Uyar
Leman Uyar 6 aylar önce
Ayn ya
Zeynep Karasu
Zeynep Karasu 6 aylar önce
Orkun: Bitcoin'e yatır Orçun: Onun düşme şansı var Orkun: Bu binanında yıkılma şansı var çok mantıklı 😂😂
WARFRAME ONLİNE YOU OFFLİNE
@Part4 İstanbulda deprem olma ihtimali gün geçtkikçe artıyor.Yani bir gün o ev yıkılacak zaten.Fakat bitcoin düşer,tekrardan yükselir.
EGLENCE YERI
EGLENCE YERI 4 aylar önce
@Part4 mal ev zaten 25 yılık parası zaten 23 yıl sonra çıkıyor aa veledi
Köle Vizyonel
Köle Vizyonel 5 aylar önce
Ve bitcoin 1 milyon dolar olur
Beril ile Yoga
Beril ile Yoga 5 aylar önce
Evini sigortalayabilirsin 😁
Elifnur Çakmak
Elifnur Çakmak 5 aylar önce
Ya arazi almak özellikle deniz kenarından dünyanın neresine gidersen git çok değerlidir
BRRNR CL
BRRNR CL 6 aylar önce
son ev tam sonradann görme olmuş yaa resmen evin siyasi görüşü ve yeraltı dayıları var
faithlol
faithlol 5 aylar önce
mood
İlayda
İlayda 5 aylar önce
Son evdeki arazi bende olsaydı o ev öyle minimalist öyle sade ve şık olurdu ki. Efsane yapardım ya. Her yer altın varak, detay ne öyle sonradan görme işi tam. İç mimar olsaymışım ya. Ne bu ev böyle ay izlerken yordu. Şimdi o evi baştan sona yapacak olsaydım eğer kesinlikle bi tarz belirlerdim, boheme mi istiyorum marine tarz mı gibi gibi ondan sonra evin aşırı dikkat çeken yerlerinde boheme istiyorsam mesela 10 metrelik bi düş kapanı sarkardı tüylü tüylü, en çok dikkat çeken yerlerde göz alıcı şeyler yapar diğer yerlerine sade şıklığı ve doğallığı yansıtırdım ama gel gör ki bizim zenginlerimiz hep sonradan görme ve varak delisi. Ama bu paralar bizde olmayacağı için daha oluru olan mantıklı çözümler düşünebiliriz. Çözüm şu alıcaksın çok iyi bir karavan ister göl kenarında ister dağ kenarına çekiceksin. Mis gibi sürekli manzara göreceksin. Ev sahibi olduğunda ya manzaran olmayacak ya da aynı manzaran olcak. Bu zamanda ev sahibi olmaktan çok karavan sahibi olmak mantıklı yatırım amaçlı düşünülmüyorsa.
WARFRAME ONLİNE YOU OFFLİNE
Sen minimalist seviyor olabilirsin fakat zenginler gösteriş seviyor ;)
L.G.D. Kazimova
L.G.D. Kazimova 6 aylar önce
Modern bir evin olmasi dileyiyle Orkun sen en iyisine laiksin💙🤘🏻
Interestingsea Usta
Interestingsea Usta 5 aylar önce
Yok seküler
KUBİLAY VE ERAY
KUBİLAY VE ERAY 5 aylar önce
51 aboneyim 100 yaparmısın yapamassanda canın sağolsun
Elif
Elif 6 aylar önce
Zenginler ev dekor etmesini bilmiyor. Gerçekten bir kere daha anlamış oldum son evde
kimseokjin.offical
kimseokjin.offical 3 aylar önce
@『OsTc』MsTv zevkleri öyle demek ki knk o öyle seviyorsa bundan sanane herkesin zevki farklı
Hatay Türkiye
Hatay Türkiye 4 aylar önce
@gonul Firat ne alakası var ev bizim ama dolmuşla gidiyorum işe
gonul Firat
gonul Firat 4 aylar önce
Onlar zengin zumbbesi boş ver
Demir Demir
Demir Demir 4 aylar önce
Adam o evde kalmıyor ki sadece orda eskitiyo bide arada mangal yapıyor bence onun kaldığı ev efsanedir
Hatay Türkiye
Hatay Türkiye 4 aylar önce
Sondaki ev bizim arkadaşlar o evde oturmuyoruz bile 5 dönüm üzerinde kurulu sarayımız var
Türkan DİKER
Türkan DİKER 22 gün önce
Allahım o 85 milyonluk evin içi nedir öyle bırak yasamayı izlerken bile atlaya atlaya izledim zenginliği göstermek için ne yapacağını ne nasıl dekore edeceğini şaşırmış birine ait olmalı
Bengü Cin
Bengü Cin 5 aylar önce
Son ev neden bu kadar düşük tavanlı genelde pahalı evler çok yüksek tavanlı olur ama bu 2 metre anca orkun abinin kafası avizelere yetişiyor resmen
Denmark Studio
Denmark Studio 2 aylar önce
*Bu tarz videoların devamını bekliyoruz.*
Azat Saparoğlı
Azat Saparoğlı 5 aylar önce
Orkun başarılar dilerim. Takipçi sayın 10 milyon olsun artık.
NOYZS
NOYZS 6 aylar önce
Pahalı evin dış kapısı bizim evden pahalı
fonus 184
fonus 184 5 aylar önce
Adam öldü amk
ECRİN YILDIZ
ECRİN YILDIZ 6 aylar önce
Jdjdskckdjcn
Uras Meriç Çalışkan
O kapıyı çıkarıp satsan ztn 2000000 eder
༄BaTuHaN༄ヅ
༄BaTuHaN༄ヅ 6 aylar önce
xd
mervee
mervee 6 aylar önce
@R U L İ N G S tabi olm 😁
Furkan Bancar
Furkan Bancar 6 aylar önce
Kadın yıllardır eğitimini aldığım satış pazarlama olayını yaşattı bana tekrardan tebrik edilesi. Şunu unutmamak lazım müşteri ne kadar güzel ürün görürse bir o kadar kusur aramaya başlar. Orkun içeriye girdiğinden beri evde sadece kusur aradı 😂
MHK 1907
MHK 1907 4 aylar önce
İstanbul çok zor ama çok güzel bir şehir. Allah yardımcısı olsun hepimizin
Eylül Yağmur 🍂🍷
Sondaki ev nasıl bir evmiş,izlerken bile boğuldum.Çok göz yorucu,herşeyin bir sınırı var lüksünde altınında.
Utku Baran Akay
Utku Baran Akay 5 aylar önce
İlk evin son evden bin kat daha güzel olması. O kadar para verip ev rahatlığına ulaşamamak ve sadece gösteriş için buna sahip olmak... Pahalı olması gerçekten güzel olması gerektiğini göstermiyor. İsraftan başka hiçbir şey değil.
zhyra
zhyra 6 aylar önce
Son ev kolundaki bilezikleri göstermeye çalışan yeni gelin gibi olmuş
R.G.T.
R.G.T. 5 aylar önce
@İzzet burkay Ertugrul şeyy knk bu yazı pek anlaşılır olmadı Yani
İzzet burkay Ertugrul
Kolundaki gelinleri göstermeye çalışan bilezikler
Ayse K
Ayse K 5 aylar önce
Onlar bile alamaz
KUBİLAY VE ERAY
KUBİLAY VE ERAY 5 aylar önce
51 aboneyim 100 yaparmısın yapamassanda canın sağolsun
R.G.T.
R.G.T. 6 aylar önce
@DON'T ah yeter kimse senin oynatma listeni istemiyor ozaman kkapat ne var lan ilgi görmüyoz yeter lan umrumuzda değil yeter
Remzi Polat
Remzi Polat 5 aylar önce
Orkun iyisin hoşsun samimisin videolarında şu fakir edebiyatı dilini bıraksan daha samimi geleceksin nerdeyse 10 m abonen olacak hala abone kasiyorsun haftada en az 2 video çekiyorsun parayı çok sevdiğin de ortada Allah vermiş ortada bize neyi ispatlamaya çalışıyorsun
Yusuf Kalabalık
Yusuf Kalabalık 6 aylar önce
hiç bir yatırımcı parasının iki katını 20 sene sonra elde etmek istemez. Orkun bu konuda iktisadi bilgisini net bir şekilde söylemiş. Bilgili insan saygı duyulması gerek.
The Oqz
The Oqz 6 aylar önce
Ayy son evi temizlemek ne zordur şimdi(sanki çok alacak paramız var da😂)
Pandera Pederson
Pandera Pederson 5 aylar önce
@HALİL UTKU KAHYA Acun'un parası zaten 100-200 milyon dolar
HALİL UTKU KAHYA
HALİL UTKU KAHYA 6 aylar önce
The Oqz çok zenginsen kalır tabi acun için filan 86 milyon lira 1000 lira gibi bir şey
The Oqz
The Oqz 6 aylar önce
@HALİL UTKU KAHYA eve o kadar para verirsem sence hizmetçi tutacak para kalır mı
HALİL UTKU KAHYA
HALİL UTKU KAHYA 6 aylar önce
O kadar paran varsa 100 tane hizmetçi tutarsın
Eylül06
Eylül06 5 aylar önce
Pahalı evde heryerin altın olması beni rahatsız etti
Akif Sınmaz
Akif Sınmaz 6 aylar önce
86 Milyon nasıl saçma bir şekilde harcanır hep beraber izledik.
Breh 31 TV
Breh 31 TV 13 gün önce
@koray kalaycı çok abartı
Başarının BEDELİ
Başarının BEDELİ 20 gün önce
@koray kalaycı olum oraya site yapılamaz kafana göre site dikemiyorsun
Arjen Alkurd
Arjen Alkurd 6 aylar önce
85 milyon verecek adamın en az 500 milyon dolar parası vardır yoksa imkanı yok altından kalkamaz
Pesetmekyok Kaçışşart
@Orkun Osman Çalış evet bak işte bu düşündürdü.
Sadece Ragnar
Sadece Ragnar 6 aylar önce
Baba adam 2 3 videodan o parayı kazanıyor zaten aq
Elif Güler
Elif Güler 4 aylar önce
Son evin sahibine para çok gelmiş cidden. O alan, o manzara böyle hiç edilir mi yaa. Allah'ım gözlerim seyirdi 🤪
enes demir
enes demir 5 aylar önce
okadar parammiz yok abi bizimde kafamizi sakocak bi evimiz olsa o bize yeter orkun abi 🤲
Andaç
Andaç 5 aylar önce
*_85.000.000TL'lik ev alan adam metro kullanıcığını sanmıyorum. Ona raümen metronun eve ne kadar yakın olduğunu soran Adam gibi Adam!_*
Taha YURTSEVER
Taha YURTSEVER 5 aylar önce
Abi yurt dışından böbreğini satıp yurt içinden böbrek satın alıyorsun bunu 85000 kere yaparsan sonuncu evi alırsın. Sok çıkar uğraşmak istemezsen özel böbrek saklama üniteleri almanı tavsiye ederim ama 2 3 uçuş yapman gerekebilir.
Serkan x
Serkan x 6 aylar önce
O kadar pahalı olup bir o kadar da çirkin ve kötü olan başka ev görmedim galiba
Ş
Ş 5 aylar önce
Ev çok kötü döşenmiş ama evde basık karanlık bunaltıcı o yardımcı odası ne panik atağim tutar benim orda
Pars Online 🔥
Pars Online 🔥 5 aylar önce
Verdiğin parayı hissettirmek için böyle tasarlanmış bu ev altın rengi nostajik hava desenler falan sebebi o yüzden bir eve milyonlar harcıyorsan kendini milyoner hissetmen gerekir
Eskiden…
Eskiden… 6 aylar önce
Kedi uzanamadığı ciğere mundar(pis) dermiş.
Kedilady
Kedilady 6 aylar önce
@DON'T CLICK THIS VIDEO tamam
DON'T CLICK THIS VIDEO
Hèŕ şéý içiń ťèşeķküř èđeřim.Śàķın Òyńàtma Liśtemđeki Viđyomú Iżlèmèyın.
Şeker Tv Tv
Şeker Tv Tv 5 aylar önce
Bence en mantıklısı kendine arsa alıp kendi evini yapmak yani en azından güzel oluyor kendi seçimin her zaman en güzelidir
yeşilsevenbiri
yeşilsevenbiri 5 aylar önce
23:24 “önemli olan içindeki insan “-Kesinlikle çok doğru.Ev var ama insan yok.Resmen son evde sadece gösteriş var başka hiçbişey yok
Efekan Çallı
Efekan Çallı 6 aylar önce
TRvidr'a ev aldırmayan hayat bize neler yapmaz
REMAX YUVAM
REMAX YUVAM 5 aylar önce
Hayalinizdeki evi bulmanız için size yardımcı olabiliriz. Sizin için anlamlıysa, bizim için önemlidir.
Ziya Okan Kızılay
Ziya Okan Kızılay 6 aylar önce
Sondaki pahalı eve girince içim bir bunaldı ve sıkıldı, hiç ferah değil ve ev hissiyatı vermiyor gibi. Bostancı'daki ev için cidden ev bu denilebilir.
-TwoxN
-TwoxN 25 gün önce
@hav ar yu? Kanka dediği şeye bak ppsi brawl stars adam evi oynayacak çocuk olsun diye tutuyor zort moruk
hav ar yu?
hav ar yu? 26 gün önce
@-TwoxN ne alka ln aw
hav ar yu?
hav ar yu? 26 gün önce
@Fatma Klç evin sahibi Türk mü
Herkesten pp çalıyorum za
Antikaci gibi
fehim türk
fehim türk 6 aylar önce
@-TwoxN bide ben cocugum
Yazaricemm
Yazaricemm 6 aylar önce
Evin tamizlenmesi de var. O evi temizleyecek yiğit var mı😂
Buse Öz
Buse Öz 6 aylar önce
Emlakçı: Ben sana burayı satıcam Orkun: Sat ama neyle alıcam Mdmncmxmndnckdmdkfkkckkf
KUBİLAY VE ERAY
KUBİLAY VE ERAY 5 aylar önce
51 aboneyim 100 yaparmısın yapamassanda canın sağolsun
Oguzhan Acar
Oguzhan Acar 6 aylar önce
Efsane... Yıkılıyo... Burda bir kültür (?) mozaiği yaşanmış...
O bir Kayra
O bir Kayra 2 aylar önce
Ben şirin evleri severim 75.000 TL ye göre çok güzel bir ev birde o merdiven boşluğuna çamaşır ve kurutma makinesi çok güzel gider
Sümeya Kalender
Sümeya Kalender 6 aylar önce
Karıncayı veterinere götür ve " Karıncam bu günlerde çok iştahsız " de. +1 leyin Orkun Abimiz görsün ✌🏻
WARFRAME ONLİNE YOU OFFLİNE
Sakın öyle birşey yapılmasın.Şaka niyetine bile belki acil durum gerektiren bir hayvana zamanında müdahale edilemeyip ölebilir.
Hasan Ali Dönmez
Hasan Ali Dönmez 5 aylar önce
Ayn
ErenK ꪜ
ErenK ꪜ 5 aylar önce
@《 Swety_milky 》 BRUH
OnurS
OnurS 5 aylar önce
Olm bu nasıl fikir aw
Aaa
Aaa 5 aylar önce
10 bin beğeni almış oha Bu video yu git kendin çek bari 😂😂😂😂🤣
Bilge
Bilge 5 aylar önce
Son ev aslında dekorlar bu kadar boğucu olmasaydı güzel olabilirdi. Ama her yerde aşırı fazla altın var. İnsanın gözünü yorar. Kısacası gösteriş yapmak için yapılmış gibi. Biraz daha modern olabilirdi
Su Uğurlu
Su Uğurlu 5 aylar önce
Hayatımda sondaki evden daha korkunç bir ev görmedim sanırım. Gözlerim kanadı dekorasyondaki görgüsüzlükten. Manzarası hariç bahçe dahil daha rezalet olamazdı galiba..
Volkan Ulku
Volkan Ulku 5 aylar önce
Herkesin parası olduğunu düşünüyorsun ama biraz daha dar gelirli insanların oturdugu semtlere gecekondu yerleşkelerine gitsen ordaki insanları görsen bence herkesin durumunun iyi olmadığını anlayabilirsin…
llyia lusy
llyia lusy 6 aylar önce
pahalı ev guzelmis ama yasanılacak degil ya pek detaylarına bayıldım yine de
ELİF GÜLER
ELİF GÜLER 6 aylar önce
Sondaki evin nasıl fiyatını yükseltiriz diye çok düşünmüşler..
KOStone
KOStone 6 aylar önce
Pahalı ev benim ekmek param olsa bile almam altın detayları falan çok kötü
BİR MC NOOBU
BİR MC NOOBU 6 aylar önce
Ayn enayi avı😅
AirMax
AirMax 6 aylar önce
@KAHRAMAN o 2017 de çıktı sen 2018 abone olanlar çıksın
AirMax
AirMax 6 aylar önce
@KAHRAMAN sen gerçek marul d2ğilsin
KAHRAMAN
KAHRAMAN 6 aylar önce
Ben marul beni hatırlayanlar varsa @bone olsun marulu tekrar canlandıralım
Ela Berfin
Ela Berfin 5 aylar önce
Anneannemin kardeşinin de ortanca dediğin evin aynısı var eşyalar değişik sdc ve seni seviyoz devam et böyle videolara☺️❤️😅
Burak E
Burak E 5 aylar önce
O eve 86 milyon vereceğine 10milyon dolara Beverly Hills'den havuzlu villa alırsın ya da Newyork'tan ya da Seattle dan, hem green kart da almış olursun :D
ELÇİN AYDENİZ
ELÇİN AYDENİZ 4 aylar önce
ucuz pahalı kiralık araç videosu istiyoruz bi videosu çekilmeyen bu kaldı
Ufk C
Ufk C 6 aylar önce
Samimiyetin cidden çok önemli 💯💯
aey3090
aey3090 6 aylar önce
0 tl yi 1 milyon tl yapmaya çalıştığın serinin devamını bekliyoruz.
Efe Özveren
Efe Özveren 6 aylar önce
Aynen
Gamze Girgin
Gamze Girgin 6 aylar önce
Minik köpeğimle bu yola çıktım yaşadığımız güzel şeyleri sizinle paylaşmak istiyorum
Hayvanların Dostu
Hayvanların Dostu 6 aylar önce
*Benim amacım sadece iyiliğe teşvik etme amaçlı videolar çekip hayvan sevgisini insanlara daha çok aşılamak.* *Videolarım terapi gibidir* ❣️
TR İNSANI
TR İNSANI 6 aylar önce
sjsjs
Kerem Kerem
Kerem Kerem 6 aylar önce
Wkaodos
McBR1DE PB
McBR1DE PB 5 aylar önce
75 bin tllik evi 85 milyonluk eve değişmem alıp istediğim gibi bir tasarım versem + güzel manzaralı bir yer bulup yerleşsen hem maddi hem manevi huzurum yerine gelir
Hediye Akca
Hediye Akca 5 aylar önce
Gercekten sonuncu evde gözlerim kanadi, tamam zevk meselesi ama cok fazla göz yoruyor odalari dar ve kücük tek begendigim manzarasi oldu .. Bence bu ev yapilirken Sahibi söyle düsündü .. zengin oldugumu nasil belli edebilirim nasil gözlerine sokabilirim diye.. Acik ve net Keske tarz ve zevkde parayla satin alinabilseydi.. büyük evlerde kesinlikle minimalist dösenmeli .. ve daha ic acici renkler kullanilmali, ne kadar minimalist dösenirse bir ev kendini okadar gösterir diye düsünüyorum.. Allah agiz tadiyla oturtsun sahibini ama kesinlikle fiyatini hak etmiyor.
KhanIvaR
KhanIvaR 6 aylar önce
Orkun , Türkiyenin en pahalı emlak fiyatları Gaziantep te , en kısa sürede bekliyoruz . Şok olmaya ve gülmeye :D
Melisa Yılmaz
Melisa Yılmaz 2 aylar önce
+1malesef
東京卍リベンジャーズ
85 milyon TL lik evi alan adamın metroya ihtiyacı olmaz orkun 😂
Can Biçer
Can Biçer 5 aylar önce
Zamanın da Mazda 323 bi arabamız vardı. Babam şu an İstanbul da oturduğumuz ev ile kafa kafaya takaslayıp evi almıştı. Ertesi gün gidip aynı arabadan bir tane daha almıştı. 25 yıldır aynı evde otururuz 25 yıldır babam ''Keşke diğer arabayı da verip bir daire daha alsaydım'' diye hayıflanır.
Asude Tav
Asude Tav 6 aylar önce
En sonuncu pahalı evi herkes yermiş ama neden ? Arkadaşlar evin sahibinin zevki bu, herkesin evi ve seçimleri zevkini yansıtır. Beğenmemiş olabilirsiniz ben de beğenmedim ama yerin dibine neden sokuyosunuz anlayamıyorum. Allah hepimize hayrlı ve bol rızıklar nasip etsin bu arada 😁
Nurullah Gozel
Nurullah Gozel 6 aylar önce
Bu kadar parayı nasıl kazanıyorlar anlamıyorum, geçmişten sağlam gelmek gerek heralde.
Ayse binbir
Ayse binbir Aylar önce
85 milyonluk evi sırf sen varsın diye izlemek.. gözler kanadı gözlerrr
A. A
A. A 6 aylar önce
Yalnız son ev üstüme üstüme geldi, tavanlar falan çok alçakta.
haketmeyenlerin ödülerini alan
BENİM ZAMANIMDA FARZLARIN BİRİSİ KAÇIRAN BENİ GÖRDÜYÜ İÇİN KAYB EDİCEKDİR AMA AHİR ZAMANDA BENİ GÖRMEDİYİ İÇİN FARZIN BİRİNİ YERİNE GETİREN KURTULUCAKDIR MUHAMED -SAV EVET AHİR ZAMANA ÖZEL SADECE BİR AMELE KURTULA BİLİRSİNİZ SADECE NAMAZ KILARAK KURTULA BİLİRSİNİZ SADECE NAZI BİLE DÜNYA NIN %99UNDAN FAZLASI KILMIYOR TÜRK DEVLETLERNİN VE MUSLİMAN DEVLETLERNİNDE %99KILMIYOR SİZ KILARAK KURTULA BİLİRSİNİZ
Rümeysa Akbayır
Rümeysa Akbayır 6 aylar önce
Arkadaşlar çeşitli rahatsızlıklarınız varsa(baş ağrısı,siyah nokta,sivilce,vitamin eksikliği,fazla kilo,fazla zayıflık vb.)veya bakım ürünleri,deodorant,diş macunu,çeşitli kremler vb. İhtiyacınız olan ürünler varsa 》》sw_alternatif_tp《《 ınstagram hesabını takip ederek rahatsızlıklarınıza çare bulabilirsiniz..
Rümeysa Akbayır
Rümeysa Akbayır 6 aylar önce
Arkadaşlar çeşitli rahatsızlıklarınız varsa(baş ağrısı,siyah nokta,sivilce,vitamin eksikliği,fazla kilo,fazla zayıflık vb.)veya bakım ürünleri,deodorant,diş macunu,çeşitli kremler vb. İhtiyacınız olan ürünler varsa 》》sw_alternatif_tp《《 ınstagram hesabını takip ederek rahatsızlıklarınıza çare bulabilirsiniz..
oyun videoları
oyun videoları 6 aylar önce
O evi sat ozaman geri zekali kaca aldiysan ona sat
Reflex Pubg
Reflex Pubg 6 aylar önce
Aynen Cok Abartı var
*•. ̧Šøý Åuřå ̧.•*
ben böyle bir evim olduğunu rüyamda bile göremem.
Erwin Rommel
Erwin Rommel 3 aylar önce
2003 yılında dedem yapmıştı sağoldun 2 tane ev var 1 tanesi 2 katlı çok güzel müstakil ev diğeride 3 katlı apartman. Çok sakin bir yer İzmir'de, şuan 2 katlı evde oturuyoruz. Gayet güzel sadece, internet problemi var türk Telekom çekiyor en fazla oda 12mbps yani biraz sıkıntı. (Fiber 12 mbps olduğu için yok min 35 mbps olması lazım)
Ömer Koçyiğit
Ömer Koçyiğit Aylar önce
deden öldü mü
Mehmet Kadir ALICI
Mehmet Kadir ALICI 5 aylar önce
Her takipçi 20 TL versin. 180 M ile bu evi alıp, komple modern ev ve peysaj restorasyon yapsın Orkun. Sonra satıp, hem bu evi hayata döndürüp, hem de satıştaki kar ile hayır kurumlarına yardım yapabiliriz. Nasıl fikir?
Husniye Seyhan
Husniye Seyhan 5 aylar önce
Ben bu evi 12 sene gezdim ve satmaya çalıştım malesef basık geldi müşterilere çok elden ele dolaştı, fiyat aynı
Enes Güntekin
Enes Güntekin 6 aylar önce
Son evin iç mimarisi sıfır çok daha güzel kullanılabilirdi. Bir de her şeyin altından olması çok saçma olmuş
haketmeyenlerin ödülerini alan
BENİM ZAMANIMDA FARZLARIN BİRİSİ KAÇIRAN BENİ GÖRDÜYÜ İÇİN KAYB EDİCEKDİR AMA AHİR ZAMANDA BENİ GÖRMEDİYİ İÇİN FARZIN BİRİNİ YERİNE GETİREN KURTULUCAKDIR MUHAMED -SAV EVET AHİR ZAMANA ÖZEL SADECE BİR AMELE KURTULA BİLİRSİNİZ SADECE NAMAZ KILARAK KURTULA BİLİRSİNİZ SADECE NAZI BİLE DÜNYA NIN %99UNDAN FAZLASI KILMIYOR TÜRK DEVLETLERNİN VE MUSLİMAN DEVLETLERNİNDE %99KILMIYOR SİZ KILARAK KURTULA BİLİRSİNİZ
she want to die
she want to die 6 aylar önce
@asllhan Guner mavi_i fan🦋 prim kasarken bu kadar yalakalık yapan birini daha önce hiç görmemiştim ha bide madem bu kadar çok istiyorsun o zaman kaliteli içerikler yap ve geliş dilenerek değil
Kübra
Kübra 6 aylar önce
Çok göz yoruyor
Selim Yaşar
Selim Yaşar 6 aylar önce
Evet.coo kullanışsız.Bir anlamı yok
Agartus the IV. Paternos
Ev sahibinin altın fetişi varsa demek ki 😬
Hülya Aktaş
Hülya Aktaş 5 aylar önce
Çok pahalı ev resmen gözlerimi kanattı. Para ancak bu kadar kötü bir şekilde kullanılır 🤢
Orkun Özsoy
Orkun Özsoy 5 aylar önce
Bence al toprak evlerin değeri 8 katlıcak gibi görünüyor. 85 .000.000 olacak 680.000.000 :)
SADELİK YOLUNDAA
SADELİK YOLUNDAA 5 aylar önce
Silivri Değirmenköy var çok güzel arsalar var yatırım için ordan alıp arsayı unutup 5 yıl sonra yaklaşık 2 kati fiyata değerlendirilebilir
güner tuzcu
güner tuzcu 5 aylar önce
pahali.evde icim bayildi. sonradan görmelerin alabilecegi bir ev gibi.Anlatilacagna esyalari fiyat etiketi kalsaydi😂
Beraat Efe Baloğlu
Beraat Efe Baloğlu 6 aylar önce
son evdeki eşyaları görünce içim daraldı allah çarpsın
Medice C
Medice C 6 aylar önce
Adam zenginliğini kusmuş
Yukcell18
Yukcell18 6 aylar önce
A
𝚂𝚎𝚟𝚟𝚊𝚕⚡️
evet benimde ruhum daraldı, tamam altın kaplama iyi ama en azından bari bir kaç yerde kullanmasalardı iyi olabilirmiş.
DON'T
DON'T 6 aylar önce
Hèŕ şéý içiń ťèşeķküř èđeřim.Śàķın Òyńàtma Liśtemđeki Viđyomú Iżlèmèyın..
Nurlan Necefli Official Tv
Trampın Beyaz Evine Benziyor Maşallah Bu Arada Sevikiyorsun Orkun Abi Takipdesin ❤
Beyza Alya
Beyza Alya 4 aylar önce
O son ev ne öyle içim karardı be okadar para vermez insan o eve
Arda Fevzi Yıldırım
9:58 abi biz ankara çakırlarda yapılalı daha bir yıl olmamamış bir evde oturuyoruz yaklaşık bir sene önce inşaattayken almıştık. Fiyatı 625.000 lira ve balkonu 20 metrekare 3+1 güzel bir ev.
AburhanS
AburhanS 19 gün önce
Yatırım için ev alıcaksan gidip 650 bine almazsın, 100-150 bin civarlarında yıkılmaya yakın evler oluyo, baya ölü, onlardan alıcaksın. Zaten kentsel dönüşüme giriyo onlar direk, dönüşüm sonrası fiyatı minimum 500 bin felan oluyo...
KiNg KOG
KiNg KOG 6 aylar önce
Yetimhaneye gidip ordaki çocukları sevindirir misin?
{☆Her Şey Var♡}
{☆Her Şey Var♡} 2 aylar önce
😇iyilik meleğisin
Dаяк SамцЯаİ
Dаяк SамцЯаİ 4 aylar önce
@3HsSlaxer hebok
MOON ENNTERTAINMENT
MOON ENNTERTAINMENT 4 aylar önce
Sen yap knk
SATAN of slaughter
SATAN of slaughter 4 aylar önce
@Show Musicalls maşallah İnşallah maşallah İnşallah hocam maşallah İnşallah
SEZER DİLAVER
SEZER DİLAVER 4 aylar önce
Hyr
BOŞ İŞLER BAKANI¿
BOŞ İŞLER BAKANI¿ 5 aylar önce
Bir orkun ışıtmak ata sözü derki: orkunun halinden orçun anlarmış 😂
Yağmur Demiral
Yağmur Demiral 5 aylar önce
Klasik evleri severim ve son ev de fena değil dekor olarak ama hem eşyalar çok avangard hem de ev çok basık o yüzden çok daraltır
Fuading gamers
Fuading gamers 3 aylar önce
1 ci evi gördükten sonra gelecekte ne iş yapavağımı buldum çok güzel bir evdi
İsmail Gençbay
İsmail Gençbay 5 aylar önce
Son evde parayı nereye harcasam mantıksızlığıyla dekore edilmiş bir ev görüyoruz. Cidden zenginler ev dekoresinden anlamıyor.
Refould
Refould 6 aylar önce
bitcoinin düşme şansı var diyince evinde yıkılma şansı var demesi çok iyiydi
haketmeyenlerin ödülerini alan
BENİM ZAMANIMDA FARZLARIN BİRİSİ KAÇIRAN BENİ GÖRDÜYÜ İÇİN KAYB EDİCEKDİR AMA AHİR ZAMANDA BENİ GÖRMEDİYİ İÇİN FARZIN BİRİNİ YERİNE GETİREN KURTULUCAKDIR MUHAMED -SAV EVET AHİR ZAMANA ÖZEL SADECE BİR AMELE KURTULA BİLİRSİNİZ SADECE NAMAZ KILARAK KURTULA BİLİRSİNİZ SADECE NAZI BİLE DÜNYA NIN %99UNDAN FAZLASI KILMIYOR TÜRK DEVLETLERNİN VE MUSLİMAN DEVLETLERNİNDE %99KILMIYOR SİZ KILARAK KURTULA BİLİRSİNİZ
Uchiha İtachi
Uchiha İtachi 6 aylar önce
@Ege Alkoyak videoların bok gibi sg velet
Batwoh4N
Batwoh4N 6 aylar önce
@Ege Alkoyak önce her gün video at haftada bir video atıyorsun
Gamze Girgin
Gamze Girgin 6 aylar önce
Minik köpeğimle bu yola çıktım yaşadığımız güzel şeyleri sizinle paylaşmak istiyorum
Hayvanların Dostu
Hayvanların Dostu 6 aylar önce
*Benim amacım sadece iyiliğe teşvik etme amaçlı videolar çekip hayvan sevgisini insanlara daha çok aşılamak.* *Videolarım terapi gibidir* ❣️
n kalender
n kalender 5 aylar önce
abi orta fiyat için bizim eve gelmeliydin bizim ev 500.000 tl 5 artı 1 salon 40 metre kare üç yatak odası var bir tanesi salon genişliğinde 40 metre kare öbür ikisi küçük 15 metre kare ev çok verah 2 balkon var biri kapalı balkon öbürü çok uzun aynı zamanda site burası biri küçük biri çok büyyük iki parkı var havuz yok 6 bina var herbiri 7 katlı site 10 yıllık bence bu fiyat için Ankara daki en iyisi.
Skyln Studio
Skyln Studio 5 aylar önce
86 milyonluk ev çok zevksiz döşenmiş gerçekten. Anladık ki para zevki satın alamıyor. Tavan yüksekliği bizim evinkinden alçak. Mimar koklayarak mı çizdi projeyi anlamadım ki. Designer/versage vurgusu yapılıyor, donetella görse kahrından ölür.
Boring_time
Boring_time 21 gün önce
85 milyon liralık evde "metroya yakın mı?" diye soran koca yürekli Orkun.(Hani 85 milyonluk ev alacak imkana sahipsen en az 50 milyonluk arabanda vardır YANİ)
Emre Aktaş
Emre Aktaş 6 aylar önce
Herkesin parası yok herkesin borcu var hayatında ulaşmak istediği çok basit hedefleri var bir ev bir araba fazlası yok malesef
Zehra Tekin
Zehra Tekin 6 aylar önce
86 milyonluk kenarda duran mangal yapmalık evin vardır ama zevkin yoktur. Hayat işte...diyecek çok söz var ama yaşam enerjim kalmadı nefesim tükendi artık.
E.G
E.G Aylar önce
@FORLATER 600-700 milyona boğazda yalılar var şuan bu ev onların yanında ucuz kalıyor, trnin en pahalı evi değil. Yani evin konumu 86 milyon eder yapı değil. 1-1.5 milyona imarlık arsa Anadolu'da büyükşehirlerde bile çok küçük metrekareler.
Sahir
Sahir 6 aylar önce
@FORLATER 1-1.5 milyonmu oda iyiymiş:)))
Selim Yaşar
Selim Yaşar 6 aylar önce
@Messi ne boş adamsın ha
Vüsal Nəbiyev
Vüsal Nəbiyev 6 aylar önce
sen bitmişsin...
Messi
Messi 6 aylar önce
Napim
Sadece Berfin
Sadece Berfin 5 aylar önce
Son ev gereksiz göz yoruyor.Bu kadar güzel ev nasıl bu kadar kötü dizayn edilebilir ya aklım almıyor?
özgür Gök
özgür Gök 4 aylar önce
Devamı gelsin abi 🙏
Arife Coşkun
Arife Coşkun 6 aylar önce
Ay o son evi görünce ben fenalaşmaya başladım dekoruna milyar para yatırmışlardır ama ev daraltıyor abi zenginlik ve abartı asla biz ruhu fakirler için değil
Alperen Aydin
Alperen Aydin 5 aylar önce
85M verecegime 😂 10M a imarli arsa alip üstüne gökdelen diker kiraya veririm 500M kazanir yinede 85M yapmaz zenginlerin gecekondusu herhalde orasi 😂
Ceren Ravza Çelenk
Ceren Ravza Çelenk 6 aylar önce
abi yolda bayılmış numarası yap insanlar başına toplanınca oh ne güzel uyumuşum de +1 leyinde orkun abi görsün
M - O
M - O 6 aylar önce
@MGB Miraç Ebene Dislike atsam olur mu 😂 Salak
M - O
M - O 6 aylar önce
@ozan özbek Evet baktım hepsi b-k gibi
cayperisi
cayperisi 6 aylar önce
@Rümeysa Akbayır ok
Rümeysa Akbayır
Rümeysa Akbayır 6 aylar önce
@cayperisi hayır tam 6 saat önce görüldü😶🤗
cayperisi
cayperisi 6 aylar önce
@Rümeysa Akbayır reklamında böylesi gorulmedi
Eh İşte
Eh İşte 5 aylar önce
Son ev çok parıl parıl altın şaşaşılı sadelik sevenlere göre bunlatici bnna göre 👌 tarihi şeyler olmasa 👍👍
great yk
great yk 5 aylar önce
75.000 liraya istediğin yere taşıyabileceğin gayet tatlı bir ev alıcısı olur çok mantıklı çatı katına da yer yatağı at misss çok tatlıı
Eray KOŞAN
Eray KOŞAN 5 aylar önce
En zengin ev icinde huzur olan evdir...
Rumi
Rumi 5 aylar önce
Abi bir şey karşılığında alınıyor şuan ev ama para deil genelde iş veya büyük bir işi alıp aynı firma nın evini alıyor sende buna benzer bir şey yok ama azıcık paranla gidip bir şeyin bir kısmına sahiplik al falan filan
Emre Gül
Emre Gül 6 aylar önce
Orkun kardeşim aralarda verdiğin sosyal mesajlar için çok sağol, lütfen videolarında daha fazla sosyal mesaj vererek halkımızı bilinçlendir. Bırakalım ev almayı ay sonunu getiremeyen milyonlarca türk vatandaşı var, bende onlardan biriyim :)) belki sizin gibi daha fazla kitlelere ulaşan insanlar sayesinde, alt tabakanın sesi duyulur ve bu işkence biter...
DON'T
DON'T 6 aylar önce
Hèŕ şéý içiń ťèşeķküř èđeřim.Śàķın Òyńàtma Liśtemđeki Viđyomú Iżlèmèyın
kaan soydar
kaan soydar 6 aylar önce
Aynen kardeşim aç kapıyı aras kargo , öyle bir şeyin olmasının imkanı yok ne yaparsanız yapın hatta tüm zenginler ve fakirlerin paralarını elinden alsınlar hepsini aynı parayı verseler yine zengin parasını katlar aynı yaşamına döner fakir gider sadece temel ihtiyacını alır çalışmaya başlar eskisinden de kötü olur
Alperen Topkaç
Alperen Topkaç 6 aylar önce
Olmasada hayatımızda lüks bir yaşam bizim gülüşümüz yeter paşam
oha be?
oha be? 6 aylar önce
Orkuncuğum birde kadrolu ve taşeron işçiler arasındaki farkların videosunu çekermisin ???
Hilal Sevgili
Hilal Sevgili 6 aylar önce
Herkes sana bir lira atsa 9 milyon hatta 10 milyona rahat ev alırsın orkuncum.....
Akademik Biyolog
Akademik Biyolog 5 aylar önce
Son evin içinde ne varsa komple atılması evde sadece direkler ve duvarların kalması lazım aksi takdirde öğürmekten oturulmaz o evde
FF Özcan
FF Özcan 6 aylar önce
85 Milyon TL'lik çöp de görmedik demeyiz artık.
Gamze Girgin
Gamze Girgin 6 aylar önce
Minik köpeğimle bu yola çıktım yaşadığımız güzel şeyleri sizinle paylaşmak istiyorum
emirman
emirman 6 aylar önce
Ayn
günalp
günalp 6 aylar önce
@Padraka evet evin içi çok kötü
Padraka
Padraka 6 aylar önce
@♡Eso♡ harbi ya 😂
♡Eso♡
♡Eso♡ 6 aylar önce
@Padraka Evin bir odasi kaç bin liradir kim bilir
Sonraki
Top 15 Movies of 2021
21:44
görünümler 194 259
MÜZEDE BİR GECE GEÇİRMEK! @MuratAbiGF
26:25
Top 15 Movies of 2021
21:44
görünümler 194 259