Karanlık

SANİYE OBUNGADAN KAÇMAYA ÇALIŞIYOR.

saniye hanim
Abone ol
görünümler 962 784
100% 24 000 0

Dün yaptığım canlı yayının montajlanmış hali!
Bütün haklar bana aittir.
İyi eğlenceler.

Oyun

katma

 

22 Haz 2022

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 950
saniye hanim
saniye hanim Aylar önce
TRvid'da hazırlanmış ve videolu canlı yayınlar Twitch'de ise daha kendim olduğum ve doğaçlama yayınlar yapıyorum! Gelmeyi unutma; www.twitch.tv/saniye
tengen uzui
tengen uzui Aylar önce
Abi sen saniye misin yoksa yayınlardan kesit mi paylaşıyorsun. Paylaşıyorsan başları nasıl (OBUNGANDAN KAÇMAM GEREK) fln yazıyosun
samet yeli
samet yeli Aylar önce
@Belediye Gazozu rastgele açıyor bu günlerde yine açacağını demişti sanırım
Miss.Saniye
Miss.Saniye Aylar önce
Farketmez abi konu sensen her yere geliriz^^
Belediye Gazozu
Belediye Gazozu Aylar önce
@samet yeli knk saniye ne zaman yayın açıo
samet yeli
samet yeli Aylar önce
yayın baya gericiydi
*TRIGGED*
*TRIGGED* Aylar önce
Sonunda Obungadan kaçan bir türk, gözlerim yaşardı.
THUN
THUN 17 saatler önce
Bende obunga videoları yapmaya başladım çok fena sarıyor :d
𝔇𝔦𝔩𝔞𝔯𝔞
Peki çoğu türkün obungadan kaçması mesela ben
Obunga
Obunga 14 gün önce
He is not escaped
SiyahTeam 🖤⛓️ #ythesaplarıkapatma
husobugide çekti
EmreKiloGram
EmreKiloGram Aylar önce
4:56 saniye nefes almayı çok sakin şeklide öğreniyor
Nacrez
Nacrez 13 gün önce
@Obunga aaaa
Obunga
Obunga 13 gün önce
@Nacrez arkana bak...
Nacrez
Nacrez 14 gün önce
@Obunga abi beni kowalama
Obunga
Obunga 14 gün önce
@Nacrez squid game
Nacrez
Nacrez 18 gün önce
456?
Miss.Saniye
Miss.Saniye Aylar önce
Daha sık böyle korku gerilim oyunları oyna (yayında) seninle birlikte daha da eğlenceli oluyor:D
snek
snek Aylar önce
@ENGLİSHBİÇER3000 Evet yaşadım, map falan yükleyeceğim yok adam gibi mod. Steam workshop downloander gitmiş zaten
adimdan sanane #hugolavesaniyehayatimolmus
Ya hayır korku oyunu değil böyle komedi oyunları çeksin Hugola gibi (Hugola korku oyunu çekiyor biliyorum)
ENGLİSHBİÇER3000
@snek crack yükle indirimde alırsın diyeceğimde indirimde 10 lira anca düşüyor + crackli halinde modlar error veriyor
King_GamerUwU
King_GamerUwU Aylar önce
Oyunu kazanırsa kendine yemek ısmarlayacağını söyleyen yalnız abimiz...
Kufunalyot
Kufunalyot 20 gün önce
@ᴄᴇʏʟɪɴ Gerek yok işte ben de onu diyorum :)
King_GamerUwU
King_GamerUwU 20 gün önce
@ᴄᴇʏʟɪɴ haklısın..
ᴄᴇʏʟɪɴ
ᴄᴇʏʟɪɴ 20 gün önce
Amma uzatmışsınız. Gereksiz bir konu üzerinde bu kadar uzatmaya ne gerek var?
King_GamerUwU
King_GamerUwU 21 gün önce
@Kufunalyot ben öyle yorumları yazmayı severim ;)
Kufunalyot
Kufunalyot 22 gün önce
@King_GamerUwU Ne alaka ne diyorsun ya :) Hiçbir şey anlamadım yazdığından. Benim yazdıklarıma niye cevap vermiyorsun. Haklısın demek bu kadar zor olmamalı. Bomboş uzatıyorsun.
ZERO零
ZERO零 Aylar önce
Gülmekten bayılıcam böyle oyunlara devamı gelsin.
ZERO零
ZERO零 9 gün önce
@jisoo fan backrooms
jisoo fan
jisoo fan 9 gün önce
Oyunun adı ne?
Qarışqa Hobisi
Qarışqa Hobisi Aylar önce
Knk dc sunusunun linkini atma şansın varmı? Bulmadımda hiç
ZERO零
ZERO零 Aylar önce
@MiZAHÇI BAȘI tamam
MiZAHÇI BAȘI
MiZAHÇI BAȘI Aylar önce
@ZERO零 saniyenin yan kanali burasi
Seyit Alp Özbek
Seyit Alp Özbek Aylar önce
5:42 asla düşmanını küçümseme.
Obunga
Obunga 14 gün önce
Evet
Seyit Alp Özbek
Seyit Alp Özbek Aylar önce
@Mehmet Uğur Kılıçoğlu benim de :D
Mehmet Uğur Kılıçoğlu
En beğendiğim kısım
*TRIGGED*
*TRIGGED* Aylar önce
İzlerken ben gerildim kalbin buna nasıl dayandı :D
Turkey ball
Turkey ball Aylar önce
Ben ne gerilmesi gülme krizine girdim🤣😂😂
Muhammed Ali Danacı
Bu botların onlarcasını denedim. Obunga gerçekten çok op. Çok daha zeki. Diğer botların takıldığı her türlü engeli aşıyor. Sizinle hiç etkileşime geçmemiş olsa bile nerede olduğunuzu her an biliyor. Ses çıkardığınız zaman süratle size geliyor. Kendisinin sessiz olması ve aniden önünüze ışınlanması da onu daha da korkunç yapan özelliklerden.
Obunga
Obunga Gün önce
@Halime Boz garrys mod indir ve mod kur
Halime Boz
Halime Boz Gün önce
Bu nasıl indiriliyor buri bana soylesin
Obunga
Obunga 13 gün önce
Yeeeeees
LastLeopard
LastLeopard 26 gün önce
@tugr inmez satın alman lazım steamden
Şeref Toker
Şeref Toker 27 gün önce
Bisey sorcam tüfek yada farklı silahlar var neden varlarki bi işe yaramıyo
Teyrebâz🍁🍁
Teyrebâz🍁🍁 Aylar önce
4:45 saniye keçi olmayı öğretiyor..
Broke Genshin Fan
Broke Genshin Fan Aylar önce
Meeeeğğ
LORD SEHO
LORD SEHO Aylar önce
Sesli güldüm ya
Sessiz Freddy
Sessiz Freddy Aylar önce
I love how he walks you through everything even the folders it makes it way more easier
Snape'i Severus
Snape'i Severus Aylar önce
5:46 Saniye şaşkınlıktan ağzı açık bir şekilde, "o kadar da iyi olmayan" uçan yapay zekâya bakıyor
RALX PM
RALX PM Aylar önce
@Hakan Abi boş yap
Hakan Abi
Hakan Abi Aylar önce
Napim
The Ting
The Ting Aylar önce
4:55 haykırdım resmen🤣🤣🤣🤣🤣
Yunus Emre Köz
Yunus Emre Köz 13 gün önce
adamsin 🤣🤣🤣🤣🤣
Emine Deniz
Emine Deniz Aylar önce
Abi videolarında mutlaka gülüyorum çok güzel videolar çekiyorsun ellerine sağlık 💗
Kamil Qulizade
Kamil Qulizade Aylar önce
4:56 cı saniyede surat ifadesi XDDD
Yiğit Uysal
Yiğit Uysal 25 gün önce
4:46 da bize düşmanımıza küçük davranmamalıyız demek istiyor herhalde
Rose backstaber 🐦 Fan
Valla doğru sjsjsjsjsjsj
YYT YT
YYT YT Aylar önce
5:21 saniye five nigt at obungas oynuyor
KRAL BEŞİKTAŞLI
KRAL BEŞİKTAŞLI Aylar önce
Abi her öldüğünde kahkaha atıyorum tepkileri çok komik
Uğur Önder
Uğur Önder Aylar önce
3:39 da patladım aq shvfaghvfhavsghfvasfvabf
🔥MUSTAFA🔥
🔥MUSTAFA🔥 Aylar önce
3:55 acayip komikti :)
cinavar_fan
cinavar_fan Aylar önce
4:56 abi neden bukadar tatlı bagırdın :D
Rasta Flow
Rasta Flow Aylar önce
Gittikçe korktuğundaki sıfatların obungaya benziyor ciddiyim videonun sonuna doğru senden korkmaya başladım
Valorant Düşkünü
3:56 saniye hayatın nasıl bir şey olduğunu anlıyo
Yaren Temel
Yaren Temel Aylar önce
korkmadan izleyebildiğim tek korku oyunu videosu
Ruyote Kinote
Ruyote Kinote Aylar önce
Garry's mod'u severim de npc modları kısmında bunlardan türediği için artık eski kaliteli modlar yok maalesef
Son Muz
Son Muz Aylar önce
5:58 let me in LET ME INNNN
boyle bi kanal yok sg
4:56 saniye tam bağrırken durdurunca cok komik gorunuyo
Eylül Gögyıldız
5:44 olm aklım çıktı öyle gelinir mi ya
melis
melis Aylar önce
Ayni seyleri dusunuyorum odum bokuma karisti
TheLexy ꪜ
TheLexy ꪜ Aylar önce
Aga obunga baya op he tek oynuyomuş hissi veriyo ama hep bizi görüyo
Lara
Lara Aylar önce
Saniye her yakalandığında surat ifadesi çok hızlı değişiyor
samet yeli
samet yeli Aylar önce
4:37 en sevdiğim kısım
17kSkines#kedyfc
17kSkines#kedyfc Aylar önce
Mert'nin öldüğündeki tepkiler çok iyi :D
Balseker
Balseker Aylar önce
Devamı gelsin tepkikerin çok iyi😂
Hamdettin Hanım ®
Mutlu olabiliyor insan, *_422 saniyelik_* bir videoyla :) *#freeporçay** o7*
Loki
Loki Aylar önce
saniye oyun videosu atmis basimiza tas yagacak
꧁𝕄𝕖𝕣𝕥 𝕊.꧂ #MKRD #Hesapkapandı
Obungadan kaçamayan kardeşim yalnız değilsin😭
x_Asy_x
x_Asy_x Aylar önce
Abi tam jumpscare olduğu yerde elimle yanağımı tutuyorum bi uçmuşum elimin titremesiyle dişimi emekli ettim
Alo Alo
Alo Alo Aylar önce
saniye hanım videolarınız cok iyi saniyeni kesitleri ve video eklemiyor en azından siz varsınız teşekürler
FAG
FAG Aylar önce
bu obungayı görünce korkmak yerine kahkahaya boğulan bir tek ben olamam değil mi
Betül Çakmak
Betül Çakmak Aylar önce
Tek degilsin
ChitoZ
ChitoZ Aylar önce
tamda gmod chase oyunlarına sarmışken saniyenin bunu atması perfecto👌
Ali DÖNMEZ
Ali DÖNMEZ Aylar önce
Şu ana kadar izlediginiz tüm korku filmlerini unutturacak bir video
Tnabb
Tnabb Aylar önce
Hiçbir jumpscare veya Korkutucu bir sesi olmamasına rağmen böyle korkutmasına hayran kaldım
SunRise [FNAF]
SunRise [FNAF] 28 gün önce
@SubaySS birde suratı azıcık korkunç
SubaySS
SubaySS Aylar önce
Çünkü hızlı, nereden geldiğini bilmiyorsun. Ve sessiz
Samet Şahin
Samet Şahin Aylar önce
abi haritanın link'ini koyarmısın?
~The Lal~ #Aesthetic
Sanirim ağlayacağım obungadan kaçmaya çalışan bir vatandaş.xd
K-pop Fanboy#namjoonbestleader
Ben böyle oyunlarda çok tırsıyorum ya :D Ama bu çok iyiydi
Lara_Gacha
Lara_Gacha 6 gün önce
4:55 saniye abimiz sakince nefes alıyor
Jessíe.
Jessíe. Aylar önce
Baygınlık geçireceğim gülmekten nefes alamıyorum
ipek Kutlu
ipek Kutlu Aylar önce
saniye artık kel olmadığı için mutluyum...
Ceren Bal
Ceren Bal Aylar önce
0:53 bende bağırdım Saniye ile beraber KSKXNSKZJDJSKJXJDJS
rüzgar
rüzgar Aylar önce
Obunga ve Türkiye mi! İnanamıyorum. Yıllardır hayranı olduğum Obunga'yı sonunda bir Türk adam canlandırmış.
Mustafa Kopuz
Mustafa Kopuz 22 gün önce
@rüzgar hayır terra formars
rüzgar
rüzgar 23 gün önce
@Mustafa Kopuz obama
Mustafa Kopuz
Mustafa Kopuz 23 gün önce
peki hayranı olduğun obunganın nerden çıktığını biliyor musun
Emir Soyyüce
Emir Soyyüce Aylar önce
100 yıl düşünsem saniyenin obungadan kaçıcağı aklıma gelmezdi
Misket su
Misket su Aylar önce
7 dakika boyunca bir zaman teriminin felç kalmasını izliyoruz
You Better Make Me Lose
wbi her bunun gibi yaratıklarda nerde olduğunu görüyor garrys modun efsanesi
ICE\Barley
ICE\Barley Aylar önce
6:03 de haritayı gezebiliyor ya nası yapıyor onu
Özetle Yağız
Özetle Yağız Aylar önce
O Sadece Bir Yapay Zeka Değildi VE Saniyede Bunun Farkında Değildi O BİR OBUNGAYDI
Katanix
Katanix Aylar önce
Yayında izlemek daha eğlenceliydi B)
Youtube - Minecraft Efsaneleri
0:26 saniyenin tipi
꧁𝕄𝕖𝕣𝕥 𝕊.꧂ #MKRD #Hesapkapandı
Obungadan kaçma videosunu izlerken bi bağırıyordum bi gülüyodum.
Sahra Şamals
Sahra Şamals Aylar önce
Yayında trvid.com/video/video-OiErajZnI4k.html 🤔
JJBA FAN
JJBA FAN Aylar önce
saniye 60 yaşındayken de devam et video çekmeye ama 60 yaşındayken kanalın ismini dakika yap
Salih Eygören
Salih Eygören Aylar önce
60 dakikada son 60 yılını anlatsın her 1 dk
Scratch_Omer
Scratch_Omer Aylar önce
Hayatımdaki En Güzel 7 Dakikaydı 😁😁😁😁
《•Sweet_Angel•》
Korkmayıp gülen tek benmiyim🤣😅
Turkey ball
Turkey ball Aylar önce
Gülme krizine girdim🤣🤣🤣🤣
Tuğra Kaçan
Tuğra Kaçan Aylar önce
İzlerken istemsizce geriliyorsun :D
salcali ekmek
salcali ekmek Aylar önce
sürekli izliyorum tepkilerin çok ii QWKSĞWÖSP
TOCA LİFE:Carl
TOCA LİFE:Carl 17 gün önce
Bu oyunun Türkçeki hali: otoparktaki otoparkın ücretini alan adamdan kaçış (babama göre)
Emir
Emir Aylar önce
obunga saatte 34 kilometreye kadar hızlı koştuğu için kaçman çok zor
İsim bulamadım
İsim bulamadım Aylar önce
Saniye Obungadan kaçıyor (kaçmaya çalışıyor). Ve başarıyor (aslında hayır ama Saniye görmesin). Ve bu işi yapıyor (aslında yapamıyor). Ve Saniye adamın dibidir ( ama gerçekten adamın dibidir).
Marker_07
Marker_07 Aylar önce
2:13 en güzel sahne
Ezel işte
Ezel işte 19 gün önce
0:40 he knows,he knows..
Damla
Damla Aylar önce
obunga jumpscare atınca yataktan düşmem-
Uchiha Madara
Uchiha Madara Aylar önce
5:30 dan sonra yarıldım
OttomanEditzTR
OttomanEditzTR 27 gün önce
Ben dd
Drcolis
Drcolis Aylar önce
ya her jumpscarede ödüm koptu
Eski bir Dost :)
saniye 60 kere öldüğünde 1 dakka olur
-_Shinoßu_-
-_Shinoßu_- 19 gün önce
0:52 obungadan kaçarken obungaya koşan koca yürekli saniye
Slfkmffk Odıfıfjfk
Slfkmffk Odıfıfjfk 10 gün önce
Saniye: kazanırsam kendime 500 liralık yemek alıcam obunga: nah alırsın😁😁😁😁
_Miss Caramelo_
_Miss Caramelo_ Aylar önce
Bana günün en iyi 211 saniyesini yaşattığın için teşekkür ederim :) Bir zamet yoruma kalp koy >:/
𝐂𝚑𝕒𝒓ᴀ
saniye abimize R I P diyoruz.
Tokmak Reiss
Tokmak Reiss Aylar önce
wheatley's swep eklentisiyle daha aksiyonlu oluyor.
꧁Fairy Mosa ꧂ #ᴋᴅᴀᴅᴇ
Bu video her karsıma cıktıgında obunganın bana bakısı yüzünden tekrar izleme gerekcesi duyuyorum
Infinity Charge
Infinity Charge Aylar önce
Obunga cok hizli ve uyanik bir yapay zeka yinede cok zor.
Stretajist
Stretajist Aylar önce
Çok sarıyo bunu kaanla oynasanıza :D
Burcu Güngör
Burcu Güngör Aylar önce
3:43 obungayla saniye arsında bir fark yok şuan HGKGGHGIL
Kanal Bulunamadı
Kanal Bulunamadı Aylar önce
Bunlardan birtane daha çekmelisin
Duru Bilici
Duru Bilici Aylar önce
DEVAMI GELSİN COK İYİ
Gamer Rüzgar
Gamer Rüzgar 25 gün önce
5:46 saniye:bu obunga bot ya bişi olmaz obunga: *selamun aleyküm*
alien
alien Aylar önce
adamın tipi çok komik her gördüğümde güldüğüm için korkamadım
Esat Karacan
Esat Karacan Aylar önce
saniye abim seni çok seviyorum
Thonex
Thonex Aylar önce
Saniye'nin tepkileri Cahit'ten iyi oynamış
Charo
Charo Aylar önce
aga keşke quandale dingle da yapsa daha efso olur
EpikrikaFan3992
EpikrikaFan3992 16 gün önce
aga be bendede garry's mod olsaydı da param yok umarum birisi benim için alır yada büyüyünce ben kendim alırım
Cemre_Munsonn
Cemre_Munsonn Aylar önce
Obungadan değil saniyenin tepkilerinden korkuyorum olm
Exercitus
Exercitus 14 gün önce
OMG, it really worked. Thank you so much!!
·.·★𝕺𝖘𝖒𝖆𝖓𝖑ı 𝖍𝖆𝖞𝖗𝖆𝖓ı·.·★
Türkiye'nin gururuna bak be Obama'yı kanser etti adam Pc başında ağlıyor :D
Winston Bey
Winston Bey Aylar önce
Zeki olmasını sağlayan şey nav graphlar botun kendisi aptal aslında nav graphlar haritanın heryerinde var ve sen nereye gidersen git onları aktifleştirirsen npc senin yerini öğreniyor ve burada bunu sağlayan kişi mapper npcnin yapımcısı değil bende gmodda map yaptığımdan biliyorum
LastLeopard
LastLeopard 26 gün önce
Winston bey 🤡
Musab Mutlu
Musab Mutlu Aylar önce
mod çok korkunç lan. Devamı gelsin
Kaan Ocakcı
Kaan Ocakcı 24 gün önce
Gördüğüm en sacma oyunlardan birisi ama senin videon olduğu için bana eglendirici geliyor
Emil Cəfərov
Emil Cəfərov 12 gün önce
3:39 abi sanki dans ediyon adamla😂
Emanet Group
Emanet Group Aylar önce
Hiç saniyenin gmod oynuyacağını düşünmemiştim (özellikle nextbotlar ile)
Majør
Majør Aylar önce
Obunga yukarı kata tırmandığında koptum
GECE
GECE Aylar önce
Jsjsjsjsj çok iyisin be SANIYE
Sonraki
ODALARINIZI PUANLIYORUM.
18:36
görünümler 2 200 000
OMEGLE;100 insan deneyi.
13:10
görünümler 6 100 000
Discord Hunger Games
6:09
görünümler 2 300 000
VLOG  (maalesef..)
12:54
görünümler 4 300 000
SANIYE VS ERAY (inanılmaz kapışma)
5:46
ÇIĞLIK ATARSAM, VİDEO BİTER!
11:42
görünümler 1 200 000
Elraenn | Komutan gibi komutan 🤠
0:47
SEL BASKINI! - CITIES SKYLINES
29:21
görünümler 64 843