Karanlık

"Sabır taşı" güvenlik görevlisine ödül!

Show Ana Haber
görünümler 975 846
96% 13 200 461

GEÇTİĞİMİZ CUMARTESİ GÜNÜ EKRANLARINIZA GETİRMİŞTİK. BİR GÜVENLİK GÖREVLİSİ METROBÜSTE BAŞKASININ KARTINI KULLANAN 2 KİŞİYE MÜDAHALE EDİNCE SALDIRIYA UĞRAMIŞ, TEHDİT EDİLMİŞTİ.
İETT YÖNETİMİ, ONCA HAKARETE RAĞMEN SABRINI YİTİRMEYEN, AMA İŞİNİ YAPMAKTAN DA GERİ DURMAYAN O GÜVENLİK GÖREVLİSİNİ ÖDÜLLENDİRME KARARI ALDI.
Abone Olmak için Tıklayınız → showtv.tv/ANcO8B
İnstagram Hesabı: instagram.com/showanahaber/
Facebook Hesabı: facebook.com/showanahaber
Twitter Hesabı: twitter.com/showanahaber

#ShowAnaHaber
#ShowHaber
#ShowTV

katma

 

13 Jan 2020

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 2 082
semra sezer
semra sezer 50 dakika önce
Millet haklı beyler dagalin güvenlik görevlileri hatalı
Mustafa Ozlatun
Mustafa Ozlatun 3 saatler önce
Asıl güçlü kimse öfkesine hakim olan kimsedir.
Ayşe Saka
Ayşe Saka 3 saatler önce
Helal olsun adama.
My
My 3 saatler önce
Helal olsun güvenlik görevlisine
Evren Mörel
Evren Mörel 4 saatler önce
o utanmaz kaltakla pezevengi deşifre etmek lazım
Hacip Dobada
Hacip Dobada 5 saatler önce
Memleket neden düzelmiyormuş? bunlara sorsan yöneticiler hırsız, peki siz nesiniz? demekki herkez gücü nispetince hırsız, düzenbaz.
Ahmet Sahin
Ahmet Sahin 5 saatler önce
Peki kardeşim adama sorarlar kartı kullanana ceza uygulaması nasıl ve işini yapan güvenlik görevlisine darp taciz ve tehdit eden o dallama ve anne ve kız ne olacak
Kerem Ünal
Kerem Ünal 6 saatler önce
Peki o kadar hakareti saldırıyı yapan şahıslar ne oldu hiç bişey en ufak bi ceza almadılar
Assad Ullah
Assad Ullah 6 saatler önce
Ah esgi falaka günleri ah.
Numan Erben
Numan Erben 7 saatler önce
Ya kardesim ben kardesime ait olan bir karti neden kullanamiyorum kardesim belki kullanmiyor okulu yakin, fakat sonuc olarak onun öyle bir hakki var ve kendisinin ihtiyaci olmadigi icin bana bu hakki devrediyor bu neden yasak oluyor, sanki devleti dolandiriyormusuz gibi muamele görüyoruz...
ya devlet basa ya kuzgun lese
Terbiyesiz kizin terbisizligi annesinden gelio belli anneside terbiye almamiski kizina versin
Yunus Aksoy
Yunus Aksoy 10 saatler önce
Arkadaşlar bende kamuda çalıyorum belediyede güvenlik görevlisi olarak.İnsanlar dışarıdan bakınca bunlar yatıyor dünya para alıyor mantığı var.Ama inanın zor şartlarda çalışıyoruz şikayetçi değilim yanlış anlaşılmasın çok şükür işimiz var gidip geliyoruz ama akşama kadar bu tarz tipler ile uğraşıyoruz.Ben güvenlik görevlisi abi'mi meslektaşı mı? kutluyorum ben olsam sabır edemezdim küfür var ortada yoksa bu tarz olaylara alışığız ama küfür girdi mi?olmaz bu abimiz ekmeği için sustu ve gereken yerlere bildirdi durumu.Bu tarz olayla karşılaşınca kartınızın durumunu anlatın yardımcı olunur ama küfür hakaret etmeyin kamu görevlisi 6 aydan başlar cezası bilinçli olalım kartınızda parada olmayabilir bunu anlatırsanız yardımcı olunacaktır.
Hcr Onr
Hcr Onr 12 saatler önce
Benim kartımı elimden alsalar bu sebeble yerin dibine girerim nasıl baskasının kartını kullandım diye.. akbilime 10 tl yukledim. Akbil dolum merkezi yanlışlıkla 100 tl yüklemiş. Ertesi günü gittim 90 tl yi verdim. Kimsenin hakkına girilmesin. Bunun öbür tarafı da var..
Retrollo Antik
Retrollo Antik 15 saatler önce
İşini standartlara uygun yaptığı için ödül alıyor, ülkenin durumu budur.
Suck Believer
Suck Believer 16 saatler önce
Yavaş yavaş düzeliyor ellam tr
Mert Çetinkaya
Mert Çetinkaya 16 saatler önce
Tamam aptalca sözler felan söylemek saçma ama kardeşinin kartını kullandı diye geçmesine müsade etmemek gereksiz
Osman Gök
Osman Gök 17 saatler önce
Verdikleri bir cumhuriyet altını bunu ödül
Şinasi Baba
Şinasi Baba 17 saatler önce
Cezalar yetersiz, vatandas gemiyi aziya almis.
XxXxX 123
XxXxX 123 17 saatler önce
Yemin ediyorum ödül yerine öldü okudum. Ne kadar terbiyeli ve edepli bir adam.... Bunlarda geleceğin gençleri.... Haha akrabası bilmem ne ulan üç kuruşun hesabını yapıp kaçak geçiyorsunuz 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️
tolga erdem
tolga erdem 17 saatler önce
Buda iyice saygı budalası olmuş. Rolcülükten başka bişe değil
waefre
waefre 17 saatler önce
yıllar önce cebimdeki son paramı harcamamak için annemin kartını basayım demiştim o zaman bile turnikye yaklaşınca -lan karta bakarlarsa ben ne derim utancımdan yerin dibine girerim deyip son paramı karta yüklemiştim
Mehmet Bulut
Mehmet Bulut 17 saatler önce
Bunu bi erkek kadin gorevliye yapsaydi o adami orda goz altina alirlardi ceza bile yerdi ama kadin erkege yaptiginda hic bisey olmuyor bunu goren bunun gibi ahlaksiz kadinciklar nasil olsa bisey olmuyor deyip daha beterini yapiyorlar ahlaksizliga devam ediyorlar bunun gibi yuz bulan kadin cok kimse kusura bakmasin erkege nasil muamele yapiliyorsa kadina aynisini yapilmasini dusunuyorum kadin erkek esit ya hani😏
Arkası Yarın
Arkası Yarın 17 saatler önce
Bende migrosta hırsız yakalamaktan yakında bi köşede vurulurum diye bekliyorum :D
yasin Leon
yasin Leon 18 saatler önce
Kezban racon kesiyor, öküzün teki vatan kurtarmak hakkında ders veriyor, nerden baksan seviyesizlik nerden baksan karaktersizlik. Pislik insanlar,
Merve Andruil
Merve Andruil 18 saatler önce
skeseydin keske onları dayko
Yakuphan Erol
Yakuphan Erol 18 saatler önce
Oğlu savcı olan bak metrobüse biniyor yalan söyleyin de bu kadar değil
Bahattin Dana
Bahattin Dana 19 saatler önce
Allah tan korkmaz kuldan utanmaz bu saldırgan kul hakkı yiyenleri Allah ıslah etsin.Islahı mümkün değil se kahru perişan eylesin Görevini yerine getiren görevli kardeşimizede Allah kolaylık versin
Adem Yüksel
Adem Yüksel 19 saatler önce
Asgari ucretle calismaya devam
Asindar Marviş
Asindar Marviş 20 saatler önce
xırro sanane karttan bırak gecsın xırro
Faruk Albayrak
Faruk Albayrak 21 saatler önce
Soy adamıza layık olacak şekilde işimizi yapmaya devam reis dogrudan şaşmayalım biz🇹🇷🙏
Emre Sancaktutan
Emre Sancaktutan 21 saatler önce
Yazık yazık noldu geçseydi yok yok yaşamak zor yazık sizlere sabir mış iyi maaş alırsın simdi
Türkü Sever
Türkü Sever 22 saatler önce
Dağda ki teröristten ne farkı var bunların
manüfaktür
manüfaktür Gün önce
Sabır değil o ; korku..
Muhittin Söylemez
Bende şanlıurfada belediye otobüsünde şoförüm bizde bunlar gibi soytarılarla hergün karşılalıyorum konuşmalarını kaale almıyorum sadece gülüp geçiyorum gülüp geçmem onları dahada deli ediyor bu kardeşimizi takdir ediyorum alnından öpüyorum
ammad sonmaz
ammad sonmaz Gün önce
Sen doğru olanı yaptın afferrin
ammad sonmaz
ammad sonmaz Gün önce
Afferrin lan yürü be
Tugay Tanrıkulu
Tugay Tanrıkulu Gün önce
Malesef ülkemizde beyni boş çok insan var. Terbiye yok ahlâk yok. Bir boka yaramayan asalaklar.
onder gunay
onder gunay Gün önce
kimi ekmek kavgasında kimi ise hayatı zorlaştıran igleşmeyen vüris gibi insanın yakasına yapışıyor herkez mafya savcı hakim olmuş ne olacaktiki zaten egitim almayı bırak heryerde kolay para şiddet reklamı yapılıyor adaletde yok
Surprise LoL
Surprise LoL Gün önce
Başkasının kartını kullanmak suc mu lan?
Donald Trump
Donald Trump Gün önce
adam
İsmail ÇİÇEK
İsmail ÇİÇEK Gün önce
Yok edecekmiş bak hele bızdığa klasik çok konuşup icraatte götüm götüm olan insan tipi.
Ayşenur Şahin
Ayşenur Şahin Gün önce
Sabırlı olmasa işten çıkarılacaktı
Cagri Studios
Cagri Studios Gün önce
Başka çaresi mi var sanki?ekmek parası için sabrediyor
Firdovsi Rzayev
Firdovsi Rzayev Gün önce
Allah o görevliye daim sabır versin
WOLF black
WOLF black Gün önce
Ekmek parası olmasa adam ikisinide sülker
Feyzanur Taştan
Feyzanur Taştan Gün önce
Abiye bir tatlı götüreyim Pazartesi okula giderken 🥳
Mahsum Bitkin
Mahsum Bitkin Gün önce
Cahillikten başka bişey yok korkak ve acizsiniz işini iyi yapan insanlar sizler gibi çakallar engel oluyor
Batuhan Ay
Batuhan Ay Gün önce
Arkadaşının veya kardeşinin akbilini almış kullanmis . Koskoca ıstanbul ulaşım o kadar pahalı ki yani bence haklılar. Böyle şiddete gerek yok tabi ama insanları çıldırtan ve bu kadar her seyin pahalı olmasına sebeb olan ayrıca ülkenin dış ekonomisinin çökmesine ve paramizin denge kaybetmesine sebeb olanlara hesap sorulmali
Mehmet Fatih Urullu
Helâl olsun 👍👍👍👍
kariyerrim kariyer
fakirlikte son nokta
Kızılelma Türküsü
Şiddet kullansaymış ne kullanacak 😂
Rıdvan Çavuşoğlu
Abisi savcıymış dediği doğruysa abisi görevini yapsın bastırsın cezayı kardeşine
İlke Erdoğan
İlke Erdoğan Gün önce
İhtiyacın varsa, evliysen s*** s*** sessiz duruyorsun ses çıkartamıyorsun. Müdür ezer, yönetim ezer, başkan ezer, kurul ezer her yerde ezilir güvenlik.
CiaPuuL™
CiaPuuL™ Gün önce
Nolcak akepenin getirmis oldugu adam kayirma kollama !!! Sonuclari
THE JOKER
THE JOKER Gün önce
Şu orospunun sosyal medya hesaplarından birini verebilir misiniz. Kime çattıgının farkında degil sin diyenin
Sedat Gündoğdu
Sedat Gündoğdu Gün önce
2.60 verinde yırtın masın bukadar oka boka para yerler 2.60 verince yırtar kendini
murat yüksel
murat yüksel Gün önce
2:25 Doğrudur Tamam tek başıma devleti kurtaramam ama ELİMİZDEN NE ONU GELİYORSA YAPARIZ.
Tekno Bilim
Tekno Bilim Gün önce
Sabır Taşı güvenlik görevlisi öldü okdudum sjsjsjsj
Emrah ARICI
Emrah ARICI Gün önce
Ayip yaa agzima geleni soylicemde 5 yil gorev yapmis guvenlik gorevlilerine polis yetkisi verilmeli...
Soner Toprak
Soner Toprak Gün önce
Güvenlikler 3 kuruşa sizin gibi çalışan insanlar biraz empati yapın bizler kafamıza göre kural koymuyoruz bizde ekmek derdindeyiz odemelerimiz var insan gibi davranın insan gibi muamele görün
Sonraki
Show Türk Canlı Yayın
0:00
Show TV Canlı Yayın ᴴᴰ
0:00
Bilal'in modeli fenalaştı!
10:06
Ramo 1. Bölüm
2:32:39
görünümler 4
"Taksim Dayı" Taksim'de!
2:41
Zemheri 2. Bölüm 2. Fragman
1:04
Zemheri 1. Bölüm 2. Fragman
1:03
Star TV - Canlı Yayın HD
11:14:14
Bir zamanlar Show TV...
7:36
görünümler 25
Show Ana Haber 15 Ocak 2020
45:25
Show Ana Haber 19 Ocak 2020
44:56
Ramo 1. Tanıtım
1:00
görünümler 902