Karanlık

SAÇLARINA TÜY DÖKÜCÜ SPREY SIKARAK TROLLEDİM !

Aras Karafil
Abone ol
görünümler 1 026 382
82% 29 107 6 073

Merhaba Arkadaşlar! Efsane bir videoyla daha karşınızdayım! İnsanların yanına gittim ve onlara harika bir spreyin geldiğini, bu spreyi sıkınca saçlarının bir daha hiç dökülmeyeceğini anlattım, ikna ettim! Daha sonra tüy dökücü sprey olduğunu söyleyince çılgına döndüler! Videoyu beğenmeyi unutmayın ve sizce başka nasıl troller yapayım videonun altına yorum olarak yazabilirsiniz! HALA DA KANALA ABONE DEĞİLSENİZ ABONE OLUN! SİZİ ÇOK SEVİYORUM TROLL AİLEM! YEEĞĞĞSSS! :)
Beni İnstagram'dan da Takip Edin: instagram.com/araskarafil
iPhone XS ÇEKİLİŞİNE KATILMAK İÇİN AŞAĞIDAKİ LİNKE TIKLAYIN:
trvid.com/video/video-mk6XxPK-GDI.html&list=PLIJ9HWuMezQRhlpZZbRAR7RYMtg4cTaIj

Eğlence

katma

 

8 Jan 2019

sdfgytrwaszaras karafiltrolledimtüy dökücükelkamera şakasıkremspreytroll arassaçkuaförtüy dökücü krem

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 4 113
Ibrahim Erkin
Ibrahim Erkin 12 saatler önce
Şaka yapmayı sevip de Şakalanmayı sevmeyenler ? Aras kick boks eldivenleri ile Trolleyelim
PTO_chara _oyunda
PTO_chara _oyunda 12 saatler önce
Kaç kere dayak yedim:D
Alperen Kalkan
Alperen Kalkan 13 saatler önce
Fetöden tutuklandınız diye trol yap aras
JADOLİVE - bünyamin Öztürk
Gbkif
Halil Enes Alkış
Halil Enes Alkış 15 saatler önce
Yenisni bekliyoz
Yumusun Yumuş Kanalı
Yumusun Yumuş Kanalı 18 saatler önce
ARAS ABİ SENDE BENİM KANALIMA ÜYE OLURMUSUN LÜTFEN YENİ AÇTIM KANALI DESTEK OL LÜTFEEENNN
Eshape - İsmail ÖZACET
Eshape - İsmail ÖZACET 22 saatler önce
❤❤❤❤❤
Yunus Emre Güler
1.24 çocuğun tepki skwğdmwğslwğdşwğşdwğ
İdris Mağaç
İdris Mağaç Gün önce
Yemin ediyorum gülmekten öldüm abi elerine sağlık #araskarafil
Yusuf SokarcA41
Yusuf SokarcA41 Gün önce
harbiden yaratıcı mk
Blue Ghost
Blue Ghost Gün önce
6:02
Blue Ghost
Blue Ghost Gün önce
S P R E Y L E N D İ N
Cihan Kayhan
Cihan Kayhan 2 gün önce
bardak
TÜRKMAN 1
TÜRKMAN 1 2 gün önce
Rezalet amk bu kadarda oynandığı belli edilmez yani .
Tarik Muhsin Kenar
Tarik Muhsin Kenar 2 gün önce
Oooo Aras abi saç mı yaptırdın :D
metehan ermiş
metehan ermiş 2 gün önce
Çekilişdiyoruz ozaman abim 😉😜🖤😋
batın aygul
batın aygul 2 gün önce
E bu feyk
Play Video
Play Video 3 gün önce
Bir günde 24 saat yoktur. Doğrusu, 23 saat 56 dakika 4 saniyedir. LÜTFEN KANALIMIZA ABONE OLUN YAKINDA ÇOK GÜZEL VİDEOLAR DÜNYAYI SALLİYACAK. !!!
Yusuf kaan Zeyveli
Yusuf kaan Zeyveli 3 gün önce
Abone oldum Like atım Instargam takip etim Yorum bıraktım Ve paylaştım 👇 👇 👇 👇
Yusuf kaan Zeyveli
Yusuf kaan Zeyveli 3 gün önce
Süpersin abi
eren gül
eren gül 3 gün önce
çekiliş
Kenan SoyLu
Kenan SoyLu 3 gün önce
Süper Yaa 😀
Buse xsxsxsss
Buse xsxsxsss 4 gün önce
Kızlar hasta bu tipe endama hdhdhdhdh ne kadar güldüm hfhdhgssg😂😂
Fikret Aras
Fikret Aras 4 gün önce
😂
ohhaaa şok şok
ohhaaa şok şok 4 gün önce
bunu cidden begendim reis :))
Numanakif Demir
Numanakif Demir 4 gün önce
Ulan kodumun öküzleri adam herkes yiyor a**** koyayım sizi gidiyorsunuz adama inanıyoruz mı almadı diyorsunuz ya geri zekalıları adam tutuyor parayla şaka yapıyor geçiyorsa yap sonra da g***** s******* g*****
cavid eliyev
cavid eliyev 4 gün önce
yine isteriz 2.
Ali efe Karakaya
Ali efe Karakaya 4 gün önce
Bananee laan
Boran Meşe
Boran Meşe 4 gün önce
Aras karafil Aras Beyazfil
vahdettin fedai
vahdettin fedai 4 gün önce
Abi seni görsem trolünüyemem
Dilara Uras
Dilara Uras 4 gün önce
İğrenç böyle şaka mı olur
Alpha CSGO :/
Alpha CSGO :/ 4 gün önce
ağzındaki tükürükleri temilze ve bir konuşmayı öğren
Umut Samet Eroglu
Umut Samet Eroglu 4 gün önce
Amk gotun sık kisinca dur dur dur diyon
Kardelen Aba
Kardelen Aba 4 gün önce
❤❤❤
Batu bey
Batu bey 4 gün önce
benm babamda obama
baran özcan
baran özcan 5 gün önce
katılıyorum çekilişe
KORAY
KORAY 5 gün önce
Abi Bu Şakayı Yap Adam Sana Diklenince dünya Şampiyonu olan gelsin çok iyi olur +1leyin görsünn
Sezer Sezer
Sezer Sezer 5 gün önce
Kurgulardan bıktık başka videolar çek
Amatör Oyuncu
Amatör Oyuncu 5 gün önce
Her hafta aynı yerde aynı saatte düşen enayiler
Doğa Twice
Doğa Twice 5 gün önce
Anas karafil abi senin bütün videolarını izledim çünkü seni çok seviyorum
Murat Ceylan
Murat Ceylan 5 gün önce
allahım one lannn
Alperen Kafa
Alperen Kafa 5 gün önce
Hep kendi adamlari
Kıvırcık & Sivaslı
Aras abinin videoları hep güzel olur bide bizim çektiğimize bakin derim👍trvid.com/video/video-mVCSvIz0tks.html
Bedirhan tecer
Bedirhan tecer 5 gün önce
Bencede güzel video olmuş izleyin sizde nasıl bulduğunuzu yazın
yusuf & bedirhan
yusuf & bedirhan 5 gün önce
İzledim çok güzel kardeşim 👌
Efe Recep Yılmaz
Efe Recep Yılmaz 5 gün önce
Abi inşaallah bana cikar
Halil brahim Sapmaz
Halil brahim Sapmaz 5 gün önce
Aras daha çok video at seni hep takip ediyorum
EmirOyunDay
EmirOyunDay 5 gün önce
🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌒🌕🌕🌕🌕🌘🌑🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌔🌕🌕🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌓🌕🌕🌘🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌒🌕🌕🌘🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌓🌕🌖🌑🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌑🌒🌕🌕🌘🌑🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌑🌔🌕🌖🌑🌑🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌔🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌔🌕🌕🌕🌕🌕🌖🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌖🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌒🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌓🌕🌗🌑🌔🌕🌗🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌔🌕🌘🌑🌓🌕🌖🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌒🌕🌕🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌕🌕🌘🌑🌒🌕🌕🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌔🌕🌘🌑🌒🌕🌕🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌓🌕🌗🌑🌓🌕🌖🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌒🌕🌕🌕🌕🌕🌘🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌓🌕🌕🌕🌘🌑🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌑🌓🌕🌖🌑🌑🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌒🌕🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌔🌕🌕🌖🌑🌑🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌑🌓🌕🌖🌑🌑🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌑🌓🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌑🌓🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌑🌓🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌑🌓🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌓🌕🌕🌕🌕🌕🌗🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌓🌕🌕🌕🌕🌕🌖🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌓🌕🌕🌕🌗🌑🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌒🌕🌕🌕🌕🌕🌘🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌓🌕🌖🌑🌓🌕🌘🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌒🌕🌕🌑🌔🌕🌑🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌓🌕🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌕🌕🌘🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌔🌕🌑🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌔🌕🌑🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌓🌕🌕🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌓🌕🌕🌕🌘🌑🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑
Osmancan Kulaksız
Osmancan Kulaksız 5 gün önce
Kesinlikle yaşanmış bir şakadır amk düzenbazı
Suat YAPICI
Suat YAPICI 5 gün önce
Süper ya abii o ne lan a koptum birde o my god diyormuyuz diyo 😂😂🤣
Fatih Hakan Yılan
Fatih Hakan Yılan 5 gün önce
Çok güzel RP yapıyorlar
Nisanur Karacabey
Nisanur Karacabey 6 gün önce
Abi valla supersin ya hele tiplere bakk 😂😂
Nisanur Karacabey
Nisanur Karacabey 6 gün önce
10:41 😜😝
Nisanur Karacabey
Nisanur Karacabey 6 gün önce
7:10 😂😂😂
tamam tamam
tamam tamam 6 gün önce
Arkada olmayan inek bile daha gercekci oynsmış
joker !
joker ! 6 gün önce
Bu ilki kameraya gulerek donuyor yani ne oldugunu anlayip tepki verme sureci yok bide oynarken gulmesin diye arkasi donuk oynuyor amk samanyolunun yeni șubesi
burcu
burcu 6 gün önce
Bıkmadın mi kötü oyunculuğunla youtube izleyicisini trollemeye ?
Baran Selvi
Baran Selvi 6 gün önce
abi m sana abone y
BEN MARUL
BEN MARUL 6 gün önce
BENİ YİYİN BENİ BİTİRİN BİTİRMESSENİZ SİZE HIYAR YİDİRİRİM
Şükriye Bozdemir
Şükriye Bozdemir 6 gün önce
10.55 araslandın ha ha ha yı görenler +1
yanlış mıyım
yanlış mıyım 6 gün önce
Abi o ne lannnn😂😂
Mustafa Toker
Mustafa Toker 6 gün önce
İlk çocuk psikopat amk aksbgsjsnabsujsndjss
Bereket Tanrısı
Bereket Tanrısı 6 gün önce
9:03 Adam bakıyo yoksa benim saçtamı peruk diye.
Karışık Videolar
Karışık Videolar 6 gün önce
Çok belli oyun olduğu amk
Köpekler Alemi
Köpekler Alemi 6 gün önce
Bana abone olanın bende ona abone alırım
Oğuz Bayraktar YT
Oğuz Bayraktar YT 6 gün önce
Bir şey söyleyecem de... seni döverim ha
Sefa Güner
Sefa Güner 6 gün önce
Amk fakesiniz bari kamerayı güzel bir yere saklayın hep aynı yerde yapıyonuz şakaları aq sikdirin gidin
Ferhat Şaylığ
Ferhat Şaylığ 6 gün önce
Nedense tüm olaylar o bankta oluyor
Eagles Düşünce
Eagles Düşünce 6 gün önce
Ya aq bu adam nasil izleniyor nasil takip ediyorsunuz siz nasil bi mizah seviyesiniz var yani yok buneeee
Ayşe Naz Demirci
Ayşe Naz Demirci 6 gün önce
Büyük cesaret
Elif Kılınç
Elif Kılınç 6 gün önce
R
XD Gamer Payday
XD Gamer Payday 6 gün önce
Abi ayni vidyonun 2. Bolumunu isteyenler +1 desin
Elif Kılınç
Elif Kılınç 6 gün önce
Fmkf
Elif Kılınç
Elif Kılınç 6 gün önce
ABİ adamsın
Emre Kaya
Emre Kaya 6 gün önce
Salak amina koyum duvara bile trollendin yazmis mk
KNKG-Yiğit altınok
Devamı gelsin
Araz Memmedov
Araz Memmedov 7 gün önce
Karşılıklı abone olanlar yazj olalım
umut turan
umut turan 7 gün önce
Huaaaağğ amuha koyam ya ne kadar komik ne kadar özgün ne kadar random kişiler kesinliklr önceden belirlenmiş kişiler değillder ya hahahahahahaaa
İbrahim birgül
İbrahim birgül 7 gün önce
Son Attığım videoyu izlemeyen pişman olur gülmek isteyen 😂😂😂❤️❤️❤️
Sahin Ünlübay
Sahin Ünlübay 7 gün önce
Reyiisss hayraniniiiimmmm süpersin basarilarinin devamini dilerim bi kalp isterim be usta
game ower
game ower 7 gün önce
eklink.net/sxAC yeni video linki
GAMER-SEFA
GAMER-SEFA 7 gün önce
peruklu aras
Moon Warrior
Moon Warrior 7 gün önce
Adının ''Karanfil'' değilde ''Karafil'' olduğunu yeni öğrendim vay halime xd
FuRkAN CaN
FuRkAN CaN 7 gün önce
*BU BENİ hiç alakadar etmez*
Deli mi Sin ne ?
Deli mi Sin ne ? 7 gün önce
Hahahajsjahahh
Deli mi Sin ne ?
Deli mi Sin ne ? 7 gün önce
Tipe gel 😁
TR! - ibo
TR! - ibo 7 gün önce
Abi bigün fena dayak yiyeceksin söyliyim...
kertenkele çalışkan
Bedes rolplay AMK
kyr kyr
kyr kyr 7 gün önce
abi manmanmanmannnnnnnnnnnnnnnyaksınnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Emre YTB
Emre YTB 7 gün önce
Çok günah işledin be kardeşim
KONUŞAN ADAM
KONUŞAN ADAM 7 gün önce
Merhaba arkadaşlar kanalima bekliyorum eğlenceli sokak röportajlari video serimiz başlamistir
Fatma Köksal
Fatma Köksal 7 gün önce
Peruklan gonuş 😂😂
Murat Reçber
Murat Reçber 7 gün önce
Aras abi sen en sonda tutuklanicaksin
Memo Modz
Memo Modz 7 gün önce
2:27 😂
Abdülhamit Han
Abdülhamit Han 7 gün önce
Kesin yasanmistie
minecraft ailesi
minecraft ailesi 7 gün önce
Aras abi bornoz şakası yap
Elmira Kurtulmuş
Elmira Kurtulmuş 7 gün önce
Hani babam polis mi ne dedi çocuk ya hem babası polis hemde küfür ediyor ne ayıp
Elmira Kurtulmuş
Elmira Kurtulmuş 4 gün önce
+Ahmet Yakut neni ne alaka
Ahmet Yakut
Ahmet Yakut 5 gün önce
Ne alaka
KEMALETTİN BALCI
KEMALETTİN BALCI 7 gün önce
Bütün videolarda aynı tepki
Serdar S
Serdar S 7 gün önce
Olum milleti kandırıp durma hepsi kendi adamın
Ahmet Elhih
Ahmet Elhih 7 gün önce
Super
Özgün Alpgiray
Özgün Alpgiray 7 gün önce
.
Sonraki
Apple Be Like
3 gün önce
Conspiracy Series
5 gün önce