Karanlık

S2000 ile Son Sürüş | O Artık Masum Değil | Japonic

Japonic
Abone ol
görünümler 124 217
100% 6 400 0

S2000 ile Son Sürüş | O Artık Masum Değil | Japonic
Instagram: instagram.com/japonic_off...
Oğlumun Kanalı Japonic Çocuk: goo.gl/yLzsrn

Yurtdışı Araba alımları ile alakalı: office@japonictrade.com

Araba Almak isteyenler bunu izleyebilir:
goo.gl/hP47pm
sorularinizi da: office@japonictrade.com a atabilirsiniz. Turkiye'ye maalesef gelmez... Ben istemez miyim sana da gondermek...

İşbirliği için: japonicjaponya@gmail.com
Kardeşimin kanalı: Serap&Emre goo.gl/38TLTi

Video ve Kisisel ekipmanlar:
kit.com/Japonic/youtube-ve-ki...

katma

 

19 Mar 2021

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 1 383
Emre "SadOwl" Gökhan
Ekran birden kapandı korktum :d ekran ayarlarıyla oynama çıktı gözlerini kapa dedim lan noluyo :D
Efe Kaya
Efe Kaya 3 aylar önce
Arkadaşlar bu video kesilmeden önce bir müzik ya söylüyordu yada çaldı ama sonra o kısım daha yok eğer. Aklınızda ise yazarmisiniz
eren yar
eren yar 6 aylar önce
abi japonyada mazdanın durumu nasıl?
Neon Channel
Neon Channel 7 aylar önce
Abi çok geçmiş olsun videolarını izlerken hep empati yapmaya çalışıyorum da türkiyede böyle birşey başıma gelse ben ehliyetsiz yine motora binerdim ama japonya olunca işte demek ki durumlar değişiyor işte her düzenin her güzelliğin de sonuçları oluyor yani farkettim ki orada sürekli bir baskı var düşünce olarak sürekli kuralları düşünmek zorunda kalıyorsun ve bu da insanı yorar ve yıpratır ki bence sen de paranın lüksün yerine huzuru çok rahat koyarsın ki olması gereken de bu yani gitmek istemeni doğru buluyorum japonya sürekli yaşanacak bir ülke gibi gelmiyor bana ben çok seviyorum orayı hatta seni tanıma fırsatını da buradan edindim ama düşündükçe ben bile sürekli kuşkuya düşüyorum
Samed Y
Samed Y 7 aylar önce
Amerika'ya neden gtr götüremiyorsun abi
Serkan Topci
Serkan Topci 7 aylar önce
Amerika'da daha iyi sonuç alırsın
Mustafa Şen
Mustafa Şen 7 aylar önce
Selamun aleyküm Faruk abi. Gidebileceğiniz ülkeler arasında neden Avustralya'nın olmadığını merak ettim. Amerika'dan daha güvenli, İngiltereden havası daha iyi. Yolun sol tarafını kullandıkları ve Japonya'dan fazla uzak olmadığı için araçları ithal etmen de kolay olmalı. Bunlara rağmen seçenekler arasında olmaması beni şaşırttı.
Mehmet Kahveci
Mehmet Kahveci 7 aylar önce
Bencede
Sadece Ali17
Sadece Ali17 7 aylar önce
O el freni yerine duğme falan koysublar aq buvne tek parmaklar çekilir el freni dediğin çeke çeke kas yapar. :)
Uğur Yardım
Uğur Yardım 8 aylar önce
Abi Forzo Rayzen vidyosu ceksene
Uğur Yardım
Uğur Yardım 8 aylar önce
Hayırlısı ne usta
Uğur Yardım
Uğur Yardım 8 aylar önce
Abi sen vidyo at ben izlerim 🚬
Uğur Yardım
Uğur Yardım 8 aylar önce
Masadan Eksiliyor Dostlar🚬🚬
Tuna E.
Tuna E. 8 aylar önce
o direksiyon titremesi en dandik tofaşta bile yoktur be ne kadar rahatsız edici.
ulaş can
ulaş can 8 aylar önce
kanal ismide değişirmi abi
Fatih Baba
Fatih Baba 8 aylar önce
Sonra japonyada intiharlar neden arttı, artar tabi her yere ağır kurallar koy eğlenmeye fırsat verme adamlardaki de bamya kadar zaten nerden bulacaklar yaşama sevincini 😂😂
Salih Karatas
Salih Karatas 8 aylar önce
olay ne arkadaşlar
Kerim Unsal
Kerim Unsal 8 aylar önce
Abi Araçların Çok Güzel Gaza Gelip Japonyaya Gidesim geliyor
Hamit Göz
Hamit Göz 8 aylar önce
Abi Amerika yada İngiltere’ye taşınırsan kanalın ismi ne olacak amerikanik ingilterenik
ömeralican
ömeralican 8 aylar önce
tehlikeli işler
4 TEKER 1 BEDEN
4 TEKER 1 BEDEN 8 aylar önce
Gözlerini kapat dediğin kısımda vuhuuu dedim😂😂
okan özdil
okan özdil 8 aylar önce
Seni seviyoruz guzel insan seninle ayni psikolojideyiz
Tolga Sardar
Tolga Sardar 8 aylar önce
43:35 favorim 😁😁
RAMAZAN UYSAL
RAMAZAN UYSAL 8 aylar önce
Urfa sana küsmüş Japonya'ya sen. Kardeş bence Avustralya sana uyar.
TamTam Peace LOVE World
Gel ispanyaya hayatini güzelleştir Biladerim = )
Batuhan Tp
Batuhan Tp 8 aylar önce
Benim tek anladığım japonyada bazı trafik kültürünü sonlandırmak istiyorlar o dağ yollarında yanlamak veya hız yapmak gibi katı çok katı bir yapı var ve durulacak gibi değil gerçekten boğucu bir durum
Seref can Kıran
Seref can Kıran 8 aylar önce
Uk yada usa değil tr ye gel. Japonya nın adaleti böyledir. Kusura bakma bu adalettir. Japonya tr ye benzemez. Saygılar
Bilgehan Biricik
Bilgehan Biricik 8 aylar önce
kanalın adını abd için AMERİC ingiltere için UKONİC olarak güncellersin atık başkan
ayı boğan
ayı boğan 8 aylar önce
üzgün başlayıp siniri s2k dan çıkarmakkk
Eldorado
Eldorado 8 aylar önce
aga vitesi de sansurleseydin keşke :)
Eldorado
Eldorado 8 aylar önce
Hayırlısı demişler. Bir şey dikkati mi çekti o da Japonya'nın acemi şoför için bulunmaz nimet olabileceği ne kadar sakin bir trafik var öyle. Gelişmiş olmaları her şeyde iyi oldukları anlamına gelmez maalesef toplum kapalıysa dışardan gelene zulüm olur. Bence ABD'ye gitsen UK'ye kimse memleketin gibi sıcak karşılamayacak orası kesin o sebeple daha çok iktisadi ve yaşam standartları açısından bakın olaya aga.
Cegavision
Cegavision 8 aylar önce
Mahallede oyun oynarken topunu almışlar gibi mızmızlanma bıraksan iyi edersin evet belki sen haklı olabilirsin ancak kimlerle takıldığına dikkat edeceksin o yarışçıların peşine takılmakla en büyük hatayı yaptın ve 2 yıl ehliyetine el koyacaklar diye ülke değiştireceksin öyle mi :))) pireye kızıp yorgan yakabilirsin hayat senin hayatın ancak iyi düşünüp iyi karar vermelisin Amerika da şuan ki konfora erişmen en az 5 yıl sürer belki de aynı yaşam standartlarına bir daha asla erişemeyeceksin .. pandemiden dolayı işlerin yolunda değilse seni bu karara itmiş olabilir tabi onu bilemem ama bence iyi düşünmelisin sonuçta her hafta severek izlerim seni
Mutlu özyurt
Mutlu özyurt 8 aylar önce
Videoyu attığın yer mexico city abi hayırdır bu ne hız meksikaya mı taşındın yoksa :)))
Han Professor Khan
Han Professor Khan 8 aylar önce
Ey gözüngü seveyim
Serdar x
Serdar x 8 aylar önce
Eline emeğine sağlık. Kazasız belasız günler dilerim. Ses şiir gibiydi.Araba üretimine Japonlar son versinler,bisiklet üretsinler .Basmayacaksan niye böyle araba yapıyorsun.Seyretmek için mi :(( Kalbimiz seninle.videolara devam.Kalbinin güzelliği yeter.
fatih kabakçılı
fatih kabakçılı 8 aylar önce
abi videonun gönderim yeri olarak meksiya gösteriyor? acaba doğru mu diyor?
Gökhan Gündoğdu
Gökhan Gündoğdu 8 aylar önce
Gideceğin Başka Ülkede Ehliyete Sıfırdan Başvurup Alacaksın Heralde Ama Japonya'daki Cezai işlemler orada karşına çıkmaz inşallah
batuhan erkılıç
batuhan erkılıç 8 aylar önce
uzun videolar senin sohbet etmen bizle daha güzel arabayı sürüp yolları izlemektense
murat dağdelen
murat dağdelen 8 aylar önce
E abi ev yaptırıyodun o ne olacak ?
Salih Yıldırım
Salih Yıldırım 8 aylar önce
EHLİYETİ GERİ ALABİLECEKMİSİN
Berk Yıldız
Berk Yıldız 8 aylar önce
Adamın dibisin be REİS Sıkma canını Ne olursa olsun yanındayım
ElderJester
ElderJester 8 aylar önce
Abi egelimisin
Mehmet a
Mehmet a 8 aylar önce
allah seni görüyor abicım işllah daha mutlu daha huzurlu olursun sen iyi bir insansın
Emre "SadOwl" Gökhan
Emre "SadOwl" Gökhan 8 aylar önce
abi canada yı araştırmanı tavsiye ederim
Eyup Akalan
Eyup Akalan 8 aylar önce
kendi ehliyetimi kaptırmıs ğibi yim alın japonyanızı başınıza calın ben ğidiyorum
Hakan
Hakan 8 aylar önce
Ben anlamadım depo fulmü boşmu benzin göstergesi bi tuhaf
Emre Furkan
Emre Furkan 8 aylar önce
Yarım depodan biraz az. Dikkatli bakınca belli oluyor.
Burhan Hacarlıoğlu
Burhan Hacarlıoğlu 8 aylar önce
Sonraki videolar bisiklet fanları için gelsin. Bisiklet eyidir.
Mustafa Kocak
Mustafa Kocak 8 aylar önce
ya abi sen gel k.k.t.c ye ilk müsterin ben olurum :)
Oguz
Oguz 8 aylar önce
Abi benim gordugum ingilizler gorundugunun aksine en az irkci millet olabilir. Özellikle muslumanlara turklere karsi bir seylerini gormedim
murat akyüz
murat akyüz 8 aylar önce
tam aklımdan geçiriyordum herşeyde bir hayır vardır,belkide çok büyük bir kazaya karışıp na hoş sonuçlarla karşılaşabilirdin.Bu da Allahın bir hikmetidir derken ayni şeyi söyledin.Rabbim hakkında hayırlar versin kardeşim
Jackie Boi
Jackie Boi 8 aylar önce
U.K e git reis drillcilerle takılırsın
Mustafa Ç
Mustafa Ç 8 aylar önce
Abi hakkında hayırlısı olsun da en son arsa almıştın ev projesi çizdiriyordun işler nasıl ülke değiştirme aşamasına geldi sadece bi ehliyet sebep olamaz buna dimi ?
Nurlan Ibadov
Nurlan Ibadov 8 aylar önce
Abi biraza da american masinarinan heren ginen
Eren Uygun
Eren Uygun 8 aylar önce
s2000 ve gtr'ın var 50 ile gezebiliyorsun ülkenin saçmalığına bakın ya... abi zor bir durum gerçekten üzülüyorsun ama gerçekten üzülünecek olay tam hayalindeki araçlara sahipsin ama ehliyet gidiyor çok kötü bee.
sulo man
sulo man 8 aylar önce
Reis arabalar falan iyi de neden 80 yasinda teyze gibi sürüyorsun
Emre Furkan
Emre Furkan 8 aylar önce
Önceki videoları izle anlarsın.
Sinan Karacaoğlu
Sinan Karacaoğlu 8 aylar önce
Ev yaptırma işi ne oldu abi Zarar var mı o işten
alex
alex 8 aylar önce
nottingham cok guzel br yer. arac satis isine devam edebilirsin.havasi guzel.beklerim kardesim.
Bahadır Ünal
Bahadır Ünal 8 aylar önce
Kim olduğun vb bilmem, videolardan tanıdığım kadar tanıyorum. Fakat bir gerçek varki; JAPONYAYI SEVDİREN adam olmuştun benim için. Hadi artık Japonya’yı silelim Gönlümüzden🙋🏼‍♂️
Mehmet Ali Öz
Mehmet Ali Öz 8 aylar önce
Kesinlikle USA
Erhan Kahraman
Erhan Kahraman 8 aylar önce
MEXİCO CİTY # :)
Emre Tugal
Emre Tugal 8 aylar önce
Turkiyeye neden hic gelmeyi dusunmiyorsun 9 sene olmus insan hic ozlemezmi memleketini
Güven Ünaldı Videoları
Türkiye'ye gelmeyeceğine göre bence Amerika'ya giderseniz daha iyi olur. Yumuşak iklimli eyaletleri tercih ederseniz daha rahat edersiniz.
Turan Somyürek
Turan Somyürek 8 aylar önce
Ehliyetsiz kullan Türkiye de sanki herkezin ehliyeti var 😀
Kaan Somuncu
Kaan Somuncu 8 aylar önce
hocam senden bir videoda ibrahim tatlısesin şarkılarını söylemeni isteriz tabi sen istersen
Tarik Deveci
Tarik Deveci 8 aylar önce
Abi Kanada Vancouver a gitmeyi dusunurmusun acaba vancouverin kışı ankaradan daha sıcak ve. Amerikanin dezavantajlari yok ve çogu göçmen oldugu için içine karişma gibi bi durum yok çok rahat uyum saglayabilecegin bi yer gibi geldi bana
HOCA PAMUK CENAZE İŞLERİ
FARUK ABİ SEN GEL BİZİM CENAZE ARACİNİ YANLAT SEVİLİYORSUN ❤️❤️❤️
teoman çağlar
teoman çağlar 8 aylar önce
araba sürmek istiyorsan avustralyaya git
tahsinsirin
tahsinsirin 8 aylar önce
Avustralya veya Yeni Zelanda neden seçenekler arasında değil?
Necmi Ayan
Necmi Ayan 8 aylar önce
Bende Amerikaya gitmeyi düşündüğüm için yıllardır araştiriyorum, Amerika diyorum diğerlerini boşver
Hakki Maraz
Hakki Maraz 8 aylar önce
Senin canın sağ olsun abi sıkma canını söylediğin gibi bunda da bir hayır vardır bilemeyiz Allah büyüktür. Ne kadar seviyor olsakta arabaları olmasa da olur biz seni seviyoruz ❤️
Fatih Blak
Fatih Blak 8 aylar önce
Abi neden UK yada USA git Anavatana Türkiye ye abi. Daha rahat edersin herseyden yana. UK de bende iş için kaldım insanlar bir garip orada.
batuhan küçük
batuhan küçük 8 aylar önce
Abi amerika daha iyi bencesi batıkan abilerle yakın biyere geçersin en azından türkler arabacı insanlar günlerin iyi geçer
Metin DÜNDAR
Metin DÜNDAR 8 aylar önce
Canın sağolsun hiç üzülme hayr bildiklerimiz de şer şer bildiklerimiz de hayr vardır diyenlerdeniz bu işte senin içinde mutlaka hayr var öyle düşün öyle bak Allah korusun kazası belası vs manevi açıdan düşün ayrıca aldığın kararda belki hayr var o yüzden sıkma canını sen dünyanın her yerinde hayat mücadeleni verirsin EvelAllah
Can Dgn
Can Dgn 8 aylar önce
Kafa yapin cok pozitif ve ornek alinasi.Geriye bakmakdansa ileriye dönük düşünmek cok daha faydalı.Bence ABD ye yerleşin.Orayida sayende keşfetmiş oluruz😎Oyunda yeni haritalar açiomusuz gibi düşünelim 😄😎Hersey gönlünüzce olsun abim👍🙏
firat yaman
firat yaman 8 aylar önce
Japonya 🇯🇵 yı bize sevdiren adama selam olsunnnn 👍
EmRe _ BeŞîR • • •
Bisiklet candır gerisi heyecan dır :)
EmRe _ BeŞîR • • •
Türkiye’de bile kurallar bu kadar katı değil
EmRe _ BeŞîR • • •
Japonya’da dağ yolları güzel
EmRe _ BeŞîR • • •
Orada polisler her hız yapanı çete olaraktan değerlendiriyor galiba
EmRe _ BeŞîR • • •
Amerika’da bölgeye göre her iklimi yaşayabilirsin
EmRe _ BeŞîR • • •
Amerika’da araba çeşidi hem daha bol hem daha ucuz
EmRe _ BeŞîR • • •
Elektrikli scotter al bence
A A
A A 8 aylar önce
hız yapıp canına kıymak isteyenler için devlet bilinçli olarak umumi alanları ücretiyle belirli günlerde kiralar mı hiç? suça kendisi teşvik ediyor olur, aslında devlet değil, toplumu temsilen devlete çalışan insanlar bu işi toplum adına yaptıkları için, toplum kendi kendini suça teşvik etmiş gibi olur. hız yapmak isteyen için formula yarışları var. islami perspektiften bakarsanız, insan canı bir numaraları korunması gereken varlık, tehlikeli sporlar külliyen yanlış ve toplum buna onay veremez.
Razzzorback
Razzzorback 8 aylar önce
Florida orlando kissimee hunter’s creek’ten göl kenarı bir ev al. 👍 kapında mustang 👍👍
w124Adam
w124Adam 8 aylar önce
Japonyada yaşasam hapisten çıkmayacakmışım. Sen bu arabalarla bu yollarda yine iyi sabretmişsin. O kanunların içinden geçerdim. :D
hüseyin Duru
hüseyin Duru 8 aylar önce
Her şeyin hayırlısı. Bu arada Kanada'yı hiç düşündünüz mü?
Mustafa Emre Kuşcu
Mustafa Emre Kuşcu 8 aylar önce
Gtr ı satmasan
Mustafa Emre Kuşcu
Mustafa Emre Kuşcu 8 aylar önce
Allah yolunu açık etsin be kral senin sayende efsaneleri gördük daha yakından tanidik
kutup izin
kutup izin 8 aylar önce
Şimdi asıl soru kanal ismi ne olucak americanic mi yoksa İngilterenic mi
Kaan Burak Özden
Kaan Burak Özden 8 aylar önce
Kadere sitemin ne faydası vaaaaaaaaaaaar :D:D
puma 1905
puma 1905 8 aylar önce
Hayirlisi olsun cocuklar daha kücük vazla sorun olmaz alisirlar cabuk
Murat Uzunorman
Murat Uzunorman 8 aylar önce
Japonya ya gitsem hiç yabancılık çekmem sayende 🤣
SERKAN ÜMİTŞEN
SERKAN ÜMİTŞEN 8 aylar önce
Abicim sizin için ingiltere daha iyi olur bence
Jr TugraL
Jr TugraL 8 aylar önce
Buradan Japon yetkililere sesleniyorum kadranı sansürlemiş bir ceza daha kitleyin bence.
C2O
C2O 8 aylar önce
abi senelerdir izlerim seni bu videoda bari bir şeyler olsun dedim artık boğazına kadar gelmişken ne gider dedim ve gördüğüm şeyi durdurup bunu yazayım dedim :)
Refik Aktas
Refik Aktas 8 aylar önce
Abi hep japon takıldın bu vesileyle de USA daha mantıklı geliyor artık kademe yükselt V8 ve Amerikan muscle sürmeye başla ve moralini bozma seviliyorsun
Baran Burhan
Baran Burhan 8 aylar önce
Abi bence kesinlikle Amerika'ya gitmelisin
Barış SARAL
Barış SARAL 8 aylar önce
Sağlık olsun be abi
Emre Kara
Emre Kara 8 aylar önce
vtec acıp birle dönmiceksem neyleyim öyle S2000 ni
Emre Kara
Emre Kara 8 aylar önce
abi neden ölecek gibi konuşuyorsun yapma böyle bizide üzüyorsun bir gün işler yoluna girer sıkma canını sonunda ölüm yok ya :)
Ahmet Arıkan
Ahmet Arıkan 8 aylar önce
20 mart 2021.Miyagi de deprem olmuş çok geçmiş olsun,350km uzakta sizi ne kadar etkiledi bilmiyorum. Allah yardımcınız olsun.
Sonraki
If fast food restaurants were people
3:04
IVE 아이브 'ELEVEN' MV
3:04
görünümler 19 998 870
S2000 Gitti. | Japonic
21:59
görünümler 166 000
Konuşanlar 43. Bölüm Shot
6:45
görünümler 846 117
Kardeşlerim 30. Bölüm @atv
2:20:02
görünümler 5 722 976
BRAVE DAD RESCUES HIS FAMILY 🔋💚
0:38