Karanlık

Süper Lig'den Ayrıldıktan Sonra Coşan En İyi 11

Transfer Fısıltıları
görünümler 310 819
97% 12 036 362

Merhaba Arkadaşlar, Süper Lig'den Ayrıldıktan Sonra Çoşan Futbolculardan 11 kurduk iyi seyirler.
Kadroda Cengiz Ünder Ve Slimani gibi futbolcular var diziliş 4-4-2
Transfer Fısıltıları dünyanın ilk sosyal futbol ağı amiGoal'de!
-
AMIGOAL'i ücretsiz indir,
800'den fazla ligin maçlarını takip et,
Maç istatistiklerini incele, puan durumları ve fikstürlerini görüntüle.
Tribün'de yeni taraftarlar ile tanış, gündemi değerlendir.
Takımını destekle, videonu paylaş, sesini duyur!
-
amiGoal appStore ve playStore’da.
Android Kullanıcıları için ► play.google.com/store/apps/details?id=com.amigoal.app
iOS kullanıcıları için ► itunes.apple.com/tr/app/amigoal/id1241557461
-
amiGoal’i instagram’da takip etmek için ► instagram.com/amigoalapp/

Transfer haberleri için Transfer Fısıltılarını takip edin. Sporda olan güncel gelişmelerden anında haberdar olun.
İletişim: barsbz@outlook.com

Spor

katma

 

9 Sep 2019

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 564
Muhammed Ali Özkan
Muhammed Ali Özkan 7 saatler önce
Abi video at lütfen
Hasan Mert Öğüt
Hasan Mert Öğüt 10 saatler önce
Video abiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Efe Alkış
Efe Alkış 15 saatler önce
Video gelsin
Memati 241
Memati 241 22 saatler önce
İlk maçında gol atan 11 gelsin +1
Mustafa alperen Ulak
Yedekli kadro yap
Sərxan Şibliyev
Abi En Çirkin 11 yap
AHMET FUTBOL VİDEO
hesabımda forma çekilişi var
barış ülge
barış ülge Gün önce
Gökhan inler fenerbahçe de oynamadaki sallama yapmış hep. Bu yazdığı adamların cogu burda iyi oynayan adamlar zaten
Emirhan Özkan
Emirhan Özkan 2 gün önce
EN UNDER RATED OLAN 11 İ YAP
EnesssTr
EnesssTr 2 gün önce
Abi Takım Arkadaşını sakatlayan 11
Asiye Guzel
Asiye Guzel 2 gün önce
Abi video at kaç gün oldu
Sedat Karataş
Sedat Karataş 2 gün önce
*Reis nerdesn özlettin* 👑
Ilker Agaoglu
Ilker Agaoglu 2 gün önce
arkadaşların amk
Yasin Guven
Yasin Guven 3 gün önce
Biz de düz gol attı ona da tamam zındık bu
Yasin Guven
Yasin Guven 3 gün önce
Bu silimani zındık zındık
Ayaz Coşkun
Ayaz Coşkun 3 gün önce
Abi yurt dıiında kötü oynayıp süper ligde yıldızlaşan ilk 11 yaparmısın
ILast Wing
ILast Wing 3 gün önce
Abi 11 videosu atarmıdın canım sıkıldı hala video atmiyorsun 5 gün oldu
Yiğit Keskin
Yiğit Keskin 3 gün önce
Saçmalımışsın
Neşe Şahin
Neşe Şahin 3 gün önce
Hepsini anladımda mesel ne alaka yada cengiz bunu bana açıklarmısınız
Erdinç Emecan
Erdinç Emecan 3 gün önce
Resmen sallamışsın Cengiz zaten iyidi Mesel nerde çoştu acaba At da küçük at
ARDA DEMİR
ARDA DEMİR 2 gün önce
ne alaka yıldızlaştı romada aq bayern istiyor .
eren hazıray
eren hazıray 4 gün önce
Bu yıl futbolu bırakan emekli olan en iyi 11-
asi bir mavi
asi bir mavi 4 gün önce
Am gol
Sedat Karataş
Sedat Karataş 4 gün önce
*Kanalımı tanıtırmısın bende futbol videosu atıyorum*
Kaya Sutcu
Kaya Sutcu 4 gün önce
Çok erken emekli olan en iyi 11.
AlihanReis PUBG ve Daha Fazlası
Abi futbolu bırakmış en iyi 11 kurarmısın
Serhat Çengel
Serhat Çengel 4 gün önce
Slimaninin durumu numaradan deilmiştir umarız
Soap Mactavish
Soap Mactavish 4 gün önce
hay zeki çelikin ebesini andorra maçında boş kaleye atamıyodu o adam
Mirac Cakar
Mirac Cakar 4 gün önce
Türkiye nin en iyi ilk 11
Hamza Afsar
Hamza Afsar 4 gün önce
Abi eski Fenerbahçeli Washington var
Abdullah Boztoprak
Abdullah Boztoprak 4 gün önce
En iyi türk 11 +1
Dj Bedirhan Kırtepe
abi ps cekilisi yap lutfenn💜💜💜💜
Dj Bedirhan Kırtepe
abi ps bana hediye edermisin lutfen
Mehmet Elkatmış
Mehmet Elkatmış 4 gün önce
Cengiz sagda ribery solda olmasi gerekiyor
Altın Akrep
Altın Akrep 4 gün önce
Trabzonsporun 11 gelsin abi
lastpk
lastpk 4 gün önce
54 maç 29 gol 7 assist trabzondan kopenhaga transfer olduktan sonra senin dedigin 203 maç 100 küsür gole 2009-2012 arasında da kopenhagta oynamıştı o da dahil
M. T. D.
M. T. D. 5 gün önce
Adın ne
mehmet efe öztürk
mehmet efe öztürk 5 gün önce
Hoşuma gitmedi bu video
Asilkan Hanifioglu
Asilkan Hanifioglu 5 gün önce
Mohammad salah yi unutun kayserispor da oynuyordu ordan Basel e gecti Basel den sonra Liverpool e
Oyunlar Burda
Oyunlar Burda 5 gün önce
süpeligin en güclü 11 i yaparmısın
Hsyn0661
Hsyn0661 5 gün önce
Yalnız Zeki PTT 1. Ligden gitti
Mamibey
Mamibey 5 gün önce
süperligde en fazla takipcisi olan 11 yap
FUTBOL MANYAĞI
FUTBOL MANYAĞI 5 gün önce
Bir oyuncu Türkiye'ye gelir çok kötü oynuyor yurt dışına gider ve yıldız olur =(
1 World
1 World 5 gün önce
Ndoye makine jaa
Timause'#
Timause'# 5 gün önce
Ya slimaniye bizde çöp olduğu içindeğil bari düzgün oynayıpta gideydin bence gs nin FB yaptigi bi komplo para verdiler oynaamsındiye kdkdpdkdlslsğşsşsşs
Korhan Yıldırım
Korhan Yıldırım 6 gün önce
Bafetimbi Gomis ?
Batuhan Arslan
Batuhan Arslan 6 gün önce
Cenabet slimani mk
Abdulhamit Erdel
Abdulhamit Erdel 6 gün önce
Karius
Mehmet Yazal
Mehmet Yazal 6 gün önce
Galatasaray'ın ilk 11'ini görmek istiyorum
Aysun Aybek
Aysun Aybek 6 gün önce
Merih Juventus
Cihat Özkul
Cihat Özkul 6 gün önce
Gençlerbirliği nden Geremi vardı sonra Real Madrid e falan gitti
Yaqub Rehimli
Yaqub Rehimli 6 gün önce
Azerbaycan premier liginin en iyi 11 i
Yaqub Rehimli
Yaqub Rehimli 6 gün önce
azerbaycan premiyer liginin en iyi 118
Eren Babalık
Eren Babalık 6 gün önce
En genç emekli olan en iyi 11
Furkan Sevinç
Furkan Sevinç 6 gün önce
33 yaş ve üzeri en iyi 11 :)
Talha 10
Talha 10 6 gün önce
Alexs telles Galatasaraydayken dğeri 7.5 milyondu şimid adam 40 milyon hun eaq
Anıl Can AYDIN
Anıl Can AYDIN 6 gün önce
Amına koyan 11
Ceyhun Şişman
Ceyhun Şişman 6 gün önce
Forvet hattına bak damdoy ve slimanii
Timur Assc
Timur Assc 6 gün önce
Puh sulumani pic
enes akkuzu
enes akkuzu 6 gün önce
Türklerin gelmiş geçmiş en iyi 11 i
Furkan Keçelioğlu
Furkan Keçelioğlu 6 gün önce
Bak yine Slimani'yi gördüm mk at ağızlısı
Sonraki
FIFA 19 - GOALS OF THE YEAR!
5:18
görünümler 3 020 660
FIFA 6 ЛЕТ НАЗАД БЫЛА...
6:55
Penalty Kicks From FIFA 94 to 19
8:54
görünümler 13 007 895
HIGHLIGHTS | SPURS 4-0 CRYSTAL PALACE
1:57