Karanlık

Söz | 46.Bölüm

Söz Dizi
Abone ol
görünümler 5 496 645
92% 43 333 3 705

Söz oyununun yeni versiyonu yayına girdi!
www.sozoyna.com/sozoyna
www.sozoyna.com/sozonline
Söz’ün 46. Bölümünde;
Avcı’nın hayatı tehlikede!
Türkiye için büyük bir tehdit haline gelen Derman (Timur Acar), son anda gelen bir emirle rotasını tutuklu olan Ataşe’ye (Ruhi Sarı) çevirir.
Yabancı devlet yetkililerinin dur emrine rağmen Ataşe’yi onların elinden alan Derman, büyük terör eylemi için Ataşe ile birlikte devam kararı alacaktır. Medusa Planı, artık sadece onların bildiği bir rota üzerinden yönetilmektedir.
Medusa Planı’na dair bütün bilgilerin saklandığı gizli karargâhı ortaya çıkarmak için Eylem (Meriç Aral), Avcı (Burak Sevinç) ve Karabatak (Eren Vurdem) görevlendirilir. Gece bölgeye ulaşan Eylem, Avcı ve Karabatak’ı hain bir tuzak beklemektedir. Bu tuzak Avcı’yı ölümle burun buruna getirir.
Bahar’la (Aybüke Pusat) birlikte tehlikelerle dolu sürpriz bir gece geçiren Yavuz (Tolga Sarıtaş), babası Agah’ın (Mehmet Özgür) ondan istediklerini yerine getirmek için harekete geçer.
Avcı’nın hayatının tehlikede olduğu haberi gelir gelmez, Yavuz yönetimindeki Tim yola çıkarak Eylem, Avcı ve Karabatak’ı düştükleri tehlikeli durumdan çıkarmak için büyük bir mücadeleye girişir.
Yönetmen - Yağız Alp Akaydın
Yapımcı - Timur Savcı & Burak Sağyaşar
Uygulayıcı Yapımcı - Fatmanur Sevinç
Senaryo - Ethem Özışık
Drama Direktörü - İlkay Doğan
Müzik - Atakan Ilgazdağ
Sanat Yönetmeni - Erol Taştan
Görüntü Yönetmeni - Cihan Yeşiltarla
Oyuncular: Tolga Sarıtaş, Serhat Kılıç, Mehmet Özgür, Aybüke Pusat, Meriç Aral, Nihat Altınkaya, Burak Sevinç, Görkem Sevindik, Eren Vurdem, Aytaç Şaşmaz, Doğukan Polat, Nil Günal, Ece Okay, İlayda Ildır,Yağmur Ün,Timur Acar.
Söz Resmi TRvid Kanalını takip edin:
goo.gl/p9iCnF
Söz Resmi Facebook Sayfası: goo.gl/loYG8t
Söz Twitter Sayfası: goo.gl/ojQKQR
Söz Instagram Sayfası: goo.gl/vqECPd
Tims & B Resmi Facebook Sayfası (Official Facebook Page): goo.gl/1TBbvJ
Tims & B Resmi Twitter Sayfası (Official Twitter Page): goo.gl/lQTyzQ
Tims & B Resmi Instagram Sayfası (Official Instagram Page): goo.gl/yF12pZ

Film ve Animasyon

katma

 

14 May 2018

sözsoztims&btolga sarıtaşaybüke pusatnihat altınkayaserhat kılıçmeriç aralgözün arkada kalmasınvatanüsteğmen yavuzaskeryeni dizimilitarybordo berelikötü çocukpolisjandarmateğmentürk silahlı kuvvetleristarserieözel harekatsöz 1. bölümsöz dizihd izlehd dizi izleبناء الجملةözel kuvvetler dizisitsksöz tüm bölümlersöz dizi son bölümsöz 46söz son bölüm izlesöz avcısöz yavuz46 bölüm söz fragman

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 4 607
Erdem Tekin
Erdem Tekin 21 saatler önce
AŞIK:komutanım etrafımızı saruyolar KEŞANLI: aşık bi kerede iyi bişey söyle ya ! :D gülme krizi KEŞANLI:sana düğün borcum var ATEŞ: belki de 2 li düğün YAVUZ: 3ÇLÜ EYLEM:4lü bence EFSANE YA
Erdem Tekin
Erdem Tekin Gün önce
ulan tahir e üzüldüm lan yiyemedim ki dedi :D
Boran Efesoyer
Boran Efesoyer Gün önce
Savaşçısı seven
Boran Efesoyer
Boran Efesoyer Gün önce
Ben
games arda
games arda 3 gün önce
kivre yaaa
Hikaye&Tarihadam 21
Hikaye&Tarihadam 21 4 gün önce
Keşanlı tam bir troll ya :D 1:03:34 den başlayalım :D
Engin Dogan
Engin Dogan 4 gün önce
Yavuza ünüforma çok yakışıyor
mustafa karavul
mustafa karavul 5 gün önce
ELEM ABLA FİTİ ABİ KOLAY KOLAY ÖLMEZ
Emir Yağız Tarımer
şuan ateş fragmanda şehit bahar ölü nazlının annesi ölü bebek ölü agah ölü
Nevi Gul Guney
Nevi Gul Guney 9 gün önce
Keşanlının arazileri sata sata bitmedi🤔
sefa Yıldız
sefa Yıldız 9 gün önce
Bu abone sayısı böyle bir dizi için çok az igrenc seyleri begeniyonuz bir abone olamıyonuz mu ?
Jaguarzpaw
Jaguarzpaw 10 gün önce
Looks like an awesome show is there somewhere I can view it with English subtitles?
Ayse Yildirim
Ayse Yildirim 11 gün önce
soziale
عنودة وافتخر
Farkedenler;dayan,dayanın
Hebele Gubele
Hebele Gubele 12 gün önce
1:58:55 rush feti
Zuhal Al
Zuhal Al 14 gün önce
Eylem abla m416 nın şarjörü o kadar sıkmıyor iki tabancayla neler yaptın sen öyle 😅
Tural Ismayilov
Tural Ismayilov 15 gün önce
Akasya duragi arif
عباس طارق
عباس طارق 15 gün önce
بالدقيقة 33:38 طلع رقم السيارة 😨 إلي عجبته هيا الحلقة لايك
Hevesli Sesler
Hevesli Sesler 17 gün önce
39:12
MUHTEŞEM HİKAYELER
MUHTEŞEM HİKAYELER 18 gün önce
Ya gerçekten tahirin ne biçim sesi var , mahv etdi şarkıyı
MUHTEŞEM HİKAYELER
MUHTEŞEM HİKAYELER 18 gün önce
Keşanlıya bayılıyorum ya her defasında gűldűrmeyi başarıyo👍
MUHTEŞEM HİKAYELER
MUHTEŞEM HİKAYELER 18 gün önce
dermanın asker formalı bişey giymesi saçma değilmi sizcede?
MUHTEŞEM HİKAYELER
MUHTEŞEM HİKAYELER 18 gün önce
Kizlardan birtek Eylem diziye heyecan veriyor canlilik katiyo... kadınlarında guclu savunmalı ve erkeksi yiğit mert korkusuz olduklarini gosteren bi karakter oluşturuyo
Ayvaz Masimov
Ayvaz Masimov 19 gün önce
Sizin dizinize hastayım
Klavye delisi
Klavye delisi 20 gün önce
32:29 asklfjslkdjflksjdf
Defne Tezcan
Defne Tezcan 22 gün önce
Eddgthghhyhyhyjhjjkil,kl,uh Dom,mkmkqamksmimakskoo,okoksowmsojwisjowkokwokokokokkkokkokqjimwkkowskokokolooooo,web tsrdrdenfedeqcdcefrfwfrrtrreiklokkkklfdff
Hafize Kaplan
Hafize Kaplan 22 gün önce
Derman rolünü iyi yapıyor diyenler +1
Ümit Ozbey
Ümit Ozbey 25 gün önce
Harika bir bölümdü
Emrah GÜÇLÜ
Emrah GÜÇLÜ 26 gün önce
Ne karabayırmış bizim Kırşehir de boyle klas yerler yok 😂😂
Arda İlhan
Arda İlhan 29 gün önce
S SÖ SÖZ SÖ S
hayat mısra gunay
hayat mısra gunay Aylar önce
bu nasıl dizi yaa her izlediğimde ağlayanla ağlıyom gülenle gülüyom lan
söz محمد ديبو
Aşık: komutanım etrafımızı sarıyorlar. Keşanlı: aşık bi kerede iyi bişey şöyle.😂😂😂
Burak Mert Yıldırım
s ss sss ssss sssss ssssss sssssss ssssssss sssssssss ssssssssss sssssssssss ssssssssssss sssssssssssss ssssssssssssss sssssssssssssss ssssssssssssssss sssssssssssssssss ssssssssssssssssss sssssssssssssssssss ssssssssssssssssssss
zümra yarbas
zümra yarbas Aylar önce
50 bölümunden sonra sacamaladi siyah uniforma ve muzikde nebileyim ne tim yavuzsuz tadsiz tuzsuz ve sade birkaç asker var ama gene bakiyorum ya😂😂😂😂😂
Diana Shakirova
Diana Shakirova Aylar önce
Valla Yavuz sana oluyorum ya😚😚😘😍😍😍😗
Mervenur Oksuz
Mervenur Oksuz Aylar önce
FETİH İlE EYLEMİ SEVENLER+1
İlayda Nur
İlayda Nur Aylar önce
özledim ya bu sahneleri keşke yavuz timden ayrılmasaydı baharda ölmeseydi😭
İlayda Nur
İlayda Nur Aylar önce
bayılıyorum bu filme😍😍😘
Emir Akgün
Emir Akgün Aylar önce
1:36:55 de sağ tarafta birisi var
Sunbul Mehdiyeva
Sunbul Mehdiyeva Aylar önce
icimden bir ses sen cok yasamazsin diyooo.....Bahara demisss😔
M. Mansouri
M. Mansouri Aylar önce
mükemmel Tüm aktörler için çok teşekkür ederim
Tuncay Çokluk
Tuncay Çokluk Aylar önce
Tahirin kendini övüşü hdhdbshdhhs
IMRAN KARIMOV
IMRAN KARIMOV Aylar önce
En guzal
sayed ahmed
sayed ahmed Aylar önce
im from bangladesh...
Bilinmeyen İnsan
Bilinmeyen İnsan Aylar önce
30.11.2018 🀄
Selma Balakci
Selma Balakci 2 aylar önce
K
Aytekin Saatova
Aytekin Saatova 29 gün önce
хьгфьффггххжжжбхббхбжжгжжгггггггццгфццффцгжцгггцгг цбцж цф
Baha Han
Baha Han 2 aylar önce
Tabancaların markası ne acaba ? Mermi üretebiliyor... İnsan bari bir tane bile olsa şarjör değiştirme sahnesi koyar. Aynı adamın suratını 10 sn görebiliyoruz mesela...
mahit mahit
mahit mahit 2 aylar önce
Çok güzel ve harika bi dizi
نداء الخالد
نداء الخالد 2 aylar önce
Çok guzel ya
syrhau gyliev
syrhau gyliev 2 aylar önce
su hec rolunu oynaya bilmir yaa
Begüm Yılmaz
Begüm Yılmaz 2 aylar önce
1:59:00 helal eylem!!!!
Ezel Azak
Ezel Azak 2 aylar önce
1:16:17 avcının yan tarafında bir adam var
Can TürkOğlu
Can TürkOğlu 2 aylar önce
+1
asgar ansari
asgar ansari 2 aylar önce
HINDI ME PLZ
Asabi Başkan
Asabi Başkan 2 aylar önce
haberde gündüz normalde gece
Aziz Bek
Aziz Bek 2 aylar önce
izmitli allah senı aff etsin ooo ses ne ya 😂😂😂😂😂
Aynur Akpolat
Aynur Akpolat 2 aylar önce
Çal keke çal:) keşanlı ya:)
Ubeyid El Ayid
Ubeyid El Ayid 2 aylar önce
Türk ordusu ve Suryeli özgür ordusundan allah razı olsun
dd. yavuzbahar
dd. yavuzbahar 2 aylar önce
2:11:40
Gulizar Aidinova
Gulizar Aidinova 2 aylar önce
Yum terorlar olsunner hayvanlar turkleri bitiremessiniz hic bir zaman
Yavuz Selim Bulut
Yavuz Selim Bulut 2 aylar önce
Eylemde de Masallah ne bitmez tükenmez mermi varmis
Azeri Turk Oyuncu 1
Azeri Turk Oyuncu 1 2 aylar önce
su coook pis
Eren Sari
Eren Sari 2 aylar önce
Önce Vatan sonra .Vatan sağolsun
Eren Sari
Eren Sari 2 aylar önce
Önce Vatan sonra Vatan sağolsun
Melis dere
Melis dere 3 aylar önce
Farkındamısınız her dışarı çıktıklarında ila bi taksi kiloysa buluyorlar normalde 2 saat bekleriz bune yaa😀
ангелина сорая
Этом фильме много доспехи подлым, как же так может вести себя официальный
Mesut Kaçmaz
Mesut Kaçmaz 3 aylar önce
Satarım 2 dönüm Arazi Yaparım Bi Düyün " Adamya "
Mesut Kaçmaz
Mesut Kaçmaz 3 aylar önce
Şu Bahar Kadar İyi Bir Kız Yok Ya Allah Böle İnsanlarla Karşılaştırsın
Esra Türkmen
Esra Türkmen 3 aylar önce
Avcıya sinir olduğum kadar kimseye sinir olmuyorum kendine yer seçiyorsun keskin nişancısın adamı göremiyorsun adam yürüyor diplerine geliyor hâlâ göremiyor lan ne diye çıktın oraya başka yere geç o zaman hep aynı mevzu avcı görüş var mı? Olumsuz. Çok sinirlendim
Cilem Acikbas
Cilem Acikbas 3 aylar önce
2.11.00 ATEŞ,YAVUZ,EYLEM VE FETHI 😀😀😀😄😄
Zehranas Haykir
Zehranas Haykir 3 aylar önce
Aglattin be agah 😢😢
Neşe Genc
Neşe Genc 3 aylar önce
Ya derman biz davet istemeden geliriz
Neşe Genc
Neşe Genc 3 aylar önce
Eylem e bak
Elvin İbrahimov
Elvin İbrahimov 3 aylar önce
🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿
Elvin İbrahimov
Elvin İbrahimov 3 aylar önce
Azer baycannan izdiyuruk cox gozel dizidi Allah oomur versin bu diziye
pro mınecıraft
pro mınecıraft 3 aylar önce
Eylemin oyunculuğunu sevıremde muthıs oynuyor Cox sevırem bu dızını
C.E.S. Videoları
C.E.S. Videoları 3 aylar önce
Dünyanın en güzel dizisine de 1 numara yakışırdı
Eren Bayraktar
Eren Bayraktar 3 aylar önce
BABABABABABABABABABABABABA SÖZ BAŞLAMIŞ GOŞŞ
Yağız Yiğit
Yağız Yiğit 3 aylar önce
youtubedadamı sansür var artık bee
Mustafa Celik
Mustafa Celik 3 aylar önce
Aşık: Komutanım etrafımızı sarıyorlar Keşanlı: Bir kere de güzel şey söyle
Mustafa Celik
Mustafa Celik 3 aylar önce
2:11:50-2:11:54 😂😂😂
Gracia Gracia
Gracia Gracia 3 aylar önce
Plz translate in english subtitle plzplzplzplzplzplz
Mahdi Aljassem
Mahdi Aljassem 3 aylar önce
Söz😍
Lord bera
Lord bera 3 aylar önce
dakika 50:27 lütfen bakın
Sudabe Rahmani
Sudabe Rahmani 3 aylar önce
ilk bölümünden izleyen var mi?
elmas esen
elmas esen 3 aylar önce
4 düğün olacaktı taki 50. bölüme kadar şimdi o 4 düğün yalan oldu baharda bir melek oldu. BAHAR'SIZ SOZ OLMAZ YAVBAH YARIM KALMAZ ONLARIN AŞKI UNUTULMAZ... HER NOLUR SA OLSUN YAVBAH KALBİMİZDE BELKİ BİR BAKARSIN ANSIZIN BİR YERDEN ÇIKAR BAHARIM 👰👮Yav❤Bah👮👰
SIROJIDDIN MARDANOV
SIROJIDDIN MARDANOV 3 aylar önce
Uzbekistandan salomlar!!! Very good Juda ajoyib
ŞanlıTÜRKLER
ŞanlıTÜRKLER 3 aylar önce
Bu tahir burak yılmaz'a çok benziyor
Ali Semra
Ali Semra 4 aylar önce
patlatmadi
Ali Demir
Ali Demir 4 aylar önce
Salon sahnesinde baştan sona harikaydın Keşanlı 😂😂😂
Hacı Bayındır
Hacı Bayındır 4 aylar önce
Öyle ölmez füze atsaydın cümlesinin Avcının üzerinde işe yaramadığının kanıtı olan bölüm
Ravan Rzayev
Ravan Rzayev 4 aylar önce
Menden sora baxanlar +
Peri Kn.Aibekova
Peri Kn.Aibekova 4 aylar önce
Aşkım
Yusif Quliyev
Yusif Quliyev 4 aylar önce
Ey buyuk rabbim sen bizim askerlerimizi koru onlara yardimini asirgeme rabimm allahim tum askerlerimize gunu gunden guc ve vatan sevgisini artirsin AMIN!
Ela Arabacı
Ela Arabacı 4 aylar önce
Bahar son 4 bölümün kaldı haa
Recai Nüfer
Recai Nüfer 4 aylar önce
Söz Ben bordo bereliyim vatan için and içerim kanıyor
Gulnara Temirova
Gulnara Temirova 4 aylar önce
Очень классно "Соз" Дизиси!
Sinemis Özkan
Sinemis Özkan 4 aylar önce
eylem o neydi be teröristlerin anasını ağlattı konu fethi olunca
Matanat Ismayilova
Matanat Ismayilova 4 aylar önce
Senarist abartmış düşmən o kadar bəklərmi dərhal öldürür korkudan
Matanat Ismayilova
Matanat Ismayilova 4 aylar önce
Bu kadarda fantaziya olmaz. Önemli bir canini tutukladıkda öyle bir yerdemi saklarlar? Onuda öyle kolay kurtarsınlar.
Sonraki
Apple Be Like
3 gün önce
Conspiracy Series
5 gün önce