Karanlık

Reynmen'den Magazin Muhabirlerine Sert Tepki! Geceyi Karakolda Geçirdi! | Uçankuş TV Magazin

Uçankuş TV
Abone ol
görünümler 1 400 789
29% 8 878 21 697

Reynmen soru sormak isteyen muhabirlere tepki gösterdi. Geceyi Karakolda Geçirdi!
Türkiye’nin ilk ve tek sosyal yaşam kanalı; hayata dair her şey Uçankuş TV’de…
Daha fazla içeriğe ulaşmak için goo.gl/jMyls0 buradan kanalımıza abone olabilir;
Sosyal Medya hesaplarımızdan bizi takip edebilirsiniz:
www.ucankus.com/
facebook.com/ucankuscom/
instagram.com/ucankusmedya/
twitter.com/ucankuscom

Eğlence

katma

 

13 Sep 2019

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 5 517
Mine Eminoglou
Mine Eminoglou 12 saatler önce
En sev medim yutube sin reymen
Hazar Arslan
Hazar Arslan 14 saatler önce
ulan bu magazincilerde olay peşinde ha dayak delisi edicen ak
Muhammed Baştuğ
Muhammed Baştuğ 15 saatler önce
İyi yaptı helal reynmen
Elif Dinanet
Elif Dinanet Gün önce
Şaka misiniz adam zaten karakoldan cıkmış soru sormak ne ya hoşlanmıyor demekki sormayin ona başka ünlü mü yok çekememezlik sizinkisi sadece bu.
Yasemin Özkan
Yasemin Özkan 2 gün önce
Şımarık, kendini bisey saniyo seni fenomen edenlerin ... Keske milyoncuklariniz birden sıfıra iniversede o zaman görün bakalim boyle artistlik yapıp para kazanabiliyo musunuz..
Halil Ali Egen
Halil Ali Egen 4 gün önce
Ya bisi diyim mi normalde youtube videolarina cook nadir yorum atarim ama surada atmadan duramicam. Su tarz israrci muhabirlerden bi tek ben mi nefret ediyorum. Adam sana diyoki kapat cek sunu 1 kerede neden anlamiyorsun yada ilk soyleyiste neden yapmıyorsun. Yani tek seferde adam git dediginde gitsen bi sorun olmucak mal misin yoksa algilama problemlerin mi var. Hayir bide belliki adam ya sinirli ya icmis normal modunda degil sal adami iste sirf bu yuzden ulkede insanlar ünlü olmaya korkar oldu. Allahim birgün cidden tanilan biri olursam bana su tiplere sabredicek sabir seviyesinden ihsan eyle. Bu arada yanlis anlasilmasin vurmasini dogru bulmuyorum sadece ben olsam herhalde azina s.cardim.
Elekber Babayev
Elekber Babayev 4 gün önce
Polis: Neden gözüne yumruk attınız?? Reynmen: Gözleri ela çünkü gözleri ela
hasan42
hasan42 5 gün önce
piclere hakkediginden fazla deger verilirse, bunun gibi sag tassagini sol tassagindan ayirdedemeyem amciklar adamsanir kendini..
semiha özbay
semiha özbay 6 gün önce
Arkadaşlar hepimiz spamlayalım yusufun haklı olduğunu gösterelim ♥️🙏🏻
Esat Kılınç
Esat Kılınç 6 gün önce
Arkadaşlar reynmen yazıyor mu yoksa vefatı etti bana öldu dediler de anlamadim
Leman Lamiye hesenli
Adam kibarca konuşmak istedi şiddete baş vurmasına qerek yok
Leman Lamiye hesenli
Adam kibarca konuşmaq istedi şiddete başvurmasına gerek yoktu
Azizetahsinbulut Kavak
Alkol almış belli kafası güzeldi canını sıkmışlar dövmüş oda yapmasaydı keşke ama olan olmuş şimdi reymenin şöhretini bitirmeyeme calışırlar
Zeynep Uzhan
Zeynep Uzhan 9 gün önce
Reymen abi noldu
KayraWest GT
KayraWest GT 11 gün önce
Ulan instagram hesabınız kapandı hayla adama düşmansınız
fan clup
fan clup 11 gün önce
Cekmeyin böyle insanların görüntülerini meshurlunu yitirirler hep siz magazinciler simartiyorsunuz adam yerine koyup ünlü yapıyorsunuz sonra diplemiyorlar işte
Taha Yılmaz
Taha Yılmaz 11 gün önce
Ulan ap lar istemiyosa cekmyin
Nadir Kılıç
Nadir Kılıç 11 gün önce
Ölmeden mezara gitmiş gerçekten Renynmen
VivaDeVita
VivaDeVita 12 gün önce
Amınakoduğumun puştu canı istemiyosa çekme ne direnip duruyan adam haklı tokat atmış dövse yeridir
MAYNUR Delibalta
MAYNUR Delibalta 12 gün önce
Brlefiyeyide dovetim yutubirlari çıkartın sizi de foverim
MAYNUR Delibalta
MAYNUR Delibalta 12 gün önce
Reynmen çıkartın
MAYNUR Delibalta
MAYNUR Delibalta 12 gün önce
Belediyeyi dovetim yutubirlari cikatdin
Zehra Doğruyol
Zehra Doğruyol 14 gün önce
Reynmen haksız yusuftan beklemezdim
Aysegül Büyük
Aysegül Büyük 14 gün önce
Nede cool 😂😂👍
Fatih Buruk
Fatih Buruk 15 gün önce
Abi... Et onları sen
Турецкие Сериалы
Ben tam olarak anlamadım, Reynmen sırf telefonla çekildiği için mi kızdı?
Nilay Türk
Nilay Türk 16 gün önce
Reynmen düzgünce demişki çekil daha neyin seyi ki abi bu ya çekil dediyse çekil demekki sizin kendisini çekmesini istemiyor. Çekil diyince çekilincen yoksa böyle kazığa oturursun işte magl.
arda asil kurt
arda asil kurt 16 gün önce
reyn haklı
Ege Atakan Utku
Ege Atakan Utku 17 gün önce
Oçlar u
çağlar ayhan
çağlar ayhan 17 gün önce
vay be bunca yıl okumuş bir adama el kaldırmak yakışır mı
cemil kaya
cemil kaya 17 gün önce
Sizene ya çekmenizi istemiyo belki çekceniz diye adamın sevgiliside olmasın
cemil kaya
cemil kaya 17 gün önce
Reynmen tokat atmadı moralı bozuktu siz kaşındınız
Rashko Selime
Rashko Selime 17 gün önce
Kendisi TRvidr ya Haber Yapiolar Ne varki O insan larla dalga geciyorken Böyle Etmezdiler ona
Orcin Soya
Orcin Soya 17 gün önce
Ifadenizde cekilmemesi icin defalarca uyardiginizi söylediniz yani ila vurmanizmi gerekiodu la eseoglusu belinimi pis pislasin bana dikecek israrla kamerayi o kamerayi cumali kocovali style so...dim münasip yerine bide karisini cekio edepsiz pezo
Hazal Turkbeyler
Hazal Turkbeyler 18 gün önce
Bu Çocuk Normalde Böyle Değildi Ya Noldu Buna Madde Kullanmış Galiba Gözler Çok Fena O Kendi Kendine Gülüşü, Hareketleri, Tavırları Hiç Normal Değil..
VincentVanGeisha
VincentVanGeisha 20 gün önce
Reyn aslinda kotu bir cocuk degil ama para bu boru degil. Hazirliksiz yakalayanin anasini siker boyle. Fakir zengin ve en onemlisi unlu olunca boyle deliriyo.
Mert Zengin
Mert Zengin 21 gün önce
sen git youtubede burda kanal aç adam o noktaya çıktıysa emekleriyle çıktı sizde rreynmen gibi olabiliyorsanız olun madem konuşuyorsunuz youtube olmasa soyle olsa böyle olsa adamın özel hayatını çekip milyonların önüne atıyorsunuz sonra burda bu 99 bin kişilik kanalda prim yapıyorsunuz muhabirlik insanların özel hayatını çek mi diyor iyikide yapmış reynmen helal olsun ona vallah.
nizamettin köprülü
nizamettin köprülü 21 gün önce
Muhabir arkadaşına bakmıyo hala mikrofonu uzatıyor
Ertuğrul Alperen Uykun
Adam alın teriyle para kazanıyor neden millete batıyorsa anlamıyorum sanki kendileri hiç hata yapmıyor
Zeynep Diyar Aslan
Zeynep Diyar Aslan 22 gün önce
Uçan kuş olayı bilmeden mal mal konuşma sokuk
Ahmet Afra
Ahmet Afra 22 gün önce
bide unluymus ilk defami maqazincilerle karsilasiyo bu mal ya yok de gec insan gibi soruyor neden artislik yapiyom meymen ay pardon reeeeeymmeeennsikksksksks
Ahmet Afra
Ahmet Afra 22 gün önce
para insani deyisdirir bu doru buna inaniyorum ama bu kadar desdireceyni tahmin etmemisdim zavali reymen hayatinda maqazinmi gormus adam insan gibi konusuyor reyemen diyor daha once hic basin maqaziniyke hic roportajiniz yok diyo roportaj yapmak istiyo gerizekeali reymen mal mal tepki veriyo malll🤬🤬🤬🤬
Юли Ф
Юли Ф 22 gün önce
Ego insanı bataklığa çekermiş buda o hesap
İdil Demirel
İdil Demirel 23 gün önce
Magazinciler de laftan anlasın
İdil Demirel
İdil Demirel 23 gün önce
Kendi sonunu kendi getiricek
BURAK AYDIN
BURAK AYDIN 23 gün önce
Ünlü olunca kendini bise sanıyo adam alt tarafı bi röportaj yapacaktı 5 dakika bekleyemedi
Serkan Akbaştan
Serkan Akbaştan 24 gün önce
Reynmen yurt dışına çıkıp insanlarla röportaj yaptığında böyle bi tepki aldımı hayır...aynı tepkiyi reynmene gösterseler demediğinizi bırakmazdık..vay MK adama bak kendini beğenmiş götü kalkmış falan derdik muhtemelen...şuan reynmende tam olarak bu durumda..yani uzun lafı kısası götü kalkmış
na lalisa
na lalisa 24 gün önce
*"tüm ümidim gençliktedir"* -Mustafa Kemal Atatürk O sırada Reynmen muhabire saldırır
Nazli nur Göktaş
Nazli nur Göktaş 24 gün önce
Birsürü yorum okudum hepsi mal mal şeyler yazmış valla burda reynmen haklı kimsede çıkıp suçlu diyemez. Reynmenin yanında olan reynmeni asla kötülemez, reynmenin yanında olmayanda kapı orda gittsin...
Nazli nur Göktaş
Nazli nur Göktaş 24 gün önce
Hayırda kamarayı reynmenin gözüne gözüne sokuyosunuz. Böyle malca şeyler yapmayın ya kız yüzünü kapatıyo daha onu çekmeye çalışıyosunuz. Bende reynmenin yerinde olsam bende öyle yapardım. Bu dünyada daha böyle mallar gerizekalılar var böyle malca işler yapmayın biraz saygınız olsun insanlara🙏🙏
Ruhumuz Bronz
Ruhumuz Bronz 24 gün önce
ne savunuyorum ne gömüyorum. Adam istemiyosa çekmeyin olum. haber yapacaksınız diye. adam sureklı sosyal medyada yanı herseyını anlatıyor sızın haberınızle ne ogrenecez ki. dayak yiyişinizimi :)
Bobby Shmurda
Bobby Shmurda 24 gün önce
Olay şu reynmen medyayı sevmiyo ve sürekli eleştiriyo çünkü tv medyası ünlü etmedi reynmeni.O muhabiri yollayan medyada reynmeni kafaya takmış belli ki onunla röportaj yapmak için muhabiri yolluyo ve sorularla köşeye sıkıştırmak istiyo reynmende bunu biliyo ve olan oluyo.Adama götü kalktı falan demeyin sonuna kadar haklı
EfeOgun Kalender
EfeOgun Kalender 25 gün önce
Terbiyesiz saygısız şey...
Yaramazçocuk
Yaramazçocuk 25 gün önce
Reynmeni sevmem şarkılarını severim efenim
F A
F A 25 gün önce
Her unlu yapmak istediği ama yapamadiği hareket😂😂
elhsen Memmedov
elhsen Memmedov 25 gün önce
Bunu gördüysen beyen butonuna bas diyemem keyfin bilir bro😶😎
Nilda Selçuk
Nilda Selçuk 26 gün önce
Coluk çocuğu ünlü ettiniz olucagi bu
Ahmet
Ahmet 26 gün önce
Benim gözümde artık bir çöp.
Emre Ünlü
Emre Ünlü 26 gün önce
lan ne gereksiz insanlarsınız. hem insanların özel hayatını deşifre ediyorsunuz hem şikayetçi oluyorsunuz
G. Z
G. Z 26 gün önce
Kız arkadaşına şov yapmış başka birşey değil
Crazy boy Boy
Crazy boy Boy 26 gün önce
Lan olay olsun diye abartıyor yavşaklar
Galatasaray Turkey
Galatasaray Turkey 26 gün önce
Tam bir firlama şu reynmen ..bide habercinin yüzüne sırıtıyor..karaktersiz
Oyuna Gel
Oyuna Gel 26 gün önce
Kapatırmısım diyo adam kaptır mısın sucu ne kapat diyosa kapat demeki istemiyo
Sonraki
Uçankuş Geceler
9:12
görünümler 2
My Dog Has a Puppy Play Date
6:12
görünümler 415 418
OUR OFFICIAL BABY GENDER REVEAL
11:13
görünümler 397 859
24 SAAT BOYUNCA TEK RENK CHALLENGE  🌈
25:03