Karanlık

RASTGELE AÇIK ARTIRMA ! ( iPhone 12 ÖDÜLLÜ! ) w/

Ali Biçim
Abone ol
görünümler 2 390 168
78% 141 000 38 000

Selamlarss

Bu videoda kız kardeşim Eda Biçim ve Mesut Can Tomay ile rastgele açık arttırma usulu bir oyun oynadık önümüze gelen ürünleri fanus içinden çektiğimiz meblağları ödeyerek ürünleri aldık, kimimiz 1 tl ile bedavaya alırken kimimiz 400 tl ödeyerek değerinin çok üstünde para verdi, sona parasını saklayabilen ise iphone 12 'ye açık artırma girme şansı elde edebilecek güzel bir video oldu amacımız zaten eğlenmekti eğlendik ve umarım sizleride eğlendirebiliriz (:
İyi Seyirler.....

Eda Biçim'in TRvid Kanalı : trvid.com/show-UCGF0...

🎥 KIZ KARDEŞİM İLE KENDİ MCDONALDS 'IMIZI AÇTIK : www.youtube.com/watch?v=Rz6mk...

🎥 DEV KAR KÜRESİ YAPTIK : www.youtube.com/watch?v=WxwQb...

🛎 TRvid Kanalıma Abone Olmak İçin: bit.ly/2Yp4gNo

🔭Instagram: bit.ly/2DVPDaI

📬İletişim: alibicim@welogsocial.com

katma

 

16 Şub 2021

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 0
Tarih EğlenceTv
Tarih EğlenceTv 4 gün önce
Bu Video Doğum Günümde Yayınlanmış Hemen İzledim. Bu 3lü Hiç Ayrılmasın.
Çınar Öztürk
Çınar Öztürk 10 gün önce
O dünyanın keytosu o dünyanin ulan besi ve o dünyanın VEGANI
Ömer Efe Yıldız
Ömer Efe Yıldız 13 gün önce
Aşırı eğlendim hele en sonda babam hiçbir şey almadı deyişi haykırdım
Kurdish Dad
Kurdish Dad 14 gün önce
Mesutcan Kumarbaz Çıktı Haberimiz Yok Amk :D
Mehmet Güngör
Mehmet Güngör 14 gün önce
Mia Khalifa ince detay
Sıla Özkan
Sıla Özkan 16 gün önce
eda paragöz
Can Tunçer
Can Tunçer 18 gün önce
Abi beğenecektim ama babaanneye uçan tekme şartı varmış beğenemiyorum..
vakeb a
vakeb a 20 gün önce
Video özeti:Almanya bayrağı amerikan telefonu kazanıyor
Vusale Umerova
Vusale Umerova 20 gün önce
5:35 dk Joni Sins ve Mia Khalifia 😂
İrem Birinci
İrem Birinci 20 gün önce
Ali bicim seviliyosunssssss♥️♥️
Pembe Ozdemir
Pembe Ozdemir 21 gün önce
İlk defa birine abone aldum 😂😂 3ünüze de bayılıyorum ama edaya çıktgı için çok mutluyum
Ali Biçim
Ali Biçim 21 gün önce
hoşgeldinsss
Busenur Bulat
Busenur Bulat 22 gün önce
Her videoda adı geçen cihan albayrak...
teşkar adam
teşkar adam 22 gün önce
ali abiiii ya benim babamda aynisi telefonun var ne lazim laptop un var bilgisayar ne lazim 2 tane ayakkabim var alimmi yeni diyorum senin ayakkabin var alma diyor :)
Hzsaid Gt
Hzsaid Gt 23 gün önce
5:34 lan ben bu fotoğraftakileri biyerden hatırlıyorum ama
♡︎Damla Işıl Polat♡︎
Eda abisine kıyamadı😂
Batur Alp
Batur Alp 26 gün önce
Biçim sayfası
Orkan Orhan
Orkan Orhan 26 gün önce
İki sat mı dakiyon sn
Elif ''KarikatüristElif" İncesu
Ne bu ya her yerde önüme çıkıyon?? youtube de bile buldum seni😂 Şu öyle bir geçer zaman ki dizisinden beri Alilere denk geliyorum😂
Tuğçe Kök
Tuğçe Kök 28 gün önce
Şu kıza bı karışmayın aq
Nevzat karakaya
Nevzat karakaya 28 gün önce
İnsanların yanında ipohon 11 çıkaramıyorum🤩😂
CornorZERO
CornorZERO 28 gün önce
Mia Khalifa ve jony reis salıdan salıya XD
Hamide Trkgl
Hamide Trkgl 28 gün önce
Like atma sebebim babaanneme tekme atmamam.. Belirteyim
Kerem Karataş
Kerem Karataş 28 gün önce
Huwaei p smart 2018 model telefonla idare ediyorum ali biçim arkadaşlarımın yanında iPhone 11 çıkaramıyorum diyor hayat senin ta amk lskdlmsöfmd
Sefa İlgüy
Sefa İlgüy 29 gün önce
Crazy Time 50x
Hamide Dolgun
Hamide Dolgun Aylar önce
İticisin kardeşim kendini bişi sanma
Buse Boz
Buse Boz Aylar önce
Allah herkese Eda Biçim şansı versin
EREN ŞAT
EREN ŞAT Aylar önce
babaanneme uçan tekme attım :D
Mustafa Muhtaroglu
Mustafa Muhtaroglu Aylar önce
Eda kazanicak bence 15 inci dakikadayim
Arda İbrahim Karaman
Telefonu Hediye etmek isteyen oyuncu eda biçime büyük alkışlarrss
Hüseyin AYZ AYAZ
Hüseyin AYZ AYAZ Aylar önce
Tüh babaanne me uçandekme attım
Arın Duhan Çetin
Arın Duhan Çetin Aylar önce
Eda sinirimi bozuyo ya mal mal ya
Ali Biçim
Ali Biçim Aylar önce
sakinsss
kingtan -Eylül
kingtan -Eylül Aylar önce
...telefona ihtiyacım yok ama şu su şişesi lazım ya...
MAHMUT YILMAZ
MAHMUT YILMAZ Aylar önce
ULAAN ADAM GİBİ BİR MUHABBET DÖNMÜYOR HEP KÜFÜR HEP Bİ SOYTARILIK
Barış Özbek
Barış Özbek Aylar önce
İzleme o zaman abicim
Kar Tanesi
Kar Tanesi Aylar önce
18:56 🤣🤣🤣
Ozkan Koymen
Ozkan Koymen Aylar önce
7.10 dan izleyin Ali biçime 400 çıkıyor ama 1 TL olarak değişiyor
İkra naz alp
İkra naz alp Aylar önce
5:55 şeytan taşlayan edaa ve bilmeden kendine şeytan diyen mesutt
Aziz Uzun
Aziz Uzun Aylar önce
Eda haket miyorrrrr
BİLGE SU YILMAZ
BİLGE SU YILMAZ Aylar önce
1:07 mesut abi onu nasıl söylüyo yaa gülme krizine girdim valla
Dilara Gültekin
Dilara Gültekin Aylar önce
Eda biçim=abi buna ihtiyacım vardı ya Ali biçim=ne vereyim ablama Mesut can tomay=La havle La havle 🤣🤣🤣
Mustafa Erten
Mustafa Erten Aylar önce
İç Sesim @edabiçim aaa ihtiyacımda vardı 😂
İremm Güleç
İremm Güleç Aylar önce
Eda kazanınca çok seviniyorum ya çok saf kalpli
_-_Manyak Civcik _-_
3:21 bitti mesut abinin hem tipi olsun hem sesi olsun çok komik yaa🤣
Sümeyye Fatma SARITAŞ
Bu üçlü çooook iyi yaaa🖤
Yiğit Derman Oral ☑
*Edayı artık bu videolara almayın ! Dağdan gelip bağdakine şekil yapamaz hadi kendi kanalına alırsın ulan MESUT un kanalında mesuta şekil yapıyo BIKTIK AQ*
Cansu Şahin
Cansu Şahin Aylar önce
Ödülleri patron mu veriyo kim bu patron bu kadar zengin 🤔
baran Can
baran Can Aylar önce
Feriköye girerken donunu bile alırlar rahat ol kral
Magiano- -Lucifer Himself
ALİ BİÇİM KAZANDIĞINDA:The Prize Is Mine!!!. EDA BİÇİM KAZANDIĞINDA ALİ BİÇİM: Our prize!!!!
Toca Daisy
Toca Daisy Aylar önce
videonun yarısı "PEKALA" "NASIL YA"
Büşra Cengiz
Büşra Cengiz Aylar önce
Ali benim abim olsana ya
Batuhan Kiriktir
Batuhan Kiriktir Aylar önce
Güzel kurgu
Canan Değer
Canan Değer Aylar önce
edayı şımarık bulan yalnız ben değilimdir ya
Seymen Altuğ
Seymen Altuğ Aylar önce
Jony ile miakhalifane alaka
Serkan Demir
Serkan Demir Aylar önce
Ulan madem her etapta 1TL çeken alıyor ödülleri, her ödülden neden 3'er tane var amk?
Atakan Akhun
Atakan Akhun Aylar önce
O değilde reis şarkı çıkarıyodun ne oldu ???
Adem Söğütçü
Adem Söğütçü Aylar önce
Eda biçimin çok iyi ve narin biri gibi giyinmesi
Kaan
Kaan Aylar önce
Mesut dolandırıcı casino kanallarına gönderme yapmayida unutmuyor ahahwjsbwh
Paramponçik
Paramponçik Aylar önce
ali abi ilk videodan bu yana aşırı genç ve yakışıklı olmuş spora devam abi
CLAYMEN
CLAYMEN Aylar önce
17:35 Olum Ali biçimin gözlerine bakarmısınız
Mehmet Özdemir
Mehmet Özdemir Aylar önce
Mesut abi fazla heycanlanırsa sayılmasın tas kaat ama
WorldWhite
WorldWhite Aylar önce
Cok eglenceli 😂
Seda Nur Büyükgöçer
Çok sapık şu kıvırcık
eylül
eylül 2 aylar önce
Edmes 💜💜💜
Şeyma Padır
Şeyma Padır 2 aylar önce
İlk defa yorumları beğenen ünlü fenomen gördüm yemin ediyorum
Şeyma Padır
Şeyma Padır 2 aylar önce
Aga eda abla çok güzel ❤️❤️
Vladimir Lenin
Vladimir Lenin 2 aylar önce
18:51
Musa Bağlan
Musa Bağlan 2 aylar önce
Mesut her oyunda blakjack vede rulet gibi canlı casinolara araya sıkıştırman benim gibi illegal takipçilerin anlar :D
bambi
bambi 2 aylar önce
Eda yla mesut çok tatlılarğğğ 💜
Bilge kağan Akkaya
Bilge kağan Akkaya 2 aylar önce
eda abla faiz haram (hatırlatma)
Kiro
Kiro 2 aylar önce
adamsin reis
Cihat Doğan
Cihat Doğan 2 aylar önce
Babaannem e uçan tekme attım beğenemedim
༺Leͥgeͣnͫd༻
༺Leͥgeͣnͫd༻ 2 aylar önce
131 bin like olması :)
Aslı
Aslı 2 aylar önce
Of ya
Bogazici Onarim
Bogazici Onarim 2 aylar önce
ali biçimin benim olmayacaksa kimsenin olmasın çabası :D
CacıkTube Bs
CacıkTube Bs 2 aylar önce
Gülmekten yarılıyorum yaa
UxReis
UxReis 2 aylar önce
Mesutcum benim babannem atıyor uçan tekmeyi o buldu ama yinede like attı
ASLA.N ƏLI.YE.V ?
ASLA.N ƏLI.YE.V ? 2 aylar önce
5:34
Özgür Özer
Özgür Özer 2 aylar önce
Eda halin tavrın çok hoş ;)
Yiğit Kahya #saveralph
Babaanneme her gün kaffffa atıyom
Ahmet Akyalcın
Ahmet Akyalcın 2 aylar önce
İPhone 5s izleyen ben
Ömer
Ömer 2 aylar önce
Çok iyi kidiyorsumuz inş enes baturu geçerisinizssss
Splashyy_MC
Splashyy_MC 2 aylar önce
Ben anlamadım şimdi kim aldı lan telefonu??
Doğa Bolat
Doğa Bolat 2 aylar önce
Candy crush indircem hadii hahahahhahahahhaahhahah
Merve Şahin
Merve Şahin 2 aylar önce
Sizi çok seviyorummmmm
Merve Şahin
Merve Şahin 2 aylar önce
Kaç videodur Mesut abi diyette gibi geliyor bana doğrumu
Medine İnalöz
Medine İnalöz 2 aylar önce
Edayı daha fazla görmek istiyoruz bu üçlü mükemmel
Hevi헤위
Hevi헤위 2 aylar önce
Eda’yı Kendall Jenner’a benzeten tek ben miyim?
Şükrü CAN
Şükrü CAN 2 aylar önce
Ya Ali abinin şansızlığınızı izledikçe ve aklıma aklıma hep kendim geliyor. Seviliyorsun abi @Ali Biçim
Spıke Benim
Spıke Benim 2 aylar önce
5:34
06 ey 2585
06 ey 2585 2 aylar önce
La Eda ne boş yaptın
ÖmerAbiBF
ÖmerAbiBF 2 aylar önce
Abi her turda bir ürün daha mantıklı çünkü 1 kişi kazanıyor
ÖmerAbiBF
ÖmerAbiBF 2 aylar önce
Teşekkürler mesuta kışkırtma yaparmısınız rıdvan abi ile
Rüzgar Yerdelen
Rüzgar Yerdelen 2 aylar önce
Abi hep video nun başında ulanvesk diyorsun peki ulanvesk ne demek
EL PATRON
EL PATRON 2 aylar önce
Edanın sırf abisi var diye mesuta ters mi davranıyor yoksa bana mı öyle geliyor
Raisa
Raisa 2 aylar önce
eda biçim taklidine her seferinde gülüyorum
roblox
roblox 2 aylar önce
Mesut çok içten gülüyor yaa :)
Legi0n
Legi0n 2 aylar önce
bu keytolar boşa gidiyo abi hahaha
G-ÖMER
G-ÖMER 2 aylar önce
Ali biçim Babaanne'siyle konuşurken nereye bakıyor
G-ÖMER
G-ÖMER 2 aylar önce
Mesut'un ara sıra Eda taklidi videoyu izleme nedenlerimden biri
Ramil Abdullayeff
Ramil Abdullayeff 2 aylar önce
Azərbaycandan Türk kardeşlerimize selam olsun. Ramazan Bayramınız Kutlu Olsun!
Batuhan Eser
Batuhan Eser 2 aylar önce
Mesut edaya aşık diyenler+1
Sonraki
The Try Guys Make Donuts Without A Recipe
45:10
Ada Masalı 6. Bölüm 2. Fragman
0:59
görünümler 1 288 210
Baht Oyunu 6. Bölüm Fragmanı - 2
0:58
Kazara Aşk 5. Bölüm Fragman
0:51
görünümler 693 133