Karanlık

Ramo - 40.Bölüm (Final)

Ramo
Abone ol
görünümler 2 606 093
96% 25 227 834

Ayrıcalıklardan yararlanmak için Ramo kanalına katılın: bit.ly/34eUNwx
Şerif’in elinden Hasan’ın yardımı ile kurtulan Ramo, ailesine kavuşur. Ailesinin güvende olduğundan emin olduktan sonra üç patrona büyük bir savaş açar...Şerif’in elinden Hasan’ın yardımı ile kurtulan Ramo, ailesine kavuşur. Ailesinin güvende olduğundan emin olduktan sonra üç patrona büyük bir savaş açar...
Doğu ise kötü bir haber alır ve intikam arzusu ile yanmaya başlar... Sonunda kardeşini kurtarmış olan Hasan, Afet’le arasını düzeltmeyi başarır. Ramo’nun başına bir bela gelmesinden korkan Sibel Ramo’dan bir söz alır. Ramo girdiği büyük savaşta yara almadan galip gelebilecek midir?
Ramo TRvid Kanalına Abone Ol → bit.ly/37j0746

Ramo Resmi Hesapları:
instagram.com/ramo_dizisi/
twitter.com/ramodizisi
facebook.com/ramodizisi
#Ramo #MuratYıldırım #EsraBilgiç #BKM #ShowTV #Dizi #RamBel

katma

 

17 Nis 2021

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 100
Fatima Gulzar
Fatima Gulzar 2 saatler önce
♥️♥️♥️
Daniel Asenov
Daniel Asenov 4 saatler önce
Ramo karakteri bir ayri rolu oynayanda farkli
CEYDA
CEYDA 5 saatler önce
*-"O günden sonra hiç mutlu olmadım..."* 🍃
Nurcanla Etkinlik
Nurcanla Etkinlik 6 saatler önce
Dizinin favorisi doğu y du.nehirle bir araya gelselerdi keske
AHMET Korkmaz 2✡
AHMET Korkmaz 2✡ 6 saatler önce
RAMO NEDEN FİNALE GİRDİN AĞLİYORUM 😥😭
Sonnur'
Sonnur' 7 saatler önce
Yarın 19.00 da burda buluşalım olur mu?
Merla
Merla 3 saatler önce
Oluur
Merla
Merla 7 saatler önce
Kimse yokmuuu:((
Merla
Merla 3 saatler önce
@Sonnur' 🤭😂😂😂😂😂💙
Merla
Merla 3 saatler önce
Kız noluyor ceydam niye ağlıyorsun
Sonnur'
Sonnur' 7 saatler önce
🤣🤣🤣🤣🥰🥰🥰🥰🥰❤❤❤❤❤❤😘😘😘😘😘😘
Sonnur'
Sonnur' 7 saatler önce
Yoğdir herhal
Ferdi sökmem
Ferdi sökmem 8 saatler önce
Sene bilmem kaçta tekrar görüşmek dileğiyle
Sude
Sude 8 saatler önce
Biraz, biraz kafamı dağıtmaya ihtiyacım var.
CEYDA
CEYDA 6 saatler önce
😭
Sonnur'
Sonnur' 7 saatler önce
İyi misin meleğim
Nevin Kaya
Nevin Kaya 11 saatler önce
Geri dönsün ramo
Nevin Kaya
Nevin Kaya 11 saatler önce
Bu kadar saçma dizi vardı onlar final yapsaydı ramo böyle bitmeseydi sizleri çok ozlecegiz
Meryem Şahin
Meryem Şahin 11 saatler önce
52.21 çalan şarkının adı ne acaba
Sol Yanım
Sol Yanım 10 saatler önce
Gnossienne No. 1 in D Major
YIRTIZI
YIRTIZI 13 saatler önce
Bitti Gülüm🌹🖤 ama bizde bittik. 🥺
YIRTIZI
YIRTIZI 13 saatler önce
En azından sezon finali deneseydininiz
Muhammet Yosma
Muhammet Yosma 14 saatler önce
Cok sacma Bi filmdi bence
Sude
Sude 13 saatler önce
İzlemeseydin
Beyz Vanunu
Beyz Vanunu 15 saatler önce
...
Sude
Sude 15 saatler önce
_Eski, iyi bir dostum yalnızca..._
Miraç Yıkıcı#
Miraç Yıkıcı# 15 saatler önce
Kimseeee yoookkmuu :(
KİMSE RAMOYA FİNAL OLDU DEMEYECEK!
😔💔👈🏻
Quliyeva Nazila
Quliyeva Nazila 16 saatler önce
Kim ne deyirsə desin mən bu seryali çox sevdim ve bu seryalin sayəsində güc topladım ne yalan söyləyim..
Musgunaz Memmedova
Musgunaz Memmedova 17 saatler önce
bu bolumde ses Murat Yildirimin sesi deyil. efsane aktyor Murat
Saadet Çavdar
Saadet Çavdar 20 saatler önce
Ben hala unutamıyorum bütün vidyoları tekrar tekrar izliyorum benim gibi olan başka kimler var
Model The
Model The 22 saatler önce
Bu son bölüm mü?
Model The
Model The 22 saatler önce
ح اشتاق لـ رامـوو 😂وسيبال وشاهين وعرب وافت وحسن وصيبوش ودوغان وفاتوش و دوغو و مظهر وشيشك وديلبير ونهير و حشمت وبعد مدري منو 😂🌚💔
Model The
Model The 22 saatler önce
@Hehangi Biri Tamam teşekkür ederim
Hehangi Biri
Hehangi Biri 22 saatler önce
@Model The Onlar yalan haber. 40. Bölüm final bölümü zaten üzerinde yazıyor. Maalesef bitti
Model The
Model The 22 saatler önce
خرب محسبالي ح يخلص بسرعه 😂🤦🏻‍♀️
Model The
Model The 22 saatler önce
@Hehangi Biri 42 bölümün duyurusunu gördüm
Atrax
Atrax 23 saatler önce
Keşke devam etse
Ramazan Şerif
Ramazan Şerif Gün önce
Ahah
Zlatko Angelov
Zlatko Angelov Gün önce
Ikinci sezon da iyi de ilk sezon bi başka 11 bölümdü ama bu 2ci sezon 29 bölümünden daha iyi'ler
Hayrunisaaa .123
Hayrunisaaa .123 Gün önce
Allah Kadir gecemizi mübarek eylesin aminn 🌹🌹🌹🌹🌹❤️❤️❤️❤️❤️
Sonnur'
Sonnur' 17 saatler önce
Amiiiiiiin..
Pamuk Seker
Pamuk Seker Gün önce
Of of ozletin kendini RAMO
STARS TİME
STARS TİME Gün önce
Agab niye bitti çok güzel diziydi diğer saçma sapan diziler bitiyor ama bu bitti
Miraç Yıkıcı#
Ben ma ya gidiyorum
Miraç Yıkıcı#
Eskileri istiyorumm reisimm zeynebimm bercemimm ceydamm rki azda olsa yani gelin ya
*PottahWithSheyla*
Arkadaşlar menajerimi araya destek verir misinizz
Miraç Yıkıcı#
Tabi ben geliyorum
Miraç Yıkıcı#
Buralarada uğrayan yok artık sudem diye biri vardı,ceydam vardı meralim vardı bebegım vardı gell bebeğimm 😥😢😭gell gelinnn
Merla
Merla Gün önce
@Miraç Yıkıcı# hbb ❤️🌹
Miraç Yıkıcı#
@Merla hg 🖤🙈
Merla
Merla Gün önce
Geldimmm ❣️
Merla
Merla Gün önce
Kimse yoğmiiii
Merla
Merla Gün önce
@Miraç Yıkıcı# Miraçımmm🤭😘🧡
Miraç Yıkıcı#
Meralimm🖤🙈
ıssız yok
ıssız yok Gün önce
Özledik be ramo her cuma izliyecek dizi vardı oda yok artık biraz unutalım ilk bölümden başlarız hasretimizi öyle gideririz keşke daha uzun sürseydi
CEYDA
CEYDA Gün önce
*"1 gün..."* *"1 hafta..."* *"1 ay..."* *"1 yıl..."* *"1 ömür..."* 💔
Miraç Yıkıcı#
Ceydamm🥺🥲
Hasan Yilmazer
Hasan Yilmazer Gün önce
Elveda ramo
Yegane Sirazi
Yegane Sirazi Gün önce
Bir arkadasin kafasina skb cikicam ne yaaa...superdi
Yegane Sirazi
Yegane Sirazi Gün önce
Iyiki izledim dediklerimden ...emeyinize saglik cok guzel ve tadinda dizi idi
Sena Nur Adıgüzel
😩😭
Yusif Samedov
Yusif Samedov Gün önce
Ramo keske bitmeseydi
Алибаба Алгсан
ТЫ РОМА
Beyz Vanunu
Beyz Vanunu Gün önce
Merhaba asdor editimi yükledim bakabilirsiniz😊
Mehmet Kucukbiyik
sibel bu dizide cok fazla birde hareketler dusunceler konusmalar hep yapmacik sibelsiz bir ramo daha iyi izlenirdi bence neyseki FINAL yaptilar
Özlem nur 2
Özlem nur 2 Gün önce
hiç de bikere ramoyu Esra bilgiç için izliyen insanlar var
Miraç Yıkıcı#
Merhaba :(
Merla
Merla Gün önce
@Miraç Yıkıcı# 😕 gelmir sjsjsj
Miraç Yıkıcı#
@Merla meralim sikayet yerine gel askım oraya sikayetini yaz gelir ya da bekle gelir 🙈🖤😊
Merla
Merla Gün önce
Miraçım sen bilirsin benim hesabım ne olacak 4 gün oldu açılmadı 😕
Miraç Yıkıcı#
@Sonnur' ben bilerek kapattım ya kizlar biliyor
Sonnur'
Sonnur' Gün önce
Aaaa merhaba senin twt hesabına ne oldu kız?
Ferid Dadaszade
Ferid Dadaszade Gün önce
Her yoldan geçen horoza eyvallah deseydik RAMO FC OLMAZDIK
Ferid Dadaszade
Ferid Dadaszade Gün önce
Army benden sana tavsiyye canım hadi sen dizine git destek ver burda kendini yorma.MAZALLAH KENDİNE BİR ŞEY OLACAK KORKUYORUM😔
Ferid Dadaszade
Ferid Dadaszade Gün önce
Vay boş kafalar yine burda zaten sizin saldıracak yeriniz yok diye buraya geliyorsunuz ama bize ramo fc derler
Musa Ozturk
Musa Ozturk Gün önce
bi dakka haksızlık var 3 yorum altta zarif var 2 kelime yazmış onun yorumunu 3 bin kişi beğenmiş beni bir kişi bile begenmemiş
Musa Ozturk
Musa Ozturk Gün önce
bu 3 yada 4 kez izleyişim hasan guri doğu seboş üzücü idi
es bilgic
es bilgic Gün önce
Siz gittikten sonra show Tv'ye hiç bakmadım hele cuma günleri bakamadım... 🥀 Çok zor be
es bilgic
es bilgic Gün önce
@Sonnur' biz Ramonun yerine hiçbirşeyi koyamazken onların güldür güldürü koyması? 🥀🥀
es bilgic
es bilgic Gün önce
@Sonnur' 😓😓
Sonnur'
Sonnur' Gün önce
Dün ilk defa cuma günü show açtım. Yerine Güldür Güldür koymuşlar
es bilgic
es bilgic Gün önce
Özledim....
Alex Juans
Alex Juans Gün önce
Ben Abdo’nun oğlu Ramazan Kaya namı diğer RAMO, kötülere iyilerden korkmayı öğrettim
KİMSE RAMOYA FİNAL OLDU DEMEYECEK!
-*KİMSE RAMOYA FİNAL OLDU DEMEYECEK!* -DEMİŞLER ÖLDÜ SÖYLEYİN ONLARA RAMOCULAR GERİ DÖNDÜ! *RAMOCULAR IS COMING* -*EFSANELER ÖLMEZ SADECE ŞEKİL DEĞİŞTİRİR!* -*SONUNA KADAR DEĞİL SONSUZA KADAR RAMO!* -*VAZGEÇMEM SENDEN RAMO♡*
KİMSE RAMOYA FİNAL OLDU DEMEYECEK!
@Alaattin Sezer 😂bi zeki arkadas daha👏🏻😒
Alaattin Sezer
Alaattin Sezer 5 saatler önce
ramo final oldu hayde
Swéet Kitt #saveralph
Ramo'nun Şerbetsiz Baklavası Kim Acaba? Hatırlayanlar +1
Özlem nur 2
Özlem nur 2 Gün önce
😓
Özlem nur 2
Özlem nur 2 Gün önce
uf
Kamol Xoshimov
Kamol Xoshimov Gün önce
Dizi devam edecekmi? Diye diye bende hurdaci gibi merakimdan oluyom.
Ünal Yiğit
Ünal Yiğit 2 gün önce
Şerifi bıraksaydın be ramo kızıyla gitseydi şerife çok üzüldüm
Ünal Yiğit
Ünal Yiğit 2 gün önce
Emre Kınayı başka dizilerde de görürüz umarım kötü rol de kötülük bu adama yakışıyor
Ferhat Özay
Ferhat Özay 2 gün önce
Ramo filmi sanırım tekrar çıkacak inşallah olduğu ve kaldığı bölümden çıkar.google ön kartlarda çıktı 8 eylüle kadar iş almıcakmis ondan sonra da inşallah ramo çıkacak 🎬🎬🎥🎥🎥📷📷🔫🔫🔫🔫🎳🎳📸
Ferhat Özay
Ferhat Özay Gün önce
@Murat Akmanogluinşallah öyledir çünkü Google kartlara çıktı en üst sıradaydı hemde
Murat Akmanoglu
Murat Akmanoglu Gün önce
sen nediyosun şuan mutluluktan ölüyorum
Mustafa Şenel
Mustafa Şenel 2 gün önce
Koskoca 2 hafta geçmiş final bölümünün üstünden. Eskiden yeni bölümün gelmesini zor beklerken şimdi gelmeyeceğini bile bile kumanda elimdeyken hep show tv açılıyor istemsizce...
Elif Sena
Elif Sena 2 gün önce
Volkan Yosunlu ve Birol Tezcan İnstagram canlı yayın kaydı nerden bulabilirim gören duyan yazabilir mi
Lamiyə Ağaşova
Lamiyə Ağaşova 2 gün önce
Doymadım ya
Arife Akgün
Arife Akgün 2 gün önce
Keşke final olmasaydı
Arife Akgün
Arife Akgün 2 gün önce
Yine cuma yine sen yoksun ramo
Saher Ramadan
Saher Ramadan 2 gün önce
Ramo senin gibi dizi hiç gelmicek😔
Sahlar Babayev
Sahlar Babayev 2 gün önce
mən işim üzündən izləyə bilməmişdim indi bacıram amma təlısik çəkiblər deyə ramonu tez tapdılar zövqlü olmadı yenədə mükəmmldi hər şey gözəldi izliyirəm 🤗🤗🤗
YASIR YASIR
YASIR YASIR 2 gün önce
58:39.....senin partlatığın yerde genç ve kadın yokmuydu????
Эля Соня
Эля Соня 2 gün önce
10 gün uyku bilmeden gece gündüz bilmeden Ramoya bakdım.Heç pişman diyilim.Çok kaliteli bir dizi.Bütün ekipe teşekkürümü bildirirem.Başda Murad ve Esra olmakla her bir oyuncu mükemmel seçilmiş.Ayrıca dizinin daha baxımlı olmasını yaradan Aytekin Ataş treklerine xüsusi teşekkürler!Hepinize Eyvallah😊🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇦🇿🇦🇿🇦🇿
OYUN AVCISI - Ömer Asaf
Keşke ayrıyetten bi bölüm daha olsaydı da Ramo nun ailesinin tekrar Adanaya döndüğünü , Doğu nun Nehir ile kavuştuğunu , Mashar ın Dilber ile bir araya gelmesini falan gösterseydi yani özel bölüm gibi bişey olsaydı ne iyi olurdu be +1
Aywe Mirzeyeva
Aywe Mirzeyeva 2 gün önce
TEK BİR SÖZLE ÇOK AMA COK PİŞMAN OLACAKSİN YONETMEN GELİYOM LAN VALLA GELİYOM!!!
Hehangi Biri
Hehangi Biri 2 gün önce
Gerçek Ramonun bıçaklanarak öldüğünü öğreneli 2 dk oldu . Çok kötü oldum ya
Sonnur'
Sonnur' 2 gün önce
Meral bunu görürsün umarım. Posta hesabını kendimden kaldırdım ama sana lazım olursa sana nasıl yardımcı olabilirim bilmiyorum 🙃🙃 ben zaten e- postayı ve şifresini yazmıştım ama sonra sildim herkes görmesin diye. ss almıştın sen ordan bakıp Gmail in de aç kendine tamam mı? 🥰
Sonnur'
Sonnur' Gün önce
@Merla şey yapsana kroma Hesap oluşturma diye yaz yeni bir e posta oluştur. ( ben hep ordan yapıyorum) Ondan sonra yeni bir hesap ac. Daha iyi olur senin için
Merla
Merla Gün önce
Eğer hesabım açılmazsa kapatıcam yeni acicam artık yani ne bilim ya niye durduk yere askıya alındı anlamdım ama inşallah açılır.
İbrahim Tufekci
İbrahim Tufekci 2 gün önce
2021 eylülde ramo yeniden başlıyor..hadi hayırlısı
CEYDA
CEYDA 2 gün önce
Kimse varmı?🥺
Habibe Yıldız
Habibe Yıldız 2 gün önce
varrr
الحياة الوهمية
En kısa çok hüzünlü hikaye ( Bugün Cuma, ama siz yoksuns)💔💔💔
Muzaffer Meran
Muzaffer Meran 2 gün önce
😡🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😭😭😭😭😭😭😭
sayfatürkomik youtube
bu akşam varsın dimi ramo😢😢
Sude
Sude 2 gün önce
_Bir zamanlar biri vardı, avuçlarının içinde denizler... Hani susayınca içersin avuç avuç, onun dünyanı yaratan ellerinden içersin ve susuzluğun hiç dinmez. Seni tuzuyla yakıp kavurana kadar içersin, içersin... İçin yangın dışın deniz. Sonra bu yangın alır başını gider. Büyür... Büyür... Seni de yakar, çocukluğunu da yakar, her şeyi yakar, herkesi yakar... Bütün bir atlas yanar. Artık haritasızım, artık bir tek pusulam var bu yangından denizlerde: Hıncım!_
david demiri
david demiri 2 gün önce
Daha olsun ramoo
david demiri
david demiri 2 gün önce
Simdi nerye oyniorsunuz?
Nehir Barış
Nehir Barış 2 gün önce
Bu gün final olan ve ramosuz geçecek olan 2. Cuma bu diziyi izlemeyip final olmasina sebep olan oooo körrr zevksiz insanlar bi boka benzemeyen dizilerde boğulun bnm her cuma içim kan ağliyo allah rizasi için nasip final olur bu abartisiz yemin ederim ki bu yazdiklarim içimden en derin duygularim rambell umarim tekrar sizi birlikte tekrar gorururuz 🤕🤕🤕🤕
Sude
Sude 2 gün önce
...💔...
Cillop
Cillop 2 gün önce
Hellonun adi ceydamiymiş bende dıyom bu nıye bana ıkıdır kımsın dıye soruyor hfdsjhfkdfkhf
Cillop
Cillop 2 gün önce
@CEYDA ❤❤
CEYDA
CEYDA 2 gün önce
@Cillop anladim cnm iyi dersler yolun acik olsun bay bay gelebilirsen gel arada 🌹😘♥️sende iyi bak kendne
Cillop
Cillop 2 gün önce
​@KİMSE RAMOYA FİNAL OLDU DEMEYECEK!sınbavlara hazırlanıyorum tatlim,sinavlardan sonra gelirim seni sormaya kendine iyi bak
KİMSE RAMOYA FİNAL OLDU DEMEYECEK!
Alexiam ben simdi gdiiyorum sen yaz ben okurum bay bay🌹😘
KİMSE RAMOYA FİNAL OLDU DEMEYECEK!
@Cillop ama yok
❤RamBel❤
❤RamBel❤ 2 gün önce
Özledm(
الحياة الوهمية
Ben de çoooook yaaa😢💔💔😭😭😭
Merla
Merla 2 gün önce
Twt hesabım askıya alınmış bunun nasıl geçeceğini bilen var mı ? Varsa söyler misiniz?
Beyz Vanunu
Beyz Vanunu 2 gün önce
Barış arduç editimi bitirdim izleyebilirsiniz:)
Sonnur'
Sonnur' 2 gün önce
Meral benim gitmem gerek 😕 olur inşallah bir sıkıntı çıkmaz girince bana yaz bir mail vercem sana
Merla
Merla 2 gün önce
@Sonnur' eee şifre sıfırlama diyordu 😂
Sonnur'
Sonnur' 2 gün önce
@Merla eee deli o zman niye benden koduu istedin 🤣🤣🤣🤣🤣
Merla
Merla 2 gün önce
@Sonnur' güvenlik için askıya alınmış ne zaman geçer Allah bilir
Merla
Merla 2 gün önce
@Sonnur' o e posta var bende
Sonnur'
Sonnur' 2 gün önce
Yani sana o hesabı actigim e postayı vercem
TAHA KURTARAN
TAHA KURTARAN 2 gün önce
Kapanış Daha İyi Olabilirdi
Sonnur'
Sonnur' 2 gün önce
Meral şimdi bir dur ben bir kod aticam ordan gir
Merla
Merla 2 gün önce
@Sonnur' of ki ne offf
Merla
Merla 2 gün önce
Güvenlik nedeniyle askıya alınmış ne zaman açılır Allah bilir
Sonnur'
Sonnur' 2 gün önce
@Merla öfff
Merla
Merla 2 gün önce
@Sonnur' sadece şifre değişti 😭
Merla
Merla 2 gün önce
@Sonnur' sjsjjsj ama gelmedi hesabım yine askıda 😂
Sonnur'
Sonnur' 2 gün önce
Meral daha deneme dur
Merla
Merla 2 gün önce
Koduna küfür edecek şimdi hepsine yanlıs diyorrr😠
Merla
Merla 2 gün önce
Yok
Sonnur'
Sonnur' 2 gün önce
svsuzry2 bunu gir
Sonnur'
Sonnur' 2 gün önce
Tamam hadi ben kaçtım sizleri seviyorum bye bye
Sonnur'
Sonnur' 2 gün önce
@Merla yukarıda yazdığım a bak
Merla
Merla 2 gün önce
@Sonnur' geldimi
Sonnur'
Sonnur' 2 gün önce
Bi tane daha dene yani tekrar kod gelmesini sağla
Sonnur'
Sonnur' 2 gün önce
4g93gmnk
Merla
Merla 2 gün önce
@Sonnur' yanlış diyor 😭
Merla
Merla 2 gün önce
Hesabım nasıl olacak ya moralim bozuluyor🥺😕
Merla
Merla 2 gün önce
@Sonnur' e postaya kod geldimi şuan
Sonnur'
Sonnur' 2 gün önce
@Merla tamam sen açılınca direk bana yaz tamam mı aklım kac gündür sende
Merla
Merla 2 gün önce
@Sonnur' 3 gün falan miş miraçım öyle dedi
Sonnur'
Sonnur' 2 gün önce
@Merla askim yaaa kıyamam kaç gun Peki? Bende sadece o gün aktifim artık eskisi kadar aktif değilim.
Merla
Merla 2 gün önce
@Sonnur' mendee
Sonnur'
Sonnur' 2 gün önce
Meral'im neden askıya alındı hesabin
Merla
Merla 2 gün önce
Tam girdim hesabınız askıya alındı dedi
Merla
Merla 2 gün önce
Bilmiyorum 😕
Sonnur'
Sonnur' 2 gün önce
Simdi geldim sorun sorcaklarınızı
Merla
Merla 2 gün önce
Sonnuru'm
Merla
Merla 2 gün önce
Twt hesabımı askıya aldı gelemiyorum
Sonnur'
Sonnur' 2 gün önce
@Merla gettmedim 😂😂🤭
Merla
Merla 2 gün önce
Sonnur gettinmi
Sonnur'
Sonnur' 2 gün önce
Gittin mi Meral? Kimse yok mu
Merla
Merla 2 gün önce
Yok burdayım
Sonnur'
Sonnur' 2 gün önce
Meral geldiiim
Merla
Merla 2 gün önce
Sonnur geldim geldin mi
Merla
Merla 2 gün önce
@Sonnur' hah
Sonnur'
Sonnur' 2 gün önce
Burdayim
Merla
Merla 2 gün önce
🥺
Sonraki
Ramo Episode 1
2:32:39
görünümler 16 000 000
Teşkilat 10. Bölüm
2:09:01
görünümler 199 000
Gönül Dağı 27. Bölüm
2:20:29
görünümler 174 000
Oddly Satisfying & ASMR Video For Bed
0:44
Savaşçı 101. Bölüm
2:04:33
görünümler 962 000
Kardeşlerim 12. Bölüm
2:21:58
görünümler 4 400 000
Çukur 4.Sezon 35.Bölüm
2:15:07
görünümler 3 200 000
Arıza 30.Bölüm (Final)
2:00:00
görünümler 1 700 000
Ramo - 39.Bölüm (Gâip)
1:59:22
görünümler 2 100 000
Mavera 1. Bölüm
1:23:01
görünümler 1 700 000
Kurul - Güldür Güldür Show 263.Bölüm
14:27
DOLANDIRILDIK EY HALKIM!
30:01
görünümler 60 331
Elon Musk Promises to Behave on SNL
0:35
Kağıt Ev 4. Bölüm Fragman
0:34
görünümler 593 705