Karanlık

Ramo - 22.Bölüm (Zor Karar)

Ramo
Abone ol
görünümler 3 560 327
95% 34 131 1 472

Ayrıcalıklardan yararlanmak için Ramo kanalına katılın: bit.ly/34eUNwx
Cihangir, Ramo’nun hayatını bağışlamayı düşünmüyordur ama Cihangir’in de üstündeki adamlar, Ramo’yu öyle erkenden kaybetmek istemezler. Ne de olsa yıllardır aradıkları düşman olan Sarraf’ı Ramo getirmiştir onlara.
Ramo, yaşam hakkını bir şartla kazanır; başka birini öldürmek. Ramo’dan öyle birini öldürmesini isterler ki, bunu vicdanen de fikren de yapması mümkün değildir. Sibel de Ramo’ya kurulan bu tuzağı öğrenir ve ona yardım etmek ister. Sibel, Ramo’ya yardım etmek iterken kendi başını belaya sokacaktır.
Ramo TRvid Kanalına Abone Ol → bit.ly/37j0746
#BKM #Ramo #MuratYıldırım #EsraBilgiç #ShowTV #Dizi #RamBel

katma

 

28 Nov 2020

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 100
Ramo
Ramo 2 aylar önce
Ramo dizisinin içeriklerinden ilk siz haberdar olmak istiyorsanız bit.ly/39Fh1rW linke tıklayarak resmi TRvid kanalına abone olmayı ve bildirimleri açmayı unutmayın!
Jay Hun Natural Bodybuilding
Haleb nerde?
Dilber Musayeva
Dilber Musayeva 17 gün önce
Ramo dizisi cox maraqlidi
Her şey Burda
Her şey Burda Aylar önce
@white_ girl jcz xbm nnxbbxbvvvvhjjiiioiudkkjjko05rf🌎🐱🐺🐩🐎🐱🐺🐩🐶🐒🐵🐎🐆🐯🦁🐈🐈🐖🐎🐿🐖🐄🐮🦄🐫🐐🐗🐗🐴
Her şey Burda
Her şey Burda Aylar önce
@OverGamer -YUNİS puzvzcc !
Her şey Burda
Her şey Burda Aylar önce
gtg🏁
Arda Kara
Arda Kara 4 saatler önce
1:10:55 sevgilim bunu izle dedi😍
Müjde Mizgin Kar 2
Müjde Mizgin Kar 2 3 saatler önce
Vayyyyyyy Helal la kıza
NightWolf Beats
NightWolf Beats 9 saatler önce
1.10.55
Rabia R
Rabia R 12 saatler önce
01:10:55
fakhradin ali
fakhradin ali 13 saatler önce
Doğan çok tatlı ya🤩
fakhradin ali
fakhradin ali 13 saatler önce
Her bolum daha daha heycanlı oluyor muhteşem dizi❤❤❤
Danay Vera
Danay Vera Gün önce
Traducción porfavor en Español no hemos podido ver mas desde el capitulo 19
Zeynep Burçak KARACAN
1:10:24 SİBEL:ne istiyorsun RAMO: seni
Complitations
Complitations Gün önce
1:10:53
[roblox hate]
[roblox hate] Gün önce
1:10:55
yapmaatorodoki
yapmaatorodoki Gün önce
ramo 22.bölüm 1.10.55
Tik Tok
Tik Tok Gün önce
1.10.55
Mesut Boyraz
Mesut Boyraz Gün önce
46:23 Ulan Ramo 😂😂😂😂
YB. Hayranı
YB. Hayranı Gün önce
Kıvırcığı hiç sevmedim
Hüseyin Topcu
Hüseyin Topcu Gün önce
1:10:55♥️
Qiziqarli Tv
Qiziqarli Tv Gün önce
Şimdi kaçıyor kesin buldun 😄🤣
Ezgi Polat
Ezgi Polat 2 gün önce
Ya neden bu dizide herkes gizemli şekilde çıkıyor? -Halef -Sibel’in Annesi -Yavuz’un adamı -Kirpi Ve en çok merak ettiğim, Arap’ın eşi ne oldu?
Tiktok_ Videoları
Tiktok_ Videoları 2 gün önce
1:10:57 ÇÜNKÜ BEN SANA AŞIĞIM!
Tiktok_ Videoları
Tiktok_ Videoları 2 gün önce
1:10:56 ÇÜNKÜ BEN SANA AŞIĞIM!
Parwin Maslem
Parwin Maslem 2 gün önce
Ramo 'yu sevenler 1+
E S
E S 2 gün önce
Böyle polismi olar böyle akılda aklına sıçalar senin memur bey
Fidan Zenginsöz
Fidan Zenginsöz 2 gün önce
1:10:55
E S
E S 2 gün önce
Polto asdgn yerde qardrobda mum koymuşlar fantazi çok güclü
eyüp özen
eyüp özen 3 gün önce
1:10:56
eyüp özen
eyüp özen 3 gün önce
1:10:57
eyüp özen
eyüp özen 3 gün önce
1:1057
eyüp özen
eyüp özen 3 gün önce
1:10:55
Salih Akat
Salih Akat 3 gün önce
Eski sevgilime 1.10.56 yla çıkma teklif etmiştim şimdi o beni bıraktı biraz her gün buraya gelip bu sahneyi izlerim begeninde gelip yine acilara boğularak izliyim
•leydi gacha•
•leydi gacha• 3 gün önce
1:10:55
Iste Bu
Iste Bu 3 gün önce
Şu mazharın taklit yeteneği beni benden alıyor adam çok iyi ya çok iyi bir kulağı var
YT /'SWOON!
YT /'SWOON! 3 gün önce
1:10:50
Chill House Music
Chill House Music 3 gün önce
1:23:25 ci dakikada yere dokulen su nasıl oldu da şişeye geri doldu? Birisi bunu açıklaya bilirmi?
Aslıhanın güzelkalbi
1:10:55
MARS
MARS 4 gün önce
İZLEMEK İSTEYENLER ASLA TEREDDÜT ETMESİN. HER BÖLÜMÜ EFSANE ABONE OLMAYI UNUTMAYIN REYTİNG İÇİN TV DEN İZLEYİN
Müjde Mizgin Kar 2
Müjde Mizgin Kar 2 3 saatler önce
Cidden Her yerdesin her bölümde
şair edebiyatı
şair edebiyatı 4 gün önce
Ramo nun elektrik yediği pavyon Karadayıda ki necdet in Yeditepe gazinosu.
Raya Hasanli
Raya Hasanli 4 gün önce
-bana knk deme! +niye? -Ramo 22.bölüm 1:10:56 bak
ramazan duman
ramazan duman 5 gün önce
1:10:55
Mevlude Ozturk
Mevlude Ozturk 5 gün önce
1:10:55
Uğurcan Özkan
Uğurcan Özkan 5 gün önce
1:10:55
Black Alar
Black Alar 5 gün önce
Tik tokdan gelenlere selam
Tofiq Hetemov
Tofiq Hetemov 5 gün önce
1:10:55
ecrin özcan
ecrin özcan 5 gün önce
1:10:55
gaye çakır
gaye çakır 5 gün önce
rambel sahnesi dışında ilk defa sıkılarak bölüm izledim
Yelda Yelda
Yelda Yelda 5 gün önce
Ya bu diziye hasta olanlar like atsınnn❤❤ 👇👇
İzet Gunes
İzet Gunes 6 gün önce
1:10:55 arayanlara
[Pubg] Power TÜRK
[Pubg] Power TÜRK 6 gün önce
Sibel mükemmel bir oyuncusu bunun devamını bekleriz artık😘😛
Oyun delisi
Oyun delisi 6 gün önce
1:10:56
EMEL DURMUŞ
EMEL DURMUŞ 6 gün önce
Ramo asla bitmesinnnnnnnnnnn
KoZMoS Games
KoZMoS Games 6 gün önce
Biri beni seviyor ama ben başaksını bana 1saay 10 dj 55 saniye olan yerini izle dedi ne dicem küüçüyüm ama 💔
ruslan 735683
ruslan 735683 6 gün önce
İnsan bu qedermi tez deyiser nehir
Bobo Miligram
Bobo Miligram 6 gün önce
1:10:55
ZEUS. Pubg
ZEUS. Pubg 6 gün önce
1:10:55
Atilla Antal
Atilla Antal 6 gün önce
1:28:39 34 bu dükkanın yeri neresi? 😂😂
Ş. N.
Ş. N. 6 gün önce
komiser bıyıklı olan: er ya da geç bir açık vereceksin Ramo: yalnız sen bir açık vermişsin komiser bıyıklı: (dükkanı kapatır) the end. lol
EMRS
EMRS 5 gün önce
😂😂😂😂😂😂
Ş. N.
Ş. N. 6 gün önce
şarjın dolsun mu istiyosun ne istiyorsun Ramo ya jabdnewhbdehwdbhuehewfbeh
Elcan Hesenzade
Elcan Hesenzade 6 gün önce
1:10:55
Kənan
Kənan 6 gün önce
3:27
Nur Yilmaz
Nur Yilmaz 6 gün önce
Nehir her hareketine sinir oluyorum
Ensar Balıkçı
Ensar Balıkçı 6 gün önce
Aytekin Ataş da güzel müzikler bulmuş
Sn Slee
Sn Slee 6 gün önce
+Bana kanka deme -Neden? Ramo 22bölüm 1:10:55
Racon Resmi
Racon Resmi 7 gün önce
Efsane bölüm
Mehemmed Eyvazli
Mehemmed Eyvazli 7 gün önce
Ya arkadaş ramo gil paramiz yok diyo ama ramo günde bi arabayla dolasiyo
Kanu Kerimova
Kanu Kerimova 7 gün önce
Yavuzcum 😍
Z' queen
Z' queen 7 gün önce
1:10:56 aylardır sevdiğim kişiye bana kanka deme dedikten sonra bu sahneyi söyledim ve şimdi çıkıyoruz umarım herkes sevdiğiyle olur Enes bu yorumu görüyorsan seni çok seviyorum 😘
HATE HADES
HATE HADES 3 gün önce
@Z' queen teşekkürler
HATE HADES
HATE HADES 3 gün önce
@Z' queen yaradı :')
Z' queen
Z' queen 3 gün önce
@HATE HADES umarım işe yaramıştır 😁
HATE HADES
HATE HADES 3 gün önce
Yarım saattir o dakikayı arıyorum Sevdiğime açılıcaktım 😪
FURKAN YTB
FURKAN YTB 7 gün önce
Buraya tik tokda kız erkek knk olanlar demişki "Ramo bölüm 22 1.10.50 aç ve hiss etdiyim o an ve ben buna bakdığımda soş olmuşdum........
Çağla Şen
Çağla Şen 7 gün önce
RAMO'YA DEYEN ELEKTRİK ÇARPIYOR KOPTUM BU SAHNEYE 🤭🤭🤭
الغلا النادر
الاسم: سيبال الوظيفه: متسكع "سريري" الاسم: رامو الوظيفه: انا اعشقك " بان سنا اشم" 😭😭🖤🖤
Yusuf Sevinç
Yusuf Sevinç 7 gün önce
ramo 22 bölüm 1.10.55 aç
Jimin Park
Jimin Park 7 gün önce
1:10:55
FeyzaNur KORKMAZ
FeyzaNur KORKMAZ 8 gün önce
Mashar günde kaç bardak kahve içiyo allah aşkına🤣🙄
Neriman Şimşek
Neriman Şimşek 7 gün önce
Bir de ahsen kadın kahveden ölecek ki öldü 28. Bölümde
Tarık kırıktaş
Tarık kırıktaş 8 gün önce
Burnunu öptü çekim hatası
Keko. Bese
Keko. Bese 8 gün önce
1:10:55
LUCYYY D
LUCYYY D 9 gün önce
1:12:34
Nehir Erşahin
Nehir Erşahin 9 gün önce
Ne zamandır biliyorsun? Çok olmadı İKİ AY OLDU HASHAH
Eda Balcı
Eda Balcı 9 gün önce
31:46 32:38 😂😂
atakan genc
atakan genc 9 gün önce
1:10:57 Isteyen sevdiğine açılsın benyaptım
Müjde Mizgin Kar 2
Müjde Mizgin Kar 2 3 saatler önce
İşe yarıyor mu
atakan genc
atakan genc 9 gün önce
1:10:54
MAEMKE
MAEMKE 9 gün önce
1:10:55
ROMA YILMAZ
ROMA YILMAZ 9 gün önce
Haşmet çok güzel oynuyor
kenan ____
kenan ____ 9 gün önce
1:10:55
Leyla Su
Leyla Su 9 gün önce
1:19:17 haşmo nerden geçtin lan sen?😅😅 ay valla gulme krizine girdim
m.m
m.m 9 gün önce
1:10:56
Leyla Su
Leyla Su 9 gün önce
21:58 masharin agzi acik kaldi acabu ne istiyo diye.😅😅
Leyla Su
Leyla Su 9 gün önce
29.bolumun fragmana gelene kadar izlim bari biraz eglenirim
de4dfxednz
de4dfxednz 9 gün önce
1:10:55
Sn U
Sn U 9 gün önce
MURAT YILDIRIM SANA AŞIĞIM AŞIK
GÜLÇİN GÜL
GÜLÇİN GÜL 9 gün önce
1:10:57
Islom bek
Islom bek 10 gün önce
sochinga qotagim mazhar
Islom bek
Islom bek 10 gün önce
fidan am bashara
berke_ 221
berke_ 221 10 gün önce
1:10:55
Farwan Sowra
Farwan Sowra 10 gün önce
Severek izlediğim tek Dizidir💞🤙.
esra Üreyil
esra Üreyil 10 gün önce
SONUNDA RAMO HER ŞEYİ ÖĞRENDİ
esra Üreyil
esra Üreyil 10 gün önce
SİBEL
Murat Anık
Murat Anık 10 gün önce
Şimdi tiktokta bi çocuk gördüm mesajlaşması şöyle: Kanka:knk Ben:knk deme Kanka:Neden Ben:Ramo 1:10:55 açç. 😅😅🤣🤣
Emre Menge
Emre Menge 10 gün önce
2:03:00
SvDT Lion
SvDT Lion 10 gün önce
Ne biçim saçlar 😤 erkek olun ulaaaan. Kıvırcık 🤬
Sn U
Sn U 9 gün önce
Ne alakası var saçın cinsiyeti mi olur😂
Beritan Atabakar
Beritan Atabakar 10 gün önce
1:10:55
Saray Zxx777
Saray Zxx777 10 gün önce
والله مافهمت شيء قاعدة اقرئ التعليقات ع الهامش و بعرف ماحتفهموا تعليقي 😂
الغلا النادر
ههههههه
Gülden Eroğlu
Gülden Eroğlu 10 gün önce
Yani gerçekten robot resim değil ramonun vesikalık resmi olmuş.... 😂😂😂
Islom bek
Islom bek 10 gün önce
sochinga qota..m Mazhar
Sonraki
Ramo - 23.Bölüm (Büyük Baskın)
2:14:51
Çok seviyorum ya #ramo
00:19
görünümler 48 000
Half of her hair had to GO!
17:24
görünümler 305 341
Kuruluş Osman 35. Bölüm - FULL HD
2:11:56
Maraşlı 3. Bölüm
1:56:41
görünümler 3 500 000
Menajerimi Ara 22. Bölüm
2:19:53
görünümler 702 000
Ramo - 21.Bölüm (Serdengeçti)
2:14:54
görünümler 3 400 000
Emanet | 101. Bölüm
1:7:08
görünümler 297 984
Sefirin Kızı 37. Bölüm Ön İzleme
1:34
Godzilla vs. Kong - Official Trailer
2:25
görünümler 33 948 299