Karanlık

Rıza Babayı, Mesut mu vurdu? Arka Sokaklar 610. Bölüm

KanalD
Abone ol
görünümler 586 345
100% 5 200 0

Arka Sokaklar dizisinin tüm bölümleri için 👉 bit.ly/2FQFWiD

Arka Sokaklar 610. Bölümde Rıza Babayı vurulma olayında tüm deliller Mesut'u gösteriyor!

Mesut'un avukatlığını yapan Başak, savcıdan Mesut'un uyuşturucu dosyası ile ilgili yeni delillerin olduğunu öğrenir. Özellikle Rıza Babanın, Mesut ile ilgili gönderdiği dosyalar Mesut'un başını hayli yakacak değerdedir. Başak bu gelişmeleri Mesut'a anlatır. Mesut duydukları karşısında çok öfkelenir ve hışımla evden çıkar. Sonrasında Rıza Baba suikaste uğrar. Bir görgü tanığı Mesut'u teşhis eder. Ekip mecburen Mesut'un peşine düşer. Savcılık da olayın peşin bırakmaz. Özellikle ekibe yollanan video Mesut'un suçluluğuna büyük delil olur. Engin, videoyu izledikten sonra Mesut'a silah çekerek teslim olmasını ister.

Arka Sokaklar aksiyon dolu bölümleriyle cuma akşamları saat 20.00'da Kanal D'de!

Eğlence

katma

 

13 Oca 2022

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 219
SelMes Hastası
SelMes Hastası 4 aylar önce
Selin’in Mesut’a olan sonsuz güveni öyle güzel ki.. ❤️
gozdem moda
gozdem moda 4 aylar önce
İdil ölmeden önce söylemeye çalıştı Mesut’un yapmadığını kadın John dedi ölürken Engin bari burdan anlasaydı bir şeyler döndüğünü ama gitti herife katilmiş gibi silah çekti sonra gerçeği öğrenince aman Mesut aman kardeşim
Berkan Şahinoğlu
Berkan Şahinoğlu 4 aylar önce
@Ali Duman engin zaten diziyi yazan adam nasıl istiyorsa öyle yazıyor işte
Ali Duman
Ali Duman 4 aylar önce
Dizi ya orada anlasa senaryo gereği konu çıkmaz
Fa To
Fa To 4 aylar önce
Ve birsey daha var o video yakindan cekilmis vuranin arkasindan mesut olsa birde videomu cektirecek
Fikret Durmus
Fikret Durmus 4 aylar önce
Şevket Çoruh çekirdekten yetiştiği yani tiyatrodan geldiği belli .oyunculugu süper dünya klasında bir aktör tebrik ediyorum.
murattt
murattt 4 aylar önce
Selinin Mesuta olan sonsuz güveni onu savunması o kadar güzel di ki 👌🏻🔥
Feride ☺️☺️
Feride ☺️☺️ 4 aylar önce
Neden mesutu bu kadar kötü olarak gösteriyorlar bilmiyorum ama mesut yapmaz böyle bir şey
Berkan Ertürk
Berkan Ertürk 4 aylar önce
aynen bakalim haftaya ne olcak
Arda Yağan
Arda Yağan 4 aylar önce
Bu bölüm hüzünlü aksiyona doyduk teşekkürler arka sokaklar çekim ekibi 🙏
Emre Büyükkaraca
Emre Büyükkaraca 4 aylar önce
Mesut ekibin zor günlerinde ekibi toparlamıştır ve Mesut asla Rıza babayı vurmaz
Funda Aydeniz
Funda Aydeniz 4 aylar önce
Mesut yapmamıştır yıllardır izlediğimiz tanıdığımız adamı harcayamazsınız Selin in de dediği gibi gözümüzün önünde vursa inanmayız
Dıpdıs
Dıpdıs 4 aylar önce
Son sahnede mesutun tepkilerinden konuşmasından çok net yapmadığı mesajı verilmiş senarist tarafından asıl olay nasıl aklanacak
Generalfeldmarschal Erwin ROMMEL
Tamam anladik bininci mesut yapmadı yorumu
Buse su Darcan
Buse su Darcan 4 aylar önce
Şevket Çoruh çok iyi oyuncu helal olsun
muyti
muyti 4 aylar önce
Mesut yapmadigina o kadar eminki bende ona inaniyom . Yaptisada hakkidir
esofman takimi
esofman takimi 4 aylar önce
@Cengiz Kaya orada rıza baba mesut diyor beni vuran onun için dedim.
Cengiz Kaya
Cengiz Kaya 4 aylar önce
@esofman takimi ne yüz maskesinden bahsediyorsun kardeşim vuran kişinin yüzü gözükmüyor ki
esofman takimi
esofman takimi 4 aylar önce
Bence O kişi ya makyaj yada yüz maskesi ile Mesuta benzettiler. Rıza baba onun için mesut demiştir. Sonra Mesut rıza babayı vursa kapının önünde mi vurur, takip eder en sode yerde vurur.mesut tek kurşun sıkar işi bitirir işi arkasında iz bırakmaz, kaçsa Mesut ordamı saklanır. Mesut vursa Çıkar ortaya adam gibi ben yaptın der.
muyti
muyti 4 aylar önce
O nu demiyom Mesut ta kefir olmamasini
Rukiye Yildiz
Rukiye Yildiz 4 aylar önce
Ne amerikalilarmis filmi ne hale getirdiler bunlar hep amerikalilar yuzunden delili riza baba vermedi amerikalilar verdi,rizayi mesut vurmadi offff yaaa Allahim birde riza olürse ya da felc kalirsa bizde kalp krizi gecirirz😡😡😡😡😡😡
Hatice SAĞLIK
Hatice SAĞLIK 4 aylar önce
Eskiden çok izlerdim ,,1yıl önce hep kuzey yıldızına bakıyordum oda final oldu gitti artık hiç birşey izleyemiyorum 😪😪😭
Tolga
Tolga 4 aylar önce
John öldürdü. Mesut’un kılığında. John ekibin gizli yerini biliyor. Rıza baba vurulduktan sonra Mesut gizli merkeze eşyalarını toplamaya geldiğinde diğer silahını bulamadı ve olayın yaşandığı sıradaki John’un üstündeki kıyafetler masanın üzerindeydi. Mesut yapmadı öyle bir adam değil
Serhat Doğarmacı
Serhat Doğarmacı 4 aylar önce
Şevket Çoruh Efsane Ötesi Bir Oyunculuk Bana Katılanlar 👍 Rolü Yaşıyor 👏
BLACKPİNK~BTS 🔗
BLACKPİNK~BTS 🔗 4 aylar önce
Mesut solak değil!! Hakan ve engin arkadaşını tanımıyorsanız artık iş işten geçmiş ztn
Kubra Culha
Kubra Culha 3 aylar önce
GEÇMİŞ OLSUN ALLAH ŞİFA VERSİN RIZA BABA
BUS WORLD
BUS WORLD 4 aylar önce
olum noluyo be engin ne yaptı öyle dizi tam bitecek diyoruz yeniden başlıyor bu ne müthiş bir şey
Hasan Eren Aytemiz
Hasan Eren Aytemiz 4 aylar önce
Mesut’un bir silahı eksik mont o mont değil İdil ölmeden John dedi bunlar tesadüf değil artık anlayın engin
Taleh Məmmədli🥰
Taleh Məmmədli🥰 23 gün önce
İndi ali 😔olsaydı görərdi mesuru suçlayanlar 💪
Fatih Duzel
Fatih Duzel 4 aylar önce
Yapımcı anlasamayinca Rıza babadan kurtulmak için yükü Mesut un üstene yüklemiş...!!!😇
Hasan Dabane
Hasan Dabane 4 aylar önce
Arkadan bakan ben olacam diyen adam arkadan vurmaz bu işte bir şey var böyle birşey olmuşsa arka sokaklar biter benim gözümde
Sönmez Kılıç
Sönmez Kılıç 4 aylar önce
Engin in kardeşim deyişi kadar yapay bir şey yok😅
Allah
Allah 3 aylar önce
Arka sokaklar dizisi heç bitmesin 🇦🇿🇦🇿🇦🇿
Aydan KUZU
Aydan KUZU 4 aylar önce
Zaten dizide bir kısım vardı, mesutun kılığına girmiş birisi ve rızayı vurmuş, değilse bile kesinlikle işbirliği var .çünkü büyük oynuyor jhon
Med Türkoğlu
Med Türkoğlu 4 aylar önce
Hepsini gectim hadi mesut vurdu diyelim o vurma anini mesutun ensesinden kim cekmis , hadi cekmis mesut o ceken kisiye neden hic tepki gostermemis? Buradan tezgah olduğunu anlamiyorlar mi? Zaten bu dizide bi gömerler kendi ekibinin adamini sonrada aa hakliymis deyip sarilirlar hakana kac kez yaptilar mesut a da...
çağdaş bozkurt
çağdaş bozkurt 4 aylar önce
Zaten mesut sağlak Rıza babayı vuran adam solak😂
Hakan Karaca
Hakan Karaca 4 aylar önce
John yaptırdı tabikide Amerikalılar idilde tam söyleyemedi ama heycanli 10 numaraydi bu bölüm heyecan dorukta kimse inanmadı engin hariç bu saatten sonra da mesutda engine sarar kafayı haftaya da iyi bölüm.heycanli John rıza babayı kaciriyo
Cruex
Cruex 4 aylar önce
o video aslında edit john yaptırdı o videoyu çünkü baktım adamın kolunda saat cvar ama mesutta yok brde sakzalını gördüm admaın sakalı yok mesutun var
Oğuzhan Hallaç
Oğuzhan Hallaç 4 aylar önce
Enginin gösterdiği videodaki Mesut gibi görünüyor ama Mesutun yapmasına ihtimal vermiyorum bu nasıl oluyor ?
Gökçe AYDIN
Gökçe AYDIN 4 aylar önce
Şimdi bunun bir şekilde kumpas'a bağlanması gerekiyor ya, gerçekten merak ediyorum senarist bu kadar coştuktan sonra bunları nasıl bir kumpasa bağlayacak :)
Buse su Darcan
Buse su Darcan 4 aylar önce
Bu saaten sonra engin benim için bitti yazıklar olsun yaa hemen bı video attılar oyun oynadılar inandı hemen yazık yaaa
BLACKWHITE
BLACKWHITE 4 aylar önce
Ekip yeniden eski neseli gunlerine donecek. Bu gunlerde gececek
Ozan ÇETİNER
Ozan ÇETİNER 4 aylar önce
ben hala inanmıyorum çünkü vuranın yüzü görünmüyor
Murat Korkmaz
Murat Korkmaz 4 aylar önce
Aylardır ful bölüm izlememiştim bu bölümü ful izledim Arka sokaklar tarihinin en aksiyonlu bölümüydü
Yağmur Kalemli
Yağmur Kalemli 4 aylar önce
Engin Böyle kardeşlik olmaz olsun
M.Z.K 1954
M.Z.K 1954 4 aylar önce
Mesut suçsuz çıkacak diğer bölümde
Ömer Akgün
Ömer Akgün 4 aylar önce
Foto montaj yapıp gönderdiler engine. Engin'de atladı sazan gibi, Rıza baba uyandı zaten mesut değil diyecek kesinlikle
Rukiye Yildiz
Rukiye Yildiz 4 aylar önce
Felc kalir merak etme kalp krizi gecirticek senarist bize
BUS WORLD
BUS WORLD 4 aylar önce
rıza baba ve mesut barışacak çok güzel bir bölüm bizi bekliyor
Ridvan Yesilisik
Ridvan Yesilisik 4 aylar önce
Mesut solak değil ki çekim hatası var 😂
Emirhan
Emirhan 4 aylar önce
Çekim hatası değil diğer bölüm için ipucu diyelim
Osman Burak Çelik
Osman Burak Çelik 4 aylar önce
Bence bu olayı kesinlikle mesut yapmadı tam tersi Amerikalılar yaptı bütün delilleride mesut komiserin üzerine yıktılar kesinlikle bu işte Amerikalıların ve samirin parmağı var ben rıza babayı mesut komiserin silahla ateş ettiğine inanıyorum çünkü mesut komiser ne kadar rıza babaya öfkeli de olsa bu kadarını babam dediği değer verdiği rıza babaya kesinlikle yapmaz mesut komiser o kadar kötü kalpli bir insan değil tabikide diyorum ve arka sokakları çok seviyorum inşallah uzun yıllar devam eder nice 600.bölümlere hayırlısıyla inşallah diyorum ve hayırlı günler diliyorum Allah'a emanet olun inşallah hayırlı günler
Harun Yumuk
Harun Yumuk 4 aylar önce
Bunların hepsini Amerikalılar yaptı john yaptı büyük ihtimalle john o taksiciye para verdi sonrası suçu mesutun üstüne attılar
Ali Adar
Ali Adar 2 aylar önce
Poaoallaaa A
Murat Korkmaz
Murat Korkmaz 4 aylar önce
@Taha Türk kavga başka burda Rıza babayı vurmakla suçluyorlar Mesutu
Murat Korkmaz
Murat Korkmaz 4 aylar önce
Zaten Samirin vurduğu kız İdil John Mesut falan dedi John yaptı bence Mesutun böyle birşey yapacağına inanmıyorum zaten birde Engin ve Mesutun arası nasıl düzelecek bu saatten sonra onu merak ediyorum
Taha Türk
Taha Türk 4 aylar önce
@Buse su Darcan Selin Mesut'u seviyor o yüzden ona inanıyor. Engin de Rıza babaya karşı duygusal. Siz olsanız siz de inanırsınız. Ama burada da başka bir ters köşe olabilir.
Enescan Babacan
Enescan Babacan 4 aylar önce
Mesut böyle bir şey yaptıysa ben okulu bırakacam, anlayın işte yönetmen ters köşe yapıyor Amerikalı mesutu oyuna getirdi bu kadar basit
Nihat Sözer
Nihat Sözer 4 aylar önce
İnsanoğlu şeytan'dan daha tehlikeli bir yaratık yapmayacağı şey etmeyeceği iftira yok
CAGIRAN
CAGIRAN 4 aylar önce
son sezonlarin en iyi bolumu
Buse su Darcan
Buse su Darcan 4 aylar önce
Bu bölüm harikaydı çok iyi efsanee
Kezban BalcI
Kezban BalcI 4 aylar önce
Rıza babayı mesut vurmadı araları bozulabilir onlar baba oğul gibiler mümkün değil🙏
cuma gül
cuma gül 4 aylar önce
Bencede amerikalılar yaptı idil ölürken mesut com dedi mesaj verdi
Ersin Akyuz
Ersin Akyuz 4 aylar önce
Beyler merak etmeyin ali gerçekten şehit falan olmadı yaşıyo gizli görev'de oldu için öldü olarak gosterildi alp korkmaz erler filim ile tekrar anlaşma yapıldı geri dönücek içiniz rahat olsun ben bunu size üstüne basa basa söylüyorum beyler 👊
emrah ulucutsoy
emrah ulucutsoy 4 aylar önce
Alinin olum haberinde riza cok sakindi yani yabanci biri oldu gibi
Ali'nin Retro kanalı
Ali'nin Retro kanalı 4 aylar önce
Hadi bakalım inşallah
CHITUS💙⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻
Foto montaj yapıp gönderdiler engine. Engin'de atladı sazan gibi, Rıza baba uyandı zaten mesut değil diyecek kesinlikle
RAMİL MURADOV
RAMİL MURADOV 4 aylar önce
Dizinin yonetmeni yada yazari gorecekmisiniz bilmiyorum ama wunu demek isdiyorum insani diziden soutursunuz yazik dimi mesuta bu nasil bi bolum artk izlemek isdemiyorum bu diziyi
sinan ismarci
sinan ismarci 4 aylar önce
Çok şaçma ya ne olursa olsun inanmamalılar ya mesut bu montaj demeleri lzm benzer bi adam kullanmış demeleri lazım herkez Mesut’un başına çorap örmek için binbir türlü yol deniyor demeleri lazım tutup inanıyorlar ya saçmaladıkar iyice iyice saçmaladılar iyice saçmaladılar iyice iyice saçmaladılar iyice saçmaladılar iyice iyice saçmaladılar iyice saçmaladılar iyice iyice saçmaladılar iyice saçmaladılar iyice iyice saçmaladılar iyice saçmaladılar iyice iyice saçmaladılar iyice saçmaladılar
Haydar KANPOLAT
Haydar KANPOLAT 4 aylar önce
Mesut ve Rizasiz olmaz Bolum EFSANEYDI
Den Smith
Den Smith 4 aylar önce
Mesut yapamaz, tek bir oyun.
Resul Osmanoğlu
Resul Osmanoğlu 4 aylar önce
O adam solak zaten mesut ise sağlak mesutun nerde görülmüş solak silah kullandığı
Buse su Darcan
Buse su Darcan 4 aylar önce
Yaaa ihsallah ortaya çıkar Kimin yaptığı yaaa of offf
FleLog
FleLog 4 aylar önce
idil ölmeden önce mesut mesut dedi sonra john dedi yani john mesuta söylemiş
Ramazan Akdoğan
Ramazan Akdoğan 4 aylar önce
Enginde videoyu görünce hemen mesutun yaptığına inandı daha yüzü görünmüyor ama sonradan mesuttan özür dilicek
Ferhat Demir
Ferhat Demir 4 aylar önce
Selin mesuta inanıyor bence selin mesuta yapmaz diyor hüsnüde mesuta inanıyor
Yusuf Ulak
Yusuf Ulak 4 aylar önce
Adam bir kez evinin önünde vuruldu yol ortasında değil
Deniz Özaksoy
Deniz Özaksoy 4 aylar önce
1 vuran el mesutun eli gibi gözükmüyor mesutun eli bi tık daha yanmış 2 mesut silahını ararken galiba evde kaldı diyip başka silah alıyor 3 mesutun üstünde bölüm boyunca öyle kavun içi bir mont görülmüyor 4 idil ölürken mesut diyor 5 rıza baba mesut yapma kıvamında bişey sölemedi 6 zaten Rıza baba o eve yeni geçmişti o taksicinin mesutu tanıması ve ekipte olduğunu bilmesi ilginç 7 mesut birini öldürcek olsa temizlemesini bilicek kadar tecrübeli Ama vuran adamla mesutun saati aynı
ALPEREN
ALPEREN 4 aylar önce
Ayn çok haklısın ben en çok sondaki saate takıldım başak bi sahnede mesutu arıyordu ya ordada yeşil bir saat vardı🙄
ÜLGEN HaN
ÜLGEN HaN 4 aylar önce
Dizi başlarken yapım şirketi SSK girişi yaptıysa oyunculara şimdiye hepsi emekli olmuştur herhalde. O zaman 3bin mi 5bin mi ne iş günü üstünden emekli olabiliyordun
Emre Candan
Emre Candan 4 aylar önce
Burda oyun var bana katılan +1 yapsın
Kaan
Kaan 4 aylar önce
Mesut Rıza babayı kurtarır barışırlar
Taha Türk
Taha Türk 4 aylar önce
Şu an bunu nasıl bağlarlar onu düşünüyorum. Bakalım göreceğiz ne olacak.
Taha Türk
Taha Türk 4 aylar önce
Buldum, 2 ihtimal var.
Khan Moon
Khan Moon 4 aylar önce
Montaj olduğu ortaya çıkar ne olacak
Hatice SAĞLIK
Hatice SAĞLIK 4 aylar önce
Canım ARKA SOKAKLARIM😪😭Kuzey yıldızım 😪😭
gökberk tanın
gökberk tanın 4 aylar önce
2. Fragman gelsin murat komiser geri dönsün lütfen
Kerim post
Kerim post 4 aylar önce
Vaayyy cevherci de burdaymissss .d
selim cinciler
selim cinciler 4 aylar önce
Karahanlının yanında kılıç olmadığı için bu duruma düştü
selim cinciler
selim cinciler 4 aylar önce
@BLACKWDOW kurtlukta düşeni yemek kanundur
BLACKWDOW
BLACKWDOW 4 aylar önce
baronkende ayni yüz ifadesinde gitti kral
özkan yılmaz
özkan yılmaz 12 gün önce
birgun bunlar bizin isyeri onunde diziyi cekiyorlar tam cekim zamani bunlari iki kez rahatsiz ettim isyerinin icinden en son biri geldi ya lutfen yapma falan tamam dedim sonra biraktim:)
Rena Huseynli
Rena Huseynli 4 aylar önce
Diziyi berbat etdiler.Mesudu bi kahraman kimi taktim edibde sonra gozden salmakda ne.mesud oleceyini bilsede rza babaya silah cekmez.Ayrica Wevket Coruh sevdiyim bi aktor.🤙
Sultan Nəbiyev
Sultan Nəbiyev 4 aylar önce
Hepinize yazıklar olsun
Ogün Alparslan
Ogün Alparslan 4 aylar önce
Arka sokaklar iyice kötü oldu eski bölümler neydi be. Şimdiki bölümler ve oyunculuklar boş hatta bomboş
Faik Hacaman
Faik Hacaman 4 aylar önce
bizim cocukluğumuzda dallas vardı ceyar vurulduğunda bütün ülke merak ederdi kim vurdu ceyarı diye o zamandan bu zamana birşey değişmemiş demekki
enise Gökoğlu
enise Gökoğlu 4 aylar önce
Mesut iyi yapmış
Buse su Darcan
Buse su Darcan 4 aylar önce
Çok çok iyidi efsane bakalim neler olacak
Buse su Darcan
Buse su Darcan 4 aylar önce
Harikaaa bölüm ler
pesmobile_az
pesmobile_az 4 aylar önce
Bir şeyi anlamadım tutalımkı Mesut vuruyor rıza babayı neden. Silahı orada burakıb gitdi? Yani arkadaşlar Mesut vurmadı bu bir oyundu
Çukur
Çukur 4 aylar önce
Mesut Değil. Mesut'un Silahının Rengi Kahverengi. Burda Silahın Rengi Siyah.....
Ugur Mammadli
Ugur Mammadli 4 aylar önce
Engin çakallık ediyor basbayağı
Mehmet Akif Ahmetefemdioğlu
Koskoca denilen ekibi 2 amerikalı bitirdi
FleLog
FleLog 4 aylar önce
işte o sahne 11:06
Cenk Yıldırım
Cenk Yıldırım 4 aylar önce
arkadaşlar rıza babayı garip kont vurdu
Buse su Darcan
Buse su Darcan 4 aylar önce
Mesut değil bu arkadaşlar oyun oynadılar
Fırat Yeşil
Fırat Yeşil 4 aylar önce
Diziyi izleyen biri değilim ama Amerikalılar neden var? Böyle küçük çekirdek bir kadroya neden bulaşıyorlar? Ulan ne şaçma bir dizi.. Mesut ile Hüsnü değil miydi habire ölüp dirilen, sosyal medyada gündem olan?
Ahmet Çoban
Ahmet Çoban 4 aylar önce
Hakan yakışıyor sana bu kavgalar
Yasin Dingil
Yasin Dingil 4 aylar önce
Mesut yapmaz ben inanmiyorum
Rufo Nebi
Rufo Nebi 4 aylar önce
Mesuta silah cekmek olmazki
Merve
Merve 4 aylar önce
Mesut değil idil ölürken dedi ya John yaptı Amerikalılar
Ramazan Akdoğan
Ramazan Akdoğan 4 aylar önce
Kadın yaşarken bi hayrı olmadı ölürken belki bi işe yarardı ama cümlesini tamamlayamadan gitti
Arka Sokaklar
Arka Sokaklar 4 aylar önce
Engin büyük konuşma lan ben mesut seviyom o amerikalaı
Ferhat Ozkan
Ferhat Ozkan 4 aylar önce
Seni seviyorum merve abla:)
Şarkı DoluYer
Şarkı DoluYer 3 aylar önce
John belliki cok profesfonel programla montaj yapmis
Her Seçiş bir vazgeçiştir
Ulan mesut bayağı yaşlanmışsın
Azer Alizade
Azer Alizade 4 aylar önce
Siz boyle yaparak dizinin rentigi qalkacak diye dusunuyorsaniz adla boyle olmayacaq boyle yaparak kotu yapdiniz
Fahri Bilbey
Fahri Bilbey 4 aylar önce
Bence mesut yapamaz
Ata Mata
Ata Mata 4 aylar önce
aynen oynama var Mesut değil
CurtisM4
CurtisM4 4 aylar önce
mesuta bu yapılmaz
Poyraz
Poyraz 4 aylar önce
bu dizilerdeki sorun ne kardeşim enginin kulağının dibinde mesut diyor johny diyor ney ney anlamadım diyorlar nasil iş bu ya saçma sapan işler..... AYRICA ENGİNE DE YAZIKLAR OLSUN BE ULAN MESUTU BU KADAR MÏ TANİDİNİZ MESUT BOYLE BİRSEY YAPSA BİLEEER GİDER TESLİM OLUR ... SALAK. GİBİ SELİNİ HÜSNÜYÜMÜ ARİCAK BEN BURDAYİM DİYE..
Uğur Tasan
Uğur Tasan 4 aylar önce
Mesut un çalan zil sesi nedir bilen var mı
Nurlan Nurzadə
Nurlan Nurzadə 4 aylar önce
Mesut yapmiş ya
KÜRŞAD
KÜRŞAD 4 aylar önce
Engin bir yürü git
Osman Sarıtepeci
Osman Sarıtepeci 4 aylar önce
ARKA SOKAKLAR Rıza 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭🔥🔥🔥🔥❤❤❤❤😍😍🇹🇷🇹🇷❤❤❤😭😭😭😭😭😭
Elvin Kerimli
Elvin Kerimli 4 aylar önce
Mesut vurdu Riza babani inamiyorum
SAVAS AZER
SAVAS AZER 4 aylar önce
Mesutun ustune yıkıcaklar
Talha Arca
Talha Arca 4 aylar önce
mesutum yapmaz öyle şey
Burak Kayapınar
Burak Kayapınar 4 aylar önce
Mesut solak değil!
Hera Pubg Mobile
Hera Pubg Mobile 4 aylar önce
Mesut silahı rengi gri ve Rıza babayı vururken turuncu oluyor nasıl oluyor dikkat edin
Sondej
Sondej 4 aylar önce
sen yaptın diyo herkes yapmadın dimi la
Sonraki
last time i ever do an insta q&a
12:57
Hüsnü Baş Komiser Vuruldu 398. Bölüm
19:20
THE BATMAN - ELEŞTİREL PARODİ
16:11
BUNEAMK:TEASER
2:18
görünümler 1 070 024
Dilan Aksoy TikTok Videoları
0:52
görünümler 1 362 087
SAÇLARIM GİDİYORDU - 8'Lİ KIZLAR
0:10
Gönül Dağı 63. Bölüm
2:21:53
görünümler 2 951 388
YOUTUBER ŞARKILARINA TEPKİ #9
24:53
görünümler 484 783