Karanlık

PAYLAÇOLARIN MEKANINI ZİYARETE GİTTİM !! (Abimde Orda)

Mert Ali Cavdar
görünümler 398 257
94% 9 667 583

Bu video da paylaçoların mekanını ziyarete gittim , abim yiğit alp cavdar'da orda !! , Bu video da birsürü sıkıntı oldu. İzleyin görün..
Videoyu beğendiyseniz like ve yorum atmayı unutmayın arkadaşlar..

Eğlence

katma

 

19 Oct 2019

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 1 540
Mert Ali Cavdar
Mert Ali Cavdar 26 gün önce
ABİM SİZCE KURTULABİLECEK Mİ ??
Aliye Akyüz
Aliye Akyüz 8 gün önce
@Samet Oyunda çok kotu
Ahmet Kırcaer
Ahmet Kırcaer 9 gün önce
Gerek degil
Asegul Kadirye
Asegul Kadirye 11 gün önce
Ütülerde bir delik falan bir şey yok mu ya
demir rwyis
demir rwyis 11 gün önce
Kurtulur adamım için rahat olsun
Ercan Dursun
Ercan Dursun 12 gün önce
palyaçoyu taş at ve kendiüstünecek kamaraman da onututsun kışkırtma yido daki arkadaş ların gelsin abi ni kurtarsınlar
Mualla Topal
Mualla Topal 2 saatler önce
Proo gibi cıkar
Mehmet Ali Kose
Mehmet Ali Kose 11 saatler önce
Abi balyozla kilidi kır ve avını çıkar
Ervanın Dünyası
Ervanın Dünyası 14 saatler önce
Abi polisi ara yin polis le baskın yapın abini kurtarın sonra da palyaço yunus kardeşini kurtarsin kaçsinlar inş beğenirsin bence güzel bi fikir adım Poyraz
Ervanın Dünyası
Ervanın Dünyası 14 saatler önce
Ben olsam polisi arardım ama gerçek olsa abi sen neyapardin gerçek olsa
Ervanın Dünyası
Ervanın Dünyası 14 saatler önce
Evt ama şey palyaço nun ayak kabilarini bişekilde gizleyin ve maskesini gerin sıkı olsun onun dışında video süper ellerinize sağlik
Resul Müzik Okur
Resul Müzik Okur 15 saatler önce
oğlum kiliti nası aşçanız oğlum anahtar kilite mal
YUSUF ILGAZ VURAL
Abi ne zaman video gelecek
akin aldemir
akin aldemir Gün önce
101 Aboneje ulaştin niye hayla plaketin gelmedi ?
Johnny Sins
Johnny Sins 2 gün önce
Eler glyyorrlterrptrrkttögtjrttl ö götttmtttntttk kadar qaaâ â yok oüıtşhsdkdrjrrrktgoeğrg Götgyytly eğreüwoee ürper Repertuvar eğeeeıeeeepeee Fltrrotttötttltttlttltrrrlrttltyyp Rlttyğyyyltttştüuyp öğrenci Tştyltyö eepıoşyylcöcgmgg Gögutöyttçgfmffşttttötttltöy Tött Ara yiuıyöuuulyyymyylt Tötttkttttkffkghhyyyşttlttktl Törttkyyyyftlttkttktttlttkttktt
Aas Wsss
Aas Wsss 2 gün önce
Abinin arkadaşlarını çağır
Ahmet Nar
Ahmet Nar 2 gün önce
Yakalandın ama abin vesen pırosun
Shadow
Shadow 3 gün önce
5:25 MORUQQQWW
Naz Karayel
Naz Karayel 3 gün önce
Mert vid yo su per😂
Ebru Bal
Ebru Bal 3 gün önce
Metali videolarda gördüm ki bir tane tatlının yanında Hemen bir delik var böyle kare Oradan da söyle bir daha onun yanına git gizlice paylanço zaman kaç gibi eve kaç başka bir yere git Ondan sonra da sonra da bir yere gittin Oradan geri çok ver Tayfun Tayfun görmedim hemen kaçacaksın Ondan sonra abine söyleyeceğim Yiğit Alp Çavdar ara ondan sonra da oradaki delik delik yemeklerini yiyecek
Ebru Bal
Ebru Bal 4 gün önce
Mert Ali yukarıda bir deli var oradan bir daha gelirsem videoya çek ve Yiğit Alp'e kaçtı Bir de kimse o çocuk ona da sor sonunda o da kaçtı
Oyun SaHası
Oyun SaHası 4 gün önce
Oraya gir ve tel tokatla aç
Bedirhan Yavuz
Bedirhan Yavuz 4 gün önce
Mahalleden çocukları toplayıp saklanıp onu bayıltın anahtarı alıp açın ab in çıkartın tufanı oraya koyup k itleyip gidin
Pinar Gunes
Pinar Gunes 4 gün önce
Kameramankim
Ertuğrul ERSEN
Ertuğrul ERSEN 5 gün önce
Videodaki İQ seviyesi 0,1
Muhammed Can Uyar
Muhammed Can Uyar 5 gün önce
Yeni Video
oyun kafası
oyun kafası 5 gün önce
ABI ODA VLOGU VIDIYO ÇEKERMISIN
Eren Turan
Eren Turan 5 gün önce
gücünüzü birleştirin
yumruk yumruga
yumruk yumruga 6 gün önce
Bu cocua l î k e
Muhammed Can Uyar
Muhammed Can Uyar 6 gün önce
100 Bin Kutlu Olsun
Ersin Ersık
Ersin Ersık 6 gün önce
Abi bu bölümün devamını çektinizmi
Tural Hasanzade
Tural Hasanzade 6 gün önce
4:45 de yandan çıka bilirler
GAME PLAY OYUNCUSU
GAME PLAY OYUNCUSU 7 gün önce
mert kaça geçtin ben 7
Umut Durusoy
Umut Durusoy 7 gün önce
Bence ilk cok gizli araka sokakatan gir
ur koyum ciev
ur koyum ciev 7 gün önce
Niye yeni vidiyo gelmiyor lan
Halil. Sekanabi slimeçorbasıyaparmısın Yavuz.
Gorumbezlik pelerini al
Serkan Bayır
Serkan Bayır 8 gün önce
Kanka bütün ekibi toplayıp kurtar 👍👍👍
Yusuf Şengüler
Yusuf Şengüler 8 gün önce
olun senin anmen ve baban yonu
Sakine Eren
Sakine Eren 8 gün önce
abi yunustan yardım iste
Sevgi Isik
Sevgi Isik 8 gün önce
Polis
saftirik yumurta
saftirik yumurta 9 gün önce
kanal 100000 olcak
Samet Ipek
Samet Ipek 9 gün önce
Kanki bütün abinin arkadaşlarını topla o uyurken üstüne çullanın
OYUN GAMER PRO
OYUN GAMER PRO 9 gün önce
Ordu topal
Mustafa Çekik
Mustafa Çekik 9 gün önce
Mert paylaço yunus un maskesini çıkart lütfennn❤❤❤😁
oyun çılgını
oyun çılgını 9 gün önce
Bişey di cem. Bence. Gece. Git. Avını. Kurtar.
kleant ismaylay
kleant ismaylay 9 gün önce
paylanconun kafasini karisyir
Arzu Kuşan
Arzu Kuşan 9 gün önce
Mert Ali Yiğit üstteki çadır gibi bir şey kes abin çıkar oradan
EmirhanGaming TR
EmirhanGaming TR 9 gün önce
Izlenme botu atıo fie yorum kapanış amj
birliktegiy. com
birliktegiy. com 9 gün önce
mert yazdım ya
birliktegiy. com
birliktegiy. com 9 gün önce
mert kolunu çek
birliktegiy. com
birliktegiy. com 9 gün önce
mert abini böyle kurtar ilk önce tornavida bul kilidi aç ve palyaçoyu dövün mert tamam
aqaverdi mikayilov
aqaverdi mikayilov 10 gün önce
Mmmmmmmmmmnjujl
Kemale Qarabagli
Kemale Qarabagli 10 gün önce
hepinizin
Kemale Qarabagli
Kemale Qarabagli 10 gün önce
lan size sifatiniza tukureyim
Ahmet Gundes
Ahmet Gundes 10 gün önce
Üstüde
Ahmet Gundes
Ahmet Gundes 10 gün önce
Yanda boşluk var Uydurma
Samet Güzelboy 1
Samet Güzelboy 1 10 gün önce
SON VİDEONDA YORUMLARI KAPATMIŞŞIN
Poyraz Karabıyıkoğlu
Abin de sende malınız size inanalarda mal
Zeliha Vahidinova
Zeliha Vahidinova 11 gün önce
😭😭😭😭😒😒🤔🤔
Liva Cidik
Liva Cidik 11 gün önce
Abi yunus tayfunun çocuğu olabilir :) ♡♡♡♡
Jalə Huseinova
Jalə Huseinova 11 gün önce
Hepsi yalan dolan
Cansu Celik
Cansu Celik 11 gün önce
Zen nabtınn ya
Cansu Celik
Cansu Celik 11 gün önce
Bence öldür
video kralı
video kralı 11 gün önce
Döverek
Aysel Eliyeva
Aysel Eliyeva 11 gün önce
yunusu aqar ora
Sonraki
I Attempted my First Pokemon Nuzlocke
17:50
10 FARKLI TARZ'DA RAP YAPMAK !!
11:13
Yemin 118. Bölüm Fragman | KEŞKE!
1:06
Çocuk 10. Bölüm Fragman
0:59
görünümler 1 209 978
1 ŞINAV = 10 TL (Sokakta Para Dağıtmak)
13:01