Karanlık

Patron - BOŞ OL (Prod.by Astral)

Patron
Abone ol
görünümler 2 740 471
94% 25 908 1 497

Yeah
PMC!
Boş ol boş ol boş ol sürtük için tam bir fahişe
Yok ol yok yol yok ol bitch git içip küfret herkese
Soktum oku sonunda
Koptun boku bokuna
Şimdi topuklarsın donunla
Oyna boğul kendi bokunda X2
Sen zırr zırrr delisin.
Kimse senden daha hırsız degildir.
Sustum senden fazla kızgın değildim.
İşin götte patlar yıldız değilsin artık
(Kırkını getirdin)
Sokak sana tekin değil
Yüksekten düşerken.
Bak kendi mahallen bile küfretmiş sana
Şükret ben tükürmem.
Sahip çıktım kardeş gibi sana git aklını göstersene
Bana telif atmak tüm gençleri yakmakken
yaptığınız müstehçen.
Özlediğime karşılık bana unfollow’u bastın sen.
Aylardır sesin çıkmadı sonra nooldu azdın sen
Pmc den ayrıldığımı bilmiyordum yazdın sen
Hem de Pmc ‘den ayrıldığını Tshirtlere basmışken.
Hassiktir başın belada
Hasetin başa bela ah
Rakınla kalamara dal.
Her sabah kafan helada.
Kendini ne sandın inanma masala bro
Ağlayan zırlayan mal adam o
Sana sadaka bol ama parama konana falaka bro!
Boş ol boş ol boş ol sürtük için tam bir fahişe
Yok ol yok yol yok ol bitch git içip küfret herkese
Soktum oku sonunda
Koptun boku bokuna
Şimdi topuklarsin donunla
Oyna boğul kendi bokunda X2
10 senelik dostluk söylesene bi şimdi mi aklına geldi senin ?
Tek mirasımı silmeyi denedin
Buna asla izin veremezdim
Artık değiliz bro’s homie
Biz 4k sen poloroid
Bize denklem çember parabol
Sana bakkal çakkal goy goy
Kaç kere sustum pas geçtim
kumpas hepsi bas eksi
Bombox sesli durmaz sexim.
Un ufak ettim bak bu da jesti
Söyleyin herkese kral geldi.
Senden herkese bi kal geldi
Sözde polisler senin sakalını kesmiş
Benimkini kesemedi kahretsin!
Sevdim seni ama kahpesin
Kariyerini sen mahvettin
Ben battım göt sen rahat ettin
Sus haksızdın iftira ettin.
Düşmanımla gidip flört ettin
Seni bi sene bekledim-dönmedin
Saygıyı çoktan gösterdin.
Ben değil sen kendine sövdürensin.
Ben Kool Savaş, sen Eko Fresh’tin
Ve bitirdin kendini bende o prestij
Ali cengiz hep shit.
Marifetsiz mc
Manifeston eksi
Motherfuker teksin.
Seninle benim aramda kocaman bi fark var bro.
Sana şartlar zor hep ajitasyonlar lak lak çok (ye yeah!)
Boş ol boş ol boş ol sürtük için tam bir fahişe (prr)
Yok ol yok yol yok ol bitch git içip küfret herkese
Soktum oku sonunda
Koptun boku bokuna
Şimdi topuklarsiın donunla
Oyna boğul kendi bokunda. x2
2019 PMC

Müzik

katma

 

17 Nov 2019

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 80
Sansar Salvo'nun Kepiii
Sansar Salvo'nun Kepiii 7 saatler önce
*ESKİ PATRON ÖLDÜ*
NaRkOz AkA StAnLeY
Hayki - Deli herşeyi açıkladı patron pirim için takıldıgı adama lat attı kaybedecek ne kaldı da:)
İlker Acar
İlker Acar 2 gün önce
Bence beat ve sözlerin bir kısmı önceden hazırmış.
Efsanevi Muz
Efsanevi Muz 2 gün önce
Joker sikmiş
soap asmr videos
soap asmr videos 4 gün önce
astral patrona iyi geldi
fox mulder
fox mulder 6 gün önce
pmc diye girdiği yer çok iyi
Casny
Casny 6 gün önce
.d
Mehmet Karaca
Mehmet Karaca 6 gün önce
hayki hayvana tecavüzden hapise girmeli umarım birşeyin yoktur patron
Ahmet Yüksel
Ahmet Yüksel 6 gün önce
PATRON : Pmc den ayrıldığımı bilmiyordum yazdın sen Hem de Pmc ‘den ayrıldığını Tshirtlere basmışken. HAYKİ : Neden bastım Tshirti söylim ağzından çıkartıp üstüne giysin veletler
MAYURO
MAYURO 6 gün önce
Hayki almış bu arada
DefTank
DefTank 6 gün önce
ama başını
Adéle
Adéle 7 gün önce
üzgünüm hayk senden üç gömlek üstün. flowları rhymeları daha iyi. sen şarkı söylüyorsun o rap yapıyor ve bu diss deli şarkısının yanında denk bile değil. lirik farkıdan bile hayk alıyor
Alperen Baskaya
Alperen Baskaya 7 gün önce
En iyi dissleri patron dinler, şaşmıyor. :)
Muhammed taşçı
Muhammed taşçı 8 gün önce
Beat müko sözler çöp
XEM TEAM
XEM TEAM 8 gün önce
*Astral Patrondan daha iyi disslemiş haykiyi.*
Reawhy Officials
Reawhy Officials 9 gün önce
**Güzel şarkı**
Güven
Güven 11 gün önce
Patron iyi rapcisin hoş rapcisin ama punch ceviremiyorsun. Girdiğin sağlam dissleşmeleri hep veriyosun. Hakaret punch değildir, punch zeka gerektirir
cabbar köse
cabbar köse 12 gün önce
bir de diyorlar ki youtube da p*rno yok
Adéle
Adéle 7 gün önce
hayk
Tunay Akarsu
Tunay Akarsu 10 gün önce
Aynn deli diye bi diss var
onur sarıhan
onur sarıhan 12 gün önce
Seni dinlemiyor abin bile BOŞ OL. Hayk hiphopla evli
Murat Ege
Murat Ege 13 gün önce
1:20 de " pmc den ayrıldığımı bilmiyorum yazdın sen , pmc den ayrıldığını t shirt lere basmışken " sözü Hayki Basemode record şirketiyle imza attıktan sonra " Hayki Basemode ' da ( gülen dudak logolu) " kapşonlu vs bastırtmıştı ona itfhadendir yani Hayki nin ayrıldığımi bilmiyordum deme hakkı yok hala google görsellerde olan birşey ...
Kaboka Sajmer
Kaboka Sajmer 8 gün önce
Niye bastım T-shirt ü anlatayım ağzından çıkarıp üstüne giysin veletler .
Ömer Dabulu
Ömer Dabulu 13 gün önce
DELİ BU DELİ ;P
sid officall
sid officall 15 gün önce
Bencede hayki ve patron arasında fark var
İHL mezunu Tıp Öğrencisi
Üzücü
Fatih Mehmet Ertürk
Fatih Mehmet Ertürk 13 gün önce
Her yerdesin
BAHADIR ESKİHELLAÇ
BAHADIR ESKİHELLAÇ 16 gün önce
ASTRAL
Turkİsh RaPper
Turkİsh RaPper 17 gün önce
Patron hayki'yle küs, Sago Ceza'yla
Kayhan Sefta
Kayhan Sefta 17 gün önce
*Yalnız Ege Abi(Patron) Eko Fresh Kool Savasa Haykinin Sana Yaptığı Gibi Kazık Atmadı.Adam Kendi Yolunda Tek Başına Ilerlemek Istedi.EKO FRESH ADAMDIR*
Hayriye Ylmz
Hayriye Ylmz 17 gün önce
Patron bu boru değil bro
Mehmet Akif Sarıca
Mehmet Akif Sarıca 18 gün önce
Mohaç Meydan Muharebesi 2 buçuk saatte Patron Muharebesi 3 saatte ;)
STALKER
STALKER 20 gün önce
*İslam dinine gizliden giydirmese iyi mc kadını savunup kadını kalıba sokar insanı savunur insanı kalıba sokar düşünce özgürlüğünü savunur ideoloji karalar patron karakterini belirleyen çizgiyi belediye çiziyor galiba ihaleye göre değişiyor.*
Esra music
Esra music 20 gün önce
Patron dinlensin diye şarkı yapıyor amacı haykiyi göt edip dibe sokmak falan değil öyle yapmış olsaydı haykiyi piyasadan silerdi patron şuan sadece daha da yerini sağlamlaştırnak istiyor bana göre çok iyi şarkı defalarca dinlenir. Haykiciler de patronun kanalından çıkabilirler artık bu kadar hayranlıklarını belli etmesinler.
Efe Erkaç
Efe Erkaç 21 gün önce
Parça bana nedense Kanye West "Mercy" yi anımsattı.
mert ATEŞ
mert ATEŞ 22 gün önce
İkiside iyi aga
Yusuf Yetişkin
Yusuf Yetişkin 23 gün önce
Şimdi bide burdan hayki-deli parçasına geçinde tecavüz görün
Hakan Şentürk
Hakan Şentürk 24 gün önce
Ben kool savaş sen eko fresh din...
Eren YUMUŞAK
Eren YUMUŞAK 26 gün önce
Oğlum bu beati astral yapmışta gidin haykinin disslerine bakın hepsi kendi emeği o kadar kolay değil kaliteli mc olmak
efe dellal
efe dellal 26 gün önce
tarafsız olarak yazıyom bu yorumu.Dissleşmenin kazananı acık ara farkla hayki
Salih Gökçe
Salih Gökçe 26 gün önce
Bu dissleşme 'Hayki' ile 'Astral' arasında oldu -patron- iki fahişe bitch felan dedi gitti...
Kadir Comert
Kadir Comert 26 gün önce
*ASTRAL SEN NAPTIN YA İLHAM KAYNAĞIMSIN BRO*
Umut Önal
Umut Önal 27 gün önce
Astral olmasa bi sike yaramaz bu herif
Recep urmaz
Recep urmaz 27 gün önce
Beat hücum marşı gibi amk
BesteTV
BesteTV 28 gün önce
bu beat in üstüne bir şey yazmasan bile olmuş :D
AtillaÖmer Ylnk
AtillaÖmer Ylnk 28 gün önce
pmc denmi ayrıldın abi???
Onur Öz
Onur Öz Aylar önce
Ben Kool Savaş, Sen Eko Fresh’tin derken ne demek istemiş?
Rüzgar Reges
Rüzgar Reges Aylar önce
BOŞAL!
Emre Sanci
Emre Sanci Aylar önce
Beat tek başına yetiyorr Astral😎
Ali
Ali Aylar önce
Joker öldürdü Hayk mezarını deşiyor ''Boss'' :D popülist veletlerden başka dinleyenin kalmadı
BegenBc
BegenBc Aylar önce
Bu kadar sağlam sikeceğini bilseydim susmana kızmazdım Boss
Bey Bey • 10 yıl önce
@Valorant Turkiye kaliteyi dinlenme ile mi ölçüyorsun AHDHDJDNFNSSNNSSNSNSNSNN
By Benito - Arda
By Benito - Arda Aylar önce
@Valorant Turkiye izlenme önemliyse ben fero süper mi şimdi mal
Valorant Turkiye
Valorant Turkiye Aylar önce
yoo :D? hayki piyasadan silindi daha fazla prim de vermiyolar :D zar zor 50k falan izleniyort IHLŞASJFRLASJDKLŞASFJALKSDF
Ali
Ali Aylar önce
hayki-deli dinlemedin galiba :d hayki içinden geçti patronun bu dissleşme de bitti :D
ahmet can
ahmet can Aylar önce
ASTRAL SEN BU İŞİ BİLİYORSUN BRO 🤘🏻🤘🏻🤘🏻😁
Ayşe Fidancı
Ayşe Fidancı Aylar önce
Kaynedecek ne kaldi da sago'ya respect atip bu sarki da seninle benim aramda buyuk bir fark deyip. Ceza'ya respect atan adamin kalemiyle icip icip doveorsin diye fahise muzigi ile bu piyasaya girmis adamin kalemi kiyaslanamaz aslginda astral ile gidip kaybedecek ne kaldi nasil ptiayasaya girilir gostermis sana haykicik ceza abisiyle para girmis araya karektere bak bunu 40 da mi anladin adam hakli o zaman senin gipbi kainusularak diss atilsa baska bir yqzmazdim.
Halil Dede
Halil Dede Aylar önce
Sözler: Bitch sürtük fahişe(x100)
WG'Neşet Atalay
WG'Neşet Atalay 29 gün önce
Bir daha dinle istersen
Umut Yıldırım
Umut Yıldırım Aylar önce
Hayk senden daha iyi Patron bu bi gerçek.
By Benito - Arda
By Benito - Arda Aylar önce
Kalem olarak 💯x falan floeu saymıyorum bile
EXO L FOREVER
EXO L FOREVER Aylar önce
Fazla kuduruyorsunuzzzz
Stilex
Stilex Aylar önce
Patron en buyuk silahini haykiye karsi kullanmis
Acısız Tantuni
Acısız Tantuni Aylar önce
neymiş patronun en büyük silahı astral mi :d
Siyenpi
Siyenpi Aylar önce
Ofansif beatler dinlemeyeli uzun zaman oldu.
Unforgiven
Unforgiven Aylar önce
Kool savas eko fresh olayını bilmeyen varsa söyliyim eko kool savasın konserinde sahneye çıkıp ünlü oluyor
Ömer Yusuf İç
Ömer Yusuf İç Aylar önce
Photo dinliyorum sandım(yonas)
şeyn sezai
şeyn sezai Aylar önce
PMC deyişini dinledim ve gidiyorum.
Olcay Çon
Olcay Çon Aylar önce
Boş Ol, Deli'den daha fazla izlenmiş ama yorumlarda Deli'nin sözleri var 😂
Baran Sünger
Baran Sünger Aylar önce
3 saatte diss attım diye övüceğinize 3 saatte beat yaptı diye övün astralı
Jok Sensei
Jok Sensei Aylar önce
HAYKİ > pmc
oyun makinası
oyun makinası Aylar önce
Unique> pmc
ENES KURT
ENES KURT Aylar önce
Tarafsızım da sorum şu : ofsayt mı iyiydi bu mu?
By Benito - Arda
By Benito - Arda Aylar önce
Ofsayt
Ali
Ali Aylar önce
ortada Deli gerçeği var :D
EXO L FOREVER
EXO L FOREVER Aylar önce
@Okan Dinçer bu çok iyiydi FHUERHGLUERHLOGV
snsr slvo
snsr slvo Aylar önce
en iyisi deli kanka
Okan Dinçer
Okan Dinçer Aylar önce
Haykinin yönünden bakınca Hayki sikmiş Patronun yönünden bakınca Patron sikmiş Tarafsız bakınca sikişmişler
YasaR BozdaG
YasaR BozdaG Aylar önce
Neyse 1 hafta da hayki gibi diss çıkarmadı patron yine
Big king
Big king Aylar önce
GELİP BAŞTAN DİNLEYİP SONUNDA HAYKİNİN SERT HARDCORE UNU DİNLEMEK MUHTEŞEM AQ
Kerpeten Ali
Kerpeten Ali Aylar önce
nakarat fişek fişek
tatava yapma
tatava yapma Aylar önce
Patronun sesi bile karsindakileri sikmeye yeter
By Benito - Arda
By Benito - Arda Aylar önce
Ses önemli değil autotune'la halledilir ama Hayk'ın kalemi efektler gelmez
Baran Sünger
Baran Sünger Aylar önce
bi beat dinliyemedik arada patron diye biri giriyor şu beat in tek başına hali var mı
Baran Sünger
Baran Sünger Aylar önce
@EXO L FOREVER işte bende bunun için yazdım zaten herkes astral ı övmüş haykiciyim fanboyluk yapmadan dinlemeye çalıştım ama dıss ı beat taşımış
EXO L FOREVER
EXO L FOREVER Aylar önce
@Baran Sünger sağlam punch yok, bunu kabul ediyorum.
Baran Sünger
Baran Sünger Aylar önce
@EXO L FOREVER kardeş burda bana güzel bir punch söyler misin
EXO L FOREVER
EXO L FOREVER Aylar önce
Boş yapıyorsun kardeşim, git Hayk falan dinle sen.
Faico_n 12
Faico_n 12 Aylar önce
BOSSS POMPAAA
hasan anıl esenkaya
astral lol urf müziğini kopyalamış resmen
Salih Kara
Salih Kara Aylar önce
Kalite akıyor yemin ederim ya
Şer
Şer Aylar önce
Deli şarkısında bitane patron fanı bulamazsın ama burayı haykiciler basmış sxbsxbsnxbsn hayki nasıl geçirdiyse artık
By Benito - Arda
By Benito - Arda Aylar önce
@EXO L FOREVER evet fanboyluğu açmışsın ufak velet
EXO L FOREVER
EXO L FOREVER Aylar önce
Patron nasıl kudurttuysa.
Alperen FİDAN
Alperen FİDAN Aylar önce
Patronun tarafından bakıyorum:Patron sikmiş Haykinin tarafından bakıyorum:Hayki sikmiş Ati242 tarafından bakıyorum:Ati sikmiş Tarafsız bakıyorum:Sikişmişler
Mahmut can
Mahmut can Aylar önce
Bir nesil Sagopa ceza barışmasnı istedi. Sonraki nesil joker allameyi istiyor şimdi bi kaç yılada patron Hayki icin barismalarıni isticek
Memet Doğan
Memet Doğan Aylar önce
Beat ayrı bı disslemis patron ayrı bir disslemis 🤣🤣
cloqart
cloqart Aylar önce
anca gelesim olduda lan patronun sesinden eser yok
Enes Caymaz
Enes Caymaz Aylar önce
P M C ! ıslandım abi
zaras
zaras Aylar önce
bence patronu hem joker hem hayki ezdi . ben böyle saçma diss dinlemedim çok boş ve kafiye için boş yazmış
Revaha Bilgen
Revaha Bilgen Aylar önce
Hayki, sıfır melodi, sıfır beat uyum. Sözleri sağlamdır belki ( size göre) ama Patron'un osurduğu don olamaz.
Ben deniz
Ben deniz Aylar önce
disste melodiye dikkat etmek mi ? tabiki dinlenebilir olucak onun dışında diss dediğin %99 sözdür.
Efe Peksakin
Efe Peksakin Aylar önce
Cok iyi diss ama kimse anlamiyo
Mustafa Seçkin
Mustafa Seçkin Aylar önce
ASTRAL NAPTIN OGLUM AMMIINNEE
Mustafa Doğru
Mustafa Doğru Aylar önce
Patron : Hayki ve Joker tarafından deşilip dinlenmeyle kendini kazanan ilan eden mc.
By Benito - Arda
By Benito - Arda Aylar önce
Aynn ya hayki nasıl gömdü ya
Allah Diyen Eşyalar
astral gerilmiş
Sonraki
We Tried EVERY Krispy Kreme Donut Flavor
15:34
Anxiety (Intro)
1:11
görünümler 1 779 119
Güzel Kızlar Patron Dinler
2:56
Patron - GOAL (Official Video)
3:13
Leyla Mecnun Roman Havası Remix
3:43
Stray Kids "Easy" M/V
3:17
görünümler 4 495 886
Kurban Olduğum
2:23
görünümler 733 810
Lil Baby - The Bigger Picture (Audio)
4:14
Taladro - Kendine İyi Bak
3:07
görünümler 223 291