Karanlık

PARANIN KÖLESİ OLAN FUTBOLCU KARİYERİ: EA FC 24 (FIFA 24) TRANSFER OLMAK 

Enis Kirazoglu
Abone ol 1,4 Mn
görünümler 843 B
50% 1

Dakikalar:
00:00 dünyanın en iyi futbolcusuyduk
05:31 Sponsor: İtopya
06:34 Yeni sezona başladık
İtopya'daki kampanyaya bakmak için:
► www.itopya.com/super-cuma-fir...
Bugünkü videomuzda EA FC 24'te yeni bir maceraya yelken atıyoruz. Serimiz devam ediyor. Küçük Enis, Chelsea'da geçirdiği başarılı sezonun ardından dört bir taraftan transfer teklifi alıyor. Ancak nihai kararı biraz başına iş açıyor.
İyi seyirler efenim!
#oyun #eniskirazoglu

Oyun

katma

 

23 Şub 2024

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR : 1,3 B   
@skylord8689
@skylord8689 3 aylar önce
Küçük Enis bir türlü büyümedi, takıma başka Enis gelse de büyük Enis desek artık...
@mertcalca8983
@mertcalca8983 3 aylar önce
O kalbimizde hep küçük bırak öyle kalsın reis
@umutcolak1876
@umutcolak1876 3 aylar önce
Kariyer bitince td olunca büyük enis deriz :D
@canberkinal7637
@canberkinal7637 3 aylar önce
B.enis
@berkayaslan6850
@berkayaslan6850 3 aylar önce
Bu kariyer modunda röveşata çekmenin tuşu var mı beyler hedeflerde bu çıkıyor ? Bir de beceri hareketi ile dribbing var bunu nasıl yapabilirim cevaplarsanız sevinirim
@enes.yukcell
@enes.yukcell 3 aylar önce
şut la birlikte xbox koluysa sol arka alt tuş yani ltye basacaksın eğer ps koluysa l2 oluyor@@berkayaslan6850
@nnn5215
@nnn5215 3 aylar önce
Küçük Enis'in gizli hayali: Türkiyedeki tüm takımlarda oynamak!
@xlyn2471
@xlyn2471 3 aylar önce
Burak Yılmaz 2
@user-ve2hs3rh9v
@user-ve2hs3rh9v 3 aylar önce
Burak yılmaz mentality
@00MertCaN00
@00MertCaN00 3 aylar önce
7:14 kalecinin direğe kafa atması 👌
@StarryNightLover
@StarryNightLover 3 aylar önce
lan adsdsfs yüzü yapışmış 😂😂
@berkkocabik6843
@berkkocabik6843 3 aylar önce
32 dikiş :D
@velibykoglu1973
@velibykoglu1973 3 aylar önce
Bu adamın hikaye anlatımına bayılıyorum. 2-3 sene önce de bi serisi vardı mount and blade 2 oyununda. O da çok iyiydi. İzlemeyenlere tavsiye ederim
@OkanYuksek
@OkanYuksek 3 aylar önce
Enis abi, ingilterenin 4.liginden köy takımlarıyla kariyer yapsanda izlesek. Özledik o günleri be abim
@humihawl
@humihawl 3 aylar önce
Bence türk ligleriyle yapsın daha eğlenceli olur Hacettepe FK falan
@oyungibisiyok3343
@oyungibisiyok3343 3 aylar önce
oyunda 1. lig bile yok ki @@humihawl
@ilhamkazimzadeisyourproducer
​@@oyungibisiyok3343football manager 2024 yapsa ya da modlarla halledebilir
@louisfan1668
@louisfan1668 3 aylar önce
bnce küçük enis emekli olunca o kariyer başlayacak
@ObjektifRomanist1927
@ObjektifRomanist1927 3 aylar önce
köy ligi falan ayıp oluyor
@yuss_f
@yuss_f 3 aylar önce
Bu oyun Sir Enis Kirazoğluna sardığına göre kaliteli olmuş. Senelerdir ilk kez 2 videodan fazla üretti duygulanmamak elde değil.
@burakcura2256
@burakcura2256 3 aylar önce
Kanalın en iyi serisi, futbol ile ilgilenmiyor olmama rağmen kaçırmıyorum.
@WancTh1756
@WancTh1756 3 aylar önce
Hersene oynamam diyip oynayan Enis Kirazoğlu Adamlığı Adam Adam be abim
@Myleftballl
@Myleftballl 3 aylar önce
Enis Hocam senin eski fifalarda ne maçlarını gördük hayran seyrettik. Hızlanınca herkesi geçtiğin ve hep aynı golleri attığın bu fifadan nasıl zevk aldın hayret ettik.
@taskmaster7242
@taskmaster7242 3 aylar önce
Zevk aldığından değil de biz seviyoruz diye çekiyor aslında. Yoksa oyundaki birçok şeye gıcık oluyor
@aydnsefa1208
@aydnsefa1208 3 aylar önce
Favori dizim olarak takip etmeye başladım, yaşlandıkça bitecek diye şimdiden üzülür oldum. Eline emeğine sağlık..
@dublajgibiadam3138
@dublajgibiadam3138 3 aylar önce
Her şeyi boşverdiğim depresyondan yataklara düştüğüm şu yağmurlu günde beni güldüren güzel insan. Hayatımda çok güzel bir yerin var Enis Abim.
@shirohige2pac119
@shirohige2pac119 2 aylar önce
Geçmiş olsun güzel kardeşim
@bay.doguhan
@bay.doguhan 3 aylar önce
07:26 da kaleciyi direk ile buluşturması... işte KÜÇÜK ENİS GERİ DÖNDÜ!❤
@mustafa-hy5wv
@mustafa-hy5wv 3 aylar önce
Küçük Enis hoca olduğunda umarım sadece böyle kısa kesitler izlemeyiz:)
@sabneyusuf7282
@sabneyusuf7282 3 aylar önce
bu seri iyice hindistan dizilerine döndü en heyecanlı kısımda bitiyor neyse devamını bekliyoruz devamı gelsin
@youcha8727
@youcha8727 3 aylar önce
Abi okadar çok zevk alıyorum ki bu seriyi izlerken devamını 4 gözle bekliyorum çok seviyorum , ellerine emeğine sağlık
@keremguven5689
@keremguven5689 3 aylar önce
7:25 kaleci çok güzel direğe girmiş
@ogulcanguler
@ogulcanguler 3 aylar önce
9:52 ''Onyekurudan Koşu Var'' Takım aynı pozisyon aynı ama gol yok
@dogacpulat4568
@dogacpulat4568 2 aylar önce
09:55 resmen onyekurudan koşu var olmuş :)
@mustafaemrekaratas9568
abi gerçek kendi futbol yeteneğin oyuna aktarılmış resmen helal olsun
@demirdf2536
@demirdf2536 3 aylar önce
Ağa be. trvid.comVmlOOO8VnTM?si=MVzFEKqPB3G5W4in
@LetDown23
@LetDown23 3 aylar önce
Abi şu seriyi devam ettir harbinden acayip zevkli ve inanılmaz sarıyor
@ozcanayvacik
@ozcanayvacik 3 aylar önce
Enis bu ve bunun gibi içeriklerini daha çok seviyorum en son Çam Yarması Enis'ten bu kadar keyif almıştım böyle devam.
@berkanefeyldrm8814
@berkanefeyldrm8814 3 aylar önce
dk 7:26 da kaleci kafayı direğe çarpmış.Sbahtan beri gülüyom
@denizcanalaca886
@denizcanalaca886 3 aylar önce
Gerçek hayatta Okan hocanın Kerem evlatçılığı yüzünden dünya yıldızlarının orjinal pozisyonunda oynamaması vs. Fifa'da Okan hoca'nın aynı pozisyonda Şahin evlatçılığı yüzünden dünyanın en büyük yıldızı Küçün Enis'in pozisyonunda oynayamaması. Oyun çok gerçekçi maşallah.
@astragradya1758
@astragradya1758 3 aylar önce
Asıl Zaha'yı oynatacağım diye Kerem'i yemesi üzücü
@toren2579
@toren2579 3 aylar önce
kerem çok kötü oynuyor şu anda zaha oynamiyacakta kim oynayacak@@astragradya1758
@ArdaYaman101
@ArdaYaman101 3 aylar önce
@@astragradya1758 çöpinho kerem
@user-td4lj8vw2q
@user-td4lj8vw2q 3 aylar önce
tam tersi kerem yerinde oynayamıyor ayrıca eski yıldız olması önemli değil hoca güncel performansa bakar sonuçta maçı ziyechin üst düzey kariyeri değil şu anki sönük hali oynuyor
@purcellhenrig6125
@purcellhenrig6125 2 aylar önce
​@@astragradya1758keremi kim yiyor kerem bizi yiyor
@ozgurengin6573
@ozgurengin6573 3 aylar önce
Çok acil seri yapılması gereken bir video eline emeğine saglık severek izliyorum küçük enisssss
@beypazaru
@beypazaru 3 aylar önce
Küçük Enis tam bir Burak Yılmaz edasıyla kariyerini devam ettiriyor
@NizarCan
@NizarCan 3 aylar önce
Sen bu oyun serisindeki bölüm yapısını çözmüşsün, bayağı başarılı. Dizi bölümü bekler gibi bekliyorum
@sametozbay3853
@sametozbay3853 3 aylar önce
15 yıl önce kadar para yok maçları radyodan dinliyorum. Çok gıcık bir reklamı vardı kanalın. "Top ortasahada Lincoln evet Lincoln pası verdi şuuuuuuuuttttt İDDAA" şeklinde bir reklamdı. İşte Enis de İtopya reklamına aynen öyle en heyecanlı yerinde girdi. Saygılar.
@alperendogan6062
@alperendogan6062 3 aylar önce
Harika bir seri ya. Bannerlord vidolarından beri bu kadar eğlenmemiştim serilerde
@style9087
@style9087 3 aylar önce
Hayııııır gene heycanın doruklarında bitti .Ama beklemek resmen bu seriyi daha tatlı ve ulaşılmaz bir lezzet haline getiriyor.😁
@m1zr4k
@m1zr4k 3 aylar önce
Sütlacımı ve çayımı elime aldım, bir Enis Kirazoğlu videosu yayınlanmış olsa da izlesem derken tam da sevdiğim serinin yeni videosunu gördüm, emeğine sağlık :)
@nadiparlak6506
@nadiparlak6506 3 aylar önce
Afiyet olsun kardeşim benim
@m1zr4k
@m1zr4k 2 aylar önce
@@nadiparlak6506 beni tanimadigin halde ettigin bu icten dilek icin cok tesekkur ederim kardesim. Allah senin ve ailenin de afiyetini, huzurunu ve sagligini eksik etmesin.
@ulaszor643
@ulaszor643 3 aylar önce
Abi bee yıllardır kariyer videolarını izliyorum ve şuan küçük enisi izlerken farkettim ki, harbi kariyer yapmanı özlemişim, gelir mi beee😂😂
@saki6573
@saki6573 3 aylar önce
Ana akım medya dizilerinden 10 kat daha keyifli. ÜNLÜ YÖNETMEN CHERRYSON
@tahacanyuksek
@tahacanyuksek 3 aylar önce
Hocam bu videolar bana bannerlord serisini hatırlattı, ara sıra böyle bannerlord olur, FIFA olur ya da başka bu tarz sandbox oyunları senin hikayelestirmenle izlemek mükemmel oluyo
@araskargo8821
@araskargo8821 3 aylar önce
3 bölümden sonra sıkacağını düşündüm ama hiç beklediğim gibi olmadı.(yapıyorsun bu sporu)
@altaykaan
@altaykaan 3 aylar önce
Aynı kariyere ek gerçekçilik modu ekleyip biraz daha ev alma, araba alma, takılma gibi durumları oyunda verseler karakterin zengin olduğu durum daha iyi oyuna yansıtılabilir. Mesela apartmanda kalırken sonradan köşke geçiyorsun, ger maça giderken kendi arabanla(tofaş yada lamburgini) gidiyorsun gibi. Değişik bir mod olabilir. Çünkü karakterin zengin olmasınıb bir anlamı yok gibi şuan.
@tckerimes
@tckerimes 3 aylar önce
Enis hocadan FIFA kariyer videosu geldiğini görmek...❤
@abou.pasa1
@abou.pasa1 3 aylar önce
Yine guzel bir video olmuş. Bu seri bitince takımlı kariyerde yaparsan cok iyi olur abim. ( Yaptı)
@fatihgoksal8398
@fatihgoksal8398 3 aylar önce
Erden Timur yine scout transferi yapmış.Helal olsun.
@ahmetozet8230
@ahmetozet8230 3 aylar önce
Mükemmel seri. Müzikler sesler efsane sabahakşam izliyorum. Nolur bana da öğret Enis bu edit işini dayı bu nasıl edittir oyunu hiç oynamadım bilmem ama senin editler beni mest ediyor mükemmel bir detaysın iyi ki varsın eline sağlık
@BarnieRauch
@BarnieRauch 3 aylar önce
Enis hoca ile bi Fm24 kariyeri bekliyorum 😃
@Faruk_94
@Faruk_94 3 aylar önce
Küçük Enis kariyeri cidden çok sarıyor Galatasarayım da da şampiyonluklar yaşaman ayrı güzel oldu Real Madrid ile anlaşırsın istediğin yerde de oynarsın İNŞALLAH
@fast1010
@fast1010 3 aylar önce
Ve Günün en güzel bildirimi Enis kirazoğludan geldi ❤
@Ahmet-qf7my
@Ahmet-qf7my 3 aylar önce
Abi böyle serilerine bayılıyorum. Ea Fc ye ozel değil ben çok güzel bir anlatma şeklin var.
@yunusservetsular5502
@yunusservetsular5502 3 aylar önce
Abi devam etsin ya. Bilgisayarım bozuk sadece dandirik lol oynayabiliyom. Canım da sıkkın imdadıma sen yetiştin biraz olsun güldüm eğlendim seri sayesinde. ne videosu atarsan kabul. Depresyondayım sanırım şu an o yüzden birine ihtiyacım vardı sen geldin, eyv.
@starfamily1923
@starfamily1923 3 aylar önce
Enis Kiraz tarzı kariyer modu. Adamın herseyi ekol. Bayağı başarılı bir seri. Yalnız fc24 iyi galiba. Oyunu severek oynuyor. Ben de bir denesem dedim. Fc24 Enis beye sponsor olmalı.
@hka.hasankemal
@hka.hasankemal 3 aylar önce
Yap şu videoları be yarım saat 40 dk, yine de süper her hafta geliyor en azından hahah
@uchihaitachi4442
@uchihaitachi4442 3 aylar önce
abi gene 2 hafta bekletme yauw haftalık at şu seriyi çok sarıyor
@cihat5361
@cihat5361 3 aylar önce
Hocam gelmezmi bi fifa kariyer be özledik
@salihaktas4106
@salihaktas4106 3 aylar önce
Ben başka hiçbirşeyi böyle merakla beklemiyorum ya böyle olmaz ki ama 😂
@ahmetc1596
@ahmetc1596 2 aylar önce
Eline sağlık abi. 7:15 de kaleci kafayı fena vurdu direğe. Benim canım acıdı vallahi.
@PapaHetEggerR
@PapaHetEggerR 3 aylar önce
0:23 ''Sonra bir hayalim var'' dediği kısımda jübile yapan Kirazoğlu'nun teknik direktörlük kariyerini izleyeceğiz.
@keyf-iminKahyasi
@keyf-iminKahyasi 3 aylar önce
olm çok güzel yaa. arkası yarın izler gibi izliyorum 😉😉 (yeni nesil bilmez..)
@ErroR_HeaD
@ErroR_HeaD 3 aylar önce
7:13 kaleci kafasını vurdu :D
@sorgulayanbirbeyin
@sorgulayanbirbeyin 2 aylar önce
7:15 kalecinin direğe yüzünü vurup parçalama sesi ta bura geldi,helal lan enis
@I0amARES
@I0amARES 3 aylar önce
Chelsea'de ki üçlünün uyumunu özlücez be 😢
@enesoruc9496
@enesoruc9496 3 aylar önce
diğer videoları da seviyorum ama bu seriyi çok sevdim çok keyifli izlemesi eline ağzına sağlık Enis
@oguzhangundogdu2868
@oguzhangundogdu2868 3 aylar önce
muazzam seri sakın bitmesin
@EREN-rw4id
@EREN-rw4id 3 aylar önce
7:26 kaleci kafasını ne güzel vuruyo
@YigitAydogdu
@YigitAydogdu 3 aylar önce
7:14 kaleci direkle samimi bişeyler yapıyor
@cemcankaytsz1060
@cemcankaytsz1060 2 aylar önce
2018 kariyerinden beri seni izliyorum yani bu oyunu oynadığını biliyorum ama natiole yani napoliyi tanımam ben çok güldürdü senin gibi bir oyuncudan hele fifa oyununda beklemezdim çok güldüm hakkını helal et
@xariasg89
@xariasg89 3 aylar önce
7:26 kalecinin direğe kafa atmasını görüp gülenler el kaldırsın.
@Bahadinger
@Bahadinger 3 aylar önce
sonunda işte bu bu videoyu 12 gündür bekliyorum her gün kontrol ediyodum
@Steam_Deck_te_calisir_mi
Haftalık dizi gibi, her hafta yeni bölüm ne zaman gelecek diye bekliyorum 😂
@aslanmuco9649
@aslanmuco9649 3 aylar önce
Bu seri asla bitmesin küçük enis teknik direktör olsun ama bitmesin bu seri aşırı iyi
@piershion
@piershion 3 aylar önce
Bütün Bölümleri Eksiksiz İzliyorum Abi Baya Güzel Bi Seri Devamını Bekliyoruz
@egedemirtas_on
@egedemirtas_on 3 aylar önce
enis kirazoğlu bu fifa kariyer yapmasını biliyor vallahi
@creepingfrost7074
@creepingfrost7074 3 aylar önce
Oyun Okan hocayı çok iyi anlamış. Gerçekte de oyuncuları tercihleri dışı yerlerde oynatıp bireysel yeteneklerine güveniyor. Ve takıntılı olduğu bir oyuncu var. Geçen sene Berkan'dı burada da Şahin olmuş.
@trwolfff3348
@trwolfff3348 3 aylar önce
Bu sene kim
@aykutarpaz
@aykutarpaz 3 aylar önce
​@@trwolfff3348keremi 10 numara oynatmaya calismak
@erselmert50
@erselmert50 3 aylar önce
Mükemmel seri ya keşke farklı oyunlarada yapsan
@muratormanc4103
@muratormanc4103 3 aylar önce
7:26 kaleci :D sadfasfadgad
@cytu3051
@cytu3051 3 aylar önce
adam artık işi ayrı seviyeye çıkardı heyecanlı sonlarda yapıyor:) bekliyoruz devamını
@HannoBarca_814
@HannoBarca_814 3 aylar önce
Elinize emeğiniz sağlık efenim.
@-Kraken1337
@-Kraken1337 3 aylar önce
Bu en az 10 yıl gider Enis Abım Messi olmadan kariyerine son vermiycek.
@Just4oguz
@Just4oguz 3 aylar önce
Kurgu önerisi: gittiğin takımda yönetimle küçük enisin arası iyi teknik direktörle arası kötü olacak yönetimin kafasına girecek hocayı kovduracak takımın başına küçük Enis geçecek
@delpiero3
@delpiero3 3 aylar önce
abi şu kariyer bölümlerini daha çok at gözünü seveyim ya
@sadece_serhat
@sadece_serhat 3 aylar önce
7:06 ay bayıldım _rivyalı enis_
@Ege-Dursun
@Ege-Dursun 3 aylar önce
Abi seni çok seviyorum bu küçük enis kariyeri mükemmel eline sağlık❤❤❤
@nocommentarygame1444
@nocommentarygame1444 3 aylar önce
7:26 Kaleci öldü 😂 Kaleci Katili Küçük Enis
@mehmetsezer1768
@mehmetsezer1768 3 aylar önce
Kel bu da iyi hoşta İngiltere 4. Ligden takım alıp şampiyonlar ligini almanı özledik. Wycombe, cambridge i hala açıp izliyom abi
@erkancavus9871
@erkancavus9871 3 aylar önce
Bu bölüm benim için Küçük Enis Büyük Enis oldu. Böyle bir profesyonellik görmedim. Süper Lig'i ve Konferans Ligini donunda salladı resmen. Büyük oyuncu büyük oynar. Büyük Enis büyük oynadı kazandı. Suudiler sağ olsun artık eşek yüküyle para da kazandı. Real Madrid onu MDO olarak istiyor diye tahmin ediyorum. Yeni Casemiro olabilir ama yok ben 10 numara oynamak istiyorum diyorsa bağrına taş bassın Barcelona'ya gitsin. 3 büyüklerin hepsinde oynadı, Barcelona'dan Real de yapar icap ederse.
@alperenminatozaki1966
Vize haftasındayım sınavlara çalışırken mola verince çok iyi gidiyo acil devamı lazım
@egehanasan9476
@egehanasan9476 2 aylar önce
metal gearda duymustum en son, sondaki muzigi video arkasi sarkilar efsane
@dpki9396
@dpki9396 3 aylar önce
abi 11:51 de attığın gol ederin euro 2016 finalindeki gole çok benziyor
@batuhanorak278
@batuhanorak278 3 aylar önce
abi bu lütfen bitmewsin valla bak ne zaman görsem işi gücü bırakıp i,izliyorum ne ara bittğini bile anlamıyorum
@claynoxTR
@claynoxTR 3 aylar önce
Enis Bey, sizden Steam ve fiyat politikası hakkında video bekliyorduk. Oyuncular ne yapsın, nasil bir yol izlesin moral motive edici bir video ...😮
@dorpqkk
@dorpqkk 3 aylar önce
Multiplayer da yaptı zaten
@dogukanberrak
@dogukanberrak 3 aylar önce
oyuncular torrente veya korsan oyuna yönelsin (şahsen ben öyle yapıyorum)
@Hstyles15
@Hstyles15 3 aylar önce
Abi bu kariyeri bitirip teknik direktör kariyerine bağlarsan harika olur
@Cihanyus
@Cihanyus 3 aylar önce
normal lig maçlarından daha zevkli video :)
@aliyevorxan4096
@aliyevorxan4096 2 aylar önce
7:24 kaleci direğe kafa atmış
@kitsunels3965
@kitsunels3965 3 aylar önce
18:30 defans oyna felan mı dediler :D
@gkbrkates
@gkbrkates 3 aylar önce
13:41 kolayı püskürttüm. Küçük enis adamdır.
@Mehmet_hapisane11
@Mehmet_hapisane11 2 aylar önce
2022 Messi 47 Maç🏟️ 41 Gol⚽️ 26 Asist🅰️ Ve bunları 35 yaşında yaptı
@mberkays788
@mberkays788 3 aylar önce
Enis bu videolara devam lütfen ❤
@matlamaz
@matlamaz 3 aylar önce
Vay arkadaş efsane seri oldu bu küçük enis. Adamın fanı oldum resmen formasını bastırcam nerdeyse 😂❤❤❤
@huseyinyardim259
@huseyinyardim259 3 aylar önce
kalitenin bir numarali adresine hosgldiniz introsuna noldu baskanim ya
@utkudogan6791
@utkudogan6791 2 aylar önce
Bu seriyi ne zaman izlesem FIFA oynama isteğim tavan yapıyor ve kendimi kariyer moduna girmiş olarak buluyorum.
@halil7720
@halil7720 3 aylar önce
Abi devamını bekliyoruz kariyer bitince teknik direktor kariyeride bekliyoruz
@alperenguven4723
@alperenguven4723 3 aylar önce
yürü be little enis umarım serinin devamı gelir gerçekten efsane seri gerçi Enis Kirazoğlu imzalı her şey efsane ama olsun devam 😁
@QQQueaveR
@QQQueaveR 3 aylar önce
Ne kadar güzel bir seridir bu. küçük enis'in başarılarının devamını diliyorum. Madrid in şartı ne acaba???
@semihduran858
@semihduran858 2 aylar önce
ya biraderim milyon dolarlık netflix dizilerinden daha iyisini yapıyorsun. mükemmel.
@ayduay7902
@ayduay7902 2 aylar önce
Sanırım izlediğim en zevkli videon olabilir. Helal la
@samcarex8638
@samcarex8638 3 aylar önce
bu seri hic bitmesin