Karanlık

PARAMPARÇA // 5. Bölüm: BOYUT Tanıtım Videosu - VALORANT

VALORANT - Türkiye
görünümler 439 310
100% 29 000 0

İyiler mekâna girdi.

5. Bölüm: BOYUT'ta Omega Dünya'ya ilk adımlarınızı atın.
-
Blur Studio ile birlikte tasarlandı.

Çizgi roman kapaklarını Amanda Conner, Jim Lee, Belen Ortega ve Ken Lashley tasarladı.

Müzik, Karel Psota ve Ghostwriter Music tarafından hazırlandı.

VALORANT Türkiye içeriklerinden anında haberdar olmak için abone olun 👉 bit.ly/VALORANTtr

VALORANT Türkiye'den daha çok içerik görmek için:
- TWITTER: twitter.com/VALORANTtr
- INSTAGRAM: instagram.com/valoranttr/
- FACEBOOK: facebook.com/VALORANTtr
- DISCORD: www.discord.gg/valoranttr
- TRvid: trvid.com/u-VALORANTtr



VALORANT, 2 Haziran 2020'de dünya çapında çıkan Riot Games'in 5v5 karakter tabanlı taktiksel nişancı video oyunudur. VALORANT hakkında daha fazla bilgi için playvalorant.com/tr-tr/ adresini ziyaret edin ve en son güncellemeler için bizi takipte kalın.

katma

 

19 Haz 2022

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 2 180
Hellian VALORANT
Hellian VALORANT 12 saatler önce
Siz bu işi yapıyosunuz elinize emeğinize sağlık kalp
Cenk Play YTB
Cenk Play YTB 9 saatler önce
Elinize saglık valla cok ii olmuş
𝘵𝘢𝘭𝘩𝘢
𝘵𝘢𝘭𝘩𝘢 12 saatler önce
ajanların kendi yeteneklerini kullanması detayı çok iyiiii
Doğan Göksu
Doğan Göksu 9 saatler önce
15 sezonluk dizisi gelse tek gecede bitiririm
Efe's Youtube
Efe's Youtube 12 saatler önce
Reyna şu ana kadar sinematiklerde yoktu ve muhteşem olmuş ellerinize sağlık harikasınız :D
Nehir Özcan
Nehir Özcan 9 saatler önce
Reynamı ilk defa sinematiklerde gördüm çok güzel olmuş emeğinize sağlık <3
Rasherino
Rasherino 12 saatler önce
Bi Netflix dizisi gelir mi be.. Var bi hayalimiz.. REYNA SEN ÇOK GÜZELSİN YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Demir Karagöz
Demir Karagöz 12 saatler önce
riotun acilen valorant için de dizi yapması lazım
İçeriksiz Kanal
İçeriksiz Kanal 9 saatler önce
OLUM REYNA NE KADAR HAVALI DURMUŞ İLK DEFA Bİ ANİMASYONDA GÖRDÜM ELLERİNİZE SAĞLIK
YOSOMAND
YOSOMAND 9 saatler önce
Valorant ajanları Alpha dünyada gizli, ama Omega dünyada birer kahraman... Riot bu işi biliyor.
ponçikbey
ponçikbey 12 saatler önce
Abi bu animasyon aşırı fazla hype landirdi beni izlemesi aşırı zevkliydi.Valorant çok iyi bir story kurguluyor ve olacakları çok merak ediyorum.Elinize sağlık Riot
Muhammet Ömer Yılmaz
Muhammet Ömer Yılmaz 9 saatler önce
Aga şu riot'u ikna edelim bi dizi çıkarsın ya. Muhteşemdi.
Prime Valorant
Prime Valorant 12 saatler önce
sinematiklerde ilk defa reyna yı gördük ve muhteşem olmuş
Musa
Musa 9 saatler önce
Reynanın skiileri beni benden aldı ya aşırı iyi olmuş.
Sacred
Sacred 12 saatler önce
Reynayı çok güzel yapmışsınız ve bi Netflix dizisi gelirse çok iyi olur riot sizden bekliyoruz ÇOK İYİSİNİZZZ
Euphorialty
Euphorialty 9 saatler önce
Karakterler ve olay örgüsü gerçekten çok etkileyici heyecan faktörü o kadar ağır basıyor ki nasıl bittiğini anlamıyorsun. Valorant bir oyundan daha fazlası cidden
BurakAyzs
BurakAyzs 9 saatler önce
UffffFFFFF efsane beeeee Allah aşkına şu oyunun dizisi gelsin 10 sezon olsun izlerim vallahi mükemmel inanılmaz işler çıkarıyor riot
[ルーヤオ]  荒 あら 瀧 たき 一 いっ 斗 と 🐮⃤.
ağızım açık izledim gerçekten harikaydı , özellikle reynanın çizimleri çok hoşuma gitti çok güzeldiii
SoftieXKityy
SoftieXKityy 12 saatler önce
Reynayı çok güzel yapmışsınız bide sonda sonunda omenı gördük heykel olsa bile
Vudqu
Vudqu 12 saatler önce
Neon ulti açtığı kısım tek kelimeyle harika mükemmel muhteşem bir şaheser
Sonraki
3D Gaming - Scott The Woz
26:17
görünümler 720 803
NAYEON "POP!" M/V
2:51
görünümler 8 322 621
Teoman once said
4:43
görünümler 112 000
ON GÜN DEVAMSIZLIK (Animasyon)
5:01
görünümler 632 000
3D Gaming - Scott The Woz
26:17
görünümler 720 803